-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Sziasztok egy kis segítség kéne.
Tudtok valahol jó bontót?
Toyota Corolla Verso 2007 129Le 1.8 Benzin, hátsó ajtó (csomagtér) nyitó gomb kellene az istennek se találok sehol.
Csak maga a gomb, mert szét mállott rajta a szigetelés és hol nyit hol nem.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Rotor82 #1348 üzenetére
Ha márkaszervízbe viszed, vagy olyanhoz akinek rendes clipje van ki tudja mutatni, hogy volt-e tekerve akilométer óra.
Érdemes átnézni minden elektromos kütyüt! Álló helyzetben és menet közben is, nem viccből írom.
A többit a diag kimutatja.
A fizikális állapota meg igen barátságos, szép állapotúnak tűnik.Renault power
-
rob210
nagyúr
Ilyen van a páromnak szintén 1.8-as benzines.
Kimegy a világból, egy baja van nem túl baráti a fogyasztása.
A futóművet nézesd át nagyon ennyi kilométernél ott már meg tudnak halni dolgok a Magyar útminőségnek köszönhetően, az övén is toronycsapágyakat meg szilenteket kell most cserélnem vizsga előtt.
Egyébként szerethető tágas kocsi.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz N.otorious #1398 üzenetére
A fűtés milyen volt benne?
Mert én konkrétan 3 ban ültem és tragédia hideg volt mindegyikben.
Pedig zafírát család mellé vesz az ember amiben legalább egy gyerek is van akit nem jó a hideg kocsiba pakolászniRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz Silentfrog #1452 üzenetére
Mondjuk ha nem járod ki a benzint belőle az szerencsés mert nem szívja fel a koszt a tankból és nem tömíti el az injektorokat.
Azon kívül, hogy check engin van tüneteket mit tapasztalsz?
Van valami hiba, vagy ugyan úgy megy csak világít a lámpa?
Mert akkor sok minden más is lehet, nem is biztos, hogy a benzin miatt van, csak épp most jött elő.Érdemes lenne gépre tenni, mert ki tudja mi az.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Silentfrog #1457 üzenetére
Ha benne van az átalakító akkor az emlékeim szerint kikapcsolható.
De ha a jobbik féle van bent akkor az csak a csatik szét húzásával és összedugásával jár.
Ami nem egy nagy dolog.
HA forrasztott verzió van az már rizikósabb.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz Silentfrog #1473 üzenetére
Az amit írsz igen meglepő, mert etanolból szokott többet fogyasztani.
Pont, hogy kevesebbet kellene írni.
Legjobb tudomásom szerint megtett távolság és a benzinszint jeladó értékéből számol, de nem biztos, yarishoz nem értek.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Silentfrog #1475 üzenetére
Nem értettelek félre.
Inaktív az etanol átalakító, és az autó fedcompja magasabb átlagfogyasztást ír mint amit az Etanol átalakító működésekor írt.Igaz?
Renault power
-
rob210
nagyúr
Nem egy agysebész mutatvány a párom verzójában mot cseréltem.
A tárcsákon szerepel, hogy mekkora a minimális vastagság.
Verzónál 28mm, ezt megméred két alátéttel meg egy tolómérővel a tárcsa fékező felületének közepén és kivonod a két alátétet. Ha érték felett van akkor nem kell cserélni (kopás miatt, más miatt lehet ).
A betéteket meg látod milyen állapotban vannak azon nincs mit variálni.
A csere kb. 50 perc volt elől 45 hátul. Ebből az emelgetéssel ment el sok idő.Japanparts betétek kerültek be, 20.000.- alatt megállt az egész egy fékfolyadékkal együtt.
Ha a 4 tárvsa is kuka lett volna akkor +28 elől +16 hátul.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz psycroptic #1501 üzenetére
A toyóban hanggal jelzik a betét kopást az nem lehet?
Ha új akkor csak össze kell kopniuk, érdekes minden esetre.Én továbbra is a tárcsa egyenetlenségére tudnék csak gondolni.
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz thomeef #1577 üzenetére
Szerintem semmivel.
Nekem ugyan 5w30-assal van feltöltve minden cserénél, de nekem ez a gyári előírt.
Mégis sokan 5w40- el hajtják problémamentesen.A lényeg az 5 nem a felső érték.
De erről azt hiszem most komoly vita lesz megint.Egyébként én a castrolt kb. Semmire nem tartom, max. lángost sütni jó, de ez is szubjektív.
A te gépedbe én 5w30 totalt tennék.Renault power
-
rob210
nagyúr
Nem megfelelő kenés.
Ami mondjuk lehet user hiba is de gyanús, hogy mind castrollal volt feltöltve. (valóban szakszervízben)
Csak ugye ott a generálra komoly összeget mondtak.Eddig egy volt ami egyértelmű user hiba mert 40ezrenként cserélt olajat
Komoly olajsár volt benne.A többinél hajtókar csapágy volt rendszerint a hiba ami a kenés elégtelenségére utal.
(több gyártó és típiusnál is előfordult)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Kocska89 #1587 üzenetére
Ez sajnos valóban ilyen.
Softwareesen lehet emelni kicsit az alapjáraton ha nagyon zavar de én nem javaslom.
Volt már akinek meg kellett csinálni mert megőrült tőle állítása szerint.Az egyik megoldás a motortartó bakok lágyabra cserélése, de én azt szoktam javasolni, hogy szokjon hozzá inkább a tulaj.
Egyébként a te motorod egy álltalam nagyon szeretett motor
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Kocska89 #1599 üzenetére
Írj egy pontos típust légyszíves, nem akarok hülyeséget mondani.
Ezzel utoljára a mondeonál találkoztam amikor kikopott a persely ami egy 700.- műanyag alkatrész.
Egyébként ilyen helyeken én lítiumos zsírt szoktam használni.
Ha valóban csak kenési gond.
De nagy általánosságban a persely szokott kikopni.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Kocska89 #1606 üzenetére
Ha kormány mozgatásra van hangja akkor én a szíjhajtást kizárnám.
Egyébként meg iszonyat egyszerű.
Megemeled a kocsit és ha elkezded a kormányt álló motornál tekergetni és van hangja akkor nem a szíjakkal vagy tárcsáival van a gond, sőt ebben az esetben a szervót is teljesen kizárod.Hanem magával a kormányművel, azaz fizikális súrlódó hangot hallunk..
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hy.
Amit leírtál az mind a kuplugra fogható.
Nem emel már ki rendesen és ezért "reccsen" a váltó ott a legnagyobb az igénybevétel.
A kinyomó csapágyad ha kinyomásra elkussol egyértelműen csere, ami kuplungozáskor úgy is illik cserélni.
Javaslom vegyél egy teljes szettet cserél/d/tesd ki és öröm boldogság.
Ha több mint 100ezer van a kocsiban amiben szinte biztos vagyok egy váltóolaj csere is dukálna. Főleg ha már sokat recsegtetted a 3-asba visszaváltással.Meg hát ezt nem ártana mielőbb megcsináltatni.
Cimbinek most szakadt át a kuplung haza kellett vontatnom meg éjfélig nyomtuk a gyorsszervízt, hogy másnap tudjon menni dolgozni.Jah és lukot javaslom vagy az említett gyári beszállítót.
A sachs mostanában nagyon elfelejtett minőséget gyártani sok megy vissza gyári garira amit rendszerint elutasítanak.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz molnarpeter #1623 üzenetére
Aki ezt elhiszi annak csak gratulálni tudok.
Az is forgó alkatrészeket tartalmaz, az is súrlódik és és az is kap hideget meleget, mitől is lenne örök életű?
Ezért imádják a váltó szervizek, ezt a hozzáállást így van munkájuk.Renault power
-
rob210
nagyúr
Ez lehet szinkron gyűrű kopás is.
Ha valóban hangja van a váltónak és ilyeneket csinál, akkor lehet bontott váltót is kell majd nézned.
Le kell venni és meg kell nézni milyen állapotban van, ez sajna máshogy nem megy.
De váltót javíttatni kb. kétszer annyiba kerül mint egy bontott váltót cserélni.Milyen az amikor átszakad a kuplung, az olyan, hogy akkor sehova tovább nem mész, mert nincs ami átadja az erőt a hajtásnál.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Tele von Zsinór #1674 üzenetére
Nagyon nem kell vastagon készülni.
Elengedi a benzinnyomást.
Azt is csinálhatod, hogy ráadod a gyújtást, leveszed ráadod megint és utána kezdesz el indítózni, ha így elsőre indul akkor biztos, hogy az a baj, hogy nem marad meg a benzinnyomásod.
Ez mondjuk a Toyota 1.4 befecskendezési rendszerét nem igazán ismerve lehet AC vagy csak a nyomásszabályzó szelep hibája.Érdemes egy AC átfolyás mérést is csinálni, ha nem ez a hiba. de 90%-ra teszem.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Zoli1222 #1678 üzenetére
Jó a motor karakterisztikája.
A párom Versojában ilyen motor van azt a "nagy" kasznit szépen mozgatja, de nem versenyezni való.
Fogyasztása nagyon óvatosan városban 8.5 liter.
De 9 állatkodva 10 litert is képes elfogyasztani, autópályán most 6.9 literre sikerült letornászni odafigyelve ésszel hajtva, 130 as tempóval jó útviszonyok mellett.
Amúgy elég "igénytelen" teszi a dolgát.Egy nagy előnye van, láncos
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Zoli1222 #1685 üzenetére
Kényelmes ha kell pakolható is.
A motorral nem lesz bajod mint írtam.
Ha elkezd csörögni csak akkor kell vezérlést cserélni.
Egyedül a vízpumpa amire rá kell nézni szervizeléseknél és cserélni ha megfárad.
Az olajat mindig időben és a megfelelőt cseréld azon kívül nem sok bajod lesz benne.A diesellel én nagyon nem kísérleteznék, főleg nem 10 évre.
Porlasztó csúcsok / nagynyomású / etc.etc. több a hibalehetőség az én véleményem szerint.De nem akarok vitát kiváltani a dieselmágusok és benzinfanok között mindenki azt vesz amit akar.
A te felhasználási igényeidhez szerintem az egynyóc tökéletes.Renault power
-
rob210
nagyúr
Na ma elvittem a párom corolla versoját vizsgázni csont nélkül átment.
Igaz előtte mindent alaposan átnéztem és kicseréltem amit kellettJó "kis" gép, de megmondom őszintén minden féle bántás és vita kiváltása nélkül, jó volt visszaülni a meganeba, sokkal kényelmesebb.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Androidos fejegységek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nyaralás topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LEGO klub
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Mikrotik routerek
- Autós topik
- További aktív témák...