Új hozzászólás Aktív témák
-
unrealnoise
senior tag
Simán... Nekem 1070 Ti van, 8600k mellett és megy, mint a vaj... Abszolút megéri.
Kompromisszumokkal még a 3 monitort is vinné 144 FPS-el szerintem.
Bár ez változni fog, ha jön a napszakváltozás, akkor kevés lesz...
Én most az 1070 Ti-vel legalább 3-4 évre tervezek, meg szinte csak iRacingezni fogok, ha jön az AI, és ha véletlen nagyon szép is lenne a cucc, és jelentősen növekedne a gépigénye, akkor max visszavenném 60 FPS-re...
-
drsanya
aktív tag
Audit biztos hogy megveszem, mert azt a dízel mackót bizony nagyon szerettem, még ha a VW konszernt nem is. Úgyhogy én készítem. Akinek meg nem tetszik, nem veszi. Egyébként nem sok szimulátor maradt ami nem fizetős tartalom terén, úgyhogy én örülök annak, hogy anno az iRacing-et választottam.
-
VincentVG
senior tag
Mostanában azért húznak meglepő dolgokat, lehet h egyszer csak beesik a Ferrari is,
előzetes bejelentés nélkül.Porsche GT3: ez azért nem biztos h a GT3 sorozatba lesz betéve (porsche elnevezésben más a GT3),
én inkább a különálló GT3 Challenge-re tippelnék. RUF helyett.. meglátjuk... -
-
barni1122
tag
-
zzeN
aktív tag
-
JoinR
őstag
Mindenki karrierje (bocs a marketing bullshitert
) soran vannak hullamvolgyek, ezeket valahogy at kell veszelni...mindig nem lehet a toppon lenni, persze sokkal frusztralobb, ha az ember onhibajan kivul esik ki..nekem tobb bajnoksag 1-2. helyezese is ment mar el onhibamon kivul, ugyhogy elhiheted, tudom mirol van szo.
Mondjuk annyit mindenkepp levonnek a tortentekbol, hogyha egy auto-palya kombon egymas utan 3-4x balesetbe keveredek, nincs ertelme tovabb eroltetni a dolgot, inkabb keszulnek a kovetkezo heti futamokra. -
JoinR
őstag
Bár én nem megyek oválon, ezekre mindig azt mondom, ha 10x egymás után kiforgatnak, akkor érdemes lenne a szitukat átnyálazni, hogy talán véletlen esetleg netalántán nem-e volna lehetséges, nincs-e rá egy minimális esély, hogy mégiscsak te csináltál valami váratlant..
A GT3-ról annyit, hogy nem véletlen nem mentem még egyetlen hivatalos futamot se
A színvonalas/élvezetes iR futamokat nem ott futják, amikor az én véleményem kérdik (nem szokták), kimondottan inteni szoktam az embereket a GT3-tól...de nyomatja mindenki, egészségükre. Azért olyan szintű licenszvesztés elég extrém, főleg ha azt nézem, hogy Class A-ért se kell sokat tenni, onnan azért belefér pár balul sikerült futam. Az iR meg nem kéne, hogy érdekelje az embereket...ismerek olyat, aki 1 nap alatt bukott 500 iR-t, pedig 1 körön az egyik leggyorsabb volt a HPD-vel a mezőnyben...csak versenyen mindig becsúszott egy kis baki.
A kérdésre válaszolva...dönts pénztárcád szerint -
-
zzeN
aktív tag
Felteszed, regisztrálsz stb. és ezen az oldalon be tudod állítani a skin-t amit használni akarsz az adott autóhoz vagy akár saját magad is tölthetsz fel. A programnak futni kell miközben játszol.
-
JoinR
őstag
Konnyebb nyomni
Azert a gyari fektol sem lesz izomlaza senkinek. Plusz kb. 10 perc szereles megcserelni a rugokat..
Nem ismerem a Fanatec-et, de a hidrostol se gyorsultam kimondottan...nem is arrol szol, hogy gyorsulsz-e, hanem hogy valosagosabb legyen. Momo-val is lehet WR-t futni, na meg nem ismerek olyat aki a legdurvabb Fanatectol lett bajnok -
JoinR
őstag
Érdekes felhasználási módja a G27-nek, én még nem találkoztam vele.
Nem gondolom, hogy hosszabb lenne az útja a kuplungnak, tekintve hogy mind3 pedál ugyanolyan alkatrészekből épül fel a rugókat és a gázpedál taposóját kivéve. Épp emiatt arra kötöd a load cell-t amire akarod.
1 körön semmivel nem voltam gyorsabb tőle, hosszabb távon ABS nélküli autókkal érzékelhető nagyobb konzisztencia a köridőkben a kevesebb blokkolás miatt. Rossznak semmiképp nem mondanám, de engem annyira nem fogott meg a szivacsos érzet miatt, amit a gumibetét okozott. Ha kivettem a gumit, akkor meg puha volt a fék, ergó max kitéréshez társítottam a max bemeneti jelet, nem pedig egy adott erőhöz. Nixim progresszív rugóval használtam amúgy az idő nagy részében, jobbnak tartottam a gyári lineráisnál ami jár a PTR-hez, pedig puhább volt nála.
A nagyobb pedálhossz (egy leo bodnar kábellel) sokkal többet ér, mint a load cell, és kb. 0 költségből megoldható (+10k leo kábel- igaz az load cellhez is ajánlott, úgyhogy nem nevezném pluszköltségnek), de ez csak az én véleményem. ABS-es autónál én nem látom akkora értelmét a load cell-nek, mint amekkora kiadást jelent.
Amúgy hidraulikus fékre váltottam, na ez már elég közel van ahhoz, amilyen fékérzetre vágytam. -
JoinR
őstag
Ez a request new car valami új feature, én még nem vettem hasznát, és értelmét se látom egyelőre. Régen kilépéskor mindig új autót adott új gumival, stb., lehet hogy most ezzel már jobban lehet kontrollálni a dolgot...ki kell próbálni.
A kerékcsere attól függ, hogy ki van-e pipálva a black box-ban (talán F5,F6, nem tudom fejből).
Alapból ha kiállsz, teletankolja és lecseréli a kerekeket...erre sokszor nincs szükség.
Ha rövid versenyeket mész, és minden futam kezdésekor ki kell venni a pipát (balesetkor ha boxba mész, elég javítani, nem akarsz tankolni+kerekezni, akkor be lehet állítani alapértelmezettnek, hogy a pipa NE legyen benne. Ezt szintén az app.ini-ben lehet beállítani, autoResetPitBox=0 -ra kell átírni az 1-es értéket.
Itt lehet megtalálni: C:\Users\[név]\Documents\iRacing -
JoinR
őstag
Amikor beállsz a boxba, egyből gyorsjavít. Sajnos sokszor olyankor is, amikor nem lenne rá annyira szükség, később viszont talán igen (pl. arra is elhasználódik a gyorsjavítás, hogy le 0x-eztél egy hordót oldalról, vagy ilyesmi). A gyorsjavítás csak a javítási időre vonatkozik, tehát ha a pálya széléről kilépsz hosszú Escape-pel, attól még mindig van vontatási idő. Gyors vontatás nincs soha
(#873) Nauda: Igen, működik 2 monitorral is, feltéve ha a videókártyáddal meg tudod oldani. Eyefinity, Surround, stb....még Intel HD-val is működhet, én épp tegnap próbáltam ki. A lényeg, hogy 1 monitorként tudja kezelni a 2 monitort, azaz a felbontás pl. 3840x1080 legyen (2 FullHD esetén).
Kicsit bűvészkedni kell vele, hogy el legyen tolva a kép, az app.ini-ben kell átírni dolgokat, bővebben itt. -
JoinR
őstag
Valszeg különböző versenyeken indulunk
Ahhoz, hogy ez előforduljon, az első sorból kell kiugrani valakinek (ha hátulról valaki végigelőzi a mezőnyt, bünti van). Na olyan sorozatban nem érdemes indulni, ahol az első sor intelligenciája azon a szinten van, akkor milyen lehet a többi
Multiclass-ban a lassabb kategóriák nem is látják mikor megy ki a SC, úgyhogy eleve csak zöldre tudunk indulni. 2 év alatt 1 alkalomra emlékszem, amikor kiugrott egy FGT a rajtnál, de nyilván az is annyira n00b volt, hogy kb. a 2. kanyarban lezúzta magát. -
JoinR
őstag
Ha jól tudom az auto-shift nincs megengedve.
Amúgy most utánanéztem, az auto blip = auto-clutch + blip. Szóval az auto clutch kisebb segítségnek számít, tehát annál nincs rev match. Szerintem mindenki a kormány mögötti füleket használja DFGT-nél, annál a váltónál meg elég életszerűtlen mozdulat a gázfröccs visszaváltásnál, ezért mennek auto-blippel.
Az oldalt lévő váltókarhoz be lehet nyomni csak az auto-clutch-t, de nem hiszem, hogy sokan foglalkoznak vele. -
-
JoinR
őstag
Sok újat nem hiszem, hogy tudok mondani, sztem már sok helyen ki lettek beszélve ezek a dolgok, az én profiler-em így néz ki:
iR-en belül a "Use linear mode" be van pipálva, Damping és Minimum Force 0% (bár utóbbi 2-t lehet próbálgatni, hogy hogy jobb, én sose foglalkoztam vele)
A Strength meg autófüggő, annyira kell beállítani, hogy épp ne legyen FFB clipping. Gyakorlatilag az itt mutatott csík (F-bar) sose legyen piros, akkor nincs infóvesztés.
Pl. egy Mustang-nál akár 14-es Strength is mehet, mert túl van szervózva, egy 9° utánfutású Ford GT viszont 8 alatt kell legyen. -
JoinR
őstag
Ezen 2 paraméter mellett még bőven van beállítás ami rossz lehet, de igen, nagyjából oké. A brake curve az a potis fék elvi hibáját igyekszik kijavítani, ha olyan féked van, nem a legoptimálisabb a 0. Persze potis fékkel semmi nem optimális, de valamivel fékezni kell
Tominak DFGT-je van, úgyhogy nincs H-váltója. -
-
Dexar007
veterán
: DDD Nem.
ozoli78: Behuztak az 1 hibapontot,a gep szerint nem szereztem vele elonyt. Mivel nem kellett utana lassitanom,de az teny,hogy lenduletben maradtam,mivel nem vettem el a gazt a kanyarban,igy kerultem az ellenfel melle.
Pont tegnap volt egy hasonlo eset mikor megprobaltak ebben a kanyarban a belso iven megelozni,en ugyanezt akartam eljatszani,csak akkor a fu csuszosabb volt,en pedig kirepultem a palyarol,at egy masik dimenzioba,mert beszemcsesedett utana a kep,es a boxban ebredtem.Itt is kockaztattam de nem jott be,cserebe elbuktam egy biztos 2. helyet,es befutottam utolsokent.
-
-
Dexar007
veterán
En is bepipultam.
Mx5-tel elsokent indultam vegre valahara,erre egy hulyegyerek beteszi mellem lehetetlen helyzetben,es eppen csak annyira erint,hogy mindketten kez a kezben a kavicsagyban kossunk ki.O az utolsoelotti en az utolso helyre kerulok vissza.De nem hagytam annyiban utolertem,es kamikaze need for speed modra. -
JoinR
őstag
Attól függ, mi a cél. Igazából én csak a saját véleményem írtam le; a GT3 megy a legjobban iR-ben, nyilván megvan az oka (gyors és egyszerű). Ha nem élveznék az emberek, akkor nem csinálnák. Senkit nem akarok/akartam róla lebeszélni, csak szerintem sok csalódástól kíméli meg az embert
Az én favoritjaim, amiknek látom értelmét, és újra megvenném: Skippy (szoros mezőny, D Class-hoz képest van színvonal), Radical (legerősebb mezőny, legjobb színvonal, szvsz legjobb autó), Ruf Cup.. (plusz Ford GT, de az személyes, ma már nem érdemes megvenni).
Aki nem ismeri, annak itt egy link, lehet belőle következtetéseket levonni, hogy mit lehet érdemes megvenni.
Amik szerintem nagyon jók, csak senki nem megy velük: Mustang (kikopott, pedig 1-2 pályára nagyon jó), Corvette (szintén kikopott, de a legjobb hangja ennek van), L49 (túl nehéz, érthető), L79 (hát ez se könnyű).
A V8 elég megosztó, nekem azzal nincs sok tapasztalatom, Jetta és KIA nyilvánvaló okokból kuka, Indy-t nem nyomja már senki, a DW12 túl gyors szerintem, F1-ről nem is beszélve...kihagytam valamit? -
Dexar007
veterán
Nem rossz,csak azt nem talaltam meg,hogy hol lehet versenyezni. Vagy ez csak es kizarolag online mukodik?
Meg ami fura.: Razokonek es a funek nincs hatasa a ffb-re,vagy csak nagyon nagyon minimalisan. Alapra van allitva minden,lehet ez a gond? Viszont erdekes modon mentem valami regi ronccsal,ott az auto majdnem kitepte a kezembol a kormanyt,de a razokonek tovabbra sem volt semmi hatasa. -
fLeSs
nagyúr
Miért, vmi UFO-setupra vársz?
Setupkeresésnél én két dolgot nézek
1. mennyire kényelmes vezetni
2. ki készítette1. van aki tök más stílusban vezet és mindig túlkormányzott autókat vezet vagy pont az ellentétje
2. általában 1500 iRatinges, 2 versenyt ment az adott autóval emberkék setupját nem próbálom kiPl. előző szezonban a Rileyt végig a Joao Pinho setupjaival vezettem végig, nekem tökéletesen megfeleltek. A setuptól nem lettem gyorsabb, mert nem vagyok olyan jó, mint ő már ha ezt várod egy setuptól. Ő ugyanazokkal a setupokkal 1-1,5 mp-cel gyorsabb köröket ment, ebben a szezonban már csak 0,5-1 mp a különbség, minél több versenyt megy az ember, annál jobban "érzi" a pályákat, de a setuptól nemigen lesz gyorsabb.
szerk: btw én úgytom, hogy minél kevésbé támaszkodik a downforce-ra egy autó, annál kevésbé kell pályánként variálni a setupot. A Cadillacket pl. 1-2 UFO-sebességű ember egyazon setuppal vezette egész szezonban (2014S1, amikor még nem volt fix).
-
Dexar007
veterán
Azt is probaltam 1.5 eve,igazabol akkor nem fogott meg. Lehet adok neki meg egy eselyt. Viszont a raceroom fele sebessegerzetet nagyon-nagyon keves jatekban sikerult eddig atelni. Olyan erzese van az embernek mikor nyom egy padlot,hogy vissza repul a jovobe.
Aztan rapillantasz az orara,es mondjuk "csak" 200-220-at mutat. Mikozben mas jatekokban,ha ugyanezt szeretned atelni akkor legalabb 300 folott kell menned.
-
JoinR
őstag
Nem hiszem, hogy van értelme a profiler-rel szórakozni, főleg hogy minden autóhoz az iR maga beállítja a megfelelő szöget. Profilerben az "alap" szimulátoros beállítást kell használni.
Ugye ez az alapértelmezett:
Erre kell átírni:
105
0
0
pipa be
0
pipa ki
900
pipa beIngame meg ízléstől függően, hogy ne legyen se túl könnyű se túl nehéz a kormány (utóbbinál tönkre tudod tenni ha túlmelegíted, úgyhogy semmiképp sem ajánlom). Pici damping mehet ingame, de nem szokás.
Ha lenne jó megoldás az alap potis pedállal, senki nem venne load cell-t 30 ezerértRakhatsz bele progresszív rugót, kis radír vagy gumidarabot, amitől keményedik a fék a végén...de legjobban úgy jársz, ha olyan kocsival versenyzel, amiben van ABS. Van belőlük sok, MX5, Solstice, összes GT3, HPD, amik most hirtelen eszembe jutottak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Bittorrent topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Yettel topik
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Elden Ring
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- ÁRESŐ! Dell Inspiron 3493 /10.gen i5-1035G1/8GB/512 GB SSD FHD
- Akciós áron eladó HP Elitebook 845 G7 / AMD Ryzen 5 pro-4650U/16 GB/256 SSD/14"/FHD/IPS/Gari/touch
- Szuper áron eladó dobozos Honor MagicBook 16 Series /Ryzen5-5600H/16GB/512 SSD/FHD/IPS/Garancia
- HP Zbook 14 laptop (14FHD/I7-G4/4GB/128SSD/MagyarVilágítós/AMD1GB)
- Remek áron Lenovo Flex 5 14 laptop/2in1/Touch/Ryzen i5-1135G7/8GB/512 GB SSD/14"/Gari
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 R7 5700X 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN Z1 Plus Be quiet! 650W
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- Bomba ár! Dell Latitude 3590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Odyssey G5 32 144Hz WQHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA be quiet! 650W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged