-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tegnap feltettem a tankpadot a 765-re. Gecc mit szoptam vele... sehogy sem tudtam pontosan kimérni a közepét a tanknak de végülis sztem jól sikerült. Meg tettem fel egy fóliát is a kijelzőre, hogy ha odateszem a kesztyűt akkor ne karcolja.
Meg hát a legfontosabb:
-
kelly416
veterán
válasz
bacus #154854 üzenetére
Én az exemet minden további nélkül vittem egy hetes Erdély túrára. Minden nap mentünk hol 10, hol több 100 km-t. De ismét mondom, teljesen más egy hónaljszárítóssal krúzolósban túrára menni mint egy sport, túra-sport motorral nekivágni ugyanennek.
Cserébe a Victory jó nekem is, de a 208 centi magas barátom is jól érezte magát rajta amikor rá ült, pedig ZX12-höz volt szokva.
-
Rison77
senior tag
válasz
mattheus #154852 üzenetére
Akkor nekem még van 1 évem..
Tavaly levezettem úgy 5000km-t, de idén már 2x eldobtam... Egyiknél beláthatatlan balos kanyarba átjött a sávomba egy autó, rá vészkikerülnöm kellett a korlátba... fele rotty, még a szerencse, hogy naked, de régi, nem volt olcsó.. aztán most 3000 km-rel később, egyenrangú útkereszteződés először jobbról checkoltam mire visszafordítottam a fejem már előttem volt balról egy kocsi, vészfékeztem, de egyrészt feleslegesen mert a kocsi olyan gyorsan ment, hogy esélyem se volt belecsapódni, másrészt meg hátsó féket túl erősen nyomtam kicsúszott alólam..
Tavaly is voltam safety 2 napos oktatáson, idén is voltam egy 2 naposon illetve 1 napos hondáson, persze ott lehet gyakorolni többször, de éles szituban 1 esélyed van.
De a 2. után már tanultam.. most már kap egy hikomat bukókeretet, mert a bukógomba nem sokat ér.. az elsőnél semmit.. oké most valamennyit felfogott de nyilván tört a lábtartóval együtt, és alig drágább mint a bukógomba, drága a fényezés is...
-
VFR800
csendes újonc
válasz
mattheus #154852 üzenetére
Ha tetszik a Hornet, de tartasz az erejétől, akkor javaslom nézz rá a Honda CBF600N típusra. 2007-től már injektoros is van belőle. Az csak 78 LE (injektoros néhány lóval több), de hamarabb adja le a nyomatékát mint a Hornet, így két személlyel sem prüszköl, és kevésbé pörgős. A magasságod sem lesz para, mert állítható az ülésmagassága, és méretre is normális motor, miközben kb 200 kg. Lehet belőle nagyon szépeket kifogni, mert a hajtósabb igényű többség a Hornetet vette anno is helyette. Persze az előttem szólók is sok jó típust ajánlottak, nem állítom, hogy ez a tuti neked, csak szerintem az elvárásaidhoz passzolhat.
-
Rush77
aktív tag
válasz
mattheus #154852 üzenetére
Én most kezdtem nagy motorral (CBF500).
Nekem mindig mondja a családom, hogy meg látjuk majd meddig tart a dolog.
Minden percét imádom.
Bár most az elmúlt pár napban azért kényszerből lenyomtam kb 600 km autópályát ami nyílván nem annyira poén egy csupaszon.
De amikor csak barátokkal "gurulunk és kanyargunk" országúton az tök jó. -
bigrob
őstag
Már 1 hete 2 keréken!
Ma volt egy necces sztorim, elszámoltam és azt hittem 2-ben vagyok, mondom itt még besorolok a lámpa elején, pont zöld lett, nagy gáz, első kerék a levegőben.
Autós szerencsére érezte, hogy balf.szkodom, hagyott helyet bőven.
Azért ez a 46 ló is tud menni...#CL500
-
bacus
őstag
válasz
mattheus #154852 üzenetére
"Nem tudom, hogy hová fog kifutni a motoros karrierem. "
Mi se tudjuk"ésszerű határok között váltanék"
Mindenki így kezdi, de óva intelek attól, hogy az ész szerű határokat CSAK a pénzügy határozza meg. Azt tuti megbánod."magasságommal"
Nem vagy extrém magas, 189 cm max tankvezetőnek magas, motorosnak nem."vihetem pár kisebb túrára"
Ez majd kialakul, egyedül ülni a motoron sokkal jobb. Én szívesen viszem feleségem 1 napos kirándulásra, de egyelőre nem tudom elképzelni, hogy 1 hétig menjünk. Sztem a 2. nap már szenvedősebb lenne, a 3.-tól, meg kín. -
macilaci78
nagyúr
válasz
mattheus #154852 üzenetére
Én 1,5 éve ültem át 50-esről 300-as robogóra. Országúton is teljesen jó, azon kevés alkalommal, amikor vidékre mentem vele, többször előztem vele, mint engem előztek és nem éreztem, hogy tolnak le az útról. Városban (Budapest) munkába járáshoz pedig egyszerűen zseniális.
Alapvetően közlekedésre használom, ritka, hogy csak azért megyek vele, hogy mehessek vele, de nagyon élvezem. Teljesen más, mint az autó, szabadabb, direktebbek az ingerek, haladósabb. Az utazási időt most már nem látom meddőnek. Sosem hobbiként tekintettem rá, hanem eszközre és eszközként viszont nagyon hasznosnak találom.
-
mattheus
őstag
válasz
macilaci78 #154838 üzenetére
Nem tudom, hogy hová fog kifutni a motoros karrierem.
Most mindösszesen annyit érzek, hogy ha már megvan a korlátlan, akkor ésszerű határok között váltanék egy erősebb élményt adó motorra, ahol a magasságommal is elleszek (189) és ha arról van szó, akkor időnként (nem gyakran) vihetem pár kisebb túrára a barátnőmet is, anélkül, hogy rosszul illetve veszélyben érezné magát ott hátul.Mellette biztos folytatnám a tréningezést is, de hogy meddig megyek el ezzel a "hobbival" az nagy kérdés. Állítólag az első két 2 a vízválasztó ........ én eddig főleg városon belül használtam, alig van országúti tapasztalatom, ami vagy bejön vagy nem.....
-
válasz
yodamastah #154850 üzenetére
Mondjuk én más pakkot néztem, ott a csizma is meg a kesztyű is más.
-
válasz
yodamastah #154846 üzenetére
Az amit Te mondasz az 200k-val drágább. Ehh. Mindegy meglesem.
-
válasz
yodamastah #154846 üzenetére
Meglátjuk. Azé a gatyámat nem akarom otthagyni.
-
yodamastah
őstag
válasz
-secret- #154845 üzenetére
A fotókon a Missile V2 amelyiknek a külső vállprotektora fényes. Ez egy sokkal jobban összerakott ruha, persze drágább is. Sokkal több a nyúló panel, emiatt sokkal patentabban illeszkedik a testre, szebb a bőr "esése", sportosabb a szabása. GP-Force-on egy csomó helyen textil a ruha, ahol inkább bőrkéne legyen (szerintem). A missile szűkebb ruha, egy számmal nagyobb jó Missile-ből, mint a GP-Force-ból.
A gp force sokkal perforáltabb, szóval ha ez a cél, akkor a missile nem az igazi.
-
válasz
yodamastah #154844 üzenetére
Az a fehér?
-
A Zéé
addikt
válasz
-secret- #154841 üzenetére
ez így csizma, ruha kesztyű kombóban tök jó ár!
Én a 2 részes LURV-ot próbáltam, az 56-os kabát teljesen jó, az 56-os gatya meg combban elakadt, derékig fel sem tudtam húzniMissle gatyából van 58-as rövid szárú, mérettábla szerint az lenne a jó.
Idén a Louisban szinte minden amit néztem "out of stock", itt mondjuk engedné kosárba tenni... Beszélnek a szlovénon kívül más nyelvet? -
válasz
A Zéé #154840 üzenetére
Ez a szett lesz valszeg csak a fekete fehérben. Faszi azt mondta múltkor az is 1.099 eur. Illetve akárhogy számolgattam itthon ha használtat veszek sem jövök ki jobban.
Amúgy nagyon durván fullos cuccok vannak. Tőlem 50 km. Itthon a Shox-ban sincs ekkora választék. AGV Pista-k, Alpinestars sisakok kint vannak a polcon.
A bolt pedig Muraszombat Moto-oprema.
Először ki akartam menni Graz-ba a Louis-ba de így tök felesleges. Sőt ott nincsenek ilyen pakkok sem.
-
Megérkezett a sisakom Szlovéniába. Sehol sem beszerezhető az AGV K6 S fényes feketében, de egy Muraszombati bolt megoldotta nekem.
Valszeg jön haza velem az Alpinestars szett is.
-
KnightDave
tag
válasz
csongi #154835 üzenetére
En megneznem meg az FZ6 N, valamint XJ6 N-t. CB600 F (2007+) Esetleg ER6 N (2011+ utolso faceliftes peldanyokat).
A Bandit jo motor, de velemenyem szerint nehez mint a ko, lassu manoverezesnel erezni a tomeget.Valamint ha nem ragaszkodsz az A2 sav tetejere eso tipusokhoz, a 600-as nem szupersport sor 4 pl. kifejezetten kezes, nem ideges termeszetu gepeket rejt. Sajat magad megnyugtatasara ABS-szel szerelteket erdemes nezni.
Karburatorosakat kerulnem, kezdokent az injektor jobb baratod lesz, ha csak valamennyire nem rendelkezel muszaki jartassaggal. -
A Zéé
addikt
válasz
mattheus #154831 üzenetére
Próbálj meg ne ennyire racionálisan közelíteni hozzá, ha már móka motort keresel. Ha nagyon nincs elképzelésed, akkor nézegesd a képeket, hátha valamelyik formájában beleszeretsz. Nézegesd a részleteket! Lehet, hogy csak nekem mániám ez, de egy rusnya lengőkar vagy egy szerintem béna műszerfal el tudja venni a kedvem az adott típustól.
Hallgasd a motorokat amik a mindennapokban elmennek melletted, próbálj utánajáni, hogy sor4 (3;2), a V2, vagy az egyhengeres hangja, karaktere mozdít meg benned valamit amikor meghallod, aztán nézegess abba az irányba. Ha nagyon szar rajta ülni, akkor keress mást.
Aztán ha veszel valamit és mégse tetszik, akkor eladod, és veszel másikat... -
mattheus
őstag
válasz
csongi #154827 üzenetére
Igen, igazad van, mert ez egy igazi útkeresés.
Most sajnos azt érzem, hogy nem lesz arra elegendő időm, se lelkierőm, hogy minden motort kipróbálbva hozzak egy megalapozottnak vélt döntést, ami persze azzal is jár, hogy könnyű lesz rossz döntést hozni......
Jelenlegi tapasztalatommal nem tudom megmondani, hogy milyen erős szenvedély fog kialakulni bennem. Még azt sem tudom megmondani, hogy mi az a kategória, ami tetszik nekem (csak azt, hogy A1 helyett kellene egy kicsivel több dinamika).
Formára naked, praktikusságra viszont inkább túraendúró, de ahhoz, hogy biztosabb lehessek benne, biztos kelleni fog mindkét kategóriából több ezer kilométer, mire ez kiderül, ha addig eljutok.
Így valószínűleg egy használt motor vásárlás lenne a jobb, mert akkor az ember talán kevesebbet "bukik", viszont ahhoz (ehhez a szakmához) én meg nem értek. Ismerőseim vannak, de azokat nem pumpolhatom a végtelenségig, hogy segítsenek, ráadásul szinte minden esetben vételár kifizetése mellett próbálhatja ki az ember a motort..... szóval az is "macera", de az eladó szemszőgéből érthető az ehhez való ragaszkodás.
Bérelhetek átvizsgálót is, de 10 motor esetében, meg azért az is szemmel látható összegre duzzad
Számok alapján (pl. ülésmagasság) igazatok van! Viszont azt is hozzá kell tennem, hogy a jelenlegi CB125 sem lesz zavaró számomra fél óra után (kb. olyan 1 és másfél óra után érzem ezt). Ráülve kényelmesebb volt a Hornet abban az 5 percben, mint a jelenlegi CB125R, de mivel nem mentem, meg egyébként is fáradt voltam, így referenciának nem tekinthetem ezt az "élményt"
-
csongi
veterán
14 ora utazas, de csak haza ertunk vele.
A Baratom most nagyon boldog.
1250 Gsx FA.
15 eves, 34 ezer km.
Makulaltlan, bontatlan. -
Pfiucska
aktív tag
válasz
mattheus #154816 üzenetére
Nekem es tboynak cbr500r van, asszem ugyanezzel az ulesmagassaggal. Szerintem kicsi lesz neked. En 176-177cm vagyok, kb en vagyok ra a tokeletes meret, tboy magasabb ~5cm-vel, neki meg belefer, de mar jobban ficankol rajta, mint en. Neked sztem fel ora utan off lesz.
-
bigrob
őstag
Ma reggel központban életét vesztette egy kollégánk...
Pont akkor mentem arra amikor állították fel a rendőrségi sátrat.
Úgy láttam a helyszínelős képek alapján egy kis transit átment már a piroson a piac felől, motorosunk pedig a váci út felől érkezett és sajnos találkoztak. -
macilaci78
nagyúr
válasz
mattheus #154816 üzenetére
Menj be szalonokba és udvaroltass magadnak kicsit. El fogják mondani, mi a tesztvezetés módja.
Új modelleknél szokott lenni ordszágos körút. Pár gépet körbevisznek az ország több kereskedésében is, ahol ki lehet próbálni, amilyan roadshow jelleggel.Illetve bérelhetsz is motort, az adott típust elviszed egy napra, egy hétvégére és mész vele 2-400 km-t.
Nekem a listáról a Versys ismerős egy üléspróbáról. 196 cm magas vagyok, magasságilag nem éreztem kicsinek, legalábbis a tank keskenysége sokkal előbb feltűnt, nekem emiatt biztosan nem lett volna kényelmes.
-
Viiktor1989
aktív tag
Köszi srácok,megfogadom a tanácsokat
-
Mentolka
senior tag
válasz
Zsírkrétamen #154811 üzenetére
Hello,
Az új KRESZ szerint, már lehet a leállósávban menni - noha nem javasolt. -
mattheus
őstag
Korábban írtam (Link), hogy A1-es motorról váltanék egy nagyobb kategóriára, viszont nem szeretnék meggondolatlanul túl nagy motort venni, mert nem baj, ha tapasztalatlanságomat nem bünteti azonnal. Csandi és tboy93 tanácsait külön köszönöm!
Most kértem tesztvezetést NX500-ra és Trident 660-ra de egyelőre senki nem hívott vissza még megkeresésemre.
Időközben nekem személy szerint még jobban megtetszett a CB500 Hornet, viszont azt sehol sem lehet elvinni tesztkörre. Az ülésmagassága az "mindösszesen" 785 mm, én meg azért mégiscsak 189 vagyok (voltam). így azért nagyon nem mindegy hogyan érzem magam 20 perc után.
Használtpiaci árakon elsápadva (2 évesen 10%-al olcsóbb, mint az új 6 év garanciával) egyre inkább hajlok egy új vásárlására, amit azért szerettem volna elkerülni
Ami most a listámban benne van
- Honda CB500 Hornet
- Hornet NX500 (ez egyre kevésbé tetszik)
- Triumph Trident 660 (ez nagyon drága és csak 2 év jótállás van rá)
- Kawasaki Z650
- Kawasaki Z650RS
- Kawasaki Versis 650
Árban CB500 Hornet mindent visz, többi meg hát igen, drága és viszonylag keveset tudok róluk, de amit láttam, hallottam, olvastam az pozitív volt.
Pro és kontra valaki tenne valamit hozzá? Esetleg más, ami nincs a radaron, de lehetne még jobban összezavarva engem ? -
VFR800
csendes újonc
válasz
KnightDave #154800 üzenetére
Esetleg Isaszeg környéke, Gödöllői dombság. Mondjuk Zuglóból bármerre indulsz először a városi részen át kell rágd magad.
-
VFR800
csendes újonc
válasz
Viiktor1989 #154806 üzenetére
Én az M6-on lemennék az Adonyi lehajtóig, onnan meg Felsőcikolapuszta felé az átkötő úton el az E66/62-es útig. Azon Seregélyes mellet elhaladva Székesfehérvárig. Jó az út, település zéró, és úgy húzzátok neki ahogy akarjátok (persze nem elfeledve, hogy TISPOL akció van a héten kifejezetten a gyorshajtókra fókuszálva, és az őzek is meg vannak ilyenkor bolondulva). Fehérvártól ha északi part akkor az amit Tüzi írt korábban, ha déli, akkor marad az M7/7-es út páros sajnos.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zsírkrétamen #154811 üzenetére
És még egy gondolat a leállósávval kapcsolatban: nincs takarítva, sem használva. Lehet rajta szennyeződés, por, kavics, vagy törmelék.
-
válasz
Viiktor1989 #154806 üzenetére
Hát most jó idő lesz hétvégén, biztos rengetegen mennek arrafele. Bár a nagy dömping szerintem nem ebben az időpontban van. Sokszor van, amikor a leállósáv jobb opciónak tűnik, néha rá is mentünk, és ugyan a véda még nem büntetett meg emiatt, de én nem kockáztatnék. Na meg ha nagy a dugó, sok autós is néha kirántja a leállósávba hogy előzzön, plusz a rendőr biztosan kiszed ezért. Szóval én a sávok között megyek el inkább ha már muszáj.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Viiktor1989 #154806 üzenetére
Kolléga személyes tapasztalata, aki Újbuda-Kajászó viszonylatban ingázik. Ha beáll az M7-es, akkor pár percre rá a 7-es főút is. Viszont míg az M7 több sávos, addig a 7-es csak 2×1. Motorral könnyebben mész előre a beállt M7-en.
Olyan olvastam, hogy a hétvégi kamionstopot feloldották a hőség miatt.
Múlt hétvégén voltam Siófokon, változó tempóban ment a vonatozás Tácig, utána lett szellős. Pár motoros elment a leállósávon a majdnem álló autók mellett kb 60-80-as tempóval. Amellett, hogy szabálytalan, balesetveszélyes is. Ha van egy hülye, aki ugyanígy tesz és kivág eléd, az gondot okozhat. Több motoros tartott 100-120 körüli utazótempót, előzéseknél meghúzták a szarvát, aztán megint kisoroltak. Amikor belassult a forgalom, akkor nem sokkal gyorsabb tempóval mentek előre a kocsik között, tudtak haladni. Mikor lehetett újra 130-cal menni, akkor visszaelőztem egyet-kettőt.
Ha A-ból B-be az eljutás a cél, akkor autópálya.
-
válasz
Viiktor1989 #154806 üzenetére
En inkabb a 7esen (velencenel eszaki parton) mennek fehervarig, onnan meg a 8-ason veszpremig, onnan meg tapolcaig lehet menni.
persze ha a deli partra mentek, akkor ne tapolcai iranyba menjetek -
csongi
veterán
válasz
Viiktor1989 #154806 üzenetére
Személyes tapasztalat. Jósolni lehetetlen!
A napi forgalom infó alapján érdemes dönteni.
Jelenleg fokozott ellenőrzés folyik, kell a pééééz. Mindenütt igazoltatás és pénzgyűjtés zajlik. Szombat délután kamion stop van ha jól tudom. -
Viiktor1989
aktív tag
Sziasztok.
Személyes tapasztalatotokra lenne szükségem. Szombaton délután kb 15:00 körül indulnánk motorral a balatonra az autópályán. A nagy forgalom miatt érdemes lehet inkább kerülő utat választani a pálya helyett,vagy toleránsabbak az autósok a motorosakkal szemben és dugó esetén elengedik őket,illetve a leállósáv dugó esetén szoktátok használni,vagy ugranak rá a rendőrök? -
vendingo
veterán
válasz
Topiccsendőr #154802 üzenetére
Ilyenkor a szerviz csatlakozót használják?
Ma lejöttem a nyaralóba motorral, ami 100km. A motor a hét eleji próbautakhoz képest gyengébb lett, már a 130 elérése is küzdős volt, így szép lassan haladtam a továbbiakban. A motor kissé erőtlenebb is lett, mintha enyhe emelkedőn mentem volna, a hangja is egy minimálisan öblösebb lett, de lehet csak beképzelem már a dolgokat. Érzésre mintha kevés levegőt/benzint kapna, és nem lenne erő. Ha hazamentem, szerintem letámasztom a mocit.
-
kelly416
veterán
válasz
Zsírkrétamen #154794 üzenetére
És ez pontosan milyen doboz? Nem, mintha mostanában dobozt akarnék venni, de nem baj, ha lesz egy link itt másnak is.
-
kelly416
veterán
válasz
Zsírkrétamen #154792 üzenetére
Oh, te jó ég.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
KnightDave #154800 üzenetére
Dobogókő, persze a táv fele Pomázig tart. Láttam már rosszabb minőségű utat is, de van pár kanyar, nem túl zsúfolt, fent egész jó a vad pörkölt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Telekom mobilszolgáltatások
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Milyen autót vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Parfüm topik
- Autós topik
- További aktív témák...
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- Ubiquiti Unifi Access Intercom
- Kisvasút - saját kép - 40x60 - clip kerettel, prémium poszter, fényes fotópapír
- Magyarországon jártam - saját kép - 40x60 - fém kerettel, prémium poszter fényes fotópapír
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- 30+ típus!!! Lenovo ThinkPad, X1 carbon, X1 Yoga 5-12. gen 12,5-15" all-in-one, Workstation, stb.
- LG 32GS94UX - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- 10 GB-os RTX 3080 OEM
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest