-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
valaki_xy
tag
Sziasztok!
2010-es, 106 lóerős 1.5 dci 3-as Grand Scenicen körülbelül mekkora tétel egy turbó csere felújított turbóra? Anyaggal, munkadíjjal, mindennel együtt.
Már van egy ajánlat, de annak megítéléséhez érdekelne.
Köszönöm! -
Alusky
senior tag
válasz
vzsryl #97610 üzenetére
Ha találsz szerelőt aki dolgozik 10k órában (nagyvárosok körül nehéz lesz) és valóban nem kell a motort kiszerelni akkor egy százas is faragható még ezen. Amúgy valóban ennyi, hengerfej és vezérléscsere az nem olcsó.
Sajnos ahogy más létszükséglet szakterületen, itt is indokolatlanul megugrottak a díjak, autózni muszáj, ez ki is van szipolyozva. Hozzátenném, hogy érthető. Nálunk is panaszkodtak, hogy százezrekért vállalnak emberek fűnyírást pedig a hülye is meg tudja csinálni azt a munkát, csak hát a 15 milliós házak most 100-ba kerülnek itt és nem akar senki az anyjával élni 50 éves koráig, mégis miből oldja meg.Mi inkább építettünk garázst, aknát, vettünk szerszámokat, mezőgazdaságban amúgy is kell, meg mert olcsóbb már rövidtávon is ha több autó van a családban, mint szerelőkhöz járni, még ha el is rontom és kétszer kell szerelni. Jól tükrözi az árakat. Nem mondom, hogy más is csinálja ezt egy darab vezérléscsere miatt, de alap szerszámokat, ha nem lakásban él érdemes beszerezni, mert olcsóbb lesz végül meg nem kötött. Itt 3 hétre adnak időpontot a szerelők addig rohad a kocsi valahol, full tele vannak, még a szomszédok házai előtt is a szerelőre váró autók állnak, beszarás az egész. Minden fővárosi nyaralós a környéken lehordja vidékre a kocsit, mert itt féláron dolgoznak és megéri nekik, addig meg nyaralnak.
Vezérlést cserélni kell, hacsak nem a múltkor lett betéve újonnan akkor vissza lehet rakni, de amúgy cserés a láncos is.
-
ParmaBoy
tag
válasz
BigBlackDog #97642 üzenetére
Alanyi adómentes. Autószerelők között gyakori vállalkozási forma.
-
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat #97638 üzenetére
Ha kicseréled megszűnik a hiba. Ami jelen esetben a fals levegő és megemelkedett alapjárat.
-
Alusky
senior tag
[link]
Megane tulajok. -
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat #97634 üzenetére
Ki kell cserélni a szelepet és menni tovább.
-
t.imi
addikt
Sziasztok!
Mefelelőek ezek az alkatrészek? 2013 M3 kombi 1.5 dci
Fékolaj dot4 kell?
[Hátsó fékcső]
[Hátsó féknyereg]
[Hátsó rugó] -
belaazallat
addikt
válasz
rob210 #97533 üzenetére
Üdv!
2009-es 1,2 16V 101 lovas clio. A kartergáz visszacsapó szelep azért vollt ragasztva, mert valaki megmókolta, szétszedte és kiherélte, összarakásnál eltört a csonk.
Ha hosszú távon közlekedtek kiherélt szeleppel az autóval, akkor milyen karbantartásokat, szervízt kellene a járművel elvégezni! Köszi! -
rob210
Topikgazda
válasz
troll81 #97631 üzenetére
FAG 713 6303 00 hátul
FAG 713 6301 80 elölRENAULT: 7701205812
RENAULT: 7700841979 -
troll81
addikt
válasz
rob210 #97630 üzenetére
Semmi gond.
Igazad van.
A probléma a típus idegen jármű...nagyon gondolkodnom azon hogy megy a flottabol.
Mert csak ez az egy jármű problémás nekem, illetve hatékony javítása kivitelezhetetlen számomra a sok kritérium miatt lassanRenault Twingo c06 2003 58 ps ABS és stabilizátor elől.
-
rob210
Topikgazda
válasz
troll81 #97629 üzenetére
Lehet, hogy én most nem vagyok kedves, akkor elnézést, de kiemelném az összefoglaló első sorát!
Ha segítséget kérsz jó helyen jársz, de kérünk tisztelj meg annyival minket, hogy pontosan kérdezel és leírod milyen gépjárműről van szó. Típus, évjárat, motor. Köszönjük!
Ne haragudjatok, de én munka mellett nem tudom észben tartani kinek milyen autója van.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #97625 üzenetére
Nem, lengőkar csavar
-
zaskar
senior tag
válasz
vzsryl #97622 üzenetére
Ja, most kapcsolok, hogy a tied benzines, M4R, az enyém meg dízel. Persze ennél is lehet ilyesmi, de ezeknél kevésbé hallottam hasonló problémáról. Nekem a Megane II 1.5 dci lett ugyanígy hengerfejes, de már nem csináltattam meg, hanem ment a bontóba (voltak más bajai is).
-
MasterMark
titán
válasz
vzsryl #97622 üzenetére
Az, hogy zöld semmit nem jelent. A régi 90-es évekbeli is zöld és mégsem jó bele. A Renault Type D / Glaceol RX type D az inkább élénk világos zöld, vagy sárga. De bármilyen színű is lehet.
De ha mindent jól csináltál, akkor is lehet anyaghiba, valami gyári szerelési hiba, vagy tényleg bármi.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
zaskar #97620 üzenetére
S-es rendszám, és elvileg németből lett behozva, szóval fogalmam sincs. Hivatalosan 126k-val vettem, és 164k van most benne.
#97621 MasterMark: Nálam:
-nem volt túlmelegedve
-ahogy írtam is, hidegen nagyon odafigyeltem a fordulatszámra
-csak Elf SXR 900 5W-30-at kapott
-a vizet a szerelő rakta bele, és zöldet
-most kapott beru gyertyákat, amiket Robi ajánlott
-2 alkalom kivételével OMV-n tankoltam csak -
vzsryl
nagyúr
válasz
rob210 #97618 üzenetére
Zöld volt, amikor vettem, és az első szerviznél szintén zöld ment bele.
Akkor gondolom emiatt nem lett hengerfejes. De akkor mitől?
Hidegen kifejezetten odafigyelek arra, hogy ne menjen 3000 fölé, olaj+szűrőket időben cseréltem mindig.
Annyi furcsaság van, hogy a legutóbbi olajcsere óta kezdte el zabálni a vizet. -
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat #97617 üzenetére
G12+ mehet bele , ha most piros van benne , vagy rózsaszín ki minek látja. Ha most is typ-d azaz zöld van benne akkor azt Is kell beletenni. A lényeg, hogy ne legyen kevergetve.
-
rob210
Topikgazda
Na egy kis szakmai tapasztalat.
Csináltam egy gt twingot. (Mindent is megcsináltam már rajta)
A lényeg, hogy volt egy hajópadló szerű recsegő hang ha koppanásig kitekerte az ember a kormányt. Illetve ha fékezett előre, majd fékezett hátra menetben.
Azaz terhelésváltásra.
3 napom ment rá, de meglett
a lényeg, hogy mivel csak megroppant így nem esett ki.
Be volt szorulva a kaszniba így az anyát le tudtam húzni nyomatékra. Aztán kínomban ki akartam szedni és ahogy rátettem a fejére a kulcsot pakk. De amíg az anyát húztam addig semmi. Csavarcsere gond megoldva.
3 napig húztam feszegettem rángattam szedtem szét raktam össze mjndent. -
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat #97613 üzenetére
Mibe?
-
belaazallat
addikt
válasz
rob210 #97606 üzenetére
Üdv!
Milyen fagyálló való bele? Mire kell figyelni?
Sajnos költséghatékonyság miatt sógoromat kell megkérnem olaj csere, vezérlés és hosszbordás szíj cserére. Szerviz 180000Ft-os árajánlatot adott, de olyat, hogy még értelmezni sem tudtam, hogy mi micsoda("szakszerviz"). -
troll81
addikt
Sziasztok.
Renault Twingo c06 2003 58 ps.
Első kerékcsapágy megjött kéri a cserét melyik márkát válasszam? -
rob210
Topikgazda
válasz
vzsryl #97610 üzenetére
Nem rossz ajánlat ez még ha bizonyos dolgokat nem is értek.
Pl. miért kell kivenni a motort.
Mi a helyzet a váltóolajjal, ha már kint van a motor??
Ha a régit akarják visszatölteni , na az szakbarbár megoldás.
Illetve a vízpumpát sehol nem látom szerepeltetve.
Meg pár apróságot, tisztító tömítő anyagok, vagy ez náluk benne van a rezsíóradíjban?
meg hát néhány helyre márkát írhatna, mert pl. vezérlésből csak a gyárit engedném felrakni ami viszont ennyiért nincs.
De ha garit vállalnak rá végülis az ő gondjuk. -
rob210
Topikgazda
Srácok kiírom inkább ide, mert már túl sokan kerestetek meg privátban.
Július 3.tól vagyok elérhető, addig már több okból sem leszek elérhető. -
rob210
Topikgazda
válasz
vzsryl #97604 üzenetére
Azt az 500ezrest ha benne van minden fogadd el azonnal!
Én 600alatt hozzá se nyúlnék.
Hengerfej tömítés, hengerfej csavar készlet, szelepfedél tömítés, vezérlés, olaj, fagyálló, és olajpumpa lánc amit ilyenkor "én" kicserélek, akkor van egy "új" motorod. A gépmunka 210e ebben benne van minden, mert ha neki kell állni 3 hónap múlva a szelepállítás miatt újra nem leszel boldog. Ennél a motornál csészés az állítás nem hidros vagy csavaros.
Sajnos ezeknek a motoroknak ez a nagy baja, ha valami megkotlik csillió javítani, cserébe , ha jól megcsinálják sose romlik el.
Élek a gyanúval, hogy nálad is rossz fagyállóvalbment a verda. -
MasterMark
titán
válasz
vzsryl #97604 üzenetére
A kiszedést nem tudom, az típusfüggő.
A vezérlést viszont ha levették, akkor nem szabad visszatenni. Ettől függetlenül ezeregy kontár szerelő van, aki visszarakja...A használt vezérlés már nyúlt, kopott stb. Nem lehet pontosan jól beállítani utána már, ha le lesz véve. A szakszerű az, hogy ha egyszer leveszik, utána cserélik. Általában ez alap dolog, szóval nem hiszem, hogy külön mondanák.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
MasterMark #97603 üzenetére
Tehát ha jól értem, akkor egy hengerfej tömítés miatt motor kiszedés, vezérműlánc csere szükséges. 3 szerelővel beszéltem még, és ezt egyik sem említette. Ez az egy szerelő mondta csak.
-
mycso
Topikgazda
válasz
angyalpc2 #97597 üzenetére
Az első kettő, valószínűleg manuális / fél manuális klímás.
- a bal oldalival hőfokot, a jobb oldalival (szerintem) pozíciót álítasz, hogy hova fújjon
- az elsőnél csak két tekerő van és nincs páramnetesítés funkció az első szélvédőre, a tekerők közepe nem funkcionál gombként
- a másodiknál a bal tekerő közepében gomb van az első szélvédő páramentesítéséreA harmadik, negyedik és ötödik, pedig dupla digitklíma
- a két tekerő a két oldal hőfokát külön tudja szabályozni (össze is kapcsolható, akkor a bal tekerővel szabályzod mindkét oldalt)
- 3 és 4-nél a tekerőkön belül van a hátsó ablak fűtés és az első szélvédő páramentesítő gomb
- az 5-nél külön gombon van a hátsóablak + első szélvédő páramentesítés és ennél a fújási pozíciót külön menün belül tudod állítani.És sőt facelift után van még egy fajta: (sőt ebből is van legalább 2 verzió)
-
vzsryl
nagyúr
rob210:
Kaptam egy komolyabb árajánlatot hengerfejtömítés cserére. Állítólag ki kell szedni a motort, vezérműláncot is cserélni kell. Emiatt meghaladta a fél milliót az ajánlat.
Ez így true? Tényleg ennyire bonyolult ezen a motoron egy tömítés csere?
M4R motorkód. -
kcsa
veterán
válasz
angyalpc2 #97597 üzenetére
Kevésgombos: manual klíma
Sokgombos: "digitklíma" (automata) lesz, bár bevallom ilyet még nem láttamA két színes kijelzős között funkcióban AFAIK nincs különbség, csak a kisképernyőshöz vannak gombok az egyes funkciókhoz, a nagyképernyősön minden a kijelzőről vezérelhető.
A fentiek mellett ott van még a facelift utáni is, ahol a tekerőgombon megjelenik a beállított hőfok.
Én alapvetően a gombokat preferálnám, de a facelift előtti kisképernyős is ilyen félig-meddig átmeneti: van gomb, de odanézés nélkül az sem irányítható már (szerintem), az érintőfelületet a befújás erősségéhez inkább nem is minősíteném..
-
angyalpc2
aktív tag
Megane 4 klíma konzolt érti valaki?
Úgy értem, több fajta is, a sima rádióson belül is.
Mi a különbség? pláne a közepes és a nagy kijelzőshöz képest?A bal oldali forgatón van ahol van egy hőmérséklet ikon, van ahol szélvédő ikon,
van ahol a jobb odalin is szélvédő ikon, ülő ember helyett.És a klíma rész az egyébként "kisrádiós" változatok miben különböznek a közepes és nagy kijelzős klíma résztől?
A nagy kijelzősnél meg ráadásul semmiféle felirat nincs.
Esetleg ti melyiket preferáljátok? Melyik jobb? -
Nordik
őstag
válasz
diablo1984 #97585 üzenetére
Ez szerintem is légzsák átvezető. Nekem ugyanezt csinálta az M2. 16 ezer forint volt az utángyártott (M3hoz egy 20as) én videó alapján 1 óra alatt kényelmesen kicsereltem. Nem bonyolult.
-
diablo1984
veterán
válasz
vzsryl #97591 üzenetére
A hibaforrástól függ, meleg - >kitágul és tömít. Van olyan is, hogy egy repedés a kitáguláskor nyílik és akkor megy jobban be a hűtőfolyadék. Nekem anno a lagunában álltó helyzetben is befolyt a víz a tákoló előző gazda után, ahol a bontott hengerfejet megsmirdlizték és használt hf tömítéssel összerakták, a vezérműtengely bordás kerekét százas szeggel ékelték ki, én meg csodálkoztam, hogy fogyik a víz....
-
vzsryl
nagyúr
válasz
rob210 #97581 üzenetére
Kezd egyre biztosabb lenni. Reggel megvolt a pápa választás.
Olyan fehér füstfelhőt hagytam magam után, hogy ihaj! Aztán amíg nem melegedett be a motor (~5-10 perc), addig húztam magam után a “sz@ros pelenkát”. Meleg motornál semmilyen füst sem volt, erősebb gázadásra sem. Én úgy tudtam, hogy ez fordítva szokott történni. -
mycso
Topikgazda
válasz
Steve_Brown #97574 üzenetére
Szia, elvileg ez is az M9R motorcsalád, viszont, hogy itt mi a különbség a 130, 150 és 17x lovasokhoz képest azt nemtudom.
Maga a lelke, az ugyanaz.
2.0dci egy nagyon jó motor, picit nyersen jár, picit többet fogyaszt, mint a német kétliteres diesel társai, viszont nagyon nagy tartalék van benne és megfelelő olajcsere intervallummal "örök mint a nyomorúság". Láncos, nagyon kevés embertől hallottam eddig lánc problémákat, simán vannak gyári lánc és turbó párossal 400 vagy akár 600ezer kilómétert futott példányok.
Az EGR-t természetesen nemárt takarítani (nem naponta, de kb. 100.000km után érdemes ránézni, de ez nyilván a motor össz állapotától is függ).
A regenerációra nincs jó receptúra, mert ahhoz ismerni kellene, hogy hogyan használták az autót...
A kéttömegű sem elromlós fajta, simán elmegy 300-400 ezret, de ez is nagyban felhasználás függő, de jellemzően tartós.
Rohadás, ha nemvolt törve, vagy megfelelően volt javítva, akkor abszolút nem jellemző.
(inkább laguna3 tapasztalatom van, 2.0dci-vel) -
válasz
diablo1984 #97585 üzenetére
Hogyne tárolná, azt is tárolja, szerintem azt is, hogy a hiba hányszor és mennyi ideig állt fent.
Tipikus kezdődő átvezető/kontakt hiba. Nekem a tempomat csinálta, (L3), kicseréltem az átvezetőt. Egymás mellett fut a légzsák és a tempomat gombok átvezetője.
[link]
Persze lehet más is, a diag kiírja, hogy melyik körben érzékel szabotázst.255670019R
Ha ez kell, és használt komplettet veszel, figyelj, hogy neked a közepe, a fekete belső része kell leginkább. -
Josi
aktív tag
válasz
diablo1984 #97585 üzenetére
Kormányátvezető szalag?
-
diablo1984
veterán
A megane 3 konbi elkezdte csinálni, hogy random légzsák hibát ír, majd eltűnik, 5másodperc múlva megint, majd megint eltűnik és így folyamatosan. Gépre ninxs értelme így rakni, mwrt nem hiszem, hogy tárolná, de vajon hol lehet a gond?
-
MasterMark
titán
válasz
belaazallat #97583 üzenetére
Le kell forrasztani a gombot, és egy másikat tenni rá.
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Szétszedtem a Clio bicskakulcsát, mert a nyitó gomb hol működött, hol nem.
Ezt találtam:
Kijött a gomb a mikrokapcsolóból. Ezt hogy lehet orvosolni? Van tartalék kulcs.
Köszi!
-
vzsryl
nagyúr
válasz
rob210 #97581 üzenetére
Azt nem tudom, ezt nem fejtette ki jobban, mert most alapvetően az ABS kocka probléma megoldása volt a lényeges. Nekem is top prioritás volt, mert szeptemberben műszaki.
Szerintem mással fogom csináltatni a hengerfej problémát, mert a logisztika elég nehézkes volt most is. Helyi szerelő kéne, mert sikoltatásra van helyi szaki. -
vzsryl
nagyúr
válasz
Sirus86 #97578 üzenetére
Biztos. Szerelő megnézte, büdös is volt. Ha csak áll, akkor nem tűnik el semennyi, viszont ahogy megyek vele egy szokásos 25km-t melóba, vagy haza, akkor két indítás között, hidegen nézve is mindig eltűnik belőle kb 0,5-1cm. Pár naponta tölteni kell, és napi 50km-t megyek.
-
kcsa
veterán
válasz
MasterMark #97577 üzenetére
Ezért voltam mázlista, hogy telement, és nem csak negyedig, vagy valami hasonló.
-
kcsa
veterán
válasz
vzsryl #97575 üzenetére
Nekem is volt ilyen bátorságpróbás autóm, fogyott a víz és csak a helyi vasútállomásra jártam vele.
Aztán egyik délután hazajönni már nem tudtam, mert állásban koppra telt az egyik henger hűtőfolyadékkal - és ez még talán a legjobb variáció volt, mert így legalább biztosan meg sem tudta mozdítani az önindító
Szóval én nem erőltetném, kivéve ha biztosan csak kifolyik valahol.
-
vzsryl
nagyúr
Laguna M4R helyzetjelentés:
ABS kocka: Felújította a pixelfix, mert sajnos végleg megadta magát. Most jól működik, teszteltem is.
Gyertyák cserélve. Ha Robi látná milyen állapotban voltak a benne levők, akkor racsnis kulccsal verne agyon.Víz eltűnés: Sajnos megeszi.
Zsebbenyúlós lesz, de remélhetőleg nem dízeles árban. Egyelőre gyűjtöm az “árajánlatokat”. Ha van nálam desztvíz, akkor merjek vele hosszú útra menni, vagy felejtős? Valószínűleg augusztusig nem tudom mellőzni a verdát.
-
Steve_Brown
senior tag
Sziasztok,
Renault Grand Scenic 2013-as 160 lovas 2.0 dci-vel kapcsolatban kérdeznék. Betegágy? Nem betegyágy? Bosch CP3 vagy CP4-es pumpa van rajta? Ha gyári gépre lehet tenni és tudunk porlasztó korrekciót nézni milyen értékeket kell látni? Mekkora eltérés lehet a 0-tól illetve egymástól? Hideg indításnál vagy terhelésen hallgató ha porlasztós?
Részecskeszűrő mennyire bajos? Ha ki tudjuk olvasni a regenerációtól megtett utat mennyit kell látni hogy meg lehessen nézni? EGR rendszer? Kokszolódik? Kettőstömegű hajlamos csattogni? Turbó mennyit megy el? Van velük valami probléma? A 6 sebességes rajta M32-es váltó?Valami egyéb amire figyelni kell? Rohadás? Futómű probléma?
Légyszi aki ért hozzá lásson el jó tanácsokkal!
-
t.imi
addikt
válasz
tothjozsi96 #97571 üzenetére
-
tothjozsi96
addikt
Valaki használ a Renault-jába Shell motorolajat?
-
Nagya21
addikt
válasz
MasterMark #97563 üzenetére
Hali!
Fékolaj is jól oldja.....
Üdv Nagya -
t.imi
addikt
válasz
MasterMark #97553 üzenetére
Áhh, köszi!
Én csak itthon vásárlok, no warez, no para. -
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #97563 üzenetére
Csak vagy állni hagyod vagy sok fog kelleni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #97561 üzenetére
szakmai titkokat adjak ki?
Egyébként a két pipához gyártottam le adaptert és azon meresztül kap levegő kokszoldó kombót.
Eddig mindegyik jó lett.
A sajátomnál is azzal kezdtem.
De az is működik ha bemeríted az egész szelepfedelet és ipari porszívóval megszívod a karterkivezetésen keresztül. Mondjuk K2 akra -
MasterMark
titán
-
rob210
Topikgazda
válasz
Sirus86 #97556 üzenetére
Szelepállításra oda kell figyelni.
60ezrenként kell.
Illetve gyengébb lesz mint a k-s sorozat arra készülj fel!
Viszont fillérekből fenntartható.Típushiba a szelepfedél olajlecsapató eltömődés, azt ki kell pucolni szelepállításkor. Aztán csak megy és megy.
Egyszerű atombiztos szerkezet. -
Gombinyó
őstag
Ezek a My25 Captur full hybrid E-Tech 160-ok mennyire lehetnek élhetőek autópályás használat mellett? Ha jól sejtem inkább városi használatra lehetnek optimalizálva.
-
Sirus86
aktív tag
Renault Modus 2005-os D4f-es autonal milyen tipushibak ismertek? Jovo heten megyek Magyarorszagra egyet megnezni, es en a K4M-est ismerem tuzetesen. A kocsinak nagyon jonak kell lennie, mert a szomszedunke volt es evente kb 1000 km-t ment vele es garazsban allt, szoval csak tehnikai dolog erdekelne, ami D4F specifikus. Koszonom! U.I.: Vezerlescsere, olajok, folyadedok, gyujtas csereltetve lesz altalam, engem inkabb a gyenge pontok, megnezendo dolgok erdekelnenek.
-
rob210
Topikgazda
Mivel nagyon beindult a téma jelzek előre a fórumon tilos a warez! Mielőtt valaki bannoltatja magát
-
roli1979
csendes tag
válasz
MasterMark #97553 üzenetére
Általában ott sem adnak lemezt, inkább letöltőlinket adnak.
-
t.imi
addikt
Ezeket hazai vásárlás esetén is csekkolják, vagy csak a kintieket?
-
Nordik
őstag
Cseréltem M2-nél légzsák átvezetőt. A visszajelző kialudt, úgy tűnik minden rendbe van.
Kell ilyenkor valamilyen tárolt hibát törölni vagy ez így rendbe van és lesz is légzsákom ha bármi történne? Nyilván ne legyen semmi ilyesmi.
Sajnos nincs diagom.
-
roli1979
csendes tag
Szóval, akkor ezek az eszközök kínai, vagy valamilyen illegális másolatok?
-
rob210
Topikgazda
válasz
roli1979 #97543 üzenetére
Egy nagyon fontos dolog van!
A nav nagyon ráment ezekre, szóval ésszel, mert milliós bírságok repkednek.
A különbség abban van, hogy teljes értékű-e.
Az egyik egy nyáklapos a másik vagy két nyáklapos vagy két oldalas a nyák benne.
Mivel cimborámnál jártak így tudom, én is inkább beszereztem egy jogtiszta thinktoolt . Mert horror mire képesek bírságolni.pedig nem te forgalmazod vagy készíted.
-
roli1979
csendes tag
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem.Szeretnék venni az autómhoz can clip-et. Találtam is egyik vásárlós oldalon, de van 2 féle is. Egyik 60ért valami vci, másik 99.ert. milyen különbség van ezek között? Az árán kívűl... Illetve 40 alatt vannak kínai oldalakon...
-
Dyno
veterán
válasz
MasterMark #97535 üzenetére
Az a vicc, hogy 50-ezret mentem már a kocsival mióta nálam van és semmi előjele nem volt mindig kicsit fogyogatott a víz, de minimálisan, aztán az lett fura, hogy a fűtőradiátorom elkezdett hidegen gázadásra bugyogni, aztán ez volt az eredmény.
Valamikor állítolag a korábbi tulajnál volt hengerfejezve, valszeg szarul, csak az a durva hogy eddig bírta, ja meg piros hűtőközeg volt benne, pedig sárgának kéne lenni....igaz 344ezer van benne. És mostanába akartam cserélni a kocsit, de ezt most sajnos senki nem fogja kifizetni hiába lett megcsinálva....pech. -
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat #97536 üzenetére
Retro autonál van minden.
Törökbálinti autósbolt. -
MM
őstag
válasz
belaazallat #97536 üzenetére
Ezt a Clio-t nem ismerem konkrétan, de Megane-oknál pl. ha nem jár a motor, az ablaktörlő kart kell 0-ról ütközésig (leggyorsabb állásba) tekerni. Akkor felmegy mindkét ablaktörlő az ablak közepére, és ki tudod hajtani.
-
belaazallat
addikt
válasz
rob210 #97533 üzenetére
Hogy rakom szervíz állásba?
Próba úton is és állóhelyzetben is élődignosztikán nem látott a motor működésében hibát.
Nem tudom, hogy van-e konkrét típus ismerete. Azt tudom, hogy fényképpel kiemelte, hogy ott is van olajszivárgás. Utólag visszaolvasva jegyzőkönyvbe beleírta, de nem jutott eszembe mégegyszer megnézni. Most visszaolvasva már okosabb lennék. szóval ez most user error! Bocsi! Lassan 20 órája fent vagyok.a szövetes benzin csövet és a visszacsapó szelepet honnan érdemes beszerezni?
-
rob210
Topikgazda
1.6 16v 101 le m3
Előtte utána. -
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat #97525 üzenetére
Szia.
Ablaktörlőt szervízàllásba kell tenni csak úgy nyitható fel.
Check engin, égéskimaradás miatt van , be kell állítani a szelepeket.
Cső ne is keresd a cikkszámot 38ezer forint a gyári.
Én szövetes benzincső alumínium visszacsapó kombóból szoktam legyártani. Karter gáz visszavezető. (Egyébként)
Azt hittem olyan ember nézte át akinek van típusismerete.
-
belaazallat
addikt
Nem a motorháztetőben akad el, hanem saját magában, ha megnézed a forgáspontnál nem megy el a csonk fölött, hanem bele ütközik.
A cső ismert hiba volt. Azt nem tudom megreklamálni.
A Dzsin 227km-es ut 80. km-nél jött, de utána meg 140 km alatt, nem tudtam megismételni a hibát, bárhogy forszíroztam. Volt, hogy felvittem 5000 fordulat fölé a motort, de semmi. -
szebe
addikt
válasz
belaazallat #97525 üzenetére
Az ablaktörlő egyáltalán nem nyílik, vagy elakad a motorháztetőben? Utóbbi esetben kézikönyv megmondja hogy hogy áll ki függőlegesbe a kar, és úgy már mehet.
A dzsinn meg a cső miatt én az eladónál reklamálnék.
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Megvettem a Clio-t. Hazajött 22x km-ről. Egy kigyorsításnál 3 szor felvillant a chek engie lámpa. Olyan volt mint télen a kipörgésgátló villogása. Nem tudtam többet előidézni. Vigyem el, rakassam diagra, vagy hagyjam?
Menetközben eleredt az eső, csíkosan törölnek a lapátok, pont szemmagasságban. Megakartam nézni őket, fel akarnám hajlítani a karokat, a sofőr oldali kart nem lehet felnyitni. Ez gyárilag ilyen, vagy csak az enyém selejtes?
Cseréltetnem kell gumit.
Jól látom, hogy ezen a felnin inbusszal nyílik a kupak? Ez nem spec kulcsos, ugye?
Ezen a képen a szikszalagozott csőből szivárog valami. Mi ez a cső, lehet-e, érdemes-e cserélni?
Köszi! -
-
Jimmy8
senior tag
Megane 2 1.6 benzinesbe belerakható a diesel motorháztető szigetelése? Motorháztetőt becsukva elfér a blokk felett?
-
troll81
addikt
válasz
sesomaru1989 #97518 üzenetére
Racimgbazar ott lesz .
-
sesomaru1989
aktív tag
Igen, vis csak ezt a részét... akartam szállítani egy hosszab lécet es h lehajtsam az anyos ülést ki akartam szedni a fejtámlát de letört a mechanikája ennek a szarnak...
Szóval most új kerestetik a helyére:) -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #97518 üzenetére
Szétszedted az ülésed?
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
A következő alkatrész keresésében tudna nekem vki segiteni? Hátha vki tudja Mo-n belül ilyet hol lehet kapni.
7701206808 köszönöm előre is.
-
válasz
Jimmy8 #97516 üzenetére
A L3-ban is ilyen pl. a klímapanek, de legalább az ajtóbehúzók szép fényezettek, nem ilyen gumis xarok.
Az én félbőrős, bézs belsős M2-mnél az egyik oldalon fekete, a másik oldalon fehér volt az alap műanyag, ami bézsre volt legumizva. A hátsó ablak gomja és háza fekete, de lehet azok is fehérek voltak. Annyi, hogy nekem szépen lefújták ingyé'. De egy bekevert sprével is simán megoldható, csak nem szabad túltolni, mert ha megfolyik, akkor xar lesz. -
Jimmy8
senior tag
válasz
forceberg #97515 üzenetére
"Csak" súnya, de nem akarok vele küzdeni. Egy-két elemről már leszedtem a ragacsot denszesszel, de nem lett szép (foltos lett). Festegetni nem akarom, és talán az anyagában színezett (pl a lentebb linkelt bézs) kibírna még pár évet.
Hasonló kérdés: Clio3 faceliftben (2010-) is vannak még ilyen gusztustalan soft touch "gumi" bevonatok?
-
Jimmy8
senior tag
válasz
norbert1998 #97512 üzenetére
Sajna 13-15e Ft már ott is
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
kisgyerek85 #97151 üzenetére
Újra megy mint a villám
légmennyiség mérőt kellett cserélni.
-
Benir8
senior tag
Tudja valaki nyelestengely szimering cikkszámát?
Catcar.info robbantott ábrán sehol nincs feltütetve, rajzolva.
Megane 2 1.6 16V kombi 2006 KM1R
Váltó típusa JH3142 -
Jaded
őstag
válasz
belaazallat #97496 üzenetére
És az első lökös fújva van.
-
-
Sirus86
aktív tag
Ezek a motorok nem erogepek, de ha erzel egy kis megtorpanast alacsonyabb fordulaton, akkor erdemes lehet a szivosort teljesen kipucolni az elejetol a vegeig. Aztan jol fog menni megint egy jo darabig. Illetve nalam rendre 220-262 ezer km soran haltak meg a K4M-K7M motorkban az injektorok. Az is tud ilyen megtorpanast okozni szereny velemenyem szerint.
-
Ezt a képet is. Ha megnézed, szép lineáris, és 130 Nm-ről indul, a maximumig az csak 17% növekedés. Én úgy érzem, mintha itt legalább egy 1,5x szorzó lenne. Igazából a kocsi megy, szóval emiatt nem viszem szervizbe, kérdésem inkább arra felé irányul, hogy ha menne, akkor érdemes-e utána járni, vagy ez ilyen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- Gyeon Q2 autó kerámia bevonatok TOP Áron! + ajándék
- Immax - EV utazó töltőállomás elektromos autókhoz AC Type 2 32A/380V 22kW + dugó 230V 5m Wi-Fi Tuya
- Új, csomagolássérült Catler KM 8020 konyhai robotgép - 2 év bolti garival! -
- iCarsoft CR Max autodiagnosztika ELADÓ
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- CarPlay / Android Auto adapter meglévő Android alapú fejegységhez
- ÚJ Lenovo Yoga Slim 7 - 14.5" 3K OLED Érintő 90Hz - Snapdragon X Elite - 32GB - 1TB - 2,5+év gari
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged