Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
András12345 #2243 üzenetére
De én állítom, szépek, nekem tetszenek, na akkor most mi van? Szívrohamod lesz?
-
válasz
pRoject22 #2240 üzenetére
Nem rossz.
Daniel Moradot néztem tegnap, ő full grafikán nyomja, de úgy se olyan csili vili, de nem is ez a lényeg, hanem az ami karambol ott lement, hasonló volt mint LMU-ban.
Félvezető körön már valaki tolatva mentiRacingről majd akkor alkotok egy hosszabb véleményt, amikor játszottam vele vagy 100 órát, de az nem most lesz.
-
válasz
András12345 #2241 üzenetére
Ez egy 2014 körüli kontent, a grafikát ahhoz kell mérni, folyamatosan újítják fel a pályákat, ez is sorra fog kerülni, a 2025-ös grafika ÍGY néz ki, de ezt te is tudod...
-
Köszi nektek!
-
Laby
őstag
válasz
RobbyJr #2235 üzenetére
Mások évente vesznek új kiadást CoD-ból meg többi játékból, az nem előfizetéses, mégis közel ugyan azt az összeget az új kiadásra elköltik évente...szóval ez is nézőpont kérdése.
Hát igen, itt elég azt az 1 kocsit megvenni amivel menni akarsz, nem kell hogy az összes meglegyen. Ízlés kérdése, hogy ki mire gerjed. 200k-ból brutál fullos content profilt raknál össze, de kevesebből is és ugye nem muszáj mindent egybe, szóval évek alatt elég felépíteni a profilod.
Minden hétvégén vannak special eventek, rohadt jó endurance mókák vannak...stb. Szóval azért kapsz a pénzedért cserébe sok mindent, mégha valóban nem egy olcsó dolog, főleg magyar pénztárcával nem. -
válasz
RobbyJr #2235 üzenetére
Én azt javaslom ,hogy akkor ruházz be iRacing-be ha komolyan akarsz szimezni, ha elég csak egy hébe-hóba egy-egy koca futam LMU-ban akkor ne iRacingezz, én pl amikor elkezdtem szimezni akkor még a GTR2 ment, aztán jött a Forza sorozat konzolon, utána R3E majd AC és onnan léptem be 2015-ben iR-be, nem bántam meg, és valóban ott is vannak balesetek de viszont van lehetőséged reportolni amit át is néznek illetve még fel is lebbezhetsz amit szintén néznek.
A teljes csomagot tekintve az iR messze jobb a többitől, pl én bass shakerrel megyek, VR-ban amikor rezeg a segged a kerékvetőkön meg a többin az hatalmas immerziót ad, és pl az iR-ben nativan benne van a shaker támogatás is, nativ OpenXR és megannyi dolog ami miatt kiemelkedik a többitől, drága? igen, de a jót megkell fizetni, pl eddig Samsungos voltam teló téren, de kihánytak egy olyan updatet ami miatt nem tudtam kinyitni a telefonom, beakadt stb, pedig 180K-s teló volt, vettem egy iphone 16-ot és akkor jöttem rá, hogy mennyivel jobb mint a samsung, ilyen az iR-is, szóval ha valóban komolyan érdekel a szim, mármint szereted napi rendszerességgel űzni és nem pedig csak hébe hóba akkor mindenképp az iR-t ajánlom.
Itt megnézheted pontosan mik a tartalmak
-
Lehet egyszer beruházok az iRacing-be, csak ott a havi előfizetés nem tetszik, meg az, hogy ha nem fizetsz elő, akkor offline se használhatod a tartalmat.
Ami jobban érdekel, az a GT3, LMP2, Hyper, mint LMU-ba, ez nem tudom hány autót takar, nyilván az összes GT3 nem kellene, de pályából jöhetne minél több.
Ha 200k-ból meg lehet úszni, az még hagyján.5k-ig lehet el tudnék jutni, meg nyilván jó lenne egy 24 órás versenyen is menni, ahol épp Verstappen is menne, az azért nagy élményt adna.
-
Laby
őstag
válasz
RobbyJr #2201 üzenetére
Ezt csak az LMU hit gyülisek állítják, mármint hogy 500 ezreket kellene elkölteni rá. Mármint nyilván nem olcsó, de amikor embereknek van 500 ezrük-1 milliójuk kormány szettre, monitorra, cockpitre és egyéb kiegészítőkre, akkor bele kellene hogy férjen (akár szép apránként megvéve) 100-150 ezer is amivel már elég fullos tartalmas profilt lehet összerakni iRacingban, de legyen 200k és akkor már tényleg kifulloztad a lényegi tartalmakat. Cserébe kapsz egy rakás pályát, rallycrosst, indycart, nascart, open wheelt, zárt kasztnit, imsa-t...gyakorlatilag bármit amihez kedved van.
Olyan tartalom mennyiséget, minőséget kapsz amit más nem ad. Persze vannak hibái és számomra is idegesítő már-már irritáló dolgok, de ugyan úgy van minden szimulátornak hibája. Számomra pálya, autók, FIZIKA (!) terén magasan verhetetlen (tehát ami igazán számít), egyik szimulátor sem ad közel sem ennyit.
Azért kevés olyan iRacing hater van, aki rakott bele időt, tartalmat és mégis kiábrándult, mint András12345
(+Lacooo de őt azért nem szeretném idevenni. András véleményét totálisan elfogadom, vannak olyan igazságok benne amivel egyetértek, de azért a teljes képet nézve más állásponton vagyunk, de ez szubjektív ugye.)
Arról nem is beszélve, hogy milyen szintű versenyzőkkel tudsz közösen versenyezni (főleg te, aki ha ráfeküdne a játékra biztos elég komoly iRatingra tudnál felmenni)...a valódi versenyzők ~90-95%-ban tuti iRacingba nyomulnak.
-
zsozsa74
őstag
Azért szerintem vannak bajok az LMU-val is. Most mentem egy 40 percest Interlagoson. Kétszeres benya fogyasztás volt, tehát mindenképp tankolni kellett. A tankolás előtti körben éreztem, hogy már elég könnyen megcsúszok a kb. 80%-os gumikon, mondom, akkor lecserélem a kvalis gumikra, amik 96%-osak voltak. Meg is volt a csere.
Na miután kijöttem, a tapadás nem lett jobb, hanem inkább rosszabb és a maradék 9 körben pörögtem, mint a láncoskutya, úgy, hogy a kerékcseréig egyetlen egyszer sem. Olyan volt, mintha vagy nem cserélt volna gumit, pedig a menet közbeni csekkolás szerint igen, vagy valami rosszabbat tett volna fel. Nem voltam boldog.
-
Úgy állítsd be,hogy:
turbo mode ON
élesítés FX CAS 100%foveated rendering tetszés szerint nálam quality és wide on van.
A képi beállításokban a post processing menü után van egy opció ami alapból 100%-on áll, ez a vizszintes fov, na most ha olcsón akarsz sokkal szebb képet akkor ezt 100%-ról leveszed mondjuk 90-re, ezzel egy nagyon picit csökken a fov viszont képileg annyival lesz élesebb mintha 150%-os felbontást tolnál rá, mivel a melévő pixeleket kissebb területre sűríti be az OpenXR toolkit, nálam a Q3-al 88%-on áll jelenleg.
-
v2
senior tag
Aki használ VR-t és openxr-ben indít, megnézné, hogy az openxr grafikai állítására változik a szim megjelenése? Én bármit állítok semmi nem történik
-
Na mentem egy utolsó LMU-t, Le mans LMP3 /GT3, start után a T2-ben a komplett GT3 élmezőny repült át a fejem felett, hát ezek a devek olyan ostábák ,hogy a szinte azonos sebességű kocsikat 5 tized különbséggel indítják, annyi ész nem volt már, hogy legalább egy 3-4 sec legyen köztük, ilyet én még nem láttam, meg 100% rain, nem esett egy csepp sem
-
válasz
RobbyJr #2217 üzenetére
A hardverigény az beállítás függő, ha leveszed a 3D füvet meg fát akkor dupláztál illetve a jobb grafikus motor DX12-t és jobb teljesítményt is magával hoz, nem csak a grafikai fejlődés lesz a legnagyobb attrakció hanem a teljesítmény növekedés, de ezek levannak írva a fejlesztői naplókban
-
válasz
Marci79 #2214 üzenetére
Szegeden a BYD építkezés melletti kúton épp tankolok amikor jön a kínai munkás kannával és elkezdi a kannába tölteni a benzint, gondolom vmi munkagéphez kellett, de ugye a cigi közben lóg a pofájából, mondom a kutas gyereknek te menjél oda mert ez felrobbant minket, oda szalad a kutas és izombol kiveszi a szájából a cigit majd elszalad vele és eldobja, aztán kiabáltak egymással, DE! a kinai kinaiul a kutas meg magyarul anyázott neki, én meg álltam ott úgy röhögtem majd be szartam, mondom mi van itt
-
Marci79
senior tag
Hogy ez mennyire igaz rájuk bakker! Kész életveszély a vezetéstudásuk. Párszor majdnem sikerült törniük a kocsimat. A legjobb, mikor a kínai nő megáll a kereszteződés közepén Kőbányán és elkezd tolatni. Mi meg mögötte hiába dudáltunk és szidtuk masszívan a felmenőit, le sem szarta. Az összestől bekellene vonni a jogsit. Ha van nekik egyáltalán.
-
válasz
András12345 #2208 üzenetére
Olvastam már, egy részével egyetértek egy részével nem, de mindentől függetlenül amikor beülök és próbálkozom más szimekkel akkor a nap végére a konklúzió mindig az marad, hogy hát igen, csak az iRacing az igazi, pedig lenne kedvem a többivel is menni.
-
mokus1
addikt
Sziasztok, elkezdtem játszani vele, tetszik. Viszont van egy olyan problémám hogy elvileg fix60fpsem van mégis néha mintha laggolna,pedig nem látom hogy beesne az fps. Ez mitől lehet mi a megoldás, ha valakinek volt hasonló baja?
-
-
Géjza
őstag
LMU-nál a gond ott van, hogy a hülyegyerek is kifizette a game árát, erre maga az LMU tiltaná ki ezeket mondjuk csak az online részéből a játéknak. Ez azért nem annyira sima ügy szerintem. Pár nap esetleges felfüggesztés messze nem akkora visszatartó erő, mint a permanens ban.
Emiatt sokkal jobb, egyszerűbb az LFM, ami kvázi független a játéktól. Ha onnét kitiltanak, attól még minden részét teljesen használhatod a játéknak, csak az LFM szervezte futamokon nem vehetsz részt.
Nagyon kellene takarítania népeket, mert ez meg fogja mérgezni, ölni az online részt, ha nem kezelik.
-
András12345
aktív tag
Az int. wreckereket igenis ki kell takarítani. Egy dolog ha valaki kezdő/lassú, más az ha szándékos baleseteket okoz... A normális rating rendszer alap lenne... Nem megyek mostanában túl sokat, max a hosszabb eventeken, nem tudom annyira megítélni hogy mennyire össze -vissza teljesítményű emberek közé rak be.
-
válasz
RobbyJr #2201 üzenetére
Én 10 éve kezdtem az iRacinget, valóban sokba kerül visszont minőségi kontentek jönnek és van mindenféle verseny, ha jó vagy akkor pénzt is tudsz kivenni belőle.
Nekem megvan a Road és Formula tartalom kb 90%-a, az évek alatt szépen lassan megvettem mindig ami tetszett, és habár ott is vannak balesetek de ilyen ami az LMU-ban van ott nincs, és lehet szidni az iR-t de nem véletlen van esténként 20K player online benne.
-
válasz
pRoject22 #2196 üzenetére
Na most megnéztem az utolsó 3 daily versenyem. Hát az első 5 ember az mindig tisztán vezetett, de ami hátul történt, na az kabaré.
Végignéztem egy csávót, valami Olivera volt a neve, 4 embert iktatott ki, és vagy 15-ig számoltam az ütközések számát.
Divebomb volt tőle párszor, de hogy ilyen hülye módon vezessen valaki...
Vége happy end volt, mert utolsó körben kicsúszott.
B0 volt az SR neki, és az ilyennél azt vezetném be, hogy aki alapból B0-al áll rajthoz, és ütközik, és már nem tud abból levonni a rendszer, akkor tiltsák el egy hétre.Gusztustalan ahogy vezetnek hátul. A lényeg, hogy aki B0-1-el áll Split1-ben rajthoz, azzal vigyázni kell. Szerencsére akikkel én elől rajtoltam mind Gold, meg Platinum 3 volt.
-
válasz
zsalesz #2194 üzenetére
Maláj zászlója volt akkor egyről beszélünk, egy hulladék az ember, maggots-ban teli gázzal belemegy az lmp3-ba mert ő megteheti, ott instant 3 másik ember futamát kukázta, ő viszont tovább ment.
Én vagyok csak olyan hülye ezek szerint, hogy megvárom amíg elkanyarodik szerencsétlen és kontakt nélkül próbálom megelőzni, amiket látok én azon csodálkozom, hogy van aki ebben a játékban be mer ülni a lassabb kategóriába
-
v2
senior tag
Ez is kurva jó
-
Maláj volt, mondjuk nem értem mit keres itt az EU szerveren amikor már van régiós szerverpark, elviekben...
A másik meg egy abdullah öngyilkosmerénylő nem tudom ki egy lmp3-al ment de úgy lagolt ,hogy aki mellé ért annak egyszercsak beteleportált a kocsijába és ütközésnek érzékelte, én is kaptam tőle párat, a crewchief egész futamon abdullah öngyilékosmerénylőről beszélt nekem, már kiégetett a végére
-
válasz
RobbyJr #2175 üzenetére
Most az elejébe qualiztam, épp a 3. at támadtam a maggots nál amikor az előttem lévő zho wong hulladék annyira sietett, hogy az lmp3-at telibe verte aki épp a hármas kanyarban volt, emiatt az előttem lévő megforgott, kimentem jobbra, már azt hittem, hogy oké de akkorát forgott, hogy oldalba vert és kitört a kekerem, a gyökér meg tovább megy, annyira siet, hogy simán leturja az lmp3 at, hányinger.
-
válasz
RobbyJr #2173 üzenetére
Vasárnap reggel S1 DR és G2 SR-ben voltam, most még mindig G2 SR de már B3 DR, most volt egy rating update ugye mert a playerek 80%-a B3-ban volt, nem merek elölről indulni mert ott is szétcsapnak, pedig 1.45-öt eleje időt megyek LMP2-vel Silverstone-ban, az elég simán az elejéhez
-
válasz
pRoject22 #2172 üzenetére
Féktáv előtt be mozdulhat 1x, max 2x védekezni, de féktávon nem válthat irányt.
Ez a tiszta versenyzés.
GT3 autókkal tudnál rankot növelni, hogy kikerülj ebből a csoportból. Split 1-nél igaz én mindig az elejére kvalizom magam, így elkerülöm a bajt ami mögöttem kialakul.
Ha hátulról indulsz, akkor nagyon észnél kell lenni. -
válasz
zsozsa74 #2168 üzenetére
Nem, az iR-ben nincs ilyen szinten a baj, ott tényleg repülsz a szándékos lökésért, nekem pont pár napja adtak egy hét bant iR-ben, elém vágott egy barom és a féktáv előtt kb 80 méterrel satufékezett, én neki mentem és bereportolt, jött a mail ,hogy 1 hét pihi de fellebbeztem és elfogadták így törölték az 1 hét bant, ott az iR topikban az eset.
Én értem ,hogy neked jó, de nekem 1500 óra iR után ez így ebben a formában egy fos ahogy van, sajnos.
-
válasz
pRoject22 #2169 üzenetére
GT3 autókkal menj, sajnos aki hülye, az az LMP2-vel úgy fog védekezni, hogy karambol lesz a vége. Előbbinél nem találkoztam ilyen védekező játékossal.
Sok reportot kapnak, idő kell, míg ezeket feldolgozzák, vagy pedig vedd fel videóra, és mehet fel Discordra névvel ellátva mit csinált. Biztos, hogy nem hagyják annyiban. -
válasz
RobbyJr #2166 üzenetére
Nem kap, hiába megy a report, szinte egész hétvégén ezzel mentem és nem tudtam felmutatni egy 8-9 versenyből egyet sem ami tiszta lett volna, nem normális, hogy nem merek előzni mert fosok, hogy akkor meg hátulról jön nekem a kövi kanyarban, meg azok az emberek akik így versenyeznek szerintük az a védekezés ,hogy ha nézik csata közben a radart és érdemi ív levédés vagy előre gondolkodás helyett csak amikor oda érnél akkor elém rántja a kocsit, átváltok a másik oldalra akkor meg oda rántja, ezek az emberek vagy sérültek szellemileg vagy nem tudják, hogy mi a versenyzés élvezete.
-
zsozsa74
őstag
válasz
pRoject22 #2165 üzenetére
Nyilván mindnenkinek más a tapasztalata, de nekem egyelőre inkább pozitív. Mondjuk már kitanultam, hogy Monzán LMP2-vel, hagyni kell, hogy az első két sikánban szarrá törjék egymást, aztán lehet menni. Ezeket egyszerűen túl kell élni.
Amúgy mondj olyat, ahogy nincsenek barmok! A fizetős iRacingben is van gazdagon, anno tapasztaltam. Úgy tűnik, hogy valakiknek megéri azért fizetni ott mindenért, plusz azért tartanak szimes felszerelést, hogy jót zúzhassanak...
Elkerülhetetlen és ilyen alapon minden szimet lehetne törölni. -
zsozsa74
őstag
Ezen nincs mit állítgatni, nem lehet. Hacsak a G2 menüjében (ami ugye nincs) nem lehet valamit állítani... Meg biztosan állíthatom, hogy ez csak egy érzés. Pont olyan jól néz ki.
Amúgy érdekes, hogy amióta a Quest 3-at Virtual Desktoppal használom, valahogy minden sokkal élénkebb színű lett és szerintem jobban néz ki. De az Q3, más tészta.
-
LMP2 / Silverstone futam, indulok a végéből 16. helyről, első körben a komplett élmezőny szétcsapja magát, első szektor végén már a 8. vagyok, 8 ember ütötte szét egymást, egészen elképesztő, előttem haladó francia hulladék kb 2-3 másodpercel lassabb nálam, előzöm, mellé érek és izomból nekem veri a kocsiját, kiszúszok, oké, utol érem megint és megint ugyanazt megcsinálja, megint kicsúsztam, megint utolértem harmadjára is, megelőztem, majd féktávon izomból belém száll.
Ez az online része ennek a "játéknak" egy vicc ahogy van, én ezzel le is töröltem, ez nem ér annyit, hogy időt pocsékoljak rá, pedig amúgy élvezetes már menni vele de ennyi ökör fos ember között ennek nincs értelme.
-
v2
senior tag
Az AMS2 után kicsit tompának, életlennek, szürkének érzem a grafikát. Nem tudom jobbam körül írni. Köbö minden high-on van. Mit kéne állítani? VR Reverb G2
-
Géjza
őstag
válasz
RobbyJr #2161 üzenetére
Tapasztalatom szerint nem nézik. Legalábbis biztosan nem az összeset. A saját riportjaim alapján és mások tapasztalatai alapján elenyésző részét nézheik csak meg a riportoknak (részemről nulla bünti, visszajelzés lett az óvásaim után), mondjanak bármit is discordon.
Így, hogy zéró visszajelzésed van, hogy mi lett az óvásod eredménye, megnézték-e egyáltalán, kapott-e büntit és mit, így full vakon vagy. Remélem javítanak majd ezen, lenne mit.
-
-
Géjza
őstag
válasz
RobbyJr #2157 üzenetére
Az tiszta, hogy bárki reportolhat. Azt nem tudom, hogy konzekvensen, követezetesen, minden reportot megnéznek és minden érintett mindig megkapja a megfelelő büntijét. Ez korábban nem működött. Én is riportoltam korábban párat, de mintha be sem küldtem volna, soha semmi nem történt.
Ha maguknak ez nem megy, akkor akár össze is foghatnának LFM-mel. Ott pikk-pakk kitakarítják a nem odavaló egyedeket.
-
Működik igen. Én régen egy idióta miatt vissza kaptam az SR rankomat, mert futam végén viccesnek találta, hogy belém jön...
Gyakorló szerveren is lehet őket reportolni, ennek külön oldala van az LMU-nak, és le kell írni mikor történt, és a Replay-ben az időt megadni, meg a driver nevét, és azt, hogy mit csinált. (Szándékosan neked ment, stb).
Én már nem egyet jelentettem, és nagyon is odafigyelnek a készítők, hogy az ilyen barmok ne rontsák a levegőt.
Discordon olvastam az adminoktól, hogy nem egy kapott már Perma Bant.
-
-
válasz
pRoject22 #2148 üzenetére
Én is izzadós vagyok, de szerencsére nem VR-ban játszom, meg van klíma, ha meg ilyen hűvösebb az idő, akkor meg a rig előtt van egy szoba ventilátor, és az bőven elég.
2.4 órás Le Mans versenynél 4x-es a szorzó a DR / SR ranknak.
Ott könnyebben vissza tudsz mászni S1-be. Ráadásul a mezőny fele tegnap ki is esett. -
válasz
RobbyJr #2147 üzenetére
Az a baj, hogy VR-ban megyek és még ezen a több mint egy órás versenyen is a vége felé már picit izzadt a fejemen a VR, nekem ez a max 30-40 perces futamok elegek, amúgy most itt is egy split volt, G2 sr már megvan, lassan G3 de tegnap este meglett az S1 DR de azt ma ezen a futamon buktam is.
Nagyon szeretem a szimezést, és amikor látom, hogy gyorsabb akkor általában elengedem de ezek az első körös hősködések hideg gumin amivel tönkre teszik mások versenyét ezzel kivagyok, pl tegnap a gyerek első kör első kanyarban fékezés nélkül teli gázzal jött belém, ma mentek is a reportok, ahogy látom annyit fejlődött a rendszer, hogy megjegyzi a kontaktot és tudsz rá hivatkozni.
-
válasz
pRoject22 #2146 üzenetére
Hát ez szomorú. Daily versenyben nem találkoztam ilyennel, pedig most 3-at is le nyomtam.
Igaz, ezek Split 1 versenyek voltak.
Ha szabálytalannak ítéled, nyugodtan jelentsd őket futam után, hogy mit műveltek veled, ami nem fair dolog, főleg, ha ezért pozíciót buktál.Ajánlom figyelmedbe a 2.4 órás Le Mans versenyt.
-
válasz
RobbyJr #2143 üzenetére
Most mentem egy 60 perces Goldos versenyt, silverstone-ban, itt valóban nem olyan hülyék viszont ugyanolyan agresszívak, előzni úgy előz meg ,hogy megtámaszkodik bennem ő lassul egy picit én meg megyek ki a pályáról, lökdösi egymást mindenki, nagyon kevés embert látok aki fairplay szerint közlekedik, szomorú.
-
válasz
pRoject22 #2138 üzenetére
Az a baj, hogy a Daily versenyben többnyire split 1-ben nincsenek "retardáltak".
Ha split 2-3-ban vagy, akkor vagy a reggeli órákat, vagy a késő estéket ajánlom, amikor ezek a "kis nokedlik" már alszanak.A másik dolog, hogy LMP2-ben ennyi a baleset az az, hogy nincs minden héten LMP2 Daily versenyben, így ezek tapasztalatlanok, nincsenek hozzászokva az autóhoz, féktávot elmérik, stb.
Indulj mindig hátulról, szerezz sok SR-t, aztán indulj hosszabb futamokon, ne Daily-be, és ott nem lesznek ennyire hülyék.
-
Ma mentem pár LMP2/Monza versenyt, hát... A boxból van csak értelme rajtolni különben szétcsapnak hátulról, egymást ütik ki, majd a pályán kivül átvágva variantét teli gázzal előzgetnek, amikor mögé érek akkor szerinte az a védekezés, hogy amikor megelőzném akkor csak simán elém húzza, másik oldara megyek majd ott, egészen elképesztő, pedig most sikerült beállítanom egész jól, élvezném is de igy nehéz, pedig 10/2 és 10/3 splitben voltam, tehát nem is annyira botok között
-
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla #2135 üzenetére
Igen szerinem is nehezen latni, mar az elejen is mondtam...
Remelem majd javutanak rajta .... Nem okvasom a forumot, de gondolom mar jeleztek nekik, meg kellene nezni mit reagaltak.... -
PapírVilla
tag
Próbáltam, hogy vizes pályán indulunk (AI) és jó az idő, tehát gyorsan kell száradnia. Sajnos a pálya textúrája (nálam) semmilyen támpontot nem nyújt, hogy hol vannak a száraz és vizes ívek. A pálya grafika maxon. Lehet még valamit állítani, vagy ez ilyen?
-
válasz
András12345 #2130 üzenetére
Könnyű őket kielőzni, lekörözni ha úgy van. Szabály szerint kiszámíthatónak kell lennie a lekötözött személynek, vagyis az ideális íven kell haladnia, és úgy neked kielőzni.
Szerintem próbáld ki a versenyt, rankod nem fog változni. -
Marci79
senior tag
Ez az új hotfix szivat mást is? Mióta frissítettem a verseny betöltésénél kilép a program állandóan. Betölt 100%-ra és aztán kilép.
-
-Tibka-
csendes tag
Sziasztok!
Szombat este szervezünk egy közösségi versenyt az új Silverstone pályán.
Várunk mindenkit.
Regisztrációs link: https://www.thesimgrid.com/championships/18478?s=FZOr5zEB -
Jelenleg az alapjáték, és a teljes DLC össz. 122.5€
12db pálya van, melyből soknak vannak más variációi.
Autók listája
13db Hyper
10db LMGT3
2db LMP2
1db LMP3
4db LMGTELehet ingyenesen is egész évben játszani, de ha akarsz egyedi online bajnokságban menni, akkor a Race Control Pro-t meg kell venned, évente 48$.
Napközben is van erős mezőny. Reggel kevésbé, hétvégén meg felerősödik, ahogy többeknek van ideje játszani.
Privát ligák is vannak LMU Hungary Discord szerveren találsz róla bővebb infót.
-
IzI
senior tag
Hi
Par kérdést szeretnék feltenni.
-mennyibe kerül a teljes játék
-mennyi pályát és autót tartalmaz
-évente mennyibe kerül a játék
-mikor van erős mezőny,esténként, hétvégén
-privát ligák vannak,ahol esetleg komolyabban is lehet tolniKöszönöm
-
zsozsa74
őstag
Most tényleg nem tudok egy offline versenybe berakni mondjuk 20 LMP3-at, hogy egy olyan versenyt nyomjak?
Értem én, hogy a valóságban lehet, hogy ennyi van össz-vissz, de azért na!
Vagy én vagyok vak és benézek valamit??
-
Lac-coo
őstag
Értem én, hogy integraltak a redszerbe a festékeket , csapatokat, ustallókat lehet létrehozni, de bakker legalább offline had rakják már be egy két dögös autót....( plusz láttam én már olyant is, hogy online is letölti mindenki a szkineket szerverre lépéskor...
)
-
zsozsa74
őstag
válasz
Lac-coo #2111 üzenetére
Indoklásuk szerint szervereket kell fenntartani azért, hogy a mindenféle custom skinek látszódjanak adott versenyben mindenki számára és ennek költségei vannak. És ez tuti így is van, csak hát igen, ez kicsit szarul hangzik. Használják erre a reklámbevételeket, ami a szimben elhelyezett reklámokból jön, vagy akármi...
-
válasz
Lac-coo #2108 üzenetére
Viszont a race control pro másra is jó. Online bajnokságon is indulhatsz barátaiddal, plusz 1-2 esemény, ami alapból nincs.
Ha csak az egyedi festések érdekelnek, akkor arra nem éri meg feliratkozni valóban.Csinálhatnának olyat mint ACC-ben, hogy egyedi festést be tudsz állítani játékon belül.
-
válasz
András12345 #2105 üzenetére
Még jó, hogy nem kaptam kedvet kipróbálni, mert szerintem egy misit is belevertem volna a végén.
-
Joshi
titán
-
válasz
András12345 #2102 üzenetére
Beszarás mi pénzbe van az egész.
Plusz a havi előfizetés stb. Általam felsorolt tartalmak, meg 2 évre az előfizetés lazán fél millióba lenne. -
mmdms
addikt
válasz
András12345 #2102 üzenetére
.
-
András12345
aktív tag
válasz
RobbyJr #2101 üzenetére
20 pálya önmagában több. Persze, ha van mondjuk 40 contented akkor fixen van kedvezmény, vagy ha 3 vagy 5 dolgot veszel egyszerre 40 content alatt, akkor is van valamennyi %.
De igen, mindig úgy alakítják hogy csak kelljen venned valamit minden szezonban, ha full aktívan akarsz menni... 1-2 új pálya mindig van, amit természetesen beraknak minden fő szériába, aztán (meglepő módon) nem lesz népszerű, többet nem is látod egy évig legalább...
-
válasz
András12345 #2099 üzenetére
Ha akarok 20db pályát, amit a valóságban is aktívan használnak, meg pár db GT3-as autó, LMP2, meg Hyper, akkor ehhez kevés több 100.000Ft?
Azért az nagyon durva...
Lac-coo: Megértem.
Új hozzászólás Aktív témák
- 154 - Lenovo LOQ (15IRX9) - Intel Core i5-13450HX, RTX 4060
- Microsoft Surface Pro // Surface // Surface laptop // 7-10.gen i5, Ryzen // 12,5 13,5 15 //
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- 143 - Lenovo LOQ (15IRH8) - Intel Core i5-13500H, RTX 4060
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest