Új hozzászólás Aktív témák
-
asb88
tag
válasz
adrian360
#2883
üzenetére
Több összetűzésem volt a művészúrral, ráadásul már olyan versenyzőtársba is beleállt, aki a légynek sem ártana (az pedig mindent elmond, hogy az incidenseimet rajta kívül mindenkivel korrektül le tudtam beszélni). A hazai iRacing közösség is rájött, hogy milyen és már a plusz nézettségért cserébe sem fogják vállalni a kínos jelenlétét. Kívánom, hogy találja meg a számításait LMU-ban és hanyagolja az iRacinget
-
biker
nagyúr
-
válasz
adrian360
#2883
üzenetére
Na mindegy a lényeg, hogy attól mert ő nem tol iRacinget, az marhára nem azt jelenti, hogy szar az iRacing ...
Ez pontosan így van, az iRacing nem Balazsin úr miatt szar hanem a szar gumifizika miatt, az iR fórumokon is elég sok szál keletkezik ahol erre panaszkodnak az emberek de aztán jön ugyanaz a 4-5 okos fanboi aki szerint mindenki is hülye aki kritizálni meri a rendszert bármilyen formában, az úgy jó ahogy van, meg a SR és iR pontokba nem lehet belenyúlni című hazugságok stb stb -
kismadar12
kezdő
válasz
adrian360
#2880
üzenetére
De egyébként ez, hogy a Balazsin nagyképü meg bunkó ez miben nyilvánul meg? Igaz régebben többet néztem, trágárkodás előfordult nála, de azt nem vettem észre, hogy bunkó lenne a nézőkkel.
Azt tudtam, hogy ő nem csak simeket tol. De amikor simezni látom, kb mindig csak LMU, így talán pontosabb a megfogalmazásom. -
kismadar12
kezdő
válasz
adrian360
#2871
üzenetére
Nem azért irritáló Morad, ahogy viselkedik, hanem mert lerí róla minden egyes videójában, hogy egy fizetett szélhámos, iRacing bérenc. Itt is a konklúziónál elkezdi mondani, hogy az iRacinget ajánlja mert jók a special eventek meg milyen fasza az online rendszere.
Komolyan baszki? Mi köze ennek a videó címében bármihez? Melyik GT3 a realisztikusabb, arra kellett volna választ adni de megy a terelés, ferdítés.Arról meg ne is beszéljünk, hogy különböző fórumokon lebuktatták Moradot, hogy lehet tőle venni coachingot és sokakat átvert mert addig tologatta a coaching időpontját amég le nem járt a visszatérítési időpont és azóta sem kapott coachingot senki.
Röviden, egy pénzéhes hazudozó.
-
#214
aktív tag
válasz
adrian360
#2815
üzenetére
Az open és fixed szériák közötti felosztást (amelyek ugyanazon a pályákon is futnak) nem venném egy kalap alá azzal, hogy egyes szériákban milyen gyakran indulnak versenyek. Kíváncsi lennék rá, hogy az open setup versenyeken hányan indulnak az alap setuppal, de gondolom sokan, a te statisztikádból is ez rajzolódik ki. Lehet erre az open-fixed rendszerre is ráférne egy reform, talán valamelyik következő lépés ez lesz.
-
JulesTS
addikt
válasz
adrian360
#2812
üzenetére
Most hogy gyüjtögettem a 10 dolcsit, volt hogyvlett volna másfél órám, de egyik versenyre se tudtam bemenni, mert éppen már elkezdődött, a következő meg már kifutott volna az időmből. Persze így is volt, hogy épp csak 6..8-an voltak versenyen amin indultam.
Szóval a sűrűbb indítás jó, de ha kevesebben lesznek bent, akkor nem jó... -
-
#214
aktív tag
válasz
adrian360
#2795
üzenetére
Tudtommal első 1-2 alkalomra nem büntetnek versenyzés hevében elkövetett vétségek miatt, viszont figyelembe veszik, és visszaesőként jár érte felfüggesztés. Szándékos károkozásért, chates sértegetésért, csalásért (Alt + F4), stb. akár azonnal is repülhet az eltiltás.
Más, közben megjelent az új development update. [link]
Talán a legérdekesebb, hogy a játék várhatóan a következő szezontól figyelni fogja a versenyzők hálózati kapcsolatát, és a nem megbízhatókat a boxba rakja, ezzel kivéve őket a versenyből. Ezután ghostként lehet folytatni a versenyt, vagy megpróbálni javítani a kapcsolaton, hogy újra értékelésre kerüljön a versenyző. Kíváncsi leszek, ha jó lesz a megvalósítás, akkor ez hasznos funkció.
-
anulu
félisten
válasz
adrian360
#2792
üzenetére
ezért írtam, hogy ez superspeedway. más a szabály ezekre, mint a többi pályára.
mindegy, köv alkalommal ott indul a dolog, hogy nem fogok annyi helyet hagyni, hogy vissza tudjon jönni a dupla záró "külső" oldalára. csak így meg potenciálisan jó nagy csattanás lesz a vége

-
JulesTS
addikt
-
bardi
senior tag
-
Laby
őstag
válasz
adrian360
#2557
üzenetére
https://iracing-week-planner.tmo.lol/
Én ezt a weboldalt szeretem nagyon, tökéletesen átlátható hogy mikor épp milyen pálya, milyen széria, milyen autókkal, hány perces futam…stb.
Ha egyszer (manuálisan) beállítod a saját tartalmakat, akkor utána nagyon könnyen szűrhető.
Egyszerű, átlátható minden rajta egy pillanat alatt.
iRacing ezer éve nem tud egy olyan felületet adni ahol látom hogy az adott fantázia névre hallgató szériába milyen autók vannak, hány perces futamok, mikor indulnak…stb csak ha egyesével kibogarászom. -
bence1885
aktív tag
válasz
adrian360
#2502
üzenetére
9900K, még majd holnap megint ránézek, de 10 perc körözgetéstől már 93 fok volt több mag is ami szerintem sok is és megfigyeltem mikor akadások vannak, akkor a Render csík is ugrál rendesen össze vissza, tehát a CPU nem bír vele. Ez egyedül Test Drive ban is jelentkezik. Az a baj más nincs a gépen most csak iRacing, hogy letesztelném mással is.
-
bardi
senior tag
válasz
adrian360
#2487
üzenetére
Köszi! Elő is fizettem gyorsan.
Úristen, ezt az UI-t hogyan hagyták jóvá? A régi rendszerben aki először látta is 2 perc után már ment bármelyik pályán bármelyik autóval, de ez, valami kegyetlen.
Skip barber viszont még mindig jó, meg sokkal hamarabb rá lehet érezni, mint Assettora, tegnap azzal próbáltam a kormányt. FFB, meg minden jobb így 1-1 óra után kb. -
#214
aktív tag
válasz
adrian360
#2470
üzenetére
Pont délután aktiváltam a BF kedvezményes 1 évet, aztán az előbb olvastam ezt, talán nem ment rossz helyre a pénz.
Leginkább az új UI, telemetria, blackbox update érdekel, jó lenne dobni a 3rd party appokat teljesen. Spotterből is már visszatértem a gyárira. Autókra leszek még kíváncsi, főleg a supercars update-re, jó lenne abból is egy rendes sorozat. Aztán majd később jöhetne az a belengetett TCR update, az új gumimodell annyira nem dobta meg a sorozat részvételi számát (bár IRL is kb. halott a sorozat).
-
Kommy
veterán
válasz
adrian360
#2434
üzenetére
Akkor most már értem.
pont ezt akartam kérdezni, hogy a qualy és a practice incidens pontok számítanak e. Akkor ezek szerint valamilyen szinten igen.
akkor sport car-ban nincs szerencsém mert csak a Ford van akkor addig maradok annál. A többiben pont fizetős pálya van. -
bence1885
aktív tag
válasz
adrian360
#2429
üzenetére
Pont azt nézem futam végén még nagyok is 10 12xet összeszednek a végére. Másik autóra jobban figyelek. Ha erőszakos vagy úgy érzem ha a másik sokkal gyorsabb akkor általában nem is kakaskodom vele.
Hozzáteszem van pár pálya ahol meg nehezebb összeszedni off tracket, mert több tolerancia van a pályahatáraiban. Ott akár végig megyek nulla x-el is, akkor is ha elég jó harcban vagyok éppen, sajnos Monza nem ilyen. Na mindegy, próbálom majd visszahozni az SR-t 3 felett voltam most 1.5 siralmas...
-
biker
nagyúr
válasz
adrian360
#2368
üzenetére
bár jogos az észrevétel, jelenleg még nem jelent meg az autó, így nem írtam bele

amúgy ha hinni lehet a pletykáknak és a 13. héten megjön akkor már választható lesz, ellenben arra minimális esélyt látok, valaki a régi bmw-vel jön, max ha megvan neki és olyan rég hogy nem kapott kreditet. egyelőre merci vs porsche a nevezések alapján, ami meglepő, lévén a meki mennyire jó autó. BMW meg nulla nevezés.
De egyébként jöhetnek mindkettővel.ha viszont a szeptember 4 szerdai updateben valamiért nem aktiválják, akkor a vasárnapi első forduló után már autócsere büntivel jár majd a váltás.
ui: ha nem ilyen szezonváltáskor lenne, akkor természetesen a legacy modellek részvételéről külön döntenénk, de legacy gt4 sincs még, így ezt a pontot sem vettem még bele a kiírásba.
-
-Rolika-
senior tag
válasz
adrian360
#2356
üzenetére
Persze én sem gondoltam komolyan. Ez ebben a formában annak érheti meg, aki nemrég kezdte és beszippantotta. Én is még gondolkodom rajta, mert nem vagyok benne biztos, hogy szeretnék menni a BMW-vel PCC-ben. Azért meg, hogy álljon a "garázsban" egy autó, amit úgysem használok felesleges, még ha igazából ingyen is lenne.
-
-Rolika-
senior tag
válasz
adrian360
#2352
üzenetére
Köszi, akkor mégis csak jól értettem.

Lehet a BMW-t megveszem, aztán a visszakapott pénzből meg majd Cup-os Porschét.Biker: ezek szerint jól értelmeztem és akkor úgy van, hogy ha 90 napnál nem régebben vetted, akkor vissza jár az egész ára. Mondjuk ennyi erővel oda adhatnák mindenkinek ingyen

-
sberci
tag
válasz
adrian360
#2326
üzenetére
Igen erre, koszi. Igy masodik nekifutasra mar vilagos.
Pedig egyszer csinalhatnanak egy olyan idoszakot, amikor minden palyat + auto kombot ki lehetne probalni (plusz verseny) akkor nem az varna az emberre, hogy megy par ingyenes palya + mx5 verseny, ami meg igazan erdekelne az embert, abbol sosincs szinte egy sem. (es meg veletnul sem barmi GT.) autokra gondoltam
-
#214
aktív tag
válasz
adrian360
#2272
üzenetére
1-2 split nem combos, de ahogy nézem a statisztikát az IR-re valamennyire rá lehetne vele menni.
TCR-t ismerem, azt játszottam eddig is, és ja, egy kicsivel jobb csak.
GT3-ra a Ferrari lenne elgondolkodtató, az szerepel több sorozatban is, viszont az az autó meg pont nem annyira érdekel.
Kód tippért nagyon köszi, viszont lehet most csak egy 3 hónapossal megyek, és beruházok inkább pár új tartalomra.
-
#214
aktív tag
válasz
adrian360
#2266
üzenetére
Én csak sodródom ebben a szezonban. GT3-azni és Truck-ozni szerettem volna, de amellett, hogy az autók sincsenek meg, a 24 pályából konkrétan 1 db van meg, és még az előfizetésem is lejár jövő héten.
TCR-t csinálom majd, aztán ha összejön pár hétnyi GT3 pálya, akkor kipróbálom azt is. Oválon Street Stock és ARCA/Gen4 majd, utóbbiakhoz viszont megint nincsenek pályáim.
Clio Cuphoz elég sok pályám van, elgondolkodtató, de úgy tudom nem a legjobb a részvételi arány. Ha nagyon üres lenne egy-egy hét lehet rámegyek a formula és dirt road jogsira.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

szóval szerintem nem gáz, ha itt valaki elkezd nonstop fikázni, akkor nonstop ellenállásba ütközik




