Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
LMU-nál a gond ott van, hogy a hülyegyerek is kifizette a game árát, erre maga az LMU tiltaná ki ezeket mondjuk csak az online részéből a játéknak. Ez azért nem annyira sima ügy szerintem. Pár nap esetleges felfüggesztés messze nem akkora visszatartó erő, mint a permanens ban.
Emiatt sokkal jobb, egyszerűbb az LFM, ami kvázi független a játéktól. Ha onnét kitiltanak, attól még minden részét teljesen használhatod a játéknak, csak az LFM szervezte futamokon nem vehetsz részt.
Nagyon kellene takarítania népeket, mert ez meg fogja mérgezni, ölni az online részt, ha nem kezelik.
-
Géjza
őstag
válasz
RobbyJr #2161 üzenetére
Tapasztalatom szerint nem nézik. Legalábbis biztosan nem az összeset. A saját riportjaim alapján és mások tapasztalatai alapján elenyésző részét nézheik csak meg a riportoknak (részemről nulla bünti, visszajelzés lett az óvásaim után), mondjanak bármit is discordon.
Így, hogy zéró visszajelzésed van, hogy mi lett az óvásod eredménye, megnézték-e egyáltalán, kapott-e büntit és mit, így full vakon vagy. Remélem javítanak majd ezen, lenne mit.
-
Géjza
őstag
válasz
RobbyJr #2157 üzenetére
Az tiszta, hogy bárki reportolhat. Azt nem tudom, hogy konzekvensen, követezetesen, minden reportot megnéznek és minden érintett mindig megkapja a megfelelő büntijét. Ez korábban nem működött. Én is riportoltam korábban párat, de mintha be sem küldtem volna, soha semmi nem történt.
Ha maguknak ez nem megy, akkor akár össze is foghatnának LFM-mel. Ott pikk-pakk kitakarítják a nem odavaló egyedeket.
-
-
Géjza
őstag
válasz
RobbyJr #2012 üzenetére
Bitang ronda szegény szvsz.
Eleve a formája bajos, a gyári festés meg csak kiemeli a rondaságát. Na de hát ez ízlések és pofonok témaköre.
Go Setup, Hymo 1 évig ingyen frissítést ad az adott autóhoz ACC-nél.
LMU-ban most néztem, hogy 1 hyper és 1 LMGT3-as bundle-ök 50 fontból állnának meg (22-23k összesen). 25 font egy fullos boundle 1 autóhoz. És ehhez is 1 évig kapsz frissítéseket. Ez jobban megéri szvsz, mint a havi buli, csak ügye ennél nem tudsz autókat váltogatni kedved szerint.
-
Géjza
őstag
válasz
RobbyJr #2010 üzenetére
Yáyyy, szebb autót nem találtál a hyperek között?
ACC-ben azt szoktam csinálni, hogy kiválasztok egy gépezetet, ehhez megveszem a setup bundle-t, amit 1 évig frissítenek. Ez a havi előfizus történet elég lehúzásnak tűnt nekem.
LMU-ban kicsit más a sztori, ott 3 kategória van, 3 kocsira kellene setup (mondjuk LMP2-esekkel nem sokat megyek).
-
Géjza
őstag
Engine failure: hogy kellene előre jeleznie ezt a játéknak? 1 héten belül 2x volt ilyen esetem. Az első az magyarázható: orral beleálltam a falba (BMW GT3) és látszólag működőképes maradt az autó, de rá 1-2 körre motorhiba miatt megállt az autó. Gondolom sérült a hűtő és megsült a motor. Viszont ekkor sem láttam előtte semmilyen figyelmeztető jelzést, pl. pirosra váltott volna a víz vagy olajhőmérő. Az igaz, hogy a hőfokokat nem néztem a törés után (sem).
A másik tegnap történt: fixed setup-os verseny, ferrari hyperrel voltam, csak hátsó szárny, hátsó sérülésem volt, a verseny elején jöttek belém. 40 perces verseny utolsó körébén (sikán nélküli monza célegyenes végén) 320-as tempónál egyszer csak elment az erő és megállt az autó. Mondom wtf. Víz 117 fokos volt, olaj 99.
Van a játékban random technikai hiba? Vagy a hyper ferrarinak sok a 117 fokos víz? Itt sem váltott át egyik sem pirosra (ha egyáltalán át tud) figyelmeztetve, hogy valami sok lesz és kíméld.
Hogy müxik ez lmu-ban?
-
Géjza
őstag
Másik gondom: gold futamokon szoktam nagyrészt menni (nem a kezdő rookie gyerekek gyülekezete), de ott is olyan népek vannak, hogy ihajj... Nagyon kellene egy LFM-szerű "rendőrség", mert ahogy fut fel a játékosszám, úgy lesz egyre több idióta, szándékosan lökdösődő, kiütő, revansot vevő hülyegyerek. Riportolhatsz, de kutya nem nézi, foglalkozik a riportokkal, következmények nélkül nyugodtan lehet randalírozni a versenyeken. Ez nagyon nem jó így és tippem szerint csak rosszabb lesz. Lehet majd emiatt csorognak vissza a népek LFM/ACC-re.
-
Géjza
őstag
Jaja, ez is működhet. Alapvetően a pole időt szoktam átszomolni mp-re, ezzel elosztom a teljes időt, amit kiad felkerekítem és hozzáadok még 1 környi nyálat.
Gondom inkább az, hogy a játék miért automatice 100% refuel-t állít be. Állítson be 0-át, aztán ha kellene, majd feltekerem én. Így rövidebb futamokon mindig tekerhetem le, hogy javíttatás esetén ne tankolja tele tök feleslegesen (bár az is igaz, hogy ekkor már úgyis gatya az a futam).
De az igazi az lenne, ha verseny előtt be lehetne állítani a versenystratégiát és nem a rajtrácson vagy futam közben kellene vele szerencsétlenkedni. Finomhangolni nem probléma verseny közben (levenni/rátenni pár litert), de ne ott kelljen már mindent beállítani a boxkiálláshoz.
-
Géjza
őstag
Mennyit számít a profi setup LMU-ban (pl. GO)? Vagy teljesen jó a beépített CDA-s is?
-
Géjza
őstag
válasz
PapírVilla #1950 üzenetére
Utolsó update óta ha beregelek egy versenyre, felmegyek a practice szerverre és onnét kilépek (mert kezdődik a verseny), akkor nagyon nagy eséllyel kifagy a játék.
Általános kérdések: verseny köridőket hogy tudom megnézni? Látni akarom, hogy kinek milyen a versenytempója hozzám képest (leggyorsabb kör kevés infó), illetve a körönkénti szektoridők is fontosak lennének nekem. Másik érdekesség, hogy verseny során, ha vége a kvalinak, akkor nem lehet visszalépni rá és megnézni a leggyorsabb köridőket (amiből ki tudod számolni, hogy milyen hosszú lesz a verseny és mennyi benyára lesz szükséged).
Valamint verseny stratégiát miért nem lehet állítani verseny előtt a boxban? Miért a rajtrácson kell tekergetnem lefelé a benyamennyiséget?Ami jól működik és hasznos funkció más szimekben, azt nem szégyen lemásolni.
GT3-akat szerintem könnyebb most vezetni itt, mint ACC-ben - Imolában biztosan. Első sikánt szépen lehet vágni, miközben ACC-ben, ha kicsit elvéted, úgy megdob valamelyik hurka, hogy repülsz is el. Illetve a felső sikánnál is nagyon megengedő, ACC-ben szórná rá a track limits-eket bőségesen. Ezektől függetlenül is jó lett a GT3, LMP2-k és hyperek meg eddig is jók voltak.
-
Géjza
őstag
válasz
András12345 #1931 üzenetére
Igyekezz majd, ha lépsz, mert nemrég az utolsó AM4-es x3D gyártását is leállították (5700x3D). Amíg a boltokban van készlet, addig lesz még ebből, utána már csak használtan. Bár 5800x3D-ből már csak használt van egy jó ideje, ha mindenképpen arra gyúrsz.
-
Géjza
őstag
válasz
András12345 #1931 üzenetére
Igaz, ez VR teszt, de talán látszik az irány és arányok: [link]
Az is látszik benne, hogy éjszakai futam extrán terheli a rendszert. -
Géjza
őstag
Mostanában LMU-t gyötröm inkább és nagyon bejön. Viszont van benne 1-2 érdekesség, amit javíthatnának. Ebben a videóban is van 1-2 gyöngyszem: [link] . Pl. bója nekiütődik az autónak és meglöki, mintha egy másik autó ment volna neki vagy autó kereke alá kerül egy jelzőtábla és elszáll. Valamint crash-nél a fizikát meghazudtoló dolgok történnek a járművekkel, főleg ha több autó van benne a buliban.
Azért van mit javítani még benne, de alapvetően elég jól összeérett már és nagyon jó versenyeket lehet tolni.
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1909 üzenetére
Ezt mondtam hetekkel ezelőtt, hogy xarok az alap setupok GT3-asoknál és emiatt minden gyors kanyarban előz a seggük a legkisebb kormánymozdulatra is. Emiatt nem is mentem mostanában GT3-asokkal, inkább a hypereket hajtottam. De javítottak is az alap setupokon, most egy gt3 fixed setup-os versenyen jól lehet már tolni, nem kell fosni minden kanyar előtt.
-
Géjza
őstag
Szóval szerinted az teljesen kizárt, hogy ugyanabba a problémába fusson bele több ember is és megossza a megoldást az, akinek esetleg sikerült rá valamilyen megoldást találnia.
Akkor viszont kéne egy guide a topik tetejére, hogy miről is lehet itt akkor értekezni. Mert akkor ezek szerint a problémákról itt nem lehet. Érdekes hozzáállás.
Eleve azt nem értem, hogy itt egyesek miért veszik magukra a játék jogos kritikáját és miért veszik személyes támadásnak azt, ha valaki leírja a problémáját, xopását a játékkal.
-
Géjza
őstag
Most nem azért, de az feszkógerjesztés, hogy a patch óta óriási problémái vannak a játékkal? Ez komoly? Leírta, hogy próbálkozott már mindennel is.
1.0-ával mi fog változni? Szerintem semmi. Ugyanúgy teszteletlenül fog majd kijönni, mint az összes eddigi. Nem hinném, hogy hirtelen felvettek volna 100 tesztelőt x számú hw konfiggal, akik éjjel-nappal nyüstölik kiadás elött az 1.0-át. Megint a népre bízzák majd a tesztelést EA után is.
-
Géjza
őstag
válasz
kismadar12 #1829 üzenetére
Ha nála nincs gond, akkor senkinél másnál sem lehet, ezt már rég tudjuk jól.
A fiúk nem szeretnek tesztelni úgy néz ki. Ha ingyenes lenne a játék, akkor még elnézhető lenne, hogy esetleg elbaxarintanak eddig jól működő dolgokat is. De nem 2 Ft-ban van a játék és az szerintem sem elfogadható, hogy ilyen minőségi visszaesés legyen egy patch után. Az még beleférne, hogy az új funkciók bugosak. De, hogy egy halom régi alap funkciót is eltörnek, na az már nem nagyon kéne, hogy beleférjen és előforduljon.
Gondolom az volt a prio1, hogy még a Le Mans-i 24 órás futam elött kijöjjön az update és minden jutúber és követőik ezen pörögjenek (és a hype során lehessen még több zsét bezsákolni). De az, hogy milyen minőségben jön ki, az már messze nem volt ilyen fontos. Xarnak a tesztelésre, spórolnak rajta és ez a vége. Inkább kiadnak egy patch halmazt utólag, amivel szép lassan foltozgatják a nagy patch által ütött lyukakat. Így is lehet, de akkor nem kell meglepődni, hogy sokaknak ez nem fog tetszeni.
-
Géjza
őstag
Látszólag pár hónapja visszaálltak valamilyen kezdeti ffb-re és azóta nagyon sokan panaszkodnak erre, hogy minden előjel nélkül, bemelegedett gumikkal is pörgönek-forognak a kanyarokban, mert nincs visszajelzés, hogy határon vagy -> [link]
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1690 üzenetére
Ok, és élvezetes a versenyzés LMU-ban? Számomra nem annyira. Pénzes Ádám most is épp streamel, gyakorlatilag egy igazi előzés nem volt. Csak akkor előzött vagy előzték, ha rontottak. Amúgy meg a futamok 90%-ban a közelében sincs senki, 5-10s-es difik vannak, kb mintha free practice-t néznék. Dögunalom.
A rajt izgi, meg akkor lehet még izgalom, ha multiclass van és mennek a lekörözések, de ezek is csak amiatt, mert plusz hibákat, baleseteket generálnak.
25-40 perces sprintekre nem ez a legideálisabb játék szvsz, arról szól szinte az egész, hogy a másik hibájára vársz.
-
Géjza
őstag
Részben csatlakozom az ffb-s kommentjeidhez. Egyrészt idegesítő, hogy nyíl egyenes aszfalton is úgy ráz, mintha földúton mennék, rázókő dettó, de valóban az, hogy jelezze, hogy haver határon vagy, vegyél vissza, na az nem nagyon van. Egyszer csak megbicsaklik az autó, kitör, ellenkormányzol, akkor meg másik oldalra tör ki és game over (jellemzően Lmp2 és hypercar-oknál van ez). Gt3-asok nem ennyire vészesek, de ott is az van, hogy saccperkábéra megyek, mert csak tippelgetem, hogy hol a tapadáshatár. Nem kezd el elkönnyülni a kormány, hanem egyszer csak előz a segge.
-
Géjza
őstag
Nem tudom más is nyomja-e 32:9-ben. Nemrég váltottam monitort és így most már látom a bal külső tükröt is. Viszont szerintem nagyon bénán van megcsinálva, mintha el lenne állítva a tükör, nem az autó oldalához van belőve, hanem szinte mindig a palánkot látom benne (mintha kifelé állna), ahelyett, hogy azt látnám, hogy mi van az autó mellett, mennyire van közel hozzám a másik. Ez kb szemlélteti a dolgot: [link] Sebring, célegyenes jobb oldalán megy a kocsival és mégis csak egy szűk sáv látszódik a pálya bal oldalából a visszapillantóban (no meg a palánk).
ACC-ben tök faxa, de itt LMU-ban kb használhatatlan így a külső tükör.
Ja és volt egy vicces büntim: szabadedzésen teljesen elhasználtam a benyát/enegiát, erre adott 1 perces stop/go-t.
Szabadedzésen...
Amíg nem töltöttem le rendesen a büntit, addig nem mért időt.
Meg úgy eleve mi értelme van ennek a büntinek? Ha elfogyott (mert elszámoltad vagy nem álltál ki időben tankolni), akkor minek a bünti? Úgyis game over van (dnf).
-
Géjza
őstag
Nálam meg a decemberi frissítés óta nem fagy, pedig sok versenyt toltam. Ki érti ezt.
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1449 üzenetére
Pont ez a bajom, hogy semmilyen visszajelzés nincs az FFB-ben, hogy túlléptél a limiten, nem figyelmeztet, hanem egybél kitör az autó. Nem kezd el elkönnyülni az FFB, amikor meg már pörögsz, akkor meg tökmindegy, hogy elkönnyül-e avagy nem, ott már csak utas vagy. Rázókövön, úthibákon izmos az ffb, de ffb alapján fogalmam nincs, hogy mennyire vagyok a kerekek tapadáshatárán. És ahogy kopik a gumi, úgy vátozik ez a határ is, amit igazából nem érzel, max megpróbálod kitalálni. És ez baj.
És szerintem nem úgy kellene menni, hogy adott kanyarban pl. max 140-nel mehetek bele, különben forgás lesz (nem emlékezetből kellene vezetni szvsz). Hanem azt érezni is kellene már a megforgás előtt, hogy a határon vagy, vagy akár (minimálisan) át is lépted. Szvsz el kéne kezdenie elkönnyülnie az ffb-nek az elkezdődött tapadásvesztés miatt, így jelezvén, hogy ebből baj lesz, ha nem avatkozol közbe. Ehhez képest a megpörgésig full erővel érzem a kormányt, mintha minden ok lenne, aztán a következő pillanatban már el is ment a segge.
Nem féktávon, hideg gumikon jönnek ezek a random, váratlan kitörések. És nagyrészt fixed setup-os versenyeken megyek, ahol a fixed setup inkább alulkormányzott irányba van eltolva, emiatt pláne furcsa, hogy mindig a segge tör ki és nem egyszerűen lecsúszik az ívről az első tengely. Nem alulkormányzottan viselkedik ezeknél a váratlan, ffb-vel előre nem jelzett megpörgéseknél.
-
Géjza
őstag
Tegnap is jött update, a lista alapján sok crash-t javítottak ismét. A decemberi nagyobb és az utána jövő 2-3 kisebb update óta nem crash-elt nálam a game (nyomtam online versenyeket, practice-okat, replay-eket). Maradjon is így.
Ami továbbra is zavar, nem tudom nálatok is ez van vagy én csinálok valamit rosszul: alacsony sebességnél inkább, de közepesnél is (3-4-es fokozat GT3-ban) nem érzem, hogy mikor van határon kanyarban az autó. Egy darabig kb minden faxának tűnik, aztán egyszer csak úgy megindul a segge, kitör az autó (nem fékezek közben), hogy nem lehet elkapni, korrigálni és indul menthetetlenül a pörgés. Sebringen csomó ilyen kanyar van, ahol egy darabig minden faxának érződik, aztán egyszer csak hopsz, elmegy az autó segge.
Lehet túl nagy tempót akarok átvinni, de ezt a menthetetlen kipörgés megindulása előtt jelezhetné, hogy kezd sok lenni. Vagy papásra veszem a kanyarokat és lassulok 1-2s-et.
-
Géjza
őstag
válasz
sentry0 #1437 üzenetére
Csak így kiváncsiságból megnéztem, hogy mennyibe kerül 32" 4k-s monitor, ha 75Hz-et tud csak avagy messze 100Hz felett. Gyakorlatilag nincs árkülönbség, 100-110k körül van mindegyik. Azaz ha most veszel, azzal anyagilag nem sokat nyersz, hogy 60 vagy 75Hz-eset vennél.
Utána meg eldöntöd, hogy anyagilag megengedhetsz erősebb gépet, hogy mondjuk 120fps körül ki tudj biztosan sajtolni belőle avagy esetleg butítasz a grafikán picit, hogy legyen sok fps-ed.
Most cseréltem le a 34"-es uwqhd-t 49" dual qhd-ra, 1.5x annyi pixelt kell számolnia vga-nak, ami egy mai szinten erős közepes 4070S kártya. Féltem, hogy le kell cserélnem minimum 4080-ra, hogy elfogadhatóan legyen hajtva az új monitor. Ahol van FSR/DLSS, oda bőven-bőven elég a 4070S. Ahol nincs ilyen (pl LMU), ott azért nem koppan fel a fps limiteren. Nem kell a monitor upgrade miatt vga-t is cserélnem, nem biztos, hogy ez mindig a monitor upgrade velejárója.
Egyébként meg pont a monitor az, amin nem szoktam spórolni. Azt nézed folyamatosan és ha xar, akkor fárasztja a szemed, esetleg rontja a látásod is. De valaki meg lehet másra esküszik.
-
Géjza
őstag
válasz
JulesTS #1419 üzenetére
Tudtommal ilyen nem nagyon lehet, hisz a monitorod csak 75Hz-et tud megjeleníteni. Elvileg ez egy hard limit. 150fps-nél hiába generál le 150 képkockát másodprecenként, ha ebből csak 75-öt tud megjeleníteni a monitor, hisz ő csak 75x tudja frissíteni a képet.
Kicsit utánaolvasgatva ha túlhajtod a monitorod (több az fps-ed, mint amit meg tud jeleníteni a monitor), akkor csökken az input lag és talán emiatt érzed smooth-abbnak, miközben a monitor ugyanúgy 75Hz-t (75 képkocka/mp-t) tud megjeleníteni. De amit megjelenít, az pontosabb valamennyivel.
Ettől függetlenül 60-75Hz-es monitorokat még csak windows böködésre sem szívesen használnék, nemhogy gamingre.
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1417 üzenetére
Az tény, hogy az ideális íven menő arc hamarabb kezd el fékezni (de akár legyen egyszerre is), mint te. Ideális íven így fékezve ő ideálisan tudja bevenni a sikánt. Te, aki később (vagy legyen egyszerre, mindegy) fékezel a nem ideális belső íven, egyszerűen lehetetlenség, hogy jól, szabályosan bevedd az első kanyart. Ha poros, ha macskaköves az út azon a részen, ha blokkolod az egyik kereked, ha nem. Neked hamarabb kellett volna fékezned a belső íven, nem egyszerre vagy később.
-
Géjza
őstag
válasz
PapírVilla #1412 üzenetére
143fps. De van VRR (fps=Hz), mehet alá is. Persze ideális az lenne, hogy 50 autónál a startnál esőben is 143fps-ed legyen.
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1411 üzenetére
Először is: most már elhiszed, hogy te írtad azt, amit? Ez vicckategória volt, már bocs... Mintha tudathasadásos lennél, komolyan.
Másodszor: nagy francokat lett volna meg simán. Pálya közepén mész, ami nem poros, de később kezdesz el fékezni belső íven, mint kellene és túlcsúszol. Ennyi történt, nem a poros aszfalt miatt csúsztál le.
-
Géjza
őstag
válasz
JulesTS #1396 üzenetére
10ms extrém esetben (mondjuk Monza célegyenes vége, GT3-assal 280km/h max sebesség esetén) majdnem 1 métert jelent. Azaz 1m-rel arrébb van az autó, mint amit a 75Hz-es látsz. És ezt 250Hz-es monitoron látja, 75Hz-es meg nem. Nekünk lehet nem számít az az 1m, de kompetitív alieneknél, amikor minden ezredért megdolgoznak igenis számít.
Amúgy szerintem az ideális egy egyszerű halandónak az az 144Hz-es monitor. Ez még árban sem annyira horror, miközben ég és föld egy alaphoz képest. 60-75Hz-es azért durva, nem csak számok alapján, hanem szemre is. 60Hz windows desktopnál is bántó.
Tökéletes szemléltetés (igaz ez csak 60-166Hz között mutatja, feljebb nem): [link]
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1388 üzenetére
Mégis kicsoda, talán én?
"Imádom ahogy kűzd az ABS az huplikkal...poros részen nem is tud csodát tenni, nincs meg a féktáv ....."
Ez szerinted mégis mit jelentene, ha nem azt, hogy azért nem tudtál megállni szerinted, mert a poros, nem ideális íven vetted a féktávot? Mi erre reflektáltunk, hogy nem azért nem tudsz befordulni, lefékezni, mert poros az aszfalt, hanem azért, mert egyszerűen túl későn fékeztél a belső íven.
-
Géjza
őstag
Nálam is elég furcsán használja a hardvereket. 100%-os VGA kihasználtságot ír, közben meg 140-150W-ot vesz csak fel a VGA, teljesítményfelvétel alapján csak kb 2/3-ad teljesítményt vesz fel (220W-ig elmehetne). Viszonyításképp ACC, 3DMark alatt 200W körül kér (UV-zve, ezért nem megy el 220W-ig), ettől nagyon messze van LMU alatt. Furcsa.
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1376 üzenetére
Elmondja itt aris, hogyha belső íven vagy, akkor a normál referenciapontnál hamarabb kell elkezdened fékezni, hogy meg tudj állni (egyszerű fizika, ahogy sentry is írta lentebb). Ha normál féktávot akarsz venni belső ívről, abból baj lesz (ütközés, kicsúszás, track cut).
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1376 üzenetére
Mondjuk, hogy ne üsd ki a másikat? Helyet kell hagynod a másiknak is, nem szoríthatod csak úgy le, hogy a belső ívről te teljesen átesel a külsőre, sőt a példádban a kanyart sem tudtad bevenni. De nem a koszos pálya miatt, hanem egyszerűen azért, mert későn kezdesz el fékezni.
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1366 üzenetére
Ezen látszólag később fékezel belső íven, mint az ideális, külső íven menő meki. Ahhoz, hogy meg tudd csinálni a kanyart normálisan belső ívről (ha melletted lett volna a meki, akkor kiütüd), belső íven hamarabb kell elkezdeni fékezni, mint normál esetben. Látszólag te itt túl későn kezdtél fékezni és nem tudtál megállni és túlcsúsztál. Hátsó kamerából jól látszana, hogy te mikor kezdesz el fékezni és mikor a meki.
-
Géjza
őstag
Jaja, proci oldalon elég jól állok. Viszont most cseréltem monitort is (34" uwqhd 3440x1440 -> 49" dual qhd 5120x1440, azaz 1.5x annyi pixetl kéne számolnia kicsi 4070S-nek, ACC-ben DLSS quality-n eléggé odatapad 144Hz-re max graf mellett is - FSR quality-n 100-120 körül hoz csak, nélkülük meg 100 alatt kavirnyálna) és hát nem ártana némi FPS boost LMU-ban sem.
Az a gond, hogy nagyon régi a motor és LMU fórumokat bújva valóban nem sok esély van az ilyen modern vackok használatára, ami így '25 hajnalán nem éppen "trendy" (meg 1.5x-ezhetné az fps-t). Lehet előbb RF2 motort kellett volna felpimpelni, modernizálni és arra felépíteni LMU-t.
-
Géjza
őstag
FSR/DLSS mikor lesz hozzá?
-
Géjza
őstag
válasz
zsalesz #1349 üzenetére
Részvétem.
Eredeti update-tel egy este alatt (2 online futam practice szerverekkel) nem volt gondom (általában 1 verseny - 1 kidobás volt előtte az arányom). A tegnapi frissítés óta nem mentem vele. Tudjuk mit változtattak benne (release note)? Vagy ma is jött ki hozzá valami?
-
Géjza
őstag
válasz
sentry0 #1346 üzenetére
Jogos, jobban belegondolva ha hátrébb van tolva a fékerőelosztás, akkor többet fognak fékezni és kevesebbet fognak tapadni a hátsók, azaz méginkább elmegy a segge.
Egyébként mégha rosszul is használtuk a kifejezést (nem csak én, hanem sokan), akkor is érthető marad, amit írtunk, "hogy előrébb tolom/hátrébb tolom a fékerőt" az eléggé egyértelmű, hogy a fékerőeloszlásra vagy egyensúlyra gondoltunk mindig. Fékerőt növelni/csökkenteni lehet csak ügye, nem előre-hátra tologatni.
-
Géjza
őstag
Egy F1-eshez képest persze nem olyan nagy, de azért nem mondanám kevésnek még a GTE/GT3-asokét sem, az LMP2-eseknek és pláne a hypercar-oknak meg biztosan nem kevés. Összedobjuk neked, azt leteszteled, hogy akkor hogy is van ez.
LMGT3-ban néhány front (pl. aston, corvette) és kevés farmotoros (Porsche) autó van. LMP2, és Hypercarban meg csak középmotoros autók vannak. És ha kanyarban nyomsz egy kis féket és előre van tolva a fékerő, akkor a hátulja kb elszabadul és pörögsz is. Told max előre, után max hátra és lépj a fékre kanyarban.
Egyébként van valakinek pro setupja (pl GO setup)? Ezekben a defaulthoz képest hova van rakva általában a BB egy front-közép-farmotoros GTE/GT3-as autónál, LMP2-esnél és hypernél?
-
Géjza
őstag
Ismét szélárnyék téma: tegnap belenéztem jardier 90 perces multiclass interlagos versenyébe. GT3-assal ment és a cseten is feltűnt a népeknek és kérdezték, hogy LMU-ban nincs szélárnyék? 3-4 tizedre fordultak rá a hosszú elnyújtott célegyenesre és gyakorlatilag nem tudott közeledni rá (mindketten F296-tal mentek) úgy, hogy az elöl menő elött nem volt közvetlen senki, aki neki is húzta volna szélárnyékot. Azaz semmi előnye nem volt abból, hogy a másik seggében ment.
Amíg nem érkeztek meg a hypercar-ok és indultak be az előzések, lekörözések, addig kvázi dögunalmas vonatozás ment a class-on belül, csak követték egymást előzési próbálkozások, védekezések nélkül. A mögötte jövő picit gyorsabb volt nála, de kínjában olyan helyeken kezdett el bepróbálkozni, bedobálni, ahol lehetetlen előzni. Kisebb koccok lettek is ebből. Ezen erősen javítani kellene szvsz.
-
Géjza
őstag
Rajtot nem rontod el és kapsz emiatt DT-t, amit ha nem töltesz le 3 körön belül akkor DSQ? A piros "kapun" soha nem szabad átmenni rajt előtt, különben jön a DT (ha átmész rajta, utána hiába rendeződsz vissza a helyes rajtpoziba és a megfelelő helyről rajtolsz el zöld lámpánál, akkor is DT-t kapsz - idióta, túl szigorú rendszer, de ez ilyen).
-
Géjza
őstag
Elnyújtott kanyarokban szokott lenni tempó is, azaz rendesen kellene leszorító erőnek is lennie hátul is. Ennek nem hinném, hogy így kellene történnie (bár nekem az is furcsa volt, hogy pl. LMP2-esekkel, ahol van aero rendesen, ha nem egyenes vonalban fékeztél, akkor szintén pörögtél-forogtál még nagy sebességnél is).
Illetve a fékerőt ilyen esetekben meg szerintem hátrébb kell tolni, mert ha előrébb tolod, akkor az első tengely lesz még erősebben fékezve, a hátsó meg kevésbé és ekkor még könnyebben elmegy a segge. Próbáld hátrébb tolni a fékerőt.
-
Géjza
őstag
Tegnap este mentem az update-tel 2-3 órát (2 online versennyel), szerencsére fagyás nem volt. Eddig bíztató. GT3-mal menve TC5, ABS5-tel jól kezelhető.
Pár dolgon lehetne javítani szvsz. Egyik, hogy alacsony tempónál rohadtul nem érezni (legalábbis én nem érzem), hogy mikor lesz sok, egyáltalán mikor kezd sok lenni. Egyszer csak hopsz, már forgok is mindenféle előjel nélkül.
Másik, ami lehet, hogy így relalisztikus (bár kétlem), amit írtam korábban is: előzni alig lehet normálisan, szépen, tisztán, mert gyakorlatilag nincs szélárnyék. Fixed setup-os verseny, mekivel megyek, meki elöttem és Portimao-ban gyönyörűen 2-4 tizedre végigkövetem a célegyenesben közeledés nélkül. Még be sem kell húzódnia féktávon védekezni, mert nem bírok nemhogy mellé, de még utol sem érni. Vagy divebomb-olok (amiben vagy partner és enged vagy nem és akkor csatt) vagy vonatozok. Ez a része szerintem továbbra sem jó. Hintába sem tudom így beültetni, mert nem kell védekeznie. Ilyen szempontból (versenyzés) ACC sokkal jobb, élvezetesebb, sokkal jobb csaták vannak ott.
Tükör meg eléggé becsapós továbbra is. Látszólag messzinek tűnik benne a követő autó, nem úgy tűnik, hogy a seggemben lenne, így ráhúzom ívre, erre csatt, mert közben az orra valójában már ott volt.
Gumik: csak online mentem, offline nem szórakoztam vele. De minden időmérőn, futamon a felvezető körön vigyázni kell, de az első éles körön (futamon a 2-on) már lehet neki pirítani, de az ideális valóban a 3. kör lesz. Ez ilyen, kell idő, míg bemelegszik.
-
Géjza
őstag
válasz
zsalesz #1285 üzenetére
Bocs, de engem felháborít, hogy lassan 1 éves ez a játék (inkább béta verzió) és csak nem akarják (tudják?) megoldani ezeket az alapvető hibákat. Este majd tesztelem, hogy továbbra is crash-el-e avagy végre-valahára megoldották ezeket.
És azért háborít ez fel, mert qrvára tetszik amúgy és nyomnám, ha teljesítené az alapvető dolgokat.
-
Géjza
őstag
-
Géjza
őstag
válasz
sentry0 #1269 üzenetére
Ezt pedig benézte rendesen, mert acc-ben is pont így viselkedik az autó: rohadtul nem akar befordulni, ha dolgozik abs. Emiatt hülyeség az az egyszerűsített állítás is, hogy acc-ben ész nélkül lehet nyomni a féket, abs mindent megenged és mindentől is megvéd. Ja persze, csak akkor jön az alulkormányozottság, elfelejtheted a kanyarcsúcspontokat és a jó köridőt. Eszetlenül lehet taposni acc-ben is a féket (gondolom LMU-ban is ez lesz GT3-asoknál), csak akkor nem igazán leszel kompetitív.
Fagyások, kidobálások javításáról van hír? Orvosolva lesznek ezek végre ebben a dropban?
-
Géjza
őstag
Szerintem pedig F1-ben is óriási jelentősége van a szélárnyéknak monzában is. Pl kvalin több tizedet jelent, ha a csapattársad előtted szélrányékot húz (sűrűn játszák ezt). És egy F1-eshez képest a GTE/GT3 autók aerója brutálisan xar. Na mind1, marad az aggresszívabb vezetés, hibába hajszolás.
-
Géjza
őstag
válasz
zsalesz #1191 üzenetére
Utóbbi 2 napban toltam 1-1 online futamot. Egyszer pálya betöltés végén vágott ki, másiknál meg a futam végén. A héten ez kettőből kettő... A versenyzés jó, faxa, de ez a minőség elfogadhatatlan számomra.
Amúgy ami még nem tetszik, hogy szélárnyék mintha nem lenne. Max 1-2 tizedet tudok hozni pl. monzában a célegyenesben, ami azt jelenti, hogy marad a divebomb, ha unom már a vonatozást. Ez nem tűnik túl életszerűnek nekem. 2 tizeddel a másik mögött (azaz a seggében) fordulok rá a célegyenesre és a féktávig, jó ha félig melléérek (de általában addig sem - fixed setupos versenyek) és persze a belsőt zárja, így meg előzni szépen, kultúráltan nem lehet.
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1174 üzenetére
Abból kiderülne, hogy tényleg ismered-e vagy csak a levegőbe puffogtatod ezt a digitális gáz/féket. Bár neked tc nélkül is patentül megy acc ügye (ami alieneknek sem nagyon megy sokáig), úgyhogy nem kell köridő, tudom melyikben vagy.
Helyettem is told nekik a zsét, hátha talán 3 év múlva megcsinálják az alap dolgokat.
Továbbra is várom, hogy rendberakják ezt a gamét asap.
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1170 üzenetére
Pl. Spa-ban mennyit mész 23/27 fokoknál (lfm standard)?
Szóval legyen faxa a fizika, abszolút nem baj, hogy összeborul a gáma és az endurance része full hiányos (egy endurance szimnek...). Érdekes prioritási sorrend.
Egyik dlc-t sem vettem meg és nem is fogom, amíg az alap dolgok nincsenek rendberakva. És ezzel világszinten marhasokan így vannak, ezért nem lett N1 szim az lmu. Pedig a potenciál meglenne benne, csak a fejlesztőcsapat (vezetők) egy hulladék fillérbaxó valami.
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1167 üzenetére
Ahha, értelek. TC nélkül always.
Hát erre még a nagy acc-s alienek sem képesek mindig. De akkor mondj 1-2 köridőt, hogy mégis milyen szinten mész ACC-vel. Csak hogy lássuk, hogy érdemben miről is beszélgetünk (pár körös bohóckodásról avagy nem).
Amúgy mondj egy embert, aki fikkantotta lmu fizikáját vagy ffb-jét.
LMU-val az a legnagyobb baj, hogy az alapok hiányoznak. Ezért nem tudja elszívni a népeket más címektől. Amíg nem atomstabil, addig kuka, nem vehető komolyan, félkész valamibe nem fognak komolyabb időt rakni . Aztán egy endurance szimben nincs driver swap? Ez mégis micsoda? Hogy gondolták? Azt gondolták, hogy egy endurance szimmel majd 25-45 perces sprinteket fognak a népek tolni és ez bőven elég is lesz nekik?
Amíg ilyen és ezekhez hasonló dolgok hiányoznak, nem működnek lmu-ban, addig nem fogják tömegek az idejüket fecsérelni erre, hiába a hiperszuper fizika, meg ffb. 20 éve lehet ennyi elég lett volna, ma már marhára nem elegek ezek önmagukban.
És már sokadjára mondom/mondjuk, hogy a mindenféle extrafizetős dlc marhaság helyett legeslegelőször ezeket kellene rendbe rakni, lefejleszteni, aztán kéne jönnie az extra contentnek. Teljesen fordítva ülnek a lovon. Ez számomra teljesen elfogadhatatlan így. És EGY éve xarnak ezekre ezek a szerencsétlenek...
És csodálkoztok, hogy a népek inkább a "xar" fizikájú, ffb-jű acc-vel tekeregnek inkább, mert az legalább full stabil és minden adott benne az online/endurance futamokhoz (is).
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1156 üzenetére
Vicces, hogy cmf1 fan osztja azt észt fizika meg ffb terén.
ACC GT3 szim és ahogy írták GT3 autóknál van ABS (LMU-ban is hamarosan jönnek) és használják is. De ki lehet ám kapcsolni abs-t, azt lehet lmu style-ban vitézkedni ACC-ben is.Plusz, ha úgy vezetsz benne, ahogy írod (digitálisan: padlógáz-padlófék), akkor kb zsé kategóriába ez elég is lehet. Kicsit kompetitiívebb mezőnyben a béka segge alatt leszel, ha nem tanulsz meg trailbrake-elni vagy úgy kigyorsítani, hogy a tc ne fogja vissza a gyorsulást. Hajrá.
-
Géjza
őstag
Nyers erőben persze jobb átlagban, 4070TiS szint inkább. De engem nem 12 játék átlaga érdekel (egyikkel sem játszom azok közül), hanem az az 1-2 (ACC és LMU), amivel én időt töltök. Szimeknél nincs nagy difi, marhára elégedett vagyok bele.
LMU High-Ultra garfikán 3440x1440 bontásban max rajtnál "esik be" 120 fps köré, utána végig a limitálton megy (143fps), közben 150-170w-ot kér. Ez nálam a mindenre is elég kategória.
Most is ugyanezt venném ebben az árkategóriában, hozzátéve, hogy a 7900xt is brutál jó alternatíva, főleg mióta lement 330k-ról 285k körülire az ára.
-
Géjza
őstag
Februárban 50-70k-s difi volt közöttük.
Most is 4070s 235k körülről indul, 7900xt meg 285-től felfelé van. Meg nem szeretem azt nézni, hogy 300+W-ot nyal be, miközben nem sokkal gyorsabb (ha gyorsabb egyáltalán - itt ezen főleg ACC-t értem), a 4070S meg röhejes 200W körül kér.
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1026 üzenetére
Akkor mi a francnak van a bugreport, amit elküldhetsz nekik fagyások után? Ha ezekből sem tudják megoldani hónapok után sem, hogy bármin, bármivel fusson stabilan a játék, akkor iszonyat nagy gondok vannak. Minden más szimes játékfejlesztő meg tudja oldani, hogy ne fagyizzon hw-től, sw-től függetlenül a játéka, csak ezek ilyen szerencsétlenek, hogy hosszú hónapok óta nem bírják stabilra megcsinálni. Miközben egy ősrégi, ismert motort használnak. Vicckategória.
Szerintem meg pont fordítva van: nagyrészt fagy mindenkinek (nálam is, nv kártyával - új patch óta nem mentem még) és inkább az a kivétel, kisebbség, akinél nem.
-
Géjza
őstag
Sw iparban az általános, hogy adott hibát fixálják, de behoznak vele másik hármat.
Szégyen, hogy hosszú-hosszú hónapok óta nem bírják megcsinálni, hogy stabil legyen. Bezzeg fizetős dlc-ket ki tudnak hozni.
Nagyon remélem, hogy mihamarabb felvásárolja őket valaki és gatyába rázzák, mert amúgy iszonyat jó szin lenne.
-
Géjza
őstag
Én is nagyon szeretem, amikor tehetem megyek is vele. Viszont...
Addig ne a dlc-ken dolgozzanak és adják ki azokat, amik nem megbízhatóan működőképes a game. Gondol egyet és kilép azért az nem az a kategória, ami elfogadható lenne egy olyan gaménál, amiért már dlc-ért próbálják bevasalni a plusz zsetont. Csinálják meg atomstabilra a játékot, aztán bohóckodjanak a dlc-kkel. Nagyobb eséllyel vennék meg a népek, mint jelen esetben, hogy az alapjáték is durván bugos, de vegyük meg a dlc-t, amiben van 1 pálya meg 2 autó... Hát kössz nem (még...).
Személy szerint több zsét nem áldozok erre a gaméra addig, amíg rendesen rendbe nem rakták.
Amúgy überfasza a szim, de minimum furcsa az, amit a fejlesztőcsapat csinál.
-
Géjza
őstag
Komoly update jött a szimhez, de emellett örültem volna, ha a dlc-t ingyen hozzánk vágták volna. 1 pálya és 2 autó 12 juróért egy félkész játékhoz...
-
Géjza
őstag
Napokban nem mentem vele, de eddig nekem az volt a "bajom", hogy a vga-t nem terhelte eléggé. 170W körül ketyegett csak, ami vékonyka, azt jelenti nincs rendesen kihasználva. 220W-ig elmehetne elvileg (ACC pl pörgeti rendesen, ahogy illik).
Viszont ha csak jobban pörgeti, de nincs fps növekedés, akkor vagy valóban elcsesztek valamit vagy eddig nem működött valamilyen graf beállítás (pl. szebbnek kéne most lennie).
-
Géjza
őstag
Kezdek belejönni lmp2 fékezésbe, első onlány versenyem is letudtam.
Kvalin kifagyott, mire rejoinoltam addigra már csak 2 perc volt vissza (Le mans), így a kvali ugrott. Uccsó helyről 3-ra sikerült behozni. 3:42-es kör az elfogadható vagy xar? Futamon sikerült ezzel megcsípni a leggyorsabb kört, de mintha 39-es körök rémlenének, ami azért elég messze van még.
Új hozzászólás Aktív témák
- VGA kibeszélő offtopik
- Óra topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- SörcsaPH!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Synology NAS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3419
- 145 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090 (ELKELT)
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3109
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3604
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Fatal1ty Z97 Killer alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest