Új hozzászólás Aktív témák
-
bence1885
aktív tag
válasz
pRoject22 #2990 üzenetére
Ezt gondolom én is. Mindenkinek nem tehetnek jót, főleg aki már nagyon ráérzett, és kap valami mást. Amivel esetleg még lassú is lesz, majd fogja szidni. Én speciel örülök neki, LMU fizikáját kedvelem ott gyors is vagyok a GT3 gépekkel, itt iRacingben csak kínlódok. Hátha kicsit LMUsodik.
-
biker
nagyúr
válasz
pRoject22 #2981 üzenetére
Érdekes, hogy az 1485 ratingem az neked 1000, de a te 2358 ratinged 2000-3000 közti, ezzel azt éreztetve, hogy egy de akár 2000 rating eltérés van köztünk, a valóságban meg alig 800, az SR-ünk meg a jelek szerint épp azonos, 3.44 vs 3.55
De ha neked jó érzés magasról lenézni, tedd azt. NEm kifejezetten tud befolyásolni az életben
Fogalmam sincs, milyen sértettség, és milyen régi ügy, nem emlékszek semmire, nem szokásom ezeket jegyzetelni és felemlegetni.
-
biker
nagyúr
válasz
pRoject22 #2981 üzenetére
1: sajnálom, hogy nem tudsz elviselni más véleményt, mint a sajátod. Megkérdezted a véleményét a közösségnek, egy tagként válaszoltam.
Képzeld, tojást se tojok, és szalámit sem tudok gyártani, mégis meg tudom állapítani, ha romlott. Nem feltétlen az iracing stat alapján lesz valaki mayer2: a stílusodban válaszoltam, de te ezt sem bírod ezek szerint, csak te használhatsz ilyen szavakat, értem
3: szövegértés sem megy, mert az ezt még rád is húznám azt jelenti, ha reportolnád, rád húznánk az esetet, te vagy a hibás, ha abban az s-ben elindulsz lezárni az ívet
elemezgesd tovább a statom, amiben csak az official versenyek látszanak, miközben ligaversenyeken 10x ennyit megyek.
jótanács: ha nem bírod a kritikát, ne kérj véleményt.
-
biker
nagyúr
válasz
pRoject22 #2979 üzenetére
1: nem az isten fa..áról vetődik be, csak már bocs, de stílusnál maradva, látta hogy balf@sz módon eszedbe se jut védekezni, holott 300méterről már behúzta a kocsit belső ívre, meg mész a saját íveden előre, fél autó távolságról ki akart fékezni, nem jött össze.
Amúgy mi a bánatos pélóért nem védekeztél kicsit sem? Ha ennyire nyitva hagysz ajtót ablakot, persze hogy egy IQ mentes vezető bevetődik
Ettől persze ő volt a balfék, de kellettél hozzá2: sajnos netcode hiba, nem értetek össze valójában
3: IQ mentes övezet szintén, jól lehúzódtál, de ezen nincs mit reportolni, nem ért téged hátrány
4: ezt még rád is húznám, legalábbis ebből a kamera állásból, elkezdesz kanyarodni balra, de erősen a pálya közepén mész eleve, nem húzódsz eléggé balra az ideálís ívre, majd kiegyenesíted a kormányt, és korán elindulsz a jobbos apexre, amire rákormányzott már a mögötted nem fényévekre hanem fél autóra érkező kolléga. Még azt is mondanám, féktávon kanyaríven mozogtál
-
-Rolika-
senior tag
válasz
pRoject22 #2973 üzenetére
Igen láttalak
Nekem a héten a fixed nagyon nem fekszik. Nincs meg a tempóm sajnos. Azon a versenyen el is dobtam
Neked gratula
Utána majdnem összejött egy win, de elbaltáztam. 14 másodperces előnynél eldobtam és a második feljött mögém. Aztán utolsó kör, első kanyar után véletlenül benyomtam a pit limitert és megelőzött -
#214
aktív tag
-
-
adrian360
őstag
válasz
pRoject22 #2889 üzenetére
"de ha egy igazi futamon teszemazt indul 120 bajnoki pontal és valaki kiüt akkor a 120 pontból nem lesz 100 pont és akkor visont válasz helyett csak jönnek a krumplik. "
mert az iRating meg a SR kurvára nem bajnoki pont, teljesen más dologot akarsz belemagyarázni. Az iRating zárt rendszer, ha neked visszaadnának ratinget, azt valakiktől el kellene venni, nem lehet csak úgy pluszba hozzáadni.
Szándékos kiütéseket igen lehetne jobban büntetni.
A netcode-os balesetek meg minden rendszerben előfordulnak, amíg nem lesz mindenkinek azonos low latency netje, addig lesz ilyen. -
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #2870 üzenetére
Kéne, csak valamiért abból az elképesztő mennyiségű, rengeteg pénzből amit beszednek a szolgáltatásért, ezt a szemétre való gumimodellt kapod már mióta0. Jó esetben #nextseason majd javítják, ha kiadnak valami teszteleltlen bugos szart, és a javítás is abból áll hogy húznak kettőt a gumi bemelegedés csúszkán, meg egyet a slip/gumifelület melegedés csúszkán, aztán előadják hogy ők szegények mennyit dolgoztak ezen.
Arról nem is beszélve hogy a felsőbb splitek egy állatkert majomketrecére hasonlítanak, mert stewarding az lényegében nincs. Valakit kilöksz szándékosan? Max kapsz egy ejnyebejnyét emailben... (Állítólag valaki hallott már olyat hogy valakinek az ismerőse beszélt valakivel aki úgy tudja hogy valakit kibannoltak már emiatt egy rövid időre, miután sorozatosan szándékosan baleseteket csinált...)
Vicc kategória nekem így már, pedig évekig abban a hitben voltam hogy megéri az árát...
Mostanában már csak enduzni megyek fel, azt is csak azért mert LMU-ban MÉG nincs online pilótacsere, -
kismadar12
kezdő
válasz
pRoject22 #2868 üzenetére
Azért az sokat elmond, hogy a két legnézettebb magyar tartalomgyártó a témában, a Balazsin Bence meg a Pénzes Ádám is az LMU-t tolja napi szinten. Sőt a Pénzes gyerek pár hónapja úgy szapulta az iRacinget az egyre szarabb gumifizika miatt, hogy szépen magára haragított elég sok embert. Hogy az ő véleményére mennyire lehet adni, azt nem tudom, de elgondolkodtató a dolog.
Ui: A Daniel Morad számomra is borzasztó irritáló, ő véleményére adnék utoljára
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #2865 üzenetére
Milyen meglepő hogy az iracing bérenc szerint az iracing realisztikusabb
(Kivagyok ettől a csávótól). Mutassanak már egy IRL esetet ahol egy microslide után irányíthatatlan csúszásba kezd az autó, mert nulla tapadása lesz a hátsó tengelyen vagy fél percig, mint iracingben pl GT3-al... Várom...
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #2832 üzenetére
+1
Most elég nagy csalódás volt nekem is ez az update. LMU-t nemrég kezdtem el, ott is nagyon csúszik az outlap, nehéz menni, de sokkal életszerűbb ami történik. Itt nem... Ilyen mennyiségű pénzből arra futja, hogy tologatják a tapadáscsúszkát, és behazudják hogy új gumimodell, az egy szégyen. -
bence1885
aktív tag
válasz
pRoject22 #2825 üzenetére
Amúgy szerintem is, kissé. Majd megszokjuk azt kész én úgy vagyok mindennel. Persze mellette azért legyen élvezetes. Tegnap Michi streamjét néztem, megnézte az új gumimodellt, de elég annyit mondanom, hogy majdnem ragequit lett belőle.
Én iR fannak mondanám magam, de most az LMU feladta a leckét rendesen, mostanában inkább azt indítom el ha GT3ni akarok. Meg kell nézni mennyi streamer szokott rá az iR helyett vagy mellett az LMUra. Persze megfér egymás mellett a kettő program. Én szurkolok mindkettőnek. Azt hiszem nálam hosszútávra most marad az iR,LMU a szimek közül. iRacingben szeretem, hogy az apró kis dolgokkal is foglalkoznak és lassan apránként, de biztosan haladnak vele, minden szezon végén elején új kontentek, frissítések, ficsőrök stb.
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #2070 üzenetére
Nekem is jobban bejön a GTP, ezerszer mint az LMP2, de esőben nem tudom mi van vele, nem gondolnám hogy realisztikus az, hogy hozzáérsz egy folt vízhez, és kétszer megpördülsz minden átmenet nélkül...
Miközben az LMP2, ami majdnem ugyanolyan feszes autó, teljesen jól kezelhető, és ha hibázol, azt is tudod hogy miért. GTP-vel nem... -
VincentVG
senior tag
válasz
pRoject22 #2061 üzenetére
Ez a te hibad, mert hatulrol indulsz es alazod oket
tessek qualizni, es pole-bol leuralni a mezonyt.
(Viccelek csak persze. ertem a problemat)
Egyebkent en meglepoen jo futamokat fogok ki altalaban, pedig van amikor ubergagyi 600-700as splitben indulok. illetve az szokott lenni h gyakorlas nelkul itt lent megvan a top3 qualiban, es veluk jokat lehet versenyezni. elso kanyart kell tulelni, es persze van neha par "izgalmas" lekorozes.
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #2048 üzenetére
Mentem egy Super Formulát az előbb, split1, p4 lett, mert Canada Cornerben, utolsó körben kivezetett a fűre a 3. csávó, mert nehogy már kívülről ott tartsam mellette.
Imádom az ilyen parasztokat...
Amúgy ez a licensz split a legjobb dolog a szezonban
A rajtolást kell megtanuljam nagyon az SF-el, a kissebb formulákkal nem gond, de amilyen brutális erős ez, nem egyszerű...
-
VincentVG
senior tag
válasz
pRoject22 #2045 üzenetére
Test Drive-al kezdtem C64-en
egyebkent az vicces h meg jatszottam a 89es papyrus / indy 500-al is, valamikor 90es evekben, ami meglepoen jo volt anno, es nemreg tudtam meg h a David Kaemmer is dolgozott mar rajta ( iracing "alapito"). TOP volt a grafika
tortek az autok, kulso kamera nezet, amit akarsz
-
VincentVG
senior tag
válasz
pRoject22 #2041 üzenetére
en GT5/PS3 utan jottem at iracing-re. itt is mukodik a hetvegen beugrok egy kis versenyre es kb. insta dobogo, csak cserebe ( megalazoan) alacsony irating-en kell tartani magad
es persze nem az osszes bajnoksagban tud mukodni
de pl egy jo Ferrari challenge 15 perces futamon....
mas. VR tema.
probalok osszehozni egy iracing / Pimax Crystal tesztet a magyar forgalmazoval. nagyon jo arcok, sajnos csak egy 3060as laptoppal tudtak eddig megmutatni, de lehet h ha elviszem a gepem nyitottak egy masik alkalomra is. ( mondjuk a gep meg ok, de a teljes rig-et tuti nem cipelem at...)
valaki hasznal itt egyebkent Crystal/iracing szettet?
-
VincentVG
senior tag
válasz
pRoject22 #2036 üzenetére
iracing melle sztem szuper lenne a Gran Turismo kiegeszitesnek. gyonyoru a render, fenyeles stb meg egy PS VR-al is. en amugy is iracing utan kb egy autos lexikonkent tekintek a GT sorozatra, atsut az autozas imadata az egeszbol. plusz nyilvan amig PS-eztem sim-ben sem volt kerdes.
nagyon megneznem egy komolyabb PCVR-al. - pl a kulon "garazs" nezelodes. elkepeszto szepek az autok.
-
kzolee216
senior tag
válasz
pRoject22 #2029 üzenetére
Valahogy 200k körül kapok nagyobb kedvezményt, ha jól számolok. Elgondolkodtató, de így kezdésnek kicsit szörnyűnek tűnik. Megveszek egy pár contentet, ami lehet nem is lesz jó pár hét múlva. Most a Porshe 911 dolgokat nézem, amihez kb 30k a behúzható tartalom, viszont lehet befizetem és amikor játszhatok egy kicsivel több időt, akkor már nem tudok beugrani ezekkel a contentekkel sehova.
-
Amantius
senior tag
válasz
pRoject22 #2015 üzenetére
Mókának jó, de mondjuk a 4 órás VLN-ben (vagy most NEC, ha jól emlékszem) kibírom majd röhögés nélkül az esőt. Főleg, ha 4 órán át tart. Konkrétan semmit sem látni, ha 1,5 másodpercen belül van az előttem lévő. Pont ez a csapda. Ha elöl megyek nekem jöhetnek. Ha hátul, nem látok semmit, palánknak, vagy az előttem lévőnek mehetek. Ha lemaradok, akkor vérszemet kapnak mögöttem és megint megyek a levesbe. Sehogy sem jó ez. Persze alakul ez még és az is lehet, hogy egyszer élvezni is fogom, de pesszimista vagyok.
Én 10 éve azt mondtam egyébként, hogy az iR-rel is addog megyek, amíg nem lesz benne eső. Erre itt van.
Nekem egyáltalán nem hiányzott, sőt, a pokolba kívánom. -
anulu
félisten
válasz
pRoject22 #2017 üzenetére
ott azért a rajtot kivéve ritkábban terelődik durván össze a mezőny szvsz. mondjuk Spa-ban vagy akár Lime Rock-on vagy Tsukubán is el lehet férni, és nincs full course sárga, ami után jönne a rajt utáni káosz.
persze, engem is ütöttek ki Mazdában párszor, de arányaiban sokkal kevesebbszer, mint Arca vagy truck-ban.
-
asb88
tag
válasz
pRoject22 #1991 üzenetére
Én nem tartom jobbnak vagy rosszabbnak, mint mást. Amilyen nagy és változatos mezőnnyel rendelkezett legutóbb a VSR, törvényszerű, hogy nem fog koccanások nélkül végigmenni mindenki. Szvsz a közvetítés ténye miatt benne van 1-2 túlvállalás és mindig van pár új jelentkező akinek el kell magyarázni néhány olyan dolgot amit triviálisnak gondolunk, de összességében megadja azt a pluszt amit jelent egy public futamhoz képest. Nekem ez nagy pluszt ad, hogy egy hiba esetén nem az van, hogy majd 2 órával később próbálkozom a következő sessionben, hanem eldobtam egy futamot és majd próbálkozhatok jövő héten. Most benn vagyok egy TCR bajnokságban és ott kisebb mezőnyben több eseményt vizsgálnak a futam után. Protestelni itt is lehet, nemcsak public-ban és korrektül intézik.
A magatartást tekintve sajnos legutóbb tényleg túl toxkiussá vált 1-1 futam után a hangulat, de szerencsére ez sem általános jelenség és csak néhány indulóhoz köthető. A szervezők részéről megvolt a figyelmeztetés és szükség esetben az 1 hetes némítás is. Public-on még durvább dolgokba futottam bele, szóval ez közel sem magyarosch jelenség. Igen emocionális tud lenni egy-egy latin ajkú kolléga, Nascarnál pedig az amcsik külön kasztot képviselnek a toxikusság tekintetében.
Meggyőzni nem szeretnék senkit, pláne nem megmondani, hogy ki hol induljon, de nem egy élvezetes futamom volt már és a fejlődésben is segít, motivál. Komoly szervezői munka van és azért nem kis teljesítmény ez, hogy ilyen rendszerességgel összejön egy ekkora magyar mezőny, ez pedig mindenképp értékelendő.
-
-Rolika-
senior tag
válasz
pRoject22 #1986 üzenetére
Engem mostanában elkerülnek a kamikázék
pedig c-ben tolom gt4-el.
Hétfőn futottam életem versenyét Hungaroringen egy elbaltázott időmérő után. Sikerül "megcsípnem" egy 20. helyet, mert nem tudtam tiszta kört menniAmikor megláttam, hogy milyen idővel voltak előttem, akkor vertem igazán a fejemet. Aztán végülis 20-ról behúztam a wint, kb 10mp előnnyel.
Viszont lenne is egy kérdésem.
Elég sok nálam a mikro lag. Szerintem a gépem elég lenne hozzá(profilomnál minden ott van) tudnátok esetleg segíteni, hogy mi lehetne az a beállítás ami ezt okozhatja?(lehet az Nvidia beállítások között sem minden frankó) -
-Rolika-
senior tag
válasz
pRoject22 #1964 üzenetére
Az a baj, h ez az iracing-vr-4080 kombó nem túl gyakori. Ezért tettem fel itt a kérdést.
Amúgy teljesen frankó a kép, csak kíváncsi lennék mik a beállítások másnál.
Ha esetleg majd legközelebb amikor elndítod az iRacinget, megtennéd, hogy csinálsz egy screenshotot a grafikai beállításaidról? -
-
Moby
veterán
válasz
pRoject22 #1908 üzenetére
>amit a router beküld a fejeden keresztül a VR headsetbe.
A router nem tudja, hogy az a valami a fejden van, a fejeden lévő antenna nem ad(ad, csak kis energiával), hanem vesz. Ergo teljesen mindegy, hogy a fejeden van-e, vagy a másik szobában, ha ott vagy ugyanannyi fog elnyelődni a testedben akkor is, ha épp a notebookoddal torrentezel. A routereken nem irányított antennák vannak, szanaszét szórnak.
-
arabus
addikt
válasz
pRoject22 #1892 üzenetére
Pico 4 is megy vezetékkel és teljesen jó,szerintem árban jobb minőség mint bármi más.
Quest 2 sokkal olcsóbb lett volna nekem árban de a minősége gyatra.
Intel 11 gen az nem lesz erre jó legalább 12 gen ddr5-el.
És szerintem egy 7800XT jobb vétel mint nv hasonló vagy gyengébb de drágább megoldásai. -
lukcsimre
csendes tag
válasz
pRoject22 #1890 üzenetére
Köszi a tanácsokat! Néztem a G2-t, meg hogy ajánlottabb is lenne. De hát finoman szólva sincs belőle választék, pl jelenleg egyetlen egyet találok a hazai neten, még Quest 2-ből lehet válogatni. De amikor beindul a mandula, és lesz elérhető G2, azt fogom választani akkor.
Proci tippet szintén köszi, néztem a 11700-at is, egyelőre futok egy kört a jelenlegivel, aztán max váltok akkor i7-re. Generációt már nem ugranék. (Csak hogy értsd a fájdalmam, 2 előző gamer pc-m számolom fel, megelőlegeztem magamnak egy harmadikat, és még semmit nem kezdtem el árulni, és már most nem élvezem annyira ezt az építgetést).
Akkor 4070 lesz az áldozat.Köszi az OpenXR tippet is, teljesen új vagyok és fogalmatlan a VR világban, szóval eddig nem is tudtam a lehetőségről.
Semmi másra nem fogom amúgy használni, csak iRacingre.
-
-Rolika-
senior tag
válasz
pRoject22 #1892 üzenetére
Igen emlékszem, hogy láttam a VR topicban, hogy Neked nem jött be a P4 simre, de sajnos addigra valaki meg pont azt mondta, hogy simre milyen jó lesz és megvettem innen HA-ról. Amúgy tök jól elvagyok vele, csak a vga-m nagyon kevés hozzá. Most várom, hogy jöjjenek az rtx superek és csere lesz. Viszont az openxr-t akkor kipróbálom majd ha azt mondod jobb, mint a steamvr.
-
drsanya
aktív tag
válasz
pRoject22 #1841 üzenetére
Mert idióta. Amúgy ugyanígy jártam tegnap Hockenheimringen a hajtűben. Majd mentem 11-kor még egyet, ott meg a hármasban mellém gyorsított, én már kinn a füvön, megcsúsztam, ellenkormány és kiütöttem a p?csába. Nyilván nem szándékosan, reakció nem jött, úgyhogy tudta a paraszt, hogy ő volt a hibás. P2 fixed. Ma megyek IMSA-t, nagyon kíváncsi leszek. Mosport-tól féltem, mindhárom futam hibátlan volt és mindenki figyelt a másikra. Itt meg hosszú és széles a pálya, egyből idióták.
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
pRoject22 #1825 üzenetére
Nekem is csodásan indul a GT3-mas karrierem. Már a zöld szászló előtt valami szerencsétlen belém jött hátulról a bus stop-ban, szóval instant instabil lett a kocsim már a 0. körben. Szerencsére Spa-ban nincsenek high speed hosszú kanyarok ahol fontos, hogy stabil legyen a kocsi háta, ezért nem pörögtem ki emiatt kb két körön belül
-
kigyi_23
addikt
válasz
pRoject22 #1813 üzenetére
Időbüntetés esetén, ha mögötte végeztél és annyit kap, hogy elé kerülj akkor gondolom megkapod azt a pontot amit a helyezéssel nyertél. Ha kizárják a versenyből akkor nyilván mindenki előre lép aki mögötte végzett. Én ezt tudom elképzelni. Sok pontot egyik sem fog jelenteni. Viszont bármelyik versenyben előrébb kerülhetsz, mert más óvása is jelenthetne ebben az esetben pontot. A valódi versenyeken is így megy ezért gondolok erre a megoldásra, de majd meglátjuk.
-
-
biker
nagyúr
válasz
pRoject22 #1808 üzenetére
elvileg sehol nem adják vissza a levont pontot, meglepne ha itt ezt bevezetnék. Én is rühellem az ilyet, de ez van
Itt legalább megvan az, hogy aki kilök az gyűjti a te pontjaid, vagyis, nekedmegy, az neki és neked is 1x-4x közt, de ha te kipörögsz és elhagyod a pályát (1x) majd nekimész a falnak (2x) 2mp-en belül akkor az okozó gyűjti be ezeket a pontokat, nem te -
f3rdzs0
senior tag
válasz
pRoject22 #1799 üzenetére
Amúgy nincs nagyon okom sírni, szerencsére csak -0.05 SR ment a levesbe, a verseny maradék része meg egész jó volt. Csak annyira nem rajongok Imoláért, hogy ez ne idegesítsen fel egy csöppet jobban.
A jövő vagy utánalevő héten meg bevásárolok jövő évadra, valszeg marad a Porsche 992, Super Formula helyett.
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #1670 üzenetére
Végülis lehet hogy így lesz. Meglepően kiegyensúlyozottak a köridők.
VRS köridők tankolva:
Acura - 1.45.830
BMW - 1.45.852
Cadillac - 1.45.807
Porsche - 1.45.882Offline 4 fokkal hűvösebben, mondjuk quali üzemanyaggal mentem 1.45.2-t tegnap este. Remélem nem sokkal leszek lassabb tankolva, de majd elválik
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #1668 üzenetére
Én már ráuntam Monzára, viszont sajnos a héten nem tudtam más szériában menni, mert nincsenek meg a pályák
Kivéve GTE-hez Bathurst, ahol Porschéval elindultam egyszer a részvételi dolog miatt, végigmentem nagy kontakt nélkül, a falakat is elkerülve, abból is szintén elég volt
Safety rating pokol lenne, hiába imádom a pályát
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új Apple iPhone 16 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- Honor Magic7 Lite 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor 400 lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Prodesk 600G4 SFF - i5-8500, 16GB DDR4, 512GB NVMe SSD, ATI R5 430 2GB eladó!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás!AMD Asztali számítógép PC Játékra! R5 5600/ RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Beszámítás! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- AKCIÓ! Apple MacBook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB 560X 4GB notebook garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest