Új hozzászólás Aktív témák
-
zsozsa74
őstag
Amúgy minap megdöntötte saját csúcsát egyidejű felhasználószámot tekintve a szim. 5559 volt, majd egy ezressel több, mint az eddigi, a februári update-kor.
A benya állítás témában viszont valamit nagyon elqrtak most. Az update szerint:
"Smarter fuel-saving tools and MFD readouts". Lehet, hogy az eszközök okosabbak lettek, de most már csak elvétve írja ki a megfelelő benya/kör számot... -
zsozsa74
őstag
Júni 13-án Le Mans-ban egy sajtótájékoztatón beszélnek majd a fejlesztők a további tervekről, de az már tuti, hogy jön az Aston Martin Valkyrie a szimbe.
A linkelt cikkben van egy kis videó is róla: [link]
Amúgy nagyon brutál, ahogy kinéz ez a verda élőben:
-
zsozsa74
őstag
Megnéztem ezt az autópilóta dolgot, az alapján, ami írtál, de nekem nem jött elő ilyen. Egyébként a Lambo-val néztem.
Ja a tapadásvesztésről még annyit, hogy először a gumik kezdenek el visítani, hogy elég, az jelzi már, hogy baj van és rögtön utána könnyül el a kormány.
-
zsozsa74
őstag
Én Simagic Alpha Mini-vel tolom, és ma kifejezetten figyeltem ezeket a tapadáshatárokat (az itteni észrevételek miatt) és tényleg tök jól elkönnyül, jelzi, hogy mi van.
Most offline mentem egyet Spa-ban, túltoltam a Pouhon-ban, kezdett is elkönnyülni a kormány, ezzel együtt hallottam a gumi csikorgást is, leugrottam a gázról és hagytam szélesen kifutni a kocsit a a betonos bukótérbe, még így is belecsíptem a homokba két kerékkel, de vissza tudtam hozni még onnan. Ha erőltettem volna tovább az ívet, akkor tuti pörögve a gumifalban végzem. Ezt a mentés tök nagy élmény volt, videón is többször megcsodáltam.
És ez a kormány jelzése miatt sikerülhetett.
Azt egyébként nem mondom, hogy nem könnyebb egy fokkal most már eldobni a GT3-akat, mint korábban, mert ezek a tapadáshatárok már szűkösebbek valahogy.
FFB témában nem tudok segíteni ugye, nem Fana van, de tuti találsz rá megoldásokat netszerte.
Ezt az autopilótát majd még csekkolom, de egyelőre nem tapasztaltam ilyen furát. Ha van ilyen, az tuti bug, ezek a fejlesztők nem hiszem, hogy szándékosan rontanák el a szimjüket.
Amúgy a játékban néztem és most nem találtam a kormányos ABS-re semmilyen kikapcsolási opciót, pedig úgy rémlett, hogy volt ilyen.
-
Géjza
őstag
Ezt LMU fórumából másolom ide, jól leírja, hogy mit érzek LMU-val:
When you play RF2 and you crash into the barriers: "No! No!, Nooooo", Crash!!!
When you play LMU and crash into the barriers: Crash!!!, "No! No!, Nooooo." -
Géjza
őstag
válasz
zsozsa74 #1748 üzenetére
Ahogy írtam, minden szűrőt kikapcsoltam driverben, lmu-ban is talán 0-án vagy 1-en van. És mocskosul rázza abs a kormányt, update előtt nulla volt ez. De majd játszok a szűrőkkel, hátha ki tudom iktatni (vagy csillapítani).
Hideg gumival menj bele mondjuk Bruxelles-be. Picit még féken vagy, elkezded befordítani az autót és elkezd ellenkormányozni magától, jobbos kanyarban elkezdi balra fordítani a kormányt. Mintha magától meg akarná akadályozni az esetleges megpördülést.
Guglizgatva sok moza tulaj írja, hogy ők tökéletesen érzik a tapadáshatárokat, elkönnyül a kormány, jelzi, hogy átlépted kicsit a határt és időben tudsz korrigálni. Más bázisoknál meg az van, amit tapasztalok (meg talán Laby is, meg csomó fórumon panaszkodnak hasonlóra), hogy nincs a kormányon visszajelzés a tapadási határról, nem könnyül el az ffb, ahogy túlterheled a gumikat, hanem egyszer csak eldobja magát.
Játékban nektek hogy van beállítva az ffb? Illetve aki fanát használ és tökéletes neki a visszajelzés, az milyen beállításokat használ.
Illetve ti milyen köridőt mentek Spa-ban GT3-as autókkal?
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1747 üzenetére
Remélem kikapcsolható ez a kormányrázás ABS-re.Vagy legalább az ereje állítható lenne. Azért van a pedálon reaktor, hogy az jelezzen, ha darál az abs. Az tud rázni rendesen, nem kell mellé még a kormányt is nyektetnie lmu-nak.
F1 akármit meghagyom neked, lmu-t nem adom le.
-
zsozsa74
őstag
Hát én ezt a kormány ABS témát alig érzem, főleg, hogy a reaktorok jelzésére vagyok agyban ráállva. De, hogy zavarni nem zavar, az tuti.
Kipróbáltam Pouhon-t a Lexussal, ja olyan 165 a határ kb. (legalábbis nekem), de én nagyon is érzem a kormányon a tapadásvesztés kezdetét is, egyszerűen elkönnyül, de ugye hangban is jön a játékból az infó, "visítanak" a gumi.
Erről az autopilot-ról meg fogalmam sincs, mire gondolhatsz. Hogy nálam én maradok a pilóta, az fix. Mondjuk én nem is érzem, hogy a kormányzás kapcsán bármi változás lenne az előző verzióhoz képest. Habár de, végre megvan a kormányon terhelésváltásnál az a határozott érzet, amit eddig hiányoltam.
Tapasztaltam egy olyan hibát a garázsban a benya állításnál (GT3), hogy sokszor (tök véletlenszerűen, nem a benzin mennyiségét írja ki a csúszkához és a körszámot, hanem a virtuális energiát tudod állítani, amit aztán találd ki, hogy az akkor most pontosan mennyi lesz benyában. De néha ezt adja be, néha azt. Na meg a crashelés néha előjön.
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1742 üzenetére
Kiprószáltam tegnap. De előtte úgy kezdtem, hogy fana sw-ben minden effektet kikapcsoltam, hogy ne zavarjanak be. Megtapasztaltam ezt az ellenkormányzós új módit. Nekem nem tűnik realisztikusnak az, hogy tapadásvesztés esetén nem én, hanem az ffb kezd el ellenkormányozni. Valóban mintha autopilot lenne. Ez tényleg jó?
Másik: abs bekapcsolásánál elkezdni rázni a kormányt.
Ilyet eddig nem csinált. Van haptic-om a pedálokon, először azt hittem valamiért az kezdett el (sokkal) erősebben dolgozni és átjön a rigen keresztül a rezgés a bázis-kormányra. Füles le és valóban a reaktor dolgozik, de a kormányt is rázza veszettül és hangosan abs aktív esetén. Minimum érdekes viselkedés.
Spa-ban teszteltem GT3-mal és főleg Pouhon-ra voltam kiváncsi, hogy hogyan viselkedik az autó határon és azon túl is. Gumik bemelegítve (nem első 1-2 körben), inkább túlkormányzott setuppal úgy ment el a segge, hogy esélyem nem volt megfogni, annyira hirtelen tört ki az autó. De hogy hol van a határ, amivel még elmegy ott probléma nélkül és ami már sok, azt a kormányon nem éreztem. Ha 160-nal megyek be a kanyarban, akkor meg van szépen, ha 165-tel, akkor menthetetlenül a falban kötök ki. Kettő között kellene valami átmenet. Alulkormányzott setuppal túl nagy tempónál meg ffb erő nem csökkent, csak egyszerűen sodródtam le az ívről.
Új autók szépek lettek, Lexus egyszerűen gyönyörű.
Még nyomatom majd neki, hátha lesz valami megfejtése az érdekességeknek.
-
bence1885
aktív tag
Most én is jobbnak érzem. Még több dolgot érezni. Kurva élvezetes még mindig. Nem csodálom, hogy tegnap minden streamer ezzel ment. Amiket én néztem ott nem igazán panaszkodott senki. Kívánom, hogy sokáig maradjon meg a népszerűsége a programnak, mégérdemlik a fejlesztők. Kíváncsi vagyok ezután mi lesz az irány a fejlesztésben.
-
Lac-coo
őstag
-
bence1885
aktív tag
-
Lac-coo
őstag
Mondjuk most nekem se akar elindulni
-
Lac-coo
őstag
Kipróbáltam az új javításokat ...am ia legszembetűnőbb, az az FFb...
Most még durvábban jelez mindent, atom keményen tekeredni akar a korrigálás irányába, sokkal jobban mint eddig. Nem elkönnyül nálam, hanem visszafelé akar tekeredni, jelezvén hogy mit kellene csinálni. elképesztően jó lett.... -
zsozsa74
őstag
válasz
bence1885 #1732 üzenetére
Amúgy pc-n vagyunk és nyilván onnan indul minden, hogy milyen vas van a játék alatt és azzal milyen beállításokkal tudod futtatni. Nálam minden ultra vagy high, nem tudom itt mi a max. Ha levenném low-ra, lehet, hogy nekem sem annyira tetszene. Hát ez a pc rákfenéje...
-
bence1885
aktív tag
Hát úgy látom nem vagyunk egyformák izlés terén
.
Nem szeretek plusz appokat feltenni pl Reshade cuccot sem. Volt már zabálta az FPS-t keményen.
Most kipróbáltam, hogy a Post Process feltettem High-ra jobb lett a látvány, csak a gépem összefosta magát ezért vissza tettem Lowra.
Másik nagyot megy az új frissités imádom főleg a Lambot, meg Katari pálya nagyon baba. Új gumimodell is tetszik, 1-2 kör óvatos bemelegités kell a gumiknak aztán mehet.
-
zsozsa74
őstag
válasz
bence1885 #1728 üzenetére
Szerintem VR-ban az AMS2 mellett a legjobb grafot hozza, én úgy tolom mindig, de most mentem vele egy kört monitoron is, hogy megnézzem. Szerintem nagyon jól néz ki. Megnéztem pár kimaxolt grafos videót IR-ből, hát nekem továbbra is egy mosottas, rosszul bevilágított szim, grafikailag kb. mindennek a végére tenném. De már anno is, amikor én próbálkoztam vele, ugyanez az érzésem volt. Valószínűleg ez ilyen egyéni ízlés kérdése dolog lesz...
Amúgy szerintem a bevilágítást semelyik játék nem csinálja olyan jól, mint a Gran Turismo sorozat PS-en, már kb. PS3 óta. Valahogy nehéz ezt eltalálni, nem is nagyon sikerül annyira egyik fejlesztőnek sem.
-
bence1885
aktív tag
Ma mentem pár karikát újra így a DLC előtt. Elképesztő mennyire jó még mindig vezetni benne. Amúgy inkább ha leülök iR-t veszem elő.
Egy valamit egyszerűen nem tudok befogadni az a grafika, esküszöm az iR sokkal szebb, valóságosabb, főleg most ott is jön egy új GT3 gumimodell meg az esős körülményeknél szebb bevilágítások, tükröződések. Itt LMU ban túl kontrasztosak, szaturáltak a színek, túl steril minden. Másnál is ilyen ? Néha előveszem a programot, ilyenkor DLCnél mindig. Viszont ezzel a grafikával valami nem stimmel. -
Lac-coo
őstag
-
bence1885
aktív tag
James Baldwin Update 5 Live [link]
-
Lac-coo
őstag
válasz
kismadar12 #1724 üzenetére
Nem nehezebb , csak a gt3 - at szoktad meg. A szokás nagy úr....
-
kismadar12
kezdő
-
Hummin
tag
válasz
kismadar12 #1719 üzenetére
És persze figyelj az akku töltöttségi szintjére is! Ne legyen maxon, mert akkor fékezéskor nem segít rá a generátor sem. Lehet állítani a visszatöltés nagyságát, és a motormap-pel a merítés mértékét is.
-
v2
senior tag
válasz
kismadar12 #1721 üzenetére
Az autó setup-ban a fék elosztást- vidd hátrébb, a fékerőt meg vidd lejjebb 85%-ra
-
kismadar12
kezdő
válasz
Lac-coo #1720 üzenetére
Köszi a választ!
Mennyi maximum féknyomásról érdemes indítani?
Egy G923-as kormányom van a hozzá tartozó pedállal, így túl sok beállítási lehetőségem nincs, de gondolom ezt játékon belül is lehet valamennyire állítani.
Ezt a felengedést amit mondasz már próbálgattam, de valahogy nem tudtam ráérezni eddig. -
Lac-coo
őstag
válasz
kismadar12 #1719 üzenetére
Gyakoroolni kekll. A fékút végén fokozatosan fel kell engedni a pedált... Ha nem 100% a féknyomás az is segíthet kicsit...
-
kismadar12
kezdő
Sziasztok!
A Hypercarral való fékezésnek mi a titka?
Előtte csak GT3-mal mentem, most napok óta próbálgatom Le mansban a Hypercarokat többet is megnéztem, de nagyon sokszor a sikánoknál blokkolom és megyek ki egyenesen a bukótérbe vagy bele a falba.
Néztem már videókat is, Pénzesnek néztem a heti streamjeit mert pont itt Hypercarozott.
Nem értem, hogy folyamatosan dumál közben kb oda se figyel de lazán megáll úgy, hogy kb 100 méternél kezd fékezni. Én meg akárhogy próbálom megállni se tudok.
Tud valaki ezzel kapcsolatban tippet adni?
nagyon köszönöm előre is. -
ETOM
addikt
[link] Új AMD driver esetleg akit érintene 9070-s kártyával.
Fixed Issues and Improvements
"Lower than expected performance may be observed while playing Le Mans Ultimate with Radeon™ RX 9070 series graphics products." -
Géjza
őstag
Eső nektek mennyire tetszik benne? Vannak furcsaságok... Tócsába belemész semmi nem történik, nem húzza el semerre sem az autót (ACC-ben esőben eau rouge tetején lehet meglepetés, mikor áthajtasz a vízátfolyáson a boxkijárat után).
Aztán mikor eláll az eső, ablaktörlő megáll és megelőz egy autó, kis vízpermetet ráver a szélvédőre, vízcseppek rajta maradnak egy darabig, majd varázsütésre egyszer csak eltűnnek teljesen, tiszta lesz a szélvédő, zéró átmenet. Érdekes.
-
zsozsa74
őstag
válasz
Tibis77 #1713 üzenetére
Ha visszaolvasol kicsit (nincs azért itt túl sok hsz) láthatod, hogy mindenkinek más a tapasztalata. Nekem egyébként a szokásos egyenlet jön le , erős vassal nagyon jól néz ki, és jól is fut. Gyengébbel, gyengébben.
Személy szerint egy 4080-al, 5800x3d-vel, Quest 3-al kb. full grafikán tolom, tök jó framerate-el. Mondjuk én a gyengébbre sem vagyok érzékeny, de azért látom ha olyan, de itt nem ez a helyzet. És akkor mások, más hw-vel meg panaszkodnak. Csak a szokásos pc-s dolog... -
Tibis77
csendes tag
Sziasztok.
Akinek van tapasztalata a program VRal való használatáról leírná, hogy mennyire hasznalható jelenleg
Köszönöm. -
Laby
őstag
válasz
zsozsa74 #1711 üzenetére
Én ezt nem tapasztaltam, tök jól kitudok gyorsítani vele. Viszont a fizikája GTE-nek és LMP2-nek is gagyibb, mint iRacing-ban.
Amikor elvesztem a tapadást és megcsúszik az autó, de 1 méter után azonnal visszatapad és egyenesbe rakja magát és megy tovább, mintha nem történt volna semmi.
Nem túl helyes ahogy leírtam, de valami ilyesmi történik, jobban nem tudom körbeírni.Annyira mű fizikának tűnik, szóval maga a tapadás vesztés és utána az autó viselkedése nem túl élethű nekem (plusz ugye visszajelzést sem kapok róla a kormánytól, de arról már beszéltünk).
Hypercar-ral nem mentem még, ott nem tudom ilyen-e, de gondolom hasonló lesz ott is csak más tempóval.
Nagyon akarom én szeretni ezt a játékot, mert végre nem ACC-t kéne játszanom a barátaimmal és nincs iRacing bebuzulásom sem, egyáltalán nem vagyok az elvakult rajongója, sőt sok részét nem szeretem, de szerintem közelében nincs az LMU fizikája iRacinghoz képest és számomra az FFB is jobb ott, szélrányék is jóval valósabb, mint az itteni.
Nem elvárható hogy jobb legyen, early access még a játék és ahhoz képest nagyon jó. Csak páran olyanokat írnak róla ami egyszerűen számomra nem igaz és ezért hasonlítgatom én is más költségvetésű "kész" játékokhoz.
-
zsozsa74
őstag
Nekem az FFB rendben van, szerintem van ennél jobb, de célnak (nekem) ez is megfelel. Nekem annyi minimális hiányérzetem van, hogy a nagyobb terhelést kanyarokban alig érezni, ugyanolyan "súlyú" marad kb. a kormány.
Sokkal jobban izgat viszont, hogy a kedvenc kategóriám az LMP2 miért olyan, amilyen. Gondolok itt a lassú kanyarokból való kigyorsításra. Olyan szinten óvatoskodni kell, hogy az már szerintem kissé túl van tolva. Szinte kizárólag akkor lehet kigyorsítani eldobálás nélkül, ha a verda már egyenesben áll. Addig gyakorlatilag "vitorlázás" van a kanyar bejárattól. Oké, ez csak századokat jelent, de akkor is.
És ami a legfurább, hogy mindegy hogy zéró TC-vel, vagy max TC-vel teszem, 8-ason is ugyanúgy eldobja magát a legkisebb gázadásra. Mindig úgy érzem, mintha tojásokon lépdelnék. Nem hiszem el, hogy egy prototípus autónál, amit pont a brutális tapadás tesz azzá, ami, így kéne működnie. Tudok hozzá adaptálódni amúgy, csak nem érzem természtesnek.Mást ez nem zavar?
-
Lac-coo
őstag
aki látja amit kell az látja...
ez jóval túl megy azon, mint hogy lássam ...
amúgy hol van ez a sok ember akinek nem jó, akiket mindig emlegettek, mert én valahogy nem találom. A felhasználókhoz képest kifjezetten kevés ember van akinek nyűgje van vele ....ebben nincs effekt, ez nem ACC , AV EVO, hogy még akerékvető is effektel dolgozik ....
gondoltam inspirálok talán valakit, hogy beállítsa normálisra... De hát ha nem nem ... Ti bajotok, vakon vagytok .
-
Laby
őstag
válasz
Lac-coo #1707 üzenetére
Ez most mit bizonyít?
Kikapcsolt FFB-vel is tudok ellenkormányozni időben, hogyha eleget megyek az autóval és ismerem már a fizikáját és szemre látom, érzem hogy most fog megcsúszni ezért akár előre is tudok már korrigálni.
Beállításom nincs agyonszűre, nincs csillapítva, minden variációt kipróbáltam és számomra messze nem ez a legjobb FFB-t tudó játék. Sok más embernek sem, úgyhogy el kell fogadni hogy mások vagyunk, mást várunk a kormány visszajelzéstől.Hiába mondod el még 100x, hogy ez a legjobb FFB, aki mást gondol az user error…
Nem az, sokan próbáltuk végig az összes beállítási varriációt (teljesen más hardverekkel) és nem kevés embernek az a véleménye, hogy nem érzi az autót. Más FFB beállításokkal érezzük az autót, neked és sokaknak ez nagyon jó, nekem és sokaknak meg nem jó, ez van.Csillivilli effekt áradat…stb. minden átjön a kormányon, csak a megcsúszás nem, mármint úgy nem ahogy én szeretném, ahogy pár másik szimulátorban meg átjön.
-
Lac-coo
őstag
Kis video mennyire lehet érezni minden rezdülését, egyik játékban sem lehet ennyire érezni az autó -aszfalt kapcsolatát. Jó ffb beállítással persze. Ha agyon van szűrve meg csillapítva, mert jajj atyaég ráz a rázókő, akkor az user error !!!
Először lassan aztán normál tempóban.. -
bence1885
aktív tag
Holnap Update 5 valamint DLC Pack 5 megjelenés. Pilótacsere, Custom festések, gumimodell stb.. sok sok finomság.
-
Géjza
őstag
Látszólag pár hónapja visszaálltak valamilyen kezdeti ffb-re és azóta nagyon sokan panaszkodnak erre, hogy minden előjel nélkül, bemelegedett gumikkal is pörgönek-forognak a kanyarokban, mert nincs visszajelzés, hogy határon vagy -> [link]
-
Laby
őstag
válasz
6absbulldog #1700 üzenetére
A játékban van 2 csúszka kb amit lehet állítani. A driver-ben meg szinte semmi plusz effektem nincs bekapcsolva csak nyersen minden. Ez az összes eddig játéknál jó volt. Ennek ellenére kipróbáltam sokféle beállítást még és egyik sem adja azt amire vágyok.
Nem állítom hogy ez így fos, azt állítom hogy ahogy én használom gyerekkorom óta az összes kormányomat, ahogy én várom a visszajelzést a megcsúszó autóról azt nem kapom itt meg.
Pedig kipróbáltam sok ajánlott beállítást, de ez egyiknél sincs. És ahogy csak itt a fórumon olvastam sok más embernél (plusz a 6 fős baráti szimulátor társaságunk mindegyikénél) is ugyan ez a helyzet. Szóval messze nem egyedi eset.Az eltérés bizonyára a személyenként teljesen másként használt FF-ben rejlik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Everest / AIDA64 topik
- Milyen autót vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nintendo Switch 2
- BestBuy topik
- Motoros topic
- Milyen SSD-t vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! XFX MERC 310 RX 7900 XTX 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest