Új hozzászólás Aktív témák
-
fLeSs
nagyúr
Hehe, épp 3. PGT futamomat megyem, 2 kör van hátra, és úgy tűnik megszakadt a kapcsolatom a szerverrel.
Nem akar összejönni a dolog. 
-
Met
nagyúr
Mire jár több SR, ha a classomban versenyzek vagy egyel lejjebb?
Tételezzük fel hogy ugyan olyan teljesítményt nyújtok.
-
szacsee
nagyúr
Ehh én meg az IR-ben a fékerő érzékenység állítására gondoltam.

Fanatec-nél is van "fapados" (értsd jól) pedálszett, CSR és Porsche szettjei nem load celles pedálosak. (igaz nem tudom fLeSs-nek milyen szettje van, ezért írtam), ha viszont potis, akkor mindig marad hibafaktor még ha alien alkat is.
Ez lett volna a következő amit belinkelek, de ha már clipboardon van...
Múltkor találtam egy topikot Ir oldalán, ott azért van elmebeteg faktor a látogatók közt az biztos.
Igaz kulturáltan vitatkoztak és nem habzott a szájuk de ami ott ment az már szőrszálhasogatás volt.
(gondolom én az is közrejátszik, hogy nekem pl majndem elérhetetlen lett a load cell, míg nekik a kétkörös fékpedál is farzsebből kirázós téma a cockpitre és onnantól tényleg finomhangolásra lehet összpontosítani)
Emlékeim szerint vagy a hidraulikus fékes, vagy a pneumatikus fékes topikban volt. Szerintem a legnagyobb előrelépés, ha valakinek már nem potija van a féken, hanem nyomást érzékel, aztán hogy az levegős olajos vagy cellás már tökmindegy. Onnantól tényleg csak annyi a különbség, hogy ha kreatív valaki és magának kényelmesen be tudja lőni, akkor realisztikusabb lehet az olajos a csillapítás miatt, de pontosságát tekintve ha jól épített konstrukció akkor mindegy melyiket választja a manus.
A topikban ha jól vettem ki még a testhelyzet és a pedál bezárt szögén is ment a diskurzus.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
szacsee
nagyúr
tikshow jól írja, esetleg a por és szösz szokott még bezavarni a potis pedáloknál, ha pontatlanná válik. Fanatec-nél viszont van hal jeladós, annál nincs ilyen gond.
C6R-re visszatérve fékezésnél az első futómű betapadása féktávon javítható, viszont a menettulajdonságra visszahat (alul kormányzottá válhat). Nem mindegy, hogy kanyarban szűnik meg a tapadás, vagy még az egyenes szakaszon, illetve berugózás alatt vagy már a berugózás után (amikor a kasztni eleje lesüllyed).
Kanyarban az első kerekek döntésével tudsz betapadást javítani, viszont a belső fele jobban fog kopni és egyenesben sem annyira ideális, ha nagyon - -os a dőlészszög. Rugó előfeszítésével berugózás alatt tudod késleltetni a blokkolást (emberi hiba tényezőt kizárva), mivel a berugózás alatt helyeződik át a kocsi súlypontja a hátsó futóműről az elsőre. Tudni kellene hogy az ominózus esetekben a blokkolás mikor következik be, hogy akár egy jó settel ellen lehessen súlyozni az esetleges hibafaktort, vagy az IR hülyeségeit.
pl: 80%-ban féktáv egyenes szakaszában berugózás (kasztni eleje süllyed) alatt, állandó fékerő hatására is.
Fékerő elosztás amúgy nálad mekkora C6R-nél?
Ja egyik iracers.hu-s fórumtárs csinált egy elég jól érthető setup guide fordítást, esetleg nézz rá.
Ja és ha setet próbálsz szedni akármilyen autóhoz figyelj arra, hogy ha lehet adott szezonból származzon, mert érhetnek meglepetések annak ellenére, hogy a kocsik valósan nem változnak IR erről nem tud.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
fLeSs
nagyúr
Szóval arra célzol
, hogy ugyanakkora pedálbenyomásnál kevésbé fékezzen az autó? Ezt akarnád elérni?
Nem fogom átállítani, mert nem ezzel van a gond (tudom használni így is a Corvette fékjét), hanem azzal, ha mondjuk hirtelen kell fékezni mert előttem lelassítanak vagy bevágnak elém. Ha itt jobban rátaposok a fékre azzal csak rosszabb lesz, mert blokkolnak a kerekek és csak csúszok.
Illetve most pl. Road Americán T1 (vagy akár T5 vagy T12) előtti fékezésnél ugyanannál a pontnál kezdek el fékezni, és mondjuk 80%-ban jól fékezek, jó a fékezés, de van amikor (20%) meg blokkolnak a kerekek, fogalmam sincs, hogy miért.Amúgy a Ford GT-ben nemtom minek van TC opció, mert nem működik. Ezt nem vették észre a 13. héten?
-
fLeSs
nagyúr
Te most a saját pedálomra gondolsz, a Fanatecre? Annak mi köze van ehhez?

Én a brake bias-szal játszadoztam, de nem értem vele sokat, mert az autó ilyen, olvastam vhol, hogy kerámia fékjei vannak (vagy vmi ilyesmi, nem értek hozzá) és amiatt van ez. Még Empty Box is többször említette...
Amúgy annyira nem zavar a dolog, mert hozzászoktam, elég sokat gyakoroltam már a Corvette-tel az előző szezonban is, sokkal inkább zavar, hogy az autó eleje, az első kerekek külön életet élnek, nem nagyon tapadnak, ezt írták is az iRacing fórumon hogy elég nagy gond.Amúgy a Ford GT is tetszik, csak ne lenne ennyire nyomi a hangja.

-
fLeSs
nagyúr
PGT második verseny: Juha Pekka Lammi HPD szépen kiüt a második körben, visszaesek utolsó helyre.

A 22 körben meg idióta voltam, és szépen megszívtam, kiestem.
Egyelőre nem igazán megy ez a PGT, lehet átmegyek a HPD-re. Vagy a Fordra. Igazából a C6R-rel csak a hangja miatt játszok.
A fékeit képtelen vagyok beállítani, brutálkönnyű lockolni a kerekeket, az első kerekeknek meg alig van tapadása (legalábbis úgy érződik). -
fLeSs
nagyúr
Rileyval nyomtam egy versenyt, 13 Riley DP, 15 RUF, Road Atlanta.
Ez volt életem legdurvább versenye minden szempontból.
A 22. körtől 13 incidensem volt, úgyhogy paráztam rendesen. A verseny második felétől 3-5-ös csoportokban 2 mp-en belül versenyeztünk és a poén, hogy az első felében kaptam be a találatokat amikor alig voltak körülöttem.
Asszem ez elég jó kis lecke volt. Ez a Road Atlanta poén pálya, csak szar ügy, amikor az essesben egy RUF feltartja a Riley mezőny felét. 
-
Met
nagyúr
Baj van, valamiért lassú vagyok

Rajt után, előttem a sor, a draft működik mert hallani a motoron hogy pörög mint állat, de az előttem lévők szépen lehagynak, mögöttem jön 2 kocsi, kanyarban külső ívről leelőznek és azok is otthagynak.
Nem tudom mi van, padlógázzal megyek, a zöld oszlop maxon van (zöld oszlop felette egy fekete vonal és egy zöld vonal), annyit vettem most észre hogy a fék egy nagyon picit fog, egy fél mm-es piros vonal látszik csak.Fixed versenynél be kell tölteni a setup file-t? Mert lehet most elfelejtettem de amikor egyedül mentem akkor annyi volt a végsebesség mint TT-n szokott lenni.
-
Met
nagyúr
Daytona, Silverado még mindig.
Az első körben (gyakorlatilag a célvonal után) az egyik idióta ráfut az előtte lévőre, az ide oda csapódik, 3-4 autó összetörik, persze én is nekimegyek az egyiknek...
Végsebesség 152mph, -0.02.
Még jó hogy azért fizetek hogy versenyezhessek és nem azért hogy ne legyen balesetem és még élvezzem is
-
fLeSs
nagyúr
Nekem ki van kapcsolva a chat és a hangok is (mármint amit mikrofonba beszélnek). Ez a fickó csak azután írta be, hogy sorry miután a verseny végeztével szóltam neki, hogy öcsisajt, ne szambázz az úton miután kicsúsztál és vissza akarsz jönni. Asszondja, hogy rosszul mérte fel a távolságot, állítólag F3-at is használ, akkor nemtom mégis hogy mérte fel rosszul. Én amikor kicsúsztam eddig volt, hogy megvártam amíg 5 autó is elment mellettem, mert láttam az F3 boxban, hogy jönnek, nem fogok ott farolgatni. Ha látta az F3-ban, hogy jövök akkor szépen az út mellett vagy az úton egyenesen (miután visszatért) kellett volna mennie, nem keresztben az úton farolgatni.
Tegnap Bo-Göran svéd pajtás sem írt be semmi sorryt miután kiütött kb. 4 autót (köztük engem). De ha azt látom, hogy jön mint egy állat és úgy próbál a belső ívben előzni, hogy nincs hely és hozzáér az autóm hátuljához és én nekicsapódok a korlátnak és végem van és beírja hogy sorry, akkor is mehet a faszba már bocs.
Ez szimplán idiotizmus és idióta illetve türelmetlen az ilyen, és a sorryval nincs letudva, csak nemtok ellene semmit sem tenni. Sorry, azt kész.2 incidenspontom volt a versenyen, még offtrack sem volt, és ez a contact ki is nyírt. Sorry
, de ez felqrja az agyamat. Egyébként ez nem tetszik a GT3 Challengeben sem, sztem azt minimum Class A-tól kéne elérhetővé tenni, de méginkább Prótól, mert rengeteg pöcs van, akik MX5-tel felküzdik magukat Class B-ig (mint anno én is
) és ott bénáznak én meg nem a versenyre figyelek egész idő alatt, hanem arra, hogy mikor csinál előttem vagy épp mögöttem vki hülyességet, nem lehet megbízni senkiben. -
fLeSs
nagyúr
Ma nyomtam egy újabb versenyt GT3-ban ezúttal a RUF-fal, és incidens nélkül sikerült végigmenni!
Persze elég necces volt végig a draftolgatás miatt, egy rakás esetben korábban fékeztem, hogy ne legyen gubanc, nem igazán érdekelt a helyezés, mert tudtam hogy nem vagyok gyors.
De 14. lettem.Előbb mentem egyet PGT-ben is a Corvette-tel. ~10 körön át második voltam, sima ügynek tűnt, mert a harmadik lassabb volt nálam és már ~10 sec volt a különbség.
Egyik kanyarban (T8) előttem kicsúszott egy Ford aztán visszajött az útra és elkezdett nekem ott szambázni. Lelassítottam, ki is mentem a pályáról, hogy ne menjünk egymásba, mégis sikerült neki belémjönnie...
Észrevettem, hogy lelassult az autó. Kimentem pitbe, required repairs semmi, optional repairs semmi...
visszamegyek az útra, még mindig lassú vagyok, megint kimentem a pitbe, ezúttal optional repairs ~2:30 perc. OK, itt már elment a verseny, megvártam, visszamentem az útra és onnantól 2,5 sec-kel lassabb voltam (pedig az autóból csak egy koccanásnak tűnt).És akkor ilyenkor eltudnám küldeni ezeket a büdös picsába, mert beírják, hogy sorry és akkor az onnantól le is van tudva. Takarodjatok a faszba. Sorry mi? Bazmeg a szorrit.
-
JoinR
őstag
Hétvégén lehet megyek én is a Forddal egyet egy komplett szezon kihagyása után. HPD-kkel mindig vigyázni kell, sokszor vannak veszélyes szituk - legveszélyesebb, mikor kanyar előtt kevéssel előz meg, de ő úgy gondolja, hogy visszatér az ideális ívre eléd (hiszen be is fér), és jó nagyot fékez. Na akkor lehetetlen megállni, nyilván a Ford alatt gyengébb a fék, anno ezen ment el az abszolút 2. hely pont Road Americában az 5-ös kanyarnál. De ugyanezt el lehet játszani a 8-as és 12-esben is

GT3 alsó split-ekben meg elhiszem, hogy nem lehet kontakt nélkül végigmenni, néha nézem az Empty Box GT3 versenyét, hát még a top split tetejében is zúzzák egymást az emberek, nem értem néha
-
v!ct0y
veterán
Jó volt a mostani PGT. HPD sek nem nagyon bírnak magukkal. Amikor nem tudom őket elengedni akkor mennének amikor meg ott a lehetőség akkor meg semmi...Egyik kanyart elrontottam. Belém is jött egy gyökér. Pedig nem is az ideális ívre csúsztam ki. Meg is érdemelte. Ki is esett a versenyből.
-
v!ct0y
veterán
Vicc ez a nascar is mindenki azonnal előzni akar. Amerikai faszkalapok. És nyilván én totálkáros leszek ennek a majomnak meg semmi baja.
-
fLeSs
nagyúr
Harmadik GT3 Challenge: Mr. BO-Göran akárminek a carouselben az első körben előznie kell a draft miatt (3wide) mikor 8-an vagyunk 1 mp-en belül, persze hogy tömegkarambol a vége.

Érdekes módon Road Atlantán senkibe nem mentem bele a WSCS-ben 45 perc alatt. Már tudom, hogy emiatt nem tetszik nekem ez a GT3 Challenge, mindig vacilálok, nem nagyon van kedvem versenyezni benne a sok faszfej miatt. -
fLeSs
nagyúr
Ja csak most látom, hogy RUF-fal (este már nem figyeltem eléggé) mész. Ha McLarenről lenne szó akkor megkérnélek, hogy küldj egy replayt.
Sztem szimplán ennyi van bennem ezen a pályán, nem vagyok elég gyors, nem a setuptól függ. Mondjuk nem is csodálom, ezeken a sweeperes pályákon elég lassú vagyok (+ a WG egy unalmas pálya és nincs is hozzá kedvem), egy Road America, Zolder vagy Montreal inkább fexik nekem. Road Americán is a Carouselben vesztem a legtöbb időt, nagyon nehéz megtalálni az ideális vonal/sebesség kombót az ilyen hosszú kanyarokban. Legalábbis nekem. -
tikshow
addikt
Én is csak 1.06.9-et tudok a RUF-al, habár nem egy tökéletes settel, viszont atomstabil vele az autó végig, mintha sínen menne, se nem alul, se nem túlkormányzott. Viszont ez a Watkins Glen Classic elég meredek pálya, majdnem egy teljes kört lehet egymás mellett menni, mint régen LFS-be a Redline Racing szerverén FOX - Aston Club kombón.

-
fLeSs
nagyúr
A GT3-ban egyelőre nincs szerencsém, első versenyen az első körben az utolsó kanyarban volt egy karambol előttem, a második versenyen meg az első körben a nagy kanyar előtt beragadt a gázpedálom...

Ezzel a Fanatec cuccal (mindig a gázpedállal) már elég sok gond volt. Amikor jó olyankor nagyon jó, de néha előjön belőle vmi hülyesség.
Egyébként 1:07-eket megyek a McLarennel, és nemtom, hogy hogyan kéne 1:06-okat menni, csak így kerülhetnék az első 10-be. Valszeg használnom kéne az iSpeedet, de azzal sem voltam képes gyorsulni amikor használtam.Ja és a HPD qrvajó!

-
zzeN
aktív tag
-
fLeSs
nagyúr
Ja láttam már ezt a videót, pont emiatt kerestem rá pár napja. Nem vagyok hangszakértő, de vhogy így mondanám: a kettő jellege egyezik, csak a hangok mások, iRacingnél alapból monotonabb és magasabbak a hangok, sztem az igazi autónál sztem a kaszni rezonancia is beleszól a videóba. Az igazit el tudnám viselni.

De ezzel már nem akarok fárasztani senkit, egyszerűen nem bírom (órákon át hallgatni) és kész.
Nem lehet vhogy kicserélni az autók hangját iRacingnél? Vmi hack? BMW-hez beraknám a Corvette hangjait oszt jónapot.
-
zzeN
aktív tag
-
JoinR
őstag
Stílustól is függ, mivel sokat Caddyztél, nem csoda, hogy az orrmotoros autóval vagy a leggyorsabb.
A baseline setupokkal nagyon hasonló a 3 autó köridőre, de egyelőre úgy tűnik, hogy a BMW lesz a befutó az egyedi setupokkal (bár ez nem meglepetés). A Z4 tömege nincs rendesen belőve, 30-40 kg-mal könnyebb, mint kéne. -
fLeSs
nagyúr
Watkins Glen Classicon szenvedtem kb. 1/2+1/2 órát a McLarennel aztán a RUF-fal, és 1:08:045 és 1:08:170 volt a legjobb időm.
Beültem a BMW-be és a 2. körben 1:07:719-et mentem. Vicc. -
fLeSs
nagyúr
Az előző W13 sokkal jobb volt, RUF+McLaren+Radical minden nap más pályán.
-
fLeSs
nagyúr
No akkor a festést senki nem vállalja?
-
fLeSs
nagyúr
A GT3 autókkal egyelőre nemtok dűlőre jutni.
A BMW-t brutálkönnyű vezetni (igazi noob-autó, az már más kérdés, hogy mennyire vagyok gyors), de a hangját nem bírom.

A RUF pattog és a segge kicsúszik, egyszerűen képtelen vagyok vezetni, nincs másik ilyen autó.
A McLaren meg csak úgy csúszkál (kicsit hasonló a RUF-hoz) és kivették belőle az alacsony fordulatszámos felbömbölős hangot...
Mondjuk Bathurston és Road Atlantán próbálgattam mindet és ezek elég nehéz pályák.
Igazából a McLaren felé hajlanék, mindig is bírtam, csak kéne hozzá egy jó setup amit képes vagyok biztonságosan vezetni.szerk: az elmúlt órákban ~100 kört nyomtam a Rileyval Road Atlantán, ez az első alkalom, hogy egy autóval ennyit gyakoroltam szimplán élvezetből. Általában nálam a gyakorlás fél-egy óra szokott lenni.

-
szacsee
nagyúr
TP-hez itt találsz ezt-azt.
Template-t pedig Iracing webes felületén:
myRacing - Customize Cars menüben találod jobb felső sarokban Download Car Template felirat alatt.
Itt ki tudod jelölni, hogy melyik autóét szeretnéd letölteni.
Ha megvagy a módosítással akkor elmented tga-ként dokumentumok közé (Iracing/Paint/ autótípus adott mappájába) és átnevezed az IR Acc ID-dre. pl 99665.tga
Ha megvan IR-ben indítasz egy tesztet és meglesed, ha módosítani szeretnél rajta, akkor Alt+Tab és módosítod, majd rámentesz az előző tga-ra. Ezután a tálcára rakott IR-t előtérbe hozod és nyomsz IR alatt egy Ctrl+R kombót (azt hiszem ezzel lehet frissíteni) és a frissített skin fog megjelenni.
-
fLeSs
nagyúr
-
Met
nagyúr
7 éve szűnt meg a bajnokság, ki is dobáltam azóta minden cuccot, képem sincs.
Viszont lehet nem fog menni, a Riley-t írtad hogy kell rá festés, megnéztem olyan rohad bonyolultan van szétdobálva a template hogy nem tudom egyes részek mihez tartoznak. A Nascar2013-hoz volt egy 3D View-er nevű program, behívtad a modellt, rádobtad a tga file-t és meg tudtad néz az autón a festést, tudtad forgatni, nagyítani. A Stock car-ok egyszerűbb felépítésűek de annál is szívtam mire az összes csík illeszkedett.
Ehhez nincs ilyen már kerestem, mivel nincs meg nekem az autó (és egyik sem amit írtál) csak úgy menne hogy rajzolok valamit, azt átküldöm, Te felrakod, megnézed mi nem jó és jelzed nekem.
Nem értem miért kell ezt így megbonyolítaniuk
-
szacsee
nagyúr
Tradingpaints oldalát azért hoztam fel, hogy pontosabban látni lehessen az elképzelésed.
A színek milyen arányban és alakban nézzenek ki kb stb. Ott van pár festés.
Iracers.hu-n pedig a készítőnél valószínű még megvan a psd fájl, vagy elő tudja kotorni, így ha más színű is a skin a színek átfestésével egyszerűen létrehozható a skined.
Tibié állat lett szerintem múlt évben. Itt a topik, hsz-ok közt van pár festés kiindulásnak.
Ha megvan a színek aránya és alakjának körvonala, akkor Met-ék biztos könnyebben tudnak segíteni.
Ha magad szeretnéd elkészíteni, akkor kiindulásnak itt egy topik, ha regelve vagy biztos segít valaki.... de ha fel szoktál nézni TS-re akkor ha van valaki biztos segít. -
fLeSs
nagyúr
Btw az ilyesmi színösszeállítás jön be nekem a legjobban (de nem a BMW)


-
Met
nagyúr
tikshow, csinálod vagy csináljam?
-
fLeSs
nagyúr
tikshow köszi.
Összesen valszeg három ugyanolyan festés kéne három különböző autóra.
A Riley 100%.
GT3-ból az egyik autó (még nem döntöttem) és valszeg a Corvette. -
JoinR
őstag
Jo kerdes, placebo lenne?
Olyan mintha segitene fektavon is, visszavaltaskor kevesbe veszt tapadast a gumi, de lehet hulyeseg, nem tudtam meg sokat menni vele.
Star Mazdaval szorakoztam, hat en nem tudom milyen fizika ez, de kisebb leszorito erovel, kemeny futomunel nagy hatso kerekdolessel kijaraton eleg vicces
konkretan elforog az auto alatt a kerek, de megsem tor ki a hatulja oldaliranyba, csak turelmesen varok, hogy egyszer betapadjon. Nem lehet megforogni vele kb 
-
JoinR
őstag
Hát nem tudom, fórumon szedjél le 1-2 setupot. Mondjuk most változtattak rajta, én nem próbáltam update óta, MP4-gyel megyek ezentúl. A TC érdekes lett, kanyarkijáraton engem túlzottan visszafog, ha leveszem, akkor meg bejáraton nem segít eleget. Mekinél nem vészes a váltás hang, legalábbis nekem nem tűnt fel. A Ford GT-ben egyáltalán nem érzem, hogy működne a TC, nem tudom mi van azzal, de örülök neki
Mondjuk csak pár percet mentem mindegyikkel.Alapvetően ha ülteted a hátulját, azzal sokat tudsz növelni a stabilitáson, csak kijáraton alulkormányzott lesz.
Versenyen túlkormányzott set jobb, a szélárnyék pont egyensúlyba hozza. Már ha nem első vagy
-
Dudi08
tag
A C-spec inkább brutál alulkormányzott, a Track pedig "pont" kellően nem alulkormányzott.
Én arra jöttem rá tegnap COTA-n a baseline setup segítségével,hogy a kocsi mechanikai tapadását inkább úgy kell beállítani, hogy a fara jobban tapadjon, tehát a hátsó kerékdőlések is kb akkorák,mint az elsők, a hátsó stabilizátorok nem keményebbek mint az elsők. Így alulkormányzott lesz kisebb tempón, de nagy tempón a hátsó kisebb leszorítóerő miatt kb beáll az egyensúly.
COTA-n ez működik és kb így tetszik az autó kezelhetősége.
Egyébként,ha nagyon kitör a fara, akkor nagyobb hátsó leszorítóerő, kerék dőléseket kell magasabbra venni.
Féktávon ha ideges, akkor a rebound damp-ot magasabb értékre állítani hátul, vagy elől a bump-ot.
Remélem nem írtam nagy hülyeséget
-
fLeSs
nagyúr
Én sem vagyok szakértő.
Itt a videó: [link]. Ez normális?
Ezt tapasztaltam a Caddyben, a Corvetteben és a McLarenben is különböző pályákon, általában vmi magas sebességű egyenesben.Btw a BMW-t 99,9%, hogy nem fogom vezetni, amíg ilyen hangja van, számomra egyszerűen elviselhetetlen, ennél még a RUF is 100x jobb.
Tudom hülyeség, hogy a hangokkal vagyok elfoglalva.
A McLaren meg totál halott lett ha értitek mire gondolok. 
-
fLeSs
nagyúr
-
fLeSs
nagyúr
Ezek az "izék" váltáskor a kipufogó akar lenni? Csak mert olyan, mintha vki a hátsó ülésen egy kartondobozt dobálgna ide-oda, iszonyat gyenge.
Nemtom a C6R-rel mit csináltak, de majdnem elrontották a hangját. Egyelőre a Riley az, ami tetszik, és tuti versenyezni fogok vele. -
fLeSs
nagyúr
Wow, ez a COTA pálya szvsz egy rakás sz@r. Minden kanyar ugyanolyan kinézetű.

-
fLeSs
nagyúr
Azt mondtam, hogy RUF nem volt, McLarenek voltak.
Amúgy persze.
A BMW-ről azt írják, hogy eléggé olyan mint a Cadillac
viszont vmi baj van az FFB-vel (én még nem próbáltam ki). A Cadillac kezelése jó és eléggé meg is szoktam, szóval ez nekem csak jó.
Amúgy a cockpit hang nem tetszik, az insidesimracing videóban még OK volt, de most vhogy nem OK.
A külső nézetes hangot viszont elég jól eltalálták. [link]. A McLarené viszont nem úgy tűnik, mintha változott volna. -
JoinR
őstag
Nyilván, most mindenki a BMW-t teszteli.
Megértem a kételkedést a realisztikussággal kapcsolatban, hát ez van. A 6 mp nem kevés, de ha eddig gyorsabb volt az igazinál, most meg lassabb, akkor annyira nem is vészes. Mindent meg lehet magyarázni...
Másodperceket számít egy felgumizott pálya, megfelelő hőmérséklet, más gumikeverék (márpedig erről van jelenleg szó), majd ha lesz egy dynamic track surface modell, ami jól működik, tovább bonyolódik a helyzet. A vezetői tudás ugyanúgy számít, mint eddig, csak szokni kell kicsit, aztán annyi. 
-
fLeSs
nagyúr
Egy bejegyzés a Riley fórumból, ezt az egyik leggyorsabb emberke írta:
"just tested new physics with my MoSport set. Now I'm 6! seconds slower than before
But car feels awesome"Ennyit az iRacing fantasztikus élethűségéről.

Amúgy engem ez nem zavar abban az értelemben, hogy nem igazán érdekel, sosem fogom megtudni, hogy mi az igazság, melyik verzió hasonlít az igazi autóra, mert nem fogok Riley Daytona Prototypeban vagy Star Mazdában vagy Cadillac CTS-V-ben ülni, csak hát ez ugye elég vicces azt tekintve, hogy sokak szerint az iRacing a legrealisztikusabb, és hát te is eléggé véded őket. Ki tudja mi lesz, ha kijön az NTMv5.5 vagy NTMv6, megint totál megújulnak az autók.

De engem amúgy tényleg nem érdekel, csak az érdekel, hogy jó időtöltés/hobby legyen.
szerk: az előbb benéztem egy practice szerverre, egy RUF-ot sem láttam...

-
zzeN
aktív tag
-
fLeSs
nagyúr
Van egy ilyen cucc a kosaramban ami fogalmam sincs hogyan került oda:
"10258 iRacing Account Recharge
Applying this promotional code to your iRacing Shopping Cart will add $75 in iRacing dollars and $25 in iRacing credits to your account. 1 $75.00 $75.00 Remove
10242 iRacing Account Recharge
Applying this promotional code to your iRacing Shopping Cart will add $75 in iRacing credits to your account. 1 $-75.00 $-75.00
10249 iRacing Account Credits
Applying this promotional code to your iRacing Shopping Cart will add $25 in iRacing credits to your account. 1 $-25.00 $-25.00 "Ha jól sejtem akkor ez a "100 iracing credit for 75USD promo". De hogy kerül oda? És hogyhogy még ki tudom váltani?
-
fLeSs
nagyúr
Na most úgy érzem magam, mint a kisgyerek az édességboltban.
HPD és Riley: NTMv5

Cadillac: TC és ABS? ABS?
ezt azért kipróbálom, bár vezetni már nemigen fogom S2-ben.
McLaren: "improved the car's handling over bumps and curbs"
McLaren: "Updated engine sounds with new distant external sounds. "
VW Jetta: " Fuel is now adjustable. "
ez király, sztem ezzel is menni fogok
S1-ben bírtam a GTC-t csak a gyorsabb MX5-ökkel soxor zavartuk egymást.Már csak a V8-as NTMv5-je hiányzik.
-
JoinR
őstag
Kozben olvastam a Star Mazdarol, azert van ennyi valtoztatas, mert valtoztak a szabalyok is, mar eleve Pro Mazda a neve a valosagban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szakított a OnePlus és a Hasselblad
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óra topik
- Letisztult külsejű és helytakarékos MSI VGA az NVIDIA Blackwell platformon
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad P15S - 15.6" - I5 10310U 1.7GHZ - 16Gb - 512Gb - Quadro P520
- Lenovo Thinkpad W540 15.6" Wokrstation - I7 4700MQ 2.40GHZ 8Gb - 256Gb ssd - Quadro K2100M
- Asus PN40 passzív hűtésű minipc: Celeron N4000, HDMI, mDP, VGA, LAN, USB 3.1, USB-C, Wifi, BT, VESA
- Apple Iphone XR - A2105 6.1" Fekete - 64GO - GSM IOS, 18.7
- Samsung Galaxy Watch Ultra LTE, Új, Bontatlan, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad T14s Gen 3 i5-1245U 14" FHD+ 16GB 512GB 1 év teljeskörű garancia
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Western Digital RED Pro SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3235
- Samsung Galaxy Z Fold 6 Silver Shadow Hajlítható csúcstechnológia, AI extrákkal,2028. 01. 24
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Nem akar összejönni a dolog.



![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



Persze elég necces volt végig a draftolgatás miatt, egy rakás esetben korábban fékeztem, hogy ne legyen gubanc, nem igazán érdekelt a helyezés, mert tudtam hogy nem vagyok gyors.
Észrevettem, hogy lelassult az autó. Kimentem pitbe, required repairs semmi, optional repairs semmi...







