Új hozzászólás Aktív témák
-
frenky501
újonc
Sziasztok!
Valamelyikötök váltott 7800x3d prociról 9800x3d-re? Szignifikáns a különbség?
Gép fejlesztés elött vagyok, de nem tudok dönteni. Jelenleg 5700x3d-n vagyok,erről megyek AM5 platformra. A videókártyám csupán egy erős közepes 6900XT. Leginkább IRACING pörög nálam. Nekem egy monitoros megjelenítésem van UW felbontáson, 120-140 fps -ben megelégszem. Tehát ezek a paraméterek mellett van-e értelme a 9800x3d-nek? Véleményem szerint a 7800x3d is elegendő kellene , hogy legyen.
Köszönöm! -
asb88
tag
Elindult a VSR Xfinity Playoff Series bajnoksága, az 1. forduló Bristolban volt. Nagyon nehéz pálya, de korrekt futamot toltunk. Az alábbi linken lehet visszanézni:
Itt pedig a streamem: [link] -
bardi
senior tag
válasz
András12345 #3250 üzenetére
Megcsúszik az autó, megfogod, majd nyomsz egy padlógázt, egy olyan kanyarban, ahol szinte végig pattog az autó. Szerintem ez nem csak a gumimodell hibája.
A tc ezen az álláson csak a hosszanti gyorsulást nézi, vagy az oldalirányú csúszást is? Az Astonban van két mód, 1-7 csak hossz, 8-x meg oldalirányút is néz. 1-7-en valószínű pont ugyan így eldobja. -
-Rolika-
senior tag
válasz
András12345 #3250 üzenetére
Én a 4 órásit toltam le egyedül. Második helyről indultam és 8. lettem. A legnagyobb baj az lmp2-esekkel volt
link -
válasz
András12345 #3250 üzenetére
Én most a GT3 EU 20 perces versenyekkel próbálkozok, az audit vettem elő, hozzáteszem előtte próbálgattam az LMU-t meg az ACC-t, pár nap ACC és LMU teszt után amikor vissza ültem iR-be akkor megintcsak úgy gondoltam ,hogy minden hibája ellenére sokkal jobb mint a többi még így is, nincs jobb opció jelenleg, nem rossz a többi sem, de az iR az más liga, és most itt nem konkrétan arról beszélek ,hogy csúszik-e a kocsi vagy nem, hanem pl a többivel pl a buttkickert sem lehet normálisan össze hozni, rezeg össze vissza, az iR-ben meg pont ott és pont úgy ahogy kell, a beépített open XR foveated rendering stb stb.
Ami még érdekes lehet az majd az R3E nagy update, hasonló schedlu lesz mint az iR és LMU-ban, jön LMDh kocsiból három is, teljes grafikai update, én biztosan rárepülök majd
-
András12345
aktív tag
Rábeszélt haverom egy 2.4H IMSA endura. Csodálatos volt... Itt semmi sem változik.
Itt megtekinthető az állítólagosan TELJESEN új gumimodell, ami úgyanúgy viselkedik mint a "régi", csak valamivel kevésbé erőteljesen. Vszeg a "régivel" nem 3x fogom meg csak 1x, és forgok tovább ugyanúgy mint itt a 3.-ra...
https://www.youtube.com/watch?v=Av_780pjm84
-
VincentVG
senior tag
válasz
JulesTS #3248 üzenetére
koszi. hat nem tudom most szenvedtem vele 1 orat de nem lett jobb.
app.ini-ben azt hiszem legutobb az FFB360HzInterpolated atallitasa 0-ra segitett azonnal, de ez most nem jott be.
ilyen elkepeszto idegesito "mocorgo" neha kattano plusz effekt. ha jol ertem ez Damping, ezeket probaltam ossze vissza allitgatni app.ini-ben es a Fana ajat app-jaban is, de meg nincs meg a tuti
u..i. szuper amikor van 1 orad es versenyzes helyett ezzel megy el. koszi PCMasterRace
-
JulesTS
addikt
válasz
VincentVG #3247 üzenetére
Nekem DD1-en jött elő iRacing és Raceroom is boxban álló helyzetben tekergetve, először normális, aztán pár kör és 2..3 box után már álló helyzetben recegősen jár. Lehet, hogy a legújabb driver okozza. De az is lehet, hogy az SPR, DPR 100-on használom és azon jön valami rossz jel. Megpróbálom majd azokat levenni 0-ra, elvileg a szimulátoroknak nincs rá szüksége.
-
VincentVG
senior tag
válasz
pRoject22 #3246 üzenetére
sziasztok, volt par honapja ez a problemam es ujra elojott az uj update-el:
"
sziasztok, utolso update ota ti nem ereztek force feedback "valtozast"? Fana CSL DD-m van ( 8nm) es ugy tudnam leirni az erzest mintha kanyarodasnal ( barmilyen iranyvaltasnal - kiveve allo helyzetben, tehat amikor nincs tempo akkor ok ) - olyan erzes mintha "homok" kerult volna a szerkezetbe, minimal vibracio- nehez leirni, de nem ereztem regebben.
a kormanyhoz nincs "quick release"-em az alappal hasznalom, elso korben arra gondoltam ( meghuztam ), de nem."ugy emlekszem itt adott valaszt valaki ( es meg is szunt a prolem, talan valami ini file-ban kellett atirnom valamit ) - de nem talalom - lehet h az oldal osszeomlas utan nem jott vissza
pls help ha valaki tudja ra a valaszt - nagy koszonet
-
válasz
András12345 #3245 üzenetére
Átküldöm nemsokára
-
válasz
András12345 #3242 üzenetére
Most engem is felbaszott már, közben ma reggel megjött a harmadik report válasz is, szerintük nem volt szándékos, miközben az Oulton park GT3 tour versenyen történt a csávó az első és a második bólya között a másodikhoz érve direkt rátolt a jobb oldali bólyára, az le is fogta a kocsit majd akik hátul jöttek kb 3-4 ember mind nekem jött ,ez meg simán tovább ment, teljesen egyértelmű volt, hogy nem fog elférni mivel eleve jobbra húzódtam, hogy meg se próbálja ott, erre csak pont annyit tolt rajtam ami elég volt ahhoz, hogy végem legyen, és hiába reportoltam ezt is, simán leszarták, 19-20K ember van online este, az számít nekik, más nem, ennyi erővel mehetek én máshol is.
Mondjuk úgy komplett az egész a hangok meg minden még mindig itt a legjobb, próbálgattam most az ACC-t meg az LMU-t de azok olyan gagyinak tűnnek az iR után, legalább is én igy érzem
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #3239 üzenetére
Na pont erről beszélek. Semmit nem ér a reportolás, hacsak nem 250-el mész neki valakinek szándékosan. Akkor kapsz egy ejnyebejnye emailt... Hűha, ijesztő. Nyilván ha megcsinálod még 2-3x akkor vszeg kapsz egy hét bant.
"Normális" verseny szituációkra nagy ívből szarnak, még akkor sem ha van benne némi szándékosság, csak nem veri ki a szemüket. Aztán csoda megy a redneck iT wAs hArD rAcInG mentalitás
-
kismadar12
kezdő
válasz
András12345 #3233 üzenetére
Emlékszem fél évvel ezelőtt mikor ugyanezeket elmondta a Pénzes Ádám youtubeon olyan népharagot kapott, hogy mai napig rájárnak a csatornájára kötekedni...Akkor én nem tudtam mit kezdjek a véleményével mert kicsit nyers volt de sajnos kurvára igaza volt/van. Egy lehúzós lusta banda ez jó marketinggel, de összecsapott átgondolatlan frissítésekkel.
(Egyébként ő visszament LFMezni ahogy látom) -
válasz
András12345 #3237 üzenetére
Ebben a szezonban eddig 3 versenyt mentem, mindhárom úgy ért véget, hogy nem bírt elmenni 2-3 próbálkozásból akkor a következővel oldalba vert miközben kanyarodtam, mindhármat reportoltam és mindhármat elutasították, a harmadik már felbaszott, futam vége után amikor megállt nekimentem, arra persze jött, hogy akkor ezt ne csináljam stb, új UI replay közben úgy akadozik, már napok óta kipróbáltam mindent de nézhetetlen a replay.
-
válasz
András12345 #3237 üzenetére
Én már kaptam 1 hét pihit, egy gyökér kitolt a falba, vontatás közben kielemeztem és már a cockpitben jól gondoltam, szemét húzás volt, fel is kúrt mert 2. helyről tolt ki tök feleslegesen, szóval vissza mentem pitbe, javítás majd bevártam és 250-el telibe vertem, aztán írtam neki ,hogy remélem megérte főnök.
Verseny után bereportoltam, jött is az email ,hogy elfogadták, utána jött az is, hogy megértik az indulatot de nem lehet megtorolni az esetet és ezért 1 hét pihi, ha folytatom ezt a magatartást akkor a kövi több lesz, szóval van ott bünti, első kézböl tudom.
LFM? Na igen, az családiasabb szigorral dolgozik, és milyen jól teszi, néha elagyalok rajta, hogy vissza kellene menni ACC/LFM versenyekre.
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #3236 üzenetére
Én nem vettem még észre hogy bármi negatív hatása lenne egy reportnak. Egy ideje beharangozták azt is, hogy változtatni fog a versenyeredményeken is a sikeres report. Ilyet szerintem még nem látott senki...
Extrém mértékű, és mennyiségű szándékos balesetet kell okozni ahhoz hogy itt egy kis pihenőt kapjon valaki.
Ebben LFM egyedülálló, már amikor hozzáértő stewardok vannak, ott is előfordult pár baromság. De legalább van egy aktív rendszer...
-
válasz
András12345 #3233 üzenetére
Egyetértek, de sajnos ez az egyetlen szim ahol a szándékos kilökéseknek van némi következménye és itt a legnagyobb az esélyed befejezni egy versenyt, de amúgy igen, néhol túl van tolva a potméter az biztos
-
András12345
aktív tag
Persze, a többi sim sem tökéletes, sőt...
Egyedül azért LMU-zok, mert ott jó vezetni az autókat. Abban is van egy csomó hiba, meg probléma, de maga az hogy hogyan működik az autók fizikája, a gumimodell, stb. a legfontosabb szerintem. Mindkét pilótacserés eventet is lenyomtuk, az is működik, bár még 1-2 funkció ki volt kapcsolva, pl. a csapattárs nem tudott állítani a box menün, az aktuális pilótának kellett magának, mint ACC-ben, de ez egy ilyen minimális dolog szerintem.Iracingben egyszerűen rossz élmény menni ezekkel, sőt a "régi" gumimodellt használó autókkal főleg...
És emiatt volt extra nagy csalódás amit kihoztak belőle baromi hosszú beetetési idő után.Raceroomot nem ismerem, AC max arra jó hogy offline szétmodolt játékkal gurulgass. ACC meg egy igazi rakás szar a borzadvány FFB-jével, és a nemlétező lengéscsillapító fizikájával együtt... Ott egyedül a gumikezelés, nyomás állítás, fékkel való hőmérsékleti összhang, grain, blister ami talán egyedülállóan jó, ezt hiányolom is a többi simből, de azon kívül kuka számomra az egész...
-
biker
nagyúr
válasz
András12345 #3233 üzenetére
értem, és nagyjából mindegyikkel egyet is értek, de azért nézzük meg a többieket?
AC? csak a modderek tartják fenn, és én mondjuk hányok attól hogy szétmoddoljak valamit, és utána egy verseny fele azzal teljen, melyik patch melyik updatjével megy a kért autó az adott pályán
ACC? az új autókon és pályákon kívül érdemi frissítés volt? fizikát érintő?
Raceroom? 2019 óta várjuk az új graf enginet, unreal vagy DX12 valami, de nem jön. pár új livery meg új gumimodell volt ott is az elmúlt években
itt azért valóban aktívan dolgoznak rajta, még ha el is ba..ák néha. igen, az új ui csak egy skin, igen, minden évben van 2-4 nagy update, aminek van 4 patche, amely 4 petchnek 16 hotfixe. -
András12345
aktív tag
Lehet hogy már írtam ide erről, de az a véleményem 3 év iracing után hogy a frissítések nagyrésze egy összecsapott teszteletlen szemét, amit utólag, jó esetben 3 hónap alatt, rossz esetben egy év alatt, vagy soha nem foltozgatnak valamennyire...
Emellett extra elszomorító tényező, hogy a bevételük sokszorosa az összes konkurens simek bevételénél összeadva is.Nyomják le a torkunkon hogy milyen sokat és keményen dolgoznak, és ez messze a legrealisztikusabb sim ami valaha létezett. Közben egy vicc az egész. 3 év alatt egyedül ami értékelhető frissítés volt az az eső maga, és hogy ki tudod hordani a kavicsot az útra. Ez tényleg ad a realizmushoz.
Ellenben...
GTP vezethetetlen volt esőben. Kellett nekik egy év hogy ne legyen abszurd, csak nettó irrealisztikus Most sem az igazi, de sikerült annyira befoltozniuk hogy ne öljön meg egy tócsa ha hozzáérsz 60km/h-val"Új" gumimodellek, ugyanúgy csinálják azt hogy megcsúszol, elmelegszik a felülete, aztán egy bevásárlókocsiban ülsz fél percig. De legalább (ami eddig nem volt) hidegen ugyanolyan ostoba mód forogsz meg mindenféle visszajelzés nélkül mint az eső bevezetésekor (ez GTP-re igaz főleg) Magyarul ez nem egy új gumimodell, hanem a régit paraméterezgették át, és előadták a mártírt hogy mennyit dolgoztak, és ez a legrealisztikusabb gumi ami valaha volt és lesz (köze nincs hozzá)
GT3 gumi szintén ugyanez, némileg máshogy paraméterezve.
Alapvetően az egész fizikája el van cseszve, mert ahogy elindulsz hideg gumin az eleje gyorsabban melegszik. Egy 600 lóerős hátsókerekes autón. Aztán gondol egyet és elveszti a hátulja a tapadást, és forogsz, megint csak, minden visszajelzés, vagy bármiféle átmenet nélkül.
Ilyet versenyautó nem csinál hideg gumin... Az első tengelyen lesz kevesebb tapadás, tolja az orrát a végtelenségig ha gyorsabban mész be a kanyarban, mint amit a tapadás megenged, nem betapad az eleje, és piruettezel...Az FFB egy trágya 6x60Hz-es fake 360Hz. Egy ember által megírt (Marvin) app jobb, élesebb FFB-t eredményez, mint amin "olyan keményen" dolgoznak évek óta.
Grafikailag olyan amilyen, ezer éves textúrák a régi pályákon. Az újakon kinéz már valahogy, viszont LMU-hoz képest, ami lényegesen jobban néz ki, sokkal kevesebb FPS-em van.
Emellett mióta hozzányúltak a fényekhez, ha nem full napsütés van, akkor olyan fakó mintha ködben mennél. Ja és egy filtert is használok, hogy az alap fakóság ne legyen olyan szembetűnő...Nagy nehezen "megoldották" a GTP hybrid modelljét, avagy belockolták balancedra, 50% akksi a target, az alatt nem deployol, ha felette vagy igen. Semmit nem tudsz állítani, és a kemény munka kimerült abban hogy végre nem erősebb az autó ha megy a deploy... Jár a keksz... Virtual energy minek? Imsában nincs is... Ja de, van
#mostrealisticsim
Ja és a Ferrari 200KW maximum deployát limitálták 100KW-raAnnyit nem tudnak megoldani, hogy ne legyen maximálisan limitált autótípus egy szériában. Kivették az Audi GT3-at Imsából, hogy az Aston beférjen. Ez 2005-ben oké. Csak eltelt 20 év...
Ehhez hozzájön hogy stewarding nem létezik. Az nem stewarding, hogy valakit beleraksz a falba és kapsz egy ejnyebejnye emailt. Esetleg ha ezt sorozatosan csinálod egy hétig, lehet kapsz egy hetes bant? Egyszerűen elképesztő...
És akkor itt van ez az "új" UI, ami egyáltalán nem új, hanem kapott egy skint, meg pár dolgot át tudsz méretezni, vagy a replay bart mozgathatod? Másfél éve mutogatják, hogy "keményen dolgozunk rajta"... Ez már tényleg a szánalmas kategória...
Még valószínűleg volt pár dolog az évek alatt, ami így hirtelen reggel nem jut eszembe, de remélem elég lesz...
-
biker
nagyúr
válasz
András12345 #3231 üzenetére
meeeee? mijéééé? tessék értelmes nyelven csettelni
-
biker
nagyúr
az új UI sajnos a chatben változást hozott, nem UTF8 karakterkódolással mennek az üzenetek, így az ékezetes karakterek mind hibásak
Én már reportoltam, visszaírtak hogy köszi, feljegyeztük, de lehet jó lenne ha minél többen jelentenénk, hogy foglalkozzanak vele
-
Mbru
tag
-
Laby
őstag
Én is rámentem az Aston Martin GT3-ra.
Hangja elég frankó, olyan mindenes kocsinak tűnik. Semmiben sem kiugró, de mindenben jó. Open szériában kíváncsi leszek, mennyire lehet fickósra állítani setuppal. Most elég könnyen vezethető, de azért érződik, hogy setup miatt ennyire könnyű. Mégsem annyira stabil és steril (értsd: halál unalmas), mint a BMW, de talán nem is lesz olyan marha nehéz vezetni sem összességében.
Pont valami ilyesmire számítottam, frankó lett.
Nyomtam a sprint futam élőket, volt 1-2 izgalmas ha érdekel valakit a kocsi vagy a stream:
[youtube link] -
-
drsanya
aktív tag
Szerintem igen, de nem vezetünk egyformán, így csak a magam nevében beszélek, meg ugye beállítás kérdése is. Ami biztos, hogy egyelőre lassabb vagyok vele, mint a BMW-vel, vagy akár a Mercivel. Ezek nálam az etalonok, mindig ezekkel mentem. Gyakorlás lesz vele, mert amúgy kárpótol mindenért a hangja.
-
Mbru
tag
válasz
Sziszifeca #3203 üzenetére
Én is várom mikor lesz kedvezmény. Ahogy olvastam, november előtt nem várható csoda
-
drsanya
aktív tag
A friss tartalmak a Demo Drive-ba mindig a következő szezon váltásakor kerülnek bele, nem véletlenül nem tudsz vele menni. Egyébként pedig egy beteg állat az Aston, jó is vele menni, de a hangja, főleg kívülről eszméletlen. Egyébként pedig én is csapattagokat keresek a Veteran Fathers-hez, ami a neve is elárulja, nem hardcore e-sportolókból áll, hanem hozzám hasonló 40-es, XL-es (kor és méret
) időhiánnyal küszködő, de annál lelkesebb családapákat foglalja össze, akik szeretik az endurance versenyeket. Akit érdekel, írjon
. Ja és nem kompetitív szempontok szerint választunk autót, hanem arra amire feláll (ez nálam most az Aston), de rugalmas vagyok. Ezt a szezont a GT-nek szentelem a magam részéről.
-
-Rolika-
senior tag
válasz
András12345 #3209 üzenetére
Ohhhh, akkor sorry. Azt hittem ez is olyan lesz, mint a gt4-nél, de tévedtem.
-
bardi
senior tag
válasz
-Rolika- #3208 üzenetére
Nem vettem még semmit, a demo driveban mentem vele.
Kipróbáltam a gtp-t is, na azzal biztos nem fogok menni.
Az astont meg hiába töltöttem le, gondolom új contentnél nem lehet demo driveban menni vele.
Creditek miatt amúgy vagy egy autó vagy egy pálya most ingyen lehetne nekem.
-
-Rolika-
senior tag
Ha nem vetted meg, akkor nem az evo lesz
Ugyanúgy meg kell venni, mint az Astont. Gondolom akkor Neked a régi van meg, de azzal az új szezonban már nem tudsz menni.
Nekem meg kellene már vennem az Astont, mert a többiek már azzal akarnak indulni Fuji 24 óráson
Ebben a szezonban én az Imsa-t fogom tolni. -
bardi
senior tag
válasz
-Rolika- #3205 üzenetére
Szerintem az evo lesz, mert a vln szériás autókat tudtam letölteni.
Amúgy az új Astont gondoltam megvenni, mert az biztos sokáig használatban lesz. Meg az orrmotoros a bmw-vel együtt. Hamár utcára is bmw-m vanNem akarok játékban mégegy Porschét, sportkocsi szériákban csak azzal mentem az utóbbi időben.
A 40 perces futamok lesz a széria erre a szezonra szerintem. -
adrian360
őstag
hát én most megnéztem az új regionális GT3 naptárakat, az európai még okés, de az amerikai meg ázsia... GT3-mal Tsukuba ,Lime Rock, Summit Point stb ... SR temető széria lesz szerintem
-
-Rolika-
senior tag
Ha a 20 perces GT3-at mész az ugye fixed, ott nem tudsz állítani semmit. Openre én Coach Dave setupokat használok. Setupoláshoz hülye is vagyok, meg türelmem sincs tesztelgetni, ezért nem szoktam rajta változtatni. A fékezéshez annyit tudok hozzátenni, hogy ritka az, hogy full féket nyomok, de azt mondom inkább nézz pár videót yt-on, hogy a profik hogy csinálják
Nem tudom, hogy a BMW amit próbáltál az az új vagy még a régi? Ugye most abból is kijött egy (talán) Evo változat. -
#214
aktív tag
válasz
Sziszifeca #3203 üzenetére
Meglévő profilnál 25% kedvezmény lesz az éves és 2 éves előfizetésre, ennél nagyobb kedvezmény nem szokott lenni. Sőt BF-en kívül nem is szoktak máskor akciózni.
-
Sziszifeca
őstag
Hali!
Lassan lejár az éves licenszem, Black friday-kor milyen akció szokott lenni?
Vagy ilyenkor tudtok majd valami okosságot? Jó lenne a 40% kedvezmény -
bardi
senior tag
válasz
-Rolika- #3198 üzenetére
Ki tudtam próbálni az M4 GT3-at gyorsan, rosszabbra számítottam, meg azért már több segítség van a setupnál, mint régen, vagy mint sok másik autónál, legalább ott van melyik pályára melyik downforce szett javasolt. GTE-nél nem volt semmi ilyesmi.
Kigyorsításon meglepően játékos tud lenni, fékezni viszont nem tudom hogyan kéne az ABS miatt, hagyni dolgozni, vagy ABS nélkül rövidebb, 5 kör alatt nem derült ki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Windows 11
- iPhone topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- LEGO klub
- Hetekig bírják töltő nélkül a Huawei sportórái
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 8400F / RX 6800 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- Szép állapot!! Dell Latitude 5490 i3-7100U 8GB 512GB SSD
- Nagyon szép!! Dell Latitude 5490 i5-8350U 16GB 512GB SSD
- Asztali PC v5 , R5 8400F , RX 5700 XT , 16GB DDR5 , 512GB NVME , 500GB HDD
- Latitude 5501 15.6" FHD IPS i5-9300H 16GB 256GB NVMe magyar vbill gar
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro Max 64GB Graphite - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3260, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3285
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3493, 93% Akkumulátor
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest