-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tycon
tag
Kérdésem volna. Laguna 2. ráncfelvarrott. A klímaventillátort nem szabályozza a digit egység. a pucukák mennek, le fel, de tojik rá a motorventillátor. Előtét új, digit egység cserélt, az is azt csinálja. A Clippel lehet valamit tanitani?. És ha kikapcsolom a digit egséget, akkor is forog közepes fordulaton. Indításkor meg vár egy kicsit, és nekilát közepesn forogni. Hideg, meleg van, lapátok dolgoznak. Be lehet kalibrálni-tanítani a ventillátort? Hol találom a Clipben?
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz zsola400 #91613 üzenetére
Kösz, de az eredeti, ami 2006 óta benne van, az eddig is belevaló volt. És ugyanazt csinálja. Nem csinál semmit. Illetve nekem az az elméletem, hogy a ECU ad neki parancsot, mert később indul, és ha leállítom a motort akkor is megy a közepes fordulaton. amíg a kártyát ki nem veszem. A nejem állandóan jön-megy, vagy a hó esik, vagy a szél fúj, vagy én nem vagyok 100-as (az nem vagy). Azt tudom, valahol van, hogy a lapátokat lehet mozgatni a Clippel. Ott a ventillátort esetleg tól-ig? Tudom, nincs rajta érzékelő. Azt se tudja, megy e.
[ Szerkesztve ]
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
Hogy lehet a Clipet win64 alá betenni, hogy menjen a Drivers\JCAE CAN APRES RENUMERATION. ami ugye XP 32 alatt megy csak.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz zsola400 #91737 üzenetére
Ott van, VMvare-ban, XP-n. Csak az a gépem döglődik. Már bekapcsolni is a exp. gombbal tudom, és a töltési csatija is erősen KH-s. Pedig már 2x javítattam. a másikra meg nem megy át a Virtuális, átmásolva licencet kér a VM, azán ott az XP, azt se tudom elindilna e rajta. És még a Clipet is rátenni, derékba törni. Magamat.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
Értem. A szakszervíz már nem ilyen Clipet használ, vagy ott is XP32? Vagy nem Clip, hanem Bosch. De az nem orig Renault.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz molnarpeter #91836 üzenetére
Szedtem szét ilyet. Szétfűrészeltem. Elég a kapcsoló rézszalagja. Az alátét a Lagunánál nem játszik, be van kenve a nyaka ruglmas tömítővel, alátéttel elmegy a pozíciója.Középső érintkező idetesz odatesz a kapcsolásnál.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz norbert1998 #91851 üzenetére
Nekem egy Aldis kamerám van. A kiszerelt porlasztó volt a punci, ahol bedugtad? Az izzógyertya elég sovány, gondolom.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz MasterMark #91883 üzenetére
Én nem csinálok nagy ügyet belőle. Évente kiszívom a féktartályból egy nagy inekciós fecskendővel, és újat töltök bele. Oszt jó. De nem gazdagszik meg tőle a service. És én csak olyan koca szerelő vagyok. Közlekedésgépész-mérnök, általános és közlekedésgépész technikus, finommechanika-műszertechnika szakmérnök. És szervízt és felújítóműhelyt csak vezettem, a rabok meg szereltek az IM-ben.
Mondjuk én szoktam a fékbetétcserénél a kinyomott dugattyú gumiharangja alá olajat injekciózni, és úgy nyomom vissza. Meg egy ki-vissza ciklust is nyomok. És akkor nem rohad a dugattyú be.[ Szerkesztve ]
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz gabor9991 #91889 üzenetére
Nem, ez a kókányolás. Nem javaslom. Féket nem birizgálunk, csak ha nem fog. Kicsit több a tisztulás, ha a négy légtelenítőt is használjuk. De a kocka az régi fékolajos marad azért többnyire. A munkahengerek akkor kaphatnak új lét. A kuplung akkor még nem is lett megemlítve. Pedig közös a lé. A fecskendő egyébként jó, mert azzal kiszívom a tartályból, aztán újjal feltöltöm. És akkor már az új fut ki a légteleneítőkön. A szervizben volt erre egy szerkezet.
[ Szerkesztve ]
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz Sirus86 #91915 üzenetére
Kicsit zörgetem még ezt a fékolajat. A fékolaj vizesedése esetén nem csak az a baj, hogy gázos lesz és puha, ha felforrósodik a hegyről lejőve. Azt is szereti, hogy beleáll a munkahengerbe (jellemzően ha dobfék). És beleáll a főfékhengerbe is a víz. És ott szép vályúrozsdát csinál.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz MasterMark #91927 üzenetére
Talán az oroszokról olvastam, hogy a tajgán vodkával pótolták. Nem is értem hogy hagyhatták..
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz molnarpeter #91955 üzenetére
10000km után én mindig utánatöltöttem. 5 litert, a régi helyére.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
Nekem az egyik Lagunám bekapcsolta a vészvillogót, a mostani sose. lehet, hogy nem szoktam eleget fékezni?
A légzsák jelzőm meg hol hibázik, hol meg abbahagyja. Azt mondja, a jobb oldali ütközésérzékelő táp hiba. Az hol van? Hol van hiba, hol meg elmúlik. Nem függ az ülés előrehúzástól, próbáltam. Aztán a Cliphez miért kel akkutöltő? És mekkora töltő, mert hiába teszem rá (10A orosz) 14.2V ot mutat a gyújtásra, de az ECU-nál csak 13.2V-ot mutat. És nem törli az ECU hibát. A többit igen, mert járó motornál is törli. Nyilván ECU-hibát nem lehet törölni járó motornál. Különben magam is kivenném a porlasztót, meg átírnám a kódját. Mert ilyen előtt vagyok. Check Injection. Meg egy regent kellene csinálnom.fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz zsola400 #92084 üzenetére
Volt hogy ment. Kínai. Azért vettem, 15 éve, 35 ezerért, mert annyit már kifizettem a szelepkód átírásért, amíg nem volt meg a téli-nyári felnis szettem. Azt átírta. Az 5 voltos USB a ludas benne, vagy milyen a Jó (de olcsó) Clip?
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz LamerGyuri #92093 üzenetére
Kösz. Értem. Régi verzió, és jó töltő. Igazából kondis táp lenne jó.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
Na, hogy a fene egye meg. Szenvedtem egy napot, de megvan. Felraktam a 169 helyett a 145-öt. Azt mondja, a 160-tól kell a töltő. Holnap lehet hogy kipróbálom, de azért töltővel. nem akata letörölni, aztán meg nem akarta feltenni a 145-öt. Mert be volt a disznó setup pipálva w95-re. VM, XP W32. Az újabb változatok egy dekával nem többek.
Egyébként van egy ócsó ELM 327 adapterem is, ami ugyan semmit nem csinál, kiírja, hogy forog a motor. Telefonra. BT-s, azt hiszem. semmit nem ír.[ Szerkesztve ]
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
Sajnálom, hogy nem bírom ki. Ide írogatok. A fene egye meg. Jön a nejem, beadta az Önkormányzatnál a pályázatunkat. Azt mondja, nem ment már el a boltba, mert valami nincs rendben az autóval. Recseg, ropog. Megyek előre-hátra az udvaron, semmi. Kibújok a pizsamáből, felültözüm kiállok. Na, akkor már recseg nekem is. Kitekerem a kormányt. Már a beülésem gyanús volt, olyan sportkocsis. Lent van az egész. Bal első rugó törött. Ez van. Holnap meg ugye etetikushoz kell mennem. Most kuncsoroghatok.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz rob210 #92244 üzenetére
Nekem a Laguna 2 ráncfelvarrotban már van kettő is, egyik sem megy, nem szabályoz. Új. De a pucukák mennek le-fel. Bontott klímavezérlő ugyanúgy. Új, régi előtét, tojik rá. Félfordulaton forog, ha beindítom az autót. Mi a nyűgje lehet? Amúgy hűt-fűt ezen a fordulaton. A Clip meg mutatja a százalékot, ami hazugság. 0-100%
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz zsola400 #92246 üzenetére
Kösz. És akkor rendelgessek bontott előtéteket? A vezérlőből is van egy bontottam, de az nem ráncosba való volt. De ugyantökmindegy, az is működik, de nem együtt rendeltem az előtéttel. Mit kell ezen az előtéten változtatgatni, tök ugyanúgy néz ki az új is. Csati is ugyanaz. Persze az már szétsült, megóberkedtem.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz rob210 #92249 üzenetére
Közepes fordulaton megy, ha beindítom a motort. De nem változatja a fordulatszámot, hiába nyomom a pucukákat a vezérlőn fel le. És ezt megcsinálja mindkét vezérlővel és bontott és új ellenállásal is, ugyanúgy. Igen, a motornál összesült, de azt újra csatiztam, ha ott összeérne melegedne a csati, és nem forogna, rövidzárt csinálna. Ha kiveszem a kártyát leáll.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz zsola400 #92267 üzenetére
Egy madzag elmegy a kesztyűtartó fele, szerintem a jobb külső tükörhőmérőhöz. Van egy csati a box oldalán, azt is széthúztam, összedugtam. Ha normális lesz az idő majd megnézem a drótokat. Kapcsrajzom nincs, momentán. Az ellenállásba két vastag vezeték megy, nyilván bejövő + és elmenő vezérelt +. És 4 kis vezeték a másik oldalon. Az a vezérlése lenne, nyilván. Kösz.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
Na, nekem is bejött a kéttömegű kuplunghiba! Szét van szakadva, közepén jó nagy luk. Lesett. A pedálgumi. De Bárdinál volt, Tökölön. Már ki is cseréltem. Van tapasztalata valakinek a részecskeszűrő előtti befújó habbal? Mindjárt fújom.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz rob210 #92393 üzenetére
Nem vagy egyedül, ne aggódj. Maximum. miattam. A nejem másfél év után tudta megsaccolni, hogy viccelek e. A pedálgumim kilukadt és lesett. Ennyi. A Mannol részecskesprayt befújtam, és 20km után letörölte a sárga vigyort a műszerfalról.
[ Szerkesztve ]
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz MasterMark #92409 üzenetére
1069Ft Tökölön (Tesco mellett) raktáron. Bárdi. Meg egy rugóösszehúzót is vettem 8 ezer, würth. Mert itthon csak 1 pár volt. És hát a másik rugóhoz másik kell. Eltört.
[ Szerkesztve ]
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz Szoszo94 #92463 üzenetére
https://euroelectric.hu
Itt az van kiírva az átvevő pult mellett, vizsgálat 5 ezer/db, felújítás 40 ezer/db. És ezt szóban is megerősítették, és mailban is. Vad dolgokat és láttam a duckon. Meg ajánlatot is kaptam, ami akkora, hogy ennyiért vennék meg az autómat, ha egyáltalán.
Tamorin kft:
Indikatív árajánlatunk: ( szett esetén)
- Injektor bevizsgálás nettó : 6000 Ft / db + áfa
( -50% ha javítást is végzünk)
- Injektor gyári felújítás nettó: 55 000 Ft + áfa / db - tólfejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz bence188 #92510 üzenetére
Inkább Besenyő Pista bácsi. Nemnormális. Én 5 litert beletöltök (elf), négyet leengedek, 10000 km-enként. Nem töltök utána, mindig tele van a pucuka. Nem füstöl, nem dadog, nem fogyaszt. és 270 e van benne és 2006-os. Fordítva. Leenegedek, utána töltök. Néha clippel regenerálok.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz bigdady #92511 üzenetére
Na erre kíváncsi vagyok. 14042 Ft. nálam. Anyagkltsg. Olaj, olajszűrő, légszűrő. Kauffer. Meg megnézem a szervóolajat, fékolajat, szíjakat.
Az időm persze megfizethetetlen. Nyugdíjból vissza lehetne számolni, de ha nem cserélek olajat akkor is kapok nyugdíjat. Remélem!fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
Ezt.
XY15-0540-02-005 Elf Evolution 900 SXR 5W-40 motorolaj, 5lit - 1 db 11299 Ft.11299 Ft
De van aki itt javasol MANNOLT. Én Elf szerűen járok el. A szűrők tökmindegy. Úgyis tízezrenként cserélek. Nemigen vittem szervízbe soha a kocsimat, hacsak nem karosszéria ügyben. De voltam szervízvezető fél évig az IM központi szervizében.fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz rob210 #92526 üzenetére
#91977forceberg
Nyilván én is úgy vagyok, amivel rossz a tapasztalatom, az ajánlom az ellenségnek. Egyébként meg ELF-et használok, de hogy az e az ár-értékben a legjobb, tudja a fene. Még az is lehet, hogy az elfet a dkv gyártja, nem elfúr. De a
996943-SCMSCT-Mannol 9694 DPF Foam Cleaner-Aktív habos diese...1 db1622 Ft.1622 Ft. cucc letörölte a sárga mosolyt a műszerfalról. Aztán, hogy meddig, ki tudja. 1600-ért kis kockázat.[ Szerkesztve ]
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz rob210 #92549 üzenetére
Azért nekem furcsa, hogy gyártjuk az autókat, de nem értünk hozzá, javításilag. Pedig már igen régóta láttam olyat, hogy a BMW videón mutatta, hogy kell valamit javítani. Meg tele van a y. Pisti szerel-lel. De se asztal, se egy satu, csk úgy a betonon a porba. És egy csavar sem tisztít, zsíroz. Aztán csodálkozik, igen be van rohadva minden. Se egy tálka, csak úgy rugdossuk a földön, és elkalapáljuk a önbiztosítós anya végét. Most éppen én is rugót cserélek, és belefutottam, megnéztem. Meg akkor már gömbtámaszt, pálcát, toronycsapágyat. A másik oldal megvolt két hete. Általában én adok tanácsot, tapasztalatot, ez a rohadt fűtőmotor vezérlés meg teljesen kifog rajtam. Dühít.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
Na, délelőtt kicseréltem a rugó, toronycsapágyat, stabipálcát. A délutánt már nem bírta volna ki a csapágyház.
[link]fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz diablo1984 #92561 üzenetére
A bal rugóm eltört. Akkor a balt cseréltem. Most meg a jobbat, rugót is, a videón a régi hibátlan. Csak a párbancserélünk miatt. Két napja néztem az Auchanban az ablaktörlőket, de fejből 70-50 cm kell bele. De még megnézem máshol is. Ez a teljesműanyag ilyen a téltől/napfénytől 1-2 év alatt. Na, most lemértem megint, ki tudja, milyen a winchester mostanában nálam. Annyi, 50-70cm.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz rob210 #92604 üzenetére
/Én sose értettem a mérnökök miért nem kérdeznek meg néhány szerelőt/
Én a takarítónőt is megkérdezem. Mikor az általam tervezett röntgengépet állítottuk fe, a takarítnő mindta, na ez remélem nem olyan, amelyiken megáll a vér, és a sarokból nem lehet kitakarítanii. Na, azóta ezek szerint terveztem a burkolatot. Mondjuk, nem az én gépemre mondta.fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz valaki_xy #92768 üzenetére
Ha rendes satufékezés nincs hosszú ideig, akkor a betét felülete is meg szokott keményedni. Optikailag egy szőke nőnek (valaki) ez a tárcsaszín elmegy, inkább az autót lecseréli, ha hajszínt vált. Pakolj össze a kocsiban, és nézd meg néhányszor a féknyomokat olyan helyen, ahol meg lehet taposni a féket, és látszanak a nyomok. Ha ugyanaz a hossz, akkor ne aggódj. Ha nem, akkor se. De akkor inkább levegős a rövidebb oldal.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
Új hozzászólás Aktív témák
- VMware
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nők, nőügyek (18+)
- Macska topik
- PlayStation 5
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest