Új hozzászólás Aktív témák
-
András12345
aktív tag
Persze, a többi sim sem tökéletes, sőt...
Egyedül azért LMU-zok, mert ott jó vezetni az autókat. Abban is van egy csomó hiba, meg probléma, de maga az hogy hogyan működik az autók fizikája, a gumimodell, stb. a legfontosabb szerintem. Mindkét pilótacserés eventet is lenyomtuk, az is működik, bár még 1-2 funkció ki volt kapcsolva, pl. a csapattárs nem tudott állítani a box menün, az aktuális pilótának kellett magának, mint ACC-ben, de ez egy ilyen minimális dolog szerintem.Iracingben egyszerűen rossz élmény menni ezekkel, sőt a "régi" gumimodellt használó autókkal főleg...
És emiatt volt extra nagy csalódás amit kihoztak belőle baromi hosszú beetetési idő után.Raceroomot nem ismerem, AC max arra jó hogy offline szétmodolt játékkal gurulgass. ACC meg egy igazi rakás szar a borzadvány FFB-jével, és a nemlétező lengéscsillapító fizikájával együtt... Ott egyedül a gumikezelés, nyomás állítás, fékkel való hőmérsékleti összhang, grain, blister ami talán egyedülállóan jó, ezt hiányolom is a többi simből, de azon kívül kuka számomra az egész...
-
András12345
aktív tag
Lehet hogy már írtam ide erről, de az a véleményem 3 év iracing után hogy a frissítések nagyrésze egy összecsapott teszteletlen szemét, amit utólag, jó esetben 3 hónap alatt, rossz esetben egy év alatt, vagy soha nem foltozgatnak valamennyire...
Emellett extra elszomorító tényező, hogy a bevételük sokszorosa az összes konkurens simek bevételénél összeadva is.Nyomják le a torkunkon hogy milyen sokat és keményen dolgoznak, és ez messze a legrealisztikusabb sim ami valaha létezett. Közben egy vicc az egész. 3 év alatt egyedül ami értékelhető frissítés volt az az eső maga, és hogy ki tudod hordani a kavicsot az útra. Ez tényleg ad a realizmushoz.
Ellenben...
GTP vezethetetlen volt esőben. Kellett nekik egy év hogy ne legyen abszurd, csak nettó irrealisztikus Most sem az igazi, de sikerült annyira befoltozniuk hogy ne öljön meg egy tócsa ha hozzáérsz 60km/h-val"Új" gumimodellek, ugyanúgy csinálják azt hogy megcsúszol, elmelegszik a felülete, aztán egy bevásárlókocsiban ülsz fél percig. De legalább (ami eddig nem volt) hidegen ugyanolyan ostoba mód forogsz meg mindenféle visszajelzés nélkül mint az eső bevezetésekor (ez GTP-re igaz főleg) Magyarul ez nem egy új gumimodell, hanem a régit paraméterezgették át, és előadták a mártírt hogy mennyit dolgoztak, és ez a legrealisztikusabb gumi ami valaha volt és lesz (köze nincs hozzá)
GT3 gumi szintén ugyanez, némileg máshogy paraméterezve.
Alapvetően az egész fizikája el van cseszve, mert ahogy elindulsz hideg gumin az eleje gyorsabban melegszik. Egy 600 lóerős hátsókerekes autón
. Aztán gondol egyet és elveszti a hátulja a tapadást, és forogsz, megint csak, minden visszajelzés, vagy bármiféle átmenet nélkül.
Ilyet versenyautó nem csinál hideg gumin... Az első tengelyen lesz kevesebb tapadás, tolja az orrát a végtelenségig ha gyorsabban mész be a kanyarban, mint amit a tapadás megenged, nem betapad az eleje, és piruettezel...Az FFB egy trágya 6x60Hz-es fake 360Hz. Egy ember által megírt (Marvin) app jobb, élesebb FFB-t eredményez, mint amin "olyan keményen" dolgoznak évek óta.
Grafikailag olyan amilyen, ezer éves textúrák a régi pályákon. Az újakon kinéz már valahogy, viszont LMU-hoz képest, ami lényegesen jobban néz ki, sokkal kevesebb FPS-em van.
Emellett mióta hozzányúltak a fényekhez, ha nem full napsütés van, akkor olyan fakó mintha ködben mennél. Ja és egy filtert is használok, hogy az alap fakóság ne legyen olyan szembetűnő...Nagy nehezen "megoldották" a GTP hybrid modelljét, avagy belockolták balancedra, 50% akksi a target, az alatt nem deployol, ha felette vagy igen. Semmit nem tudsz állítani, és a kemény munka kimerült abban hogy végre nem erősebb az autó ha megy a deploy... Jár a keksz... Virtual energy minek? Imsában nincs is... Ja de, van
#mostrealisticsim
Ja és a Ferrari 200KW maximum deployát limitálták 100KW-ra
Annyit nem tudnak megoldani, hogy ne legyen maximálisan limitált autótípus egy szériában. Kivették az Audi GT3-at Imsából, hogy az Aston beférjen. Ez 2005-ben oké. Csak eltelt 20 év...
Ehhez hozzájön hogy stewarding nem létezik. Az nem stewarding, hogy valakit beleraksz a falba és kapsz egy ejnyebejnye emailt. Esetleg ha ezt sorozatosan csinálod egy hétig, lehet kapsz egy hetes bant? Egyszerűen elképesztő...
És akkor itt van ez az "új" UI, ami egyáltalán nem új, hanem kapott egy skint, meg pár dolgot át tudsz méretezni, vagy a replay bart mozgathatod? Másfél éve mutogatják, hogy "keményen dolgozunk rajta"... Ez már tényleg a szánalmas kategória...
Még valószínűleg volt pár dolog az évek alatt, ami így hirtelen reggel nem jut eszembe, de remélem elég lesz...
-
-Rolika-
senior tag
Iracingben 2 csapatot csináltam(b.lf.sz voltam) és valószínűleg ez kevert be a tradingpaints weblapon, mert eddig nem volt ott ez a csapat opció. De most sikerült beállítani.
Köszi
Holnap a 7 órásin tervezem az indulást. Remélem lesz sok split és nem jóval erősebb mezőnyben kell indulni
-
JulesTS
addikt
Fanalabbal teljesen jóban van. Iracingban ki kell kapcsolni az FFB-t, a Maira telemetriából dolgozik, állítólag nincs késés az FFB-ben. Van olyan beállítása, hogy ha nem fut az iRacing, akkor nem nyúl az FFB-hez, így ha véletlenül fut a Maira, de mással játszol, akkor nem zavar be. De én azért csak akkor futtatom, ha iRacing is megy.
Autókhoz (vagy pályákhoz is) tud külön beállítást menteni. -
JulesTS
addikt
Marvint kipróbáltad már?
https://herboldracing.com/marvins-awesome-iracing-app-maira/ -
-
bardi
senior tag
Akkor legalább azt megúsztam. Nagyon jó egy ötödik helyet bukni egy ilyen miatt.
Kíváncsi vagyok az óvásnak lesz e eredménye, a verseny után más is panaszkodott rá. Talán ha többen is óvjuk, bannolják vagy valami, csatoltam 3 replay fájlt. Ez egyszerű figyelmetlenségen erősen túlmutatott... -
DiszNóÓl
senior tag
[link] első lekörözésnél nekem jött egyből 8xel kezdtem mert szerintem a második lmp3 is telibevert, utána meg ismét [link] itt biztos én is hibáztam de akkor már elég ideges voltam, azóta elő se vettem a kormányt
ha pedig Balazsinra írtad, előtte elég sokat megy mindig addigra többnyire kiég szerintem aztán ez lesz belőle, meg akinek nem tetszik a stílusa az direkt felbassza mert szereti látni ahogy veri a széket és ennyi, lehet sokan ezt csinálják csak sose derül ki mert nem streamel
#2895biker ez csak egy eset amire kivételesen emlékeztem de szerintem az összes versenyről lehetne ilyet találni és még büszke is magára az azért kemény
-
bardi
senior tag
76 ott nyíl egyenesen megy a pálya irányába, elkezdi beforgatni, és csodálkozik

Egyik héten skip barberben futottam össze egy hasonló gyökérrel, ugyan így road atlanta, akárhányszor egymás mellett mentünk, már az egyenesben nekem jött, miközben nyíl egyenesen mentem. Azokon a versenyeken simán volt 5-10 tiszta előzésem (miután kibaszott a pályáról, és zárkózhattam fel újra), ő volt az egyetlen, akivel mindig kontakt volt.
Utolsó versenyen már a rajt után kezdte, akkor végre ő húzta a rövidebbet és első kanyarban elrepült, végre volt egy tiszta futamom
Amúgy ti mit csináltok, ha egyértelműen egymás mellett mentek, már a vonalon mentek, nincsen több hely, de az ellenfél még terelne tovább?
-
DiszNóÓl
senior tag
így vezeti le a feszültséget, lenyugszik megnézi utána aztán kész, nem mindenki ül nyugodtan mikor összetöri a kocsiját. főleg amikor direkt kibasszák...
#2883adrian360 hát ha nem is vadásztak rá de... amikor a sokadik ilyen van nálad is felmenne a pumpa
[link] [link]Engem egy versenyben 2x is a pénzes lökött ki látszott is hogy deformálodik a kasztni, de ő azt mondta nem ért hozzám xd de mégse mentem oda ugatni vagy kövi versenyen kilökni
-
#214
aktív tag
Nem ipari hálózatok mellett semmi sem jobb, csak egy autós szimben ez jobban kijön, mint mondjuk egy FPS-ben. Amúgy a nagy számok törvénye alapján a netcode annyiszor büntet, mint jutalmaz, csak utóbbit hajlamosak vagyunk kevésbé észrevenni. Holott rengeteg ilyen videó is létezik.
-
Jahh a fanboi attitűdöd sérti, hogy vissza mentem LMU-ba?
Végülis az iR-ben nincs ilyen, ehhez hasonló videókkal van teli a youtube, és az LMU egy kis költségvetésű csapat early access programja így az ilyenek ( én eddig nem tapasztaltam ) beleférnek míg az iR évek óta kint van kismillió dollárt beszednek és nincsenek előrébb.
A további fanboi cuccokat meg pls ne nekem mert nem fogok már reagálni.
-
adrian360
őstag
mindegyik autóval ezt csinálja ? nekem most elindult. de volt korábban hogy ment rendesen a teszt drive, de ha next gen autót próbáltam, akkor fixen kifagyott, minden más meg simán ment. talán köze lehet ahhoz hogy milyen patchet kapott előzöleg a kocsi, mert a tesztdrive-on legalábbis régebben mindig egyel korábbi verzió futott.
-
#214
aktív tag
Puskáztam, csak találtam egy időjárás specifikusat.
[link]
Eszerint a következő szintek vannak:
Dry, Mostly Dry, Very Lightly Wet, Lightly Wet, Moderately Wet, Very Wet, Extremely WetIgazából menni kell esőben, aztán a vezetési tapasztalat megjön. A radar olvasásához meg látni kell több versenyt, hogy összeálljon kép. Az autóban ülve már úgysem fogunk tudni olyan hatékonyan mérnökölni, mint amikor a pilóta fülére rámondják az időjárást percre pontosan.
-
#214
aktív tag
Részemről így rendben van.

Ha esetleg nem kész dashboardon keresztül érdekel, akkor SimHubban a
[GameRawData.Telemetry.TrackWetness]ad vissza egy 6-os skálát (1-száraz, 6- erősen vízáztatott), ezt esetleg lehet személyreszabni, tesztelni vele. Illetve még a[GameRawData.Telemetry.Precipitation]tartozhat ide, de leírás alapján ez nem éppen logikusan működik. -
-Rolika-
senior tag
Nekem akkor ott nagyon úgy tűnt, hogy az én mozgásomra reagált a balra húzódással.
Köszi, hogy megnézted.
v2: rossz volt a fogalmazás. Nem rám húzta, hanem elém. De persze, ezért tettem ide be, hogy más is lássa. Ma már valszeg nem így csinálnám. Eszembe sem volt amúgy kilökni. -
#214
aktív tag
Szuper volt a futam, köszi a szervezést!
A rajt egészen érdekes volt, láttam a streamedben te is furcsálltad. Hagyományos multi class rajtot akartam, hagyva helyet a GT3 után, de amint lemaradtam a Tiergarten környékén, szólt a spotter, hogy érjem utol az előttem menőt.
Az sem segített, hogy belenézve a tükörbe mögöttem is volt GT3. Ha van rá opció megfontolnám a kategória bontást az éles versenyekre.
De új beállóként nem szeretném megmondani, na meg hagyományos pályákon már nem sokszor fogom szerintem a mezőnyt felvezetni.
-
Amantius
senior tag
Köszönöm!
Még korán van, de van sejtés, hogy mennyi jelentkezőre lehet számítani? Azért kérdezem, mert pont úgy jön ki, hogy minden második futamon ügyeletes vagyok (mert négy hetente rám jut, pont most is), így előfordulhat olyan, hogy pont nem tudok elindulni, vagy félbe kell hagynom a futamot. Az esély kicsi, de volt már rá példa. Mástól nem akarom elvenni a helyet. -
#214
aktív tag
A stratégia része világos, persze.
A 7 körhöz meg felcsaptam a Garage61-et, megnéztem a top pilóták köreit (9 perc eleje). Átlag 13 literrel elmennek, van, hogy beleszalad 13,3 literbe, de nem nagyon láttam 13,5-nél nagyobb értéket. Az még a legrosszabb esetben is 94,5 literes fogyasztás 7 körre, a GT4 Mercinek meg 97 literes a tankja.
Amúgy ránéztem még pár korábbi futamra, voltak, akik 7 körös stinteket toltak pl. 6 óráson. -
Lanash
senior tag
Ne haragudj, de ez olyan Lac-coo-s hozzászólás volt. Ha megnézted volna a videót akkor tudnád, hogy vannak benne köridő összehasonlítások is. Nem csak az ő köre szerepel, van aki jobb nála és vizes/nedves pályán olyat megy mint szárazon senki. Én nem akarok belédállni, közelében sincs a tudásom és a tapasztalatom a tiedhez, de azért mert kezdő vagy, kérlek ne harapj
-
#214
aktív tag
Talán ez a legjobb reddit poszt a témában, Jimmy is hivatkozza.
A srác összehasonlított pár IRL és iRacinges kört és irreális sebességkülönbség jött ki. Röviden a játékbeli GTP nagyjából ugyanazokon a kanyarpontokon 60-70 km/h-val gyorsabb, mint egy valós autó. Ez kijön köridőben is, jelenleg 3:15 környékét tudja egy játékbeli GTP Le Mansban, míg a tavalyi legjobb quali kör 3.24.6 volt.
A kommentekben magyarázza valaki, hogy az egész hibrid megvalósítás el van szabva, nem azon az elven működik, mint egy igazi GTP-ben. Feltételezése szerint a GTP-k a W13 F1-es hibridjét kapták meg legyengítve, ami teljesen más karakterisztikájú, mint a GTP hibridje.
#2563 bardi: Ahh, értem.
Lehet annak a kupás Porschenak adok egy esélyt egyszer. -
bence1885
aktív tag
Szerintem veszek egy másik hűtőt. Érdekes mert a BIOS írja hogy 2000fordulat körül forog a pumpa, de lehet csak a tengelye, de nem forgatja a vizet. Régebben éreztem játékok alatt a hűtőnél ha oda tettem a kezem a meleget fújták a ventik, de most állandóan csak hideget érzek.
Ja és játek után szereltem szét az egészet a pumpa háza meleg volt, viszont maga a hűtő meg hideg. -
bence1885
aktív tag
Igen ott kéne, és tudom is a pályahatárokat, de azt hogy éppen belecsúszok 2milit a kavicsba má dobja az 1xet. Mert ha mondjuk lecsúszok teljesen rallyzni a kavicságyba akkor rendben. Így az ember nem mer határon autózni. Itt most a külsőíves apró lecsúszásokra gondolok nem a belső íves vágásokra amivel esetleg időt is nyerhetnék. Pl a Lesmo 2 kifelé vagy Ascariból kifelé, ez rendszeres. Mióta iRacingezem nem is értem miért számít egy off track az SRbe, semmi köze ahoz hogy valaki mennyire biztonságos vezető. Mert kontakt pl nem nagyon van, arra nagyon figyelek. 8-10x összejön ilyen nyomi off trackekből. A héten már annyit mentem rajta, hogy lassan visszaesek C-be miattuk. Viszont nagyon szép korrekt versenyeneket mentem egyébként tehát a Safety versenyzés meg van, csak az off track elbarmolja az egészet. Na mindegy, csak így nem mer az ember versenyezni határon autózni.
-
-Rolika-
senior tag
Ma mentem én is egy opent. Ez is top split
Gyakorlás végén a kvali setuppal mentem egy 1:53.990-et, de sajnos a kvali nem sikerült. A verseny még annyira sem. Második körben eldobtam. 6 perc javítás után azért végig mentem. Sikerült a kezdeti 2x mellé többet nem összeszedni. Holnaptól Bathurst. -
-Rolika-
senior tag
Ez a fixed. A multiclasson még a héten csak egy fél versenyt toltam. Holnap mindenképp kell mennem egyet. Megint a szokásos helyzet állt elő, hogy a hét végére éreztem rá a pályára. A saját szintemen 2.1K elég jó az idő amit tudok, de itt volt egy srác 8K-val. Ő 1:53 elejét tudott. Én örülök, ha bemegyek 54 alá.
-
-Rolika-
senior tag
Délután belenézek.
Amikor elkezdtem imádtam a kis MX-5öt. A végére egész jól is ment vele(sztem)
viszont most hétvégén rápróbáltam újra és baszki nem bírtam végig menni a pályán. Időmérőről ki is léptem, erre később látom, hogy -0.47 sr
sosem kerülök A-ba
Na de Mazda után mondom megyek GT4 Spa-t esőben. Ott meg simán végig mentem, szinte X nélkül.
Nem emlékszem rá, hogy ennyire szenvedős lett volna az MX-5 az elején. -
-Rolika-
senior tag
-
JulesTS
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon RX 7900 XT 20GB XFX Speedster MERC310 Garanciás!
- Playstation 5 Slim Disc Edition 1TB, újra fémpasztázva, 6 hó garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- CANON Objektív ZOOM Lencse EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 IS / 58
- Chieftec CTG-500-80P 500W 80+ minősítésű ATX tápegység
- Gigabyte GA-H110M-S2H (rev: 1.0 LGA 1151 alaplap, + i5-6600 CPU, + Garancia!
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 1 Intel i7-10875H 32GB 512GB Nvidia Quadro RTX 3000 1 év garancia
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- GeForce RTX 3060 (OEM HP)
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3726
- Bomba ár! Dell Latitude 5410 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




Az sem segített, hogy belenézve a tükörbe mögöttem is volt GT3. Ha van rá opció megfontolnám a kategória bontást az éles versenyekre.

Nemrég újra húztam a gépemet és elfelejtettem lementeni a jó profilomat a VGA-hoz. Most kezdhetek megint hangolgatni 
sosem kerülök A-ba

