Új hozzászólás Aktív témák
-
Because
őstag
Végre szabad volt a délelőtt, be is került az új villa, Judy silver (ezt is le lehetett 80mm-re hézagolni):
-
Pikari
veterán
De igen, mivel van rajta gázkar.
Szereld le róla a gázkart, és akkor már nem fog megbüntetni.Plusz legyen rajta csengő, tartalékba villogók, elöl-hátul a küllőkre 2-2 sárga macskaszem, meg egy fényvisszaverő mellény (ezek sima bicajra is kellenek, a gyakorlatban a lőtéri kutyát nem érdekli, de azért jobb, ha nem vasal ki este 6kor a román traktor).
-
válasz
arcitec #9449 üzenetére
Pont erről volt szó, hogy a felgyorsítást megoldja a kínai bringa is. Elindulni síkon azért nem akkora dolog, de a pontosság kedvéért meg lehet jegyezni, hogy az nem megy magától.
#9450 AMD94: igen, miután gázkar van rajta, ezért SMKP-nek minősül (sőt, még dokumentációja is van róla, ami nem mindig jellemző a kínai cuccokra). Szóval elméletben a rendőr büntethet, ha nincs jogsi / biztosítás / sisak - gyakorlatban engem még sosem igazoltattak az s-pedelec-kel.
#9451 Kecsua: tapasztalatom nincs, de legalsó polcos cuccok vannak benne, és a motor nagy kérdőjel - Vinka néven van egy japán és egy kínai gyártó is, úgy tűnik.
Ha Alzán veszed, akkor legalább dokumentált garancia van rá. -
Kecsua
tag
Sziasztok!
Youin Everest kerékpárról van valakinek valamilyen tapasztalata?
Alzán eléggé jó árban van az L- és az M-es méret is.
277ezer és 284ezer.
Eddigi netes keresésem leginkább spanyol oldalra visz. -
AMD94
kezdő
Sziasztok!
Engwe E26 High-Step elektromos kerékpár-hoz kel jogosítvány és valamilyen biztosítás ?
A rendőr nem fog megbüntetni ha jogosítvány és biztosítás nélkül használom ?
-
a pedálszenzorral az a baj, hogy pont a start-stop terhelést nem veszi ki
a pedálszenzoros gép akkor fog tudni rásegíteni, ha a pedál egy bizonyos (sokszor egy egész) fordulatot már megtett, tehát a rendszer érzékeli, hogy te most bizony kérsz rásegítést
ezzel szemben a nyomatékszenzor azonnal érzékeli, és segít
ugyanez megállásnál is: a pedálszenzorosnál eltart egy ideig, míg rájön, hogy már nem kell segíteni, emiatt sokszor akkor is még tolja a rásegítést, amikor te már fékezel. -
RetepNyaraB
veterán
2ésfél nap. Komárom-Esztergom kb. 70km Dobogókő kör 50 körül (befosott a GPS közben és el is tévedtünk az erdőben, lehet, hogy 60), Esztergom-Normafa 70 körül.
Merida eBig.Nine 2019+tenways agoX
A két bicaj felszereltsége nagyjából egyforma, a Meridán maxxis forester traktorgumi, a másikon schwalbe hurricane.
A régi Merida meglepően jól bírta, pedig asszony kizárólag a boost+legalsó fogaskerék kombót ismeri, ráadásul hekkelt motor, bármeddig rásegít. Nem merült le egyszer sem. Nem is lehetett utolérni. Naja, a Merida csak 20kiló.
A samu fékkar sokkal jobb a tektronál. A shimano motor eco-ban jóval kevésbé segít a bafangnál, cserébe booston rohadtul megtolja. Talán az is meg volt piszkálva, mert nekem ez nem 60Nm-nek tűnt (főleg ha elhisszük, hogy a Bafang 80Nm).A Merida kezelhetőbb jószág, fordulékonyabb, booston hihetetlenül reaktív. De mai áron plusz félmillió a másikhoz. Az nem két forint.
Ja, a Cyclers appot használtuk útvonalra (nejem). Ez a szar 15m vélt előnyért eladja az anyját. Olyan ösvényeken vitt Esztergomból Pestre, amit szerintem csak a legvénebb vaddisznók ismernek.
Valahol Kesztölc mellett olyan erdő, hogy a kormány beakadt két oldalt a bokrokba, a kerék felniig merült a futóhomokba, mindez eszelős emelkedővel. Pár száz métert muszáj olt tolni, mert nem sikerült elindulni a homokban. Majd átmenet nélkül lábszárig érő kövek, emelkedő kicsit rosszabb, valahol a K2 táján éreztem magam. Rohadt spd kétszer beakadt véletlenül, két jelentős taknyolás lett a vége. Aztán hegyről le 5km szederbokros sűrű erdő, töméntelen sebből vérezve, majd a "civilizáció" frissen a hegyoldalba robbantott, éles és bazi nagy murvaköves rémálom formájában. Mehettünk volna a sima erdei úton (zöld bicaj jelzés), de a tetű app ugye tudta a rövidebb utat az erdőn át.
De jó volt 🖖 -
Ha a kínai "ökoszisztémában" nézelődsz, akkor az Eleglide a jobbak közül való. A vásárláskor mindenképpen figyelj arra, hogy a garancia esetleges érvényesítésére legyen leírt megoldás.
Azt érdemes azért tudni ezekről a kínai vezérlésű pedálszenzoros gépekről, hogy inkább egy elektromos motor, amit tekerhetsz is, mint kerékpár. Lehet kerékpárként is használni pl. úgy, hogy valamelyik alsóbb rásegítési fokozatot használod - ilyenkor pl. 15-ig tolja a motor, mint az állat, aztán kikapcsol. Városba jó, mert a start/stop terhelést kiveszi, ill. a meredekebb emelkedőkön bekapcsol, de a nagyobb sebességű haladásodat síkon nem segíti. Ha meg magasabb rásegítést használsz, akkor igazából majdnem mindegy, mennyire tekered, megy előre.Alternatívaként érdemes nézelődni az akciós nyomatékszenzoros gépek között. A Giant pl. kissé elszámolta magát 2022-ben, és még mindig van az akkori készletekből, amit egyre kellemesebb akciókkal igyekeznek kiszórni - a Momentum Voya-t pl. több helyen 430e körül lehet kapni. Roam E+ is van 600e alatt. Tudom, hogy ez nem kevés extra pénz, viszont ezek tényleg kerékpárok transzparens elektromos segítséggel, ill. a felhasznált alkatrészek is kategóriákkal jobbak, mint az Eleglide esetén.
-
tekk
tag
Sziasztok!
Napi munkába járáshoz (Szegeden, így nulla emelkedő) nézegetem magamnak az eleglide T1 / T2 modellt. Egy KTM trekking bringával járok be most dolgozni, de így 50 felett úgy érzem, hogy megérdemlek végre egy kis extra segítséget az ingázáshoz.A szponzorált tesztek alapján az eleglide okés kínai gyártó, de érdekelne a hosszú távú tapasztalat, pl. egy használt cube e-bike-hoz képest, igaz a cube felára eléggé meredek még használtan is.
Szerintetek kb. 300-350k forintért jó vétel a T1/T2, esetleg másik "geekbuying" modell, vagy inkább nézzek használt minőségi "brand" e-bringákat?
Thx
-
arcitec
addikt
Mondjuk az elég gáz, hogy így kiadtak egy kezelőszervet, se odometer, se kmóra stb.
Ha jól látom az 500 annyi, hogy tudja azt amit már az első generáció Intuvia is tudott színesben. Navigálni szerintem okostelefonnal tud, ami nem bringára való.
Navigálni egy Garmin Edge Explore 2 ami Alzán most : [link]
Vállalható összeg a többi Garmin árakhoz képest. Max ha + kellenének a sebesség adatok
felrakhatsz egy Kiox 500-at is, ha nem mindig kell az Edge...
Telefonnál mindenképp jobb a Garmin, üzemidő, strapabíróság, stb ...
U.I: Tud navigálni a Kiox 500 de azárt ez nem az igazi. Előre tervezett rátöltött utat "csiganyállal" Háááát öszintén? Erre nem kéne. Csak is a Garmin .... -
szoltan70
tag
Nekem Kiox 300 van viszont én vettem egy ilyet. Tölti is a telefont. Én nagyon szeretem. Komoot-tal szoktam megtervezni az utat. Flow-t és Komoot-t- össze lehet barátkoztatni és akkor a Flow-val tudsz navigálni. De persze a Komoot-ot is használhatod vagy bármi más navigációs appot.
-
ka64
tag
Sziasztok. Van egy Cube kerékpárom Bosch smart rendszerrel. Ehhez alapból nem járt kijelző. Néha szükségem lenne navigációra. Ezért gondolkodom, hogy veszek rá egy Kiox 500-at vagy egy Garmin edge-t. A Garmin navigációs képességeit ismerem, tetszik is. Viszont az ebike funkcióit nem lehet használni. A Kioxot nem ismerem. Azt tudom, hogy az ebike funkciókat maximálisan támogatja. De a navigációs képessége kérdéses. Mennyire használható, milyen a térkép hozzá? Sok cikket elolvastam róla, meg videót megnéztem, de ezek csak még jobban összezavartak. Kiox használókat kérdezem. Navigálásra alkalmas-e a Kiox. Vagy mondják le az ebike funkciókról és menjek Garmin irányba.
-
kenand
veterán
válasz
arcitec #9429 üzenetére
Szia!
Kötelező szervíz nem volt előírva. Sajnos nem is foglakozott az egésszel senki sem.
(nem hiszem hogy reális lett volna szervízhálózat nélkül előírni szervízt pl 240 km-re ...)
Utólag szemlélve a következő a történet: PEDELEC pályázatra rárepülve (nem írok nevet) egy cég elkezdte behozni az MTF (cseh) kerékpárokat, közvetlenül és az Euronicson keresztül is árulta. Pályázat után már nem fogytak, így a biznisszel felhagytak. Honlapon sem hirdetik már, MTF rész eltűnt. Egyébként pályázat bezárása óta Euronics sem árul kerékpárt...
Legjobb, hogy azt mondják szervizük sincs, úgy tűnik nem lenne hova vinnem szervízbe
Szerződött partnerek link sem él....
Úgy tűnik az Euronicsot kell nyüstölnöm, hogy valahol javíttassa meg nekem garanciában -
Friczy
senior tag
válasz
Antonio #9433 üzenetére
Létezik, de jellemzően azok se olcsók. A Bosch smart rendszeréhez már van olyan kijelző, a feleségem bringáján van ilyen, és időnként kiírja, hogy váltani kéne (gondolom, a pedálfordulatot figyeli elsősorban.
Az e-bike-ok túlnyomó részén csak hátsó váltó van, egy jól beállított váltónál a túlváltás nem értelmezhető.
Csomagtartó meg aztán létezik sokféle, a legegyszerűbbekre egyszerűen rá lehet tenni táskát, bármit, aztán gumipókkal rögzíted. Vannak persze különféle rögzítőrendszerek, és van, hogy ezekhez kosarat is lehet venni, de meglehetősen sokféle rendszer létezik.
Első kosarat is lehet külön kapni, és felrakni utólag. -
Joshi
titán
válasz
Antonio #9433 üzenetére
A középmotoros ebike-nál általában csak hátsó váltó van. A váltás egy oldalon van (jobb kormány markolatnál) fel és leváltókarokkal (pl Shimano). Ezeket faék egyszerű kezelni, semmi probléma nincs velük. Annyit kell megtanulni, hogy amikor vált az ember fel vagy le, akkor ne tapossa a pedált.
-
Antonio
senior tag
lehet csak én gondolom túl a váltást, 25 évvel ezelőtti tapasztalataim alapján. 1 váltó az első fogaskerekekre 1 a hátsóra, aztán húzogattad a karokat óvatosan nehogy túlváltson, de biztos azóta sokat voltozott a világ
...a mai city ebikeokon általában csak hátsó váltó van?
Egyébként van ilyen kijelző funkció ami netán jelzi hogy ajánlott le vagy fel váltani? -
Joshi
titán
válasz
Antonio #9431 üzenetére
Idős embereknek fontos szempont, hogy "női" vázas bicikli legyen, ugyanis ők már nem tudják áttenni a lábukat a vázon. A váltás szerintem nem nagy dolog, de ha semmiképpen nem járható út, akkor gázkaros ebike a megfelelő. Persze azok sokszor idétlenül néznek ki, viszont van abból is erős változat. El kellene menni néhány üzletbe és kipróbálni párat.
-
Antonio
senior tag
Sziasztok
Tanácsot szeretnék kérni
Én alapból nem vagyok nagy bicós kb 25 éve kerékpároztam utoljára és akkor is csak mezei használó voltam, fogalmam sincs milyen márka volt mit tudott, ezt csak azért írtam le hogy kb ennyire vagyok képben a témában
A szüleim szeretnének 1-1 e- bikeot venni maguknak, ami most van 1 db az inkább egy régi Jawa Babettára hasonlít mint kerékpárra. Próbáltam kikupálni magam a google segítségével, de a rengeteg márka/ széles ár spektrumban elveszek.
Ezek a mérvadó tényezők, amiket figyelmébe kell vennie
- 70+ os szülök /vidék
- városi e-bike kellene: leginkább kisebb bevásárláshoz, unoka látogatás (tesómék) szomszéd faluban oda vissza ~ 14 km de dimbes-dombos/emelkedős- lejtős jól aszfaltozott “bor-út”, esetleg kisebb kirándulások a környéken (aszfalton/kitaposott földúton) tehát a nagy hatótáv nem annyira fontos
- Eddig olvasottak alapján középmotoros lenne ideális, viszonylag nagyobb nyomatékkal a dombok miatt.
- Ami kérdéses: ez csak a tesztek olvasása közben esett le mivel mind a két szülöm 70+os és sose vezettek váltós biciklit (vagy ha igen az már régen volt) attól félek a váltás eléggé bezavarna nekik, pláné anyukámnak és az eredmény az lenne hogy kb mindig ugyanabban sebességben lenne a kerékpár a szerencsétlen motor menne tönkre idő előtt mert próbálná nyomatékból megoldani a dolgot (?) gondolom én. Szóval ha van akkor automata váltós kellene. ebből egyelőre csak ezt a modellt találtam (és ebben a cikkben is fogalmazódott meg az a váltós probléma) [link]
- viszont ennek az ára már túl magas 1M FT környéke, ezt nem tisztáztuk le a szüleimmel, apukám olyan 500-750 e Ft körül gondolkodott de még sehol se jártak tehát nincs képük a dologról
- mivel tudnám megindokolni hogy a „drága” lehet olcsóbb hosszút távon bár tudom valakinek csak 1M környékén kezdődik az e-bike , de nekik ez már túl van a lélektani határon.
Bármilyen tanácsot/márka/modell ajánlást elfogadok,+ -1 kérdés anyukámnak fontos lenne valami rögzíthető kosár bevásárláshoz, de csak elvétve látok elöl kosarat a városi ebikokhoz (persze ne ez legyen a fő szempont vásárlásnál de elég erős érv elehet a végén) legtöbbször a hátsó kerék felett van valami kis „csomagtartó” de nem értem mire jó az ehhez hogyan lehet bármit rögzíteni „oda pókozza” a saját kosarát? vagy elméletileg minden modell/márkához lehet pluszban kapni valami fixen rögzíthető kosarat?
Előre is köszönöm a segítséget
-
arcitec
addikt
Csak aztán nehogy a bringa lássa majd a kárát és ha sérült lesz(szállítás), akkor meg azért hadakozhatsz velük. A helyedben felraknám egy vonatra és felutaznék vele pestre-
(vagy autó). De előtte egyeztess velük, mert ha garis is még, ha netalántán közbeni kötelező szerviz is volt előírva - ami úgy tűnik nem volt - ugorhat a gari. Bár a hibát mindenképp orvosolni kell.
Azonban ha esetleg ugrott a gari, akkor a környéken is kereshetsz rá szervízt... -
AMD94
kezdő
Sziasztok!
Ztech ZT-87B Giant Swordfish Fatbike Elektromos
Engwe E26 High-Step elektromos kerékpár
Két kerékpár közül melyik a legjobb választás szerintetek ?
-
kenand
veterán
Köszönöm a választ.
Ha helyben van szerviz nem gond, de ha nagy dolgot 240 km-re kell elvinni, mér nem olyan egyszerű..
1.5 éve az egyiket már akartam szervizelteteni, mert a kormánynál nincs jól összerakva, akkor a helyi üzletben azt mondták ne vigyem oda, írjak a központnak, ők intézik, akkor haksztottam a dolgot..... a központ meg most csak annyit tesz, hogy megírja ki a márkaszervíz... ezzel letudja.Találtam egy ilyet
"(1) A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek (mint pl. kerékpár) kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani.(2) Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik."
kerékpárt kiveszi, mint közlekedési eszközt, de ha ahibás hogy menjek el vele 240 km-ert?
-
Általánosságban a fogyasztó dönti el, hogy a vásárlás helyén vagy a kijelölt szerviznél akarja-e a garanciális jogait érvényesíteni. Nekem a boltok nagyobb műszaki cikkeknél jellemzően azt mondják, hogy leadhatom náluk is, de jobban járok, ha közvetlenül a szervizbe viszem.
Szóval ha rá akarnak venni, hogy vidd el Te Bp-re, az teljesen normális (mert nem akarnak macerát maguknak a szállítással), de a döntés elvileg a Tied. -
kenand
veterán
Sziasztok!
Van egy MTF Bafng M400 motoros ebike-om , utóbbi napokban 3x dobott 08-as hibát és leállt a rásegítés. 2.5 éve az Euronicsban vettem Zalaegerszegen. még garanciális. Euronics ügyfélszolgálat az írja a Bpi- Flybike a szervíz. Az normális ha arra akarnak ráveni, hogy nekem kell Zalaegerszegről Bp-re szervízbe vinnem a kerékpárt? Helyi üzlet egyáltalán nem foglakozik a dologgal.
-
Joshi
titán
válasz
Runner_fxr #9419 üzenetére
Köszi, de felvilágosítottak (nem ők akiket linkeltél), hogy a Shimano aksikat nem lehet javítani. A BMS általában áramtalanításra törlődik, mert direkt így van megcsinálva. Valami ilyesmi. Még egy Shimano márkaszervizt megkérdezek hogy hivatalos úton van-e csere, aztán ha sehogy se megy akkor elengedem a történetet.
-
100K körül szokták javítani az akkukat, persze ez kapacitás függő. És ilyen esetben az összes cellát cserélik, nem méregetik egyesével. Illetve első körben megnézik, hogy az elektronika védelmi rendszere működik e, ha az hibás, neki se állnak.
Esetleg őket megkérdezheted: [link]Ahogy nézem ez inkább már 150k. Így már kérdés, hogy megéri e.
-
Joshi
titán
+ humidbrush
A biciklit 2019 decemberébe vettem újonnan. Persze azt nem tudom, hogy az aksi mikori volt benne, de új volt az biztos. A másik aksi 4 ciklusos de még 100%-nak írja. Az aksi tényleg szétszedhető, mert a két végén vannak csavarok. Konkrétan kihez forduljak aki megbízhatóan javít akkukat?
-
Bosch akkuk biztosan bonthatóak, roncsolás mentesen, így szerintem a Shimano is. mármint a házat nyilván nem ragasztja a Shimano sem, hanem torx csavarok tartják össze
de igen, a cella hibákra csak akkor derül fény, ha ki vannak forrasztva a helyükről, és egyesével meg vannak mérve.
ha találsz ugyan olyan cellát, ami benne van (és a belső ellenállása is hasonló, nem csak a kapacitása) akkor cserével együtt akár 50 ezerből is megúszható a javítás, egy-egy cella 1500-2000 forint plusz a munkadíj -
humidbrush
újonc
aza shimano a 16 ciklussal egyértelműen kaki cellákkal van tele vagy száz éves. egy komoly cella is csak 2000 ft ha jó helyen veszed, és az ebike akkuk 40-60 cellából állnak.Az alant említett harveraprós szerelőemberek olcsóbban veszik a cellákat, a megbízhatóságuk adott, az új ár feléért van egy uj akksid.
A jó akksi úgy viszonyul a bringához mint a telefonod akksija a telefonhoz, ezer ciklus után is 50-80 százalék a kapacitása.
egy jó új akksi 3-5 évig kitart jelentős degradélódás nélkül.
A google fel fog dobni pár cikket ilyesféle akku tartósteszt cikkeket -
Joshi
titán
Az a gond, hogy egy ilyen akku 200k fölött van, most erre ennyit biztosan nem költenék. Gondolom bevizsgálni is csak úgy lehetne, ha szétszedné az akkut. Szerintem ezek a Shimano aksik nem bonthatóak, legalább is roncsolásmentesen biztosan nem.
-
amit leírsz az egyértelműen cellahibára utal
vannak itt a prohardveren is többen, akik javítanak akkumulátorokat, tehát nem lehetetlen, de figyelni kell arra, hogy jó anyagokból és jól legyen megcsinálva, mert a lakástűz nem vicces...
nem tudom milyen cellák vannak benne, és azt sem tudom lehet-e ugyan olyan cellákat szerezni bele, illetve látatlanban nyilván az se derül ki, hogy mennyi cella hibás.
elképzelhető, hogy egy új akku olcsóbb lesz a javításnál, de ez csak akkor szokott kiderülni, ha már szét van bontva a régi -
Joshi
titán
Üdv. Van egy Shimano motoros ebike-om és a gyári aksija amit anno a biciklihez adtak kezdi megadni magát. Az aksi pontos típusa Shimano BT-E8035.
2022-ben vettem egy ugyan ilyen pótakkut, azzal semmi gond nincs. Ez a régi azt csinálta ma, hogy induláskor ~75%-os töltöttségi szinten indultam el Győrből Abdára (háztól házig ~13km). Hazafele a Radnóti szobornál kikapcsolt a rásegítés mert lemerült az akksi. Ilyet nem csinált még az akku. Az állapota az alábbi képen látható, ha ez mond valamit. A kérdésem, hogy ez akkor kuka? Vagy lehet ezt javítani vagy bevizsgáltatni valahol?
Mielőtt jönnének a kérdések megelőzném. Télen-nyáron a lakásban van a bicikli is és értelem szerűen az aksik is. Nyáron a szobában klíma van, szóval nincs szélsőséges körülmény. Télire 70-80%-os töltöttségi szinten tároltam az aksikat, gondosan figyelve mindenre. A biciklibe is ~2000km lehet, szóval túl sok töltés nem volt, ráadásul 2022 óta már van egy másik aksi is.Azért van most 42%-os töltöttségen, mert miután hazaértem rátettem a töltőre.
-
humidbrush
újonc
switchbike problémája pont a lényege: a kicsi és könnyű akksi által adott kicsi hatótáv. Adott viszont a jól bevált bionx nekem is ilyen van sík terepen a kilencven kilómmal 100 km a hatótáv, bármikor átszerelhető bármelyik bringára és olcsó. ktm bringával együtt mint az új, 150ezerhuf volt. lejtőn hatékonyan visszatölt, nyomatékszenzoros fokozatmentes.Necces helyen parkolva a kulcsos akksi 3 secundum alatt táskába tehető. stb.
-
laracroft
senior tag
Sziasztok
Egyik kollégám tervez venni egy Swytchbike kereket. A fórumban nem nagyon beszéltetek róla (vagy elveszett a leálláskor), van esetleg valakinek tapasztalata megéri-e az árát? A kb 160 rugó szimpi ár lenne neki. Munkába/boltba járáshoz használná nem túl acélos emelkedőkön. Előre is köszi a válaszokat -
Igen, a Horizont 16-os szakaszt fordítva csináltam, kora reggel 5 körül indultam vonattal Érdről, és biciklivel érkeztem haza Érdre, ezért csináltam fordítva. Egyébként van több aszfaltos erdei szakasz a Pilisben, tegnap fedeztem fel délelőtt, Pap rét és Szentendre közt is tök jó aszfalt van!
-
Megcsináltam 2 Horizont szakaszt is múlt hét végén a Pilisben, Érdről hajnali 5 órakor indultam vonattal, 4-kor keltem, de megérte, kb 8-tól bringáztam, hogy ugye a hőségbe ne kelljen tekerni, nagyon megérte!
https://horizontbike.hu/
Van telefonos app is, annak írom aki nem ismerné, mutatja GPS-el térképen merre kell menni, egyetlen hibája, hogy nem tudod a képernyő közepére rögzíteni aktuális pozíciód.16. szakasz: vonattal Dorogra, a szakasz 60 km hosszú, sok földút sok erdei út sok murvás része is van, kell az MTB, 933 méter szintemelkedés összesen, sztem jövőre már nagyon gatya állapotúak lesznek az utak, mert az eső (ami idén elég kevés volt) már most sok helyen eléggé elmosta az erdőben murvával leburkolt...
15. szakasz: vonattal Nagymaros, onnan 8 órási komppal Visegrád, a szakasz első 60% tökéletes erdei aszfaltút és tökéletes élmény, kb 1 km megy autók közt úgy emlékszem 2 település közt. Pilisszentkereszt Üröm közt föld/murva út, utána megint asztalt.
1000 m a szintemelkedés.Bringám: Winora Yucatan 12 Pro, 630 Wh akku, levegős első teló, dropper, jelenleg 15000 km van benne, szinte minden mozgó alkatrész már legalább 1-szer cserélve lett [link]
Mindenkinek jó Horizontolást
én megyek a következő napokban is vissza a Pilisbe bicózni
-
-
-igu-
veterán
Igy is mennek vegtelennel a tuning rolleresek peldaul, es tenyleg veszelyesek. Sajat magukra is, meg a kornyezetukre is. Ebben teljesen egyetertek, van ertelme a limitacionak. Viszont nem gondolom, hogy bringa eseten az altalam megjelolt magasabb sebesseghatar olyan nagy gondot okozna.
Egyebkent ha a szabalyok betartatasaval csak negyedannyit torodnenek, mint a megalmodasukkal, akkor a veszelyesebb felhasznalokat rovid idon belul ki lehetne szurni a rendszerbol.
En magam amugy elvagyok analoggal. Most meg (51 evesen, porckorongservvel megtamogatva), de kesobb lehet, hogy nekem is kell majd rasegites. A parom terde eleg csunyan megmihalylott mostanra, es - a mutet dacara - nem tudja elvezni a bringazast motoros rasegites nelkul. Azzal viszont annal jobban.
-
ZolkoW
őstag
az lenne csak igazán szép, ha boldog-boldogtalan, aki most is motorral segített/hajtott kétkerekűre ül, ide értve a rollereket is, még nagyobb sebességgel mehetne jogsi nélkül
Mármint értem én, lehet használni értelmesen is, csak eleve veszélyes párosítás ez a bárki használhatja közlekedési ismeret nélkül + még motor is van benne dolog...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen házat vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gumi és felni topik
- Milyen processzort vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen SSD-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Futás, futópályák
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 128GB, Akku: 85% Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Samsung 55" QLED 4K Q60D Smart Quantum HDR TV
- Samsung 50" QLED 4K Q60D Smart Quantum HDR TV
- Asztali PC , i7 10700 , RX 5700 XT , 16GB DDR4 , 512GB NVME , 500 GB HDD
- Razer Kraken Multi-Platform 7.1 INGYEN FOXPOST
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I3 10100F / RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 Ti 8GB Zalman Z1 Plus Corsair 750W
- 145 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3262, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H610M i5 12400F 16GB DDR4 1TB SSD RTX 4060 8GB Rampage Shiva Cooler Master 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest