-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
addikt
válasz
Krisz0418 #76931 üzenetére
Az Elite V2 eleve keményebb mint a régi Elite. Azt még damperezni nem hiszem, hogy jó lesz. Legfeljebb puhább elsztomereket lehet nézni hozzá később. A damper akkor lehet jó, ha finoman lehet állítani és nem levegősödik fel.
Formula az jó, de kicsi, az F1 még annyi negatívumot behoz, hogy a lengőbordái előre-hátra hajlanak. Ezek a perecek akkor az igaziak, ha pineapplegrips wider kittel 295mm-re ki vannak szélesítve. De ne akard tudni az árát...
Meki perecet csak akkor cserélnék formula/F1 perecre, ha ki is szélesíteném.
A QR2 meg szerintem kötelező darab, még a lite verziója is jobb mint a fém QR1... -
-Rolika-
senior tag
Ezt csak úgy
link -
shteer
titán
válasz
Marci112233 #76934 üzenetére
Nem. Ez a Clubspot v2 pedál - a v3 elődje - nekem volt régebben, azért is tettem még egy próbát a v3-mal. Aztán most teszek egy próbát a P1000i-vel is
-
dino_m
senior tag
Hali! Ha a Simube-ról vásárolok, akkor jön rá még valami plusz kiadás? Vám, adó, stb...
-
válasz
Krisz0418 #76931 üzenetére
ha bp-i vagy, nálam beülhetsz egy körre elitev2+f1+qr2 (ddpro) kormány elé
egész héten 7x24 itthon vagyok, jöhetsz ~bármikor, írj privit ha élnél a lehetőséggel.
én vettem a mclaren mellé f1 kormányt, szerintem is túl kicsi
amikor visszapattintom a mclarent, mindig elkap a "de rohadt kényelmes ez/de rohadt kényelmetlen az f1" érzés
viszont az f1 játékban baromi hangulatos... és emiatt mégis "megérte", pedig én csak a szingli karriert szoktam "minden évben" végigtolni (korábban a thrustmaster kormányomhoz is volt f1 perecem, az bénábban nézett ki, de sokkal kényelmesebb volt és egyszerüen megmaradt az igény ... ha tudom előre, h a fana ennyire kényelmetlen, akkor is megveszem? valószínűleg igen
)
-
Laby
őstag
válasz
Krisz0418 #76931 üzenetére
A pedált nem tudom, nem próbáltam soha olyat amit linkeltél én szerettem a gyári CSL Elite V2-t.
Most a Heusinkveld-nél ami a legnagyobb előny, hogy állítható a gázpedál ellenállása.
Fék testreszabhatóbb, könnyebben állíthatóbb, mégsem vagyok előrébb vele semmivel, ugyan annyira tudok trailbrakingezni és stabilan fékezni, szóval nem gyorsultam vele vagy ilyesmi. Majd írok hosszabb Heusinkveld beszámolót amiben kifejtem jobban.A formula kormány sokkal kisebb, mint a McLaren én személy szerint nagyon utáltam a kis formula perecet amikor volt. Annyira játék érzetem volt azt fogva, váltókarok is túl közel voltak. Amúgy jó perecek azok, ha téged nem zavar hogy sokkal közelebb lesz a kezed egymáshoz, és az egész olyan kicsike akkor megérheti.
Vannak hozzá szélesítő megoldások, de horror drága.Ha QR2-re váltasz akkor egész biztosan lenne észrevehető különbség a QR1 lite-hoz képest, de ha nem tudod olcsón megoldani, akkor jobban járnál a QR1 fém verzióval, mert az is már kellően stabil és sokszor fillérekért dobálják már itt-ott (főleg ha becsavarod a csavart is bele, csak akkor már nem lesz gyors a perec csere, de ha nem cserélgeted akkor mindegy, ha cserélgeted akkor sem túl körülményes kitekerni egy csavart).
-
Krisz0418
őstag
Felmerult bennem meg egy par kerdes.
ugy nez ki csl elite v2 pedalra valtok, erdemes esetleg egy ilyet venni hozza? Nyujt annyival nagyobb elmenyt? [link]
jelenleg egy csl dd 8nm bazisom van egy mclaren gt3 kormannyal, leginkabb f1-el jatszom, ritkan acc. Van ertelme egy kifejezett formula kormanyt beszerezni vagy tok felesleges?
qr1 lite csati van, ha lecserelem qr2-re lenne eszreveheto kulonbseg?
-
Lac-coo
őstag
Egy tökéletesen működö CS V2 pedál mennyit érhet ? 50 k ...?
-
válasz
RobbyJr #76926 üzenetére
is-is
wheelstand pro + ikeás fotel. ezt igazán jól nem tudod "beállítani", hiszen a fotel nincs rögiztve a pedálhoz, el tudod magad tolni... de én nem látom h 1-2 centinál többet mozdulna a pedál, pedig már 1+ éve biztosan taposom
de végülis használható így abszolut minimumon, a nyomásérzékenység abszolut jobb, mint a pedálutas megoldás, szívás is amikor a nem loadcelles kormányszettekkel megyek....
-
RobbyJr
addikt
Egy idő után könnyebben fog járni a pedál. 25%-os beállítással kezdtem, idővel meg már 45-50%-on volt, és úgy volt 4cm pedálút, ami azért elegendő.
Mezítláb játszok én is, és nagyon vékony gyenge lábam van. Vagy nem jó izmokat használsz, vagy rosszul van beállítva nálad a pozíció. -
válasz
Krisz0418 #76914 üzenetére
a kormányon/driverben abszolut minimumra vetted a fékerőt? (felteszem nem is (csak) a benyomásérzet a gond, hanem hogy brutáls erősen kell taposni...)
b.) az említett puhább elasztométerek.... de hogy azok is mennyire puhák, az kérdés.
#76915 RobbyJr
elite v2-re gondolsz? szerintem annak sincs igazán pedálutja (ez önmagában nem gond szvsz) és horrornehéz MEZÍTLÁB taposni a legkönnyebb rugoszettel + legkönnyebbre állított firmware-el .... -
mmdms
addikt
válasz
Krisz0418 #76914 üzenetére
V3-ra sztem mar meglevo loadcelles pedalrol ertelmetlen valtani. V2-rol meg sok szemszogbol visszalepes. Rohadtjo cucc, de v2-rol mindenkepp olyan felepitesu pedal fele mozdulnek el mint a heusinkveld sprint, az ilyen tipusu pedalokat sokkalsokkal jobban magadraszabhatod mint a v3-at.
-
RobbyJr
addikt
válasz
Krisz0418 #76914 üzenetére
Sajnos a CSL pedálnak rövid a pedál útja. V2-nek több, és én azt vennék a V3 helyett.
Elasztomer idővel összébb megy, és ilyenkor nő a pedálút is, viszont ehhez sokat kell taposni.
Etsy oldalon lehet venni különböző keménységű elasztomereket, amivel tudsz rajta könnyíteni. -
Krisz0418
őstag
Sziasztok! Sima fanatec csl loadcelles pedalom van. De brutal kemeny a fek, szinte be se lehet nyomni. Tudom hogy az LC a nyomast erzekeli de azert egy minimalis pedal ut van mindenhol. A kocsiban is be lehet nyomni a feket. Erre letezik megoldas? Illetve kesobb megeri lecserelni egy v3-ra esetlef hasonlo kat. pedalra?
-
shteer
titán
A kisebbik, P-HPR GT haptik reaktorral van már valami tapasztalat?
-
Marci79
senior tag
válasz
Lac-coo #76908 üzenetére
Nincs oldalirányú kotyogása sem, ahogy ebben a kategóriában előfordul. Az, hogy mikor lesz neki ilyen, a jövő zenéje. Stabil a cucc. Az állítási lehetőségek is igencsak jók szerintem. Összerakásnál szívás lehet néhány csavar betekerése, ha nem jó sorrendben rakod össze. Ez a dőlésszög beállítására igaz. Mindíg átugrott a kívánt lyuk elérésekor.
Az elasztomerek jók és jól variálhatóak. A plate nagyon vastag és erős. A lyukak jó helyeken vannak. Menet van fúrva sokba és elég csak beléjük tekerni. Nem kell hátúlról anyázni. A saroktámasz jól állítható, amit sok konkurensnél nem láttam.
Egyedüli baj a plate-el, hogy csúszósínre nem lehet felrakni a kisebb mérete miatt. Most akarom eladni és venni egy Sim-lab plate-et emiatt. Ha veszel pedált és plate is kell, akkor eladom az enyémet.Szoftveresen nem találtam hibát. Simán kalibrálod a pedálokat és annyi. Nagyon egyszerűen megy. Azután nem kell foglalkozni vele. Ha az elasztomereket cseréled, akkor kell újra kalibrálni. Vásárlás után kell a firmware frissítés, amit agresszívan ki is követel magának.
Az élettartamáról nem tudok nyilatkozni. Ez használat és időfüggő. Külföldi vélemények alapján tartósabb, mint pl. a Simjack vagy normál Simsonn pedálok.
-
Lac-coo
őstag
Most mi a helyzet a Simnet padállal ? YT infuenszereknek nem hiszek, kamuzik az összes.. Valaki használ ilyent ?
-
Géjza
őstag
Ha csak első 1-2 körben vannak ilyen gondjaid, akkor az van, amit a többiek írtak. Hideg gumin ésszel kell menni mindegyik kategóriában.
Ha viszont már bemelegedett gumikkal is esel-kelsz GT3-akkal és elszállsz a gyors kanyarokban, akkor a hiba forrása az elbaxott alap/coach dave setup-okban kell keresni (elvileg ezt már javították bennük nemrég, GT3-mal nem mentem LMU-val mostanság, megerősíteni ezt nem tudom). Iszonyat túlkormányzottak voltak a GT3-ak, meleg gumival is kis kormánymozdulatra úgy ment el a segge főleg a gyors kanyarokban, hogy esélyed nem volt megfogni az autót.
Setupot kell korrigálni és alulkormányzottá kell tenni az autót és akkor nem kell minden kanyarba halálfélelemmel belemenni. De mondom, lehet orvosolták már ezt az setup ügyet és már jók az alap setupok is. Ha még most is elmegy a segge, akkor tedd alulkormányzottabbá.
-
Steve1207
veterán
válasz
JulesTS #76895 üzenetére
Múltkor bedobtam könyvjelzőbe, hogy kipróbáljam, most mentem pár kört. Első körök borzalmasak voltak, aztán egyre jobban éreztem. Beállításokat nem babráltam, valami Formula autós miatt 340 fokon voltam, szóval így alkalmazkodtam gyorsba, aztán egy 2:31:600-al hagytam abba.
Videót elnézve én teljesen máshogy megyek, szimplán 2 fokozottal jobban visszaváltottam eddig, volt ahol 3-ba több helyen és a gázzal játszva meg a gyors váltásokkal operáltam. Szóval annyira nem rossz így elsőre. Viszont rengetegszer elbambultam (mindig hang alapján váltok, most a végefelé már kb tudtam, hogy kéri, de addig simán elfelejtettem, hogy még van fokozat). Meg a kis kormányszög miatt elég sokszor kellett oda vissza ellenkormányozni, de korrekt volt így is.Érdekes dolog ez a kamionozás. Az viszont nagyon baráti, hogy ebben az időben 200 liter vizet mellékelnek, hogy ne legyünk szomjasak.
-
JulesTS
addikt
válasz
Marci79 #76893 üzenetére
Ezzel a beállítással javítottam kicsit, de még mindíg van benne legalább 3 tized:
https://youtu.be/dOEJKKU6m_k
A pedál inputot érdemes nézni.
(milyen néven vagy a listán?) -
Riverboy
tag
Nem volt sok időm játszani szóval sajnos felraktam a fanatec szettem mindenestül.
Ha esetleg valakinek érdekes lehet az írjon nyugodtan.
[link] -
JulesTS
addikt
Na, látom, hogy már 2:32.2-nél vagy.
Próbáld ki az alábbi setup-pal, ezzel mentem 2:29.468-at, de vele be lehetne menni 29 alá is:
https://drive.google.com/file/d/1kYWURVqhitBk3FFaQITqzhXjJcDv1-br/view?usp=drive_link
Lehetne még rajta faragni, de ahhoz nem kevés tesztelés kellene. -
Pet84
tag
Sziasztok,
infoként: végül bevállaltam a gariztatást. Elhúzódott mert nekem is közbeköttek dolgok. A lényeg hogy hibás termék eljuttatása saját zsebből az általam kiválasztott futárcéggel ment, de ezt utólag Fanáék térítették, igaz nem automatikusan hanem rájuk kellett írnom hogy mennyi volt a szállítás költség. De szó nélkül térítettek, és egyébként gördülékenyen ment az egész folyamat abszolút segítőkészek voltak.
Szóval aki Fanánál gariztat az számítson rá hogy nem a legegyszerűbb de megoldható. -
RobbyJr
addikt
-
RobbyJr
addikt
Be kell kapcsolni, hogy legyen gumimelegités, ha nagyon zavar.
De amúgy nézzétek meg mikor mennek a WEC versenyen, több kör kell mire bemelegszik a gumi, addig ők is korcsolyáznak. Nem 1-2 tapasztalt pilóta dobta el a az autót, egyenesen bele a falba.
Szóval ilyen a valóságban is, és ezt jól visszaadja a játék. -
dom1n0
őstag
válasz
zsozsa74 #76880 üzenetére
Stabil 90fps-el futott a 4080-al ma, egy dolog tűnt fel, hogy a VRAM-ot látszólag szépen bepuszilta...
DCS is simán megeszi, de ott nyilván más a dolog hogy van egy 600x600km-es map és fel-le mozgás is
Én picit a netes videók alapján többet vártam tőle.
De ha szigorúan a pályára, autókra koncentrálok az nem néz ki rosszul egyébként valóban, bár nekem kicsit ott is az ACC szebbnek tűnik.
Az 5090-et a repcsis szimuk miatt már meg kellett lépni, mert ott tényleg vannak olyan mapok meg szituk, amikor a 4080 60fps-el megy, oldalra nézel és dadognak a fák, pedig még semmilyen PD varázslás nincs akkor rajta meg DLAA élsímítás pl. -
zsozsa74
őstag
válasz
dom1n0 #76876 üzenetére
Abszolút nem értek egyet, vagy tök mással autózunk. Szerintem ez a szim, a legszebb VR-os cucc, az AMS2 után szorosan a második a VR rangsorban. Most direkt körbe mentem egy pár pályán mínusz kettővel, ahogy mondjuk azért versenyen nem szokás és árgus szemekkel vizslattam a textúrákat.
A fák és a nézők persze 2D-sek és arra fordulnak, amerről nézed, ez egy bevett szokás a szimeknél, rengeteg erőforrást megspórolnak olyan dolgokkal, amelyek versenyzés közben csak "háttérzajnak" számítanak. Az AMS2-ben az utóbbi időben jópár pályán lecserélték a fákat valós 3D-sre, sokan ujjongtak neki, én észre sem veszem kb.
De pl. Interlagosban nézd meg a célegyenesben a zöld falat a Rolex felirattal. Puklik, repedések a falon mindenhol, egyáltalán nem kis felbontású textúrák, rendese bumpmapping van rajta, tök jól mutat, de egyébként meg tényleg csak akkor látod, ha állsz, vagy kettővel gurulsz. És kb. ilyen színvonalú a környezet mindenhol. Ami számít, a pálya, meg a kocsik, meg a bevilágítás tök király. Szóval csodálkozom.
Amúgy sokan panaszkodnak gyengébb hardverrel, de ha te azt írtad, hogy csutkára húzva, akkor feltehetőleg van hozzá vas. Már csak arra tudok gondoloni, hogy egy Oculus CV1-et használsz, ami ugye felbontásügyileg már a múlt. Vagy ha nem, akkor nem tudom...
-
dom1n0
őstag
Megvettem itteni ajánlásotokra az LMU-t.
Mentem pár kört benne, rövid véleményem annyi, hogy amennyire jónak tűnik a vezetési modell, felépítés, annyira botrányosan csúnyák VR-ban a textúrák, különösen a pálya melletti dolgok, hogy nem tudtam hogy mosolyogjak vagy bosszankodjak rajta.
Minden felhúzva csutkára benne, gyanus is volt, hogy a francba fut ilyen jól..
Érdekes egy játék az biztos, viszont így VR fronton pont ami adná az élvezetet, az nagyon gyengus sajnos. -
Bandit21
addikt
Nemzetközi Fana Facebook csoportban megy valami hirig hogy megint bugos volt az USA oldal és 20 dollárért ment V3 pedál meg Porsche vision gt perec is.
Aztán meg le lőtték. -
shteer
titán
válasz
shteer #76715 üzenetére
Éééés megy is a CSP v3, marad a CSL Elite v2 - utóbbi sokkal komfortosabb számomra és a kuplungot nem használom annyit, hogy csak amiatt tartsam meg a v3-at mert minden másban jobbnak tartom az olcsóbb pedálszettet, főleg a fék és komfort terén
de most nyomtattatnom kell P-HPR tartókat rá
amúgy volt Clubsport v2 pedálom is régebben, de úgy látszik az idő megszépíti az emlékeket
azt hiszem innen már a P1000-re fogok továbblépni
-
RobbyJr
addikt
válasz
Marci79 #76856 üzenetére
Biztos nem én bántam vele úgy. De hogy a belsejét a mozgó részét is műanyagból csinálni, na az barbár mód, mert nem hosszú életű. Én akkor játszottam napi 3-4 órát az EA WRC játékkal, és elfáradt ezidő alatt.
De te is nyugodtan hibáztass engem, ahogy Brain
Szép napot! -
RobbyJr
addikt
válasz
Bandit21 #76854 üzenetére
Nem nálam tört el, hanem akinek eladtam rá egy napra. De már előtte nekem is volt valami baja amit cserélt. Amikor meg eltört a srácnál, akkor kérdeztem Braintől vele kapcsolatban valamit, de arra már nem reagált. Mintha én tettem volna tönkre nem tudom, de sosem izomból csattogósan váltottam vele.
Viszont a fém váltókkal úgy váltasz ahogy akarsz, és még olcsóbb is Alliról.
-
phain
tag
Sziasztok !
Járt már valaki úgy hogy nem tudta kicsavarni a QR1-es szorítógyűrűt (collar) ? DD Pro modell, le akarom cserélni QR2 Lite - ra, de meg se moccan a csavar ! HEX5 ös bit + erős csavarbehajtó, de semmi.
Itt akadtam meg és mondom nemhogy kézzel, rendes 40NM es csavarbehajtóval se moccan meg. -
RobbyJr
addikt
válasz
JulesTS #76848 üzenetére
De az nem 3D nyomtatott? Azokkal nem lehet normálisan váltani.
Nekem Brain kolléga váltója is hamar megadta magát, mert a belseje is műanyag volt, és eltört. Azóta soha többet 3D-s váltót. Ezek az Allisok sokkal többet érnek.
SimJack váltó is tiszta fém kívül-belül, brutál masszív. -
mmdms
addikt
80 az a hatar aminel nekiallnak minimalisan elore hatra csuszkalni az autok, de azert meg hasznalhato. Ilyen idobe hajnalba szoktam simezni, eleg surun kerulok olyan szerora ahol ekorul van a pingem. Turheto, bar nem szeretem.
Fps jatekokban ekkora pinggel mar toltelek leszel csak.
Szerzek egy routert sim foglalattal, megnezem a meglevo elofizummal. Nemtom ajfont lehet-e ugy hasznalni ahogy JulesTS irta, az marhajo lenne. -
JulesTS
addikt
Vedd le 540 fokra a kormány szöget, p1v2 is teljesen jó hozzá.
Norbi is csak 180 foknyit teker a kormányon:
https://www.youtube.com/live/YD2efqdQJBs?feature=shared
De valódi versenykionban se forgatnak rajta sokkal többet. -
JulesTS
addikt
válasz
Bandit21 #76834 üzenetére
SNS-ben július 20.-án és 27.-én Raceroom Truck-kal lesz verseny, gyertek ti is!
https://www.facebook.com/share/p/1AYTBY5F87/ -
mmdms
addikt
válasz
JoolsNOS #76827 üzenetére
Hat ez eleg magas. Olyan 60 korul tudna tartani az mar eleg lenne, de a lakasomba eleg szar a terero is. Teljes erteku netkent gondolkodok kivaltani a mostanit, kozel 60€ mar egy ratyi 300/100-as net, ez mobil oldalon 18€. Jo a feltoltes drasztikusan lassabb de az nekem mindegy.
-
zozek
tag
Sziasztok,
Megtetszett a raceroom-ban a kamion verseny és elgondolkodtam hogy jó lenne egy szekvenciás váltó.CSL DD-m van egy GT omega apex wheel stand-el.
Ezek az aliexpress-es váltók mennyire lehetnek jók.
Sokat nem szánnék rá,mert forma és gt autókkal szoktam menni. -
JulesTS
addikt
Amikor szakadozott a netem (kb 4..5 percenként 100...500ms-os ping, néha ki is maradt), garantált volt a szerverről kidobás (Raceroom liga szerveren 250ms ping volt a megengedett maximum). Másfél hónapig javítgatták (modem/router reset, csere, összes csatlakozó csere, az utcában aktív eszköz csere, minden is volt már), a ligafutamokon hogy ne dobjon ki kellett stabil net. Az 5G-s telefonomat USB kábellel a routerre és hálózat megosztást beállítottam, azokra a napokra korlátlan net. Picit nagyobb volt a ping, de stabil volt és nem dobált ki a szerverről.
-
JoolsNOS
veterán
válasz
IntelKiller7 #76828 üzenetére
Nordshleifén megyek pár kört minden nap, ritka a lag, havi egyszer jön elő durvább, főleg ha a család tvzik közben, akkor elugrik egy-egy autó elölem pár métert, akkor nem eröltetem...igaz egyszer valaki simán felrepült és elszállt egyenes íván a pályán túlra
-
mmdms
addikt
Hahó!
Használ közülünk valaki simkártyás 5g (talán 6?) internetet simezéshez? Ez mennyire élhető dolog, pinget tekintve főleg? Vannak szerverlecsatlakozások, ilyesmik? -
JulesTS
addikt
válasz
Marci112233 #76822 üzenetére
464-gyel nekem se volt problémám, a 468-hoz tartozó firmware ami a rally modult használhatatlanná teszi.
Fana driver / fanalab archive:
https://help.fanatec.com/hc/en-us/articles/34456308797585-Fanatec-Software-Archive -
zsozsa74
őstag
válasz
András12345 #76817 üzenetére
Na erre álmomban sem gondoltam, hogy nincs fent a saját szoftvere...
-
JulesTS
addikt
válasz
JulesTS #76814 üzenetére
Kicsit tovább bonyolódott. A 455-ös driverrel egyidős fanalab nem ismerte az EA WRC-t, ami azért kell, hogy a profilt automatikusan betöltse. A fórumokat böngészve a driver-fanalab verziók relációja miatt, Maurice egyik hozzászólása megnyugtatott:
"As a rule of thumb ... Always use the latest FanaLab Version as it's always backwards compatible with pretty much every older driver. Pretty simple."
Fel is telepítettem a legfrissebb fanalabot, a driver meg maradt a 455-ös... -
adrian360
őstag
válasz
András12345 #76819 üzenetére
És kit zavar ha fut a háttérben? semmi erőforrást nem eszik
-
adrian360
őstag
válasz
András12345 #76817 üzenetére
de miért akarod letörölni a moza pithouset?
-
András12345
aktív tag
válasz
András12345 #76812 üzenetére
Bedugtam direktbe pcbe, úgy még mindig nem volt jó, viszont leszedtem mellé a moza pithouse-t, és úgy végre engedte hozzárendelni a fokozatokat a játék... Majd meg fogom próbálni, ha ezután letörlöm a moza appot, fog-e működni továbbra is, vagy muszáj fusson a háttérben...
-
biker
nagyúr
válasz
adamvarga013 #76815 üzenetére
úgy tudom igen, de majd megerősíti (elvileg itt van a fórumon)
-
adamvarga013
csendes tag
Sziasztok! A SimTechCool már megszűnt? A weboldal még aktív, de időpontot nem enged foglalni és a közösségi felületeken sincs már aktivitás
-
JulesTS
addikt
Kis fana driver/firmware/app/fanalab tapasztalat. Van egy ilyen CDO-m, hogy a drivernek/firmware-nek a legfrissebbnek kell lennie, néha még akkor is, ha éppen beta az az új dolog.
Már egy ideje a Fana App-ot és a hozzá való driver/firmware-t használom. Eddig aránylag probléma mentesen működött is, kivéve a pereceken lévő ledek programozhatósága, mert az csak a Fanalabbal megy.
Nemrég frissítettem a legújabb verzióra és nem tűnt rossznak ez se, amíg ki nem próbáltam a Rally modulos perecemmel. Mivel a gombokon lévő ledek sötétek voltak fel se tűnt, hogy nem működnek, amíg meg nem nyomtam rajta egy gombot és nem történt semmi, de még a "setup" gomb se amivel a menü jön elő. Mivel nem volt fontos az a gombnyomás használtam tovább és egyszercsak működött megint a gomb. Aztán prá perc múlva megint nem...
Szóval a Rally modul ciklikusan működik-nem működik az új (valószínűleg bázis/qr firmware) miatt.
A vége az lett, hogy berágtam és felraktam 455-ös drivert, downgrade-eltem a firmware-t és felraktam a hozzá való Fanalab-ot. -
dom1n0
őstag
válasz
PapírVilla #76792 üzenetére
Van egyébként Opensource DIY övfeszítő is, nézegetve az alkatrészlistát nem tűnik megrázó dolognak anyagilag. [link]
-
dom1n0
őstag
válasz
IntelKiller7 #76808 üzenetére
Wow, igen. Kérdés ezzel az áfa+vám is levan tudva vajh?
-
dom1n0
őstag
Köszi, nagyjából én is idáig jutottam el, meg addig, hogy azért milliókat nem locsolnék el rá.
Ezért az SFX-100 még mindig nagyon csalogató, árulnak komplett szetteket Alin
Kicsit drágábban 150-es -
biker
nagyúr
válasz
dom1n0 #76803 üzenetére
ezeknél az ár a
- teherbírás
- max út
- max sebesség
trióból áll összeAz SF-100 100mm-es úttal rendelkezik, így ha középen megáll, +-40mm-t enged a rendszer a +10mm a felkoppanásig küszöb, ez egy 1,5m hosszú cockpiten 80mm az kb 10fok
van full eco kivitel 40mm úttala qrva drága szettek 200-250mm-es úttal rendelkeznek, de van ami többet is tud.
-
-
dom1n0
őstag
Kérdés mik az igények, mennyire ad többet az. Megnéztem az elmúlt időben jópár órányi videót, merre érdemes elindulnom, de számomra pályaautóhoz és repcsihez a linkelt megoldás eddig a befutó, vagy ha nagyon rámjön az opensource fanatikus, akkor az sfx-100, van előnye-hátránya mindkettőnek.
Az sfx-100 megáll 1500 euro körül és mozgatja az egész riget amit ráraksz .Zsozsa: nem gond nekem abszolút, csak fura nekem a szokásos Handrasos nagyotmondás, hogy így fizika, úgy kanyarodás, érezzem a G erőket. Aztán GT7...
-
biker
nagyúr
válasz
dom1n0 #76799 üzenetére
a 3 tengelyes nem tudja az emelést (rallyban a jump effekt) nem véletlen 2,5tengelyesnek szokás mondani, a 2500€ meg kb a székmozgató nem a sim mozgató
a jó D-box motion szettek 5-8.000€ sávban mozognak, de 10.000€ feletti árcimke is van, ha nehéz monitort is rárakod, és te is testes vagy, nem elég a 150kg terhelhetőségű
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Azonnali notebookos kérdések órája
- További aktív témák...
- Asus STRIX GTX 1080 Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - DDR5 - i5-14400F - RTX 4060Ti - 16GB RAM - 1TB SSD -www.olcsogamerpc.hu
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- AKCIÓ - INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - i5-12400F - RTX 5060Ti - 16GB RAM -1TB SSD -www.olcsogamerpc.hu
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- Robbanj a jövőbe egy új Ryzen 7 5800X-szel! Kamatmentes rèszletre is!!
- LG 65QNED86T / 65" - 164 cm QNED / 4K UHD / 120Hz & 3ms / HDR 10 Pro / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- HGST HUH721010AL5200 10TB 7.2k SAS HDD, DELL branded, nettó 38000Ft + ÁFA, 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest