Új hozzászólás Aktív témák
-
zsola32
őstag
válasz
pècsimunkás #9285 üzenetére
szia, jól gondolom hogy pécsi vagy?
én ilyen pasztát vettem, ha nem jön be az általad vásárolt, kipróbálhatod ezt.. egy kenésre a vendégem vagy
[link] -
StLui
veterán
válasz
pècsimunkás #9281 üzenetére
a vicc az, hogy csak a váz más, alkatrészek pont ugyanazokból vannak összeválogatva, amiből bármelyik másik vázat is fel lehet pakolni (talán motor valami extrább), nyilván S-Works-ön top alkatrészek vanna, és nyilván top bringa, de mindezt úgy írni, hogy minden más szar, pláne a cube
-
-
Kriszt0
újonc
Valaki nem tudja, hogy a 6pines hátsókerék motor esetén kompatibilis-e a 9 pines vezérlőegységgel? Nyílván adapterrel összekötve gondoltam... ha kimarad 3 a vezeték, akkor is működni fog?
Van egy régi/előző gen rendszer, de sajnos neten szinten sehol nem lehet rendelni már, nem gyártják.... -
ZolkoW
őstag
válasz
zsola32 #9273 üzenetére
én nagyjából arra számítok, hogy egy agymotor kábé soha nem fog elromlani, ha mégis (az akkupakknak kolátozottabb az élettartama, szóval ott előbb felmerül a szerviz/csere témája), akkor először a Nokót keresném.
Biztos el lehet olvasni náluk ezt-azt (vagy mégsem, mert a bicó manuálja sincs fent, de tegyük fel, hogy a garis meg nem garis ügyintézésről valami írásuk csak van), ha megtudsz valamit, én is szívesen elolvasom tömörítve.
Ja, ezt a részét nem izgultam túl - egyébként emiatt is nekem túrabicó témában szimpatikus az agymotor, mert külön egység. -
rankesz
veterán
Sziasztok
Bevallom teljesen új vagyok a témában csak egy ismerősöm megvételre kínálta a KTM bicóját
Kérhetek egy érték becslést hogy mennyit adhatok érte?
Előre is köszi ha meg szakértitek
-
zsola32
őstag
Sziasztok
Pár hete sokat görcsöltem a fórumon (párom leendő elektromos bringája volt a téma) Voltunk Pesten, voltunk NOKO-t nézni, (ezt köszi még1x)
Ami jó hír, hogy összeállt rá a keret. (felszámoltuk a kajakos vonalat a családban)
A NOKO tűnik a legjobb választásnak, viszont elbizonytalanodtam valamiben, lehet hogy hogy hülyeség, ezt nézzétek el nekem, MÉG nincs ilyen bringa a családban.
"Kedvenc" pécsi kerékpáros boltomban azért jelezték, hogy ha NOKO-t veszek, ki fogja szervízelni rajta a motort, mert ők sok márkával foglalkoznak, de az FSA nincs közöttük, ezért kell majd keresnem egy szervízt a jövőre nézve.
NOKO tulajok, ti hogy oldjátok meg ezt a kérdést, mennyire problémás ez a felvetés a bolt részéről, illetve mennyire kell ezt komolyan vennem?Köszi a segedelmet, lehet hogy túlspilázom a dolgot, de körbe akarom járni azért a témát, amennyire lehet...
-
válasz
Kapanyél #9271 üzenetére
és kedélyesen összemosod a Specializedet mint márkát és azt, hogy jól van tartva általad, mintha nem lehetne bármilyen más márkájú kerékpárnak ugyan ilyen tulajdonosa. Specialized = karbantartott bringa / mindenmás: tükör fékbetét villa felkoppan, stbstb... ez azért elég erős általánosítgatás a részedről. nekem nincs ugyan Cube bringám (a fiamnak Specializedje van
) de nálam minden kerékpár ugyanúgy kap törődést. lánc kenve, villa üzemórában szervizelve, gumi cserélve.
és mindeközben van 700-ért Levo is az apróhirdetőben, amit lízingelt valami német, és telibesz*rta mert nem az övé... -
Kapanyél
őstag
Minden technikai hobbi drága, amint elkezded komolyan űzni. Ha gokartoznál, az évi 2-3M. Ha autóversenyzőnek állnál - hobbi szinten! - az évente 10+M-t elvinne legalább!
Évente 2x viszem szervizbe a bringát, mivel használom és ezért olykor javítani kell ezt-azt. Az idény végén pedig teljesen szétkapjuk és a gyári ajánlásoknak megfelelően újra összeszereljük a szükséges egyszer használatos alkatrészekkel.
Egy használt 700k-s Cube Stereo Hybrid biztosan nagyon jó vétel és ki lehet vele húzni két-három évet is, ami alatt csak defekt vagy lánccsere miatt költenek rá. De a tag és a villa felkoppan, centrírt soha sem látott, a fékfolyadék lassan elmarja a csövet, a tárcsa tükör, a betét szintén…Nem mondom, hogy nincs arany középút, de én a másik véglet vagyok. Van egy drága bicóm, aminek megadok mindent, hogy mindig a legjobbat nyújtsa. Más meg lefingja és mikor megveszi valaki a gyerekének spórolva, esetleg hitellel, utána jön a fekete leves.
-
ZolkoW
őstag
válasz
pècsimunkás #9268 üzenetére
ha csiszolóvászon odafér, én garantálom neked, hogy túl kicsi a cső a vázhoz. mérd meg, általában a cső a pontatlanabb, nekem is van, amire 27.2 van írva, mégis beesik a pontos méretűhöz képest, de a bilincset meghúzva még az sem csúszott be soha. a vázadnak sem tesz ez jót. A sörösdobozból vágott betét egy fél fokkal korrektebb, de az is csak ha 1-2 réteg elegendő, meg inkább ideiglenesen.
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok!
Ez: [link] jó lehet, hogy ne csússzon le folyamat a nyeregcső?
Kezdetek óta kinlódok vele.
Sokág tart 1-1 csiszoló vászon darabka, de lecsúszik egy idő után az is.
Fogkrèm sem volt az igazi.Voltam bicikli boltban, az autószerelő ismerősömet is megkèrdeztem, senki semmit nem tudott kezdeni a lecsúszással.
Erre 2-3 hete darabokra szedtem a bilincset, ès újra összeraktam, most majdnem jó.
Sima úton már nem csúszik le, ha nagyon rossz terepen megyek, akkor lerázódik, de nagyon lassan, a 90 kilóm alatt.
Szóval, majdnem jó...A fenti paszta, vajon segíthet?
-
noorbertt
őstag
válasz
Lajmund #9266 üzenetére
Nem itt vettem de itt egy leírás D250 :
https://pedelec.hu/pedelec-modellek/bionx/ -
noorbertt
őstag
Sziasztok,
A most kapható Lidl féle elektromos kerékpár mennyire jó vagy épp rossz az árához képest? Összeségében jó döntés lenne túrázáshoz? Nem ismerem a motort és a teleszkóp hiánya miatt is tartok tőle.
Kb 15 éve volt egyszer egy összerakott bringám, de azóta nem is foglalkoztam, követtem a dolgokat.
-
trialboj
őstag
válasz
arcitec #9241 üzenetére
Egy komoly bringán 12 sor van hátul, annál 0.5-nél cserés a lánc. A mérő pedig legyen valami minőségi márka, nem bóvliság a temuról, mert annak semmi értelme, 4000-7000k pesten, nekem unior van.
Olyan aprópénz egy lánc, hogy nem éri meg ezen spórolni, főleg ha egy nagyobb túra közepén elszakad, és vagy leveszed foggal a stucnit, vagy tolod a böszme nagy vasadat 20 km-t az autóig. -
trialboj
őstag
Vannak itt olyanok akik szoktak versenyekre járni? Az érdekelne hogy melyek a legjobb/érdekesebb, ebike versenyek amelyekre érdemes lenne elmenni. A cél inkább az hogy jót bringázzak, nem a nagy versengés. Teljesítmény túra is érdekelne ha van ilyen.
Most ezt találtam, [Crosskovácsi verseny] ami eddig a legprofibb szervezésnek tűnik, viszont azon a hétvégén dolgozom, de ha van ennél komolyabb verseny is akkor inkább arra neveznék. Találtam még egy versenyt a bükkben, de az sokára lesz, illetve ezt az oldalt, de még nem sikerült megértenem hogy vannak itt leosztva a versenyek, és melyik ebike, lehet-e csak külön indulni stb.
-
yle_greg
aktív tag
válasz
mumin007 #9256 üzenetére
Nekem is nyikorog ha sokáig nem használom, talán a kezdődő korrózió lehet a ludas. Ha vizet kap, akkor egyrészt puhábban fog a fék, másrészt baromi hangos tud lenni. De volt amikor "egyszer csak" rájött a nyikoroghatnék, és akkor néhány óra hosszat nyikorgott, aztán lassan elmúlt, pontosabban erősen lehalkult.
Mit lehet vele tenni? Én speciel úgy döntöttem, hogy mivel a fékhatás megvan, ezért bug helyett feature -nek tekintem. Elvégre mások pénzért vesznek fékezéskor a járókelők számára akusztikus jelzést adó készüléket, nekem meg integrálva van a tárcsába. :-)
-
Friczy
senior tag
válasz
mumin007 #9256 üzenetére
Az enyém pl. a nedvességre érzékeny, esőben, amikor vékony vízréteg van rajta, jó hangos, aztán a második fékezésnél már halk. A mit lehet vele csinálni jó kérdés, mivel sok oka lehet, lehet a betét, lehet valami szennyeződés, lehet, hogy egy kicsit igazítani kéne rajta.
Én egyébként valami szennyeződésre tippelek. Első körben áttörölgetném a tárcsát (szárazon), a betétet (szintén), ha ez nem oldja meg, akkor ismét a tárcsát, lehetőleg tiszta alkohollal. -
mumin007
tag
Sziasztok!
Egy néhány hónapos, alig használt ebike-n mitől kezdhet el a hátsó tárcsafék, fékezés közben nyikorogni? És mit lehet vele csinálni?
Köszi! -
Friczy
senior tag
válasz
Kapanyél #9249 üzenetére
Hát, egyelőre a láncom (shimano 8100) nem használódott el ezerpárszáz kilométer alatt (mértem), minimális bowdenfeszesség-utánállítás kellett, ami egyébként természetes.
Merevvázas, tehát rugóval szerencsére nem kell foglalkozni, fékfolyadék köszöni, jól van. Ha meg a lánc jól van, a kazetta sem lehet túl rosszul -
ZolkoW
őstag
amíg rendben vannak a cellák, a BMS dolga hogy lekezelje az eltéréseket, akkor van gond, amikor nem tudja. Ha egy 90%-os pakkban cseréled a hibás szakaszt 100%-osra, akkor annak elég jól kellene tudni még működni évekig, ha újabb hasonló gyengeség nem jön elő. Ez a töltőelektronika normál működési tartománya..
-
parandroid
félisten
válasz
Kapanyél #9249 üzenetére
Ez mellément, mert én vagyok az, aki még a fosszar alu cube-ot is évente betolom éves telószervizre, meg hidrós fék átnézésre. A karbon országútit csak azért nem, mert amíg a fék rendben van, addig nem kell hozzányúlni, a váltáson meg én is utána tudok kcisit állítani. Nyilván a terepen mászós cuccot gyorsabban eszi a nyomaték, pláne, ha a motor is besegít, de a 300km-enkénti lánccsere akkor is egy rossz vicc. Tudom, hogy nem ugyanaz a műfaj, de a vacak alu országútim 20e km-hez közelítve megy a gyári lánccal, és még mindig nem esik be a mérő, nincs lenyúlva, pedig az utolsó 15e km-t görgőn kapta, ahol a gép ellen küzdve nyomom neki, és még a hegymenetet is ő szimulálja.
Persze ha valaki ész nélkül használja, mindig rossz fokozatban, állandó max rásegítéssel, akkor bármit szét lehet tépni hamar, de annak meg úgy kell.
p
-
Kapanyél
őstag
válasz
parandroid #9237 üzenetére
Jaj, nemár…
Ezek a 2M+ gépek már olyan alkatrészekkel vannak szerelve, amiket igenis gyakran kell és viszonylag drágán karbantartani. Bírom, mikor valaki 10+ éves prémium - főleg sport - autót köhög ki, aztán meg van baszódva egy 2M-s szervizen, miközben semmi nem romlott el a gépen. Ezek a bringák ugyanezek, csak pepitában! Még egy XX lánc is elhasználódik 80-100 Nm-től, a Fox38 is kér enni, hiába csak a "gagyi" performance vagy elite.Az S-Works Levomat évente viszem szervizbe, amikor is küldik Herczeg Bazsihoz a taget és a villát, cserélik a láncot, a kazettára azt mondják, hogy mázlim van, de kitekerik a forgópontokon a csavarokat: cserélik, zsírozzák stb. Lecseréltetem a fékfolyadékokat, átnézik a csapágyakat. A számla 300k általában. Akinek ez nem fér bele, az vegyen fos Cube-ot és hallgassa a nyekergést évekig, majd szórja tele a fórumokat, mekkora szar az a gép…
-
Kroni1
veterán
válasz
DigitXT #9233 üzenetére
Köszi az infót!
Egész jó árban tudnék új akksit, 120k körül, de ahogy nézem az összes akkucella csere se lenne olcsóbb. Mivel csak 70 ciklus van az akksiban ezért gondoltam rá, hogy adnék egy próbát igy neki, hátha nem lenne akkora az unbalance. Mondjuk csak egy max 20-25e ft-ot szánnék a kisérletezésre.. De lehet inkább egy új és ez megmarad egy 60%-os tartalék akksinak.
-
arcitec
addikt
Apropó, itt a 2026-os Bosch fejlesztés 100Nm Gen5 már csak 2,7kg : [link]
-
Friczy
senior tag
válasz
arcitec #9243 üzenetére
Hagyományos bringán egyszer jártam úgy, hogy az első tányér kezdett ugrani, cserélni kellett (a kistányért, a nagyot sokkal ritkábban használom, szeretek nagyobb fordulattal haladni, erős meg nem vagyok). Nagyjából azt tudom mondani, hogy legalább két hátsó sornyit elbír az első tányér. A hagyományos gravelen most kétszer két láncot hajtottam meg váltva a hátsó sor cseréjéig, ez most úgy néz ki, hogy lassan csereérett lesz a maradék láncom is (még nem érték el a 0,75-öt, de közel van), mindezt most már a hatodik évben (km-t nem írogattam, de volt rendesen benne). Ha ez az elképzelés beválik, akkor jön egy újabb ciklus (egyelőre két lánc és egy hátsó sor van bekészítve, a maradék két láncnak még van ideje), és ha így megy tovább, akkor 10-14 éves lesz a bringa, mire a hajtómű kistányérját cserélni kell. Szerintem ráérek
Az említett első tányér csere is a sokadik lánc után lett esedékes. -
nagylaci32
tag
-
arcitec
addikt
A sor cserélendő pár lánc után, többnyire. Na de mi van az első tányérral?
Egy hagyományos bringán sem nagyon olvasni a cseréjét!
Amúgy normál használatban akár hogy is, egy hegyi vagy kemény terep egyértelműen jobban terhel és ezt így értettem, nem egy szélsőséges "turbó" használatban,
akár síkon is...
Amúgy meg, hogy mi a javaslat és ki hogy cseréli, nos az utóbbi volt a kérdés, amire jómagad is a nem "javasolt" cserével élsz, bár értem a sor úgy is megy, na de az első?
Az nem számít annyira? -
Friczy
senior tag
válasz
arcitec #9241 üzenetére
Akkor egy részére már meg is adtad a választ: ott a ParkTool javaslata (bár az itt offtopic 2x11-es hagyományos bringámon 0,75-ig megyek most el (de már be van készítve az új sor is, mert nem hiszem, hogy a régi sor új lánc kombó szeretné egymást)
Egyébként sokkal többet számít, hogy mennyire használod a motorerőt a váltó helyett (azaz a megfelelő sebességfokozat helyett a rásegítést növeled), mint az, hogy emelkedő vagy sík. És a meghajtás helye is: hátsókerekes motor esetén jóval kevésbé fog kopni a lánc, mint középmotorosnál.
-
arcitec
addikt
Akkor pontosítok. Nyilván ha nyúlt akkor csere, de 2 kérdés volt.
1.) Ha nyúlt már 0,5%-nál vagy 0,75% esetleg 1%-nál cserélt valaki.
2.) Mindezt hány kilométer után többnyire.
Használat függő, ha valaki síkon használja akkor tovább tarthat, mig hegyen nyilván előbb megadja magát. A kérdés mi kb. a trend a fentiekre ...
U.I: A Park Tool ezt javasolja CC-4.2 mérővel.
1 sebességes láncok javasolt cseréje: 1%
5-10 sebességes láncok javasolt cseréje: 0.75%
11-13 sebességes láncok cseréje: 0.5% -
Friczy
senior tag
válasz
arcitec #9234 üzenetére
Nem értem a kérdést. Ha a nyúlást méred, akkor akkor csere, ha megnyúlt, függetlenül attól, hogy hány km-t ment.
Én a mostanin (12-es rendszer) váltva használok két láncot, valamivel több, mint 1000 km után cseréltem, de persze még visszamegy az első.
A másik bringámon (10-es), nem cseréltem még láncot (kb. 4-5000 km van benne).Airlac kérdésére: feleségem bringáján van Gates CDX Alfine agyváltóval, kb. hét éves bringa, a km mennyiséget most nem megyek le megnézni, kb. hét éve van meg, és azért használja, szóval jó pár ezer km benne van, köszöni, jól van
A szíjhoz nem kellett még hozzányúlni.
Az agyváltót néha át kell nézetni szakemberrel. Erre egy-két évet illetve 5000 km-t mondanak kb. -
StLui
veterán
válasz
parandroid #9237 üzenetére
nekem is sikerült egyszer 500km alatt kivégezni egy láncot, de azért 1500-2000km már nagyon max egy terepen használt e-mtb-nál
-
pècsimunkás
addikt
válasz
arcitec #9234 üzenetére
1200 km, a lánc teljesen jó.
Rendesen használom a váltót, mintha normál bringa lenne.
2 hete 900 mèteres hegyre mentem fel vele, de rendszeresen 400- 500 mèterekre megyek fel vele, ès mèg jó a lánc.
A motor 95 Nm egyèbkènt.Ahol vettem a biciklit, az eladó mondta, hogy valakinek 5000 km után is eredeti lánc van a biciklijèn.
Gondolom akkor ez is használattól függ.
-
arcitec
addikt
Kérdezném ki hány kilométerenként cseréli le a láncot, mert megnyúlt és 0,5-nél vagy
feljebb? -
DigitXT
félisten
Nem valószínű, hogy egy db cella, inkább egy egész cellasor.
Az akku felépítésétől függ, hogy mekkora munka szétbontani + újjáépíteni, de azt tudni kell, hogy ilyenkor nem valami jó megoldás csak azt a néhány cellát cserélni, mert azzal megint kiegyenlítettségi hibához vezető állapotot viszünk a rendszerbe (9 sor használt, 1 sor új). Ha van lehetőség, akkor a teljes újjáépítés a nyerő. (Természetesen az anyagköltségben drágább, de munkában nem feltétlenül. Általában a felújítás azért nem egy túlárazott új akksi árában szokott menni, de sajnos messze nem is olyan egyszerű, olcsó, hogy csak pár cella cseréje, és már kész is.
)
-
ZolkoW
őstag
gondolom 4,2 és 4,0 V akart lenni az adat, szerintem érdemes lehet azt külön cserélni, ha az áramkör nem tudja lekezelni a különbséget, akkor tényleg a végét járja az az egy... lehet hogy egyetlen cella a párhuzamosan kötöttekből, de ha azt a párat újra cseréled, még mindig sokkal jobban jössz ki, elhasználod a kieső maradék jókat elemlámpába...
-
Kroni1
veterán
Sziasztok! Van egy 36V LG akkus ebike-om, aminek a 10 cellájából egyetlen egy, csak a 4-es cella hibás. Mikor az összes többi cella egységesen 3350-3385mV közt van, a 4-es cella már csak ~2800mV-ot mutat. Feltöltve is nagy a különbség, a többi közel 42V körül, ez 40v körül van. Amikor a computer szerint az akksi 30% töltöttség körülre ér akkor kicsit villog a merülő piros akksi ikon és off, sőt újabban már az se, csak egyből kikapcsol.
Érdemes ezt az egy cellát cserélni/felújíttatni? Nincs sok elvileg még a többiben, 70 ciklust ir a BC. Tud esetleg erre valaki erre megbízható céget/szakit ajánlani, ahol nem egy új akksi árában adhatnánk egy esélyt ennek, hátha?
Köszi előre is minden javaslatot!
-
válasz
RetepNyaraB #9227 üzenetére
ránézésre ez árában van (kb ennyit érhet) ha a futás nem több, mint 4-5000km
ha a láncnyúlás mérő nem esik bele, akkor adásvételit vigyetek magatokkal (legyen papír róla!) -
ZolkoW
őstag
válasz
zsola32 #9226 üzenetére
szerintem jó döntés!
Ha felveszitek velük a kapcsolatot, biztos alapból megosztjátok majd az infókat, nekem eddig a hajtókarhossz eszembe sem jutott, de a saját tapasztalataimból kiindulva, ha létezik náluk 170-es kar, akkor simán ruglamasak ebben is, és olyannal küldik, amilyet szeretnétek. (Többieknek: nekünk az S-es bringa 172.5-ös karral érkezett)
-
-
AMD94
kezdő
Sziasztok!
Fat elektromos kerékpárt szeretnék vásárolni 140 kg os emberkének .
max 450 ezer lenne a keret melyik tipust ajánlanátok ?
Dolgozni járna vele az illető ,napi oda vissza 14 km távot tenne meg.
1 töltéssel 3-4 napot ki bírna jó lenne.
Rásegítés nélkül nehéz tekerni ezeket a fat kerékpárokat ? -
válasz
RetepNyaraB #9222 üzenetére
a motor nagy része felújítható, és az akkuk is felújíthatóak, kérdés mennyire olcsó és miért az.
-
válasz
RetepNyaraB #9222 üzenetére
3. gen.-t ne vegyél. Nekem legalábbis azt mondta a szerelőm, hogy mindenképp 4. gen.-t nézzek, mert az jobban javítható ha valami lenne. Nem ártana róluk valami futásteljesítmény tudni, esetleg egy diagnosztikát csinálni leginkább az akkumulátorról mert az nem olcsó hogyha ki kell dobni.
-
Sziasztok, tudom, röviden megválaszolhatatlan, láma kérdés, olvassak utána esatobbi. De hátha mégis valaki megszán:
Hegyre költöztünk. Óvoda sokkal lejjebb, bicaj+utánfutó+két gyerek oltári szopás. Meg amúgy is a sima bicaj így 50+ korban a dombon.
Van két használt ktm, bosch 85Nm motorral (az elég erősnek számít, nem?).
Egyik 3.gen, másik 4. Kinézetre nekem a 3.gen motoros tetszik jobban. Nem tudom hány km van az akksiban, felszereltséget sem. Nem egészen alsó polcosnak tűnnek, de nejem jelenlegi csepel tracking 200-hoz képest így is űrhajó.Mit kell nézni egy ilyenen?
Mármint mechanikailag tudom, elektromosam nem volt sose.Kösz
-
válasz
Victoryus #9217 üzenetére
Motortól függ. A legtöbb bringára rámondják, hogy van korrekt szabadonfutója, a gyakorlat meg nem feltétlen az. Én örülnék, ha az enyémnek (Giant / Yamaha) csak annyi ellenállása lenne 10-20 között, mint egy klasszikus dinamónak, praktikusan csak mazochista üzemmódban használható a gép kikapcsolt rásegítéssel.
-
Az elektromos bicajoknál, amikor lemerül az aksi, vagy csak 0 rásegítés van beállítva, akkor mennyire érezni az ellenállást?
pl. Fiido C21-nél?
Tehát kb. ugyanolyan tekerni, mint egy sima trekkinget, vagy olyan, mint a hagyományos dinamó, érezhető ellenállással. -
arcitec
addikt
válasz
zsola32 #9211 üzenetére
Azt már hallottam, hogy nem egyszerű a Cube gariztatása, még évekkel ezelőtt.
Kérdés ki lehet a hunyó, az itteni forgalmazó, vagy a gyártó?
Bár az is igaz, hogy jól összerakott gépek, szélső esetekben kellhet a gari.
Scott állítólag az kvázi simább ügy...
Kell nézni használtat ... (ott már a gari sem nagyon lényeges.)
-
turbobusa
senior tag
Sziasztok,
Segítsetek kérlek, jó vétel lehet 280 ezer Ft-ért?
CUBE - REACTION HYBRID HPA PRO Motor Bosch Performance Line közép motor 250 watt
Váltó Shimano Alivio 9 sebességes Fék Hidraulikus tárcsafék Shimano Altus (BR-M355) Villa Suntour XC-RL AIR 29Naponta használnám 2x18 km-t többnyire, meguntam a dugóban araszolást.
-
zsola32
őstag
köszi a linkeket
A párom nem akar "női" vázas bringát, és a teló is kizáró ok.A CUBE Kathmandu Hybrid C:62 SLX bringára ránézek, ezt eddig valamiért nem láttam.
Szerk: Speci árban van, 4000 euro, vagy itthon 1.7milla, nem a mi bringánk lesz sajnos...
Érdekes infó Pécsről, az egyik bringabolt nem foglalkozik többet Cube bringákkal, indoklás: ha garizatni kell a kerékpárt, a Cube mossa kezeit.
Nem tudom mi igaz ebből, Ebike -ot tudnánk választani tőlük... -
trialboj
őstag
Tud valaki megoldást erre a motor cover problémára? Orbea wild23-24 modellre kellene, de nem az eredeti, hanem valami 3d nyomtatot jobb minőségű gumisabb műanyag ami nem törik atomjaira ha kap egy nagyobb követ vagy ágat.Elég lenne ha maga a modellt megtalálnám és valakit keresek aki kinyomtatja nekem.
800km alatt 3x foltoztam, de most akkora lyuk van már rajta, hogy nem tudom mivel vissza ragasztani. Neten csak azt a buta nagy fém darabot találtam, illetve egy karbon fedőt, de arról sem ír semmit, hogy mennyire bírja a köveket meg ha felakad az alja.
-
Nem tudom hogy ennek köszönhető e, de tegnap megint megcsinálta hogy elindítottam majd kikapcsolt, és mikor újra akartam indítani csak elindult fel majd le a led csík, aztán még 1x le, és kikapcsolt, aztán másodjára elindult és nem köhögött többet.
Ez ismét valami érintkező hiba lesz, létezik hogy a sok rázkódástól széjjel csúszik az aksi csatlakozó? Csak mert az annyira bután lett mecsinálva hogy nincs saját karom vagy bármi biztosíték ami fogná, egyedül az akku és csatlakozó vázba való felfüggesztése tartja, aminél ha picit is csavarodik már lehet nem 100% os a kontakt. -
Friczy
senior tag
válasz
arcitec #9208 üzenetére
Arra egyelőre csak annyi támpontom van, hogy egy általam kreált beállítással használtam a Horizont túrák alatt (ez a legkisebb rásegítési szintből indul ki, és ahhoz képest lejjebb vettem a rásegítés mértékét), így a Horizont szakasz (47 km, 580m szint), valamint a vonatig és vissza (2x10 km, gyakorlatilag sík) megtétele után az akku töltöttségi szintje valamivel 50% felett volt (már amennyire pontos a bringa és az alkalmazás mérése).
-
arcitec
addikt
Tessék itt van a kicsi akkus könnyű gép. Brávó, hogy megtaláltad. Tehát akinek eleddig hiányzott íme itt is van. 17kg sincs. Mi a probléma? Aki hosszabb utakra akarja használni
annak meg ott a nagyobb akkus gépek, mert azért a 400Wh akku hatótávjára is kíváncsi fáncsi lennék. -
parandroid
félisten
Tök jók a tesztek, örülök, hogy erre egyre többen jönnek rá amúgy. Nem tartok még ott az életben, hogy akarjak egy ilyet, de az tény, hogy hatalmas élmény úgy közlekedni, hogy megszűnik a szembeszél, vagy kisimulnak az emelkedők. Aki munkába járásra használja, annak ez konkrétan megfizethetetlen dolog.
Nálunk így néz ki a flotta, és nem, az orbea hátul nem elektromos. Elöl a noko, az igen. De súlyban mégis csak másfélszer annyi, mint a képen láthatóan felszerelve 10 kilós karbon országúti.
p
-
Friczy
senior tag
válasz
arcitec #9199 üzenetére
Volt pár olyan lejtő, ahol én is és a párom is leszálltunk inkább. Ő trekkinggel, én gravellel (mindkettő elektromos). És még csak két szakaszt jártunk be. Emelkedőkkel - nekem - nem volt problémám, de a Diósjenő-Nagymaros szakaszon voltak 10% feletti részek (több is).
-
StLui
veterán
Az első csak azért mert női vázas, de a másodikat végképp nem értem miért "tipikus"
Másokhoz is szólva: Feleségemnek több full power ebike próbálgatása után fontosabb volt a kis súly, most egy 20-21kg-os van neki, imádja. Az én 2023-as Orbe Wild H20-am egy dögnehéz szörnyeteg a 28kg-os súlyával (általam mért súly mindkettő)
-
parandroid
félisten
Hát, nem tudom, az én feleségem, pl azt mondta, hogy nem lehet vastag az alcsó cső, mert az csúnya, és legyen könnyű! Szóval érdemes őket is megkérdezni, meg mutatni is nekik pár alternatívát. Ha később jön rá,hogy olyan is lehetne, ami jobban tetszik neki, az sokkal drágább kör lesz…
p
-
Atos23
senior tag
válasz
zsola32 #9177 üzenetére
https://www.bikexpert.hu/specialized-2022-turbo-como-40-meret-m-szin-red-tint-silver-reflective
https://www.bikexpert.hu/specialized-turbo-tero-30-szin-oak-green-metallic-smoke-meret-m
Tipikus feleség bringák, ha nincs rá sok pénz. Az első kifejezetten nagy akksival.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nintendo Switch 2
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Hibás! Dísznek, Porfogónak, tesztkártyának vagy böngészni! Asus Rog Strix RX 470 4GB Videokártya.
- LG 65QNED87T / 65" - 164 cm QNED / 4K UHD / 120Hz & 3ms / HDR 10 Pro / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Samsung Galaxy A52s 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Update 06.11. Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest