Új hozzászólás Aktív témák
-
Egyenlőre 3*-ról indul a Roller mágus értékelése nálam és még nem tudom milyen munkát végeznek. Ma felhívtam őket és persze szokás szerint nem vették fel. Visszahívott a srác, de pont bejött valaki és után néz hol tart a dolog. 5 perc múlva visszahív. Egy óra múlva csörögtem megint nem vették fel és 15 perc múlva be is zártak. Ez így 2025-ben nem annyira korrekt, pedig még bunkó se voltam. Holnap másképp indítom a kommunikációt majd.
-
Reggie0
félisten
válasz
Dr. Szilikát #34598 üzenetére
A TV/video szerviz az a masik veglet. Ott felkerul a polcra 2 hetig, ha nem javul meg akkor javithatatlan
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
pusszycat #34597 üzenetére
Pedig nincs értelme, mert a szakember azon van, hogy a munkát mihamarabb letudja, önszívató pluszmunkák nélkül, aminek más szempontból sincs értelme, nincs mit betenni helyette, de minek is, ebben semmi józan logika nincs.
Ez a régi beidegződés még a kommunista korból, de azóta már nem így mennek a dolgok. Mint említettem, korábban TV-video szervizt üzemeltettem, de ilyen emberi butaságoktól csak a hajam téptem. Hogy mit képzelnek egyesek, kinek kell az ő vacak alkatrésze, minek vegyem ki, minek rakjam be, ez egy akkora hülyeség. Örülünk, hogy a munka rendesen meg legyen csinálva, vigye el és többet nem akarom látni, mert az már nem jó jel.
De ha nem akarom látni az embert, akkor nem fogom szívatni magam ilyen felesleges dolgokkal.
-
pusszycat
nagyúr
válasz
s7evcsenko #34596 üzenetére
Szintén. Nálam a fékek is be voltak állítva. És mi a szösz, a kerék is fel volt fújva.
És nem viszem szervizbe, mert az a mániám, h valamit biztosan kicserélnek benne. Megoldják okosba. És még fizethetek is érte. Sajnos a bizalom részemről a 0-hoz konvergál.
-
-
válasz
Cheesy #34594 üzenetére
A Xiaomi vasból van, ezért nehezebb.
A Segway alumötvözet, ezért könnyebb.
A táblázatban a súly is fel van tüntetve.A régebbi rollerek könnyebbek voltak, mert aluból voltak, de a Xiaomi már átállt a szénacélra.
Xiaomi Pro 2, esetleg Mi 3 volt a két kisméretű pálcikaroller, ami a legkönnyebb, de újonnan ezeket szerintem már nem éri meg megvenni, használtan 100ezer környékén, vagy alatt viszont megéri pl egy Pro 2.
A lengéscsillapítós rollerek nehezebbek viszonylag, mert a lengéscsillapító az plusz súly.
Érdemesebb elmenni egy Hervisbe, Media Marktba, és összecsukva emelgetni, mégis mennyire nehezek.
-
Cheesy
őstag
válasz
Thunderzolee #34593 üzenetére
Köszönöm a típusokat, megnézem őket.
Nincs a lányon felesleg, a roller önsúlya a lényeges szempont. -
válasz
Cheesy #34591 üzenetére
Hány kiló?
Emelkedőkön is fogja használni?Xiaomi Elite
Xiaomi 5
Xiaomi 4 Pro (2nd gen)
Segway E3 ProEzek drágábbak, de hátul is van lengéscsillapító:
Xiaomi 5 Pro
Xiaomi 5 MaxHasználtak között a Segway G2 150-170ezer között.
Itt össze tudod az adataikat hasonlitani.
Xiaomi ötös sorozat ismertető.A roller súlya számít, mert cipelnie kell, vagy a lány nehéz, és olyan roller kell, ami elbírja?
-
Cheesy
őstag
16 éves lányomnak keresek elektromos rollert. 150k az iránykeret, minimálisan eltérhetünk. Nem kell nagy hatótáv és gyorsaság, a súly lenne a lényeg. Ha van benne lengéscsillapító még jobb.
Feltételezem ebben az árkategóriában az erollerekből 12 egy tucat, de ha lehet, nem a szemetet venném.
Mit tudnátok ajánlani? -
válasz
DigitXT #34587 üzenetére
Én a rollerrel egyszerre rendeltem fullface bukósisakot, könyök és térdvédőt, valamint protektoros kesztyűt is. Négy különböző helyről, mégis egyszerre jött meg ma minden.
Az F2 Plussal estem 2x alacsony sebességnél, az egyiknél otthagytam egy szép nagy DNS mintát a könyökömről és az alkaromról az aszfalton. Ilyet nem szeretnék megint. -
DigitXT
félisten
válasz
INGJOKE #34588 üzenetére
Nagyon helyes. Plexis mondjuk talán overkill, de ha hidegben mész, nem hátrány.
Nekem sima biciklis krossz sisak volt, két esésnél életmentő volt... Azóta kidobtam.
Szerk: amúgy érdekes kérdés a kiindulás, hogy megéri-e venni egy szar rollert olcsón, minekután ráköltöd mégegyszer az árát, már használható lesz, vagy venni drágábbat. Szerintem ott lesz a kutya elásva, hogy a drágább is szar alapból. Csak másképp...
Emlékeim szerint Dualtron tulajok is azzal kezdik, hogy a fél rollert lecserélik.
-
DigitXT
félisten
válasz
INGJOKE #34586 üzenetére
Ezzel egyébként már előrébb jársz, mint a random rollerezők 90%-a. Ritka, hogy egyáltalán bármilyen sisakot felvegyenek, esetleg felvesznek egy kobakot. Aztán lehet fogat cserélni. (A telefon amúgy baleset esetén is jó szolgálatot tehet, csak ne rakd ki a kormányra, mert nagyjából az az első, ami belebaszódik az aszfaltba, és törött kijelzővel ritkán működik.
)
-
DigitXT
félisten
válasz
INGJOKE #34584 üzenetére
Ez is egy hozzáállás.
Nekem csak 9 milliót fizetett volna, ha ottmaradok.
Azért annál többet meg tudok keresni így, hogy megmaradtam. Kicsin múlt.Jó, nem is közvetlenül az esés, hanem utána, az ellátás hiányosságai miatt.Ui: amúgy van rosszabb a halálnál, ha mondjuk lenyomorodsz egy életre.
Sajnos a roller ebben is segítő kezet nyújt, mint bármelyik kétkerekű...
Laptoptáska tudna mesélni, hogy mekkorát mentett, gerincvédő szerepben.ON: másik topikba linkelték. Durván felülreprezentált Budapest belváros.
(Ez nem azt jelenti, hogy ennyi roller törik szét, csak a bérrolleres idióták itt
vannak a legtöbben, és ugye részegen elég könnyű pofára esni ezekkel.)
Amúgy szar belegondolni, hogy minden piros pötty mögött ott van az élet... -
DigitXT
félisten
válasz
INGJOKE #34580 üzenetére
Az a baj, hogy ha repülés közben jössz rá, hogy Joe-nak igaza volt, már késő lesz.
Tisztában kell lenni azzal, hogy az olcsó húsnak híg a leve, és mit kockáztatsz ilyenkor. Sokan azt hiszik, hogy maximum pár horzsolást. Aha. Törött végtag a legkevesebb.
(Természetesen csak akkor, ha nincs marhanagy mázlid és/vagy védőfelszerelésed...)
Ui: motorozásnál volt a mottóm, hogy nem kell elesni. Ez amúgy így igaz, csak rollernél, főleg az alja kínai kategóriánál, amikor összecsuklik alattad, nem sokat csinálhatsz.
-
válasz
enginev3.0 #34577 üzenetére
Amit meg kell rajta szerelni és itthon meg tudok csinálni azt megcsinálom. Nekem ez nem okoz gondot. A töltő fedelet meg majd szépen küldenek egyet, miután megírom, hogy hiányzik. Nem hiszem, hogy visszaküldött mert patyolat tiszta volt az egész. Persze bármi lehet. Annyira új szaga van, hogy lehet vele alszom ma éjjel... Belül a gyártási matricákon 2025.06.05. dátum szerepel.
-
válasz
Warzoz #34579 üzenetére
Mészáros Joe helikopter mérnők. (volt) Mikor beszéltem vele akkor 80 és 100 k közé tette az árat a beüzemelésre. Szerinte 500k alatt nem szabadna venni rollert, ha 50-el akarsz menni vele. Szerinte, ha elköltöm ezt a 80-100k-t a roller, akkor 30-al biztonságosan fogok vele tudni menni. Értek én mindent, de azért először kipróbálom, hogy én is így gondolom-e? Aztán ha igaza van, akkor rászánok majd ennyi pénzt én is.
-
válasz
PociAti #34574 üzenetére
Amit néztem videót, abban a szervizes mondta, hogy sokkal több meló van az Angwattal mint a Kukirinnal, több csavart kell gyártani/cserélni, ezért a többszöröse az üzembehelyezés ára.
Én most a kisebb csavarokat az összeset kiszedtem, menetrögzízővel megtaknyolva visszaraktam, beállítottam a kormányt, rajta a bizbaszokat. Fékeket, fékpofákat beállítottam. Megnéztem belülről a akkuteret, mi hogy van elrendezve. Holnap jön a maradék. Futóművek, felfüggesztés beállítása, stb. Rendeltem előlre, hátulra indexlámpákat. Amint azok megjönnek, felszerelem őket és megcsinálom a szigetelést normálisan, mert most szerintem a felfröccsenő vizet sem bírná. -
Tangerine
senior tag
válasz
enginev3.0 #34577 üzenetére
Ezek után el sem merem képzelni milyen anyagból lehet, és milyen akkucellák/BMS lehetnek benne. Vagy kettétörik alattad, vagy felgyújtja a házad. Egy időzített bomba.
Csak szabadban tölteném, vagy különálló garázsban. -
-
Megjött az ANGWATT f1 New a Banggood-tól. Az összeszerelés az kritikán aluli. Szerintem legalább két napom rá fog menni, hogy rendberakjam. Egy csavar nincs rajta ami vagy nincs meghúzva, vagy túl van húzva. Össze-vissza vannak rászerelve az alkatrészek. Kormány fordítva. Kormánytengely ferde. Töltőcsatlakozó fedele hiányzik. Sorolhatnám reggelig. Motor, kijelző működik. Holnaptól amúgy 160 ezer alatt lesz kuponnal az ára.
-
norrberth
addikt
válasz
kriszti@n #34565 üzenetére
Ezt szokták pakolni bele [link]
47 ezer elég drága.
Viszont utána álom lesz a rugózás ahogy írják.Hátra rakják G2 Max hátsó lámpáját.
Meg Master első sárvedőt hátra.
Ez nagyon adja.
Meg a sárga ledek helyére forrasztanak fehér piros ledet.Ez is tetszik!
Láttam egy videót, ahol raknak Rgb vízálló ledet alulra meg a Kukirin logó helyére.
És Tuya appon telón vezérlik.
Külön ki be kapcsolhatók az alsó fények, fényerő, színek állítható.
Kicsit bonyolultabb megoldani ezt mert a világítás vezérlő már nem bírja el.
Persze minden megoldható 😗Az ilyenek ledekre vevő vagyok 😁🤌
-
kriszti@n
tag
Köszi mindenkinek, a Master mellett döntöttünk. Már előre látom. hogy a következő a lengéscsillapító cseréje lesz, ebből melyiket érdemes megvenni? 135mm van benne ahogy látom, de csak a teverun "rugóját" találom, nem olcsó ellenben kurv@ drága
-
norrberth
addikt
válasz
enginev3.0 #34563 üzenetére
G2 Master el is kiegyeznék
Most az Alin 280 kuponnal.
Ha jó áron van jöhet az is.
Persze még várok, lehet lesz majd mégolcsóbban nem s.o.s.
Vagy az adok veszekbe belebotlok valami nagyon jóba jó áron. -
PociAti
őstag
válasz
PociAti #34558 üzenetére
Rákerestem a cég tulajdonosára*, kiderült korábban még a másik, ugyanilyen széles kerekű rollereket kölcsönző cégben is vezető szerepet töltött be.
https://emaginetours.com/
Most is összefonódás van közöttük, mert contact-nál ugyanúgy szerepel a Március 15. tér 1. (és még másik 3 pesti cím: Bécsi utca 8., Várkert rakpart 16., Erzsébet tér).
* A Bazaar Budapest és a Pastamore éttermeket viszi a társával együtt.Lehet van még ezen a 2 cégen kívül, akik ezzel a típussal foglalkoznak.
A Luna Tours GYIK-ja szerint lehet használni őket esőben:
Vehetek e-robogót esős időben?
Szinte bármilyen időjárási körülmények között vezetheted rollereinket. Igény esetén kesztyűt és esőponcsót biztosítunk. Kérjük, öltözz az időjárásnak megfelelően, és vedd fontolóra egy extra réteg viselését hideg időben.
Csak feltételezés, de napokban pont jó kis esők voltak, és amit nem szabad csinálni, közvetlenül eső vagy más nedves körülmény után töltőre dugni mindaddig, amíg teljesen ki nem száradt. Beszámolók alapján ez a figyelmetlenség nem egyszer okozott ez már tüzet.
-
DigitXT
félisten
válasz
pusszycat #34553 üzenetére
Egy gonddal kevesebb... Ezek amúgy sem rollerek, röhej!
Tipikus segédmotorkerékpár-bérlős történet, csak éppen
veretik vele mindenhol, ahol nagyon nem kéne, pl. járdán.Szerk: igen, elektromos-chopper néven is hivatkoznak rá.
Kerestem a videót, amikor a Döbrentei térnél gázoltak el
egy ilyennel idióta módon haladót, de nem találtam. -
norrberth
addikt
válasz
enginev3.0 #34552 üzenetére
Engem a mutatóujjas gázkar aggaszt..
Vajon jobb használni mint a hüvelykujjast. -
PociAti
őstag
válasz
pusszycat #34553 üzenetére
https://luna-tours.com/hu/budapest/
Kövér kerekű biztonságos és kényelmes rollerek tipikusan városnézéshez. -
pusszycat
nagyúr
Most olvastam, h 60 roller elfüstölt egy miatt. [link]
-
Ciccuka
veterán
-
Ciccuka
veterán
válasz
xandrush0831 #34450 üzenetére
Nagyon sok fiatal van veszélyben. Szerintem úgy lenne jó, hogyha 25 év alatt max 25km/h lenne engedélyezett nekik. Legalább egy bukó legyen rajtuk és valami láthatósági mellény vagy annak megfelelő fényvisszaverő szalag. Kerékpáron elfogadják azt a kerékpáros felsőt, amin van fényvisszaverő csík.
-
PociAti
őstag
válasz
Dr. Szilikát #34547 üzenetére
Minden egyes mondata csillagozott megjegyzéssel értendő.
Szóval ennyit arról, hogy jó-e a gyári összeszerelés, vagy sem?
Mert ez ugye nem minden gyártó termékére igaz.Az már szinte mellékes, hogy ezeket a licence rollereket árusító cégek kb. 95%-ban csak összeszerelő üzemek*. Tehát igazából csak egyetlen dolguk lenne: normálisan összeszerelni a rollert. Azokból az alkatrészekből, amiket vagy készen megvesznek, vagy direkt nekik és hasonló licence alapján készülő cégeknek gyártanak le.
Persze minden évben pár centivel máshová teszik a nagyjából ugyan úgy kinéző matricát, vagy pár - a roller lényegére kevésbé jelentős elemet, pl. hátsó lámpát, sárvédőt - áttervezik.
Kommentek között összegek is szerepelnek:
KuKirin G2 Masteregy normalis atalakitas, fek, futomu, kormany gazkar.. kb 150-160e Ft.
En szeretem, jo roli, de foglalkozos es nen egy hatotav guru. 500 alatt van par olyan kozepkategorias roli amit en inkabb vennek atlagos felhasznalasra. ;)
BOYUEDA Q7 Pro Max -ot is kérdezték:
A master szerintem kicsit szebb. Viszont a Boyueda jobb akksival van, erosebb motorral vezerlovel keszul, alapban hidros fekkel es ami a kegfontosabb nem C futomuves. Sokkal stabilabb. Az biztos, hogy az elso beuzemelese (szakszeru atepitese) valamivel tobbe kerul mint a mastere. Kb 80-100 korul kell szamolni vele pluszban, a master eseteben ez kb 150-160e.
Annak kb. 300k az ára, amire rájön 250k átalakításra. -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
pusszycat #34544 üzenetére
Nem teljesen ugyanaz, bár én is igyekeztem elvből minden csavart visszarakni annak idején, de egy TV-t csak letesznek a helyére, eláll magának. (Ha valaki kifelejtette a sorkimenő trafót megtámasztó csavart és a TV-t lelöki valaki az asztalról, a trafó, tömegénél fogva, jobban kitörhetett az alaplapból. Ez persze probléma, de ha már úgyis eltört a képcső, nagyjából mindegy.)
Szintén a szerver áldozata lett:
Youtube: Kukirin G2 beüzemelés! Valahogy így lenne jó! Roller Garázs
Engem nem érint, nem reklám, de akit érdekel, eldöntheti, lát-e benne fantáziát.
-
pusszycat
nagyúr
válasz
enginev3.0 #34545 üzenetére
Én sem tököltem, alig vártam, h ráugorjak.
-
pusszycat
nagyúr
Én azt sem értem, h a gyárban miért nem zsírozzak be, vagy bezsirozzák és csak egy mítosz, h vidd egyből szerelőkhöz?
Egyik rokonom tv szerelő volt régebben. Miután összerakta a tv-t mindig maradt egy marék csavar valahogy.
Na most képzeljük el a ha rollert szerelt volna.
-
heavygrip
senior tag
válasz
norrberth #34541 üzenetére
Én is voltam abba a csoportba. Az egy vicc, ki is léptem.
Van pár normális arc de a többség idióta.
Én nem szedtem szét, mert minek? 2-3 hetente be fújok zsír sprayel ahová kell. Nincs szimering, se por védő se egy olyan alkatrész ami meg akadályozná azt hogy ne hagyd el egy idő után a zsírt. Ezért felesleges szét szedni, amúgy is idő közönként zsírozni kellene - legalábbis nem árt - és akkor folyton szét szeded? Nálam szerencsére nem szorul semmi, nincs szarrá tépve semmi.
A kormány az tényleg szégyen...59cm. Csere. A fék is lehetne jobb valóban. A rugón érdemes állítani vagy cserélni. Én csak azért fogom őket cserélni hogy kicsit magasabb legyen. Illetve elől hogy megnőjön az utánfutási szög.
Amúgy ha ezeket megcsinálod van egy jó rollered és még nem is költöttél rá baromi sokat.P menü beállítási lehetőség tényleg kevesebb lett. Azt nem értem miért,de ami fontos az benne hagyták.
Elektronikáról nem tudok nyilatkozni. Roller garázsos csávó azt mondta az jó. Ő le tesztelte asszem a 2024est.
És ja, annyi van már ebből is, hogy rengeteg alkatrész van hozzá tök jó áron
De ahogy drimi is mondta, aki hobbi célra veszi, vagy szórakozni annak tökéletes. Kicsit költesz rá akkor tényleg egy jó roller. Most a zsírzó spray is ilyen 1000-2000 Ft között kapható, rengeteg ideig elég, 3 havonta azt megveszed és jó vagy.
-
-
norrberth
addikt
válasz
heavygrip #34532 üzenetére
Beléptem a Facebook G2 Master csoportba.
Igényesek úgy kezdik, az egészet szétszedik, újra összerakják megzsírozva.
Kormány kuka
Fék kuka
Lengéscsillapító kuka
Gumik kuka
Felninél engedheti a levegőt a 2025 ös
P menü megvan kopasztva.
Az akkupakk nem nagy szám 2024 es 1 év után rengeteget gyengül.
Elektonika ügyileg nagyon gyengus.
Miután megunják a sok szívást, vesznek más márkát.
Egy valami jó benne, van hozzá minden olcsón. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #34534 üzenetére
Az éremnek két oldal van.
A roller árának nagyon jelentős részét az akku teszi ki.
Nagyobb akku = drágább, több helyre van szükség az akkuhoz, nagyobb méretű a roller, nehezebb, ezáltal kevésbé hordozható.Ha szükséges a nagy hatótáv, azt nem lehet kikerülni, nagy akkuval rendelkező rollert kell venni. De normál gyártóknál (akik eleve jobb minőségű cellákból építik az akku csomagjaikat) évente egyre jobb rollereket dobnak piacra, már csak amiatt megéri rollert váltani még az előtt, hogy az akkucsomag kapacitása érezhetően elkezdene romlani.
-
heavygrip
senior tag
válasz
Enigma1945 #34536 üzenetére
A 2025-ös modell nem szitál. Még a keskeny gyári kormánnyal se. Ennek ellenére én is a G2 -őt ajánlanám vagy egy Xiaomi 5 Pro-t.
-
válasz
Thunderzolee #34534 üzenetére
I13PM-em van. Lassan 4 éves lesz ezen élem az éltem 86%-os az aksija és simán többet kibír, mint egy nap.
-
Enigma1945
őstag
válasz
enginev3.0 #34520 üzenetére
En a g2 mastert nem ajanlanam.. 50 nel szital mint allat! Gondolj bele, 2 motoros gyorsul mint a hulye, erre 50-nel be szital..
A masik meg a g2 full akksival tobbet megy mint 50, kezdesnek a g2 legjobb. Imádom a mai napig, nem bantam a cseret at a1-rol, bar az a1 kurva jol gyorsul! -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #34534 üzenetére
Nem feltétlen a tervezésük hibás, inkább a kivitelezés: három gond szokott lenni.
Egyik maga a cella, hogy az milyen minőségű, terhelhetőségű, kapacitású (alja fos).
Másik az összeszerelés minősége, amikor az adott műszaktól függ, hogy épp hogy
sikerült a hegesztés. Ja: nem rézlemez, hanem jó esetben nikkelszalag. Bár inkább
nikkelezett acél, mert az olcsóbb, persze az áramot szarabbul vezeti: nikkel is csak
azért jut rá, hogy ne rozsdáljon el (olyan hamar). Az a baj, hogy papír vékony/eltörik.
Végül a harmadik a BMS. Mit tud, mit nem tud, milyen paraméterekkel rendelkezik...
Egy komolyabb akkuban maga a BMS 20-30K-ba fáj, mivel úgy van méretezve, tudja
az okostelefonos kapcsolódást, paraméterezhető, van rajta több hőmérő és a többi.
Egy random kínai akkuban meg olyan BMS van, ami valamitől véd, valamitől nem.
De szinte soha nem lekérdezhető: üdítő kivétel a Xiaomi akku, ami kommunikál. -
válasz
pusszycat #34531 üzenetére
Ezt miért irtad? A zárlatos részt?
Ha nem értesz hozzá, és azt gondolod, h az akksi építő emberek kókányolnak, és a gyári akku jobb, mint amit az akksi építők összeraknak, akkor tévedsz.
Ráadásul pont, h a Kugoo akksijaival szokott előfordulni bizonyos korábbi modelleknél, h a hibás tervezés miatt eltörik a cellákat összekötő rézlemez.Egyébként ezért érdemes mindig jó nagy akksival venni a rollert, mert akkor hatalmas a hatótáv is, és ha sok év múlva elkezd csökkenni az akksi kapacitása, még akkor is bőven lesz hatótáv benne.
Lásd: a viszonylag kis akksis Apple telefonok problémája, h az egyébként még jól használható páréves modellek akksija hamar eléri a 80% körüli kapacitást, viszont az akkor már csak olyan rövid üzemidőt biztosít, h muszáj lenne inkább cserélni az akksit.
-
DigitXT
félisten
válasz
pusszycat #34531 üzenetére
Ha ez megnyugtat, porral oltóval pont nulla esélyed van egy akku tűz ellen.
Önmagát táplálja, ha a cella ég. Rövidzárlat persze lehet máshol is, és úgy
lehet rövid ideig tartó begyújtás, ami hagyományos tüzet eredményez...De amúgy a cella hiba is inkább fordul elő egy random kínai akkupakkban,
mint egy minőségi cellákból építettben. Csak legyen rendesen megépítve!
(Meg legyen benne normális BMS. Úgy azért jó eséllyel nem gyullad ki.)
-
heavygrip
senior tag
A master van annyival jobb, mint amennyivel többe kerül?
Brutál erősÉn nem ajánlanám kezdő rollernek. Hiába a Single/Dual kapcsoló, úgyis dualban lesz végig
Én Xiaomi 4-et nyuztam 1 évig, pontosabban még most is,de vele kezdtem és nem is bántam hogy nem egyből ilyen erőset vettem. Tökéletesen el lehet vele sajátítani a rollerezést. Van itt pár srác akinek most a Xiaomi 5 van. Szüleik nem vettek nekik nagyot, helyesen döntöttek. Mondom nekik ezzel tanuljatok meg rollerezni, nem kell itt bánkódni hogy nem egy pl. G2 vél toljátok egyből. Vagány meg minden,de ha nincs veszély érzet nagy perecelés lehet a vége.
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Thunderzolee #34530 üzenetére
2 méterre van az ágyamtól nem örülnék neki ha kapna egy zárlatot, ugyan vettem poroltot de lehet h mélyen alszom és nem ébredek fel.
Gondolom ha gyengül az akku akkor más eladja még időben a rollert.
-
-
pusszycat
nagyúr
válasz
xandrush0831 #34528 üzenetére
Most néztem a kukirin oldalán a G2 -höz egy új akku 329 eu ez borzasztó, szinte jobban megéri venni egy új rollert akkor már. Mennyit megy el egy akku kb. 10000 km?
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
PociAti #34516 üzenetére
Ugyanakkor másnak a szellemi termékét sem szabadna ellopni, ezért illik megjelölni fórumokon a forrást, sőt elvben kötelező is lenne.
Értem, hogy ez nem a te hibád és jól is tetted, hogy segítesz, itt más probléma látszik kibontakozni, ami egy inkorrekt elvárás, más részről.
-
Reggie0
félisten
válasz
enginev3.0 #34520 üzenetére
En a kugoo s1 plus-sal 85 kilosan es az elso 5000 km-en nem volt semmi komoly gond.
Szoval ja, 100 kg-val vagy felette nem jo ugralni, de alatta azert kezelheto kerdes, foleg nemi megelozo karbantartassal. -
enginev3.0
félisten
Itt sajnos nem arról van szó, hogy szar vagy nem szar
Akár mennyire is robosztusnak néznek ki ezek a cuccok, és egy kettőt még úgy is reklámoznak hogy offroad és társai, vagy épp lehet vele ugratni, egykerekezni, az anyag még anyag marad, és törik.
Nekem kukirin g2 van, de én csak gurulok vele, nem vonz hogy ugrálgassak vele, túl vagyok az 1000km-en, de sokan már bőven lehagytak engem km-ben, és köszönik a gépek jól vannak
Vannak 4-5 ezer km-es darabok is, G4-ből is, mastert is nagyon ajánlják G2-bőlEgyébként szerintem kezdésnek vehetsz G2-őt, nem gyorsul úgy hogy leesel róla, 40-50km/h a vége, nincs halálfélelmed rajta a sebesség miatt, nem szitál, én szeretem
G4-et nem ajánlanék első rollernek, túl durva
Masterben az a jó, hogy választható 1 vagy 2 motoros mód is
Ha ki akarod hagyni a pálcika (25km/h) rollereket, akkor én G2-t ajánlanék elsőre
Ha nem riaszt el a külföldi rendelés akkor 150-160 körül meg lehet úszni, garancia ilyenkor természetesen nem olyan mint egy hazai boltban, de ez benne van az árbanA Segwayeket is lehet mókolni, és akkor feljebb lehet tornászni a sebességet, azokat itthon is be lehet szerezni, brutál jól néznek ki, lesz garanciád is
De árban természetesen jóval drágábbakJa és csak azért ijesztgetlek, mert olyan kérdésre vársz választ, ami mellé ezeket muszáj elmondani, hogy az ember nyugodt szívvel segítsen
Egyébként nézz youtube teszteket (Bog (mobilarena), Tamás Zsolt (legendd)), ők ketten elég hitelesek, a többi tesztelő inkább fizetett statiszta, és csak jókat mondanak mindenről
-
PociAti
őstag
válasz
PociAti #34518 üzenetére
Európa túlsó felében vörös színű áruházban már árak is vannak hozzá (még nincsenek készleten), de a Navee XT5 Pro 950 € (376k Ft), Navee XT5 Max az 1200 € (475k Ft), Navee XT 5 Ultra 1500 € (560k Ft).
Mielőtt még valaki szokásos módon elkezdene rinyálni az Euró árfolyama, összefüggésbe hozva a kormányt meg jó ég tudja kicsodákat még, a Navee ST3 ugyanabban a nyugati webshopban akciósan 577 €, ami az előző, kicsivel 400 alatti árfolyammal számolva 228.828 Ft-ot jelentene és árukereső alapján nálunk 229.999 Ft, 1%-on belül van a különbség, magyarán áfától függetlenül azonos áron kapható.
Ez alapján fenti árak elég jó kiindulási alapok lehetnek, hasonló árra lehet majd számítani. Ami nem is olyan rossz a tartalmat és a szolgáltatást nézve (beleértve a garanciát is). -
PociAti
őstag
válasz
PociAti #34514 üzenetére
Készítettem róluk egy montázst, mégis milyen rollereket kell elképzelni.
A Navee N65i II-nek is mennyire masszív lett az első villája. Nem mondom hogy szép, de ahogy a Ninebot is a Max G2 - G3 váltáskor masszívan megerősítette az első villát, itt is az a komoly változás figyelhető meg az eredeti N65-höz képest.
-
K2016
csendes tag
válasz
enginev3.0 #34513 üzenetére
Szerencsére nem akar száguldozni, de ugrálgatna, meg használná a maga módján. Megígérte, hogy vigyázni fog rá, de azért én is nyugodtabb lennék, ha nem valami szart vennék neki, ami ez első járdaszegélynél eltörik alatta. A védőfelszerelése már megvan, addig nem mentem bele a rollerbe, ameddig az nem volt. Az, hogy vásárlás után kell rá költeni, az belefér.
-
PociAti
őstag
A Navee az idén megjelentetett ST3 és ST3 Pro, valamint a GT3, GT3 Pro és GT3 Max mellett (meg jó ég tudja miket jelentetett még meg) piacra dob egy csomó erősebb rollert is Városi cirkálók mellet inkább terepre szánt gépek is lesznek.
Idei évben új fordulatszámra kapcsoltak.
Pedig az is benne volt biztos, hogy nem tűnnek el a süllyesztőben, erre a Xaiomi és a Segway-Ninebot közé pozicionálták be magukat ezzel a kínálattal.N65i II - 600 / 1350 W, max. 150 kg, 10,5", 70 km elvi hatótáv.
G5 - 400 / 800 W, max. 120 kg, IPX5, 10-es kerék, 45 km elvi hatótáv;
G5 Pro - 400 / 800 W, max. 120 kg, IPX5, 10-es kerék, 55 km elvi hatótáv;
G5 Max - 500 / 1000 W, max. 120 kg, IPX5, 10-es kerék, 70 km elvi hatótáv;ST5 Pro - 600/1350 W, max. 150 kg, IPX6, 10-es kerék, 75 km elvi hatótáv;
ST5 Max - 700/1650 W, max. 150 kg, IPX6, 10-es kerék, 90 km elvi hatótáv;GT5 Pro - 600 / 1350W, max. 130 kg, IPX5, 10", 70 km elvi hatótáv.
GT5 Max - 700 / 1638W, max. 130 kg, IPX5, 10", 85 km elvi hatótáv.XT5 Pro - 700 / 2200 W, max. 150 kg, IPX6, 12", 75 km* elvi hatótáv.
XT5 Max - 700 / 2200 W, max. 150 kg, IPX6, 12", 110 km* elvi hatótáv.
XT5 Ultra - 700 / 2×2200W, max. 150 kg, IPX6, 12", 90 km* elvi hatótáv.
* külső akkuval pedig 110, 160 illetve 136 km elvi hatótáv. -
enginev3.0
félisten
Egyikre se
Meg kell értenie hogy a fizika az fizika
Ha "üti vágja", akkor bizony törni fog, az pedig fájniHa ezt elfogadja, akkor onnantól pedig már rád van bízva hogy mit adsz a kezébe
Olyat ami 30cal megy, vagy ami 70nel
Szerintem ez teljes mértékben a te felelősséged mint szülő, bár inkább azon múlik hogy mennyire bízol meg benne, hogy van esze és nem fognak a mentők hívni egyszer semAz általad linkelt típusokról tudni kell hogy használat előtt igényelnek némi odafigyelést, karbantartást, azt nagyon megháláljak, de ha van kézügyesség, vagy olyan ember a családban aki látott már villáskulcsot akkor nem fog gondot okozni.
Ami jobban ready to play azok xiaomi, segway, navee, csak ezek sebességben korlátozottak
-
K2016
csendes tag
17 éves gyereknek kellene vennem valamit. A keret 300 körül lenne, úgy néztem ezek mind bele férnének. Kukirin G2, G2 Master, G4, G4 Ultra, Joyor T10, Angwatt F1. Az adatokat én is el tudom olvasni, de inkább a véleményeteket kérném. Lehetőség szerint megbízható darab kellene, mert ahogy ismerem nem fogja kímélni.
Szerintettek melyikbe érdemes beruházni? 2-3 évet ki kellene bírnia. -
.-..-.
tag
válasz
Hieronymus #34510 üzenetére
Van nyomatékkulcsom amibe tudok tenni imbusz fejet.
Lehet akkor felengedem ezt a két csavart és beállítom kotyogás mentesre (de nem szorosra) és egyenesbe állítom.
A lehajtó rész stabil, elmozdulás mentesen zár, ott pont nincs kotyogás, bár állítható ahogy láttam.Amúgy tippre úgy tudom elképzelni ennek a résznek az összerakását a futószalagon, hogy:
- villát+lengéscsillapítót a vázba alulról bedugják
- felülről a vázra, a lengéscsillapító kilógó szárára kétoldalról távtartó lapot csúsztatnak
- kormányoszlopot felülről ráengedik a vázra, a távtartó lapokra
- szemmértékkel egyenesre állítják a kormányt és a két imbusz csavart meghúzzák a kormányoszlop szorítóbilincsen
- távtartó lapokat kihúzzákPersze csak találgatás, de elméletben lehet így és akkor máris megvan a probléma forrása, a kapkodás.
- nem pontosan állítják be a kormány/kerék vonalát
- nem nyomja rá rendesen a kormányoszlopot a villára/lengéscsillapítóra
- csavart random erővel húzza meg (túlhúzza és akár törhet a bilincs, lazára hagyja ás elmozdulhat a villa) -
Hieronymus
veterán
válasz
.-..-. #34503 üzenetére
Jól gondolod.
Az én rolleremben a szállítás okán, le volt hajtva. Nekem kellett egyenesbe állítani a tengely felső részét.
Ha nem ezek a csavarok okozzák a lötyögést, nem sokat tehetsz. Még a "minőségi" kínai rollerek esetében is kínai az összeszerelés.
Leginkább egy tapasztalt roller szerviz képes javítani a helyzeten.A tervezői előírás a csavarok meghúzásának mértékére meghaladja a betanított munkások képességeit. Akkor sem tudná után állítani a nyomatékkulcsot, ha akarná.
Korábban volt a gyártónak egy problémája. A lehajtó rész mechanikájának egy csavarbeállítását túlhúzták. Anyagfáradás miatti törés lett a következmény. Lehet, túlkompenzálták a problémát.
Nézesd meg tapasztalt szervizessel. Kevesebbe kerül mint egy javítás vagy szerencsétlen esemény következménye.
-
DigitXT
félisten
válasz
Dr. Szilikát #34501 üzenetére
amit csak a mesterséges intelligencia látott, én már nem találtam
Ezt hívják szaknyelven hallucinációnak. Simán kitalál sosem volt dolgokat.
Ahhoz képest, hogy a GPT5-öt úgy promózták, hogy PhD szintű szakértő...
(Meg a faxom.Jópofa, tud hasznos lenni. De kétszer meg kell gondolni,
hogy hivatkozási alap-e, amit összehord, ha simán lehet nettó hazugság...) -
Mustármag
őstag
válasz
Thunderzolee #34505 üzenetére
Azzal megy.
-
-
Mustármag
őstag
Sziasztok
Tegnap töltés közben a Max G2 leverte a kismegszakítót. Azóta nem tölti a beépített töltő.
Segway-ninebot oldalán írtam egy javítási kérelmet. Emailben kaptam visszaigazolást hogy jön a futár stb. de csomagoljam be. Hogy tudnám becsomagolni? -
.-..-.
tag
válasz
Hieronymus #34502 üzenetére
Ha jol tippelem, akkor itt az also es a felette levo imbusz csavarrol van szo. Ezeket nem tudom tovabb huzni, szinte eltorik mar az imbuszkulcs.
Mindket csavar feje es a mellette levo kormanyoszlop resze meg van festve, sejthetoleg ez valami beallitast jelolhetett a gyarban. Tippre talan azt, hogy egyaltalan beallitas tortent.Jol gondolom, hogy ezeket fellazitva ki tudnam huzni a villat a teleszkoppal vagy eppen egyenesbe is tudnam forditani azt?
Amugy az en Max G3 rollerem tokeletesen egyenesbe van allitva (zero kotyogas) es azon nincs semmi jeloles a csavarokon.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
.-..-. #34496 üzenetére
Szóba került korábban is, a szerver áldozata lett, ha jól látom. Egyes típusokat úgy állítanak be gyárilag, hogy a roller összecsukott állapotában áll szabályos egyenesbe az első kerék, míg felnyitva kicsit elfordul.
Nem volt egyszerű választ találni a furcsaságra, amiről a neten is csak találgatnak felhasználók, még a gyári infók is csak ködösítenek. Több fórumos bejegyzés abban ad tanácsot, hogyan kell egyenesbe állítani, miközben a gyári állapotra nem emlékszik, nem figyelte, csak később tűnt fel. Már ez is érdekes volt, túl sok az egyforma véletlen.
De arra jutottam végül (például Segway hivatalos szövegmorzsán keresztül is, amit csak a mesterséges intelligencia látott, én már nem találtam), hogy elvileg így kevésbé borulékony a roller, mondjuk az autó csomagtartójában vagy bárhol összecsukva, ezért próbálnak így kedvezni.
Míg vannak más típusok (Segway is), ami "rendes egyenesre" van állítva és összecsukva kanyarodik egy kicsit. Nekem is ilyen a Xiaomi klón, mondhatni elég borulékony is, a nem támasztott oldal felé. Úgyhogy lehet benne valami, de túl nagy jelentősége sincs a gyakorlatban. Viszont nem hiba.
Egyébként a páros teleszkópnak is van olyan kotyogása előre-hátra, ami mondjuk szemre "érdekes", mégis normálisnak mondható. Néztem róla szerelős videót, olyan tekintetben is, ha én olajat juttatnék bele, az hová megy, milyen a belső konstrukció, milyen a szétszedése. Mivel korábban azt hittem, onnan jön valami pattanó hang, de csak a kormányoszlopnál lévő műanyag porvédő gyűrű reccsent. De az látszik, hogy bizonyos kotyogás elkerülhetetlen a teleszkópnál, ez ilyen, mint a kerékpárnál is hasonlóan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Építő/felújító topik
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Call of Duty: Black Ops 6
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- iPhone topik
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3081
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- iKing.Hu - Nubia Z70 Ultra 5G Black Használt, karcmentes állapotban 12 GB RAM / 256 GB tárhely
- LG 55UQ81003 139 cm / 55 4K UHD Smart TV 6 hó garancia Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest