Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
András12345
#1998
üzenetére
Jelenleg halott, de ezzel talán életre kel, idővel jönni fog az összes tcr kocsi is, szerintem ez a kollaborációs megoldás jó irány, pl F4, Indycar és a tcr is.
Én mennék szívesen tcr versenyeket, sok évvel ezelőtt R3E-ben nagyon élveztem őket
-
anulu
félisten
biztos, hogy le van írva valahol, csak nem találtam meg...
NIS-nél a bajnokság pontszámításába mind a 36 verseny beleszámít, vagy ha nem, akkor mennyi? van pár pálya (COTA, Sonoma, Chicago Street meg még 2-3), ami nincs meg és igazából ha lehet skipelni, akkor meg is tenném, mmint ha a számítás engedi...
ma este "Viva Las Vegas!"

az első 2 futam katasztrófája (Daytona 18., Atlanta 22. hely, 2k SoF) után az önbizalmamnak is jót tenne egy értelmes (Top 10) eredmény :S
-
TCR megállapodást kötött az iRacingel, egy hosszú távú szerződés keretében a jelenlegi 4 kocsival és átnevezett sorozattal TCR néven, jó az irány

-
-Rolika-
senior tag
Azt hiszem ha csak a SOF-ot nézzük, akkor ez volt a legjobb versenyem.
[kép] -
Azt hiszem 1-2 évvel ezelőtti GT3 ligában akartam indulni, nem tudom már, hogy ugyanezen név alatt szervezték-e de azt hiszem ugyanez volt, a lényeg, hogy még el sem kezdődött a bajnokság, még a warm up verseny sem ment le, kb 2 héttel előtte voltunk és leadtam a nevezésem a GT3-as mercivel ,akkor jött ki az EVO, mentem pár kört aztán rájöttem ,hogy inkább mégiscsak a BMW-vel mennék, írtam a szervezőknek ,hogy szeretnék kocsit váltani, lévén, hogy hetekkel az egész előtt vagyunk most mi baj lehet belőle.
A szervezők vissza írtak ,hogy oké akkor jöhetek másik kocsival mivel még tényleg nem befolyásol semmit, le is cseréltem a kocsit majd felmentem a gyak szerverre már az új kocsival és elkezdtem körözni, no erre a jó szittya magyar nberek fellázadva rohantak a szervezőkhöz és kezdtek el ekézni ,hogy én miért csalok, meg ,hogy mit képzelünk stb stb, ezt egészen addig tolták amíg rám nem írtak a szervezők, hogy akkor bocsi de mégsem jöhetek azzal a kocsival mert nem változtathatom meg, mondom oké lenne ez ha már folyna a bajnokság no de most hetekkel a kezdete előtt vagyunk.Szóval ez a beleütöm az orrom más dolgába, szart kavarok és sírok meg hisztizek mint egy óvodás, ez geci undorító volt, töröltem is inkább a jelentkezésem, ott fogadtam meg ,hogy én nem foglalkozok többet magyarokkal.
Külföldi ligákban sosem indultam, nem tudok róla véleményt mondani.
-
asb88
tag
válasz
pRoject22
#1991
üzenetére
Én nem tartom jobbnak vagy rosszabbnak, mint mást. Amilyen nagy és változatos mezőnnyel rendelkezett legutóbb a VSR, törvényszerű, hogy nem fog koccanások nélkül végigmenni mindenki. Szvsz a közvetítés ténye miatt benne van 1-2 túlvállalás és mindig van pár új jelentkező akinek el kell magyarázni néhány olyan dolgot amit triviálisnak gondolunk, de összességében megadja azt a pluszt amit jelent egy public futamhoz képest. Nekem ez nagy pluszt ad, hogy egy hiba esetén nem az van, hogy majd 2 órával később próbálkozom a következő sessionben, hanem eldobtam egy futamot és majd próbálkozhatok jövő héten. Most benn vagyok egy TCR bajnokságban és ott kisebb mezőnyben több eseményt vizsgálnak a futam után. Protestelni itt is lehet, nemcsak public-ban és korrektül intézik.
A magatartást tekintve sajnos legutóbb tényleg túl toxkiussá vált 1-1 futam után a hangulat, de szerencsére ez sem általános jelenség és csak néhány indulóhoz köthető. A szervezők részéről megvolt a figyelmeztetés és szükség esetben az 1 hetes némítás is. Public-on még durvább dolgokba futottam bele, szóval ez közel sem magyarosch jelenség. Igen emocionális tud lenni egy-egy latin ajkú kolléga, Nascarnál pedig az amcsik külön kasztot képviselnek a toxikusság tekintetében.
Meggyőzni nem szeretnék senkit, pláne nem megmondani, hogy ki hol induljon, de nem egy élvezetes futamom volt már és a fejlődésben is segít, motivál. Komoly szervezői munka van és azért nem kis teljesítmény ez, hogy ilyen rendszerességgel összejön egy ekkora magyar mezőny, ez pedig mindenképp értékelendő.
-
válasz
csucsu52
#1987
üzenetére
Megmondom őszintén, hogy szerintem egy ilyen liga rosszabb mint egy sima iR official verseny, néztem annó pár fordulót de a komplett élmezőnynek full vérre ment, úgy baszkodták ki egymást ahogy tudták utána meg fórumon vagy dc csatin ment az anyázás, én ezért nem foglalkozok már magyarokkal meg nem ligázok, inkább megyek sima versenyt ha meg kilök akkor protest és levan zárva.
-
-Rolika-
senior tag
válasz
pRoject22
#1986
üzenetére
Engem mostanában elkerülnek a kamikázék
pedig c-ben tolom gt4-el.
Hétfőn futottam életem versenyét Hungaroringen egy elbaltázott időmérő után. Sikerül "megcsípnem" egy 20. helyet, mert nem tudtam tiszta kört menni
Amikor megláttam, hogy milyen idővel voltak előttem, akkor vertem igazán a fejemet. Aztán végülis 20-ról behúztam a wint, kb 10mp előnnyel.Viszont lenne is egy kérdésem.
Elég sok nálam a mikro lag. Szerintem a gépem elég lenne hozzá(profilomnál minden ott van) tudnátok esetleg segíteni, hogy mi lehetne az a beállítás ami ezt okozhatja?(lehet az Nvidia beállítások között sem minden frankó) -
Most mentem egy GTE / NürGP-t, 17-es grid qual 5. hely majd verseny 4. hely, azért a 4. helyért úgy kellett megdolgoznom, hogy kb a 8. körben előztem meg a 4. embert és ő meg végig 4-5 tizedre volt mögöttem, sosem volt agyatlan és próbálkozott kamikaze módon mivel én is tisztán előztem meg, ritka csaták egyike amikor verseny után gr mate stb üziváltások nem anyázás, de jó futam volt jézusom
-
anulu
félisten
válasz
András12345
#1984
üzenetére
just superspeedway things...

-
András12345
aktív tag
Nos ez a verseny pont olyan förtelmes volt mint amire számítottam
első pitkor kaptam egy sg40-et, aztán jött egy sárga, vissza tudtam menni a körömbe lucky doggal, majd valamelyik barom rámhúzta, front és futómű sérülés, 6 perc javítás, +5 kör amiből lett +6 később, mert minden restartnál hátra küldött a mezőny végébe. Itt osszealltunk egy 5-ös fogatba, elöl mentem, tolt a srác végig 35 körön át, majd egyszer gondolt egyet az iracing és adott egy 4x-et a kb. 100. minimális kontaktra toláskor (eddig 12x)...
Majd kb a 197. körben megint rendesen összeb*sztak, kiszakadt a jobb első kerék, 16x eddig, majd mire észrevettem hogy nem kanyarodik az autó, mikor mentem volna vissza pályára, a sérülés miatt ,sikeresen lementem a fűbe hogy meglegyen a 17. X is, és kapjak megint egy stop and go-t. Itt kiléptem
-
anulu
félisten
válasz
András12345
#1982
üzenetére
T1/T2 dőlése meg lett növelve, 1,5-es padlógázas superspeedway lett. ugyanúgy csak gáz elvétel van, viszont nagyon hulladék a pit entry, úgyhogy zöld zászlós boxkiáálásnál akkor is jó eséllyel összetöri az ember magát vagy speeding penalty-t kap, ha égen-földön senki más nincs.
-
anulu
félisten
válasz
András12345
#1978
üzenetére
nálam 4 brutális baleset kivédés volt, abból 2-nél kaptam 4x-et, pedig visszajátszás alapján a kezem azért odafért volna a 2 autó közé mindkétszer. netcode
kevesebb x-nek örültem volna, főleg úgy, hogy a B4.0-ra hajtok (3.61 a futam után). másrészt a köv futam Atlanta lesz, amitől előre félek. :S -
András12345
aktív tag
válasz
drsanya
#1979
üzenetére
Baromira nem, ugyanolyan random.
Pedig ez a verseny pont a frissítés után volt, amiben állítólag ezen javítottak.
Emellett a tegnapi Xfinity versenyen egyszer konkrétan nekem löktek egy autót oldalról, lepattant rólam, és forgott a fél mezőny mögöttem, az meg x0... Ki érti ezt
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#1978
üzenetére
Ezek szerint nem igazán sikerült jól a fantomütközések javítása? Mentem két futamot én is de szerencsére nem volt lehetőségem "kipróbálni"

-
András12345
aktív tag
Lehet hogy ma este 8-kor, vagy szombat délután megpróbálom az Open-t, bár tartok tőle, nem szeretem a superspeedwayeket, mert kivédhetetlen hogy épp szarrá törnek-e vagy sem...
Mentem egy Nextgen 70 köröset tegnapelőtt, x20 volt a vége, abből kétszer elmentem kiforgott autó mellett, és a semmire adott x4-eket, a másik három alkalommal meg összetörtek.
Tegnap egy Xfinity 60 körös verseny volt x8, kétszer törtek össze, abból egy 30 sec javítás volt csak, viszont a másik meatball is volt, mert minek lassítani, ha előtted már négy autó van összeakadva már másodpercek óta, keresztbe-kasul, így telibevert egy barom, és kiszakadt a jobb első kerék...Jól láttam hogy a 200 körre összesen x25 a max incidenspont, és utána DSQ?
-
anulu
félisten
ahhoz képest, amekkora sh*tshow-k szoktak lenne a Daytona és Dega futamaim, nem lett rossz... 18. hely 9 kör hátrányban
103. körben belepaszíroztak a falba T1 után, meatball, 10 perc helyben járás
. pluszos safety (14/17x) és irating így is meglett, de eredendően úgy álltam a dologhoz, hogy Top10-en kívül csalódás. -
anulu
félisten
ma este a NIS megkezdődik a Daytona 500-al. rajtam kívül innen jön még valaki? amennyiben igen, akkor nagyon sok sikert és a "Big One" sikeres dodge-olását kívánom!

ha csak én, akkor csak annyit kérnék, hogy szurkoljatok a lelki békémért

-
JulesTS
addikt
Szétválik a Road licensz külön forma és GT liszenszre:
https://www.iracing.com/iracing-to-split-road-license-type-into-sports-car-and-formula-licenses-for-2024-season-2/ -
-Rolika-
senior tag
válasz
pRoject22
#1964
üzenetére
Az a baj, h ez az iracing-vr-4080 kombó nem túl gyakori. Ezért tettem fel itt a kérdést.

Amúgy teljesen frankó a kép, csak kíváncsi lennék mik a beállítások másnál.
Ha esetleg majd legközelebb amikor elndítod az iRacinget, megtennéd, hogy csinálsz egy screenshotot a grafikai beállításaidról? -
-
-Rolika-
senior tag
Valaki játszik esetleg VR-ban 3090-4080-4070ti kártyával? A grafikai beállításokra lennék kíváncsi.

-
kzolee216
senior tag
Sziasztok!
Tegnap kezdtem bele a játékba és eddig nagyon bejött. Class D-ben vagyok most. A kérdésem, hogy szerintetel melyik pálya, autó éri meg a legjobban ezen a szinten? (Road-ban versenyzek)
Köszi.
-
asb88
tag
Sziasztok! Lesz ma egy fun verseny, puszta szórakozásból. 3x15 perc Pro2 Lite kocsival.
Pálya: Hockenheim valamelyik test pályája, sorsolás után dől el verseny előtt fél órával.
19:00-20:10 - szabadedzés
20:10-20:20 - időmérő
20:20-21:05 - 3x15 perc versenyCsatlakozni itt tudtok: https://members.iracing.com/membersite/member/LeagueView.do?league=3642
Ligák között lesz elérhető a szerver. Versenyhez kapcsolódó
DC: https://discord.gg/EqE8x6FB -
Lanash
senior tag
Gratula srácok, le a kalappal
Szerintem nem a helyezés a lényeg egy ilyen versenyen hanem, hogy végig tudtátok csinálni. Nagyon fárasztó még nézni is és ti versenyeztetek. Állandó koncentráció, Multi class. Szinte biztos, hogy én soha nem lennék képes erre. -
-Rolika-
senior tag
Le a kalappal srácok annak aki végig tolta

Nekem múltkor az is elég volt amikor Pénzes Dávidék 6 órás ACC versenyét hemperegve végignéztem
A multiclass nagyon figyelős még egy 30 perces versenyen is. -
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#1948
üzenetére
Egyetértek, úgy volt, hogy az utolsó 4 etap az enyém. 3 volt a standard, mondták a fiúk le kéne nyomni a végét. Mondom oké, de aztán kérdezte Bence, hogy maradok e. Mondtam inkább nem, így kiszálltam. Az elején még oké lett volna, de 21 óra után össz vissz 3 óra alvással nem akartam egy 4. hibát is összeszedni, főleg úgy, hogy rezgett a léc a 100x-re.
DiszNóÓl:
Igen, mi voltunk azok
-
András12345
aktív tag
Mi most hatan mentünk egy csapatban, de volt hogy (még ACC-ben) csak 4 fővel indultunk. Az kicsit húzósabb volt.
Most mindenki duplastinteket ment, kb másfél óra, és utána váltás. Sztem egyhuzamban két óránál sokkal többet nagyon nehéz lenne végigkoncentrálni. -
Mbru
tag
Emelem én is kalapom mindenki előtt aki elindult a versenyen. Nem semmi. Nekem a 30 -40 perces versenyek is fárasztóak. Több órát kibírni és próbálni hiba nélkül menni
-
drsanya
aktív tag
válasz
-Rolika-
#1943
üzenetére
Min 2 max 16 driver mehet. Mi 4-en voltunk és 3 etaponként váltottuk egymást. Nagyon elfáradtam a végére, többek között ezért is hibáztam 3-at is a végén. De egy ilyet végigtolni csak szenvedéllyel és szeretettel lehet, meg némi kávéval
. A váltások nagyon egyszerűek. Van csapat, ahová be vagyunk rakva mint játékosok. Aki nevez a csapat nevében, az hozzáadja nevezés után a fix játékosokat, így a kijelöltek automatikusan nevezve vannak. Nekünk annyi a dolgunk, hogy belépünk abba a session-be, ahol a csapat versenyzik. Boxkiállásnál pedig aki kiszáll az nyom egy esc-et, a másik pedig a Race-t és kész is a csere. Abban az esetben, ahol a szabályok kimondják, hogy tankolás-kerékcsere-pilótacsere egyszerre megengedett, akkor nem okoz még időveszteséget sem. Ahol pedig nem lehet ezeket egyszerre ott hozzájön asszem +30mp a pilótacseréhez. -
-Rolika-
senior tag
Egy ilyen 24 órás versenyt hány fővel toljátok le? Hogy vannak a váltások?
-
biker
nagyúr
Cimbora indult pár sráccal, éjjel aki vezetett, kifagyott a routere, mire valaki felébredt, kaptak 28 kört, ezért feladták

-
válasz
András12345
#1935
üzenetére
Gratula, minden elismerésem annak aki egy ilyet végig csinál, én nem tudnám, márcsak azért sem mert VR-ban megyek aztán úgy kicsit macerás lenne.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#1939
üzenetére
Azok szép előzmények
. -
András12345
aktív tag
válasz
drsanya
#1938
üzenetére
Gratula nektek is

Mi is számolgattuk, hogy ha nem lettek volna a hibák, meg a két baleset kb. top5 vagy akár top3-ban lettünk volna.
Kétszer beleraktak az első kanyarban a gumifalba, kétszer 6+ perc javítás. Egyszer nem lett bepipálva a tankolás, körbe kellett menni másfél literrel a tankban, és újra box. Meg volt egy megcsúszás hideg gumin, box utáni első körben, ahol leszakadt a hátsó szárny, az is egy plusz kiállás volt, 1 perc javítással.
Emellett hozzátartozik hogy a hét közepén találtuk ki, hogy el kéne indulni a versenyen, a csapatból páran sosem mentek még GTP autóval, és emellett csak offline mentek pár kört gyakorlásképp, versenyben, forgalomban semennyit
Ehhez képest örülök hogy egyáltalán végig tudtunk menni 
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#1937
üzenetére
Mi is voltunk, de egy szerencsétlen baleset miatt átmentünk a délután 5-ös versenyre, ott split 3 11. hely, volt pár hibánk nekünk is. Viszont olyan jól működött a taktikánk, hogyha ezek nincsenek, simán top3. K?rvára elfáradtunk de én sok év után végre újra rajthoz álltam és rohadtul élveztük.
-
biker
nagyúr
válasz
András12345
#1935
üzenetére
gratula!
-
B osztályban már kicsit nehezebb, pl eddig az FR 3.5 egész jó volt, mondjuk fényévekkel nehezebb vezetni mint egy F4 vagy F3-at, mióta kijött a Super Formula azóta az FR 3.5 mondhatni kihalt, a Super Formula mégnehezebb mivel ott a turbo ami miatt a lassú kanyarokból a kigyorsítás nagyon nehéz plusz a hátólja papírból van, neked mennek akkor vége a kocsinak.
De B-ben van GTE is, azok elég jó gépek szerintem
-
biker
nagyúr
válasz
András12345
#1930
üzenetére
Cimborám indult, én tegnap egy 45 percesen mentem, túl kicsi ez a pálya két ennyire eltérő osztálynak
A 40. Percben ki is rakott egy lmp miközben csatáztunk mi porsche-k -
András12345
aktív tag
Daytona 24 óráson indult innen valaki? Mi elindultunk a szombat 1-kor indulón Cadillaccal

-
Valamikor még 2015-ben amikor kezdtem az iRacinget, ha csak lehet kerülöm mert elég ha 1x meglöknek és már minuszban vagyok.
De talán a C class F3 ami jó ha a végéből indulsz, gyorsan lehet pozit fogni mert kiütik egymást, én legalábbis amikor a végéből indulok akkor általában bejezem a versenyt, ha megyek qualt akkor általában az első körben kiütnek a hátam mögül 10/8
Valamelyik nap Super formulában a 17. helyről indultam, egy split volt, 0x el lettem a 6. azt hiszem úgy, hogy csak 3-at előztem, a többi simán kibaszta egymást
-
Hello újra A4.99.
Mentem egy F1-et monzán, 4. lettem 0 hibával, de mivel elfelejtettem ,hogy kötelező két fajta gumit használni én meg lenyomtam 2 lággyal ezért hiába lettem 4. levont 90 iRatinget
-
Lanash
senior tag
Sziasztok!
Azt meglehet tudni valahogy, hogy a maintenance ilyenkor meddig tart? -
válasz
lukcsimre
#1917
üzenetére
Miután beléptél a játékba az OpenXr toolkit menüt a Ctrl+F2 ( vagy shift+f2 ) kombóval előhívod és ott tudod a felbontást állítani, Nvidia penelben csinálj külön profilt az iRacingnek a simDX11.exe-nek és ott szintén amit tudsz lőjj be performance-ra, a virtuális valóság előre készített képkockákat állítsd alkalmazás controlled-re illetve ami fontos, hogy az OpenXR.ini-ben a következő sor így álljon:
VisibilityFrameDelay=0
Abban az ini-ben lehet sok teljesítményt fogni pl az árnyékok és a festés felbontás állításával, ha gondolod átköldöm azenyémet némi G2-re igazítással.
-
biker
nagyúr
A tavaszi bajnokságunkra felkészítő minisorozat kiírásra került: [link]
Raceapp jelentkezés: [link]Aki még nem lépett be a FB csoportba, annak:
"Sziasztok!
A tavaszi bajnokságra felkészülve összeraktunk nektek egy mini bajnokságot, amivel letesztelhetjük az iracing és a RaceApp együttműködést, illetve kedvet hozhatunk nektek a tavaszi bajnoksághoz. Maga a bajnokság kiírása még nem publikus, így nem tudható, milyen autóval megyünk.
A minicup ingyenes mx5 autókkal és ingyenes pályákon megy, 3 forduló kéthetente, 2x30p futamok.
Gyertek minél többen! Fontos, kötelező regisztrálni raceappon, ezzel azok, akinek az iracing nem új, de a raceapp igen, azok is belejöhetnek a rendszerbe
Booking password: snsmx5
Livery selector pl nincs, de kötelező rajtszámot választani, mert szabadon választható. Bookingolni kell minden versenyre majd!" -
lukcsimre
csendes tag
Hali!
Végre sikerült mindent belőni, OpenXR, iRacing, összeraktam a cockpitet, beállítottam mindent. És hát ez egészen elképesztő így. Biztos vannak jobb cuccok, de én ezzel most bőven boldog vagyok egyelőre.
Kérdés, a mixed virtual reality cuccnak el kell indulnia akkor is, ha OpenXR-t használok?
Egyelőre csak test driveokat nyomok, hogy szokjam a dolgot és ne dobjam ki a taccsot, eddig egész jól megy.
Majd ki kell próbálnom több autóval is a pályán, mert most szerintem a felbontás egyelőre túl magas, 70 fps körül vagyok így egyedül. -
camaro79
aktív tag
Sziasztok!
van kedvetek ma este (mondjuk 22:00-tol 23:30-ig) Norschleifen Radical SR8-al korozgetni?
nem akarok versenyt, csak egy kis fun vezetest.
csinalok servert.üdv. Zoli
-
lukcsimre
csendes tag
Megvan a G2. Ez gyakorlatilag egy új cucc, még a fólia is rajta van a kontrollereken. Ki is próbáltam, én nagyon rég nem VR-oztam, még nagyon a kezdetekkor próbáltam. De hát ez egészen más világ. Most már csak a cockpitet kell összerakni valamikor, és bejelentkezni iRacingbe. Lehet zargatlak még titeket majd egy kis setupolással.
Még egyszer köszi mindenkinek, nélkületek nem arra ment volna el a pénz, amire kell. Hanem a gyerekekre, feleségre, és egyéb hülyeségekre. -
EMF sugárzás hatásai
Hasonlóan ahhoz, mintha a telefont a füléhez tartaná a beszélgetéshez, a VR-fejhallgatók is tele vannak technológiával , beleértve a LED-képernyőt és a beágyazott érzékelőket, vagy egyes változatoknál maga az okostelefon is.
Egyesek már teljesen vezeték nélküliek , míg mások USB- és/vagy HDMI-kábellel egy nagy teljesítményű számítógéphez kötik a VR-programok streameléséhez.
A vezeték nélküli fejhallgatók és a telefonhoz csatlakoztatott fejhallgatók nagy teljesítményű vezeték nélküli processzorral rendelkeznek , amely elméletileg több EMF-sugárzásnak tenné ki Önt. A számítógéphez vagy konzolhoz csatlakoztatott vezetékes VR fejhallgatók távolabb tartják a VR-feldolgozást a testétől. A headset érzékelői azonban továbbra is adatokat gyűjtenek és küldenek. A HDMI-kábel továbbra is elektromágneses frekvenciákat küld a fejébe.
Függetlenül attól, hogy milyen VR-készlettel rendelkezik, az EMF-sugárzás az agy néhány hüvelyknyi körzetében található .
Számos tanulmány kimutatta, hogy az EMF-sugárzás oxidatív károsodást, DNS-fragmentációt (a rákos daganatok előfutárát) okozhat, és befolyásolja az agyi aktivitást .
Az EMF-ek az agy különböző régióiban fokozott glükóz-anyagcserével járnak.
Az EMF-ek túlaktiválják az érzékeny VGCC-ket (Voltage-Gated Calcium Channels) a sejtekben, amelyek elősegítik a neurotranszmitterek és hormonok felszabadulását . A sejtben a kalciumionok jelentős növekedése oxidatív stresszreakciót is indukál.
Mivel az agyban ilyen magas az anyagcsere, a ROS és az oxidatív károsodás könnyebben történhet, mint más szervekben. Az agy oxidatív károsodása idegrendszeri károsodást okoz, ami az agyi hormonok és a neurotranszmitterek zavarát jelenti. Ez zavart jelent a bélrendszerben, a mentális egészségben, az alvásban, a termékenységben, valamint az agy és a test teljesítményében.Én erről írtam, az EMF sugárzásról, ha a fejeden van az eszköz akkor jobban kivagy ennek téve.
Wifi jel valóban nem olyan erős mint egy 5G telefon de ennek ellenére mégis foglalkoznak egészségügyi szakemberek ezzel a problémával.
-
Moby
veterán
válasz
pRoject22
#1908
üzenetére
>amit a router beküld a fejeden keresztül a VR headsetbe.
A router nem tudja, hogy az a valami a fejden van, a fejeden lévő antenna nem ad(ad, csak kis energiával), hanem vesz. Ergo teljesen mindegy, hogy a fejeden van-e, vagy a másik szobában, ha ott vagy ugyanannyi fog elnyelődni a testedben akkor is, ha épp a notebookoddal torrentezel. A routereken nem irányított antennák vannak, szanaszét szórnak.
-
A microsoft úgy szokta, hogy amikor bejelenti ,hogy ez és az megszűnik akkor utána majd bejelenti ,hogy mi lesz helyette illetve nem szűnik meg a támogatás cak a WMR nem kap több updatet de ettől függetlenül az OpenXR ugyanúgy ott van.
A vezeték nélküli VR-al (amennyiben PC+Wifi ről van streamelve a játék) van egy olyan gond is amiről senki nem beszél és a gyártók is kussolnak róla keményen, ez pedig annak a nagyon erős wifi sugárzásnak az egészségügyi hatása aminek kivan téve a személy aki úgy használja, ezek a wifi jelek ártalmatlanok akkor ha pl van egy router a lakásban és azon mondjuk van 2 TV meg 2 telefon, elenyésző adatmennyiség ehhez képest a VR a fejeden van és telibe oda irányul az a komoly adatmennyiség amit a router beküld a fejeden keresztül a VR headsetbe.
Ezeknek a Wifi eszközöknek átkell esni több olyan teszten is forgalomba hozatal előtt amiben megvan szabva ,hogy az EMF kitettségi határértéken belül kell lenni, nos ezt biztos, hogy nem úgy mérik meg, hogy a fejden keresztül zúzzon a tömény wifi6 jel ami kb olyan erős mintha 50 telefon jel menne ott át.
A Wi-Fi egészségügyi hatásai
Nem jelent egészségügyi kockázatot az otthonában, az iskolákban vagy más, a nyilvánosság számára hozzáférhető helyen lévő Wi-Fi-eszközök rádiófrekvenciás EMF-nek való kitettsége.
Ezeknek az eszközöknek meg kell felelniük a szabványoknak annak biztosítása érdekében, hogy ne lépjék túl a rádiófrekvenciás EMF kitettségi határértékeket.
Míg a Wi-Fi által kibocsátott rádiófrekvenciás EMF egy része elnyelődik a szervezetben, a mennyiség nagymértékben függ a következőktől:
-a jel erőssége
-milyen közel van a teste egy Wi-Fi-kompatibilis eszközhöz
Persze van aki szerint ez nem így van és vígan lehet használni
-
camaro79
aktív tag
nem gondolom, de 2024-ben biztos nem vennék egy olyan HMD-t, aminek a gyártását 2023-ban leállították és 2026-ig supportálják. G1-ről meg nem is beszélve.
Szerettem én is a G2-t, de meg voltak a maga nyűgjei, kezdve a windows mixed reality és a hozzá szükséges erőforrástöbblet...
Szerintem a Q3 a szuper lencséivel sokkal jobb deal most. -
lukcsimre
csendes tag
Ha ez a G2 nem jön össze, mi lenne a következő legjobb választás iRacinghez (használt)? Írtam a G2 eladónak, de sajna válasz nem jön.
4070et tegnap megrendeltem, köszi mindenkinek az eddigi segítséget. -
válasz
lukcsimre
#1900
üzenetére
A G2-nek a felbontása valamivel jobb ergo a kép élesebb viszont a Q2 nek meg egy kicsit nagyobb a sweet spot, a sweet spot-nak nevezzük azt a részt a lencse közepén ami éles, kezdő VR-osok szoktak abba a hibába esni ,hogy megveszik a VR-t majd csodálkoznak, hogy a kép nem olyan éles mint monitoron.
Szóval a G2 az natív vezetékes kapcsolattal csatlakozik a Q2 meg vezeték nélkül wifi-vel amihez még külön kell babrálni egy külső progiban a Virtual Desktop-ban, persze kötheted be usbc-vel is de akkor sem lesz nativ mert az adatátviteli sebesség kevés.
A G2-nek a sweet spot nem olyan jó, mondjuk a vélemények megoszlanak, függ a fej formától is, hogy mennyire tudod jól az arcodra helyezni, nekem pl a G2-vel a sweet spot a képernyő közepe volt olyan 30-40%.
Új hozzászólás Aktív témák
- Path of Exile (ARPG)
- Kutyának sem kellenek a 8 GB-os VGA-k?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Automobilista 2
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 15 Pro Max, független, megvigyázott, karcmentes állapotban
- Jamo S 805 front hangfal+ center
- HP ZBOOK Firefly 16 G10 /i7-1355U/16GB/1 TB SSD/FHD+/IPS/NVIDIA 4 GB/Gari
- Dell U3423WE 4K ívelt monitor
- KIVÉTELES áron eladó HP ZBOOK STUDIO 15 G7 WORKSTATION! 7-10850H/32GB/256 SSD/NVIDIA T2000 4GB/GARI
- AKCIÓ!!! RITKASÁG! Microsoft Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
- Hp Zbook 15 G5 15,6" FHD/ i7-8850H, 32GB, 512GB SSD, Quadro P2000, Magyar- Win11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Phone 9 Pro 16GB/512GB telefon garanciával hibátlan működéssel
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC-Számítógép! I9 11900K / RTX 3090 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

. Mondjuk időm nem lesz több ezután se, de hátha.
Amikor megláttam, hogy milyen idővel voltak előttem, akkor vertem igazán a fejemet. Aztán végülis 20-ról behúztam a wint, kb 10mp előnnyel.
első pitkor kaptam egy sg40-et, aztán jött egy sárga, vissza tudtam menni a körömbe lucky doggal, majd valamelyik barom rámhúzta, front és futómű sérülés, 6 perc javítás, +5 kör amiből lett +6 később, mert minden restartnál hátra küldött a mezőny végébe. Itt osszealltunk egy 5-ös fogatba, elöl mentem, tolt a srác végig 35 körön át, majd egyszer gondolt egyet az iracing és adott egy 4x-et a kb. 100. minimális kontaktra toláskor (eddig 12x)...
kevesebb x-nek örültem volna, főleg úgy, hogy a B4.0-ra hajtok (3.61 a futam után). másrészt a köv futam Atlanta lesz, amitől előre félek. :S



