Új hozzászólás Aktív témák
-
Laslow
senior tag
válasz
Essejó #19835 üzenetére
Próbáltad aközben hangosítani a hangerőszabályzó gombbal, miközben éppen beszél, hogy pl. 200 méter múlva fordulj balra? (Nekem ugyan iPhone van, és számomra egy káosz a rendszer hangerőkezelése, de a Waze hangját csak akkor tudom módosítani, amikor éppen "beszél", teljesen mindegy, hogy egyébként mire van állítva az egyéb hangerő.)
-
Essejó
veterán
Maximumra tolt hangerő mellett is kritikán alul suttog csak a waze a telefon saját hangszóróján. Lassan hallokészülék kell hozzá.
Közben meg minimum naponta rémszól, hogy engedjem,hogy BT-n menjen külső hangszórón. Én engedném, de úgy meg se nyikkan. -
Rick4
félisten
válasz
Pulsar #19833 üzenetére
A baj az, hogy egy 10km-es úton is lehet olyan 1000m-es szakasz, ahol nincs hova visszafordulni, lekanyarodni, és teljes útzár, baleset utáni terelés kavar be, ez alapján végülis tök mindegy, hogy számol a program, ha szerencséd van, nincs semmi, ha nincs, 10 percetz késel, ha nagyon nincs, akkor 2 órát fogsz ott állni, bármilyen módszerrel is kalkulálnak neked ÉVI-t.
Szóval ebben a történetben a legkisebb tényező a program ÉVI számolása. -
Rick4
félisten
válasz
Pulsar #19830 üzenetére
Benne van, hogy több módszer alapján számol, és mindenkinek máshogy igazítja, de mondom, az igo 15 éve korrekten számolt a saját valós adataimból, nem éreztem problémásnak, persze olyan, hogy dugó miatti késés meg hasonlók nemigen voltak. Ehhez hozzá kell szokni, egyébként is időben kell indulni, és akkor nincs gond.
-
whbear
senior tag
Most teszteltem pár száz km belföldön az 5.10.01 verziót, nem ugrott középre a kurzor pedig volt körforgalom is. Jól működött, csak a 94% hiba van meg de azt már megszoktuk.
-
Állitólag, mert ugye ezt mind csak elmondás alapján tudom, hogy a kijelzőn látott dugónak semmi köze az ÉVI-hez. Az egy egy UI cucc, a másik meg routing.
Ja, az elözöhöz azt el felejtettem, hogy a legelső, amivel számol, az előtted haladok azon a szakaszon. Ha az nincs, akkor jön a többi.
Persze, ebben igazad van, nekem is tök fals adatot számol, ha utánfutóval vagyok.
De ami érdekes ,hogy meghallt a légtömeg mérő szenzorok a kocsiba. Olyan volt, mintha egy 1.2es szívó dízel hajtaná a 2 tonnás kasztnit. A 110et is alig bírtam elérni. Én jellemzően ugyan azon az útvonalon ingázók. Abban az egy héten olyan szépen hozzá "szokott" a lassú menetbez, hogy utána a 35km-en 5 percek későbbre saccolta az étkezések. -
Rick4
félisten
válasz
Pulsar #19828 üzenetére
Szerintem feleslegesen bonyolítják, az igo féle módszer tökéletes volt, az adott ponttól a célig az átlaggal számolva elég jó közelítő értéket kapsz, hiszen ez az alapelve a sima távolság és sebességfüggő időtartam számolásának is, ha rajtam múlna, 500km hátralévő táv fölött 10 percenként, 500-100km között 5 percenként, 100-50km között 3 percenként, 50km alatt 2 percenként 10km alatt 1 percenként megnézném ugyanezt, és a kalkuláció eredményét tenném ki érkezési időnek, utána lehet korrigálni.
Amúgy valami ezzel nagyon nem stimmel, mert rengeteg alkalom vna, amikor a rendzser dugót, toirlódást, lassú haladást jelez, miközben senki sincs az úton- azaz ez a fajta módszer sem akkor nem működik, amikor dugó van, sem akkor mikor gyér a forgalom, sem akkor amikor az autós saját magától halad más sebességtartományban lásd ismét az utánfutó...
Ilyenkor szerinted hogy számol? Torlódás, miközben az úton meg senki sincs. Kereshetek képet róla, akkor se értettem, azóta se, 10-ből 5 esetben kamu torlódásokat ír... -
Nem tudni pontosan hogyan müködik az útvonal tervezés, és az ÉVI számítás, mert ez elég nagy cégtitok, de vannak részletek amiket mondanak. Egy időben pont az ÉVI volt a fö lényeg, ami azt jelentette, hogy ha van két utas, amiből az egyik 1 perccel lassabb mint a másik, de gyakrabban váratlanul bedugul, vagy ilyes, a másik pedig lassabb picit, de az ÉVI jobban megjosolható, akkor az utóbbit választotta.
ÉVI-t amúgy számol az azonos idöszak elözö évek azonos időszakából, ugyan ezt elözö hónapokra, és hetekre is, és még órákra lebontva is. Szóval valami baromi bonyolult lehet.
Ja, és persze, valahogy a te vezetési szokásod is bele számolja valahogy.
Nekem amúgy általában egész jól tippel. A héten egy 850km-es országhatáron étivelő utat egész jól megsaccolt, nyilván a megállók nélkül, de azokat hozzá adva, 5perc tévedés volt benne kb. -
Rick4
félisten
válasz
Pulsar #19826 üzenetére
Ez lehet jó is, meg rossz is, nekem furcsa, mert ahog yjövök le az M7-esen, mindig kések ahhoz képest, amit előtte megad. Anno igo esetén volt olyan, hogy az érkezés volt mondjuk 10:22, ha elkezdtem nyomni, lement 10:18-ra, ha lassítottam, felment 10:25-re, ott megvizsgálta bizonyos idúőszakonként, hogy attól a ponttól a célig mennyi lenne az érkezés szabályos sebességgel, mivel gyorsítottam, az adott időpillanatra közelebb kerültem, és emiatt átszámolta az érkezést.
Namost tegnap pont úgy mentem, hogy minden sebességhatárt betartottam, mert két feladat volt egész nap, és direkt időben indultunk, hogy ne kelljen sietni, és legyen idő mindenre, és gyakorlatilag percre pontosan a gmaps-os érkezést hozta, 2 percet késtem a balatonlellei mol kútról induláskor kiírt 12:52-höz képest, pedig az 3 óra, 219km-es út volt.
Hogy most azt hogy csinálta, hoghy én nem mentem gyorsan, és kiírta, hogy 12:54-re fogok odaérni, azt nem tudom, de az biztos, hog yhazaffelé azM7-esen nekem hiába számolt volna 130-cal, meg a tereléseknél 100-zal (mert mindenki annyival ment) ha én csak 110-zel jöttem lefelé, és 8 perccel később érkeztem haza.
És egy csomó más esetet is tudok, mikor a kiírt sebességhatár és az ott elhaladó autók sebessége köszönőviszonyban sincs egymással, azaz ez egy szabályosan, vagy más ritmusban közlekedőnek nem segítség, hanem akadály, lásd a ma délelőtti utánfutós hozzászólást. -
Az ÉVI számításának semmi köze a beállított sebesség határhoz. Vagyis csak abban az esetben számol vele, ha egy olyan szegmensen tervez át, amin előtte soha, senki még nem ment át. Minden más esetben a már áthaladt jármüvek átlagsebességéből számolja ki az adott időszakra.
-
Rick4
félisten
Tegnap mentem egy 700km-es kört, Balaton délnyugati csücske, M7 Balatonkilitiig, onnan le Tamási felé, le a szerb határ mellé Tompa, de direkt tök és paszuly módban Bácsalmás felé, onnan Szeged, majd este M5-M0-M7, és furcsa, hogy az M7-esen jelölve volt a belső sáv lezárás, úton folyó munka, de az eredeti 130-as sebességkorlát van, fent, ami egyik oldalról nem is lene n gond, hiszen látja az ember a táblákat, de ezzel csúnyán elszámolja az érkezési időt..
Az M7-esen járok sűrűbben, a felújítás jóideje folyik, de a sebességkorlát marad, ehhez képest kb 1 hónap után ismét mentem egyet az M5-ösön, és fel is tűnt, hogy Kecskemét nél építenek, és terelés csak egy sáv szélére rakott táblasor, meg felfestett sárga terelés, de a 60-as sebességhatáros kijelzés ott a waze-n. Még meg is lepődtem.Faby: Tegnap este jöttem végig az M0-son az M5-östtől az M7-es leágazásig, 100-160 között minden volt, de a 110-120 az kb a fofrgalom ritmusa, rengetem német, belga és angol rendszámot autós ment vissza délebbről és keletebbről, még csak csúcs se volt, épp csak annyira voltak sokan, hogy tömött volt a pálya, de még lehetet tempózni. Ilyen szituban a 70 tuti életveszély.
Halkan írom, a legtöbb eddig 180 volt futóval, amin rajta volt egy 2.3 literes V8-as Ford Mustang motor, értékben 2.2 millió.
Utólag már kiderült, hogy jól volt pakolva a cucc.
-
Faby
senior tag
És akkor előveszem a kedvenc vesszőparipámat, az utánfutót.
Még országúton sem mindegy, hogy 90 vagy 70, de autópálya/autóút 130/110 helyett 80/70 az már egy Debrecen - Budapest távon is rendesen meglátszik az utazás időtartamán, az érkezési időn. Ennek ellenére nincs ilyen beállítás.Egy kiegészítés:
Én még élő embert nem nagyon láttam, aki betartotta volna a 80-as korlátot autópályán (én is csak azóta, mióta 102-vel megfogtak az M0-án, 70 helyett, akkor még 45 ezerbe fájt), még a véda alatt sem, ennek ellenére nem nagyon hallani tömeges büntikről autópályán utánfutót vontatókkal kapcsolatban. -
-
Rick4
félisten
válasz
Nikaré #19820 üzenetére
És valószínű vagyunk még elég jelentős számban, ilyenek miatt a rendszeresen autózók, és sűrűn jelentgetők nagy része kieshetett, mert ez a stílus keveseknek jön be.
Én még anno a székesfehérvári ipari park bejáratát, meg a kapuk számozását is végigvittem velük, mert a címek és a valóség eltért, egy irányból jövet egy trükkös megfordulás kellett, és erre senki se akart időt szánni. Én jobbító szándékkal végigvittem több levélváltáson keresztül, fotókkal, videokkal illusztrálva, gmaps-en berajzolva, stb stb, holott ugye akkor én már tudtam a jó megoldást, ez az utáénam következőknek lett volna fontos, de ezután jött az ominózus leoltás, amire azt mondtam, hogy kész, vége. -
Rick4
félisten
válasz
$atirka #19818 üzenetére
Feleslegesen koptatod, mivel az M7-esen változik a korlátozott rész, nem sok értelme van fixre belőni, a táblákat látják, viszont anno Marcal közepét feltúrták, egy 300m-es szakaszt újraépítettek, több hónapig nem csak hogy terelés volt, de körforgalom lett a sima kereszteződésből, változott a nyomvonal és a sebességhatár is, a 6 hónapot felemésztő idejű építkezés elején jeleztem, hogy ezt célszerű lenne kivenni a tervezésből, ott senki se fog menni, le lettem baxva, hogy csak én jelentgetem, meg minek átírni, aki odamegy, az úgyis észreveszi, hogy nem tud tovább menni egyenesen.
Én akkor jelentettem utoljára bármit is.
-
Siófok/szekszárdi lehajtó előtt már nincs korlátozás, kész a pályaszakasz.
60 helyett már 130. link
Viszont Lengyeltóti/balatonboglári lehajtó után (Nagykanizsa irányba) meg 130 helyett 60-as korlátozás pár km-en...
Valaki ezt megcsinálja, vagy fölöslegesen koptatom a billentyűzetet?
Szerk: jahh, az M7-en
Köszi -
fant0mi
őstag
Lehet, hogy játék a szavakkal, de a Trafibox csak egy doboz, amibe az automata üzemmódban működő mobil mérőegységet (CAM-S1) ideiglenesen elhelyezik, hogy ne érje fizikai, időjárási káros behatás. A Kresz meg úgy írja, hogy a fix telepítést kell jelezni.
Szerintem ezen jogászok is rugózhatnának egy jót. -
Debilon
addikt
érdekes dolgok ezek, tudomásom szerint a telepített mérést (dobozokat, VÉDA kapukat) a traffic contol és a fényképezőgépes táblával kellene jelezni, de fényképezőgépesnek kinn kell lennie biztosan
legalábbis én még nem láttam olyan dobozt, telepített mérőt ami büntet is, ami ne lett volna rendesen előjelezve, ami nem jelenti azt, hogy nincs
-
válasz
focvis #19808 üzenetére
Hivatalosan kéne egy traffic control tábla, és alá a kiegészítő kamerás piktogram. Ha ez nincs kint jogszabály szerint nem lehetne azzal a trafival büntetni. Persze ez nem akadályoz meg senkit abban, hogy kiküldje, aztán majd járkálj bíróságra, hogy nem is volt jogos a büntetés.
-
Sify
senior tag
Ezek már akkor benne vannak?
[link] -
Szirtimorc
senior tag
válasz
WhiteWalker #19799 üzenetére
Néha üres a doboz, néha látszik kütyü benne, de előfordult, hogy elbambultam és 50 fölött mentem át rajta, de még sose jött papír.
A kifelé következőt az S kanyarban rendszeresen beszívom, de eddig megúsztam... -
Essejó
veterán
Az vajon mitől van, hogy mond valamit kezdi hangosan és érthetően, de a mondat második fele már csak suttogás? Prius+ nincs AA, a telefon saját hangszóróján. Régebben ez nem volt jellemző. Beállításban a hang max-ra van állítva.
-
whbear
senior tag
Redditen írtak, hogy ez a körforgalom zoom hiba mégiscsak egy bug. Itt a válasz :
Apparently it's a bug. "Hello Wazer. Unfortunately this is a bug, hopefully will get fixed on next update. Best regards."
Az összevissza tervezés az mindig is volt, nem hiba. Alapvetően az útvonaltervező motorja a Tel-Avivi négyzetrácsos utcaszerkezethez van optimalizálva. A hosszú távú tervezés nem elsődleges, inkább csak a városi dugókerülés.
-
vlevi
nagyúr
nagyjából valami hasonlóra, mint itt, a képen.de Gyöngyösnél ez velem megtörtént, vitt be a susnyásba. Nem 100%-ban ezen az útvonalon, de emlékszem rá, hogy le irányított a hármasról, aztán egyszercsak vissza irányított oda, és pár perc múlva Gyöngyösön voltam...
"Nekem volt már több országban ugyanez"
Réges régen, még az IGO-ban volt olyan nézet, mint amit ide betettem, azaz a hagyományos 2D felülnézeti kép.
Amikor pl. csak 3-4 km távolságra van a következő pont, ahol fordulni kell, akkor jól jön ez a nézet, amin látod, hogy kb hol jársz, nagyságrendileg mire számíthatsz.
A mostani navigációknál csak a 3D van, ráadásul olyan módon mutatja, hogy alig lehet pár méterre előre látni, hogy hova mutat, csak követed vakon a csiganyálat -
Rick4
félisten
Nekem volt már több országban ugyanez, egyszerűen a kisváros kétszámjegyű út főutcája, és a sokagrangú, 2m széles betonlapokból összerakott "út" között nem tesz különbséget. Igaz engem is régebben sziuvatott ezzel, de akkor plegy békés megyei Vésztő nevű településen este 10-kor kereszütlhajtva tök és paszul módba váltott, és vitt keresztül mindenen, máskor valami Pest alatti kis faluban vitt be a lakó- pihenő övezetbe, miután végre kikecmeregtem onnan, visszanézve a főútra sehol senki, mindkjét esetben forgalom, torlódás, balersetmentes volt a szakasz, amit elkerültünk. De megcsinálta számtalanszor a cseheknél, lengyeleknél is, akár abszolút forgalommentes időszakban, este 11-kor. És cska egy rövid szakaszt gondolt elkerülni, ahol utólagosan is visszanézve semmi akadálya se lett volna, hogy végigmenjek, ugyanezt elköveti somogy megyei kis faluban, ahol levágni gondol a házak között elhaladó főút sima nmagyívű jobbkanyaros szakaszát.
Talán erről már leszokott, de kétkedve fogadom én is az ilyen trükkös utasításokat... -
simico
aktív tag
Két hete velem is úgy kerültette ki az M0-áson levő torlódást (valahol Rákoskert - Ecser környékén), hogy a látszólag jól haladó fő(bb) út helyett kacskaringóztuk csupa jobbkezes, szűk utcácskákon, hogy aztán a végén visszamenjünk egy másik fő(bb) útra és onnan vissza az M0-ra. Mögöttem jött konvojban 6 autó az egész útvonalon az M0 lehajtótól a kis utcákon át vissza az M0-ra - nem tudom, hogy őket is szivatta a waze vagy csak azért követtek mert azt hitték, hogy a sor elején tudom a tuti egérutat
Ja, az egésszel persze nem sokat nyertünk. Utána már inkább Budapesten keresztül mentem a qrvanagy M0 kerülő helyett az M3-ről az M1/M7-re, a városi dugó ellenére sem volt hosszabb (ellenben km-ben sokkal kevesebb) és nyugisabb is volt mint az M0 déli szektor őrülete.
-
vlevi
nagyúr
"imádta a keskeny, lakóövezetben vezető utak használatát"
Olyan sokat nem navigálgatok, ezért nem tudom megmondani, hoyg mostanában mennyire csinálja, de régebben tényleg agyfaszt kaptam tőle.
Egy konkrét példa nagyon megmaradt a fejemben.
Araszol a forgalom egy kisvároson keresztül a főúton, végig tömött kocsisor.
Egyszercsak leküld balra egy mellékutcába. Én meg nem voltam a toppon, és hittem neki.
Ahogy te is írtad, keskeny mellékutcákon kanyargás ide-oda, lakóövezet, virágágyás, ahogy kell, és 10 perc múlva, 4-5 kereszteződéssel később, ott vagyok ugyanannál a főútnál, amin az előbb haladtam, csak most egy stoptáblás kereszteződésben kellene balra kifordulni, ami esélytelen, mert folyamatos jobbra-balra a forgalom.
Másik, amikor a 3-as főútról, közvetlenül Gyöngyös előtt leküld mordorba, mert arra egyenes az út, a 3-as viszont kanyarodik. -
Rick4
félisten
válasz
miauut #19778 üzenetére
Nem, mivel ez a dolog összetettebb, egyrészt fontos, hogy te honnan mész hova, tehát hogy egy vbároson átautózás alatt egy másik út helyett teszi-e be a rossz minőségű utat 100m látszólagos előnyért, ez ugye nem lett kifejtve, másrészt a tervező rész egy időben imádta a keskeny, lakóövezetben vezető utak használatát a jó minőségű, széles főutca használata helyett, mivel velem többször megtörtént, máeg gyanítom másokkal is, joggal gondolhattam annyiból, amit írtál, hogy veled is ugyanez történt.
-
No.01
addikt
válasz
fant0mi #19784 üzenetére
Igenis meg nem is... de ha igy van akkor miert nem kovetkezetes es nem mondja egyaltalan? Mert valoban egy BeNeLux tura volt, de volt ahol szolt volt ahol nem.
Az atlagsebesseg meres pedig tutira mukodott tavasszal (elore hanggal bemondva, h atlagsebesseg mero zona van elotted) a belgaknal es a hollandoknal is, most meg tenyleg csak a hulye hangra lettem figyelmes. Szerencsere a kijelzorekiirtavolt ikon. -
No.01
addikt
Kulfoldon, sok kameraval megtamogatott helyeken autoztam az elmult par hetben.
Sajna a legfrisseb (iOS) verzional is elofordult, h csak a kijelzon jelezte a kamerat, de nem mondta es hangot sem adott ami viszont ennel is bosszantobb, h az atlagsebesseg merest mar nem mondja be hanem csak egy olyan hangot ad, mint amit a fenyszor felkapcsolasanak figyelmeztetesekor.
Kerestem, de nem lehet allitani.Talalkozott mar valaki hasonloval? Ez igy egyre kevesbbe mukodik hiaba keruli el egeszen jol a dogokat a trafi az trafi.
-
miauut
tag
A helyszín, Abony, Mátyás király utca. rossz minőségű út. Sebességkorlátozás 40. Javaslom, a "Hanyagolni" cimkét.
-
whbear
senior tag
Kifogástalanul működik, zoom bug javítva, kurzor is jó helyen van.
Magical Unicorn 5.9.5.1 -
ArthurShelby
addikt
válasz
WhiteWalker #19768 üzenetére
Ez a bajom a Chuppito-val
-
ArthurShelby
addikt
válasz
WhiteWalker #19757 üzenetére
Van vele android autód?
Nekem az a probléma, hogy ott nem jelent meg, hiába van bekapcsolva az android autón belül a fejlesztői beállítások és azon belül az ismeretlen források (de lehet az új verzióval próbálkoztam) -
Qru
MODERÁTOR
válasz
WhiteWalker #19761 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
WhiteWalker #19759 üzenetére
Tegnap jött egy frissítés Waze-re de még nem mertem felrakni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
WhiteWalker #19744 üzenetére
Az a fura, hogy ma meg tok jol mukodott. Legalabbis nem akart bevinni ertelmetlenul kis utcakba.
-
Drughi
addikt
Engem is zavarnak ezek az új " fújcsörök", lehet, hogy visszamegyek a maps-ra mert igazából mindent ott keresek, csak a navinál szoktam a waze-t használni.
off:
A google maps-nál elő lehet csalni azt a nézetet, mint a waze-ban, hogy ha nem írok be címet, csak megyek, akkor is úgy mutassa mint a waze? Maps-nál csak cím beírása és a navi elindíása után vált nézetet.
-
Rick4
félisten
Holnap lesz egy 1060km-es köröm országon belül, merjek ezzel menni, aztán majd lesz valahogy, vagy rögtön tegyem vissza a régit?
-
TomMusic
őstag
válasz
WhiteWalker #19747 üzenetére
Igen sajnos, viszont legalább használható.
#19748 whbear:
Google Maps engem is szivatott már sokszor, viszont általában tudja mi hol van. Nem kell címet beírni, elég ha pl. a bolt nevét beírom, és tudja.
Na a Tomtom Go-t kipróbálom én is.
Szerk.: ja hogy ez fizetős.
Azt hittem átlag usernek ingyenes. -
whbear
senior tag
válasz
TomMusic #19746 üzenetére
Nincs most egy normális navi sem. A Google Maps hétvégén ismét megviccelt, nem először. Soha többet. Talán a Tomtom, én a Go-t használom de az Amigo is használható, viszont közel sem olyan részletes. A forgalmi infó jó, talán jobb mint a többi esetében, de a mobil mérést nem jelzi.
-
-
simico
aktív tag
Valamelyik frisstés óta azt csinálja egyes manőverek előtt, hogy kizoomol és a térkép kétharmada a mögöttem levő, már megtett út - így persze pont a következő menővert nem látni rendesen, hogy merre kell menni
Eleve miért vált át közeliből nagyobb áttekintő nézetbe - régen pont fordítva csinálta, ha nem volt várható semmi akkor nagyobb részt mutatott a térkép és ha valami (manőver vagy veszély) hamarosan következett akkor belenagyított a térképbe. De az már tényleg nonszensz, hogy a már megtett, mögöttem levő útszakasz tölti ki a térkép kétharmadát - baszki, nem arra vagyok kiváncsi amit éppen elhagytam, hanem ami éppen előttem van. Végigpróbáltam a térképmegjelnítés összes opcióját, de ezt a baromságot nem sikerült megszüntetni.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mavic 2 Pro Fly More Combo FMC drón - 1" Hasselblad kamerával
- Thinkpad X13 Gen3 13.3" FHD+ IPS i7-1265U 16GB 512GB NVMe gar
- Apple iPhone 12 Mini 256GB Kártyafüggetlen, fekete színben, 3 hónap garanciával
- Új Acer Predator 16 WQXGA 165Hz G-Sync i9-13900HX 16GB 1TB Nvidia RTX 4070 8GB 140W Win11 Garancia
- Számítógép, ryzen 5 2600, RX 580 8GB, 16gb ddr4, 512gb ssd, 1tb hdd
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G8 I 8GB I 512GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 512GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3077, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- HP ZBook Firefly 14 i7-1165G7 16GB 512GB 14" FHD magyarbill 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest