Új hozzászólás Aktív témák
-
Hummin
tag
[TraxionGG-s videó]-s beszámoló a versenyre készített preview verzióról. Először a Ligier JS P325 LMP3 jön a 3 db LMP3-ból. Tippre lehet ingyenes verzióként, hogy mindenki mehessen az adott osztályban, lásd GT3 esetén McLaren, Mustang.
-
Azért választottam az Astont Monza-ra, mert az a leggyorsabb ott.
Értem ezt a verziót is, így viszont csak 2db autót használhatsz. Én szeretek azért 4-5 autót is vezetni, nem szeretek egynél leragadni.
Viszont 1 évre az a 22-23k nem sok, főleg úgy, hogy annyi felé lenne osztva az összeg, ahányan vagyunk.Én benne lennék.
LMU hungariba is írtam Csaplár Ádámnak, mert is tolja ügyesen, aztán kérdeztem nem-e lenne kedve beszállni.
-
Géjza
őstag
válasz
RobbyJr #2012 üzenetére
Bitang ronda szegény szvsz.
Eleve a formája bajos, a gyári festés meg csak kiemeli a rondaságát. Na de hát ez ízlések és pofonok témaköre.
Go Setup, Hymo 1 évig ingyen frissítést ad az adott autóhoz ACC-nél.
LMU-ban most néztem, hogy 1 hyper és 1 LMGT3-as bundle-ök 50 fontból állnának meg (22-23k összesen). 25 font egy fullos boundle 1 autóhoz. És ehhez is 1 évig kapsz frissítéseket. Ez jobban megéri szvsz, mint a havi buli, csak ügye ennél nem tudsz autókat váltogatni kedved szerint.
-
Nekem tetszik az autó, de mellette a Ferrari a másik kedvenc.
ACC-ben melyik frissít egy évig?
Úgy is lehetne csinálni, hogy 3 autót kiválasztunk aztán azokból a full packot, csak ugye itt is fennáll az a helyzet, hogy 1 autó nem jó az összes pályán.
Mivel itt heti váltás van, így célszerű lenne azt a setupot megvenni, amelyik az adott pályán legalább a Top 3-ban benne van.
Erre jó az előfizetéses, mert így azt töltöd le amelyiket akarod. BeAlien 12€, és havi 15 letöltést enged. Ha 1db setup kell, akkor az 5€.
Megvan a full bundle, meg az előfizetésnek is az előnye, hátránya.
-
Géjza
őstag
válasz
RobbyJr #2010 üzenetére
Yáyyy, szebb autót nem találtál a hyperek között?
ACC-ben azt szoktam csinálni, hogy kiválasztok egy gépezetet, ehhez megveszem a setup bundle-t, amit 1 évig frissítenek. Ez a havi előfizus történet elég lehúzásnak tűnt nekem.
LMU-ban kicsit más a sztori, ott 3 kategória van, 3 kocsira kellene setup (mondjuk LMP2-esekkel nem sokat megyek).
-
válasz
Marci79 #2009 üzenetére
LMU, ACC, AC Evo, AC, Automobilista 2-re lehet letölteni autó beállításokat, amik ki vannak úgy mond maxolva, hogy a lehető leggyorsabban tudj vele menni.
Mindegyik pálya szerepel benne.Jobban úgy van értelme, ha online versenyzel másokkal.
Csak egy példa, tegnap kipróbáltam egy setupot az LMU-ra Aston Martin Valkyrie Monza Curve pályán, alap setuppal tudtam menni 1:25.9-et, egyedi setuppal meg 1:25.2-t.
Kemény 7 tized, és még van benne. -
Sziasztok!
Aki aktívan játszik a játékkal, azoktól kérdezném, hogy lenne-e kedve beszállni eSports autó setupokra? Minél többen vagyunk, annál olcsóbb lenne. Durván 5-6 ezer forint lenne havonta, és annyi felé osszuk ahányan vagyunk.
Bármilyen autóra / pályára lehetne letölteni setupot, amivel gyorsabb tudsz lenni.
Én ACC-ben mindig is használtam, de nincs LMU-ra egyelőre, és szeretnék itt is egyedi beállításokat használni. -
Hummin
tag
válasz
RobbyJr #2006 üzenetére
IMSA jöhetne, mindenki szívesen látna benne amcsi pályákat. De én arra tippelnék soha nem lesz benne.
WEC lehet 27-től bővül még egy pályával (Silverstone), de azt most úgyis megkapjuk.
ELMS szériával jön még Barcelona és Le Castellet (Paul Ricard).
Ha későbbiekben még tovább mennének a Le Mans Series-vel, akkor ázsiai vonal lesz. Így szerintem meg is lenne az összes arab pálya: + Yas Marina Circuit (Abu Dhabi), + Dubai Autodrome,, és lenne még a Sepang-i pálya. -
Hummin
tag
A héten csak a preview verziót lehet kipróbálni annak, aki kimegy a hétvégi ELMS futamra. A lényeg, szeptember végén jön a Silverstone-i pálya. Preview-ból meg akkor kiderül, hogy jön-e vele az LMP3 is.
-
Hummin
tag
Mostanság visszamentem rF2-be, nézegettem, próbálgattam az LMP2, LMP3 autókat. Így most nagyon várom, hogy LMU-ban is megjelenjen az LMP3, jön hozzá még korlátozás nélküli LMP2 is. Jövő héten (szeptember 12-14) ELMS futam lesz Silverstone-ban.
Gondolom szeretnék ekkor kihozni a Silverstone-t és LMP3-at. Szerintetek esélyes, vagy pár hét csúszás lesz?
Heti Quatar Short-ot is kipróbáltam intermediate gyakorláson. Nagyon tetszett az üteme, a pálya folyása. Kellemes meglepetés volt a sima Quatar után. -
tusi_
addikt
Sracok. Bena voltam es vmit megnyomtam replay alatt es eltunt a kijelzo a replay alol, ahol latnam a sebesseget - lassusagot
- es a pedal inputokat. Hogy lehet azt vissza varazsolni?
-
Joshi
titán
A játékok nyílt szervereinél mindig van idióta. Ebből a szempontből biztosan a legjobb az Iracing. Ez nem kérdés. Viszont vannak magyar versenyzős közösségek mint pl GTR Masters, VSR stb ahol tényleg jó kis társaság alakul(hat) ki. Régen neveztem ilyen bajnokságokba és nagyon jó volt. Itt van versenybíróság, tehát utólag megvizsgálják az eseteket ha úgy adódik. Persze mindig lesz olyan akinek semmi nem jó, de hát emberek vagyunk.
-
v2
senior tag
Szándékos lagg-ot lehet valahogy generálni futam közben? Illetve ha nálam rossz a net akkor el-el tűnik az előttem lévő? Volt most egy nagyon furcsa eset, és az az érzésem, hogy a gyerek utolsó lehetőségként ezt bedobta. Elérte a célját ha direkt volt. Meg lett volna a 3-dik hely
-
válasz
Lac-coo #1986 üzenetére
Bírom ezeket az összeállításokat
Amúgy nekem az tetszik iRacingbe, hogy van mikrofon használat, így 1-2 ütközéskor hallod a másikat, és nem kell írogatni, hogy ez mégis mi volt?
Minden sim játékban bele rakhatnák, aztán vagy használod vagy nem.Rég játszottam LMU-val, ideje megnézni mi a helyzet.
-
Lac-coo
őstag
De így egy válogatás ugyanarról a csatornáról....
-
-
powernap
tag
ahh de jó amikor kezdőként végre egy spa 2. hely befigyel, utolsó kör 3 kanyar a végéig és kirak a lobbyba connection lost
fuuuuu, ment is az altf4
-
Géjza
őstag
Engine failure: hogy kellene előre jeleznie ezt a játéknak? 1 héten belül 2x volt ilyen esetem. Az első az magyarázható: orral beleálltam a falba (BMW GT3) és látszólag működőképes maradt az autó, de rá 1-2 körre motorhiba miatt megállt az autó. Gondolom sérült a hűtő és megsült a motor. Viszont ekkor sem láttam előtte semmilyen figyelmeztető jelzést, pl. pirosra váltott volna a víz vagy olajhőmérő. Az igaz, hogy a hőfokokat nem néztem a törés után (sem).
A másik tegnap történt: fixed setup-os verseny, ferrari hyperrel voltam, csak hátsó szárny, hátsó sérülésem volt, a verseny elején jöttek belém. 40 perces verseny utolsó körébén (sikán nélküli monza célegyenes végén) 320-as tempónál egyszer csak elment az erő és megállt az autó. Mondom wtf. Víz 117 fokos volt, olaj 99.
Van a játékban random technikai hiba? Vagy a hyper ferrarinak sok a 117 fokos víz? Itt sem váltott át egyik sem pirosra (ha egyáltalán át tud) figyelmeztetve, hogy valami sok lesz és kíméld.
Hogy müxik ez lmu-ban?
-
tusi_
addikt
Race weekend, kivalasztod a palyat, autot, amivel mennel es mielott inditanad, ki klikkeled a kategoriakat. Ahol van a practice, quali, race, alatta vannak a kategoriak, gt3, lmp2, hypercar. Mindet tedd offra- ki lesz szurkitve - es akkor egyedul korozhetsz.
Palyakkal kapcsolatban. Esetleg lesznek moddolt palyak is. En jobb szeretem az IMSA bajnoksagot, azok a palyak igazi klasszikusok...
-
válasz
zsalesz #1967 üzenetére
A sok énközpontú barom akire a szülei nem figyeltek oda eléggé, ők nem igazán tudnak veszíteni és élet halál dolgot csinálnak ebből, hiába próbálnád tisztán előzni, nem fogja engedni, no meg ugye némi fogalom zavarban is van az ilyen 40 iq-s gyökér ugyanis ezek azt hiszik ,hogy valami NFS game pereg náluk, szegények nem tudják ,hogy ez nem az a lemez.
-
zsalesz
aktív tag
válasz
pRoject22 #1966 üzenetére
Sajnos ahogy egyre népszerűbb a játék, úgy higul fel közösség.
SR Gold 3-ban vagyok, és tegnap mentem egy Daily versenyt Le Mabsban. Egy SR B0-ás gyerek egyszerűen nem akart elengedni, folyamatosan kacsázott előttem. Egyszer vettem a bátorságot és bementem mellé, akkor meg jött a dodzsemezés. Jópárszor nekem jött, ezen a versenyen bizony mínusz értékeléssel zártam az SR-t.
Ilyenkor azért elmegy a kedvem nagyon.
Rengeteg ember van aki képtelen veszíteni...
De azt sem értem, hogy akkor miért van a Ranking? Ha már felküzdöttem magam goldba, olyanokkal is szeretnék versenyezni.. Én el tudom fogadni ha gyorsabbak nálam, szeretek csatázni a 15. helyért is.
Ezzel kezdhetnének valamit... -
Géjza
őstag
Másik gondom: gold futamokon szoktam nagyrészt menni (nem a kezdő rookie gyerekek gyülekezete), de ott is olyan népek vannak, hogy ihajj... Nagyon kellene egy LFM-szerű "rendőrség", mert ahogy fut fel a játékosszám, úgy lesz egyre több idióta, szándékosan lökdösődő, kiütő, revansot vevő hülyegyerek. Riportolhatsz, de kutya nem nézi, foglalkozik a riportokkal, következmények nélkül nyugodtan lehet randalírozni a versenyeken. Ez nagyon nem jó így és tippem szerint csak rosszabb lesz. Lehet majd emiatt csorognak vissza a népek LFM/ACC-re.
-
Tibis77
csendes tag
Sziasztok. Valaki segitene nekem belőni a FFB beallitasokat? Probaltam beallitani de valahogyan nem az igazi.
Simagic alpham van.
Köszönettel. -
Géjza
őstag
Jaja, ez is működhet. Alapvetően a pole időt szoktam átszomolni mp-re, ezzel elosztom a teljes időt, amit kiad felkerekítem és hozzáadok még 1 környi nyálat.
Gondom inkább az, hogy a játék miért automatice 100% refuel-t állít be. Állítson be 0-át, aztán ha kellene, majd feltekerem én. Így rövidebb futamokon mindig tekerhetem le, hogy javíttatás esetén ne tankolja tele tök feleslegesen (bár az is igaz, hogy ekkor már úgyis gatya az a futam).
De az igazi az lenne, ha verseny előtt be lehetne állítani a versenystratégiát és nem a rajtrácson vagy futam közben kellene vele szerencsétlenkedni. Finomhangolni nem probléma verseny közben (levenni/rátenni pár litert), de ne ott kelljen már mindent beállítani a boxkiálláshoz.
-
Hummin
tag
A pontosabb üzemanyag beállításhoz egész jó segítség, ha nagyjából beállítod, aztán verseny kezdetekor kimész a rácsra, akkor jobb felül írja, hogy hány kör várható. És Esc-vel visszamész a setuphoz finomítani. De pl. 12.9-kor érdemes beletenni 13 körre elegendőt, hátha az első túl gyors, és a végén még 1 kört meg tud kezdeni. De ha ő is alul állította, akkor vissza fogja venni a végén.
-
Géjza
őstag
Mennyit számít a profi setup LMU-ban (pl. GO)? Vagy teljesen jó a beépített CDA-s is?
-
zsalesz
aktív tag
-
zsozsa74
őstag
Köridőket és szektorokat a játékban sehogy. Talán valami külső appal, ha van ilyen.
Ja, ez a stratégia állítás még nem az igazi. Gondolom a miértes kérdés költői volt... 😁
Sebringben is pl. a kerékvetők tök megengedőek, simán ki lehet gyorsítani rajtuk. Más szimben megszoktam, hogy ott qrva óvatosan kell menni, itt meg először nem tudtam, hogy hol vesztek egy csomó időt, aztán rájöttem, hogy ott is nyomni kell. Hát minden szimnek megvannak a sajátosságai, amihez alkalmazkodni kell.
Nálam LMU-ban még soha nem volt fagyás.
-
Géjza
őstag
válasz
PapírVilla #1950 üzenetére
Utolsó update óta ha beregelek egy versenyre, felmegyek a practice szerverre és onnét kilépek (mert kezdődik a verseny), akkor nagyon nagy eséllyel kifagy a játék.
Általános kérdések: verseny köridőket hogy tudom megnézni? Látni akarom, hogy kinek milyen a versenytempója hozzám képest (leggyorsabb kör kevés infó), illetve a körönkénti szektoridők is fontosak lennének nekem. Másik érdekesség, hogy verseny során, ha vége a kvalinak, akkor nem lehet visszalépni rá és megnézni a leggyorsabb köridőket (amiből ki tudod számolni, hogy milyen hosszú lesz a verseny és mennyi benyára lesz szükséged).
Valamint verseny stratégiát miért nem lehet állítani verseny előtt a boxban? Miért a rajtrácson kell tekergetnem lefelé a benyamennyiséget?Ami jól működik és hasznos funkció más szimekben, azt nem szégyen lemásolni.
GT3-akat szerintem könnyebb most vezetni itt, mint ACC-ben - Imolában biztosan. Első sikánt szépen lehet vágni, miközben ACC-ben, ha kicsit elvéted, úgy megdob valamelyik hurka, hogy repülsz is el. Illetve a felső sikánnál is nagyon megengedő, ACC-ben szórná rá a track limits-eket bőségesen. Ezektől függetlenül is jó lett a GT3, LMP2-k és hyperek meg eddig is jók voltak.
-
dino_m
senior tag
válasz
PapírVilla #1950 üzenetére
Ötletem nincs, de nálam is ez történik. Pl. tegnap délután többször is.
-
PapírVilla
tag
Kicsit frissítettem a gépemet, így már normálisan fut nálam is. Ami nagyon meglepett, az, hogy ránéztem az rF2-is, de az mintha szebbnek tűnne...(?)
Viszont még mindig szívok a multiplayer-el. Körözgetek valami pályán (nem is full szerver) és se szó, se beszéd, kifagy az egész, úgy, hogy közben el is teketri a kormányt.Van pár szim a gépemen, de nincs mással ilyen probléma. Van valakinek ötlete?
-
zsozsa74
őstag
Nem akarok a szavakon lovagolni, mert most már megírtad konkrétan is, hogy mi hiányzik, de mivel megint rákérdeztél, ezért megírtom.
Tehát hangsúlyozom, hogy van benne single player. A Race weekened, ahol minimális állítgatással akár egyedül is körözhetsz. Persze csak saját időid ellen. De pálya tanulásra kiváló.
Szóval minden offline módot Single Player-nek hívnak. Ennek egy része a Raceweekend, és a (még) hiányzó részei a Time trial és és a "sztori mód". Úgy rémlik, hogy ez utóbbit ígérték, hogy lesz. Nekem mondjuk nem hiányzik. De egy TT tényleg lehetne, főleg, hogy minimál erőforrás, meg melóigénye lenne ilyen kevés autó kategóriával és pályával. Még ha megdupláznák, mert lenne mondjuk egy esős, meg egy száraz pálya változat, akkor is.
Hogy miért nincs már most benne? Hát mert más volt a kezdeti fókusz. Ez egy multiplayer (online) endurance versenyzésre koncentráló szim. És így, hogy nem kellett ezer másra koncentrálniuk, viszonylag hamar egy nagyon jól működő cuccot tudtak letenni. És ennek ellenére azért ott a Race weekend egy nagyon jó AI-val.
-
Joshi
titán
-
Joshi
titán
Én is futottam pár kört a játékkal, eddig jónak tűnik.
Viszont azt nem értem, hogy miért nincs benne Single Player mód, ahol tudna az ember egyedül gyakorolni. Ez általában minden játékban benne van. -
zsozsa74
őstag
válasz
zsalesz #1939 üzenetére
Jó is! Konkrétan a vezetési élményt már jobban szeretem benne, mint az eddigi kedvencemben, az AMS2-ben. Az a helyzet, hogy VR-ban is szerintem egy fokkal jobban néz ki, a sokkal jobb élsimítás miatt.
Egy panaszom van, kevés pálya. De majd idővel. Jah és a kevés szerver... -
zsozsa74
őstag
Tegnap délután be akartam ugrani egy Sebring Gt3-as futamra, de azt írta a szim, hogy nem tudok, mert telített minden lobbi. 504 versenyző volt 21 lobbiban. Brutál.
Lassan bővíthetik a szerverparkot...
-
Géjza
őstag
válasz
András12345 #1931 üzenetére
Igyekezz majd, ha lépsz, mert nemrég az utolsó AM4-es x3D gyártását is leállították (5700x3D). Amíg a boltokban van készlet, addig lesz még ebből, utána már csak használtan. Bár 5800x3D-ből már csak használt van egy jó ideje, ha mindenképpen arra gyúrsz.
-
Lac-coo
őstag
Én a felszáradó ívet nagyon hiányolom belőle, pedig RF2-ben király volt .....
-
András12345
aktív tag
Hánynom kell az iracing "új" gumimodelljeitől... Egy dolog hogy milyen volt, de hogy egy másik szemetet csináltak belőle, ennyi pénzből, ennyi idő után, az egy vicc. GT3 kis aeroval nem működik, a GTP olyan módon repül el hideg gumin mintha kirántanák alóla a talajt. Vicc. Sőt az egész iracingből elegem van. A szar gumimodellre rájön a netkód, az hogy nincs értelme reportolni, mindenki azt csinál amit akar, egy állatkert... Tudnék írni egy kissebb regényt arról hogy mi a még bajom vele, csak nem akarom ennél jobban szétoffolni ezt a topikot... Kicsit pihentetem, aztán meglátom. Az LMU gumifizikáját meg kimondottan megkedveltem, bár eddig csak Hypercaroztam szinte. Állítólag a GT3 még jobb is.
-
-Tibka-
újonc
Sziasztok!
LMU Hungary discord szerver meghívó: https://discord.gg/Jy3Cm29dRH
Csatlakozzatok hozzánk. sok hasznos dolgot találtok és versenyeket is szervezünk. -
Géjza
őstag
válasz
András12345 #1931 üzenetére
Igaz, ez VR teszt, de talán látszik az irány és arányok: [link]
Az is látszik benne, hogy éjszakai futam extrán terheli a rendszert. -
Laby
őstag
válasz
András12345 #1931 üzenetére
Miért LMU-zol ha van fullos iRacing accountod?
Jobbnak érzed az LMU-t? -
András12345
aktív tag
Sziasztok!
LMU-ban mekkora előrelépés egy X3D proci? 5950x-em van, azt gondoltam 5800X3D-re cserélni, mert sokszor proci bottleneckem van nagy létszámú rajtnál, vagy legutóbb a 6h Qataron, mikor felkapcsolták a lámpákat nagyjából lefeleződött a GPU ultilisation, és így az FPS is ment a levesbe... -
Géjza
őstag
Mostanában LMU-t gyötröm inkább és nagyon bejön. Viszont van benne 1-2 érdekesség, amit javíthatnának. Ebben a videóban is van 1-2 gyöngyszem: [link] . Pl. bója nekiütődik az autónak és meglöki, mintha egy másik autó ment volna neki vagy autó kereke alá kerül egy jelzőtábla és elszáll. Valamint crash-nél a fizikát meghazudtoló dolgok történnek a járművekkel, főleg ha több autó van benne a buliban.
Azért van mit javítani még benne, de alapvetően elég jól összeérett már és nagyon jó versenyeket lehet tolni.
-
Pet84
tag
Nálam vezetés közben a monitor képrfissítését adja (120hz) minden esetben, ha a játékban fps cap-et adok akkor is. FPS cap csak a menüben és visszajátszásoknál él, RTX 3080 btw.
Az én kérdésem: van hogy sok autónál különösen a célegyenesben, vagy ha a boxutcában hajtok elkezd bekockásodni a kép, nem egyenletes hiába van az fps 120 körül. Aztán megjavul. Én videokártya memóriára gondolok hogy betelik esetleg (10gb)
De nem tudom lehet ez LMU specifikus dolog, valkinek van hasonló tapsztalat?
1440p, opponent car kivételével minden max beállítás, meg a pályán a kivetítőket kapcsoltam még ki. -
Hummin
tag
válasz
zsalesz #1922 üzenetére
Nálam a 2025-ös BMW tükre normálisnak tűnt alapból, Állítgatni nem próbáltam.
Az 1.0-ás megjelenésével nálam a következő hibák voltak:
- Ha valaki csatlakozott a szerverre, tized másodpercre az FFB erő elgyengült. Ma pl. nem tapasztaltam már.
- Ha a gyakorló szerver az idő letelte miatt kivág, néha a főmenü nem töltődik vissza rendesen. Felül a menü csíkja, alul fekete. Az egér kurzorja megvan, de nem reagál semmire. De ez korábban is megvolt azt hiszem.
Nekem AMD 9070XT van. Ha vezetek akkor teljes gőzzel megy a kártya, viszont ha visszanézem a session-ben, replay-t töltök be akkor a monitornak, desktopnak beállított 75Hz-hez igazítottan 75 FPS-vel megy csak. (így 90W körül elvan a kártya) Ez néha apró zavaró döcögéssel jár, hiába tartja a 75-öt. Vsync off, Borderless.
rF2 is így működik.
AMD Chill-vel az alap FPS-t visszavettem 120-ra, így vezetés közben nem fűt még jobban a kártya, és szép sima a vezetés. Ma próbáltam kísérletezni, úgy sikerült csak kisimítani a visszajátszást, ha bekapcsoltam az AMD Fluid Motion Frames 2.1-es framegenjét, amivel csinált a 75-ből kamu 150-et. Így szép sima is lett a visszajátszás.Kérdés: nálatok is így működik, hogy a visszajátszást visszafogja, vezetéskor meg elengedi az FPS-t kikapcsolt VSync esetén? Nvidával is így működik az LMU?
-
zsalesz
aktív tag
Srácok, BMW LMGT3 jobb és bal oldali tükör csak nálam nem jó, vagy a frissítés hozta magával?
Eddig a Porsche LMGT3 jobb tükör volt használhatatlan, most meg a BMW...
Egy hiba javítva, jön helyette új... -
v2
senior tag
Most mentem spa-ban hyper toyotával, és egy gt porke állva hagyott
nem is értem utol sehol, de amig láttam még lenyomott 3 hypert. Ez mi? Net hiba?
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- ricsi99: 6. Genes alaplap tündöklése.. kontra MS/Zintel korlátozásai.(Mehetnek a levesbe)
- Nintendo Switch
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Xbox Classic / Xbox 360
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PlayStation 5
- TCL LCD és LED TV-k
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 5 üzleti - Ultra 7 165U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics WIN11
- BESZÁMÍTÁS! Asus Prime H370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3050 6GB Thermaltake V3 FSP 400W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Apple iPhone 13 Pro Max 128 GB Sierra Blue 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3361
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest