Új hozzászólás Aktív témák
-
-Rolika-
senior tag
válasz
András12345
#3286
üzenetére
Rendben, semmi gond. Ha indultok, akkor egy kalappal.

-
-Rolika-
senior tag
válasz
András12345
#3284
üzenetére
Szia! Tudtam, hogy valami kimaradt

Gt3 Aston lesz. -
bardi
senior tag
válasz
András12345
#3250
üzenetére
Megcsúszik az autó, megfogod, majd nyomsz egy padlógázt, egy olyan kanyarban, ahol szinte végig pattog az autó. Szerintem ez nem csak a gumimodell hibája.
A tc ezen az álláson csak a hosszanti gyorsulást nézi, vagy az oldalirányú csúszást is? Az Astonban van két mód, 1-7 csak hossz, 8-x meg oldalirányút is néz. 1-7-en valószínű pont ugyan így eldobja. -
-Rolika-
senior tag
válasz
András12345
#3250
üzenetére
Én a 4 órásit toltam le egyedül. Második helyről indultam és 8. lettem. A legnagyobb baj az lmp2-esekkel volt

link -
válasz
András12345
#3250
üzenetére
Én most a GT3 EU 20 perces versenyekkel próbálkozok, az audit vettem elő, hozzáteszem előtte próbálgattam az LMU-t meg az ACC-t, pár nap ACC és LMU teszt után amikor vissza ültem iR-be akkor megintcsak úgy gondoltam ,hogy minden hibája ellenére sokkal jobb mint a többi még így is, nincs jobb opció jelenleg, nem rossz a többi sem, de az iR az más liga, és most itt nem konkrétan arról beszélek ,hogy csúszik-e a kocsi vagy nem, hanem pl a többivel pl a buttkickert sem lehet normálisan össze hozni, rezeg össze vissza, az iR-ben meg pont ott és pont úgy ahogy kell, a beépített open XR foveated rendering stb stb.
Ami még érdekes lehet az majd az R3E nagy update, hasonló schedlu lesz mint az iR és LMU-ban, jön LMDh kocsiból három is, teljes grafikai update, én biztosan rárepülök majd
-
válasz
András12345
#3245
üzenetére
Átküldöm nemsokára
-
válasz
András12345
#3242
üzenetére
Most engem is felbaszott már, közben ma reggel megjött a harmadik report válasz is, szerintük nem volt szándékos, miközben az Oulton park GT3 tour versenyen történt a csávó az első és a második bólya között a másodikhoz érve direkt rátolt a jobb oldali bólyára, az le is fogta a kocsit majd akik hátul jöttek kb 3-4 ember mind nekem jött ,ez meg simán tovább ment, teljesen egyértelmű volt, hogy nem fog elférni mivel eleve jobbra húzódtam, hogy meg se próbálja ott, erre csak pont annyit tolt rajtam ami elég volt ahhoz, hogy végem legyen, és hiába reportoltam ezt is, simán leszarták, 19-20K ember van online este, az számít nekik, más nem, ennyi erővel mehetek én máshol is.
Mondjuk úgy komplett az egész a hangok meg minden még mindig itt a legjobb, próbálgattam most az ACC-t meg az LMU-t de azok olyan gagyinak tűnnek az iR után, legalább is én igy érzem
-
kismadar12
kezdő
válasz
András12345
#3233
üzenetére
Emlékszem fél évvel ezelőtt mikor ugyanezeket elmondta a Pénzes Ádám youtubeon olyan népharagot kapott, hogy mai napig rájárnak a csatornájára kötekedni...Akkor én nem tudtam mit kezdjek a véleményével mert kicsit nyers volt de sajnos kurvára igaza volt/van. Egy lehúzós lusta banda ez jó marketinggel, de összecsapott átgondolatlan frissítésekkel.
(Egyébként ő visszament LFMezni ahogy látom) -
válasz
András12345
#3237
üzenetére
Ebben a szezonban eddig 3 versenyt mentem, mindhárom úgy ért véget, hogy nem bírt elmenni 2-3 próbálkozásból akkor a következővel oldalba vert miközben kanyarodtam, mindhármat reportoltam és mindhármat elutasították, a harmadik már felbaszott, futam vége után amikor megállt nekimentem, arra persze jött, hogy akkor ezt ne csináljam stb, új UI replay közben úgy akadozik, már napok óta kipróbáltam mindent de nézhetetlen a replay.
-
válasz
András12345
#3237
üzenetére
Én már kaptam 1 hét pihit, egy gyökér kitolt a falba, vontatás közben kielemeztem és már a cockpitben jól gondoltam, szemét húzás volt, fel is kúrt mert 2. helyről tolt ki tök feleslegesen, szóval vissza mentem pitbe, javítás majd bevártam és 250-el telibe vertem, aztán írtam neki ,hogy remélem megérte főnök.
Verseny után bereportoltam, jött is az email ,hogy elfogadták, utána jött az is, hogy megértik az indulatot de nem lehet megtorolni az esetet és ezért 1 hét pihi, ha folytatom ezt a magatartást akkor a kövi több lesz, szóval van ott bünti, első kézböl tudom.
LFM? Na igen, az családiasabb szigorral dolgozik, és milyen jól teszi, néha elagyalok rajta, hogy vissza kellene menni ACC/LFM versenyekre.
-
válasz
András12345
#3233
üzenetére
Egyetértek, de sajnos ez az egyetlen szim ahol a szándékos kilökéseknek van némi következménye és itt a legnagyobb az esélyed befejezni egy versenyt, de amúgy igen, néhol túl van tolva a potméter az biztos
-
biker
nagyúr
válasz
András12345
#3233
üzenetére
értem, és nagyjából mindegyikkel egyet is értek, de azért nézzük meg a többieket?
AC? csak a modderek tartják fenn, és én mondjuk hányok attól hogy szétmoddoljak valamit, és utána egy verseny fele azzal teljen, melyik patch melyik updatjével megy a kért autó az adott pályán
ACC? az új autókon és pályákon kívül érdemi frissítés volt? fizikát érintő?
Raceroom? 2019 óta várjuk az új graf enginet, unreal vagy DX12 valami, de nem jön. pár új livery meg új gumimodell volt ott is az elmúlt években
itt azért valóban aktívan dolgoznak rajta, még ha el is ba..ák néha. igen, az új ui csak egy skin, igen, minden évben van 2-4 nagy update, aminek van 4 patche, amely 4 petchnek 16 hotfixe. -
biker
nagyúr
válasz
András12345
#3231
üzenetére
meeeee? mijéééé? tessék értelmes nyelven csettelni
-
-Rolika-
senior tag
válasz
András12345
#3209
üzenetére
Ohhhh, akkor sorry. Azt hittem ez is olyan lesz, mint a gt4-nél, de tévedtem.

-
JulesTS
addikt
válasz
András12345
#3105
üzenetére
Benne van a szabályzatban, hogy hogyan kell használni a voice/text chat-et. Pár hülye miatt ne már a normálisaknak kelljen kiakapcsolni...
Arról nem is beszélve, amikor magán chat-ben küld el a pébe, ráadásul ok nélkül... -
#214
aktív tag
válasz
András12345
#3105
üzenetére
Én a voice chat kikapcsolással kezdtem anno. IRL autóversenyen sincs dumálás a többi versenyzővel.
-
bence1885
aktív tag
válasz
András12345
#2946
üzenetére
Szerintem az LMU cut rendszere az jobb. Elveszi a köridőt és kapsz érte egy kis büntetőpontot. Ha eleget szerzel mehet a DT.
-
Amantius
senior tag
válasz
András12345
#2941
üzenetére
Igen. Sanyi ügyes volt, a kigyorsításokat megcsinálta, ennyi elég is volt, hogy tartsa a pozícióját, grat!
Minden bizonnyal a setup is alkalmatlan volt erre a futamra, nem is volt vizes setupom, a szárazzal mentem, kicsit állítottam a hátsó szárnyon. Vagy elindult a hátulja (többször is megforogtam), vagy nem fordult az eleje. Az volt a bajom (az egyik), hogy a Döttinger Höhe előtt akárhogy próbáltam bevenni a kanyart, akárhonnan közelítettem meg, mindig ugyan az volt a vége. Felúszás és kisodródás a fűre, ezt csak kevesebb tempóval tudtam elkerülni. Ott ment el a qualim is, szerintem 3. hely is lehetett volna. Felúszás miatt kezdődött a kálváriám is, pedig az első háromra pályáztam még az első kiállás után, de aztán bumm. Gyógyszer elgurult és vége volt. Ki is léptem, de aztán összeszedtem magam és befejeztem. Rúgtam neki, már mindegy volt, csak szegény jármű már nem ment, 10 másodperccel volt lassabb. Mondjuk a vége is kicsinált, természetesen újabb felúszás ott, ahol előtte nem volt. Pech. -
bence1885
aktív tag
válasz
András12345
#2926
üzenetére
Na ez kemény. Már hajítottam is volna ki a cuccot az ablakon egyből mérgemből.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#2926
üzenetére
Kiba... félelmetes ez a Nissan
-
válasz
András12345
#2874
üzenetére
A kontentek sem olcsók, az való igaz, hogy ennyi pénzből ezt a jégkorcsolyázást tudták felböfögni ,ez azért elég vérlázító szerintem.
Tegnap az egyik GT3 user ( 8K iRating ) ment előttem az aqua mineraliban én pedig kivezető körön voltam a GTP-vel, direkt megvártam, nem akartam neki beleszólni a körébe de hibázott az aqua mineraliban, kiforgott, szépen elmentem mellette majd a köv sikánnál már inkább idegből teli gázzal átment csak, hogy hátulról megtudjon tolni, én persze küzdöttem a hideg gumin majd a célegyenesre vezető utolsó kanyarra ahogy fordultam rá ott meg keresztbe szándékosan nekem jött, mondom ez mi a fasz?
Be is reportoltam, várom az emailt, de ez is azt támasztja alá amit írsz, lent azért basznak ki mert botok fent meg agresszív barmok, én meg itt vagyok aki csak szeretne végig menni a versenyen de nem tudok.
Ez mondjuk LMU-ra is igaz, ott nem is merek csak hátulról indulni
-
válasz
András12345
#2866
üzenetére
Az elmúlt napokban LMU-val mentem, most az előbb megint rápróbáltam, mondom mennék én iR-el is mert ott is Imolán megy a heti verseny meg ugye a hétvégén WEC is van, egész egyszerűen nem tudtam 5 próbálkozásból befejezni egy kivezető kört a Ferrari GTP-vel
Én értem, hogy hú de jó ez az új forradalmi gumifizika no de egy Hypercar kocsi 80-al egy enyhe kanyarban száraz pályán a semmitől ne álljon már keresztbe, van egy B7-es passatom, ma délelőtt mentem vele, de az az utcai kocsi a fos 4 évszakos gumikkal 80-al sem fordul keresztbe. Egészen elképesztő, hogy mit csináltak ezekkel a jó kocsikkal.Azt mondjuk én nem tudom ,hogy ez a csávó mennyire iR bérenc, csak jött szembe a videó Youtube-on
-
biker
nagyúr
válasz
András12345
#2866
üzenetére
mutass már egy mikroslidetól irányíthatatlan megcsúszást
En egész jókat gépészkedek GT autókkal, mikor kitör a feneke.
van hogy nagyon élethűen 3-4 ostorcsapás után sikerül megfogni.nem tudok lmu-ról nyilatkozni. nincs meg.
AC EVO meg határozottan jól kezelhető autókat ad, panaszkodtam is hogy túl könnyű vezetni őket. -
válasz
András12345
#2833
üzenetére
Így van, igazad van, ennyi pénzből erre futja, és akkor arról nem beszélve ,hogy én személy szerint már unom a 4x-et azért mert 2 méterre elmegy mellettem valaki, ezekkel a megoldásokkal amit most is csináltak nem csoda ,hogy az emberek úgy nevezik; iCeRacing...
-
#214
aktív tag
válasz
András12345
#2626
üzenetére
Így van. Ha pl. Ringmeisteren mész időmérőt is, az ott ugye egy 30 perces külön session :30-kor, akkor forfeit nélkül nem is tudsz menni a következő :00-s versenyre.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#2616
üzenetére
Szuper, privátban megbeszélhetjük a részleteket! Jelentkezem!
-
biker
nagyúr
válasz
András12345
#2343
üzenetére
Hát nekrm 1400 ratingem van és kb 4:00-4:01 tempóm, nem lennék nagy szám, illetve családilag korlátolt mikor tudok vezetni, ezért nem ugrottam rá
-
András12345
aktív tag
válasz
András12345
#2327
üzenetére
Erre senki?
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#2332
üzenetére
Nem tudom milyen splitekben sikerült így kifognod, de tegnap mentem egy harmadik fixedet, meg láttam, hogy indul egy Falken, azon is indultam. Fixed 3. hely, Falken 9., mert elszámoltam az üzemanyagot és tele tankkal indultam. Így volt vagy 30kg plusz súlyom
. Ja és mindkét futamon mindenki nagyon türelmes volt és vigyázott a másikra. Elöl legalábbis
. -
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#2327
üzenetére
Jönnénk mi is, de mindenki nyaralni fog (mi is). A Majors dobogó után szeretnék végre nyerni, de úgy látszik csak jövőre...
biker:
Totál elfelejtettem, pedig most ráértem volna...
-
anulu
félisten
válasz
András12345
#2321
üzenetére
köszi a tapasztalatot.
asszonyt megpróbálom rábeszélni...
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
András12345
#2216
üzenetére
Zsír. mondjuk még nem tudom hogy mit fogok kezdeni versenyen azzal, hogy kb mindenki 8:16-okat megy ahogy nézem

-
-Rolika-
senior tag
válasz
András12345
#2218
üzenetére
Végülis jogos. A 8 percbe még úgy sem férne bele egy kör, mint Le Mansban.
-
-Rolika-
senior tag
válasz
András12345
#2216
üzenetére
Van ilyen?

Ez nekem teljesen új. -
anulu
félisten
válasz
András12345
#2149
üzenetére
sajnos(?) nekem csak 1 try van hetente, az a szerda este. péntek hétfő hajnali meló miatt esik ki - valamikor ugye aludni is kéne -, szombat időpontilag teljesen jó lenne, de 3 pici gyerek mellett 100% esélytelen úgy általában gép elé ülnöm, nemhogy a cuccot összerakni...
-
biker
nagyúr
válasz
András12345
#2155
üzenetére
szerintem valamelyik frissítésben lehet valami bug, nekem se fagyott ki soha, most hétvégéig, és más is panaszkodott hirtelen jött fagyásra
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#2153
üzenetére
Porschéval csapattam most de nem emlékszem, valami 8 perc körül volt talán. De hazamegyek és nyomok rajta még egyet.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#2149
üzenetére
Mivel csapatjátok? Mennék én is, de nincs kivel, mindenki puhapöcs.
-
biker
nagyúr
válasz
András12345
#2104
üzenetére
Gartula
-
anulu
félisten
válasz
András12345
#2083
üzenetére
jaja, menet közben megtaláltam
nem lenne ellenemre a custom cucc, de az ülés is NLR, nem lenne ellenemre, ha tőlük venném a TV tartókat is. -
anulu
félisten
válasz
András12345
#2081
üzenetére
jól hangzik, valami linket tudnál adni pls?
-
válasz
András12345
#2072
üzenetére
Ma próbálgatom majd, eddig csak GTP-vel próbáltam az IMSA-t esőben, update után belülök LMP2-be gyak szerveren
-
válasz
András12345
#2069
üzenetére
Egy fokkal jobb valóban mint a GTP, a GT3 is jobb, no de nem azért vettem 4 GTP kocsit horror áron ,hogy végül ne tudjam használni, azt az LMP2-t agyon vezettem már a megjelenése óta, jó kocsi de a GTP jobban tetszik nekem
-
válasz
András12345
#2056
üzenetére
Én most úgy érzem ez a mai eset volt az utolsó csepp a pohárban, eladom az egész szimes cuccot, elég volt nekem belőle, sajnos nagyon felhígult a scene ilyen gyökerekkel.
-
anulu
félisten
válasz
András12345
#2004
üzenetére
remélem, mire az NIS fixed kezdődik, rendberakják.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#2004
üzenetére
Igen, valami a fixed setes szériáknál beakadt. Nem lehetett gumit váltani, vagy valami ilyesmit olvastam.
-
válasz
András12345
#1998
üzenetére
Jelenleg halott, de ezzel talán életre kel, idővel jönni fog az összes tcr kocsi is, szerintem ez a kollaborációs megoldás jó irány, pl F4, Indycar és a tcr is.
Én mennék szívesen tcr versenyeket, sok évvel ezelőtt R3E-ben nagyon élveztem őket
-
anulu
félisten
válasz
András12345
#1984
üzenetére
just superspeedway things...

-
anulu
félisten
válasz
András12345
#1982
üzenetére
T1/T2 dőlése meg lett növelve, 1,5-es padlógázas superspeedway lett. ugyanúgy csak gáz elvétel van, viszont nagyon hulladék a pit entry, úgyhogy zöld zászlós boxkiáálásnál akkor is jó eséllyel összetöri az ember magát vagy speeding penalty-t kap, ha égen-földön senki más nincs.
-
anulu
félisten
válasz
András12345
#1978
üzenetére
nálam 4 brutális baleset kivédés volt, abból 2-nél kaptam 4x-et, pedig visszajátszás alapján a kezem azért odafért volna a 2 autó közé mindkétszer. netcode
kevesebb x-nek örültem volna, főleg úgy, hogy a B4.0-ra hajtok (3.61 a futam után). másrészt a köv futam Atlanta lesz, amitől előre félek. :S -
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#1978
üzenetére
Ezek szerint nem igazán sikerült jól a fantomütközések javítása? Mentem két futamot én is de szerencsére nem volt lehetőségem "kipróbálni"

-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#1948
üzenetére
Egyetértek, úgy volt, hogy az utolsó 4 etap az enyém. 3 volt a standard, mondták a fiúk le kéne nyomni a végét. Mondom oké, de aztán kérdezte Bence, hogy maradok e. Mondtam inkább nem, így kiszálltam. Az elején még oké lett volna, de 21 óra után össz vissz 3 óra alvással nem akartam egy 4. hibát is összeszedni, főleg úgy, hogy rezgett a léc a 100x-re.
DiszNóÓl:
Igen, mi voltunk azok
-
válasz
András12345
#1935
üzenetére
Gratula, minden elismerésem annak aki egy ilyet végig csinál, én nem tudnám, márcsak azért sem mert VR-ban megyek aztán úgy kicsit macerás lenne.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#1939
üzenetére
Azok szép előzmények
. -
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#1937
üzenetére
Mi is voltunk, de egy szerencsétlen baleset miatt átmentünk a délután 5-ös versenyre, ott split 3 11. hely, volt pár hibánk nekünk is. Viszont olyan jól működött a taktikánk, hogyha ezek nincsenek, simán top3. K?rvára elfáradtunk de én sok év után végre újra rajthoz álltam és rohadtul élveztük.
-
biker
nagyúr
válasz
András12345
#1935
üzenetére
gratula!
-
biker
nagyúr
válasz
András12345
#1930
üzenetére
Cimborám indult, én tegnap egy 45 percesen mentem, túl kicsi ez a pálya két ennyire eltérő osztálynak
A 40. Percben ki is rakott egy lmp miközben csatáztunk mi porsche-k -
válasz
András12345
#1846
üzenetére
Jaaa értem, háát szerintem azok akik ilyenekkel jönnek szóra sem érdemesek, pár hete pl egy idióta megtorpedózott, kb 10 kör óta követett de nem bírt elmenni, gondolom felkúrta magát aztán simán kilökött ( sikeres volt a protest amúgy ) , írtam neki miután a kocsim szarrá tört, hogy report lesz, erre csak ennyit írt vissza: 2,5K XD, szóval ,hogy én egy szar vagyok mert csak 2,5K iRatingem van miközben neki 3100 volt.
Ez a tipikus idióta gyökér 10 éves fortnite szint, és igen szerintem is menjen ott mindenki ahol szeretne, én pl szeretnék menni alsóbb kategóriákban is de nem merek mivel ha A jogsival megyek pl D-ben akkor elég ha egyszer lök meg valaki már veszi is le az SR-t.
Jelenleg A2.66-nál tartok úgy, hogy szezon kezdetnél majdnem A4.99-ben voltam, a több mint 10 futam alatt egyszer sem hibáztam és egyszer sem hagytam el a pályát, ez sok veszteség mind a hátulról kibombázók miatt van, jelenleg már A-ban sem biztonságos menni, szóval már-már azon agyalok ,hogy átmegyek lfm-re, ott nem fog érdekelni ha kilöknek, majd indítom a köv futamot.
-
válasz
András12345
#1844
üzenetére
"Ha meg valaki mondjuk LMP3-al megy fő szériaként azt meg leszólják, hogy rating farmer"
Na erről eddig nem is hallottam, miért baj amúgy az lmp3? -
válasz
András12345
#1833
üzenetére
Jimmy broadbent pont most streameli élőben twitchen, este van szerver de napközben kihalt.
-
válasz
András12345
#1812
üzenetére
Én sem írtam biztosra, csak kérdeztem ,hogy akkor azzal az emberrel mi lesz aki meg szopott azért mert valaki más tahó volt, speciel oké ,hogy ezzel némileg visszább szorítják majd a piszkos versenyzőket de mondjuk adott esetben ez rajtam nem fog segíteni mert ugyanúgy bukok majd mások miatt.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#1764
üzenetére
Én nem ovalozom, nekem nagyon nehéz műfaj, úgyhogy nem tudom.
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345
#1748
üzenetére
GT-k, TCR-ek, meg esetleg Prototype-ok. Az openwheel-ek csak ritkán...
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345
#1744
üzenetére
Erről jut eszembe, hogy tudtok ajánlani autókat, hogy miket érdemes megvenni és miket érdemes kerülni?
Kategóriánként melyik a "Lola T" ami mindent visz? -
-Rolika-
senior tag
válasz
András12345
#1744
üzenetére
Tehát decemberben semmiféle versenyek nem lesznek? Vagy hogy kell elképzelni ezt az offseasons?
-
v2
senior tag
válasz
András12345
#1721
üzenetére
ÁÁÁÁ...... ma 3 verseny Formula 1600-ban. 3-ik hely quali, az első kanyarban löktek ki mert a második kiforog és fékeznem kell. Annyi pontot vont le, hogy ebből elegem van. Az ACC LFM-et is ezért kukáztam. Ez így egy raklap szar
-
válasz
András12345
#1714
üzenetére
Én már össze sem merem számolni ,hogy mennyit buktam az ilyen idióták miatt akik nem képesek felmérni ,hogy nem kell az első körben nyerni mert nem tudsz, sokan azt hiszik, hogy ők Alonso és majd megoldják okosban, csak több kár keletkezik mint haszon, olyan 4000-5000 iRating körül kellene lennem ha az összes futam után megkapnám ahol mások ütöttek ki, volt nem 1x, hogy vezető helyről durrantott ki a lekörözött nber, már nem is számolom az iRatinget, csak arra figyelek ,hogy az SR jó legyen meg némileg élvezzem a futamot

-
Mosqu!to
addikt
válasz
András12345
#1703
üzenetére
Ez most épp úgy van, és a piros körökkel jelzett problémák jelentkeznek.
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
András12345
#1700
üzenetére
Igen ez a része tiszta, inkább az érdeklt, hogy büntet-e a játék, ha ugyanolyan tempóm van mint egy nálam sokkal rosszabb SR-ral rendelkező embernek, aki elég gyors, de jó eséllyel belém is jön.
Persze logikus, hogy hosszútávon statisztikailag kiegyenlítődik, de nem igazán fun 2-3 SR-ral lejjebb levő emberkék miatt bukni egy-egy versenyt (IR annyira nem is érdekel, azt könnyű gyűjteni).
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
András12345
#1697
üzenetére
Azt figyelembe veszi, hogy ha contact van, akkor milyen SR-od van? Mert nagyon fun 1.5-ös emberek közt rajtolni, de meghagyhatom nekik a világ összes helyét, rengetegszer belém understeerelnek, ami pont arra jó, hogy azon a versenyen már valszeg nem nagyon kapok SR-t.
-
válasz
András12345
#1697
üzenetére
Nem olyan rég még A4.99-ben voltam
-
v2
senior tag
válasz
András12345
#1686
üzenetére
Köszi. Steam-re nem érvényes
-
v2
senior tag
válasz
András12345
#1684
üzenetére
Üdv. Ha most van egy élő havi tagságom akkor nem tudok -25%-os éveset venni?
-
válasz
András12345
#1676
üzenetére
De szarul jött ki ez az update, a 15.45-ös futamon tudtam volna menni de az ugye megszakadt a felénél így nem érdemes bele kezdeni, na majd holnap a 13.45-re rámegyek
-
válasz
András12345
#1672
üzenetére
Tegnap volt egy gyak host ramerika, felléptem rá és a 8000 iRatinges srác Caddy köridő volt 45.9, én Porsche-val mentem elsőre 46.4-et, szóval én most szerintem Porsche körön leszek

Nyílván a körülmények itt nem olyanok voltak mint az official szerveren
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#1672
üzenetére
Na akkor ebből most tudom, hogy 47 körül fogok tudni menni
-
válasz
András12345
#1669
üzenetére
Majd holnap a jó kis Road America, ott már szerintem jó lehet a Porsche is meg a BMW is

-
válasz
András12345
#1663
üzenetére
Gondolom ezt már mindenki kitapasztalta, én meg hét elején kezdtem az új szezont mivel augusztus óta nem volt VR-om. ESS-ben meg ugye elég más volt a helyzet a 60 perc miatt
-
válasz
András12345
#1658
üzenetére
Az előbb próbáltam de csak kártyával lehet fizetni, inkább akkor megnézem a Driving School-os setupokat, ott tudok paypallal is fizetni
-
camaro79
aktív tag
válasz
András12345
#1658
üzenetére
Régen én is VRS-t használtam, aztán nem jöttek be. Szeretem a túlkormányzott setupokat.
most pds-t használok, de kaptam vrs setupot kipróbálni, és megint olyan volt, mint amiket szerettem. Szóval lehet váltottak, valaki új csinálja. -
válasz
András12345
#1655
üzenetére
Én most Craig setupon vagyok de szerintem ez nem olyan jó mint a VRS, átváltok én is majd mivel szerintem sok leszorítóerő van
-
válasz
András12345
#1646
üzenetére
Porschét próbáltam, gyári low setuppal van végsebesség csak cserébe féktáv nincs, lassabb pályán lehet, hogy jobb lesz.
Grat a winhez
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345
#1639
üzenetére
Nem valami jóra sikeredett az AI programozása...
Egyébként szokásos Monza első kanyar, de hogy rajt előtt már repkedő első lökös, meg szembejövő forgalom... -
válasz
András12345
#1642
üzenetére
Az Acurát jelenleg a Craig setuppal használom, igaz, hogy az egyenesekben nem megy úgy mint a Caddy de cserébe sokkal jobb a kanyarokban és a gumi is megmarad a végére, mondjuk amikor egy GT3 feltart akkor nem tudom kivédekezni a Caddy-t, és Caddy szélárnyékban Attack deploy-al is távolodik a Caddy, de nem érdekel, így izgalmasabb, majd eljön az én időm a kanyargós pályákon

-
biker
nagyúr
válasz
András12345
#1639
üzenetére
Kemény

-
válasz
András12345
#1639
üzenetére
Jahh ez tud kemény lenni, sokan azt hiszik, hogy a 45 perces versenyt megnyerik a T1-ben, buta egy felfogás, én csak arra játszom, hogy túléljem, aztán ráérek menni.
Tegnap veled küzdöttem délután

Jelenleg az IMSA ezen a pályán Caddy fesztivál, na én azért is az Acurával megyek, ma 7. helyről 4. lettem 0x-el, tegnap meg a végén mentem el melletted mert a tyson gyerekkel kiütöttétek egymást

( Gábor )
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345
#1616
üzenetére
Köszi, jó tudni ezt is. Mondjuk előbb-utóbb úgyis fogok venni pályákat meg autókat, de nem szeretnék olyanokra költeni, amiket később esetleg elő se veszek...
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345
#1613
üzenetére
Valóban:

"Whenever a driver’s Safety Rating increases across a whole number value, an additional 0.40 Safety Rating is added.
Inversely, whenever a driver’s Safety Rating decreases across a whole number value, an additional 0.40 Safety Rating
is subtracted. These adjustments are made to prevent impactful fluctuations near these key whole number values."
De a rövidpályás 5 incidens pont 0.02SR-jéhez képest a hosszú pályás multiclass 4 incidens pont 0.2SR-je sokkal jobb "üzlet". -
JulesTS
addikt
válasz
András12345
#1588
üzenetére
Ezt olvasni is hosszú volt, gondolom végigcsinálni se tűnik rövidnek...

-
biker
nagyúr
válasz
András12345
#1578
üzenetére
hmm, most jöttem a lömanszról

Amúgy ész nélkül körözik le a GTP-k a GT3-akat, olyan mint amikor az M7-en megyek 130-al és a belsőben elmegy a motoros 270-el. Egyszer majdnem eléhúztam egynek, mert előttem is valaki billeget, ezt meg nem érdekelte semmi.
Amúgy jó volt, szeretem a pályát -
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#1570
üzenetére
Én szeretem a kihívásokat, meg azért szokott frusztrálni az a dolog, hogy egy széria csak azért mert egy autó fasza, márkakupává alakul. Így mikor a GT3-ban mindenki a Ferrarit, Porschét erőltette, csakazértis Mercivel mentem. Itt is ez motivált. Meg ahogy írtam, szeretem a V6-ost is. IRL Ferka 499-től pl el is megyek, az valami gyönyörű kinézetre is meg hangra is. A 963-astól is meg a BMW-től is hidegrázást kapok hang ügyben. A Caddy meg egy vaddisznó valóban.
Mennyire nyomjátok az endurance-t? Régen sokat mentünk, de mostanában mindig nem ér rá valaki, nekem meg állandóan viszket a tenyerem, beszállnék szívesen valahová, ha úgy adódik és ha lenne rá igény. Most hétvégén pont nem jó nekem
, de máskor talán lehetne. Nem vagyok UFO, viszont konzisztensen tudok menni. 2500 körül vergődök állandóan. Legutóbb Bathurst1000-en indultunk 3-an, top split, 19. helyről 12-ben végeztünk. Egy karcolás volt csak az autón, erre azért büszke is vagyok, mert az egy nagyon nehéz verseny minden szempontból. -
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#1562
üzenetére
Le Mans nekem is két verseny az új szerzeménnyel, az Acurával (feláll a V6 turbóra is na, mit csináljak
) . Pedálsort cseréltem, az is Moza lett, az SR-P, accessory kittel (ha valaki pályázik erre a cuccra, anélkül meg ne vegye). Így most nincs kuplungom. Hogy is fogalmazzak. Először is a hosszú váltó miatt 1-esben elindulni kb olyan, mintha egy 40 tonnást akarnál mozgatni. Aztán jön fél óra múlva a fordulat, megindul a turbó és végre haladunk... Na mondom ez piteléskor tuti legalább 5mp bukó. Lassú kanyarból kigyorsítást meg se említem, ugyanez a szitu.
Fixeddel kezdtem, ott sikerült egy 20. hely a qualin. Ekkor gyanús lett, hogy nem biztos, hogy ez az autó ide való. Mindegy az egyenesben a második lassítónál kilöktek, 15 perc javítás, köszönjük szépen.
Második Open verseny, ott is 20. hely a qualin, mert mondom adok még egy esélyt neki, mármint az Acurának, csak lehet én vagyok még vele a béna a kevés km miatt. Nem, nem az volt a gond
.Itt végigmentem normálisan, egyszer az Indianapolisban dobtam el késői fékezés miatt, de csak pörgés volt, egy pozíciót buktam, így lettem 16 végül, több mint 1 perc lemaradással.
Aztán mondták a nagyok, hogy Acura nem ide való.
A két verseny eredménye +0,28 SR, -101 IR. Csodálatos.
Megint beindult a vezérhangya, hogy csak kéne kuplung, mert az ilyen elindulós esetekben azért jól jönne.
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345
#1521
üzenetére
Köszi! Ez a boxból indulás bejött. Laguna 1600-as openwheel-lel két futamot mentem. Az elsőn csak egy...két kisebb kanyarvágásom volt, elég pozitív lett. Ami érdekes, hogy nem egyedül voltam boxból induló, vele végig tartottam a tempót (dobogó körüli idővel), volt jónéhány keresztbeálló, kicsúszott aki mellett elmentem, pár akit utlolértem és vagy félreállt, vagy normálisan megelőztem. A második futamon kicsit elkapott hév és túlerőltettem, na itt volt rendesen kipörgésem, ezt minimális minusszal zártam. Mindkét futamon 16 körüli indulóból 7. lettem. Lehet, hogy nem korrekt a pontozás szempontjából a boxból indulás, de az se valós, ha a 3. helyről az első kanyarban kibatynak úgy, hogy vontatás lesz belőle és csak a kiesetteket "előzöm" meg. Ja és mindkét verseny kifejezetten élvezetes volt!
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#1526
üzenetére
Jaja, szerintem is érdekes jelenség
. Múltkor volt lábkamerája is, csak az ott lévő cuccok többe kerültek, mint az én felszerelésem összesen kétszer és ebben a két gépcsere is benne van, plusz a 10 év előfizu, tartalmakkal együtt
. A zoknija nem tudom mennyit érhetett
-
válasz
András12345
#1521
üzenetére
A barom neked megy mindenhol de a nem barom aki szándékosan megtámaszt GT3-ban vagy Ferrari-ban itt nem fog, ennyivel lesz bentebb kezdésnek.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#1478
üzenetére
Szerintem az összes GTE ilyen. A BMW meg még nehéz is, a szar hangjáról meg ne is beszéljünk

-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#1476
üzenetére
Melyik Porschét vetted meg? A GTE-t?
-
válasz
András12345
#1470
üzenetére
Én IMSA és új Toyota SF illetve új Ferrari GT3, de egyelőre csak a nyálam csorog mivel a VR-om pont ma kapták meg, garanciális csere és szerintem csak jövő héten kapom meg az újat.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#1470
üzenetére
IMSA fixed és open, meg a 6 órás Cadillac GTP-vel. Bár imádom, és ráadásul most nagyon jó is lett a Merci GT3, egy picit hanyagolom, bármennyire a GT a gyengém. Aztán lehet elcsábulok, mint mindig

-
válasz
András12345
#1447
üzenetére
Ja értem, akkor viszont így nem volt más választásod, reportold be blokkolásért
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon RX 7900 XT 20GB XFX Speedster MERC310 Garanciás!
- Playstation 5 Slim Disc Edition 1TB, újra fémpasztázva, 6 hó garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- CANON Objektív ZOOM Lencse EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 IS / 58
- Chieftec CTG-500-80P 500W 80+ minősítésű ATX tápegység
- Gigabyte GA-H110M-S2H (rev: 1.0 LGA 1151 alaplap, + i5-6600 CPU, + Garancia!
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3340
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z390-A Pro Z390 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


. Ja és mindkét futamon mindenki nagyon türelmes volt és vigyázott a másikra. Elöl legalábbis

nem lenne ellenemre a custom cucc, de az ülés is NLR, nem lenne ellenemre, ha tőlük venném a TV tartókat is.



