-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Csandi #155294 üzenetére
Pontositanam, mire gondolok.
Alusil henger... 30e km utan teljesitmenycsokkenes, es olajfogyasztas. A yamaha csak kiskobos robogoba tette, a honda sportmotoroknal alkalmazta, ugy, hogy pontosan tudtak, hogy nem mukodik ugy, vagy olyan sokaig, mint a nikaszil. Az alusil hengeres hondakhoz gyarilag van honda genuine tulmeretes dugattyu. Ez eleg wtf.
Aztan, a kedvenc 1000RR em, az sc59 en nem edzettek meg a primerfogaskereket a fotengelyen. 2009 tol 11 ig akar 15e km alatt elkopott a fotengellyel egy anyagbol kimunkalt fogaskerek, es az egesz fotengelyt lehet cserelni. Emelle 1.2l es olajfogyi 1000km en, ha forgatod.Amugy a szabadonfutot nem eszi meg az ido.
-
Csandi
addikt
válasz
dellfanboy #155296 üzenetére
Én kicsit több mint 1 hét alattam csináltam meg úgy, hogy a napi közlekedésen felül minden este kimentem még egy 80-100 ra céltalanul. Na most az alul kiherélt erejű sor4 600-al nem volt nagy élmény, nem annyira szívesen mentem egyszer sem, csak vártam, hogy legyen már meg.
-
bacus
őstag
1000 km? Az egy lelkes motorosnál - és miért ne lenne bárki az egy új motornál 1 nap, na jó, legyen kettő. Persze van aki karácsony előtt vette át a gépét, ő nem motorozott, hanem betolta a fa alá
, és amilyen fos volt az idei év eleje, sztem még áprilisban se volt benne 100 km.
-
Csandi
addikt
válasz
Topiccsendőr #155293 üzenetére
Nyilván ez költői túlzás, és minden megtud hibásodni, de a számok alapján azért jól állnak.
Azt meg tudjuk, hogy nem kell valamibe sok km, hogy az idő elegye az anyagot.
-
Topiccsendőr
addikt
-
-
Csandi
addikt
válasz
Steven #155285 üzenetére
Ha csak a váltó miatt lenne akkor lehetne rögtön végigforgatni a teljes tartományon. BMW-k esetében pedig nem, hogy neked kell figyelned, hogy ne forgasd túl, eleve le van tiltva a motorban és nem forog többet x-nél, a kijelzőn is sokkal hamarabb pirosban van.
600RR-re azt mondták 7 ezer fölé ne nagyon forgassam amíg bejáratós, na most azzal 6-osban is 110 volt a végsebesség, nem volt nagy buli
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Steven #155285 üzenetére
Elmeletileg minden miatt. Henger- gyuru, miatt is, ebben az esetben inkabb a gyuru fog a hengerhez kopni (ezert veszit azonnal teljesitmenyt, ha szetszedsz egy motort, es a gyuruket nem ugy rakod vissza, ahogy voltak- ezt nem is tudod megvalositani- leginkabb, ha nem kell, epp ezert nem szabad kivenni a dugattyut a hengerbol.
Summa summarum, az egyik motorom valamikori tesztmotor volt, es ugye mar 102e km van benne, szoval sztm teljesen mindegy. -
válasz
macilaci78 #155281 üzenetére
A bejáratás a váltó miatt van nem a henger miatt...
-
válasz
Topiccsendőr #155280 üzenetére
Annyi ,hogy a bejáratás nagyon nagyon nagyon uncsi dolog plusz utána még 1000km után megint b#ziskodhatsz a szervizzel.
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #155280 üzenetére
Ha igaz, a napokban visszakapom az SH-t. Fúrva a henger, gyűrűzve, bejáratás 1000 km-ig, majd olajcsere. Nincs hozzá kedvem, nemhogy minden évben új motorral.
Aki sűrűn adja-veszi, annál lehet, egy olacsereperiódust sem tölt el a motor, nemigen derül ki, van-e valami baja. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #155278 üzenetére
Sztm teljesen mindegy, hogyan van bejaratva, nem fogja senki erezni a seggevel azt, es a gyartasi toleranciak sokkal jobban befolyasoljak a teljesitmenyt, mint a bejaratas.
-
Csandi
addikt
válasz
macilaci78 #155278 üzenetére
Ez is egy nagyon jó opció ha valaki cserélgeti, simán csinálnám én is de most elvagyok a 600RR-el, nem tudok olyat mondani ami kéne helyette. Persze egy ezres simán de ahhoz kevés vagyok én is (sőt igazából a 600-ashoz is), meg még a tárcám is. 5m és 12m között elég nagy szakadék van árban
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Csandi #155276 üzenetére
Nem kell bejáratással szívni - attól függ, hogy járatták be... Megveszi valaki az újat szezon elején, első szervizet letudja, talán a másodikat is, majd szezon végén eladja a vételáron hirdetve valamennyi alkuval. Télen úgyse megy, nem kell tárolnia, karban tartania, majd tavasszal ül egy másikra.
-
bigrob
őstag
válasz
hdanesz #155268 üzenetére
Haverommal együtt vettünk motort, én egy 2 éves CL500-at, ő egy 20 éves Virago 250-et 800k-ért, volt pár baj vele, elvitte szervizbe, lánc csere stb, kapott egy 213k-s javítási ajánlatot meg még meg van jelölve pár dolog hogy bontani kéne, hogy kiderüljön.
Soha nem fogja ezt a pénzt viszontlátni.Én csak ráültem és megyek.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
V.Stryker #155260 üzenetére
Zakopane mindig ilyen volt,+ más felkapott Lengyel helyek is. (tegnap jöttünk meg). 20,21-ben voltunk ott. Azóta ott is volt áremelkedés. Golonka 32 Zloty,57 lett. Ugyan az a szállás, ugyan akkor foglalva +15eFt lett több. Parkolás a szálláson 50 Zlotyi volt,ami dupla ár lett.
-
csongi
veterán
válasz
dellfanboy #155267 üzenetére
De lehet. Arrol nincs info, hogy van ra keret?
Egybe vagy hitel?
Es az idofaktor mennyire fontos?
3-5 honapot varni egy motorra, mennyire fer bele?hdanesz #155268
3-7 ev kozotti keveset futott motorok is hasznaltak.
5-6 eves 650 Vstrom 2.5M kornyeke. A magyar piacon forog.
Trident 660. 2.5 M korul, 3-4 evesen, 10k km kornyeken.
De ez csak egy javaslat. Ha ujat szeretnel azt kell venni.
Tartsd szem elott a szervizelesi lehetoseget.
Minel ujabb annal szukebb a kor.
Hazai szervizes korokben a japan a legismertebb, abbol is a suzuki.
De ha szerelem van...
Az alacsonyabb ulesmagassag hegyesebb terdszoget ad alltalaban.
A kinzet meg subjektiv, neked kell tetszen -
Csandi
addikt
válasz
hdanesz #155268 üzenetére
Én full veled vagyok. Ha van rá pénz vegyél újat jobb élmény lesz mint egy 20 éves gép, a nem túl öregek meg alig olcsóbbak. Cserébe van garid.
Ha valamiről kiderül, hogy nem a te világod akkor eladod veszel másikat. Azért ennyire ez nem komoly, nekem tetszik a V2 is a sor3 is a sor4 is V4 is, valszeg te is élveznél bármit. Aztán majd testreszabottabb lesz az ízlésed addig is legalább motoroztál és egy új fasza gépen.
Nekem a motor a sportmotor, ahogy mondod a szem eszik. Ami nem idomos nem tetszik. Attól még motoroztam kurvajót nakeden? Persze. Kényelmetlen a mindennapi életben egy supersporttal közlekedni, vagy hosszúkat menni vele? Persze de nem érdekel, ilyet akartam vállalom ami vele jár. Aztán mikor fordulatszámba lép és egy pillanat alatt autópályán is illegális tempón vagyok akárhol akkor egyből nem érdekelnek a negatívumok, csak élvezem.
-
válasz
csongi #155266 üzenetére
Kicsit másképp gondolkozom. De értem amit írsz.
Használt motorral is be lehet fürödni. Ha nem 2-3-4-5 éves motort veszek, már sok minden előfordulhat vele amivel foglalkozni kell. Vagy csereérett.Valamiért tartok tőlük, mivel szerelőt nem ismerek a környéken, és a motorokhoz sem értek.
Kezdőként valószínű nem ez lesz az utolsó motorom. Lesz benne sok útkeresés. Autóból is volt már 16...gondolom hasonló lesz a helyzet ezzel is. Az újonnan vásárolt motort - akár 1 szezon használat után - véleményem szerint jobban el lehet majd adni mint egy 8-10 éves motort. Adtam el használt autót óriási buktával és újonnan vett autót 3 hónapos korában többért mint ahogy vettem. Lehet tévedek. Majd kiderül.
A próba természetesen sokat jelent majd, de nem mindent. Egy 15-30 perces út során úgysem tudja az ember úgy kipróbálni/megtapasztalni a motort mint ha hetekig/hónapokig használja. Mivel kezdő vagyok/leszek...
örülök majd ha tudok menni rendesen a motorokkal. A tapasztalattal együtt alakul majd ki, hogy mit is keresek egy motorban, mi az ami nekem kényelmes, eléggé erős...stb.
Épp ezért fordultam hozzátok, akiknek van tapasztalata és már tudtok nekem irányt mutatni, melyik motor az ami kezdőnek való, könnyebben kezelhető, 'jóindulatú' ahogy néhány tesztben mondják.
Ahogy a Becsületesnepper mondja: először a szem eszik. Most még első lépésben esztétika, kinézet alapján válogatok. + a ti tanácsaitok alapján.
-
csongi
veterán
válasz
hdanesz #155253 üzenetére
Szerintem nem koltsd el egybol az osszes vasarlasra szant penzed.
Ez egy ut kereses.Hasznalt motorok kozott is megtalalod. Erdemes az adott fajta motorbol azt az evjaratot megvenni, ami a keresettebb.
Ha nem jon be akkor konnyebb tovabb adni, kissebb buktaval.
Szemre sok motor tetszhet, de a vegleges szerelem valoszinuleg hasznalat kozben jon meg.
Ez persze a motorozasi szokastol is fugg.
Nem tudhatod elore, melyik motor karaktere lesz a befuto.
Henger elhelyezes, nyomatek, Le, ules poz. Idomos vagy nem...stb.
A megnevezett motorok teljesen masok. Nyomatek vs fordulat. Es ez csak a blokk. Minden ami korulotte van megint mas kategoria.Vagy tesztvezetesekre kell menni. Es vegig ulni ami csak szoba johet.
-
kelly416
veterán
Lehet, hogy nagyon láma a kérdés, de legyalulta az agyamat az elmúlt hét. Nincs energiám keresni, nem veszi be a fejem az új infót neten böngetve. Jó lenne már motorozni egyet, kicsit feltöltődni.
Szóval a motoromon most 130/70B18 és 180/55B18 gumik vannak. Mi a szösz az a "B"? Az R18-at értem, ezt a B-t nem tudom hová tenni és jóval drágábbak is mint az R18-ak ugyanebben a méretben. Kérhetnék egy kis segítséget? Ígérem, alszom egyet a válasz olvasása előtt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
dellfanboy #155255 üzenetére
Autóra pont tudok egyet Debrecen, vagy Nyíregyháza térségében országos lefedettséggel.
-
chubii
senior tag
válasz
A Zéé #155259 üzenetére
Akkor tuti
Pazar idő volt és nagyjából a forgalmat is jól kifogtuk. Kár lett volna kihagyni ezt a napot. Jártam már viszonylag sok helyen motorral, de ez a Mariazell kimaradt eddig.
Bár egy balesetbe belefutottunk, nem sokkal lehettünk utána, de elég hamar jött a mentő.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
A Zéé #155257 üzenetére
Igen, igen.
Mi is megjártuk Krakkót, Auschwitz -t. Szerencsére tök jó időt fogtunk ki. De ezek a lengyelek...szét idegeltek. A nagyobb városok, itt főleg Krakkóra gondolok, botrányosan dugósak. Eleve idiótán közlekednek. Semmi ritmus a közlekedésben. Nagy gáz, nagy fék, tömött sorok, az RT-vel alig bírtam előremenni. Valahogy minden időszakban rohadt nagy a forgalom és/vagy sok autó és kevés az út. A közlekedés botrány.
Menet gondoltuk megnézzük Zakopane -t.Soha többet! Szép, meg van ott hegy meg minden, de kb. 100x több ember és autó, mint amit az egészségesen elbír. (Megálltunk egy parkolóba kinyújtani magunkat, inni egyet és hiába ingyenes a parkolás mindenhol motorosoknak, rögtön szóltak, hogy max 5 perc és húzzunk el, mert az autósoknak kell minden centi. ) Rossz élmény volt a rengeteg ember és autó miatt.
Amúgy az ország szép, minden olcsóbb, mindenki beszél angolul, az utak jók. Szilárdnak üzenem, hogy 519-ért tankoltam.
Valahogy az egész ország olyan, amilyen Magyarország kéne legyen, ha nem lenne szétlopva.
Donovaly után van egy útfelbontás, amit lámpával megfognak elég hosszan. (Innen nézve.) Ott előregurulva megvan az az előny, hogy k.rva jót lehet menetirány szerinti forgalom nélkül motorozni.
Kis technikai beszámoló: Pár év után a kínai Fodsport headsetek továbbra is tökéletesen, hiba nélkül üzemelnek. Az enyémet menet elfelejtettem este kikapcsolni és a másnapi auschwitzi túrát is végigbírta. Mindazok ellenére, hogy kb. napi szinten használom 2 éve, kivéve télen.
A Carpuride továbbra is maga a tökéletesség. Hibátlan, mindig minden körülményeken tökéletesen látszik. 0 probléma vagy hiányérzet vele kapcsolatban. Carplay kissé szívja az aksit. (Nekem az i16 aksiját 90-ről 30-ra szívta a Krakkó - Pest megye M5 táv alatt. Végülis nem rossz azért.)
-
A Zéé
addikt
Remélem mindenki kihasználta a jó időt! Kb. az utolsó nyárias hétvége volt idén.
-
mattheus
őstag
válasz
dellfanboy #155255 üzenetére
Szezon végén motorra nem lehet találni ? Azt meg hogy ?
Azt gondolnám, hogy azért most már kevesebb motort vesznek, mint szezon köznem, így talán a terheltség is kevesebb
-
mattheus
őstag
válasz
mattheus #155234 üzenetére
Valaki esetleg tudna javasolni egy céget vagy szakembert, aki országos lefedettséggel rendelkezik és vállal átvizsgálást? Az egyik motor Nyíregyházán lenne, amit kinéztem, a másik pedig Gödöllőn. Gondolom az utóbbi helyszínre találni valakit sokkal könnyebb, de nem igazán van tapasztalatom, hogy kit lenne érdemes felkérni rá. Vagy elég egy márkaszervíz is ?
-
Köszi mindenkinek az ajánlásokat.
Azt hiszem Pestre kell majd utazni, ha az említett motorok jó részét látni szeretném.Egyébként gondolkoztam használt motorban is, csak az rizikósabb mint az új.
-
A Zéé
addikt
válasz
hdanesz #155243 üzenetére
A modern retro-t a Kawasaki meg a Yamaha nagyon éli.
A Kawákat írták, illetve a Yamaha XSR vonal ilyen.Ami nekem az ehhez hasonló Scrambler a stílusban bejön még az a Fantic Caballero. Nem tudom minőségre milyen, de 2 éve Olaszországban egész sok volt belőle. Vagy a Ducati Scrambler...
-
Rush77
aktív tag
válasz
dellfanboy #155246 üzenetére
Mea culpa. 56
-
Rush77
aktív tag
válasz
hdanesz #155241 üzenetére
Én is most szereztem meg nemrég a jogsit.
Kezdésnek én egy CBF 500-at vettem. Nem bántam meg. Nagyon kezes gép. Az 57 le kb mindenre is elég egyelőre.
Leér a lábam teli talppal (180 cm vagyok).
eddig 2500-at mentem mióta megvan július óta. Imádom.
Én személy szerint nem biztos, hogy új gépet vennék. Ha esetleg akár álló helyben is eldől már ennél is sírógörcsöt kapnék nemhogy egy olyat ami több mint a duplájába kerül. -
vendingo
veterán
válasz
hdanesz #155241 üzenetére
Gb350s-re tudtommal 1-1.5 év a várólista jelenleg. Egyén függő, de gyorsan nagyon kevés lehet a 20 ló. Mondom ezt úgy, hogy 25 lovas gépet hajtok.
Kezdésnek 500-as hondák körül nézelődnék, esetleg sv650 egy kiforrott v2 blokkal mindenre elég teljesítménnyel. Van benne erő, de bőven kezelhető kategória, hozza a klasszik formavilágot is. -
válasz
macilaci78 #155242 üzenetére
Köszi! Engem is nagyon oda húz a szívem a GB350S felé. Bármilyen videót meglátok a motorról és meghallom a hangját, mindig mosolyogni kezdek.
Élőben szeretném megnézni, de most eléggé ritka holló szalonban. Valahol azt olvastam, hogy 2027-ig kell várni aki most rendel belőle. Nyíregyházára érkezik decemberre egy, nem tudom az el van-e már adva.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
hdanesz #155241 üzenetére
Első motornak egy használtat?
A GB350S-t akartam javasolni, ha retró vonal, vagy olcsóban a Benelli Imperiale-t.Én egy Honda Sh300 nagyrobogót hajtok, 20kW. Országúton autóúton tartja a lépést, a 130 km/h alattam már igencsak a vége, de jóval nagyobb darab is vagyok nálad. Én 40 évesen tettem le a jogsit, 20+ év B és SMKP után. Közlekedni már tudtam, motorozni kell(ene) megtanulni.
Szerintem ha már kinőtted, hogy minden hülyeségbe belerántsanak, akkor a 20 Le, kW sok élvezetes méterre lesz elég.
-
Sziasztok,
42 éves fejjel motorozásra adom a fejem, úgy néz ki.
185 centi magas vagyok és 97 kg. Milyen motort ajánlanátok? Totál kezdő vagyok motorozás terén, B jogsim 22 éve és sokat is vezetek, de ez most nem sokat jelent.Abban biztos vagyok, hogy nem sportmotor lesz a típusom és nem is chopper. Leginkább a retro de mégis modern motorok állnak hozzám közel.
Élőben néztem/üléspróbáztam Triumph Trident 660, Triumph Speed Twin 900, Honda NX500. Az utóbbi kilóg a fenti kategóriából, de abban a motorszalonban azt ajánlották kezdőnek és a magasságomhoz/súlyomhoz.
A keret 4-4.5 millió ft, de ha alatta van az sem baj.
A Honda GB350S nagyon bejön, különösen a hangja, de még nem láttam élőben és tartok tőle, hogy a 20 lóerő idővel kevés lesz. Új motorban gondolkozok, ezt még nem írtam. Nem szeretnék görnyedni és nyakamba tett lábakkal motorozni, valahol a kényelmes de mégis feszes középutat szeretném megtalálni. Egy olyan motort amivel lehet adott esetben nyugisan közlekedni, de kicsit meg is lehet rángatni a bajszát, ha úgy adódik és olyan úton járok vele.
A Trident-ről nem ért le teli talppal a lábam, ezen meg is lepődtem kicsit, a Speed Twin-ről viszont igen. Álló helyzetben számomra ez nagyobb biztonságot adott. Az eladó mindenképp a Trident felé terelt, hogy az lesz a jó számomra.
Szívesen veszek bármilyen tippet. A kínai márkákat sem vetem el. Még az elején járok a jogsi felé vezető útnak, de szeretnék felkészülten érkezni és kb. csak rábökni a kiszemelt motorra ha eljön a vásárlás ideje. Minimum leszűkíteni a dolgot 2-3 motorra és azokat kipróbálni majd.
Köszönettel,
Dani -
válasz
dellfanboy #155237 üzenetére
Hogy neked semmisemjo bazeg…
Volt Ducesz, meg Africak, Bmw-k, ilyesmik.
Keson erkeztem, mert egy csopperes lerohadt, es megalltam segiteni neki feltolni az erkezo utanfutora.
De volt jonehany olyan motor amit regen lattam mar… -
Csandi
addikt
válasz
dellfanboy #155237 üzenetére
Egy retro fannak biztos jók, én inkább a modern cuccokat szeretem.
-
mattheus
őstag
Sziasztok!
Használt motorkerékpár vásárlás előtt állok és mivel gyakorlati tapasztalatom nem nagy, ismerős nincs aki tudna segíteni, így a kiszemelt motort szeretném átvizsgáltatni. A kérdésem az lenne, hogy melyik céget ajánlanátok (lehetőleg országos lefedettséggel)?
Illetve szerintetek a márkaszervizes vizsgálat vagy a független átvizsgálás a jobb ?Nagyon szépen köszönöm!
-
bacus
őstag
válasz
V.Stryker #155231 üzenetére
De nem ott baxtad el, hogy berántottad a féket, az csak az utolsó mozzanat volt.
"türelmetlenűl, idegbajosan motorozva, ráesve az előttem menő autóra" - itt hibáztál. Én mindig azt tanítottam a gyerekeimnek, hogy nem lehet vezetés közben frusztrált, ha mégis, hát káromkodjon, az valamelyest levezeti a feszültséget, ha kevés, akkor álljon meg. -
V.Stryker
nagyúr
Hihetetlenül bosszant, amikor a saját f@szságomból sikerül taknyolni, egy rendkívül amatőr hibával.
Mindig mindkét fékkel fékezek, először megpeccintve a hátsó féket, aztán szinte rögtön az első, szorítva, véletlenül sem rántva.
Ehhez képest, ma türelmetlenűl, idegbajosan motorozva, ráesve az előttem menő autóra, körforgóban sikerült berántani az első féket és taknyolni.
Figyeltem, hogy nyomkodja az autóban a kijelzőt, türelmetlenkedtem, bevertem a körforgóba utána, a szemem sarkában láttam, hogy lelép a gyalogos, villant a féklámpája és simán berántottam az első féket. Zakó...Egy két zúzódás, motoron esztétikai sérülések, egy két görbülés, de semmi komoly. Azért bosszant, hogy mikor a feleségem, vagy a lányom tanítgatom, akkor simán elkövetem azt a hibát, amit kb elsőnek mondok. Sose ránts be az első féket!
Pedig mostanság kikerüléssel, jó reflexxel sikerült elkerülni egy idióta fehér furgonost. Meg azt se mondanám, hogy hétvégi motoros vagyok, mert tavasztól őszig kb. le se szállok a motorról...azt mégis sikerül ekkora hibát csinálni.Holnap reggel indulunk feleségemmel kettesben Lengyelországba... legalább visszafogom magam.
Sose hiheted el, hogy van elég rutinod.... elég egy dekoncentrált, stresszesebb lelkiállapot, azt ennyi.
-
bigrob
őstag
válasz
dellfanboy #155226 üzenetére
Kényelmesebb volt az ülése, sokkal.
Ezeken a jó magyar utakon az onroadot is lehet offroadnak tekinteni...
El tudtam jönni hazafelé és úgy lekoppant 1-2 helyen mintha terepeztem volna, pedig nem mentem 20-nál többel.
CFMoto teló és hátsó rugóstag is állítható, a Hondáé nem.#155227 Picco
Kíváncsi lennék milyen felhasználás mellett durrantak a blokkok.
HAHU-n 2 darab van eladó, szinte új árban, igaz nem is sokat futott példányok. -
csongi
veterán
Valaki latott mar ilyet?
Vadi uj szelepszár szimering.
-
Picco
addikt
válasz
bigrob #155223 üzenetére
segg-transzplantaciora lesz szukseged
CFMoto nagyon jol fel amugy, de lattam mar redditen olyat h par embernek eldurrant a blokkja, mondjuk CF cserelte mind ahogyan kellett ami dicseretes.
resale value eleg kozel lesz a keveshez, mondjuk ha ugy veszed h orokmotor, akkor meg marhajo uzlet -
bigrob
őstag
-
bigrob
őstag
Ma meghajtottam egy Honda NX500-ast, pont annyival hosszabb a CL500-amhoz képest, hogy már kényelmesen le-fel tudok pattanni dobozzal mögöttem, benzintyúk is kényelmesebben elfér, viszont a seggem már zsibbadt 30 perc után, amit a CL500-on sem tapasztaltam csak kb a duplája után...
A CFMoto nyíltnapon a 450MT viszont kényelmesebb volt, kb fél órát tudtuk a 6-oson veretni kb az érdi körforgalomig, de ott egyáltalán nem fájt a seggem.
Nagyobb rugóutak, állítható plexi, szerintem jobb a hangja is egy picit.
Kérdés, hogy ha esetleg majd el szeretném adni mennyit buknék rajta...Tanácsokat várok!
-
MMiklos86
csendes tag
válasz
csongi #155213 üzenetére
Ezért szeretem a saját motoromban, hogy alapjáraton és a közelében csendes, de 5-6 ezres fordulattól már igen hangos (2021 Suzuki GSX1300R). Elég rondák a gyári csövek, de nem cserélném le őket pont e miatt. Sorok között szigorúan egyesben azért meghallanak az autók, de sem a szomszédokat otthon, sem magamat szabályos autópályatempónál nem zavarom.
-
kelly416
veterán
válasz
dellfanboy #155216 üzenetére
Bakker. Betojok. Ütöm és a guglit is ütni fogom.
-
válasz
macilaci78 #155211 üzenetére
Ezen nem gondolkodtam meg amugy.
Az xx-en nincs vilagitas-kapcsolo. Ha raraknek egy vilagitas-kapcsolos kapcsolo egyseget, es a vilagitas kapcsolojat ugy releznem be, hogy veszvillogokent mukodjon, akkor lenne veszvillogom, es gyari maradna a motor.hmmm…
mod: van is itthon tarcsiban ilyen kapcsolom
-
Xero
nagyúr
válasz
Steven #155200 üzenetére
Na most az van, hogy tavaly BlackWidow-val kozlekedtem a CB-n, iden pedig teljesen gyari EU5+-el a Striple-on.
Sokkal jobban megnyiltak a sorok a hangos kipufogonak. Ezt kb eszre sem veszik, csak ha odaeerek mellejuk, de akkor sem mindig.
Jovore tuti megy fel valami hangosabb de katalizatorral. -
kelly416
veterán
válasz
csongi #155213 üzenetére
Én a nyitott cső felett ülök, hallok mindent. Igen, hangos, de jó hangos. Van benne mély, nem visít. És lehet vele értelmesen "halkan" közlekedni meg hangoskodni is.
De beszerzés alatt van két VN900 vagy hasonló végdob, mert szerintem is oaraszt hangos.
Az ETV az mi? ATV (all terran vehicle) még meg volna, de a barátom (a mugli, akarom mondani, gugli) sem tudja.
Biztos ez is valami banális lesz amitől majd ütöm a fejem... -
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #155212 üzenetére
Es a szerencsesek, akiket mindenki hall, mehet a sor vegere.
De akkor lenne oktato jellegu, ha a sajat kipufogojat kozvetlen hatulrol hallgathatna 3 napon keresztul.
Sokat javitana a decibel fetisen.Pont a napokban voltam, egy ETV nem indult.
Beroffent. Azta kurva. A srac szent meggyozodessel allitotta gyari a kipufogo.
Ok mondom, majd ha vissza kapod a rendszamot, akkor lesz gyari. -
Biqci
aktív tag
Sziasztok!
A hátsó teleszkóp előfeszítésén akartam állítani, de meg sem moccan, inkább az egész teló fordul. Nem szoktam állítani, de most azonban szükség lett volna. Fújtam rá WD40-et, hátha megindul, de nem. Létezik, hogy ennyire összegyógyult? -
válasz
mattheus #155198 üzenetére
A deákon laktam jódarabig ebben az utcában, és rendszeresen a Madách téren parkoltam a motorommal napokig. Az elején még kicsit féltem, hogy valamelyik részeg nekitántorog és felborítja, de mivel mindig ott voltak a közteresek ez a félelmem elmúlt, és egy idővel a tárcsazárt is elhanyagoltam.
Majd jött ez az eset, ami azért "vicces", mert ez a motor ott állt az enyém mellett. Valamilyen oknál fogva az elkövető kinézetre ment és nem motor értékre, mert akkor az enyémet vitte volna el. Mondanám hogy azóta is ott állok, de már pár éve elköltöztem onnanSzerintem egészen addig nincs mitől félned, amig egy olyan helyre tudsz állni, ahol van kamera.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i3-4GEN I 4GB I 120GB SSD I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD,1000W PSU/ akciós áron eladó!
- Xiaomi Redmi 15 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
- Microsoft Surface Laptop 5 13,5" i7-1265U 16GB 512GB magyarbill 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest