-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
adrian14
tag
Sziasztok!
Alany: 2020 Rav4. Regisztráltam a MyToyota appban az autót, viszont nem tudok kapcsolatot létesíteni a kocsival. Vezetéken csatlakoztatom a telefont a kocsihoz, kiírja az app, hogy indítsam be a kocsit, de nem jön létre kapcsolat. Valamit még kell állítgatni? Nektek simán ment? -
Imy
veterán
Ismerősöm kocsit keres, és a corolla nem felelt meg neki, mivel a hátsó ülésen a két gyerek ülés közé nem fér be még egy felnőtt.
A RAV4-ről azt hallani ott igen, valaki tudna egy fényképet csinálni róla, 2 gyerek ülés között mennyi hely marad? -
válasz
Silentfrog #23989 üzenetére
Nekem ilyen a Verso-nál volt, kuplungtárcsa csere lett belőle.
-
ncc1701
veterán
válasz
Silentfrog #23989 üzenetére
Nem hinném, h normális. Komoly sportkocsik adnak gázfröccsöt visszaváltásnál...
-
Szép napot!
Ez jó lehet hátsó helyzetjelző izzó (illetve rendszámtábla) helyett a Yaris 2-be?
-
KTTech
veterán
válasz
Silentfrog #23989 üzenetére
Normális. Segít a váltásnál az elektronika.
-
ncc1701
veterán
válasz
Silentfrog #23987 üzenetére
Bocs, de ezt nem értem. És sztem más sem. Visszaváltáskor nyilván megugrik a fordulatszám, de nem hiszem, h erről beszélsz.
-
Silentfrog
veterán
Sziasztok.
Hozzám került egy 2007-es 1.6 Toyota Auris. sebességes.
Minden rendben vele, szépen egyenletesen jár a motor csak az tűnt fel hogy minden váltásnál picit megugrik a fordulat, alacsony fordulatszámon a váltáskor ép hogy megmozdul a fordulatszámmérőn jobban pörgetve kissé jobban
Ez normális működének számíthat? -
g0dl
addikt
válasz
dragon1993 #23980 üzenetére
A suzuki swace lényegében ugyanez, és mintha picit olcsóbb lenne.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
Stitch #23984 üzenetére
Nekem Auris 1,2t- m van.
Nagyon jó kis motor.
Hibridet ugyan nem vezettem mèg, de egymás után voltam próbavezetèsen egy 9. gen Civic 1,8- al, ès az Auris 1,2t- vel.
A Honda a 140le- vel olyan volt mint a döglött ló, a kis turbóshoz kèpest.
Ha finoman autózom, 4,2-4,5 l/100km, ha normál tempót megyek - lakott terület 50-55km/h orszagút 100-110 km/ h, akkor 5-6 l között. Mikor, hogy ...
A hibrid felára+ drágább szervíz: nem jön vissza soha, ha 150%-al drágábban veszed meg az autót.Autópályázni is jobb vele talán, mert 150- nèl 3000 a fordulatszám.
105 ezer km környékén járok, csak tankolni kellett eddig.
Menj el, próbáld ki, ha tetszik, vedd meg.
-
Stitch
őstag
válasz
dragon1993 #23983 üzenetére
Ez világos, mint a nap. A bökkenő ott van, hogy a pénztárcám nem olyan rugalmas, hogy ezt a 1,5-szeres árat kimozogja.
-
Stitch
őstag
válasz
Gombinyó #23979 üzenetére
Agyaltam egy Octavia 1,5T-n is, egy régebbi (2015 környéki) modellt hajtottam is valameddig, pozitívak voltak a tapasztalataim. Viszont egyelőre nem találtam korrekt áron kevesett futott darabot, meg ahogy írtam, inkább japán irányba húz a szívem. (Renault-t nem szeretnék)
dragon1993: hibrid is jó lenne, viszont a minősített, garanciális darabok azért jócskán 150% árban vannak a már említett 1,2T verzióhoz képest. -
Gombinyó
őstag
válasz
Stitch #23978 üzenetére
Nekem új autóban volt, kb 70e km-t mentem vele. Alapvetően élhető, megbízható technika. Dinamikában kb a korabeli 1.6 szívó vagy 1.8 HSD szintjét hozza, csipszel meg jobb a helyzet.
Viszont én a helyedben nem ezt az autót venném. Toyotát alapvetően a HSD miatt kell venni. Ha turbo motoros autó a cél, manuális váltóval, akkor vannak kényelmesebb, tágasabb, jobban zajszigetelt autók a piacon hasonló áron (pl Octavia, Megane) szintén megbízható turbobenzinnel. -
Stitch
őstag
Sziasztok,
Autó vásárlás előtt állok és erősen egy Toyota felé húz a szívem. Ha bőven lenne „kedvem”, akkor egyértelműen egy zsír új Corolla Cross lenne a befutó. 😃
Viszont úgy néz ki marad a használt...Corolla kombi is képben van, a már említett új Cross kb. feléért találtam egy 2022-es, kevesett futott 1,2T verziót.
Alapvetően szimpatikus, viszont nem tudok semmit erről az 1,2T benzines motorról. Ahogy nézem új autóba már nem is lehet kérni.
Valakinek van esetleg tapasztalata vele?
Előre is köszi. -
ncc1701
veterán
Köszi srácok. Szart nem akarunk, még körbenézünk akkor másfele is.
Sztem már árban nem akar feljebb menni a gyerek.
Ajánlottam neki az alfa giuliát, ami gyönyörű, jól is megy, még az alap motoros, fantasztikus futóműve van, árban is jó lenne, de neki suv kell. -
válasz
ncc1701 #23969 üzenetére
Rav4-em van, hybrid. Pöpec autó, a legújabb generáció pályán sem zabál. De abban elég biztos vagyok hogy pályán egy vw csoport termék jobban hangszigetelt. Ebben a rav4 szerintem kritikán aluli. Én hangszigeteltettem utólag, így kb egy szinten van egy új vw t-crossal ami azért legalább 2-vel kisebb kategória. Ha bírja a zaját autópályán akkor szerintem ok. Most pl újonnan pont a skoda kodiaq lenne ellenfél ha vennék (mert a toyota mocsok drága most, kodiaq meg erősen akciós plug in hybriddel ami egy bevált hajtáslánc).
Nem tudok konstrukciós hibáról a rav4-nél kivéve a "cable gate" ügy (rákeresve megtalálod, összekerék hajtásos modellek hátsó kábele korrodálhat el).
Szerk: ja de, te az valószínleg más típusokat is érint, az elektromos csomagtér teleszkóp szeret meghalni, nekem gariban 2-szer cseréltek (nem is akartam ilyet, csak éljen a japán csomag politika, első radart csak így kaptam).
-
ncc1701
veterán
Srácok, help.
Gyerek mindenképp valami automata váltós suvot akar venni, amivel akár egy időnkénti spanyolországi (venne ott ingatlant magának) utat is lazán tudna abszolválni, de némi városozás sem kizárt. Valamiért bekattant neki a skoda kodiaq, de rámutattam, h ennyiből egy rav4 is kijön, ami mégiscsak toyota, plusz a hibrid az alapból automata, ami szintén neki kell (megértem). Másik szempont, h ne valami gyenge alap motoros verzió legyen, ami nem megy. Amúgy 31 éves, 158cm-es szöszi kiscsaj.
Adatok: 5-6 évesnél nem szeretne öregebbet, keret 8-9M magassága. Ahogy néztem, hunyorítva ennyiből kijön a 2.5-ös hibrid verzió. Van-e valami ismert konstrukciós hibája, mire kell figyelni, mikor megnézzük, szóval adjatok tanácsot pls. Jobb szeretnék toyotát rámelegíteni, mint a konszernes autók közül válogatni, mert a toyotát megbízhatóbbnak tartom. -
ncc1701
veterán
100-as üzemanyag végett Gajdán doki videóit érdemes megnézni. Vannak motorok, amik kompresszióban utána tudnak menni, és ott nagyobb a teljesítménye, de ez ritka. Jobb a tisztító hatása, a több adalék miatt, esetleg van olyan, amiben nem ethanol van, de fogyasztásban nem lesz diffi. Közvetlen befecskendezés esetén sajna a szívócső elkormozódását nem tudja megakadályozni. Ettől független a kocsimba csak prémium dízelt tankolok, drágák voltak az új injektorok, meg a magasnyomású felújítása.
-
KTTech
veterán
válasz
pècsimunkás #23964 üzenetére
A 15k (nálam 10k, de mérföldben)/éves (attól függően, melyik van hamarabb) szervizben ingyenesen megcsinálják - ettől függetlenül jelezni kell feléjük az online bejelentőn valamiért. Ha nem ott van szervizeltetve, akkor viszont külön fizetni kell érte (ha jól emlékszem 50 font körül).
-
ddsteel
aktív tag
válasz
OCTAMD #23956 üzenetére
Én használtan vetem egy Corollát 3,5 éves most. Akkor nekem felesleges a hibrid check? (Ez kombi 1,8-as szóval tuti Li akksi van benne, emiatt egyébként is hajlok arra, hogy a hibrid checket hagyjam a francba és ne márkaszervizbe vigyem az autót.) Még nincs négyéves, ha nem férek be így a 4+ba, akkor elég drága lehet a szerviz. 5 évig garis a rendszer hibrid check NÉLKÜL? Ez nekem új, gondoltam 3 év általános gari van az autóra, és mivel lejár, a hollandok, belgák, olaszok (ez onnan van) ezért szórják East EU-ba a hibrideket... Szóval azt hittem, 3 év után csak hibrid check-kel garis 10 évig. Most akkor mi a helyzet?
-
adrian14
tag
A szegedi Toyotát kellene megkérdeznem, de hátha van tapasztalatotok. A hibridgari akkor is érvényes, ha nem márkaszervizbe viszem a kocsit, viszont a karbantartásokat tudom számlával igazolni?
-
KTTech
veterán
válasz
GalaHU #23954 üzenetére
A Mazdának a leírásában nem szerepelt a 98-as kötelező benzin? Mert a 2006-osak tudják az E10-et - törvényi szinten igaz 2011-től volt kötelező - főleg az 1990 előttiekkel volt gond, ott is csak azért, mert bizonyos gumicsöveket/alkatrészeket megtámadott a magas ethanol tartalom, illetve amik hosszasan tárolva vannak azoknak nem jó az E10, mert hamarabb romlik (az E5 95-ös /100-as is max 1 évig, de ott is inkább a fél év, ami ajánlott).
-
GalaHU
addikt
válasz
pècsimunkás #23945 üzenetére
A régebbi autóknál okozhat gondot az E10. Van egy 2006-os MX5-öm, az mivel hobbikocsi csak 100-ast lát (néha hetekig áll a garázsban, télen meg nyilván végig). Egyszer a feleségem használta egy hétig amíg az övé szervízben volt és rutinból 95-öst tankolt bele. Nem is örült neki a hátsó lambda-szonda, egyből hibakódott dobott, engem meg a szívbaj kerülgetett. A szerelőm kiolvasva a kódot megnyugtatott, hogy csak ez a baj, törlés után továbbra is csak 100-as ment bele, azóta kutya baja.
De az itt tárgyalt modern Toyotáknál ez nem lehet kérdés, simán bírják.
-
g0dl
addikt
Hosszú hónapok után megint előjött, hogy a profilt nem tudta betölteni, és újra be kellett jelentkezni. Nincs erre valami qr kódos bejelentkezés mondjuk a mobilos applikáción keresztül? Elég hosszú a jelszavam és bosszantó ha éppen indulnék valahova, és akkor ezzel kell bajlódnom.
-
GalaHU
addikt
válasz
OCTAMD #23949 üzenetére
A hibrid check-re külön rákérdeztem, az a szaki aki visszaadta az autómat azt mondta hogy szükségtelen, mert ezt csak régebben kérte a Toyota, most már elfogadja ha a normál kötelező szervízeken megjelenik az autó, mert a technológiai leírás tartalmazza ennek is a kötelező ellenőrzését. A mellette ülő kollégája meg hozzátette, hogy azért nem árt ha van, át is adtak egy 2 oldalas checklistát... No, így legyél okos...
A vonóhorog leírásában benne van, hogy ha megrendeled, akkor nem fog működni a láblendítő, sajnos papír szerint igazuk volt amikor kiszerelték. Ezzel együtt kedvezményesen beszerelték a "felezett" verziót, ennyi pénzért egy privát szervíz rá se néz. (és tudom, hogy megcsinálhatom magamnak, de nem fogom a garis kocsimat farigcsálni)
A TPMS-re is azt mondták, hogy megpróbálják a 2 garnitúrát felprogramozni/rajtahagyni hogy a következő szezonban ne legyen ezzel gond, úgyhogy ezt is inkább rájuk hagytam ha már egész napra ott volt a kocsi.
-
GalaHU
addikt
Tegnap meg volt az első 15k-s szervíz a Mogyoródi úti Emil-Freynél. A normál ellenőrzèsen-olajcserén kívül kértem egy fényszóró-beállítást (nagyon rövid volt a tompított) , TPMS programozást (nem ismerte fel a nyári kereket) hibrid-checket és láblendítô szenzor beépítést (ezt a vonóhorog miatt kihagyták).
Teljesen normálisak és segítőkészek voltak, nem volt olcsó de többre számítottam: -
Nah ma megvolt a Hybrid carsnál a fék csere. Hátul komplett tárcsa/betét elől a rugós bizbaszt felújították és betétet cseréltek és fél olajat. Abe márkájú alkatrészekkel 155 k lett a vége. Normálisak voltak csak ajánlani tudom őket.
-
stuka20
senior tag
Én a 4. generációs yarisomba a másfél év alatt 2x tankoltam e10-et, a többi mind e5. (havi 1x van tankolás). Amióta megvan azóta jegyzem mennyit, mit, mennyiért tankoltam. (mennyit ment az autó el vele, mennyi volt az átlagfogyasztás, mennyi km maradt még..)
Ha felesleges az e5, akkor én sok pénzt kidobhattam az ablakon.
Majd megnézem 2-3 hónapig e10-zel, úgy is tervben volt. Legutóbbi tnakolásnál a kettő között 60 forint volt a különbség.
Januárban és áprilisban ugyan annyit tankoltam és kb ugyanannyi km-t tudtam volna még megtenni tankolás előtt, de a két hónap összesen megtett km között 100! km különbség van. Hidegben sokat eszik. -
pècsimunkás
addikt
Üres tankba szoktam tankolni, 43-48 litert, E10 95 után.
Ha tankolás után, 1-2 kilométert haza gurulok, akkor semmi extra, semmi különös.
Ha másnap megyek vele, vagy a következő indítás után viszont úgy tűnik, mintha jobban ugrana az autó.
Természetesen lehet, csak placebo, ahogy írtuk is -
KTTech
veterán
válasz
baro32 #23931 üzenetére
95-ös, Morrisons, Shell, Tesco, BP, Total, Texaco, Apple Sainsbury's ahol épp sikerül. E10-est, az jobb a motornak (jobban hűti az égésteret). Fogyasztásban marginálisan rosszabb, mint az E5, de árban visszajön a különbség.
Fogyasztásban nem lesz különbség a 100 és a 95 közt, teljesen más miatt kellhet a 100-as (főleg erős motoroknál a kopogás elkerülésére). -
baro32
aktív tag
Rendben csak azért tettem fel ezt a kérdést mert az ismerőseim közt is két tábor van ebben a témában valaki ellenzi valaki javasolja a 100-ast.
Mondjuk aki javasolja az pont egy BMW tulaj
-szabi- de gondolom nem a sima 95 hanem abból azért a PRÉMIUMOT ugye ?
polonic a volt Dácia -ba már több mint egy éve 100-sal jártam és ott szerintem jobb volt a 100-as mint a 95-ös én úgy éreztem. -
gorgo
őstag
válasz
INGJOKE #23934 üzenetére
Sztem meg siralmas. Tudjon már mindent is az a szerencsétlen autó, csillió szenzorral. Ami egyrészt mocsok drágává teszi (mindenki sír) meg el tud romolni.
Ehelyett be kell tenni a csomagtartóba egy 2L flakon ablakmosót. Ne adj isten benzinkúton meg kell állni venni drágáért, ami lássuk be 20km-ként van. -
polonic
félisten
válasz
baro32 #23931 üzenetére
Az autós topikban én kérdeztem és egy a győri Audi motorrészlegén dolgozó fórumtárs, aki tesztelte is a motorokat különböző tüzelőanyaggal, azt írta, hogy a 100-as benzinnel tisztábban működnek a motorok és mindegyik újabb motornak hasznosabb.
Bővebben mondjuk nem részletezte. -
No.01
addikt
válasz
pècsimunkás #23935 üzenetére
A turbo azert mas, de egy olyan kis motornal par LE-rol beszelunk max igy szerintem az max placebo.
-
baro32
aktív tag
Ha már a fogyasztási értékekről beszéltek páran ti milyen üzemanyagot preferáltok?
Nekem az első tankolás ami még félig benne is van az a MOL EVO 95' -volt mivel ez a kút volt legközelebb a márkakereskedéshez ahol vásároltam az autót SZOLNOK-on.
Az eddigi autóimba OMV MaxxMotion 95 vagy 100-ast szoktam tankolni szerintetek elég a 95-ös a Corolla Cross-ba vagy inkább a 100-ast tankoljam majd bele folyamatosan?
Pontosabban a 100-ban lévő többletet ki tudja e aknázni a kocsi pl.magasabb hatótáv meg ilyen jóbb tulajdonságokat vagy bőven elég a 95-is ? -
No.01
addikt
válasz
-szabi- #23927 üzenetére
Szamomra hybrid ide vagy oda a rovidtavu szamok nem valosak. Marmint azok, csak epp nem ugy ahogy a normal hasznalatnal az lenni szokott igy en semmivel nem kalkulalok ami 10km-nel rovidebb szakasz. (szerencsere ilyen tavokat en max havi 1x csinalok)
Nalam az alap 1 iranyba az ~16km. Ezen a szakaszon a kulonbseg mar sokkal inkabb kijon nemcsak telen, de nyaron is, mintha csak a varoson (videk) belul mozgolodnek.
Van a csaladban aki hasonlo felhasznalast tol (5km max es varoson belul) ott hiaba a kis motor (1.3 es nem turbo) telen siman felmegy 12-re is.
INGJOKE:
Szerintem is cak szimplan kifogy. Volt rola szo itt, h mikortol szereltek az erzekelot meg a C-HR-be is csak mar nem remlik. -
A Toyota Auris TS hybrid (2015) jelzi, ha kevés benne az ablakmosó folyadék, vagy egyszer csak kifogy?
-
-szabi-
addikt
A két fogyasztási érték eléggé messze van egymástól.
Télen rövidtávra (3-5km) láttam 10l/100km értéket is.
A telefonról csak zene szólt, azért dugtam rá.
Nekem megfelelne a Bluetooth-on is de korábban említettem olyankor akadozik a zene.#23924 KTTech
Erre a merülés dologra nem is gondoltam.
Telefonom 5 éves a modell maga 1-el öregebb. Érik már a cseréje.#23925 polonic
Nevéből kifolyólag gondoltam, hogy valami részecskéket szűr de ennyiben ki is merült a tudásom.
Kandallókon szokott lenni salakoló ajtó, említett hamunak is kitalálhattak volna ilyet.
Persze sejtem, hogy az összehasonlítás azért nem túl jó.
Köszi az információt.#23926 Jazzos
Igen valóban Pestről jöttem déli irányba.Nem néztem még a Toyota honlapján ha belépek a fiókomba láthatóak ezek a fogyasztási adatok, megtett utak?
Vagy csak az alkalmazásban? -
polonic
félisten
válasz
-szabi- #23922 üzenetére
A részecskeszűrő a dízelmotoroknál jelent meg még euro 4-5 bevezetésével, ahol szabályozva volt a koromkibocsátás.
Az apró korom részecskéket fogja meg, gyűjti össze. Euro 6-tól már a benzineseknél is elkezdték szabályozni a kibocsátást, mert ott is jelen van ez a koromkibocsátás a közvetlen befecskendezés miatt.
Már gyakorlatilag az összes benzinesben van ez a szűrő. Egyébként GPF - gasoline particulate filter, DPF - diesel particulate filter.Ez a szűrő egy idő után megtelik, amit nyomáskülönbség alapján érzékel a motorvezérlő és ekkor úgymond ki kell tisztítania. Nagyon magas hőmérsékleten elégeti a benne felgyülemlett kormot, amiből hamu lesz. Ehhez a nagyon magas hőmérséklethez még több tüzelőanyag kell. Innen jöhet a magasabb fogyasztás. A hátramaradt hamuval is egyszer meg tud telítődni, ilyenkor csere kell sajnos.
-
No.01
addikt
válasz
-szabi- #23920 üzenetére
Minimalis emelkedo vagy ahogy irjak szel siman okozht hasonlot.
Nekem most a ket veglet az elmult honapbol 3.7 es 7.4l/100km. Elobbi ~45km atlaga utobbi alulrol 400 (nemetorszag, de nem szaguldozva)Ha nincs vezetekmentes CP vagy AA akkor javaslom vegyel egy adaptert. Szerintem igazi jatekvalto. En a Corollaban Carlinkit-et hasznaltam a legnagyobb megelegedetseggel.
-
-szabi-
addikt
válasz
polonic #23921 üzenetére
Nem éreztem, hogy olyan extrém módon fogná a szél az autót.
Volt még egy hosszabb autópályás szakasz de azt nem mentette az alkalmazás, pedig arra ezek után kíváncsi lennék.
Bevallom nem tudom mi az a részecskeszűrő regeneráció.Egyszer ki kellett állnom mert android autó leállt és ugye menet közben nem piszkálom a telefont.
Ki kellett húzni és újra rádugni.
Elmerengtem de jó is lenne wireless android.Így hosszabb távon megint kijött, hogy az én alkatomhoz nem a legjobb az ergonómia.
Az az üléstávolság beállítás ami jó láb-pedálhelyzetet ad nem jó a kormány-kartávolságomhoz, de a kormányt már nem tudom közelebb húzni magamhoz.
Így vagy az ujjaimmal egyensúlyozok a kormányon vagy kissé előrenyúlva rendesen fogom a kormányt viszont ez hosszabb távon zsibbasztja a karomat. Nagyjából olyan 6-8cm hiányzik. -
-szabi-
addikt
Ma érdekes adatok jöttek fogyasztásra.
Autópályáztam 530km-t 6,2l átlagfogyasztással, ami teljesen jó. Általában ennyi szokott lenni azén vezetési stílusom mellett.
Viszont lett egy 183km aminek a 90%-a szintén autópálya ahol 7,2l lett a fogyasztás.
Ennyi autópályára még sosem volt, ráadásul nagyrészt M6-os ahol tisztán-egyenletesen lehet jönni.
Nem tudom mi okozta. -
Lei559
tag
pécsimunkás: Köszönöm. Exide is van a "méretemben" , árban tényleg kedvezőbb kategória.
No.01: Ez az amit nem értek én sem , de olyan szaki ismerőstől hallottam akinek adok a szavára. Ezért vagyok most kicsit megzavarodva , mert van ilyen is meg oyan is a boltokban. Nem is a többletköltség miatt van porblémán ha AGM kell bele , hanem azzal , hogy nehogy gondot okozzak magamnak ha nem a megfelelőt választom.
Egyébként megnéztem 28800-0n060 a gyári cikkszáma az akkunak amivel szerelték , neten nem találtam róla konkrét leírást , a méretein kívűl.
-
Lei559
tag
Sziasztok!
A véleményetekre lenne szükségem!
Van egy 2018as Aurisom 1.4 d4d motorral , ami nem start-stopos , de elvileg attól még az elektronikája igényli a start stophoz való akksit , technológiai okokból. Az akkuja sajna még gyári benne , aminél nem érzem , hogy gond lenne vele , de most már 7 évesen elgondolkoznék a cseréjén.
Japán márkát néztem , hozzá a Yuasa YBX9027 személyében , viszont a vartával sem volt soha problémám. Nektek van esetleg tapasztalatotok a fentebb említett akkurval? Egyátalán ez jó választás lenne? Gondolom fontos hogy maradjak az AGM típusú akkunál.
Nagyon köszönöm aki elolvassa , és véleményezi!
-
Imy
veterán
válasz
dragon1993 #23902 üzenetére
Ezt hol láttad, hol írja, és mi? Mert akkor én is ránézek a saját kocsimra.
-
válasz
polonic #23901 üzenetére
Ja, nem a 3 kilométerre kell hanem a napi 40 percre amit megspórol (és azt a cucc és személy mennyiséget amit én szállítok el nem viszem gyalog vagy egy bicajjal). De nekem apataxi üzemmódban van az autó, tehát bőven van más is (évi 20-25k kilométer úgy, hogy van másik autó is).
-
baro32
aktív tag
válasz
koxkids #23905 üzenetére
Köszönöm meg fogadom a tanácsodat akkor én is aktiválom az AUTO -állást
Azt olvastam ha hűt akkor a hybrid akku-ból dolgozik nyilván ha csökken a töltöttség itt is bekapcsol a benzinmotor de a fűtésnél egyből benzinmotor üzemben megy ki sem lehet lőni a motort csak ha kikapcsolom a klímát ezt már próbáltam.
polonic: Persze hogy értem mire gondoltál de manapság már annyira el vagyunk emberek kényelmesedveamúgy bicajom meg még 8.-kos koromban elfáradt azóta nem is vettem pedig nem ártana mert van rajtam egy kevés felesleg na mindegy ez van.
-
válasz
baro32 #23898 üzenetére
Én mikor megvettem az autót benyomtam az Auto gombot a klímán, azóta hozzá nem nyúltam. Télen nyáron megy, nyilván más hőfokon. Egyrészről jó ha bent is hűti az utasteret az akku miatt, továbbá valóban kiszáradnak a tömítések ha sokáig nem használod, elmegy a gáz és meghal a kompresszor. Nem kell túl gondolni
-
baro32
aktív tag
válasz
polonic #23901 üzenetére
Igen kell , nem munkába járásra vettem de ha már van akkor oda is használom.
Tudod most hogy idén töltöm az 50-et szerettem volna egy hozzám illő kocsit venni ami szerencsére össze is jött nagyon örülök is neki.
Eddig ilyen autóim voltak és ha elolvasod megérted:
1.Trabant 600- 2.Chevrolet Spark 800 - 3.Dácia Sanderó 1000 -
polonic
félisten
No offense, de amúgy 3 km-re tényleg kell autó?
Új hozzászólás Aktív témák
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 9400F / RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500 SSD
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - AMD Ryzen PRO 7 I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- ÚJ Dell Latitude 14 5450 - 14" FullHD IPS - Intel Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2.5+ év gari
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12600 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB CM CMP 510 Corsair 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest