Új hozzászólás Aktív témák
-
drsanya
aktív tag
válasz
JulesTS #3015 üzenetére
Mozán (R9 V1) működik, első dolgom volt hogy levettem a "hangerejét", majd ki is kapcsoltam, mert szétrázta a vázat. Aztán tegnap játszottam vele egy kicsit, és most úgy van, hogy csak a fizikai visszajelzéseket hagytam bekapcsolva. Jó, hogy az app.ini-ben lehet csavargatni a dolgokat, de egy interfész jobban esett volna csúszkákkal, mert pl nekem csak a tapadásvesztés lenne elsőre jó amit beállítanék. A 360hz bekapcsolása szükséges hozzá, anélkül nem megy. Emiatt viszont újra kell állítani az FFB-t, meg a hozzátartozó equalizert, mert nagyon más lett úgy. Szóval majd keresünk tutorialokat, de nálam azok sose váltak be, az volt a jó, ahová én csavargattam.
-
JulesTS
addikt
https://prohardver.hu/tema/a_nagy_kormanyos_topik/hsz_76442-76442.html
CS DD/CS DD+ tulajok! Teszteltétek az új drivert és az iRacing frissítés után a Fullforce csodát?
Lehet érezni valamit? Hasznos dolog, vagy egy újabb marketing maszlag? -
biker
nagyúr
frissítés után minden gt3 autó minden setupja kuka?
ferrari 296 (nem a challenge) setupok mind too high (85-87mm) magas autók az 51-53mm helyett
de a porsche is érdekes volt régi setuppal -
pRoject22
őstag
GT3-nak nagyon jól íllik ez az új gumifizika, kimondottan jó
-
bardi
senior tag
Tényleg ennyire gagyi a rendszerük, hogy ha demo driveban nem töltök le valamit rögtön, akkor a frissítés után már nem lehet semmi tartalmat kijelölni, hogy kipróbálja az ember? Miután a szükséges dolgokkal frissítettem, gondoltam megnézem mi olyan jó a gtp-ben, de már sehogy se jutok el oda, hogy letöltsem...
-
asb88
tag
Eközben pedig a radar alatt a Spin'n'Tow Motorsport Bruckner Bertalan, Decsi István és Stang Szabolcs vezetésével a 2. helyen végzett TCR-ben a főműsoridős top splitben
-
bardi
senior tag
Nem tudom, ha esővel indul a verseny, és esetleg a végére vált szárazra, akkor mindenki, aki esős setuppal indul, akár ugyan így járhat, hogy a végére alacsonyabb lesz a hasmagasság, mint a megengedett. Szerintem ezért nem kizárásnak kellett volna járnia, hanem inkább valami megoldást csinálni, hogy ez ne fordulhasson elő. Pl. a verseny végén is legyen technical inspection.
-
pRoject22
őstag
-
biker
nagyúr
Team redline - DQ https://www.youtube.com/watch?v=wg2jVGoxfOg&ab_channel=BeauAlbert
Összefoglalom: csaltak a hasmagassággal, és kizárták az összes Redline autót.
Nürburgringen 70mm a minimum hasmagasság, nem 50mm. a 3 redline autó boxban maradt rajtkor, esőgumival és egy körre való üzemanyaggal minimum 70mm hasmagassággal átment az autó az ellenőrzésen. az üzemanyag 3mm az esőgumi 2,5mm így 5,5mm-el a minimum hasmagasság alatt voltak mint kijöttek tele tankra és száraz gumira -
bence1885
aktív tag
Erről beszélek
Majd jövőhéten meglátjuk mi lett belőle, szerencsére szabadságon leszek. Időm lesz rá egs kevés hogy teszteljem. Nagyon érdekes, mert nálam az LMU-ban rendkívűl élvezetes menni valahogy érzem az aszfaltot vele. Egyedül az oldalterhelés váltásokat nem érzem annyira kormányom. Még iR-ben ez meg van. Nem rossz az iR egyébként, de ha egy kicsit fickósabb lenne az autó mint pl LMUban, plusz a megcsúszásokat jobban lehetne kezelni ahogy pRoject22 is írja már boldog leszek. Egyelőre nekem a GT3 kicsit sínautó itt iR-ben. Az indokolatlan megcsúszasok, a háulja is tök random van hogy kitör neki féktávon trail braking közben.
-
pRoject22
őstag
válasz
bence1885 #2995 üzenetére
Nekem az volt a bajom a GT3-al, hogy valóban unalmas volt vele menni, meg amit mások is írtak és tény, hogy ha egy kis csúszás jött akkor vége volt a történetnek, kíváncsi vagyok ,hogy fog működni a GT3-on az új gumifizika.
A GTP-t szidtam eleinte mert akkor hol LMU-val hol iR-el mentem, aztán tudtam ,hogy döntenem kell mert így egyikkel sem tudok jó lenni ha váltogatom őket ezért úgy dötöttem, hogy inkább az iR-nél maradok, az LMU-ban a kontrollálatlan versenyek meg a wreckerek nem igazán feküdték meg a gyomrom így neki estem az iR-nek GTP fronton, pár napig csak gyakoroltam és setupoltam ,aztán meg is lett az eredménye mert az utóbbi 3 hétben 4 IMSA win is becsúszott meg több dobogó, szóval elég jól megszoktam már ezt az új gumifizikát
-
Laby
őstag
válasz
bence1885 #2995 üzenetére
Remélem nem.
Számomra borzalmas csalódás volt minden szempontból az LMU a sok hype után amikor kipróbáltam.
Annyira természetellenesen mozog minden autó ott, iRacinghoz, de még az ACC-hez képest is számomra, hogy borzalmas.
FF is messze van SZÁMOMRA az jótól, szóval nagyon gyenge az a szimulátor (?) szerintem. -
bence1885
aktív tag
válasz
pRoject22 #2990 üzenetére
Ezt gondolom én is. Mindenkinek nem tehetnek jót, főleg aki már nagyon ráérzett, és kap valami mást. Amivel esetleg még lassú is lesz, majd fogja szidni. Én speciel örülök neki, LMU fizikáját kedvelem ott gyors is vagyok a GT3 gépekkel, itt iRacingben csak kínlódok. Hátha kicsit LMUsodik.
-
JulesTS
addikt
Racelabbal az volt a legnagyobb bajom, hogy úgy beleette magát a gép lelkivilágába, hogy semmilyen uninstallal nem lehetett kiírtani. Teams meeting linkre kattintva elindult a Racelab telepítő, de a teams meetingre nem tudtam belépni. Mindent is próbáltam már. Végül egy windows újratelepítésnél szabadultam meg tőle és teljesen elengedtem. Az iOverlay egészen tetszett, de annyira nem vagyok iRacing fan, hogy még az overlayre is előfizessek...
-
Laby
őstag
válasz
JulesTS #2992 üzenetére
Simhub-ot még nem fedeztem fel ilyen szempontból, majd ránézek én is, köszi!
Racelab-ért én eddig fizettem, de az elejétől sem voltam 100%-ig elégedett a megoldásaival, úgy meg hogy sokszor tök hülyeségeket ír előttem-mögöttem autóknak, sokszor teljesen elveszti a fonalat…így már kifejezetten el is akarom engedni.
Lemondtam az előfizetést és nézek valami mást. -
-
JulesTS
addikt
Éjszaka a Nordon:
https://youtu.be/Jmib99kPAwI
Természetesen kétszer kötelező volt megforogni. Ha nem bénázom el, akkor dobogó meglett volna. -
bence1885
aktív tag
New GT3 Tire Update James Baldwin [link]
-
PROHARDVER!
Légyszi fejezzétek be az egymással való foglalkozást.
-
biker
nagyúr
válasz
pRoject22 #2981 üzenetére
Érdekes, hogy az 1485 ratingem az neked 1000, de a te 2358 ratinged 2000-3000 közti, ezzel azt éreztetve, hogy egy de akár 2000 rating eltérés van köztünk, a valóságban meg alig 800, az SR-ünk meg a jelek szerint épp azonos, 3.44 vs 3.55
De ha neked jó érzés magasról lenézni, tedd azt. NEm kifejezetten tud befolyásolni az életben
Fogalmam sincs, milyen sértettség, és milyen régi ügy, nem emlékszek semmire, nem szokásom ezeket jegyzetelni és felemlegetni.
-
biker
nagyúr
válasz
pRoject22 #2981 üzenetére
1: sajnálom, hogy nem tudsz elviselni más véleményt, mint a sajátod. Megkérdezted a véleményét a közösségnek, egy tagként válaszoltam.
Képzeld, tojást se tojok, és szalámit sem tudok gyártani, mégis meg tudom állapítani, ha romlott. Nem feltétlen az iracing stat alapján lesz valaki mayer2: a stílusodban válaszoltam, de te ezt sem bírod ezek szerint, csak te használhatsz ilyen szavakat, értem
3: szövegértés sem megy, mert az ezt még rád is húznám azt jelenti, ha reportolnád, rád húznánk az esetet, te vagy a hibás, ha abban az s-ben elindulsz lezárni az ívet
elemezgesd tovább a statom, amiben csak az official versenyek látszanak, miközben ligaversenyeken 10x ennyit megyek.
jótanács: ha nem bírod a kritikát, ne kérj véleményt.
-
pRoject22
őstag
Az meredek amikor az 1000 iRatinges ember b@lfaszozza le a 2000-3000 között mozgó másik embert, vezettél már GTP kocsit? Vagy mentél már IMSA-ban? Van 3 győzelmed, nekem van 41. Javarészt A4.99-en állok, persze amikor kifogok ilyeneket akkor lehúzzák az SR-t rólam.
A GT3 lekörözése féktávon pl abban a kanyarban meg nem úgy működik ,hogy miután megelőztem akkor csak úgy behúzom elé aztán ráfékezek, azzal nekem fog jönni mert a GT3 nem lassul úgy mint a GTP, ezért kell ilyenkor óvatosabban fékezni és bizonyos esetekben megvárni, hogy a GT3 hajlandó-e elengedni.
4: ezt még rád is húznám
Ezért van olyan statod amilyen, én sosem húzom rá másokra szándékosan.
-
biker
nagyúr
válasz
pRoject22 #2979 üzenetére
1: nem az isten fa..áról vetődik be, csak már bocs, de stílusnál maradva, látta hogy balf@sz módon eszedbe se jut védekezni, holott 300méterről már behúzta a kocsit belső ívre, meg mész a saját íveden előre, fél autó távolságról ki akart fékezni, nem jött össze.
Amúgy mi a bánatos pélóért nem védekeztél kicsit sem? Ha ennyire nyitva hagysz ajtót ablakot, persze hogy egy IQ mentes vezető bevetődik
Ettől persze ő volt a balfék, de kellettél hozzá2: sajnos netcode hiba, nem értetek össze valójában
3: IQ mentes övezet szintén, jól lehúzódtál, de ezen nincs mit reportolni, nem ért téged hátrány
4: ezt még rád is húznám, legalábbis ebből a kamera állásból, elkezdesz kanyarodni balra, de erősen a pálya közepén mész eleve, nem húzódsz eléggé balra az ideálís ívre, majd kiegyenesíted a kormányt, és korán elindulsz a jobbos apexre, amire rákormányzott már a mögötted nem fényévekre hanem fél autóra érkező kolléga. Még azt is mondanám, féktávon kanyaríven mozogtál
-
pRoject22
őstag
A közelmúltban mentem pár versenyt, elég sok esetben basznak ki hátulról, ezeket az eseteket hiába reportolom, szerintük verseny baleset így a kapott 4x a megfelelő büntetés mivel én is részt vettem benne
Itt az első helyen vagyok, utolsó körök egyike, a csávó már lekörözött státuszban van
Nézzetek már pls rá ,hogy szerintetek ezek érnek-e reportot és kinek a hibája
-
lukcsimre
csendes tag
Azt hiszem, végre összeállt az, amit kerestem. A sim most az én szememnek baromi szép VR-ban, a kép folyamatos, és most már OBS-szel is fel tudom venni nagyjából azt a minőséget, amit én látok. A különbség az, hogy ez csak 1440p@60fps és csak a jobb szem. Próbáltam egy full AI griddel kicsit megizzasztani a dolgot, de igazából nem nagyon érzi meg.
OpenXR-ban se scaling, se foveated rendering nincs bekapcsolva, úgy látszik az 5070 ti natív ereje 9800x3d-vel ezt tudja. Úgyhogy befejeztem a pénzköltést, most már letörölhetem az iRacinget, elértem, amit akartam, vezetni úgyse tudok.
5070ti + 9800X3D iRacing VR setup full AI Grid [OpenXR+HP Reverb G2] -
pRoject22
őstag
válasz
-Rolika- #2976 üzenetére
Most mentem egyet, direkt a végéből akartam indulni, kis SR-t farmolni de az előttem lévő ember olyan lassú volt ,hogy mondom megelőzöm, erre mit csinál? Buszmeg előtti féktávon indokolatlanul befékez hamarabb vagy 70 méterrel, blokkolt a kerekem és bele csusztam, mire megvártam ,hogy elmenjen mindenki megforultam ráfordultam a célegyenesre ez meg ott állt meg az ideális íven és otthagyta a kocsit, ott telibe vertem megint, 8 perc box, kijöttem megelőztem az lmp2 élbolyt, de előttem 3-4 GT3 kocsi miatt a stavelotnál lassítok, mert ugye én nem úgy tolom őket le a pályáról mint egy idióta, erre a faszfej lmp2 nem lassít hanem mellém jön, mintha megpróbálna megelőzni és kiforgat a picsába, komolyan mondom ennyi agressziv hulladék fost honnan böfög fel az iR?
-
pRoject22
őstag
válasz
-Rolika- #2974 üzenetére
Az a baj, hogy ahol lehetne ugye setupolni ott meg vizes a pálya, picit zavar ,hogy bele erőltetik ezt az esős szarságot, meg ,hogy normális verseny időben nincs verseny, csak reggel 6 kor vagy este 8 kor.
Amúgy a kiállásig a 3. voltam, az első elment az elején így a 2. helyért voltam harcban, a másodikat követtem kb 1,5 másodpercre a kiállásig ő hamarabb kiállt egy körrel, aztán a boxban láttam kifordult kerékkel az elsőt, na mondom ez össze törte magát, aki addig meg második volt szintén csinált valamit mert aztán nem láttam már őt sem, viszont amikor a boxból kijött az aki a kiállásomig vezette a versenyt neki ugy kék zászló volt amikor utol értem, nem akart elengedni, blokkolt folyamatosan, aztán amikor elmentem mellette akkor direkt nekem jött hátulról, az addigi 0x ből lett 4x em, aztán jött az utolsó kör ahol láttam a tükörből, hogy a mögöttem lévő lmp2-t szándékosan telibe verte, elmentettem mindkét esetet és ment a report szándékosságra.
Az ilyen hulladék nem értem miért velem genyózik amikor egész futamon nem is láttam, remélem kap 1-2 hét szünetet
-
-Rolika-
senior tag
válasz
pRoject22 #2973 üzenetére
Igen láttalak
Nekem a héten a fixed nagyon nem fekszik. Nincs meg a tempóm sajnos. Azon a versenyen el is dobtam
Neked gratula
Utána majdnem összejött egy win, de elbaltáztam. 14 másodperces előnynél eldobtam és a második feljött mögém. Aztán utolsó kör, első kanyar után véletlenül benyomtam a pit limitert és megelőzött -
-Rolika-
senior tag
Na akkor jövök én is
Tegnapi 4. helyes IMSA Open után, ma sikerült megcsípni egy 2-at. Sok szempontból más volt, mint a tegnapi. Páran kihullottak előlem, eldobtam már az elején, viszont a végén a tempóm nagyon jó volt. Talán ha az elején nem dobom el, akkor mehettem volna a győzelemért, de nincsen ha
link -
JulesTS
addikt
iRacing dollár grindolás közben sikerült nyernem egy esős futamot:
https://youtu.be/sdUuExg7v28?si=XpkOARsU8vPaoxaR -
drsanya
aktív tag
válasz
bence1885 #2963 üzenetére
Én vártam az új hybrid rendszert, de elmarad. Egyébként pedig sokkal inkább vagyok híve annak, hogy nem kell annyi új tartalom, inkább legyen nagyon jó az, ami most van. Egyébként pedig nagyon szemezek a Merci W13-al, jó lenne pár F1 futamot menni, pedig sose szerettem az openwheelt
Ezt most valahogy a GTP hozta el, hogy elkezdtem velük haverkodni.
-
bence1885
aktív tag
Néztétek az új Dev Blogot ? Kiváncsian várom, a következő szezont. Kicsit csalódott vagyok, hogy nem lesz a közel jövőben új TCR kocsi, pedig má mindből vannak újabb verziók. Csak a GT3, GT4, GTP re koncentrálnak. Végülis érthető, mert ezek a legnépszerűbbek.
-
pRoject22
őstag
Na kicsit késve de én is teljesítettem az első esős IMSA versenyem, lehet ,hogy nem a legjobb kocsit válaszottam ( Acura ) de azért sikerült 2. helyről 2. lenni, lett 5x-em de így is pluszt kaptam az SR-be.
Meglepődtem saját magamon mert eléggé élveztem a versenyt
-
Mbru
tag
Sziasztok,
Már nem lehet igényelni 25% kedvezményt éves előfizetésre?
Közeljövőben tud valaki valami infót, hogy lesz még ilyen és ehhez hasonló akció?
-
JulesTS
addikt
SNS GT3/GT4 bajnokság esős futam Silverstone-ban:
https://youtu.be/_XO1BU0p3m4 -
biker
nagyúr
SNS nyári endurance futam (iRacing)
A nyári szünet lezárásaként tervezünk egy 6 órás LMDH+GT3 endurance versenyt 2-3 fős csapatok részére. Az időpont augusztus 30-a szombat lenne, a korábban tervezett VSR-SNS endurance Sebringi futamának idején, mely elmaradt. Ezzel kapcsolatban szeretnénk ha válaszolnátok pár kérdésre, hogy a legjobb futamot szervezzük meg mindenkinek. A pályaválasztást a szavazataitok dönti majd el! A nevezési díj 1.500Ft/fő lenne, a kategória győzteseknek és egyéb kihívásokat sikerrel teljesítőknek nyereményekkel.
-
#214
aktív tag
-
bence1885
aktív tag
válasz
András12345 #2946 üzenetére
Szerintem az LMU cut rendszere az jobb. Elveszi a köridőt és kapsz érte egy kis büntetőpontot. Ha eleget szerzel mehet a DT.
-
bence1885
aktív tag
Én mindig úgy logikázom ki ahol amúgy is lassabban kell menni. Még van, hogy behúzom belső ívre. Azért nem erősen blokkolva a másikat, csak finoman. Szerintem semmi nincs ezzel. Nyílván mindenki próbál minél kevesebb időt veszteni vele.
Pl esőben kb semmit nem ér a slow down, mert ha csutkán megyek tovább esőben akkor is letellik. Gondolom a norma a száraz időhöz van kötve.
-
biker
nagyúr
A sportszerűség megéléséhez kellene egy reális büntetési tétel is, van olyan pálya ahol csípek egy fél autónyit, talán egy tizedet nyernék, erre kirak egy 1,5mp büntit, amit mire letöltök, a köridőm 3,5mp-el lesz gyengébb mint az átlagom.
Hát én is megteszek mindent, hogy minimalizáljam a veszteségeket. -
-
biker
nagyúr
Ha már az eső volt a téma, 2 hét múlva esőben Silverstoneból jelentkezünk a Simunation Series tavaszi bajnokság 7. fordulóval, már készülök...
[link] -
András12345
aktív tag
Ha már egy ilyen szar, és sokszor veszélyes megoldásuk van, mint ez a slowdown, én simán kihasználnám amit csak enged a rendszere. Vannak olyan slowdownok, amihez el se kell venni a gázt, lejár.
Másrészt simán ráparkolnék 1-2 azt követő apexre, hogy menjen le pár tized belőle -
#214
aktív tag
Szerintetek a levágásért kapott 1 sec körüli büntetést mennyire sportszerű elcipelni a pálya egy lassabb, szűkebb, előzésre alkalmatlan pontjáig, és ott letölteni, úgy, hogy közben az utánad jövő versenyző közvetlenül (1 secen belül) követ?
Nyilván az iRacing ezt lehetővé teszi, és nem tagadom, hogy ravasz megoldás. Légüres térben azt mondanám, hogy nem is probléma, de védekező helyzetben átgurulni mondjuk egy szűk sikánon, hogy letöltsd a büntetést erősen blokkolásnak tűnik nekem. Arról nem beszélve, hogy nem kicsit balesetveszélyes, amikor te ráállsz a gázra a szokásos ponton, az előtted menő meg csak simán gurul tovább.
-
András12345
aktív tag
válasz
Amantius #2942 üzenetére
Na igen, az extra nehezítés lehetett, hogy lényegében száraz setuppal mentél. Én mikor megláttam hogy végig esni fog, betöltöttem egy full wet setupot. Valószínűleg többen mentek hirtelenjében alakított száraz setuppal, mert sokan láthatólag küszködtek.
A következő három verseny 0% eső esély, úgyhogy ott majd remélem több sikerélményed lesz
-
Amantius
senior tag
válasz
András12345 #2941 üzenetére
Igen. Sanyi ügyes volt, a kigyorsításokat megcsinálta, ennyi elég is volt, hogy tartsa a pozícióját, grat!
Minden bizonnyal a setup is alkalmatlan volt erre a futamra, nem is volt vizes setupom, a szárazzal mentem, kicsit állítottam a hátsó szárnyon. Vagy elindult a hátulja (többször is megforogtam), vagy nem fordult az eleje. Az volt a bajom (az egyik), hogy a Döttinger Höhe előtt akárhogy próbáltam bevenni a kanyart, akárhonnan közelítettem meg, mindig ugyan az volt a vége. Felúszás és kisodródás a fűre, ezt csak kevesebb tempóval tudtam elkerülni. Ott ment el a qualim is, szerintem 3. hely is lehetett volna. Felúszás miatt kezdődött a kálváriám is, pedig az első háromra pályáztam még az első kiállás után, de aztán bumm. Gyógyszer elgurult és vége volt. Ki is léptem, de aztán összeszedtem magam és befejeztem. Rúgtam neki, már mindegy volt, csak szegény jármű már nem ment, 10 másodperccel volt lassabb. Mondjuk a vége is kicsinált, természetesen újabb felúszás ott, ahol előtte nem volt. Pech. -
András12345
aktív tag
válasz
Amantius #2933 üzenetére
Szia! Te voltál BMW-vel ugye? Mi voltuk az LMLM-ből a zöld Porschéval
Gyors voltál nagyon, sajnáltuk hogy belecsúsztál a korlátba
Szerintem az is hozzátartozik, hogy néhány autót nagyon jó esőben vezetni (LMP2-3, Porsche GT3 példuál...), más autókat meg kb. lehetetlen, pl. a Mustang GT3, az egy tragédia esőben. Volt hozzá egy rövid balszerencsém Bathurst 12h-n... Nem hiszem hogy a BMW olyan jó lehet esőben.
Konkrétan 1 kört gyakoroltam esőben, meg a qualin estem keltem 3 körön át, nem is volt mért körünk, társam még ennyit sem ment, mégsem dobtuk el, mert elképesztő kiszámíthatóan működött az autó, hiába csúszkált folyamatosan. 36. helyről 10.re jöttünk fel. Ha más autóval lettünk volna, nagy eséllyel rommá törjük pár kör alatt... -
bence1885
aktív tag
válasz
Amantius #2939 üzenetére
Esőben is lehet, komoly fej fej melletti csatákat vívni csak 100x jobban kell figyelni meg ismerni a pályát, vizes íveket stb.. nyílván ehez olyan ellenfelek is kellennek akik ugyanúgy ismerik az esőstl szitukat.
Nemrég mentem egy 2 órás IMSA Michelin Pilot Challenge-et. Marha jó volt esővel kezdődőtt aztán fokozatosan száradt fel a végére már kellett a száraz gumi is. Én általában esőben autózom körbe az erősebb ellenfeleket gond nélkül, lehet ez is közrejátszik amiért kedvelem. Valahogy van benne kihívás is.
-
Amantius
senior tag
válasz
bence1885 #2937 üzenetére
Nem tudom. Szerintem szárazon inkább lehet bevállalni egy-két necceseb szitut. Vizen ez inkább oroszrulett teli tárral, de persze kinek mi jön be (meg ki melyik helyzetben van, kiüt, vagy kiütik).
Számomra az is erősen visszafog, hogy nyilván, ahogy más sem, senkinek nem akarok bajt. Szárazon a kontroll inkább az enyém, vizen meg inkább nem. Talán fortunáé, de ez nem vigasztalja azt, akit elgombázok.
Lényeg a lényeg, csak kidühöngtem magam, ez nem az én mókám. Persze más véleménye is érdekel. -
Amantius
senior tag
válasz
JulesTS #2936 üzenetére
Ha már X. 39 x-szel végeztem a futamon. Szánalom (igaz, egy órát csak törött, kettőt meg egy roncs autóval tettem meg a 4 órából, ami igencsak árnyalja a dolgot, de ez akkor is egyéni rekord, remélem az is marad). Én sosem fogom megérteni mi ebben a jó, de nem vagyunk egyformák. Én szeretem élvezni amit csinálok és nyilvánvalóan sokan ezt szeretik, én viszont nagyon nem élvezem, egyáltalán nem szórakoztat. Ezen kívül egy esős futamra az én képességeimmel többet kellene készülnöm, egyszerűen arra már nincs időm. Érdekesség, hogy annak idején az egyik ok az volt, hogy átnyegeltem iR-re, hogy itt nem volt eső. Most azért voltam (vagy még talán vagyok is) kiakadva, mert úgy érzem elcsűrték a hobbim, a szórakozásom, nem tudok jó arcot vágni hozzá.
Értem, hogy boxból, de akkor az életben nem végzek elöl, engem viszont egyrészt motivál, másrészt a "jól érzem magam-hoz" nálam az is hozzátartozik.
pRoject22
Eszembe sem jutott megnézni, több éves rutin, hogy indulok a VLN-en. Mondjuk ott is csak a lehetősége van feltüntetve. -
JulesTS
addikt
válasz
Amantius #2933 üzenetére
Az esős verseny nem életbiztosítás. Ha nem ismered a pályát és főleg nem ismered vizesen, (vizes ívek megtalálása, tócsák elkerülése) akkor nehéz lesz x nélkül lehozni egy versenyt. Ha nincs idő gyakorolni a vizes pályát akkor inkább hagyni kell máskorra. A 3 órás versenyen meg ha nem első helyről indulsz, akkor inkább érdemes boxból indulni.
-
pRoject22
őstag
válasz
Amantius #2933 üzenetére
De elviekben a verseny előtt a dashboardon van infó, hogy eső lehetséges-e vagy sem, másik dolog; tegnap a rajt előtt az előttem lévő úriember eltünt, olyan volt mintha megindulna a boxba aztán eltünt, a lámpa zöldre váltott és mi történik?? Ott termett előttem keresztben az úton, instant 4x.
-
Amantius
senior tag
Hogy jöjjön rá a hasmars arra, aki kitalálta, hogy az iR-ben is legyen eső. Komolyan, kinek jó, hogy a mezőny nagy része esik-kel. Sajnos nem tudtam nyugodt maradni, már az első pillanatban, hogy ráébredtem, hogy esős verseny lesz, már az egekben volt a vérnyomásom. Ez volt az első, de szerintem az utolsó esős versenyem is, egy percet nem élveztem. Na jó, ez nem igaz az, LMLM csapat legalább adott egy kis örömöt, gratulálok nekik, nem bírtam velük.
De hogy 3 órán át egy törött autóval versenyezzek (az első kiállás után egy ártatlan koccal indult el a lefelé futó spirál, már nem is tudom a 4., vagy 5. helyen), amiből 2 órát egy szó szerint ronccsal mentem. Se gyorsulni, se kanyarodni, se egyenesen menni nem tudott már szegény. Nem tudom, lehet én rágtam be nagyon, de ennek semmi értelmét nem látom így. Egy Leclerc falba veri a rajtrácsra hajtva, akkor tőlem, mint fotel versenyzőtől mit lehet elvárni?
Eh, csak kidühöngtem magam. -
bence1885
aktív tag
válasz
András12345 #2926 üzenetére
Na ez kemény. Már hajítottam is volna ki a cuccot az ablakon egyből mérgemből.
-
bence1885
aktív tag
Ha több monitorral használod akkor inkább nvidia legyen. Amúgy szerintem ezeket (FSR, DLSS) nem nagyon használják szimben. Késleltetést okoz. Nem látványosan, de ahol minden tized számít fontos lehet.
Nekem 3070TI van 3 monitorral. Autóban ülve pályától függően. 80-90-100 fps meg van. Száraz körülmények között kb 15 20 autóval. Ha már szétszakad a mezőny akkor majdnem fix 95 100fps. Mostanában viszont szeretnék vga váltani szerintem max egy 3090 vagy 4070ti elég lesz a későbbiekre. Meg ami engem zavar hogy replayben már azért leesik 60 fps alá is. Igaz ez versenyzés nem érinti, én szeretem visszanézni a futamokat szép fluid képi világgal.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #2926 üzenetére
Kiba... félelmetes ez a Nissan
-
András12345
aktív tag
Road America 500-at nyomta rajtam kívül valaki még innen?
Kb. 115. körben majdnem a végén, három és fél óra után kihagyott az agyam egy pillanatra, sikeresen visszaváltottam 1-be 3 helyett az utolsó kanyar kigyorsításán , 4. helyért harcolva, reggel 9-es timeslot split 1-ben... Kicsit sem voltam mérges
[Twitch clip] -
bardi
senior tag
Azért mennyivel másabb tud lenni a magasabb split.
Ugyan úgy esős road atlanta mint tegnap, csak 20x helyett 1 darab offtrack, mert a száraz íven próbáltam kifékezni az előttem lévőt, ami hát nem jött össze... tegnap már az első kanyarban kerülgetni kellett az összeakadt embereket, most meg semmi ilyesmi tömegbaleset, senki nem próbált meg kiütni hátulról, letolni a pályáról.Amúgy marha jó az eső, sokat lehet tanulni. Mire rájöttem, hogy az utolsó kanyart milyen íven kell venni... utoljára talán GTR2-ben mehettem esőben, ott ilyen különbségekre az ívek között nem emlékszem.
-
-
pRoject22
őstag
válasz
-Rolika- #2921 üzenetére
A többség az szándékosan nem üt ki, de pl a felső splitekben vannak olyanok akik egész ügyesen megoldják, hogy úgy tűnjön nem volt szándékos de azért tol rajtad egy picit, sok ilyen videót láttam már fékez ő de később, csak pont annyival, hogy téged megtoljon a kanyar csúcsponton, te lecsúszól, ő meg elmegy melletted, folytatod a versenyt, reportolsz de jön az email, hogy ők máshogy gondolják, volt erről már ilyen össze foglaló videó is valahol.
De amúgy jahh, ha van egy 1000-1500 dolláros fiókod akkor vigyázol rá nyilván.
-
pRoject22
őstag
válasz
-Rolika- #2919 üzenetére
Az konkrétan nem igaz, hogy enyje benyje jár érte, látják a nyilvántartásban ,hogy összesen mennyi X-ed volt illetve a bünti mértéke attól függ, hogy korábban volt-e már ellened sikeres protest, nekem volt már 1 hét banom is, mert volt egy gyerek aki szándékosan kilökött a 10. sikertelen előzési kísérlet után, nem tudta feldolgozni ,hogy levédem a belső ívet szabályosan, ő úgy gondolta, hogy nekem őt el kell engednem és szándékosan bele tolt a falba, kimentem a boxba javítani majd telibe vertem ahogy megláttam, jött is az egy hét ban.
Ezen kívül nem egy ember kapott már végleges tiltást is, szóval reportoljál csak nyugodtan mert azzal te is segíted a közösséget, a széndékos kilökést meg nem éri meg vissza adni.
-
bardi
senior tag
Akkor legalább azt megúsztam. Nagyon jó egy ötödik helyet bukni egy ilyen miatt.
Kíváncsi vagyok az óvásnak lesz e eredménye, a verseny után más is panaszkodott rá. Talán ha többen is óvjuk, bannolják vagy valami, csatoltam 3 replay fájlt. Ez egyszerű figyelmetlenségen erősen túlmutatott... -
bardi
senior tag
Ha utolsó körben kapok áthajtásost, akkor hiába megyek be a boxba, kapok még kb 20-30 másodpercet? Ha be se megyek, mennyivel büntet?
Valami agyhalott lekörözött 1-től 5-ig mindenkit megkoccolt, blokkolt, a pár semmiért kapott 4x mellé pont elég volt, hogy büntetést kapjak az utolsó előtti kör utolsó kanyarjában, ahonnan már nem lehet a boxba bemenni... -
bence1885
aktív tag
Én is kipróbáltam, de nagyon rossz lett a kép. Plusz én FPS javulást sem igazán vettem észre. Inkább finomhangold a grafikai beállítasokat.
-
IzI
őstag
Hi
Iracing-ben van fsr,ha jól tudom.Mennyire jó?
Akinek nvidia van,az akkor tudja használni? -
camaro79
aktív tag
Szimulator topicba raktam egy kis IRL multiclasst
-
kismadar12
kezdő
válasz
DiszNóÓl #2898 üzenetére
Mondjuk az első lekörözésnél ahogy én látom hozzád sem ért, hanem az iRacing netkód volt szar (szokás szerint). Második lekörözésnél szerintem is inkább Pénzes volt a hibás, de rögtön mondta is, hogy elbaszta nem jól mérte fel mert még nem szokta meg a jobb kormányos autót. Én úgylátom, ő azért jobban elismeri, ha hibázik nem úgy mint a Balazsin kolléga.
-
asb88
tag
válasz
adrian360 #2883 üzenetére
Több összetűzésem volt a művészúrral, ráadásul már olyan versenyzőtársba is beleállt, aki a légynek sem ártana (az pedig mindent elmond, hogy az incidenseimet rajta kívül mindenkivel korrektül le tudtam beszélni). A hazai iRacing közösség is rájött, hogy milyen és már a plusz nézettségért cserébe sem fogják vállalni a kínos jelenlétét. Kívánom, hogy találja meg a számításait LMU-ban és hanyagolja az iRacinget
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- War Thunder - MMO Combat Game
- Kompakt vízhűtés
- One mobilszolgáltatások
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fujifilm X
- iGO Primo
- További aktív témák...
- HP Zbook 15 G3 laptop (15,6FHD/I7-G6/16GB/256SSD/AMD2GB/MagyarVilágítós/Win11)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új csak kipróbált Smartech 55 139cm Qled 4K UHD Quantum tv google assistant,Netflix, stb
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett +128GB SanDisk SD
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- REFURBISHED - HP USB-C Dock G4 docking station (L13899-001)
- Epson Expression 12000 XL Nagyformátumú A3 szkenner
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- 125 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest