Új hozzászólás Aktív témák
-
#214
aktív tag
-
#214
aktív tag
válasz
-Rolika-
#2192
üzenetére
Szúrópróbaszerűen néztem, ebben az időben általában 2-3 split össze szokott jönni, csak kíváncsi lettem volna első kezes tapasztalatra is.
#2193 anulu: Köszi, jól hangzik, játszhatónak tűnik.
Megtartom B (vagy C?) tervnek.#2194 -Rolika-: Legbosszantóbb jó helyről, buta hibával eldobni egy versenyt. Ezeket aztán jó nehéz elfelejteni, mégha hosszútávon nem is nagyon van jelentősége.
-
-Rolika-
senior tag
Na sikerült megkoronáznom ezt a hetet

Egész héten estem keltem Sebringen. Tegnap viszont a délután 4 órási versenyre sikerült össze kapnom magam és futottam egy pole kört, aztán végig vezetve be is húztam. Nagyon kellett már, mert top10-em sem volt addig. Ma mondom a hét lezárására indulok a 10 órásin. Megint sikerült behúzni a polet. Minden tök jól alakult. Utolsó előtti körben vezettem 16s-el és jött a hülyeségem
utolsó kör, első kanyar huss. Elszálltam és falat kaptam. Sajnos az autó off lett.
Remélem jövő heti Red Bull Ring jobb lesz.
Ez alatt a hét alatt sikerült buknom 400-500 iratinget(alapból sem volt sok
)
Bocsi, kicsit hosszúra nyúlt ez a siránkozás.
-
anulu
félisten
este 8-9-től már teljesen jó, szombat esti Truck Doverben (asszem 22:15 volt) 100+ -an voltunk.
ami ilyen nagyon éjjeli az a Nascar Iracing Series, arra 5 időpont van, de van emészthető is, szombaton dél és este 6. azért mondtam az éjjelt, mert meló + 3 gyerek mellett nekem a szombatiak reménytelenek
-
#214
aktív tag
Mivel a mostani TCR-es Knockhill pálya még nincs meg és nem is nagyon volt időm játszani a héten, ezért tegnap a 8. heti Laguna Seca gyakorlás mellett beültem 3 Street Stock futamra. Meg kell mondjam pozitívan csalódtam, sikerült 2-szer is top 5-öt hozni, az autókezelés is kezd alakulni és a 100 körüli induló is elég meggyőző.
IRL nagyjából követem az oval versenyzést, illetve mentem már pár tesztkört az ingyenes oval autókkal, de így versenyben teljesen más, jó irányban.
Itt amúgy a magasabb szériák (Truck/ Xfinity/ Cup) mennyire játszhatóak magyar idő szerint késő délután/ kora este? Beugranak anulu szavai az éjjeli kelésekről, viszont annyit nekem biztosan nem ér.
-
András12345
aktív tag
Indultunk a 12 órás Mugellon, de az állatkertben a majmok között több intelligencia van, mint itt... Hányinger.
-
bence1885
aktív tag
Pont most néztem Basic Ollie streamet tolták Mugelloban a 12órás Endut, erre 3 vagy 4 órá mentek belőle és kicrashelt nekik a game. Azért ez kurva idegesítő lehet. De az elejétől fogva dobált ki másokat is a játék. Hát ők sem úszták meg. Így merjen az ember elindulni az ember hosszabb futamokon.
-
anulu
félisten
ma este NIS Doverben, laza 200 kör. vicces lesz, mert már most olyan álmos vagyok, hogy nem látok ki a fejemből

-
bence1885
aktív tag
Nagyon sokáig én is ezen voltam, hogy ezt ember fia nem tanulja meg soha
ennyi kanyart képtelenség megjegyezni. Nagyon régóta halogattam a megtanulását, mindig is utáltam minden játekban.De most a hétvégi 4 órás multiclass futamra megjött a kedvem, és azt kell mondjam nagyon élvezetes egy pálya és abszolút tanulható. Nagyon jo feelingje van ahogy a GP layoutról felhajtasz a hegyi részre, az utolsó tempós szektor a legjobb szerintem.
Szerencsére sikerült iR-t és SR-t is szerezzem nem is keveset 0.93 SR-t kaptam 38x a végén. Igaz én is a végéről rajtoltam de utána jöttem fel ahogy a többiek hibázgattak.
-
Laby
őstag
válasz
-Rolika-
#2183
üzenetére
Nordschleife nekem is mindig SR és iRating növelő. Nagyon sok kört mentem már rajta, így magamtól elég ritkán dobom el, mással pedig ott kevesebb eséllyel ütközik össze az ember, mint a többi pályán, itt kevés előzési lehetőség van, úgyhogy inkább maguktól dobálják el az emberek.
Főleg, hogy gondolom itt mindenki arra koncentrál, hogy magától ne dobja el, ezért kevésbé vakmerő előzési kísérletekkel próbálkoznak.Mount Panorama és Nordschleife az mindig boost hét
, imádom őket, szerintem ez a világ 2 legjobb pályája. -
András12345
aktív tag
Én ring meisteren szoktam SR-t farmolni
Mondjuk vagy hátulról, vagy boxból indulok, és megy a "lesz-e pozitív IR" challenge -
drsanya
aktív tag
Tegnap este mondom megyek már egy RingMeistert, mert kéne az SR. Erre a felvezetőn (????????) összetörtek. Leesett a csomagtartóm, megsérült a diffúzor úgyhogy nem volt tempó a Döttingerben... Balf?szok... Volt velem egy magyar srác is, ő is eldobta(?) a fekete BMW-t a második körben. Itt van esetleg (Roland)? Ha igen, mi történt?
Ja és az SR emiatt -0,04.
-
anulu
félisten
szerdai app crash csúnyán felhúzott, és egyszerűen nem hittem el, hogy nem tudok jobb eredmény összehozni Degán, úgyhogy ma hajnal 2-kor felkeltem, hogy a 3-as NIS futamra magamhoz térjek.
tudom, hogy egész nap kómás leszek (és este még a nagyobbik fiúnkat is vinni kell úszásra), de azt gondolom, hogy megérte.
Qual 7., verseny 2. hely, ~1850 SOF. 4x, az is azért, mert amikor elvettem egyik alkalommal, akkor kaptam egy lórúgás bump draftot... mindegy, így is kb 0.3+ SR és 90 IR.
normál fehér zászlónál 1. helyen voltam, de kb 30 méterrel a célvonal előtt jött egy sárga. 1/3 GWC-nél a restartot a 2. nagyon jól kapta el, nem tudtam elé menni. az egész utolsó kör egy sh*tshow volt, T3-ban még 6. voltam
-
#214
aktív tag
Sikerült előbb egy TCR 1. helyet összehozni, bár igazán nagy verseny nem volt, hozzám képest elég alacsony SOF jött össze.
Az viszont megijesztett verseny közben, hogy a nem rossz köreim ellenére a 12. helyről rajtoló srác körönként 1-1,5 másodperceket hozott rajtam. Aztán végül az utolsó körben kapott egy DQ-t, visszanézve a köreit, a pálya aszfaltos bukótereit egész bátran kihasználta, gondolom ebből lett meg neki a 17x. Érdekes, hogy slow down büntetést nem nagyon szedett össze, pedig most Imolában nem nehéz.
Visszanéztem azért pár mozzanatot hátrábbról, ez az 1000 alatti SOF és a 16 versenyző inkább egy roncsderbi volt, mint TCR futam.
-
bence1885
aktív tag
Szintén lenyomtam tegnap a Nordot, óvatosba viszonylag bár verseny végére már azért nagyon ment.
Classban utolsó helyről indulva végül 8. lettem. Gyors nem voltam, ellenben inkább arra koncentráltam ne dobjam el az autót megteszik helyettem úgy is majd a többiek. Egy biztos így soloban ez a 4 óra azért sok volt. De élveztem nagyon. -
András12345
aktív tag
Mai NEC eredmény. Pole 8.00.79-el
Utolsó stintemben második helyen mentem, majd sikeresen összeakadtam egy lekörözöttel, aki miatt belealltam a falba, és felragadtam a rázókőre.
Tow, 6 perc, p16 talán boxból kijöve, párat előztem, majd sikeresen eldobtam magamtól, kis sérüléssel két kört letoltam, p13...
Ahogy itt írtam, mindig van valami szarság ezeken az endukon. Most én voltam a soros a bénázásban
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885
#2168
üzenetére
Szomorúan konstatáltam az Audi hiányát én is tegnap. iRacing fórumon van egy 1 éves téma, ahol videókkal alátámasztva kampányolnak az Audi kivételéről, mert nagyon bután mozog Norodon, szitál, pattog a rázóköveken, ez pedig veszélyes a többi versenyzőre. Nem tudom, hogy végül emiatt került-e ki, de iRacing staff member is kommentált, hogy vizsgálják a dolgot.
Szerk.: fórum link.
-
bence1885
aktív tag
Én most este tervezek indulni 19 30kor a Nordon Porsche GT4el, mivel az RS3 TCR nem választható nem is értem miért.
-
anulu
félisten
válasz
András12345
#2149
üzenetére
sajnos(?) nekem csak 1 try van hetente, az a szerda este. péntek hétfő hajnali meló miatt esik ki - valamikor ugye aludni is kéne -, szombat időpontilag teljesen jó lenne, de 3 pici gyerek mellett 100% esélytelen úgy általában gép elé ülnöm, nemhogy a cuccot összerakni...
-
-Rolika-
senior tag
Egy kalappal.

Én az elején féltem ettől a pályától. Túl sok, túl hosszú egyenes. Az ember bealszik mire a végére ér
Utoljára még Motorsport 7-ben mentem a pályán és ott sem volt a kedvenc, de azt kell mondjam, hogy megszerettem az utóbbi pár napban.
Ezt link sikerült összehoznom az előbb
-
bence1885
aktív tag
Köszönöm Urak ! Lehet hétvégén rápróbálok, még akkor meg kéne vennem a pályát meg persze menni pár karikát rajta. Nem én akarok lenni Verstappen, csak a Fun kedvéért. Azért ez a Nord büntet hamar.
2 órát meglepő módon bírtam simán és néha úgy éreztem, hogy hamar vége is lett, ezért gondoltam a 4 óra sima liba lesz.
#214: Rendben jó lenne mindenképp adnám. Nekem amúgy is valahogy a TCR autók fekszenek talán a legjobban. Imádom még a kupás Porschét is azzal szoktam menni, viszont rohadt kiszámíthatatlan egy autó ahogy viselkedik néha. Aztám van mikor berágok rá.
Én általában ezeket a hosszabb versenyeket megpróbalom esti órakra tenni, mivel van két gyerek itthon és persze napközben nem lehet bírni több órát a a gép előtt mindig van valami nyűg. Meg konctrálni sem tudok annyira miattuk, este már nyugodtabban tudok leülni játszani pár órácskat.
Napközbe max a 15, 30 perces versenyek mennek ha éppen van időm rá. -
bence1885
aktív tag
Ezen Nord Endun lehet egyedül is indulni ? TCR autóval mennék lehet, elkapott most engem is hype vonat.
Meg tetszik a sok versenygép egyszerre. -
biker
nagyúr
válasz
András12345
#2155
üzenetére
szerintem valamelyik frissítésben lehet valami bug, nekem se fagyott ki soha, most hétvégéig, és más is panaszkodott hirtelen jött fagyásra
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#2153
üzenetére
Porschéval csapattam most de nem emlékszem, valami 8 perc körül volt talán. De hazamegyek és nyomok rajta még egyet.
-
András12345
aktív tag
Most jöttem rá, hogy le akartam ide írni az előző 4h Nord eseményeit, csak annyira felb*sztam magamat a játék crashen, hogy nem jutottam el ide, de ezt pótlom

Úgy gondoltam hogy 30 percel a verseny előtt lesz külön sessionon időmérő, mint minden Nord versenyen szokott lenni. 8kor indult a verseny, már fél7-kor felkeltem bemelegíteni, erre látom hogy nincs külön Q session, mindegy. 8-kor belépek a verseny szerverre, 2011, SOF, csak GT3 autók (GT3 GT4 TCR Porsche Cup GR86 mehetne, de abból már hozzánk nem jutott sajnos...) időmérő 30 perc. Na de biztos csak két kör összesen, kimegyek a pályára, setupban csak egy körre való benzin van, nem baj, majd a végén reset, és megyek mégegyet. Körbeértem, annyira nem rossz kör, 8:02 eleje. Fehér zászló meg sehol. Raktam bele két körre való benzint, első (így már "felvezető") kör, offtrack, második pár hibával, de valid, 7:59:9 (7:58.2-t mentem előtte bemelegítéskor), 4. hely.
Rajtnál buktam egy helyet, aztán kűzdöttem a sráccal egy pár körön át, majd megelőztem, és el is dobta. Közben az 2. 3. pár másodpercre volt előttem, az első viszont elhúzott
Csere, haverom ment egy stintet, majd mikor visszaültem, elkezdett szaggatni a netje, kidobálta a discord, és a játék is, na mondom szuper lesz. Nem tudta megoldani a problémát, és úgy voltunk vele, hogy letolom egyedül inkább... Az még két teljes stint, meg plusz 2-3 kör...
Túl nagy csatázás nem volt a verseny alatt, inkább csak a konzisztens tempóra kellett odafigyelni, egyszer forgattak meg az utolsó kanyarban, szerencsére nulla sérüléssel megúsztam, előttem a srác eldobta, megütötte az autót, de azért leállt egy kanyarra kűzdeni velem, hogy aztán egyenesen menjen a boxba javítani, 200IQ...
Itt 4.-ek voltunk az elsők akik az elején elhúztak, két stint után pilótát cseréltek, és a társa sokkal lassabb volt, annyira hogy a 2. közeledett rá. Én közeledtem a 3.-ra, és eközben az első kettőre is. Majd utolértem a 3.-at, de megelőzni nem tudtam, utolértük az első kettőt, a 2. 3. helyet cserélt, majd az ekkor 3. elém került pár perc küzdelem, majd végre elizgulta az egyik kanyart, és belerakta a falba az autót...
A csatázás miatt az első kettő elment 6-7 secre, de nem baj, még el tudom őket kapni, mindkettő Porsche, az Döttingerben sokkal lassabbak, lesz ami lesz, majd azt figyeltem, hogy pár tizedre vannak egymástól, épp a Flugplatzon mentem át, ők a Schwedenkreuz egyenesében vannak, majd szól a spotter, hogy Car ahead is pitting
(tow), a másik meg a szalagkorláton áll, rommá törve. P1!
.
Volt még a stintből 3 köröm, mögöttem a negyedik több mint fél percre volt, szépen nyugodtan be tudjuk hozni. Kiszámoltuk, hogy két körre való benzin kell majd, gumik maradnak, mert alig kopik el egy óra alatt, ne kockáztassunk...
Box, tankolás, utolsó előtti kör indul, Kompression (Foxhole) előtti lejtő, kép megáll, simhub overlay eltűnik, felugró ablak, Iracingdx11.exe (vagy valami hasonló) nem válaszol... Alt+F4, iracing restart, fél óra töltőképernyő (szokás szerint), és ír 4-5 perc towingot. Na mondom fasza, így kapunk egy kört is, mert elkezdi az utolsó körét az első mire kijövök a boxból, a hud valami 40. helyet ír, idegösszeomlás.
Nem egészen értettük hogy mi történt innentől kezdve, de mikor kijöttem a boxból 10. helyet írt, pont a 11. elé jöttem ki, elszakadtam tőle hamar, két kört kellett menjek, 10. lett a vége is.Sok endurance versenyen indulunk, mindig van valami szarság, vagy lassúak vagyunk, vagy összetörnek, vagy magunktól dobjuk el. Erre itt volt ez a verseny, jó volt a tempó, jó volt az autó, nem löktek ki, nem dobtul el, minden tökéletesen ment, nulla sérülés végig (egy kis sérülés lehetett volna, mikor kiforgattak, és meghúztam a falat, de szerencsére az is nulla volt)...
Erre kicrashel az iracing, ami soha a büdös életben egyszer sem csinált ilyet... Nem voltak rá szavak, hogy mennyire csalódott voltam...Szombat este újrapróbáljuk, most hárman, remélem most még jobban megy majd...

-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#2149
üzenetére
Mivel csapatjátok? Mennék én is, de nincs kivel, mindenki puhapöcs.
-
anulu
félisten
iRacing app crash-kor generál valami logot, hogy meg lehessen nézni, hogy miért is dőlt magába?
1,5 év alatt most először, NIS futam közben. 20-ik körben. ami futam jó is lehetett volna, az is valami random dolog miatt elb@szódik. most úgy nagyon nem vagyok vidám. mire visszaértem -3 kör, úgyhogy kuka volt az egész. de legalább 0x...
-
bence1885
aktív tag
Hát figyelj. Óránként vannak itt is futamok mindig óra 45kor egyszer Open setup utána Fixed setup.
Plusz kéthetente hétbégen szombat vasárnap van IMSA Pilot Challenge mindig az adott heti pályán egy 2 órás verseny GT4 és TCR autókkal tehát multiclass.Én is élvezem, néha becsúszik egy két barom, de általában összeszokott emberek szoktak sokszor jönni ugyanazokat a neveket látom legtöbbször, és igen elég jó versenyek tudnak alakulni belőlük. Sajnos a hátulütöje a dolognak, hogy délelő sajnos kevesen vannak főleg ha nem olyan népszerű a pálya éppen, de délután, este beindul az élet. Hétvégén meg aztán pláne.
-
anulu
félisten
tegnap este sikerült megint lehozni az életről Talladegán...
NASCAR A Fixed, 7-8-9. helyen voltam, T3-ban lesodródtak ketten a sárga vonal alá. aki előttem ment, elvette a gázt és én is. aki viszont mögöttem jött elbambult, vagy nem tudom. pont úgy dőlt a pálya, hogy amikor belémjött, felvágüdtam a külső betonfalba. ronggyá tört az autó
előre félek a ma esti NIS fixed-től
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885
#2139
üzenetére
TCR versenyekre van valami ajánlásod? Most, hogy megvan a Class D megvettem az RS3-at, és a késő délutáni, kora esti TCR Virtual Challenge-re szoktam nevezni. Elég fun versenyek szoktak összejönni, indulók száma is rendben, SOF is oké szokott lenni. Viszont a Global Mazda kupa óránkénti versenyei hiányoznak, mert általában egyhuzamban 1-2 órára tudok leülni játszani.
-
bence1885
aktív tag
Én csak kb TCR autókkal megyek. Meg 2 hetente a 2 órás IMSA Pilot Challengeben. Most vettem meg a GT4 es Porschet, arra kíváncsi vagyok.
-
-Rolika-
senior tag
-
biker
nagyúr
válasz
f3rdzs0
#2136
üzenetére
én napok óta ACC-ben nordot tesztelek, nem tudok bemenni 8:40 alá egy kocsival se, bár leginkább kettő van amivel körbe tudok menni, és 5-6 olyan amivel a flugplatz előtt már megvan az offtrack
ezután gyorsan megkerestem iracingben ugyanezt a pályavonalat, porscheval második kör 8:43 volt, valamelyik gyári setuppal, talán a ringmeister.sto-val.
-
f3rdzs0
senior tag
-
bence1885
aktív tag
Így van, ha az R nagyobb jobban dolgozik a processzor. Tehát a valőszínűleg a CPU lassabban küldi az adatokat a GPU az meg addig csak malmozik. De nézd meg Graphical skálánál is ne csak a számokkal Numerikusan. Szerintem akkor van gáz ha már a R pirosba ugrik sokszor. Azért érdekes, mert úgy gondolom hogy a VR a VGA-t zabálja nagyon, meg amúgy is nincs gyenge procid.
Én is szoktam nézni nálam VGA upgrade kellene.
-
f3rdzs0
senior tag
Én most kicsit eluntam F4-et, ezért most rákészülök a GT3-mas visszatérésemre. Évad elején elég beteg voltam, nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan Endurance ready leszek, de jelenleg úgy néz ki, minden zsír.
Gondoltam visszarázódás gyanánt megtanulom a Nordschleife-t, mert eddig semmi simben nem ültem neki az egésznek. Eddig elég fun, megértem a hypeot küröltte.
-
Mbru
tag
Na sikerült újra hosszabbítanom 1 évre+ vettem GT3-as Ferrarit + Spa+ Interlagos. Tegnap ki is próbáltam. Nagyon hasít Monzába.
Amíg nem volt előfizetés próbáltam már szimulátort. Jók jók, de akkor is az Iracing nálam a No1.
Kit mit megy Monza-ba GT3-as kocsival? Fixed setup-os -
anulu
félisten
ma esi NIS Texasban... bleh...
az előző reset egész jó volt, 1700 aljáról sikerült visszatornázni magam 1950 környékére. a hétfő esti futam (első top splites a resetben...) lehetett volna sokkal jobb is, ha nem vagyok hulla kóma, mert előtte 10 perccel keltem gyerkőc mellől... mindegy, végre volt úgy összességében valami sikerélményem.
-
Laby
őstag
+1 grátisz kérdés.
VR-ba elkezdtem játszani, és van hogy lemegy a fix 90 fps-ről alacsonyabbra.
iRacing fórumon olyanokat írtak, hogy FPS számláló alatt nézni kell hogy R vagy a G az alacsonyabb:
Ezt megtudja erősíteni valaki?
Ha tényleg így van, akkor megúsznék egy videókártya frissítést.
3080 ti oc és 5800x3d párosom van, és játékban nekem az R=11.2 körül mozog, a G=5.2 vagy fölötte valamennyivel, de mindig kisebb, mint az R.
Ez alapján CPU upgrade-re szorulok, és azt jóval olcsóbban megúsznám, mondjuk egy 7800x3d-re ugrással. -
Laby
őstag
Van valami lehetőség átállítani a virtuális tükörnek az autó távolságát?
FOV-on kívüli opcióra gondolok. FOV-val az a baj, hogyha 50-60 körül vagyok, akkor 0.3 tizedre van az autó de már ha kicsit is másik íven van nem látok belőle semmit, mintha már mellettem lenne. Fél másodpercre is amikor jön mögöttem, olyan mintha telibe nekem jönne már, közben van 2 autó köztünk... Ha 90 FPS környékére rakom, akkor meg nagyon zabálja VR-ban az fps-t, pedig nagyjából az lenne a jó.Frankó lenne, hogyha lehetne 50-es FOV-al valami távolabbi "tárgytávolság"-ot állítani. Teljesen baromságot kérdezek?
-
anulu
félisten
MX-nél össze lehet picit érni, de tényleg csak annyira, hogy attól a tojás nem törne össze.
oválon ahogy néztem ilyen 20-25km/h az, ami felett már dobja a 4x-et. az viszont már tényleg ütközés, normál esetben nincs ekkora különbség.
amitől személy szerint agybajt kaptam, boxban indultunk (NIS), aki mögöttem volt nem tudom, hogy aludt vagy mi, de hamarabb indult el, mint én, és jelentős különbségnek vette, így a boxból már úgy jöttünk ki, hogy mindkettőnknek volt 4-4x-e...
ha más hülye, azt azért nehéz elkerülni.
-
#214
aktív tag
Bump draftot és door-banget más is írta már, viszont ezt én is tudom cáfolni. Nem hímes tojás MX-5-tel kigyorsításon csúszóra vett lökhárítóra pár km/h különbségnél simán adta a 4x-et.
A fent említett dolgok oválon, kivéve super speedwayeken, ha jól tudom meg is engedettek, nem tudom erre pl. figyel-e az SR system. De a netcode is bezavarhat, igen.
Akarok majd menni RX-et is, ha ott is ilyen érzékeny a rendszer, akkor az inverz SR farmolás lesz. Annak azért lételeme a test-test elleni csata.
-
anulu
félisten
annyira azért nem random. oválról tudok nyilatkozni. normál bump draft és "door-bang"-re 0. ha viszont jelentős a sebesség különbség, azt már nem draftnak hanem ütközésnek veszi.
van olyan, amikor visszajátszáson is látszik, hogy elmentél mellette, de netcode úgy dobta, hogy contact. előfordul. óvni nem érdemes, nem fogod visszakapni.
amit lehet érdemes nézni és megjegyezni rajt előtt, hogy kinek van magas pingje, és velük óvatosan bánni, mert könnyen jöhet netcode.
-
anulu
félisten
igaz csak 3rd split (~1.7k SoF), de tegnap megvolt eddigi iRacinges pályafutásom legélvezetess Truck versenye. Chicagoland, 0 caution. 5 hely lett a vége (3-ról indulva). sajnos megfogtam 2x a falat, így sikerült vezető helyről visszaesni.
RF/RR: 66%
LF/LR:86%
ezekre a gumi kopásokra úgy büszke vagyok, mert először sikerült szintben tartani adott oldalon.azért... volt olyan, amikor nem picit fogtam a kormányt
4-wide bemenni T3-ba nem kisség volt vicces 
végén 12 ezreddel lettem 5-ik, az utolsó 4 körben 4mp-et hoztam az előttem levőn, de fehér zászló után nagyon szépen (és nem kicsit határozottan) védekezett. T3-ba egymás mellett mentünk be, de túlerőltetni nem akartam már a hátsókat.
-
biker
nagyúr
SR: sajna ilyen, és óvás után se kapod vissza. Vigyázni kell. meg nyelni.
Váltás: autófüggő igen, nekem auto clutch szokott lenni, de amelyik autó ilyen, mint a ray, ott át kell állítani auto blip-re, ami gázfröccsöl neked. Enélkül menthetetlen, vagy nem vált, vagy eldobja a seggét. Mivel nincs H váltó (nem is szeretnék) így a kuplung csak induláshoz van nekem. kuplung plusz szeki az nehézkes lenne.
sajna nem tud egyszerre auto clutch és auto blipet. ha olyan az autó, akkor néha átrakom anti stall-ba és hadd szóljon, pl chevy truck ahol marha lassú a gyári auto clutch, és úgyse nagyon váltunk. -
#214
aktív tag
válasz
bence1885
#2113
üzenetére
Próbáltam még angol fórumokon utánanézni, de úgy látom nincs erről egységes megállapodás. Valaki szerint sebesség és sérül függő is, az algoritmus figyelembe veszi az összeérés helyét, stb. stb., aztán kb. minden érvelésre jött cáfolat is. Ami biztos, hogy hosszútávon nagyjából valós értéket mutat az SR, szóval elengedtem a parázást.
biker: itt szoktam mindig megnézni, hogy egy autó váltóját hogyan kell kezelni, és eszerint a Ray FF1600 felváltásnál kérné a gáz elemelést. Illetve látom te kormányfülön váltasz és nem H kiosztást használsz. Ezekhez kellett valamit pluszban állítani vagy beveszi simán így is?
-
bence1885
aktív tag
Nekem a héten volt ilyenem, de csak most először mióta iRacingezem. Nézd meg játék közben milyen a Frametime, nálam állandóan felugrott pirosba, mindegy volt, hogy egyedül köröztem practiceon vagy versenyben. Nem tudom mitől volt, gép meg van hozzá bőven soha ilyen gondom nem volt vele. Aztán frissítettem VGA drivert Windows újraindít azóta nem csinálta. Nem tudom mi volt, pedig a CPU meg a VGA sem köhögte ki a belét mikor a Frametime piros ugrott. Az FPS meg volt de a Frametime megnőtt nagyon amitől ugye a laggot érzed, mert sokkal tovább van egy monitoron a a VGA által renderelt kép.
-
Laby
őstag
Van ötletetek, hogy mitől lehet folyamatos mikrolaggom, amikor 144hz monitorra fix 144 fps jut ezekkel a beállításokkal?
Olyan érzésem van, mintha nem is 144hz-ben nyomnám, pedig azon van a monitor is, és fps is megvan hozzá.
Próbáltam fix 140, 141, 142, 143, 144 fps-re állítva is, de mindig megvan az enyhe akadozás, ami az én szememet eléggé zavarja már.
CPU: 5800x3d
VGA 3080 TI OC
Monitor: LG 34gl750-b
-
JulesTS
addikt
Családiasra sikeredett iRacing bajnokságunk második fordulója esős versenyt hozott...
Biker stream-je:
https://www.youtube.com/live/DF_FOU41WUU
A második futamon spóroltam az üzemanyaggal, tankolás nélkül sikerült dobogóznom... -
bence1885
aktív tag
Én abból gondolom, hogy többször amiatt 4x-et mikor a mögöttem jövő elfékezte és megdurrantot vagy jött a szokásos divebomb, rendszeresen kapom ezekért a 4x-et.
Ezt a módszert én is csak addig csinálom még A licenszbe fel nem jutok, utána kicsit jobban odateszem magam, persze ésszerűség határán belül. Pl most is van olyan ha gyorsabb a mögöttem jövő ha nagyon agresszív inkább elengedem menjen a dolgára. Néha jobb is ha tudok vele menni, húzatni magam.
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885
#2111
üzenetére
hogy mi okból és ki a hibás
Szóval azt mondod, hogy contactnál mindkét autó fixen kapja a 4x-et? Mintha láttam volna olyat is, hogy rámlegyeztek, és én csak egy off trackes 1x-et kaptam volna, de lehet a verseny hevében elnéztem. Vagy valami primitívebb logika azért van mögötte?Igen, ez az SR farmolós módszer megvan. Mentem is már ilyet, ráadásul a dobogó is összejött a végén, de nekem izgalmasabb kvalizni is és a valósághoz is közelebb áll. Egyelőre nem is igazán motivál a magasabb SR, a D licence-es szériáknál már úgyis kell plusz tartalmat vásárolni.
-
bence1885
aktív tag
Játék csak azt nézi hogy kontakt volt, azt nem tudja mérleglni, hogy mi okból és ki a hibás.
Most SR farmolok jelenleg Bben vagyok, kell az A licensz, most úgy játszom, hogy nem kvalizom hátulról indulok kimaradok a 1.-2. körös bulikból aztán szép lassan ésszel próbálok feljönni vagy csak simán túlélni incidens pontok nélkül. -
#214
aktív tag
Sziasztok!
Nemrég kezdtem játszani a játékkal, de pár verseny után azt jól tapasztalom, hogy a car contactos 4x-eket némileg random osztogatja a játék?
Volt pár szituációm, ahol nem teljesen értem, hogy miért én kapom az x-eket. Például forognak többen előttem, fékezek, hogy ne szaladjak beléjük, a mögöttem lévő szinte fék nélkül megtol - én kapom a 4x-et. Nyilván alapesetben, kontextusból kiragadva fékeztem egy indokolatlant az adott ponton, de az összkép azt mutatja, hogy egy nagyobb balesetet akartam elkerülni.
Gondolom ezekre lehetne óvást beadni a verseny után, de hosszú távon ezt több pepecselésnek érzem, mint menni egy másik futamot a jobb SR reményében.
-
bence1885
aktív tag
válasz
-Rolika-
#2108
üzenetére
Én használok vagyis használtam, közben már átálltam a Craig Setup Shopra. Olcsóbb és több autóhoz van setup. Szerintem bármikor előfizethetsz veszíteni nem fogsz vele. Ha ügyes vagy akkor bőven tudsz menni az Open setupos versenyekre alappal is. Én nálam úgy érzem egy jó setup egyenlőre max. 6-7 tizedet hoz persze nyílván pálya függő a dolog most konkrétam TCR Donington Nationalra gondolok. Persze akkor van igazán értelme úgy hiszem ha már mentél kb egy 100 kört ismered az autó és pálya határait amiből már nem tudsz kihozni egy hajszálnyival sem jobb időt. Akkor kell rápróbalni egy jó setupra.
-
-Rolika-
senior tag
Használ valaki Coach Dave-es setupokat?
Mi az a szint szerintetek, amikor megéri elgondolkozni rajta, hogy az ember előfizessen ilyen vagy hasonló setupos oldalakon? Mennyit jelenthet egy jó setup? -
anulu
félisten
tegnap Richmond NIS mondhatni a szokásos short track volt nekem... 0x-el voltam 80. körig, nulla dmg, vagy 8 balesetet kerültem ki. aztán fél kör alatt 10x, 9 percnyi javítás. feladtam.
3 hét alatt sikerült 2100-ról letornásznom magam 1700-ra és egy picit a kedvem is elment. oválon tényleg elég egy pici kihagyás, és vége a dolognak, főleg rövid pályán. ami este 10-es futam kezdettel, munkanap után simán befigyelhet...
jövő héten meg Martinsville, szintén a kipöckölt szájjal rohanás abba a bizonyos erdőbe
-
VincentVG
senior tag
ha penz, hely nem szamitana, - es nem VR - en most ezzel mennek triple setup-ban:
GIGABYTE AORUS FO48U
ugy latom boosted media 3x65os configja mindenkinek etalon
- os is emliti , viszont az teljesen valid komment h 48ban a 4k szuperebb elesseg... foleg ennyire kozelrol.(ja es 3x display port + gsync)
-
biker
nagyúr
válasz
András12345
#2104
üzenetére
Gartula
-
András12345
aktív tag
2.-ak lettünk LMP2-vel, összesítettben 3.-ak.
A GTP-k nagyrésze szenvedett végig amíg egy kis nyirkosság is volt a pályán
-
-Rolika-
senior tag
A héten mentem jópár 20 perces GT3-as versenyt és egész jól futott. Csak nagyon ritkán voltak mikor lagok. Ma gondoltam megpróbálom a 40 perces GT3-as versenyt is. Na itt már olyan lagok voltak, hogy azon gondolkoztam közben, hogy kilépek a 3.14csába
Ugye VR-al tolom, de nem gondolom, hogy a gépemnek ezt ne kellene bírnia
Valakinek bármi ötlet? -
András12345
aktív tag
Sebring 12h-n indul más is? Mi megyünk LMP2-vel. Esik. Nagyon.

Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro 128GB 100% Akku,Újszerű Kártyafüggetlen,Dobozos,Tartozékaival! 1 Év Garanciával!
- Videókártyák
- Apple iPhone 15 128GB 82% Akku ONE függő,Megkímélt,Tartozékaival! 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone 14 128GB 86% Akku Újszerű,Kártyafüggetlen,Dobozos,Tartozékaival! 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone 13 Pro 256GB 100% Akku Megkímélt,Kártyafüggetlen! 1 Év Garanciával!
- iPhone XR 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3115
- iPhone 12 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3581
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladnád a telefonod? KÉSZPÉNZES OKOSTELEFON FELVÁSÁRLÁS azonnali fizetéssel!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3320
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
. Sajnos én csak Vasárnap este a 22:00 ra tudok csak regelni majd, mert dolgozom mindkét nap.
Megtartom B (vagy C?) tervnek.

utolsó kör, első kanyar huss. Elszálltam és falat kaptam. Sajnos az autó off lett.
)
IRL nagyjából követem az oval versenyzést, illetve mentem már pár tesztkört az ingyenes oval autókkal, de így versenyben teljesen más, jó irányban.
ennyi kanyart képtelenség megjegyezni. Nagyon régóta halogattam a megtanulását, mindig is utáltam minden játekban.
) Nincs annyi időm, hogy stabilan megtanuljak rajta menni.
de nem én voltam.
(tow), a másik meg a szalagkorláton áll, rommá törve. P1! 



