-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
vzsryl
#99090
üzenetére
Az 1.3 tce váltója jó, a talizman 1.6/1.8 tce motoros verziók elég gyatrák abban költséges az edc.
Az olajcsere sem oldja meg mert maga a tolólap szakad át aztán kakuklófing ennyi volt. CSörög zörög nem megy.
Addig amíg jó is szar, de én elfogult vagyok. Manual párti a vérem.
Összegezve az EDC kényelmes jó váltó, de amikor bekéri a maga szervízköltségét akkor az be van kérve. Az pedig nem tízezres kategória.Na most olvasom igen ahogy mycso is írja a 2020as gyártásúak már javítva vannak és azokat már szabad és lehet is hajtani.
De az 1.3 tcet mindegyik bírja ott nincs az a nyomaték ami széttépné.Az olajcsere viszont kivitelezhető otthon ezt cáfolom.
-
mycso
Topikgazda
válasz
vzsryl
#99090
üzenetére
A kisebb motoroknál lehet nem annyira problémás, viszont a kb. 2016 - 2019 közötti, 1.6 tce és 1.8 tce -ben lévők (7 sebességes DW5) egy időzített bomba, pontosabban a kuplungja.
A DW6 (6 sebességes, dieselek, RS) talán nem annyira problémás, nagyobb nyomatékra vannak tervezve, azokról kevesebb rosszat hallok.Az elején említett DW5 olajcserétől és használattól függetlenül van akinek már 100.000 km előtt megadja magát, van akinek már elment 300.000-et, de ezekkel a "korai" példányokkal sokaknál előfordul 100.000 km körül, hogy kuplung cserére szorulnak (pl. nálam is). Elindulásnál rángat, megcsúszik váltásoknál, megállásnál is ránt, majd pontatlan váltások és nem váltások.
Állítólag alulméretezett a kuplung (vagy annak valamelyik szerkezete), amit 2019 utáni modelleknél már módosítottak.
Olajcserére arra esküsznek, hogy 60.000 km-enként illendő (én ezt nem érzem ennyire egzaktnak, nagyon sok függ a felhasználás módjától is, saját véleményem szerint olyan 100.000 km-enként éppen megejthető, spéci szerszám kell a teljes cseréhez, tehát nem otthon megoldható dolog).Nekem DW5 van, most van az autóban 120.000 km, valahol 60.000 km környékén volt a váltóban olajcsere és 97.000 km-nél. 100.000 km körül elkezdett rángatni, csúszni (ezt egy rövid időre kb. 1 év sikerült szoftveresen javítani, de visszatért a jelenség). Szakszerviz anyagár (kuplung) ajánlata 700.000 +++ forint. (nyilván plusz szerelés, az tippre 2 -300.000 ft).
Jah igen és új korában is borzasztó az elindulás vele (ezt annó több autós tesztben is leírták), vagy kilősz, vagy "bakkecskézel", hát nem egy DSG. Amúgy a váltások simák, gyorsak, ha elindultál onnantól már nagyon szerethető. -
Alusky
senior tag
válasz
belaazallat
#99079
üzenetére
A régiekre, Megane 1, Clio 2, Kangoo 1, Thalia stb. Kb. az összesnek folyik alul a váltórudazat bevezetésnél. Legtöbbször látni is, de ha nem akkor is folyik, csak az eső lemossa ami felverődik az útról, mivel a műanyag takaróelem már kb. egyiken sincs meg.
Nekem 3 év után 4 dl kellett bele. Nem véletlenül akad, zenél, huhog, törik, csörög egy csomó ilyen váltó. Amúgy sem egy nagy eresztések, de az alacsony olajszinttel járást, a 20 év 300e km csereperiódust amit a magyar ad nekik azt végképp nem szeretik.
-
vzsryl
nagyúr
Robi
Az EDC váltók kb. mennyit bírnak, milyen hibái szoktak lenni, és mennyire költséges a javítása, ha egyáltalán javítható?
Némelyik modellnél szinte kikerülhetetlen… -
-
den89
tag
Sziasztok! Akksi csere után, ha gyújtás van az autón rendben működik a multimédia egység, de ha elindítjuk az autót, elsötétül, kikapcsol és úgy is marad. Esetleg ötlet? 2021-és Clio. Köszönöm
-
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark
#99081
üzenetére
Lehet kapni hozzá gyári szimeringet igen.
A két félből álló javító szettet felejtsd el.
VAgy megszorul tőle a rúd, vagy még jobban fog folyni az olaj.
-
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat
#99079
üzenetére
A tiédben nam JB-s váltó van!!!
Ez csak a rudazatos váltóra igaz.
Ezek a teljesség igénye nélkül, clio 2, megane1, twingo 1, r19, meg amiben JB-s a váltó. -
Alusky
senior tag
Próbálgatták még és beindult a kocsi, nagyon boldogok voltak. Mondom ne legyetek boldogok az immo hiba nem javul meg, mindenképp szerelő csak most már nem kell bevontatnotok, hanem bemegy a lábán is.
Aki javítja a közelben az nem megy ki házhoz, viszont így szerencséjük van mert elindult. Csak ne halogassák sokáig amíg meg nem áll újra, mert meg fog mindenképp.A távolabbi kulcsos aki kimegy házhoz ő csak az egyiket tudja javítani kérdezte tőlük Bosch vagy Delphi, mert csak akkor megy ki ha az van benne amit javítani tud. Megnézték és Delphi. Aztán végül nem hívták vissza, mert ugye beindult.
Fú de túl tudják bonyolítani az emberek, beindult a kocsi akkor hoppá lehet menni a közeli szerelőhöz aki javít mindent és utána öröm, ha már nincs immo. -
apple87
senior tag
Sziasztok!
Renault megane 4 1.5dci
A kocsival kapcsolatban nem tapasztaltam bármi hibát és nem is jelez semmit, viszont ez a hibakód aktiv.
Valaki tudja mit jelent ?
-
rob210
Topikgazda
Amikor végre felkerül az új szett plussz itt a csereváltó még nem látszik, de az is.
konkrétan bedarálta magát a váltó.
Mindig mondom, hogy a régebbi alul rudazatos váltóknál figyelni kell az olajszintet.
Ez sajna típushiba, mindegyik ereszt.
De ha azt az évi 1-2 dl olajat utána tölti a tulaj akkor még 10 + évig elmegy.
-
Ttookm
friss újonc
Egyébként a Check Enginet hibakód alapján a kipufogógáz-hőmérséklet érzékelő okozza. Gondolom ezt a nagyobb probléma okozza ami még nem ismert.
-
t.imi
addikt
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ttookm
#99059
üzenetére
Márkaszervíz, hát jó.
Ha márkaszervízben lett csináltatva akkor most biztos jó!
Jah nem , hiszen itt kötöttél ki.
Sajnos az a tapasztalatom, hogy a márkaszervíz az a gyári technológiát adja szép csillogó műhelyekben, arany áron , csak akik alkalmazzák, azok tökkelütött idióták.
TISZTELET A KIVÉTELNEK, de nagyon kevés van köztük.
Tudod aki ért valamihez az elmegy és inkább saját magának dolgozik, mert a kizsákmányolásból hamar elege lesz mindenkinek.
Nem sorolom hány márkaszervizes hibát kellett már kijavítanom....
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ttookm
#99057
üzenetére
Az nem hó hír. Akkor az egr hűtő cserét elk@rták.
Előtte is fogyott az olaj vagy csak azóta?A fagyálló nem az egrnél ment el teljesen felesleges volt a csere. Hanem a motoröntvény gyüjtőcsonkjánál.
Sajnos ha nem a megfelelő fagyálló kerül bele, akkor felkorrodál a motoröntvény és elnyomja az "O" gyűrűt ami a gyüjtőcső alatt van. A rossz hír az, hogy a tömítés 2300.- viszont mire eljutsz oda, hogy ki tudd cserélni az egy fél napos non-stop szerelés.Az olaj fogyás az sokkal aggasztóbb, mert erre a motorra az olajfogyasztás egyáltalán nem jellemző.
Azt gyorsan ki kell deríteni, hova lesz, mert, ha telilövi a szívósort, dpf-et az nagyon drága mulatság.
-
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat
#99049
üzenetére
Ohh akkor kanyarkövetős a kocsi. Bocsi ez H1
-
tycon
tag
válasz
belaazallat
#99049
üzenetére
Én Avensisben a bal oldali ködlámpán látom, hogy nem látom. Nem világít. Gondolom, szedhetem le az elejét. És akkor már élettartam miatt akár mindkettőt cserélhetem valamire. Megpróbálom a Kaufernél, hogy milyen lehet. Jobb cserélni, ha már volna belevaló.
-
Nagya21
addikt
válasz
belaazallat
#99049
üzenetére
Ránézésre H1.....
link
Üdv Nagya -
Ttookm
friss újonc
Sziasztok! Van egy 2016-os Nissan X-Trail-em 1.6 dCi motorral, kb. 100 ezer km-rel. Egyszer, amikor egy dombra mentem felfelé, a műszerfal jobb oldalán megjelent a „Stop Engine” figyelmeztetés. Megálltam a domb tetején, vártam egy kicsit, újraindítottam az autót, és a jelzés eltűnt. Az autó ezután rendben működött — nem hajtottam, kb. 90 km/h-val mentem, ahogy a kézikönyv írja. A figyelmeztetés azóta sem jelent meg.
Körülbelül két héttel később észrevettem, hogy a fűtés nem működik. Amikor hazaértem és kinyitottam a motorháztetőt, láttam, hogy az autóban nagyon kevés a hűtőfolyadék (jóval a minimum alatt volt). Utántöltöttem, majd elvittem a márkaszervizbe. Ott nyomáspróbát végeztek, tettek bele tesztfolyadékot, és ellenőrizték, hogy nem kerül-e hűtővíz az olajba. Azt mondták, minden rendben van, így tovább használtam az autót.
Ezután az autó elkezdte fogyasztani a hűtőfolyadékot — A legutolsó olaj csere óta ( nyár elején) kb 3000 valamennyi km-t mehettem vele azóta elment összesen kb 1,5L olaj. A hütő viz a hónap végére azóta mindig minimum vagy az allá megy szerintem összesen nyár óta 3L simán elment. Engine lámpa is kigyulladt Feltöltöttem az akkumulátort, a hibajelzés eltűnt két napra, majd visszajött és azóta is világít. Visszavittem a szervizbe; törölték a hibakódot és kicserélték az EGR-hűtőt és ventilt. Ugyanazon a napon azonban a Check Engine ismét visszajött. Az autó ennek ellenére indul, megy, és húz rendesen. Látszólag nincs problémája semmi szag, folyások a motortérbe vagy az alatt— de valami nyilván nagyon nincs rendben.
Van valamilyen ötletetek, mi lehet a gond? Ez egy hosszabb folyamat volt, régebben kezdődött, ezért nem emlékszem minden apró részletre, de ha van konkrét kérdésetek, szívesen válaszolok. Egyesek szerint magával a DCI motorral van a baj, hogy csak ennyit bir stb. -
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat
#99044
üzenetére
H7, de a cseréje az nem egyszerű feladat

-
Johnny001
senior tag
Azóta voltunk vásárolni, szépen indult hallelúja! Mégegyszer köszi a segítséget, már csak azt nem tudom, hogy jött ki az a biztosíték? További jó mulatást!
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Milyen izzó kell a tompítottba, az alábbi lámpába. (Tudom, ha kiszedem meglátom. De most esőben nincs kedvem szerelgetni) Köszi!
-
Johnny001
senior tag
válasz
rob210
#99042
üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
A megoldás idáig az volt, hogy az akku melletti biztosítékdobozban megnyomogattam a biztosítékokat, az egyik mintha egy kicsit kijjebb lett volna, a biztonség kedvéért mindet! Rögtön beindult, igaz egy kicsit nehezebben járt, de aztán magához tért, ezt 5 óra múlva is sikerült, meg kell várni a holnap reggelt, mert vásárolni megyünk! Utána jelentkezem!
-
Johnny001
senior tag
Hali! Nem indul a 2003-as 1.6 16 Meganom. Akku feltöltve, cserélve, csak pörgeti. de nem indul? ez az én nagy bajom! Volt, hogy elindult, akkor szépen jár. Általában hideg motornál, induláskor csinálja, most már egyáltalán nem indul. Mit tudnék mehnézni, mielőtt szerelőhöz vinném valahogy? A gyertyákat kicseréltem, azt hittem az a baja. A segítséget előre is köszönöm!
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu
#99034
üzenetére
Önindító nem húz vissza.
Én már túl vagyok rajta.
Felújíttattam a gyárit.
Meg még vagy 40 et az elmúlt pár évben.
-
-
válasz
Kalacskepu
#99032
üzenetére
Modusom is csinalja hidegen, az onindito nem huzza be a fogaskereket, csak nemi kesessel. Nagyon,de nagyon sok 1.2-esnel hallottam ezt, jo alap volt az alkulra
. (D4F motorcsalad), 1.6-nal szinte soha. Szerintem majd Rob megirja, de en ugy tudom, hogy nem okoz sok problemat. -
Erre a hangra tudtok nekem magyarázatot adni ?
Igazából hol csinálja hol nem, én önindítóra tudok gondolni (mondjuk motor indulás után jelentkezik, talán nem engedi vissza magát a fogaskereket ?) , de mondom inkább rákérdezek itt. 
-
Sztradan ha beall a sor csontra, akkor mindegy, hogy nehez vagy konnyu a kocsi. Es ez volt rengeteget, foleg az osztrak hataron
Anno mikor vettuk a Renault, a dobozosok kozul a Kangoonak volt a legjobb a torestesztje, Berlingo es tarsai elbujhattak anno. Engem az erdekelt, a nejemet a meg a kenyelem. A kulsoseg meg relativ. Engem pl. nem erdekel. SUV es Pickup nem a Renaultosok fo csapasvonala szerintem
-
tycon
tag
válasz
Sirus86
#99029
üzenetére
Milyen autó? Olvasok egy cikkben egy oltári nagy baromságot. Hogy az európai utakon a Dodge Pickup milyen nehéz, és nagy. És rendkívül balasetveszéjes, ha mással ütközik. aki írta még nem ment ki a szobából. Rettenes dolgok vannak, buszok, nehezek, nagyok, kamionok nehezek és nagyok is képesek menni az úton. És a kicsi autónak esélye sincs. Nem esik le, hogy a biztonság az úgy van, hogy vegyél Dodge Pickupot, és akkor megvetted a biztonságot is magadnak. Ez nem jut eszébe.
-
Dyno
veterán
Nagyon köszönöm!!
#99024vzsryl: Szerk.: Tedd össze a két kezed, és adj hálát az égnek, hogy a feleséged a földszintes autókat szereti. Szerencsére az enyém is így ütötte be a fejét, és nem ácsingózik dömperekért.
#99027Sirus86: Néztem őket, de az a bajom, hogy annyira ronda, oké teherautóból készítette teherautó, dehát egy Caddy sokkal szebb vagy egy Berlingo(és leszármazottai), még egy dobló is szebb.
A legújabb az jól nézz ki, de azok meg drágák, meg Bluedci-k. -
erx470
csendes tag
rob210 pm ment, köszönöm
. -
vzsryl
nagyúr
Az L3-ban kb. 5-6cm holtjátéka van oldal irányban, tehát nem fixpontos, mint az asszony Jettájában.
Ha olyan gyerekülés lesz berakva, ami vállnál nem túl széles, akkor cipőkanállal be fog férni az asszony.
Szerk.: Tedd össze a két kezed, és adj hálát az égnek, hogy a feleséged a földszintes autókat szereti. Szerencsére az enyém is így ütötte be a fejét, és nem ácsingózik dömperekért. -
Dyno
veterán
válasz
vzsryl
#99021
üzenetére
Nekem igazából az lenne a kérdés, hogy a két ülés közé belehet-e ülni egy Talismanba? Feleségem kb. 52-55kg, most egyenlőre még több(érkezik a második baba), alapjába véve elég kicsi és vékony. Az egyik ülés így is hátra fele van még 1,5-2 évig úgyis az valamennyi könnyít a helyzeten.
Nyílván Grand Scenic, Espace lenne az ideális, de feleségem, nem nagyon akarja a normális autó vonalat elhagyni.
Amúgy igen néztem én is, hogy szélesebb az L3, csak ahogy elnézem eléggé eltérő az isofixek helyzete, ezért is kérdeztem meg a távolságokat, mert pl. a 3-as Meganba nincs annyira szélén az isofix, mint pl. a 4-es Megane-ba(ahogy eddig nézegettem mintha közelebb lenne az ajtókhoz).#99020molnarpeter: Köszi utána keresek.
-
vzsryl
nagyúr
Az L3 hátul szélesebb a Talismánnál 4 cm-rel. A Lagunában ha bent van 2 ISOFIX-es ülés, akkor középre nem fér be már semmi. Ha mind a 3 ülés övvel van bekötve, és a 3 ülés 45 cm-nél nem szélesebb, akkor elférnek. Nálam 42-44 cm-es ülésekből simán elfér a 3 db, de akkor nem lehet ISOFIX-et használni. Mondjuk az ikreknek már ülésmagasítósra alakítható van, amiből nem is létezik ISOFIX-es.
-
-
mycso
Topikgazda
Jajj, bocs átsiklottam a kérdés felett.
Pontosan melyik méretekre vagy kíváncsi?
(ha jól értem arra, ha bekerülne 2 gyerekülés, akkor mennyi hely marad középen? azaz nagyjából az szélső isofixek egymáshoz közeli lábai közti távolságra?)erre?:
Délután ha hazértem lemérem szívesen.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Alusky
#99014
üzenetére
Az nem törlés, hanem kiiktatás, de igen az a végleges megoldás.
Nemrég voltam kint egy járóképtelen 2es lagunánál.
Ugyan ez, volt letette a parkolóban este már nem indult.
Kellett hozzá a kulcsos ember, mert minden értéken volt kapta a jelet a gombra is, indítózott is, csak éppen nem volt mit begyújtani, tiltott az immo.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000
#99013
üzenetére
Igen de fel kell tanítani diaggal.
Meg vagy maratod a tollat, vagy átrakod a másik kulcsból. -
Alusky
senior tag
válasz
rob210
#99012
üzenetére
Igen, első facelift, alapfelszereltség. Állítólag nem vették le az akkuról és le sem merült.
Többre nem válaszoltak szerintem lefeküdtek aludni.
Mindegy írtam nekik, hogy ehhez szerelő kell laptoppal aki kimegy házhoz. Meg mondtam nekik, hogy töröltessék is ki akkor a immot és nem lesz sose gond utána, mert ez amúgy is típushiba. Nem fogja senki ellopni, ez egy ezer éves kisautó.Nekem a Kangoo csinálta, hogy nem mindig indult be és villogott a led, aztán kivettem a kulcsot meg vissza és akkor jó volt. Csak az már el lett adva, nem tudom mi lett vele végül, gondolom ugyanez a törlés módszer legtöbben ezt csinálják.
-
Kronos3000
senior tag
Lehet hogy hülyeséget kérdezek.
Ha vennék egy [link] ilyen kulcsot, létezik valami házi módszer, hogy a központi zár nyitás-zárás működjön vele? Pótkulcsom van, de nem távos, ez egy áthidaló megoldás lehetne
Twingo 2 2010.D7F800 -
Alusky
senior tag
Távsegítség kéne, van egy 1.5 dci régebbi, légszűrőcserekor vették észre, hogy le van törve nyakban az egr szelep csatlakozója. Vettek egy komplett egrt mindennel bontóból, meg kicserélték a légszűrőházat abban is vannak érzékelők, meg a kartergáz csövet meg rajta azt a tányér alakú szelepet, mert ömlött belőle az olaj, meg ott valami turbóhoz menő műanyag csőszakasz is van érzékelővel azt is cserélték.
Összerakták aztán indít és égve marad a középső kerek piros lámpa és csak teker az önindító, de nem indul be.
Valami ötlet? Én nem vagyok ott szóval hibakódokat se tudok nézni. Lehet, hogy valamelyik cserélt alkatrész kódolt volt és az a baja az ecu-nak?
Vagy van ott valami a közelben amit letörhettek?Azt kétlem, hogy pont most ebben a ritka időpontban jött volna elő az ismert immo hiba ami van ezeknél.
-
Bass
addikt
Sziasztok
Pécsen vagy a környékén nem aktivál valaki megane 3 rlink 1 android auto-t?
Köszönöm -
diablo1984
veterán
válasz
rob210
#99006
üzenetére
Tudom, anno úgy is vállalták először a vezérléscserét, hogy a szelepfedelet letömítik, csak mikor elkészült láttam, hogy nem csináltak semmit vele, kifogásoltam és letagadta a srác, hogy ilyet beszéltünk volna. Utána a reklamációm hatására levették a szívósort és a szelepfedél tetején van egy kis ablak, azt letömítették és jöttek azzal a dumával, hogyha a gyári tömítést megbontják és újra tömítik az annyira sem fog tartani, mint a 10éves(kamu szar duma). Szóval 2. nekifutásra sem sikerült az első szerelőnek megcsinálni, utána mint kiderült a vezérlés fesztelenítése sem sikerült nekik, ami az új okoskerék zörgésében csúcsosodott ki...
Így fáj a fejem, hogy ki fogja ezt rendbe tenni, mert a renaulton kívül más nem vállalta a vezérlés helyrerakását sem, renaulték meg Debrecenben bezártak...
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984
#99005
üzenetére
Hát anno erre mondtam neked, hogy az a vezérlés csere neked nagy mumus. De elkeserítelek, most is az előtt állsz. A szelepfedél maga a veztengely leszorító is. Nincs külön kengyelezve. Magyarán a szelepfedél újratömítése, csak vezérlés bontással megoldható. Ezt a "szakszervíznek" illet volna megcsinálnia amikor szét van borítva az autó.
A menetszél viszont csodákra képes tehát az egész autót képes összekenni , ha elér az olaj alulra.
Váltónál nem nagyon tud ereszteni 4 kritikus pont van. A 2 kihajtás szimering, a főtengely szimering, és az 5ik sebesség lemez fedele. (Ez ragasztva van) -
diablo1984
veterán
Megejtettem az olajcserét a megane 3-asunkban(1,6 16v 110ló), szomorúan tapasztaltam, hogy a szelepfedél könnyezik, nem kicsit, valamint még valami, mert még a váltó külső vége is full olajos, még a blokk felől csak-csak értem, hogy fentről jön a cucc(ez látszik is, az egész váltó oldala is redva olaj volt), de a külső végén mit keres olaj?
Következő olajcsere előtt meg kellene csináltatnom, de mikor itt a környéken egy vezérléscserét sem tudott csak a szakszervíz(ami azóta bezárt) megcsinálni, ezt így nem tudom, hogy kire merjem majd bízni
Még nem vészes, de látványos, 1 deci olaj is be tud mocskolni mindent.... -
M3-ban van valami módja, hogy az USB meghajtón a zenéket újraolvastassam? Kellett a pendrive másra, szóval letöröltem, aztán visszamásoltam rá ugyanazokat a zenéket, és most minden fájlra rossz nevet ír.
-
den89
tag
Köszönöm a válaszokat! Tudom, ezekben az autókban már nem bírja addig egy-egy akku, mint a régiekben. Friss emlékem, hogy anyámék SX4-ében tavaly 4 évesen felmondta a szolgálatot. Régieknél simán kibírt 6-7 évet. Jövőre valamikor beméretem az akkut, van itt a közelben egy szimpatikus akku boltos ürge. Aztán meglátjuk.
Messzire nem megyünk vele, szóval ha gond is lesz, akkor is könnyen megoldható a csere.
Új hozzászólás Aktív témák
- Arc Raiders
- Samsung kuponkunyeráló
- Mozilla Firefox
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Linux felhasználók OFF topikja
- Milyen processzort vegyek?
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Kezdő Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 7500 / 32GB DDR3 / RTX 2060 6GB / 512GB SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Készpénzes / Utalásos Számítógép felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

konkrétan bedarálta magát a váltó.
. Azt hittem, ez is 100% Renault fejlesztés, anno még a gyári brossúrát is letöltöttem hozzá R hungaria oldalról.

Ez milyen izzó?
Igazából hol csinálja hol nem, én önindítóra tudok gondolni (mondjuk motor indulás után jelentkezik, talán nem engedi vissza magát a fogaskereket ?) , de mondom inkább rákérdezek itt.

