Új hozzászólás Aktív témák
-
Dexar007
veterán
En is bepipultam.
Mx5-tel elsokent indultam vegre valahara,erre egy hulyegyerek beteszi mellem lehetetlen helyzetben,es eppen csak annyira erint,hogy mindketten kez a kezben a kavicsagyban kossunk ki.O az utolsoelotti en az utolso helyre kerulok vissza.De nem hagytam annyiban utolertem,es kamikaze need for speed modra.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
-Mike-
addikt
Gt3ban élről indulva első kör végén buszmegálló féktávján szépen belém... WTF ez így kurvaszar, EGY tiszta versenyem nem volt ott mindig kilöktek.
-
JoinR
őstag
Valóban öngerjesztő, és ahelyett, hogy az iRacing fékezné (pl. legyen Class A az alapkövetelmény, szigorúbb részvételi feltételek - pl. kötelező quali Class B felett), még rá is játszanak. Egyre több GT3 autó, ugye jön majd az Aston Martin, a Ford GTből is előbb-utóbb lesz GT3...miért nem nevezik át iRacing GT3-ra az egészet inkább

A többi sorozat meg még jobban elnéptelenedik. Amúgy a Skippy mindig is népszerű volt, szerintem a versenyzés alapjait nagyon jól meg lehet tanulni vele, viszonylag sok idő van reagálni, jól ki lehet látni, és jól kezelhető (főleg a NTM5 óta). Ha látod, hogy elnézed a féktávot, van idő felengedni a féket, is kirántani oldalra, miközben a GT3-mal addigra telibecsapod az előtted lévőket. A Ruf Cup-nál is biztos megvan a népszerűség oka. Lehet egyszerűen csak jó, és ennyi.
Közben még vezethető is.
Sajnos az iRacing-nek nem érdeke kiegyenlíteni a sorozatokat, mert a megvett autókból már nem lesz haszon (nem vennék meg elegen akik beszállnak a sorozatba), csak majd az új GT3-ból, ami valszeg az első szezonban megint gyorsabb lesz 2-3 tizeddel.
-
Dexar007
veterán
Nekem par nap,es meglesz az A licenszem,onnantol kezdve pedig mar csak varni kell a postast,mert barmelyik napon kaphatok egy felkerest a red bulltol,hogy szaljak be masodpilotakent.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
fLeSs
nagyúr
Igen, a GT3-as autók gyorsak és könnyű őket vezetni, de a magas részvételi aránynak van egy olyan hatása, hogy még több embert vonz, szóval egy öngerjesztő folyamat.
Most hogy így mondod, _sztem_ a Skippy és a RUF Cup csak emiatt népszerű, mert a magas részvételi arány miatt még több embert vonz be a sorozatba, nem az autó miatt. Ezt a kettőt nehezebb vezetni, mint a GT3-asokat.
A DW12-ről kb. ugyanez jut eszembe nekem is mindig amikor látok egy JPlays vagy Empty Box videót amiben az első körben lefeleződik a mezőny...
természetes szelekció
Új autó, gyors autó, de a versenyzők fele nem igazán tud egy ilyennel versenyezni. -
JoinR
őstag
Ja Star Mazda...régen jó volt, bár a hangjából már akkor is falra másztam, de a ráncfelvarrás inkább csak rontott rajta. Kuka.
A "túl gyorssal" az a gondom, hogy a játékosok nagy része egyáltalán nem alkalmas ilyen autók akár csak a virtuális valóságban zajló versenyekben való színvonalas helytállására. Kevés gyakorlás, hop-in versenyzők, ebből nem lehet színvonalat csinálni, ezért is bukta az egész (számomra). Van pár tucat PRO aki megy F1-gyel, a többieknek meg köze nincs az egészhez. De nem lehet mindenki "sumaher", ezzel nincs is gond. A gond akkor van, amikor boldog-boldogtalant beengednek egy sorozatra (GT3), ami hasonló szintet képvisel, és megy a zúzda. Így van ez a valóságban is, lásd mostani F1 vagy akár igazi GT3. Sokkal szigorúbb licencing kellene az iR-be, de akkor kevesebb lenne a pénz..így megy ez.
Na vége a szigorúan szubjektív monológomnak
-
JoinR
őstag
Attól függ, mi a cél. Igazából én csak a saját véleményem írtam le; a GT3 megy a legjobban iR-ben, nyilván megvan az oka (gyors és egyszerű). Ha nem élveznék az emberek, akkor nem csinálnák. Senkit nem akarok/akartam róla lebeszélni, csak szerintem sok csalódástól kíméli meg az embert

Az én favoritjaim, amiknek látom értelmét, és újra megvenném: Skippy (szoros mezőny, D Class-hoz képest van színvonal), Radical (legerősebb mezőny, legjobb színvonal, szvsz legjobb autó), Ruf Cup.. (plusz Ford GT, de az személyes, ma már nem érdemes megvenni).
Aki nem ismeri, annak itt egy link, lehet belőle következtetéseket levonni, hogy mit lehet érdemes megvenni.
Amik szerintem nagyon jók, csak senki nem megy velük: Mustang (kikopott, pedig 1-2 pályára nagyon jó), Corvette (szintén kikopott, de a legjobb hangja ennek van), L49 (túl nehéz, érthető), L79 (hát ez se könnyű).
A V8 elég megosztó, nekem azzal nincs sok tapasztalatom, Jetta és KIA nyilvánvaló okokból kuka, Indy-t nem nyomja már senki, a DW12 túl gyors szerintem, F1-ről nem is beszélve...kihagytam valamit?
-
JoinR
őstag
Ki versenyzik GT3-mal most komolyan?
Ha nem a top splitben indulsz zúzda az egész. De még sokszor ott is...ajánlatos messziről elkerülni azt a sorozatot. -
-Mike-
addikt
válasz
Dexar007
#685
üzenetére
A licenszel is akkor lámák vannak, hogy az hihetetlen, nem komolyodik itt semmi, spa, gt3, valami kuznyecov, mert ő asziszi hogy a Pouhonba lehet és tud is előzni, hihetetlen komolyan. És ezek A classok... áramot kéne ezeknek vezetni nem gt3ast.
ez már a sokadik olyan verseny, amit ily módon tesznek tönkre. a rating szépen lemegy ezzel 1.00 alá.... vigyázhatok én. -
Dexar007
veterán
Idokozben meglett a D licensz.Egyertelmuen komolyodtak a versenyek, de a balesetek ettol fuggetlenul ugyanugy nem kerulnek el. Azt vettem eszre,hogy itt talan ezen a szinten meg inkabb jelen van mint rookie-ban. Hogy miert? Mert itt mar mindenki menonek hiszi magat,es az utolso centiig is kuzd.
Pl ezen a szinten mar tobbszor is elofordult az,hogy bementem valaki melle,es o ahelyett,hogy feladna a poziciojat, tovabb harcol akar a kavicsagyon keresztulmenve is. Ami neha bejon,neha belemcsusznak,neha pedig kanyarban erintkezunk es mindketten ket iranyba szallunk. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Hibazgatasok viszont tenyleg nem nagyon fernek bele. Volt,hogy 3 helyet is ott hagytam egy elfekezes miatt,aztan korokon keresztul kellett visszakuzdenem magam az eredeti poziciomba. -
fLeSs
nagyúr
Király lehet... [link]
-
fLeSs
nagyúr
Megpróbáltam cipőben autókázni, és qrvaszar...
a gázt alig érzem, a fék vmivel jobb, de a legjobban az zavar, hogy a sarkam így nem tud csúszkálni, lehet hagyom a picsbe. Meddig tart ezt megszokni? -
-Mike-
addikt
A felvett replayt, hogy lehet full screen-be lejátszani? Hogy semmi ne látszódjon csak a cockpit.
-
ozoli78
tag
válasz
Dexar007
#677
üzenetére
mazdában van gyorsjavítás ha a griden kiveszed a tankolástól és a kerékcseréktől a pipát
akkor csak meg állsz és mehetsz is tovább
ezt minden verseny előtt meg kell csinálni vagy
documentumok/iracing/app mappában átírod ezt a sort [Pit Service] nél autoResetPitBox=0 -ára és ilyenkor alapból nem cserél kereket és nem tankol -
-Mike-
addikt
válasz
Dexar007
#677
üzenetére
Ebből is látszik ennyire bevan gyakrolova mindenkinek lájmrok, rövidebb is, egyszerűbb kanyarokkal, ahhoz a pályához sok ész nem kell, jön egy kicsit bonyolultabb pálya, meghalnak egyből.
Megoldás? Fuss egy jó kvalit, minél előbbről indulsz annál jobb az ilyen helyzetekben. De van még egy megoldás is: szimulátorozás helyett gyúrj inkább, ja várj.... 
-
Dexar007
veterán
Most mar egyre inkabb vagyok a magasabb osztalyba.Amiota atraktak Summit Point Racewayre a palyat,azota talan ha 3 versenyt be tudtam fejezni,ebbol kettot is csak azert mert ketszer hajlando voltam befaradni a boxba egy kisebb-nagyobb javitasra.
Magyarul.: Kiutnek az elso vagy eppen a masodik kanyarban. LimeRock-on csak hatul tortentek galibak,itt valahogy mindenki benezi a fektavot. -
fLeSs
nagyúr
válasz
Dexar007
#671
üzenetére
Az eddigi futamaidon azért volt káosz meg előzgetés, mert kezdőkkel versenyeztél.
Feljebb az emberek megtanulnak konzisztens időket menni anélkül, hogy hibákat vétenének, illetve ez a cél.És ilyenkor nem mindegy, hogy mennyire népszerű sorozatban versenyzik az ember, mert sokkal nagyobb a valószínűsége egy jó, szoros versenyzésnek egy olyan versenyen, amin 25 másik ellen mész, mint egy olyanon, ahol csak 8-10 ellen mész, mert nagyobb a valószínűsége, hogy vki hozzád hasonló sebességűbe akadsz (mert ugye ellenük tudunk versenyezni, aki lassabb az lemarad, aki gyorsabb az meg otthagy).
Amúgy igazad van, ezen a LRP chicane verzión a leggyorsabbak 1:00:8-akat mennek.
-
Dexar007
veterán
Azert az eddigi futamokon volt boven kaosz,es oda-vissza elozgetes.Lehet foleg azert,mert hasonlo mentalitassal vagtak neki mint en.Nem egyszer fordult elo,hogy kovettem valakit 1mp-cen belul,es egy ido utan,mar nem birta idegekkel,es valamelyik kanyarban elkezdett driftelni-bele a falba.

Lime Rock-on nem hiszem,hogy sima mx5-tel be lehet menni 1 perc ala.
fLeSsMilyen kormanyod van,es mi tortent a regivel?
-
fLeSs
nagyúr
Btw a kormányom elvileg csüt-péntek magasságában megjön, végre. 1,5 hete nem versenyeztem, és most már kezd hiányozni.
De asszem jót tett egy kis pihi. -
fLeSs
nagyúr
válasz
Dexar007
#668
üzenetére
Én egyébként értem a hozzáállásod, viszont ez azért nem jó hozzáállás, mert a Lime Rock park a legalapabb pálya az iRacingen, az egyik ha nem a legegyszerűbb. Próbálj meg kanyart levágogatni Montrealon, Bathurston, Spa-n vagy Road Atlantán. A falon végzed, az autónak annyi és vége a versenynek...
vagy ha szerencsés vagy, akkor csak time penatlyt kapsz.
Ha csak poénkodni meg rallyzni akarsz és a Mazda elég neked, akkor nyugodtan csináld ezt, viszont ha komolyabb autóval is akarsz versenyezni, akkor kénytelen leszel szabályosan körözgetni. Elhiheted, hogy vannak Lime Rockon nálad 5 mp-cel gyorsabb emberek iRacingen akik 0 incidenssel nyomják a versenyeket.
Btw a versenyek 90%-a olyan, hogy az emberek magukban körözgetnek (még mielőtt illúziód lenne, hogy brutális oda-vissza előzésekkel meg 150-es pulzussal lesznek teli a versenyeid). Csak a nagyon populáris és nagy grides versenyeken van általánosságban több izgalom, mint pl. GT3 Challenge. -
Dexar007
veterán
fLeSs szokott olyan videot linkelni,hogy korozget az mx5-tel egesz verseny alatt,es senki sem mer elozni.
Vagy nem is az,hogy nem mer,hanem egyszeruen mindenki beall a sajat kis tempojaba,es onnan ki nem mozdul. Igy szinte vegig fix a korido,cserebe az izgalom is elmarad.
Ezzel kapcsolatban iRacingen volt egy jo idezet .: ,,if everything seems under control you're just not going fast enough"
Ha normalisan veszed be a sikant,es a celegyenes raforditoban sem kockaztatsz,bent hagysz koronkent 1 masodpercet. Lehet ez eleg a "tokeletes " versenyhez,es ahhoz,hogy beerj 2-3-4.-nek. De en altalaban nyerni szeretnek,igy ha mondjuk nem elol vagyok,akkor inkabb levagom a sikant,es beirjak nekem az 1 hibapontot,mint hogy dobogos helyen vegezzek,de hibapont mentesen.Persze az is elofordulhat,hogy a sikanban,ugy megdob a razoko a levagas miatt,amitol be kell fejeznem a verseny,de legalabb megprobaltam. Cserebe orokre rookie kategoriaban maradok. 
-
Dexar007
veterán
Lehet addigra osszeszedem a licenszet.
A hibapontokkal kapcsolatban.: Az a gond,hogy ha nem kockaztatok,akkor nem tudok ott lenni az elmezonyben.Cserebe lehet,sot biztos,hogy tobb pontot kapok verseny vegere,de elmarad a dicsoseg.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Igy versenyenkent az atlag 10-11 siman ossze szokott jonni,mivel LimeRock-on,a sikant ha nem "temposan" vagod le,akkor otthagysz legalabb fel mp-cet. Aztan meg ott van a celegyenes rafordito,amit neha be szoktam nezni,eppen csak 1-2 centivel megy le a kerek a razokorol,es maris 1 hibapontot beirnak.
Tegnap volt olyan versenyem,amikor utkoztem,kipordultem stb. Rogton a 10. kor kornyeken mar 16 hibapontom volt a 17bol. Muszaj volt visszavennem,es a versenyt is be tudtam igy fejezni,pedig nem maradt tobb dobasom-igaz nem is mertem elozessel vagy barmi massal kockaztatni. -
-Mike-
addikt
Elérkezett a Spa GT3-as kombó, tehát ha valakinek a 3 autó bármelyikéhez van spái csoda setje ne tartsa meg magának pls, köszike.

-
ozoli78
tag
válasz
Dexar007
#662
üzenetére
nem tudom miben mert régen mentem a roadsterrel de szerintem lassabb
ha meg nézed 1-2 emberen kivül nem is megy azokkal
ahogy Bence is írja próbáld ki a cadillacet nagyon jó
ráadásul 3 hét mulva hivatalos futam lime rockon lesz ott te is tudsz practicelni ha meg lesz a D licensed akkor versenyt is tudsz menni
nem könnyü az autót vezetni viszont ha bele jössz nagyon élvezhető -
ozoli78
tag
Gyertek minél többen
[iRacers őszi bajnokság] -
Dexar007
veterán
Szoval csak e-penisz.
Majd lehet megcsinalom,van ra 3 honapom. 
Meg azt akartam kerdezni,hogy a spontan kepfagyas kinel fordult mar elo? Nekem a mai napra jutott 2, tegnap szinten ugyanennyi. Van mikor a verseny elejen all meg a kep ( hang tovabbra is van), neha pedig a verseny vege fele. Graf ki van maxolva, igy vagyok 80 fps folott ,szoval nem igazan erezni,hogy szenved a gep - a ventilatorok hangjan sem - . Proci+ ram van huzva,stresstest alatt nem hibazik,a jatek pedig negyedannyit sem hasznal szerintem.
-
fLeSs
nagyúr
válasz
Dexar007
#649
üzenetére
Igen, ha kimész a pályáról az incidensnek/szabálytalangságnak számít, nem csak az ütközés vagy koccanás. Ha feljebb akarsz jutni akkor legyél lassabb, ne menj ki a pályáról és magasabb licenszet kapsz hamar. Már ha egyáltalán érdekel a dolog, a Mazda versenyekkel sincs gond.
-
Dexar007
veterán
Balesetem nagyon-nagyon ritkan van, altalaban olyan "szabalytalansagokat" kovetek el,hogy kicsit tullovom a kanyart --altalaban mindig a celegyenes raforditot- es ket kerekkel picit erintem a fuvet,amiert ugye 1 hibapont jar. Ebbol osszegyulik a verseny vegere 10 ,igy alig kapok pontot.De itt nem a pont a lenyeg,hanem a dicsoseg.
Ha nem probalnek minel gyorsabban menni,akkor nem lenne hibapont,viszont lehet befutnek 4-5.-nek.
Tegnap ha jol emlekszem kb 3x fordult elo az,hogy 1) Kifagyott a gepem 2) Kiutottek az elso kanyarban 3) Kiutottek a verseny vege fele.
Viszont a tobbin megvolt a top 3.
-Mike- Vegeredmenyben lehet jobb lett volna,de igy legalabb megdicsert,hogy milyen szep versenyt nyomtunk.

-
Dexar007
veterán
Waaa mekkora futamot nyomtam.

19.9 koron at vezettem.A gond mindossze annyi,hogy 20 koros volt a verseny.: [link] Ezt a kulonbseget figyeljetek. Biztosra akartam menni az utolso kanyarban ezert finoman gyorsitottam ki.: hiba volt,mert a celegyenesben egy orrhosszal kikaptam.
-
JoinR
őstag
-
fLeSs
nagyúr
Megjött a cipő: [link].
Qrvja jó, ez életem legkényelmesebb "cipője".
A talpa btw 8 mm vastag. Remélem jó lesz vezetni is. -
Dexar007
veterán
Elso versenyem jol indult.:
Automata valto- brummogtetni akartam a startnal,hopp beugrottam,stop-and go. Bemegyek a boxba,nem tudom honnantol szamitjak a sebesseglimitet,hopp meg egy bunti,vagy 1.5 percet idoztem a boxutcaban.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Dexar007
veterán
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Nem rossz,csak azt nem talaltam meg,hogy hol lehet versenyezni. Vagy ez csak es kizarolag online mukodik?
Meg ami fura.: Razokonek es a funek nincs hatasa a ffb-re,vagy csak nagyon nagyon minimalisan. Alapra van allitva minden,lehet ez a gond? Viszont erdekes modon mentem valami regi ronccsal,ott az auto majdnem kitepte a kezembol a kormanyt,de a razokonek tovabbra sem volt semmi hatasa. -
#70869248
törölt tag
Nahát, le a kalappal. Teljesen korrekt leírásokat láttam egy alapvetően problémás kérdésre

Én a magam részéről AC mellett vagyok, de se mellette, se más szimek ellen nem írok semmit, teljesen jó amit írtatok. -
Dexar007
veterán
Na kiprobaltam az AC-t. Eddig ez tetszik az osszes kozul a legjobban,mondjuk lehet ennek a grafika is az oka.
Sajnos nalam ez is szamit,mert igy jobban bele tudom elni magam mint egy pixelhalmazba,legyen barmilyen jo is a fizika.
Este kovetkezik az iRacing,aztan eredmenyhirdetunk.
-
fLeSs
nagyúr
Miért, vmi UFO-setupra vársz?

Setupkeresésnél én két dolgot nézek
1. mennyire kényelmes vezetni
2. ki készítette1. van aki tök más stílusban vezet és mindig túlkormányzott autókat vezet vagy pont az ellentétje
2. általában 1500 iRatinges, 2 versenyt ment az adott autóval emberkék setupját nem próbálom ki
Pl. előző szezonban a Rileyt végig a Joao Pinho setupjaival vezettem végig, nekem tökéletesen megfeleltek. A setuptól nem lettem gyorsabb, mert nem vagyok olyan jó, mint ő már ha ezt várod egy setuptól. Ő ugyanazokkal a setupokkal 1-1,5 mp-cel gyorsabb köröket ment, ebben a szezonban már csak 0,5-1 mp a különbség, minél több versenyt megy az ember, annál jobban "érzi" a pályákat, de a setuptól nemigen lesz gyorsabb.
szerk: btw én úgytom, hogy minél kevésbé támaszkodik a downforce-ra egy autó, annál kevésbé kell pályánként variálni a setupot. A Cadillacket pl. 1-2 UFO-sebességű ember egyazon setuppal vezette egész szezonban (2014S1, amikor még nem volt fix).
-
-Mike-
addikt
A lényeget nem is kérdeztem még meg
vannak jó setupjaitok? Pl a most futó Star Mazdahoz okayamában? Vagy esetleg valami "minden pályára jó" gt3-as set? 
-
JoinR
őstag
iRacing topikban vajon melyiket fogják a legjobbnak mondani?
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Ha 1-et kéne mondanom, amit választanék, nyilván az iRacing lenne az. Az általános minősége - autók, pályák, hangok, ffb, közösség - a legjobb. Árban horror és persze szinte minden téren van, amiben egy másik szim jobb nála...a multit kivéve, amivel meg is lehet nyerni ezt a "háborút".
rF1: rengeteg mod, ezekből van jó minőségű is. Vannak magyar pályák (Hungaro, Pannonia, Euroring), sőt akár magyar raliszakaszok is. Single-ben ökörködni meg esetleg LAN-ba 1-2 haverral jó lehet, komolyabb multira én nem használnám. A fizikája elmegy, de vannak benne irreális dolgok (főleg a lassú tempónál lévő tapadás). Kis gépigény.
rF2: legjobb FFB...kb. ennyi, a modokat nem ismerem, de mindig fenntartással fogadom őket, a gyári tartalom viszont jónak mondható. Gépigény nagy, kinézet gyenge. 1-1 single player-es körözésre jó, de komolyabb multira alkalmatlan számomra. Netcode nem túl jó, bugos.
LFS: talán a legjobb fizika, kis gépigény, elavult grafika, de natív oculus rift támogatása egyelőre mégis csak ennek van (ami igen megdobta az eladásait az utóbbi időben). Nincs licenszelt tartalom, de a hasraütött cuccok attól még élvezhetők. Én kicsit drágállom.
AC: legszebb grafika, nagyon jó fizika, pályák jó minőségűek, de a többi tartalom (főleg az autók és hangjai) szerintem gyenge. Óriási gépigény, modoktól nem dobtam hanyatt magam. Nehéz róla mit írni, nekem egyszerűen nem jött át..körülményes, beta. Legjobb ár/érték arány.
R3E, DTM és a többi eresztés az összes SimBin-nel együtt számomra szinte minden szempontból gyengébbnek mondható a fentiekhez képest.A profilbeállítás DFGT-hez is jó.
-
fLeSs
nagyúr
Még annyi, hogy csak iRacingen és AC-ben vannak scannelt pályák illetve valós adatokon alapuló autók. rF2-ben a gyári autók (Corvette, Camaro stb) dettó, de a pályák nem scanneltek.
A modkészítők ki tudja honnan veszik az adatokat.szerk: a Simraceway = rF1.
FOV-beállítás: [link]
-
fLeSs
nagyúr
válasz
Dexar007
#623
üzenetére
Kb ahány ember annyiféle választ fogsz kapni.
Btw az R3E nem is szim, a hangja és a grafikája jó, de a fizika és az FFB nagyon gyenge.
Az rF1 szim, de régi, ezért a graf gyenge, a fizika és az FFB nagyon jó ha jól beállítod (modok), és a hang is a modtól függ. Legtöbb mod, legnagyobb autó és pálya választék.
Az LFS is szim, de régi, ezért a graf gyenge, a az FFB nagyon jó, a fizika nemtom (nem nagyon játszok vele). Szinte 0 mod.
Az rF1-re épül a Game Stock Car, továbbcsiszolt minden téren és nagyon f@sza. Nemrég jöttem rá, hogy azért nem játszok vele, mert ezek a Brazil pályák szinte mind a nagy pusztaságban vannak, és ezt vhogy nem bírom elviselni.
mod tekintetében rF1.Assetto Corsa új, jó grafika, kaki hangok (sztem), fizika és FFB-ről nemtok nyilatkozni, mert alig játszok vele. Modokat mostanában kezdtek el rá írni.
iRacing régi de letisztult grafika, jó hangok (bár autótól függ), a fizika jó, FFB jó. Drága. 0 mod.
rFactor 2 max beállítások mellett jó graf, amúgy nem az igazi, legerőforrásigényesebb, fizika és FFB nagyon jó, hangok modtól függ de nincs vele gond. Az egyetlen 24 órás napszakváltással és választható időjárással. Egyre több és jobb mod.
A sebességérzettel sztem neked az a bajod, hogy rossz FOV-ot használsz. Azonos FOV mellett ugyanolyan gyorsan fognak elmenni melletted a fák meg a közönség minden autóban.
Ez itt a reklám helye
, nézz rá a csatornámra [link], van iR, rF2 és AC is. -
Dexar007
veterán
Azt is probaltam 1.5 eve,igazabol akkor nem fogott meg. Lehet adok neki meg egy eselyt. Viszont a raceroom fele sebessegerzetet nagyon-nagyon keves jatekban sikerult eddig atelni. Olyan erzese van az embernek mikor nyom egy padlot,hogy vissza repul a jovobe.
Aztan rapillantasz az orara,es mondjuk "csak" 200-220-at mutat. Mikozben mas jatekokban,ha ugyanezt szeretned atelni akkor legalabb 300 folott kell menned. -
Dexar007
veterán
Sziasztok!
Erdekelne a velemenyetek,hogy szerintetek melyik a "legjobb" szimulator ? (Assetto corsa,rfactor2,raceroom,iracing)? Igazabol en meg csak az rfactort es a raceroom-ot probaltam,de nalam mindenkepp az utobbi gyozott. Mivel rfactor-ban igaz,hogy mindent brutalisan testre lehet szabni,de egyszeruen nincs meg a sebessegerzet akarmennyivel is mesz.
-
-Mike-
addikt
Köszi!
Újra akartam most kalibrálni a pedálokat a játékon belül de most valami nagyon megbolondult. Ugye benyomom a gáz elengedem, done, tovább, fékkel ugyanez, done, auto cluth, done ok. Ezután ha nyomom a gázt, megy fel vele a kék csík is (clutch ugye), így nyílván nem enged ki a pályára mert rosszul van beállítva a controls. Na most a fent említett beállítást kb 25ször végeztem el 10percen belül és mindig ugyanez. Nyomom a gázt megy vele szinkronban a kuplung is. Ilyenkor mi van? Sosem volt ennyire nehéz beállítani. Help valaki mert elkezdtem őszülni.
-
JoinR
őstag
Nem hiszem, hogy van értelme a profiler-rel szórakozni, főleg hogy minden autóhoz az iR maga beállítja a megfelelő szöget. Profilerben az "alap" szimulátoros beállítást kell használni.
Ugye ez az alapértelmezett:
Erre kell átírni:
105
0
0
pipa be
0
pipa ki
900
pipa beIngame meg ízléstől függően, hogy ne legyen se túl könnyű se túl nehéz a kormány (utóbbinál tönkre tudod tenni ha túlmelegíted, úgyhogy semmiképp sem ajánlom). Pici damping mehet ingame, de nem szokás.
Ha lenne jó megoldás az alap potis pedállal, senki nem venne load cell-t 30 ezerért
Rakhatsz bele progresszív rugót, kis radír vagy gumidarabot, amitől keményedik a fék a végén...de legjobban úgy jársz, ha olyan kocsival versenyzel, amiben van ABS. Van belőlük sok, MX5, Solstice, összes GT3, HPD, amik most hirtelen eszembe jutottak. -
-Mike-
addikt
Sziasztok!
G27-es kormánnyal játszik itt valaki? Vannak tippek/trükkök a bekalibrálására?
Gondolok itt arra, hogy a profilerben 900fok, játékban 1080-ra felhúzva. De igazából a pedálokra kellene valami tipp, az állandó blokkolásokra, illetve hogy legyen esélyem a load celles pedálosok ellen. 
-
fLeSs
nagyúr
Na, rendeltem 5 féle kesztyűt (ingyen van a kiszállítás), mindből egyet, hamarosan kiderül melyik a jó.

-
szacsee
nagyúr
Munkára?

Szövet kesztyűt pl alkatrészek pakolására, vagy egyéb kezet, alkatrészt kímélő munkára... pl:
Gép összeszerelő sor pneumatikus kulcsok és csavarok megfogása, műanyag alkatrészek csiszolása, rakodása stb.
Gumival átitatott kesztyűket olyan helyen, ahol nem száraz az alkatrész.. pl olajos csavar megfogása, vagy enyhén kenőanyaggal felhordott alkatrész szerelésére.
Illetve olyan helyeken, ahol kesztyű nélkül előfordulhat, hogy a szennyeződést szikével vágják le a kezedről... pl sziloplasztozás, esetleg próbáld meg megfogni az üvegszálas gyapotot kesztyű nélkül....
Ezek nem rossz kesztyűk, de ki kell próbálni a Neked megfelelő méretben.
Lehet hogy a vászon kesztyűben "csúszkálni" fog a kezed, a gumírozott az elején kényelmetlen lehet, mert merevnek tűnik, amíg be nem töröd, illetve beleizzadsz. Ezeknél nincs csuklópánt, így esélye megvan, hogy a kesztyűt igazgatnod kell futam közben. Cangás kesztyűt már 1-2 helyen lehet kapni 1000-1500Ft-tól, én spec 990-ért vettem egy vidéki boltban, igaz bringázáshoz.
Próbáld ki, ha bejön akkor olcsóbban megúsztad a cérna kesztyűvel, ha nem veszel bringásat.... vagy valamilyen versenykesztyűt..
Esetleg nagy kormányos topikban kérdezz rá, hátha tudnak okosságot. -
fLeSs
nagyúr
Asszem ezt veszem [link]. Még mindig kungfu!!!

Igazából azért ez kell, mert nekem amolyan tepsi lábam van + lúdtalpam, mindig gond van cipőválasztásnál, hogy elég széles-e a cipő, és ez tűnik a legjobbnak.KESZTYŰT tudnál ajánlani? Igazából csak azért kell, mert észrevettem, hogy az Alcantara izzasztja a tenyeret még hűvösben is, és idővel bebüdösödik.

-
JoinR
őstag
Én ilyesmiben vezetek, zokniban nem is bírnám nyomni a hidrós féket
A gumitalp eléggé meg tud kopni a fém lyuggatott pedálokon. Na meg a jobb lábam oldalán már elvékonyodott egy részen a szövet a heel'n'toe-tól
Szerintem megteszi a legolcsóbb tornacipő jellegű lábbeli, 2-3 ezernél többet nem érdemes költeni rá. -
fLeSs
nagyúr
Lehalt a topik...

Van egy olyan bajom, hogy az összes balos zoknim kilyukad.
Gondolom mert a Fanatec CSP féke kikezdi.Nézegettem ezeket a külföldi flancos szimraceres cipőket és oda lyukadtam ki, hogy nekem jó lenne egy kung-fu cipő is, vékony gumi talp, vászon/pamut felső résszel.
Vki próbált már ilyesmit?
-
fLeSs
nagyúr
Tettem fel két új videót a csatornára.
Ha vkit érdekel a téma plz iratkozzon fel, itt nem akarom reklámozni magamat.
nem is lenne értelme, nem kapok érte pénzt (vagy bármit), csak gyertek ti is versenyezni. 
-
fLeSs
nagyúr
Gyakorlás alatt én is az all time optimalt raktam ki régebben, de még ez is demoralizáló...
simán lehet, hogy csak kifogtam vmi jó napot. Szóval az utóbbi időben a session optimal sectort rakom ki. De verseny közben nem jött be, mert állandóan azt nézegettem ha nem az F3 boxot...
az utat meg alig.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS TUF A15 FA507 - 15.6"FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 1TB - Win - RTX 4050 - 2,5 év garancia
- ASUS ROG Strix SCAR 17 csúcs gamer laptop, i9-12900H, RTX 3080 Ti, 360hz! Szép állapotban,dobozával.
- iPhone 14 Pro Max - 128 GB - Space Black - gyári tartozékokkal - szép állapotban
- Apple iPhone 15 Pro Max, független, megvigyázott, karcmentes állapotban
- Jamo S 805 front hangfal+ center
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3604
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB White-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3123
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

Közben még vezethető is.
természetes szelekció
Új autó, gyors autó, de a versenyzők fele nem igazán tud egy ilyennel versenyezni.
Magyarul.: Kiutnek az elso vagy eppen a masodik kanyarban. LimeRock-on csak hatul tortentek galibak,itt valahogy mindenki benezi a fektavot.
En pedig szenvedek az 1:02-es idoert. 2mp koronkent?
Az mar biztos csitttt.

A talpa btw 8 mm vastag. Remélem jó lesz vezetni is.




