-
Fototrend
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Plata
félisten
Megoldódott a játék nagy rejtélye,ha igaz.
[link] -
Danecay
addikt
válasz
ledgeri #97431 üzenetére
Köszben úgy néz ki, hogy megemberelte magát a Rockstar Support. Úgy voltam vele, hogy csak beírom újra a gondomat, nehogy már ennyivel lerázzanak, és úgy néz ki, hogy most valóban foglalkozott a problémával valaki. Ahogy arra korábban is számítottam volna, kértek dxdiag és msinfo adatokat, valamint Launcher log-ot. Elég sokmindenre kiterjedő kísérletezgetés során, a hiba viszonylag könnyen elhárult, elég volt törölni a Dokumentumok\Rockstar Games-ből a Social Club mappát
A hibaelhárítási javaslat ennél hosszabb volt ugyan, de elég volt ennyi és elindult minden. Minden esetre azért beillesztem ide a teljes javaslatot, hátha egyszer valakinek még jól jön.
Kindly delete your Social Club folder in the Documents and try to relaunch the Rockstar Games Launcher.
1. Open the Rockstar Games Launcher installed folder (Default: C:\Program Files\Rockstar Games\Social Club) and delete the SocialClub.dll file.
2. Navigate to My Document > Rockstar Games and delete folders called "Launcher" and "Social Club".
3. Open the Rockstar Games Launcher installed folder and install the Social-Club-Setup.exe file (Default: C:\Program Files\Rockstar Games\Launcher\Redistributables\SocialClub)
4. Start the Rockstar Games Launcher as Admin
-
Danecay
addikt
válasz
ledgeri #97429 üzenetére
"A videó második része felesleges, mert ránézel, és látod, hogy a két számsor megeggyezik-e vagy nem."
Tudom, hogy mit csinál, de úgy voltam vele, hogy biztos ami biztos, megnézetem az algoritmussal is, miközben láttam, hogy elvileg ránézésre is egyezik.
Hogy mennyit vártam vele? Ment ez itt a háttérben akár több mint egy órát is miután meguntam, hogy szórakozzak vele, de nem volt kedvem újraindítani a gépet. Ez történik egyébként:
-
ledgeri
nagyúr
válasz
Danecay #97428 üzenetére
A videó második része felesleges, mert ránézel, és látod, hogy a két számsor megeggyezik-e vagy nem.
Az egyik installert most rakd el, és majd ha próbálkozol vele később akkor majd vedd elő, és ha a méretük ugyanaz megabyte-ra is, akkor a hash segít, hogy tényleg ugyanaz-e a kettő. (megelőzendő az újratelepítősdi cécót) [7zip-et felrakva, a windows jobbklikkes menüben elérhető lehet a hash kérésMennyi volt a leghosszabb amíg vártál egy ilyen kifagyás után? Ha belefér, akkor én hagynám egy 5 percig, hátha.
Arra meg valamelyik windows topikban kéne rákérdezni, hogy ha így fagy valami, akkor kikereshető-e valami windows log-ból valami információértékű! -
Danecay
addikt
válasz
ledgeri #97426 üzenetére
Értsd jól! Letöltöttem, de nem mentettem el semmilyen dedikált helyre, mert letöltést követően egyből a megnyitást választottam, így telepítő nálam a Temp\MicrosoftEdgeDownloads\-ba tárolódott le és innen települt. Ugyanakkor, mint írtam, minden indítás során bezárhatatlanul kifagy a Launcher, amit csak gép újraindítással lehet orvosolni. Újraindítás után hiába próbáltam volna újratelepíteni a launchert, a böngésző letöltései között már csak áthúzva szerepelt a korábban letöltött telepítő, ami alá még az is oda volt írva, hogy eltávolítva, tehát már nem volt jelen, ezért ilyenkor újra letöltöttem és futtattam. Csak a többedik próbálkozás után mentettem dedikáltan a Downloads mappába, hogy maradjon is meg és ne kelljen újra és újra letölteni mert automatikusan törlődik a Temp mappából. Így már remélem érthető.
A checksum ellenőrzést SHA1-el csináltam, azért mert erre vonatkozó infót találtam a Launcher telepítőjében: Kivonatoló algoritmus sha1. Mivel nem szoktam ilyenekkel bohóckodni mert szerencsére nem is szokott rá szükségem lenni, ezért EZEN videó alapján végeztem el az ellenőrzést. Ezt úgy hajtottam végre, hogy megnéztem a letöltött Launcher telepítő checksum értékét, majd töröltem a launchert és letöltöttem újra, aminek szintén megnéztem az értékét, majd a két értéket összehasonlító parancsot lefuttatva TRUE eredményt kaptam, ami azt takarja, hogy egyezik a két cheksum érték, így minden bizonnyal nem a telepítővel van a baj. Időtöltésnek ugyan érdekes volt, de én nem gondolnám, hogy ez lenne a probléma forrása. -
.Szaki.
addikt
-
ledgeri
nagyúr
válasz
Danecay #97425 üzenetére
Bár majd minden alkalommal letöltöttem az installer-t valahányszor telepítettem, csak a többedik alkalom után mentettem le, most megcsináltam az ellenőrzést is és TRUE a végeredmény.
Wut?
Ha letöltötted, akkor letöltötted... Ha a böngésző rákérdez, hogy futtatod, vagy mented is letöltöd..., ekkor még valami temp-ben benne is lehet az a mennyiség amit beszereztél. De ez mindegy is mert most azokkal nem megy.
Nem tudom, hogy mi és hogyan lett TRUE, mert én a sha256-féle, végeredményében számot dobó hash-elésre gonoltam (bár azért kezdtem bele, mert akkor volt egy régebbi installerem, meg kb 4* leszedtem egy frisset, de nem volt újjabb, és a hash-jük megeggyezett... míg a tényleg új még nagyobb méretű is volt). -
Danecay
addikt
válasz
ledgeri #97424 üzenetére
Köszi a választ Neked is! Bár majd minden alkalommal letöltöttem az installer-t valahányszor telepítettem, csak a többedik alkalom után mentettem le, most megcsináltam az ellenőrzést is és TRUE a végeredmény. Mondjuk soha nem is volt még hibám ilyesmiből, de nyilván ez bármikor felütheti a fejét, de a jelek szerint most sem ez a gond.
-
ledgeri
nagyúr
válasz
Danecay #97421 üzenetére
A rockstar support felnőtt facebook/google support szintre.
Probléma, passz: Decemberben nekem is volt egy bajom. 10 kör után feladtam, mert 7* kérték ugyan azt. Beírtam, hogy jó, akkor majd ha valamikor OS-t cserélek ránézek.
Erre, és csak erre fel jött egy válasz, hogy felismertük a problémát és majd jelezzük ha kijön a frissítés ami megoldja, a hibajegy nyitva marad.
Most júl.-végén önszorgalomból rápróbáltam, és működik. Persze ticket update nem jött.Amit esetleg ajánlok- mert nekem az különbséget mutatott, hogy a letöltött, és használt launcher installer-t hash-nézd meg. Ha próbálsz újjat, letölteni és ugyanaz, akkor nincs változás, mert az ugyanaz, az esetleges szerver oldali frissítésekről meg nem tudunk....
-
Danecay
addikt
Köszi a választ! A Rockstar Launcher-e miatt biztosan nem húzom újra a rendszert, hiszen olvashattad, hogy egyébként minden egyéb működik. Hamarabb letöltök egy cr*ack-et a játékhoz, miközben megvan ugye eredetiben. Nem tudom, hogy van e ilyesmi hozzá, főleg az Enhanced kiadáshoz, és nem is ez a valódi cél, még mielőtt egy túlbuzgó modi félreértené
A chat-bot-re visszatérve, akkor legalább azokat az ajánlásokat megtehette volna amik egyébként az oldalon is megtalálhatóak. Továbbá csatolmány is volt a hibajegyben, nem tudom ezt hogyan tudta érdemben értelmezni a chat-bot és figyelembe venni amikor lezárta a jegyet.
-
LZs?!
aktív tag
válasz
Danecay #97421 üzenetére
Szerintem első körben egy chat-bot kapta "kézbe" a hibajegyet és meg is oldotta nekik. Nálunk is használják, még belsősök is első körben valami next-best-AI által hajtott virtuális asszisztensbe futnak a legtöbb belsős support-nál.
A technikai problémádhoz még csak hozzányávogni sem tudok, sajnálom.
Amit meg tudok osztani szubjektívan: én ha nagyon elkezd bedögleni valami a gépen, akkor újrahúzom nulláról az egészet, az érdemi tartalmat pedig visszállítom felhőből/offline mentésből, de nem is tartok path-ba regisztrált custom Python library csomagokat rajta, illetve ez nem is segítség számodra, tudom.
-
Danecay
addikt
Sziasztok!
Érdeklődni jöttem, mert nem tudom, hogy én értek e félre valamit, vagy valóban ennyire gyökér lenne a Rockstar Support? Problémám van a Game Launcher-el, és kb. már minden kipróbáltam amit a témával kapcsolatban találtam, de nem segített semmi, ezért írtam a supportnak. Leírtam nekik is mindent részletesen:"A Rockstar Game Launcher lefagy indítás közben. Elkezd tölteni, amit jelez a körvonal mozgása a Rockstar logó közrül, de pár másodperc múlva lefagy és ezt követően kényszerítetten sem lehet bezárni, csak a gép újraindításával zárható be el a kifagyott alkalmazás. Már nagyon sokmindent kipróbáltam amit az interneten lehetséges megoldásként találtam:
- többször újratelepítettem az alkalmazást, megpróbáltam az alapértelmezett elérési útra, a rendszerpartícióra is telepíteni, mert korábban nem oda volt.
- Rendszergazdaként indítottam
- az egész Rockstar Games mappát betettem a vírusírtó kivételei közé. sőt a valós idejű védelmet is kikapcsoltam
- ellenőriztem, hogy fut e a Rockstar Game Library Service és a Program kompatibilitási segélyszolgáltatás és fut.
- uninstalláltam a OneDrive szolgáltatást
- kiörítettem a DNS cache-t
- átállítottam az automatikus DNS-t a javasolt Google DNS-re (8.8.8.8 and 8.8.4.4)
- bekapcsoltam a routerben az alapértelmezetten kikapcsolt UPnP szolgáltatást
- DMZ módba állítottam a routert
- próbálkoztam még egy mappa átnevezéses módszerrel is, de az sem segített.
- valamint a 2 db router közül amin keresztül kapom az internetet, kiiktattam az egyiket és direktben a fő routerhez csatlakozom.
A fenti próbálkozások egyike sem hozott semmilyen eredményt és mint írtam nem csak az a probléma, hogy nem csatlakozik, hanem, hogy lefagy. Saha nem jutottam még el a bejelentkező felületig sem. Több internetes alkalmazást használok és játék launchert (Steam, EA app, Epic Games Launcher, Ubisoft Connect) és minden működik problémamentesen, kivéve a Rockstar Game Launcher."
Biztosan tovább tartótt fél óránál mire összeszedtem és begépeltem a dolgot, amit a supportnak természetesen angolul küldtem el. Perceken belül jött is egy email a support@rockstargames.com-tól, amiről először azt hittem, hogy csak a szokásos automatikus válasz, majd csak ezt követően vettem észre, hogy ez a válasz állt a levélben:
"Thank you for contacting Rockstar Support. We believe you are experiencing a connection issue based on the information in your request."
E mellett látom, hogy a Rockstar felületemen a hibajegy státusza RESOLVED-re változott
A kapott levélben van egy ilyen sor
"##- Please type your reply above this line -##"
Azt hittem, hogy ez is ilyen noreply levél, de a jelek szerint nem, így gondoltam megkérdezem. hogy valóban ennyi lenne a válasz, és, hogy valóban zárták is a hibajegyet. Nos erre már tényleg csak automatikus választ kaptam, miszerint:In order to assist you in solving your problem, we ask that you please visit our website at support.rockstargames.com.
There you can submit a support request with options for assistance from our dedicated Rockstar Support team.
Vicces! Pontosan ezt tettem ezt megelőzően. Egyébként ez is megjelent egy hibajegy formájában amit szintén RESOLVED-ként volt jelölve a profilom alatt. Se egy gépkonfigurációt, se egy LOG fájlt nem kértek, hogy esetleg ránézzenek ténylegesen a hibára
Tehát most vagy én nem értem a dolgot, vagy elmennek ezek ahová gondolom őket?!
Esetleg van valakinek valamilyen javaslata a hibával kapcsolatban? Az a baj, hogy annyira még kísérletezni sem nagyon tudok, mert mint ahogy írtam fentebb, olyan mértékben lefagy ez a f*s launcher, hogy nem is lehet kilőni feladatkezelőből sem, csak gép újraindítással, ezért sem hiszem, hogy egy hálózati, vagy kapcsolati hiba ilyen formában jelentkezne. Írja ki a hibát, vagy hibakódot, lehessen bezárni és beállításokkal próbálkozni. -
.Szaki.
addikt
-
bluuzia
senior tag
E azért nagyon durva lehetett a srácoknak! Mit melózhattak, hogy visszaállítsák a lehető legtöbbet.
RESPECT!Visszakaptuk a kedvenc topikunkat, köszönjük!
-
homerhamm
addikt
Üdv újra mindenkinek, főleg
diliházas testvéreinknek.Még nem jött ki az új rész?
-
IntelKiller7
veterán
Milyen durva, mi itt izgulunk a GTA VI megjelenése miatt, erre az Arab Emírségekben és Szaud Arábiában 12 év után jelent meg a GTA V.
-
ledgeri
nagyúr
Na most ránéztem, és a frissen letölthető rockstar launcher, az egyéb iránt részemről változatlan gépemre simán felment, majd a játékot telepítve az simán indult.
Emlékeztetőül: decemberben egy launcher frissítés után nem indult az, így a játék sem, és mikor már leírtam a supportnak, hogy akkor köszi hagyom az egészet, az utolsó pillanatban egy tier kettes supportos hozzászólt, hogy "azonosítottuk a gondot, majd írunk ha elérhető a javítás". Na azt azóta is írják.Kíváncsi vagyok miket fogok tudni behajtani rajtuk
-
PeL
addikt
Ideje volt...
Bármelyik platform (Steam, Epic stb.) tudja helyettesíteni és kezelni a Social Club-os funkciókat, teljesen feleslegesnek tartottam már a kezdetek óta, főleg hogy az emberek nagy része eleve az említett platformok valamelyikén keresztül vette meg a játékot. Mindig is gyűlöltem hogy külön kell telepíteni egy Rockstar Launchert is, csak emiatt a játék miatt.
-
negyven2
veterán
Annak már régen vége (lévén a feed-et ahol pl megoszthattad a hallgatott zenéket, vagy az in-game készített képeket, videókat, már tavaly lelőtték. Illetve már egy ideje nyílt titok, hogy átalakítják. De amúgy most is működik egy része, mert a profilod még ezen keresztül működik. Vagyis igazából a Social Club-nak a Social részét szüntették meg (ami, mint írtam, már egy ideje nem frissült új tartalommal).
-
Plata
félisten
Ma olvastam hogy a rockstar game social club-nak vége.
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
Topik szabályok:
- Elemzés Milyen vasat rakjak a GTA V alá?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Spórolós topik
- E-roller topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- ASUS notebook topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali fotós kérdések órája
- LG LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Szép HP EliteBook 840 G9 Fémházas Hordozható Érintős Ultrabook 14" -40% i5-1235U 32/1TB Iris Xe FHD+
- Logitech G935
- Creative Sound Blaster Live! 5.1-es digitális PCI hangkártya
- Rock Shox Recon Silver Air gyorszáras villa eladó (29-es)!
- ÚJ Nvidia RTX 5060/TI 8-16Gb GDDR7 DLSS4.0 Ryzen 7 5800X 16x4.7Ghz/32GB/512Gb/1TB M SSD/2ÉV gamer PC
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natura Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3007, 91% Akksi
- HIBÁTLAN iPhone 12 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3028
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bezámítás! Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 üzleti notebook - Ultra 5 135U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Win11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest