Új hozzászólás Aktív témák
-
Tangerine
senior tag
válasz alphamooncam #25894 üzenetére
Ilyen "gyári kínai" felfogatót vettem(a gátló nem ilyen, de ezt már tudod ). Az egyiket (hátsót) a vázra kell szorítani, a másikat pedig a kormány forgáspontjára.
Itt látható, hogy hogyan van felszerelve (picit másabb a bilincs, de a lényeg ugyanaz): [link]
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
alphamooncam
őstag
válasz Tangerine #25900 üzenetére
"Nem értjük egymást.
Majd talán most:"
Ok így már értem...Azt gondolom, hogy működés szempontjából teljesen mindegy, hogy a rögzített szem, ami a tengelyvégen található, elöl, vagy hátul van, én valószínűleg egyszerűen 180°-al megfordítva szereltem volna fel, így a "vastag vége" nem akadályozza, hogy a mozgatható bilincsszem a test végéhez közel kerüljön rögzítésre.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
alphamooncam
őstag
válasz Tangerine #25901 üzenetére
"Ilyen "gyári kínai" felfogatót vettem(a gátló nem ilyen, de ezt már tudod ). Az egyiket (hátsót) a vázra kell szorítani, a másikat pedig a kormány forgáspontjára."
Megnéztem a videót, így már van képem a konzolodról...
Fenn tartva amit előbb írtam azt gondolom, hogy könnyen lehet, hogy hézagolóra lehet szükséged, hogy a roller tengelyétől oldalra egyenlő távolságra kerüljenek a szemek, hogy a szitálás-gátló - a kormány, és a szitálás-gátló középállásában -, párhuzamos legyen a roller hosszanti tengelyével, megoldva ezzel a szimmetrikus szögkitérést.
Megjegyzem az hogy a szitálás-gátló testen így hova esik a mozgatható rögzítés mellékes, mindegy, hogy előre, középre vagy hátra.
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Tangerine
senior tag
válasz alphamooncam #25902 üzenetére
Ha megfordítom, akkor sem változik semmit a helyzet. Gondold végig.
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
alphamooncam
őstag
válasz Tangerine #25904 üzenetére
Abból, hogy a mozgatható szemet a végére helyeznéd a szitálás-gátló testnek, nekem úgy tűnik, hogy nem elég hosszú...
Van vmi. akadálya, hogy a két konzolt közelebb helyezd?
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
alphamooncam
őstag
válasz alphamooncam #25905 üzenetére
Fényképek és subler nélkül csak találgathatom, hogy mi a probléma...
A távgyógyításhoz nem vagyok elég profi.
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Tangerine
senior tag
válasz alphamooncam #25906 üzenetére
155-nél nem lehet közelebbre, csak távolabbra.
Ide tettem képeket magyarázattal. Remélem így már érthető: [link][ Szerkesztve ]
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
válasz alphamooncam #25908 üzenetére
Ehhez az álláshoz amt te is jónak találsz szét kellett szedni és átfordítani a tengelyt.
[ Szerkesztve ]
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
alphamooncam
őstag
válasz alphamooncam #25908 üzenetére
Az a furi, hogy a tengelyhez rögzített szem a tieden is meg az enyémen az állító mechanizmushoz képest távolabbi oldalon van, viszont [link] amit te illesztettél be képet, meg amit én az amazonról "loptam" ott meg fordítva.
Ez annyit tesz, hogy a konzolod, meg a szitálás-gátlód nem kompatibilis egymással.
Ez szívás.
Át kéne tenni a szemet a másik végébe, ahogy az utolsó képen van, csak kérdés tudsz-e központot fúrni és menetet vágni a tengelybe.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
dudikpal
aktív tag
Navee N65-höz keresnék gumit.
Ma mentem vele BICIKLIÚTON(!), és 1xcsak arra lettem figyelmes, hogy nem úgy gyorsul, mint ahogy szokott. Mondom beázott v mi? Kormányt benájlonozva, nem értettem. Aztán már csak 20-szal ment, nem gyorsult, mikoris elkezdett ütni a hátulja. Mondom ennek már a fele sem tréfi, megálltam, és láss csodát, a szakadó esőben megállapítottam, h a hátsókerékben pontosan semmi nyomás nincs.
Onnan kb 20 perc gyalogtolás után elértem a célállomásra, amikoris természetesen elállt az eső, és kisütött a nap...de inkább nem fárasztalak tovább benneteket a nyomorommal
Szal van 1 ilyen képem, azt írja, h ez van a hátsóban...tudom, én vagyok a hülye, de eddig én aszittem, h az a roller tubeless, azaz belső nélküli...
Most akkor kell bele belső, vagy mivan?!?
Meg a külső is.
Itt van, h Navee N65-höz való:
https://hulajnoga.net/en/10-pneumatic-tyres/389-pneumatic-8565-65-tyre-for-ducati-pro-2-navee-n65.html
Csak éppen a számok nem stimmelnek...hogy a fenébe kell erre gumit nézni?![ Szerkesztve ]
-
dudikpal
aktív tag
válasz ridiculous #25913 üzenetére
Ahham, lemaradt a lényeg, h mitől véltem eredetinek, telegram csati, neszte neked...
-
FőDudu
addikt
válasz dudikpal #25912 üzenetére
Ehhez kapcsolodo kerdesem lenne:
M365 Pro2 rollerre lattam tubeless kulsot a hozza valo szeleppel.
Azaz be kell epiteni egy szelepet, es a tubeless kulsot hasznalva 'elvileg' nem kell bele belso.Probalt valamelyikotok ilyet? Atveres, vagy mukodik? (tomor gumit rendeltem (mert az tuti nem ereszt le), csak kivancsisagbol kerdezem)
(nem tudom a gyari felni es motor az egyaltalan fel van-e keszitve ilyenre.)
(nejem bringaja gyarilag tubeless, igy tudom minek kell egyutt allnia egy ilyen muvelethez).[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
bexinho23
őstag
1400 Km alatt meglehetősen elkopott az egyik betét, így kicseréltem a két oldalt és a nyerget ráigazítottam. Így most elfogadható. Azonban a fékkábelt fogó rugós alkatrészt már eléggé "rá kellett húznom" a kábelre, hogy a fékkarral (amit majdnem tövig nyomva) teljes szorítást érjek el. Ideje lassan cserélnem a betétet.
Szerintetek ez megfelelő a Ninebot F30-hoz? Típusra ugyanaz, méretet nem tudod mm pontosan, mert nem mértem le. Melóban vagyok, itt kaptam szét gyorsan, hogy délután hazafelé jó legyen a fék.
Amúgy nektek mennyit bírja átlagosan egy betét? Én elég óvatosan használtam, főleg motorfékkel és kigurítással közlekedtem.
[ Szerkesztve ]
-
h1mpi
nagyúr
Valaki ért a fékbetétekhez? A Berio-nál azt mondták, hogy a KuKirin G4 esetén érdemes lecserélni a fékbetétet "organikusra". Ezt milyen fékbetétet jelent? Mi lehet rajta gyárilag?
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 13 990 Ft
-
addikt
-
Peaceliker
őstag
válasz Thunderzolee #25918 üzenetére
Nem kell izgulni, komolyabb gépekben is ugyan ilyen hulladék csatlakozó van ám
Becsületére váljon ennek a gépnek, hogy csati égett el, nem a szabályzó. Nem olcsó vsett gépeknél utóbbi előbb adja fel sokszor
Kaabo is kingekbe rakott először értelmes csatlakozót. Zero 10x ben láttam csak "olcsóbb" gépek közül hogy mt60 at raktak rá.
Jellemzően még akkun is a 3ft os xt60 ak vannak millás gépekben is, véletlen sem minőségibb fajtaSzerk: xiaomi gépeken is összeégnek a csatlakozók, legalábbis m365 pro n tuti, azt láttam. Igaz 1000 km vt benne. G30 ból is olvadt már ki ugyan ez a csati, igaz jellemzően ott meg volt kínálva pár amperrel pluszba a gép
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
FireShadow
senior tag
válasz Thunderzolee #25831 üzenetére
A pálcika mit takar és meddig az valami, mikortól nem az?
Aminek nincs lengéscsillapítása csak a kerekek ballonosságára van bízva azon mennyire esik le a veséje az utazónak?
Hogy lehet őket lelakatolni anélkül hogy "kibújtatható" lenne belőle illetve a láncot táskában viszi az ember ilyenkor (vagy fel lehet rá tekerni ízlésesen)?
Amit app nyit az addig nyitva marad amíg le nem rakják, nem kell a telefon közelében lennie meg ilyenek?
Ha lemerül lehet lábbal hajtani vagy valami "motorfék" fogja/nehezíti?
Mindenképp "csomagtartós" méretű kell legyen (az indította be nálam ezt hogy szó szerint másfél órán át kerestem parkolóhelyet a belvárosban egy szombat estén, annyi idő alatt besétálok otthonról...) stílusosan P+R vagy hasonló helyen hagynám az autót és a kritikus fennmaradó pár km részt meg rollerrel. De ha ilyen 30+ kiló ott már nem annyira lesz őszinte a mosoly pakolgatáskor.
[ Szerkesztve ]
Keeping secrets away from everyone Staring out into another world .. Ocean city girl
-
senior tag
Erre én is válaszolok egy lazát.
9bot Max G2.
1/
Negyed mázsás "pálcika roller"?
3.-ra nem a legegyszerűbb felcipelni.
Innen is egy kérdés:
Létezik-e valami jól bevállt cipelési módszer a roller összecsukott állapotához?2/
Van egy xiaomi első gen-es csillapítás nélküli rolli nálunk, hát macskaköves út után, tömörgumis hátsóval, nem lesz gond a vesekővel az tuti.3/
Számzáras kis lakat, a kábelekre csattintva.
Nyitott, összecsukott állapotban ideáli, szerintem.
Nincs vele b*szakodás, vagy a lakatot kell vágni a mestereknek, vagy a 2db vezetéket, de akkor meg tolhatják, meg amúgy is, 25kilóval meg nem hiszem hogy futni fognak...
Rajt van +Lock is, amit gombokkal vagy telefonnal indítok.
Hosszabb lezáráshoz megy a riasztó is.
Kis lakat a kormány alatt feltekerve, patikán elfér.4/
Appal és gomb kombinációval is nyitható, egy idő után autómatikusal lezár.
Bt hatótáv is segít bizonyos mezőn belül, hogy tudd, ott van még a roller.Merülést nem tudom, de ha az energia visszanyerés maxon van, a gyalogátkelőn való áttolást nehezíti a picike.
Mellette a pedálozás sem a legkönnyebb, 3km/h alatt nem működik, szerintem ez is állítható, mint a Park mod, majd megnézem.3-as sedan Bömbivel cipelem.
Csomiba ez már nem fér be, de a Xiaomi koppra.
Hátsó üléses a sztori.Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
enginev3.0
félisten
Erollerhez 200mm-es kereket hol és milyen érdemes venni? A mostani elég kemény, és nagyon ráz az aszfalton
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
BlacKSouL
addikt
F2 Pron a gyalogos módot be lehet kapcsolni direktben vagy csak appból?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
addikt
válasz FireShadow #25920 üzenetére
Hát ránézel és látod.
Nem én találtam ki a nevet.
A kisebb rollerek pálcikák, a nagyobbak, mondjuk félmilliótól felfelé meg már nem azok.
A pálcikák azok, amin nincs lengéscsillapító.
Ha szerelsz rá, már egy nehéz, és méretesebb pálcikád lesz.Az út minőségétől függ, h lengéscsillapítás nélkül mennyire lehet használni. De milliók elvannak lengéscsillapitó nélküli pálcikarollerekkel, szóval azért nem kell belehalni.
Mondjuk én utálom a szxr utakat, annyira megszoktam a lengéscsillapitót, h ha nem lengéscsillapítós rollerrel megyek épp, már szinte vágyom rá.A G30-hoz gyárilag ilyet adtak, ennek van a kormányhoz szerelhető tartója. A hajtogatós zárak erősebbek, azoknál is van, amihez van tartó a kormányra, ahová összehajtogatott állapotban lehet tenni.
Vagy táskát veszel hozzá.
Ha kétszer áttekered, akkor nem lehet kiszedni belőle.
Vagy olyan helyen fűzöd át, ahol nem tudják kiszedni.
Vagy alul kerékküllőn át, de akkor hajoldozni kell.
Én nem szoktam túlmisztifikálni, ha valaki akarná, és tud emelni 25 kilót, akkor ki tudja bújtatni, mert sokszor csak úgy kötöm oda, h nem lenne nehéz ellopni, ezzel én is tisztában vagyok.
Ezért kell bekamerázott részen letenni, szerintem egy alkalmi tolvaj nem fog nekiállni forgalmas helyen ellopni, míg bemegyek boltba 10 percre kenyérért meg kenyér mellé valóért.Nem kell a telefon közelébe lennie, de kinyitáshoz igen.
Ki lehet kapcsolni a Lockot az applikációban, szóval nem kötelező használni.Lehet lábbal hajtani, de rohxdt kényelmetlen, mert 10+ centivel feljebb van, mint a lábbal hajtós rollerek. Majd kiprobálod, azt megérted.
Itt össze tudod a rollereket hasonlítani.
Súlyt is kigyűjtöttem.Az, h az autódba mi fér be, neked kell tudnod.
Én a helyedben megkérnék egy ismerőst, kollégát, szomszédot, stb, akinek van rollerje, h engedje már meg, h kiprobáld, befér-e.
Sanszos, h neked csak Xiaomi lesz jo, a korábbi, 8.5"-os kerekűek közül, az fér csak be.Xiaomi Pro 2 használtan 100-130 között vannak, egy próbát megér. Aztán ha nem jön be ez a rolleres dolog, simán eladod árában, bukás nélkül.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
bence188
tag
Sziasztok, vettem egy kukirin g2 max rollert, de sehol nem találom a manualjában az ajánlott guminyomást. Nem tudjátok hol találok erről speckót? Belső, külső gumit honnan szoktatok rendelni? Lehet ezt az offroad gumit lecserélem városira, nem érzem ezen a gumin annyira stabilnak a kanyarodást, mint a segway f25-ön jó utakon.
-
BlacKSouL
addikt
válasz Thunderzolee #25925 üzenetére
A gombbal duplakatt váltja az üzemmódokat: Eco, D, S, Eco, D, S...
Gyalogost (5 km/h) viszont így be nem kapcsol. És ki sem. Azért kérdeztem van-e valami trükkös kombi (mittudomén, féket húzva tart, kétszer balra indexel és 3x megnyomja a gombot. V.ilyesmi) hogy ne kelljen elővenni ehhez a telefont.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DigitXT
félisten
válasz FingR86 #25930 üzenetére
A soros kapcsolatokra. Meg a végén nem mindegy hogy jön le a vezeték.
(Azok a kilógó fülek tökéletesek balance vezetékhez, másra nem igazán.)De ha kis terhelést kap, nagyon nem lesz baj, akárhogy forrasztod, ám ha
picit is nagyobb, én végig húznám a rezet, csak utána hegeszteném rá.
Ezzel biztosan nem károsodnak a cellák. És egyenletesen terhelődnének.Minta: ez egy 10s11p pakk vége, viszonylag kicsi, csak 80A BMS-sel. Bár
később megterheltem 100A fölött is, amire warning-olt, de bírta szépen.
A címkén látszik, hogy peak 200A, szóval bírnia is kell: folyamatos 80A.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz FingR86 #25933 üzenetére
Ha és amennyiben nagyobb áramokat akarsz levenni (esetleg később, pl. más rollerben, vagy 2 motoros átalakítás után), én ennél jobb terheléselosztást nem tudtam kitalálni. Kisebb áramoknál nincs ennek akkora jelentősége, de azért nagyon "nem illik" egy ekkora pakkról egy kis fülecskén megpróbálni levenni az összes áramot, mert az ott egy szűk keresztmetszet lesz, tehát melegedni fog. (Úgy általában a celláknak sem tesz jót, ha nem szimmetrikusak az áramutak...)
Szerk: a konkrét pakkot én egy Nitro Scooterbe készítettem, teljesen elégedett volt vele a vevő, "félig" se terhelte meg soha, de aztán balesetezett egyet, és eladta az egész cuccot a retekbe, az akkut kivéve, azt visszavásároltam (tudván hogy jó kis pakk), és tőlem aztán kapta az ívet rendesen. Ha eleve "alulméretezem" az eredeti felhasználási cél szerint "elégségesre", akkor építhettem volna át, így viszont csak be kellett dobni hátra, és mehetett neki a sok amper. Alapvetően a cellákhoz kell méretezni mindent (BMS, kötések, vezetékek, csatlakozó), nem érdemes benne hagyni mesterséges szűk keresztmetszetet, ha nem muszáj, ki tudja, hogy mire kell később jeligére. Ugyanezért én pl. eleve XT90-et raktam rá, és nem bántam meg.
Illetve persze megbántam, mivel én is baleseteztem a saját rolleremmel jóval később, ami miatt többet már nem rollerezek, viszont a pakk köszöni, hibátlan azóta is, pont tegnap vettem ki a roncsból, épen, sértetlenül. Csak kár, hogy ilyen 21x21-es méretben készült, ami a Nitro Scooterbe tökéletes, meg vízálló dobozba szintén, csak átlag rollerbe a taposóba kizárt, hogy beférjen. Talán ha Dualtron, abba igen, de az meg nem 36V.[ Szerkesztve ]
-
Silentfrog
veterán
Tudnátok segíteni lenne egy pár kérdésem.
G30MAX .
Úgy vettem észre nekem sokkal használhatóbb a bicikli út, rengeteg útkereszteződés miatt a ha a visszatöltést maximálisra állítom, ez okozhat bármi problémát?
(akku, áramkör , bármi, nem értek hozzá)
Láttam lehet kapni idehaza is 20 K körül első lengéscsillapítót.
Ez ajánlott lehet? Vagy van valami jobb forrás?
Gondolom az átalakítás miatt veszik a garancia is, vagy nem? ( ha bedöglene valami akkor vissza az eredeti)
Jó lenne ha elől lenne legalább valami csillapítás. -
senior tag
Seggvéj Max G2 globalMai köröm:
110kg+
Sport modDimbes dombos Zalai dombok és "kiváló" útminőség természetesen, pici szél is volt.
100%-ról 1%-ra kör.
100-80% között a rollerből ki lehet préselni majd' ~1150-1200W-ot.
Sport mod, 35Km/h, gyorsulás módban.
Ez merüléssel csökken.
A max sebesség is szépen csökken, vele együtt.
35->32->30km/h ezt tartja úgy 50%-ig.
Ez alatt is szépen megy szakaszosan lefelé, egészen 25-15-10/9-7, aztán valahol itt volt a vége, 1%-on 50W-al.
30-40% alatt úgy ledurrant a hátralévő teljesítmény, hogy majdnem sírvafakadtam.
15% alatt a kapaszkodókat el lehet felejteni.
10% alatt már csak az egyenes játszik, az is finoman.
Aztán 5%-tól "sétamód", bármin van és bármilyen erősen nyomod a gázkart, de ha mész valahova, ez a tempo kellemetlen.
Pedálozás kényelmetlen és fájdalmas.
Álló módból indulva ellenállás/visszatöltés nélkül lehet tolni a rollert.
Megállás nélkül 20-50w visszatöltés ellenében küszködhetsz, de sokat nem fog érni.
Itt jön a visszatöltés hatásfoka is, valaki írhatna valamit.
35km/h felett a roller elkezdett sípolni.
35km/h tempomattal 40km/h sebesség felé mentem, úgy besatuzott a roller motorfékkel, csak pislogtam.
Elég hirtelen adta rá a teljes motorfék lassítást, 1000w-al, életveszélyes.Még azt is megemlítve, hogy ezt a kört ígyis-úgyis meg kellett tennem, és most az autó helyett rollerrel tettem meg a távot.
Picivel több mint 2* addig tartott, mivel a gyorsabb út autóval egy kissebb kerülő. Az üzemanyag fogyasztási/töltési( ) költségeket alapúl véve, már itt is megmutatkozik, hogy az ember mennyit tud spórolni, ha okosabban közlekedik.Nálatok mi az a maximális táv, amit még rollerrel bevállaltok?
[ Szerkesztve ]
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
Peaceliker
őstag
válasz Silentfrog #25935 üzenetére
Ezek a dupla villás cuccok alig csinálnak valamit. Monorim féle jobb, de abba is ajánlott egy levegős tag, ami egy újabb 20-25k
"Oh my Goa'uld!"
-
PociAti
senior tag
válasz geryboro #25936 üzenetére
Nagyobb felépítésű, lengéscsillapítóval rendelkező rollerek általában gyorsabban mennek, mint a pálcikák. A tűréshatár ezért nem csak km-ben mérhető, hanem időben is.
A trepnin 1 órát állni egy helyben már önmagában is fárasztó, szerintem 1 óra környékén lehet az egészséges határ. Kereszteződésekben történő megállások miatt ez pálcika rollerek esetén 15 km-es táv lehet, viszont agglomerációból ingázva jó úton akár a dupláját is meg lehet tenni. Vannak akik ezt bevállalják.Másik téma, a visszatöltés kapcsán nem szabad sokat várni a járművektől. Amikor lejtőn gurul a roller, akkor eleve fenn kell tudni tartani a sebességet, legyőzni a súrlódási ellenállás, menetszelet, és a maradék energia forgatja meg a generátorként üzemelő motort, aminek szintén vannak veszteségei, ahogy az akkutöltés is veszteségekkel járó folyamat. Normál körülmények között pár százalékról beszélhetünk. Nagyobb szintemelkedés esetén érezhető lehet a visszatöltés.
-
Peaceliker
őstag
válasz PociAti #25939 üzenetére
Pont ezt akartam írni, hogy időben adnám meg. Bár ez meg picit olyan, hogy nagy, erős gépen jelentősen megterhelőbb, főleg forgalomban az erős gyorsításoknál, igencsak támaszkodni kell.
Nekem amúgy kb 50p, autók között (Hungária, Nagykőrösi, majd onnan Soroksár, stb) BP - Dunavarsány 37km volt a max. Sokkal többet nem vállalnék be, szóval igen, kb 1 óra max. 30p az még nem volt nagyon fárasztó amikor ilyen 15-20km körül mentem"Oh my Goa'uld!"
-
bandigyerek
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Merida összteleszkópos kerékpár
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)