Új hozzászólás Aktív témák
-
kenand
veterán
Sok kínait menüben át lehet állítani 25-ről 32-re tuning chip nélkül is.
MTF bringáimnál nem, viszont a 38-44 első lánckerék csere, hack/tuning nélkül is segített a nagyobb sebességben. 25-ig rásegít, utána belendültél nagyobb lánckerékkel nem kell baromi gyorsan tekerni, lehet menni 30-35-tel simán. (Kicsi lejtőn 54-el is mentem, de azért sak kipróbáltam, nem általános ) . Városban bicikli, bicikli-gyalogúton nem érddmes száguldozni (max 25 ill 20 km/h a megengedett), mert a gyalogosok össze-vissza nemmek a bicikli úton kerestül.
Míg nem cseréltem lánckereket (38T) már 25-nél gyorsan kellett tekerni.Más
Ha valakinek MTF bringája van, most 40-50%-os akció van az akkiskra
Sajna hazánkba nem küldik, webshopba még regisztrálni sem lehet szovák/cseh telefon nélkül, de a határtól nem mesze is vannak Mountfield boltok . (pl Dunaszerdahely)
E-mailban meg lehet kérdezni a raktárkészletet mielőtt elindulszhttps://www.mountfield.sk/baterie-pre-elektrobicykle
PL MFT 6.2-be is betehető kisebb kapacitású (14.5 mAH) akkis most 205 EURO -
kenand
veterán
válasz Runner_fxr #7270 üzenetére
Biztosan könnyebb a hatsó motor, mint a középmotor, jóval kisebb, nekem Bafang 350 van középmotorban és sajnos van ellenállása, minimum 1-esre kell tenni, különben kínszenvedés
De sokkal jobban szeretem, mint a hatsó motorost, egészen más élmény, jó áron vettem de úgy is 2x annyit ba került, mint a hátsómotoros[ Szerkesztve ]
-
kenand
veterán
válasz thomasvold #7262 üzenetére
Szerintem nem, de ki lehet jönni a pedálszenzorral is.
Eleglide-nél azt hiszem a citycrosser volt nyomatékszenzorosIdőnkén 25-50%-os kedvezménnyel megy az Alzan a Sava deck 9.1 , az középmotoros, nagy akksival, de azért akcióban is inkább 550 000Ft volt...
-
kenand
veterán
válasz Runner_fxr #7263 üzenetére
Nem így tapasztaltam. Van középmotoros bringám. 1 hátsó motoros. Technikailag középmotornál nem lehet megoldani a szabadonfutást, így a motornak mindig van ellenállása, rásegítés nélkül sokkal nehezebb. Motor is jóval nagyobb.
A hátsó motoron (ráadásul a motor 0.5 kg vs 3.5kg ) van szabadonfutó, azaz rásegítés nélkül jóval kisebb az ellenállása a motornak, anélkül is simán lehet tekerni.
Középmotorost nem esik jól rásegítés nélkül hajtani, nagyon nehéz.
Amúgy jóval jobb bringa a középmotoros, csak 270-300 000Ft-ért nincs középmotoros....
Én is középmotor párti vagyok, csak az más árszegmens még a noname kínai is, nem beszélve a nevesebbről (Bafang) , még inkább a Bosch/Shimano stb.-ról[ Szerkesztve ]
-
kenand
veterán
Ilyet találtam 600 Euróért
Myatu M0126 Integrated Wheel Electric Bike, 250W Motor 36V 12.5Ah Battery
vagy
Bezior M2 Pro 899 EUR[ Szerkesztve ]
-
kenand
veterán
-
kenand
veterán
válasz thomasvold #7256 üzenetére
Nekem Eleglide Citycrosser van a kínaik közül. (nem ez a fő bringa). Előnye, hogy nyomatékszenzoros. Hátsó motor miatt szabadonfutó is van, azaz jobban "sima" bringa mint egy középmotoros, azaz rásegítés nélkül sem kínlódás, max a + súly (akksi+hátsó motor) aszfaltos úton teljesen rendben van, rásegítés is jó dombon felfelé.
Hibás kábellel jött, rásegítés nem ment , nekem kellett rájönni mi a baj, miután kitaláltam küldtek csere alkatrészt. (Volt akinek nyomatékszenzor volt rossz, azt egy kicsit nehezebb cserélni). Első lánckereket 42->44-re cseréltem, így nem kell annyit tekerni, rásegítést 25-ről 32-re emelve így ki lehet használni, nem kell olyan sokat tekerni.
Kb 270 000Ft volt
-
kenand
veterán
válasz thomasvold #7252 üzenetére
Ennyiért hátsó motoros kínait lehet kapni kinai webshop EU üzletéből. Ha szerencséd van használható, ha gond van vele a support nagyon körülményes és kitartónak kell lenned.
-
kenand
veterán
Nálam 25 nél leveszi, gyári Bafangot nem tudom otthon meghackelni. 25 felett csak emberi erő, meg a lendület. De az eredeti 36Ts lánckerékkel nem menne, mivel mar 25 km felett is nagyon gyorsan kellene tekerni. Azért 20-30 km/h-val szoktam kerekezni, de azért időnként jó érzés egy picit száguldozni……. tény elesni nem lenne jó.50 km/h sebességnél
[ Szerkesztve ]
-
-
kenand
veterán
Van valakinek a fórumon AVAKA Bz20 plus kerékpárja?
Összecsukhatóság miatt választortuk, de lassan 2 hónapmegy a kínlódás vele (fiam Amsterdamban van ő hasznalná) . Távolról próbalok segíteni de egyelőre nem tudtuk megoldani -
kenand
veterán
válasz andrisbandi #7078 üzenetére
Euronics volt (PEDELEC pályázat), akkut nem tart. Van hazai forgalmazó, de ott a bringa is - pályázat nélkül is 300 000Ft-tal drágább volt
Próbálok szlovák ismerőst keresni, nem sürgős[ Szerkesztve ]
-
kenand
veterán
válasz andrisbandi #7074 üzenetére
Ez azért érdekes, mert a kerékpárt akksival simán küldik DPD/GLS futárral, sima dobozban.....általában lengyel raktárról Európa többi részébe...
Fura , hogy EU-n beül ez probléma ...[ Szerkesztve ]
-
kenand
veterán
Szlovákoknál nincs Mailboxde.com-szerű továbbpostázó?
Szeretnék venni egy MTF akksit ,de sem a csehek sem a szlovákok sem küldik el hozzánk.
Hazai importőrnél 1.5X annyiba kerülNekem messze van elmenni érte...
-
kenand
veterán
válasz XboxGamePass #6927 üzenetére
Sava deck 9.1 ismét jóárasított, 21" vázzal is van
Városi közlekedésre mondjuk jobb egy Trekking... ( de első lánckerék csere nem árt 32T van most rajt, nem városi közlekedésre való, 4x104-esnek tűnek, könnyen cserélhető)[ Szerkesztve ]
-
kenand
veterán
Régi slágert idézve "Mindenki másképp csinálja"
Én a középmotrossal 95%-ban 1-es rásegítéssel megyek. (0 n a középmotoros üröm nem öröm mivel nincs szabadonfutó) leginkább azért hogy fitizálisan igénybe vegyem magam. Csak nagyobb dombon teszem 2-5 rásegítésre. Valamint amióta az elő lánckereket nagyobbra cseréltem 7-9-ig váltok is.
De nem bűn nagyobb rásegítést használni, azért van, nem teszi tönkre a bringát max jobban fogyasztja az akut. -
kenand
veterán
válasz sebgutkopf #6724 üzenetére
USA-ban 32 (20 mile/h átszámítva)
-
kenand
veterán
Ha van kerékpárút -főleg lakott területen kívül- út mindenki jobban jár, ha a kerékpáros ott megy még ha gyorsabban is mint 30 km/h....
Lakott területen belül összevissza mászkálnak a gyalogosok a kerékpárúton akár keresztben, azért nem érdemes száguldozni, de akkor sem érdemes a közutat választani, akadályozva az autósokat...(na meg a saját testi épségedet) -
kenand
veterán
Mindig az a kérdés mi a cél. Ha munkába járás akkor egy olcsó kínai E-bike is kényelmesebb lehet, mint egy sima bringa. Eleglide Citycrosserben is minden alap, de dombon a motor szépen rásegít
-
kenand
veterán
válasz sebgutkopf #6665 üzenetére
Ami nem kínai, az hamis. Kínai Bafang lánctányér van rajt most is mindkettőnknek..... Magyar forgalmazó egyébként 19900Ft-ért adja. FSA lehet jobb, de akkor még meg kell oldani a tárcsavédőt is. 38T-shez adott kisebb.
-
kenand
veterán
-
kenand
veterán
Általában 1-es rásegítéssel használom ( nagy akksi és középmotor miatt 0-án jóval nehezebb,mint sima biciklivel), csak dombon felfelé teszem rövid ideig 2-3-asba. Amíg a 38T volt fenn gyakorlatilag csak 9-es (legkisebb) fokozaton jadználtam, nagyon ritkán váltottam. Most 38T 44T csere után kb a 7es felel meg, a korábbi 9-esnek. Sík terepen 25km/h felett van még egy 8-as 25-30km/h és egy 9-es 30 felett. Varosban jóvolt a 38T, de bicikli úton túrazgatva sokkal jobb 44T-vel sz MTF 6.2 .
-
kenand
veterán
Köszönöm a tippet kipróbáltam volna 32-ig (USA szabvány), nekem nyomatékszenzoros, ott nem működik szerintem ez a hack. De most hogy a 38T->44T első lánckerék csere meg volt, jóval gyorsabban tudok menni ha akarok, igaz 25 felett emberi erővel
Korábban írtam - probléma miatt- egy Eleglide City crosser-ről, ott simán át lehet állítani 32Km/h.ra de nem sok haszna van, mivel elöl ugyan 42T-van, hátul viszont nem elég kicsi (legegyszerűbb 7 fokozatú Shimano) a legkisebb, így 25 km/h felett nagyon gyorsan kell tekerni. Hátsó motor miatt bajosabb lenne a hátsó fogaskerék csere, egyszerűbb ott is a 4x104-es első lánckerék csere nagyobbra.
[ Szerkesztve ]
-
kenand
veterán
Köszönöm ők írták meg nekem e-mailban hogy a gyári motorokkal nem megy a leltölthető szoftver, csak az utólag szerelhető motorokkal. Gond hogy Zalaegerszegen lakom, macera lenne felvinni a biciklit, egyelőre nem hackeltetem.
Viszont első lánckerék sokkal egyszerűbben cserélhető, mint gondoltam, szabvány 4x104-es felfogatású felmegy, nem kell levenni a meghajtást. (Ha minden igaz Shimano TL-UN74-s vagy UN66 kellene a levételhez) M400-hoz max 44T-t javasolnak. Flybike oldalán hibásan van írva, hogy a MTF 6.2 42t-ssel jön, de nem így van, 38T van rajta, úgy hogy a 44T érezhető különbség.
-
kenand
veterán
Van valakinek gyári M szériás Bafang motorhoz szoftvere? (neten csak a BBS utólag szerelhetőkhöz találtam)
UI:
BESST néven van, de regisztráció nélkül nem megy, azt meg csak szerződött partnerek kapnk....[ Szerkesztve ]
-
kenand
veterán
válasz arcitec #6593 üzenetére
Igen, olcsó, de attól még ha odafigyelnének a minőség ellenőrzésre, megérné az árát. (270 000 Ft volt)
Ha mind 4-en időt tudunk keríteni a biciklizésre (nehéz összehozni) akkor majd én ülök rá, család többi tagja kapja a jobbakat. (Na meg kíváncsi voltam, ennyiért mit adnak...)
Kábel csere után tegnap kipróbáltam, működik. Hátsó motornak van egy kis dinamós hangja, de kibírható, dombon felfelé meg érezhetően rásegít.
MTF 6.2 Road-ot 600 000Ft-ért vettem (lista ér 940 000), azért az sem 1.5M és teljesen rendben van. (talán az elő maghajtás lehetne nagyobb, most gondolkodom a cseréjén, mivel 25 km/h felett sokat kell tekerni)
[ Szerkesztve ]
-
kenand
veterán
válasz Kakadukak #6590 üzenetére
Remek. Kiváló a minőségellenőrzés az Eleglide gyárban
Nekem ma jön meg a cserkábel, ha nem oldja meg a gondot, kérek még pár alkatrészt, ha úgy sem, akkor megy vissza (fizettem + pénzt az EU raktáros visszaküldéshez, mintha megéreztem volna...)
De remélem a kábel lesz a rossz, mert ha nyomogatom akkor időnként érintkezik, csak nem tartósan/megbízhatóan
Szerencsére itthon a DPD hozza, nem postán keresztül megy, nincs + bürokrácia[ Szerkesztve ]
-
kenand
veterán
Bafang M400-as motort szeretnék programozni (kiolvasni)
Szereztem egy programozó kábelt de UART csatlakozós az én kerékpárom meg CAN-os (sajna nem tudtam hogy 2 féle van DPC-18-ból )
Létezik fordító adapter?
Ha nincs van másik programozó kábel (de jóval drágább)
[ Szerkesztve ]
-
kenand
veterán
Rájöttem mi a rossz a kínai gagyi kerékpárban.
Ez a kábel rossz
Hol érintkezik, hol nem, bizonyos pozícióvban van jel akkor megy a km óra
Na megreklamálom küldjenek a kínaiak (eddig csak kamukáztak szokás szerint)
Ha nem küldenek veszek egyet 15 USD nem a világvége -
kenand
veterán
Lehet a nyomatékszenzor hibája? íelőfordluhat, hogy az első próbakor már elromlott a nyomatékszenzor?
De a kerékpár sebességét miért nem mutatja? -
kenand
veterán
Tudnátok segíteni hol keressem a hibát?
Rendeltem egy Eleglide citycrosser kerékpárt, nyomatlékszenzoros, hátsó kerékmotoros.
Gondom hogy a km óra nem mozdul amikor tekerem, 0-át mutat és így nem is megy a motor.
Az assistot hiába állítom akár 5-ösre
Az elején amikor ráültem mintha ment volna, majd lefagyott, azán meg nem mutat semmit.
Van egy gázkar is próbaképpen feltettem az hajtja a motort és mutatja akkor a sebességet is.Nem a gyári műanyag pedált tettem rá. hanem egy alut, az nem zavarhatja elvileg.
-
kenand
veterán
Extradrive 500 középmotor (én sem ismerem..)
De 5 év garanciát ír rá[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen széket vegyek?
- BMW topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Nők, nőügyek (18+)
- PlayStation 5
- Tippmix
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- ASUS ROG Ally
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest