Új hozzászólás Aktív témák

  • András12345

    aktív tag

    válasz biker #3232 üzenetére

    Lehet hogy már írtam ide erről, de az a véleményem 3 év iracing után hogy a frissítések nagyrésze egy összecsapott teszteletlen szemét, amit utólag, jó esetben 3 hónap alatt, rossz esetben egy év alatt, vagy soha nem foltozgatnak valamennyire...
    Emellett extra elszomorító tényező, hogy a bevételük sokszorosa az összes konkurens simek bevételénél összeadva is.

    Nyomják le a torkunkon hogy milyen sokat és keményen dolgoznak, és ez messze a legrealisztikusabb sim ami valaha létezett. Közben egy vicc az egész. 3 év alatt egyedül ami értékelhető frissítés volt az az eső maga, és hogy ki tudod hordani a kavicsot az útra. Ez tényleg ad a realizmushoz.

    Ellenben...
    GTP vezethetetlen volt esőben. Kellett nekik egy év hogy ne legyen abszurd, csak nettó irrealisztikus Most sem az igazi, de sikerült annyira befoltozniuk hogy ne öljön meg egy tócsa ha hozzáérsz 60km/h-val

    "Új" gumimodellek, ugyanúgy csinálják azt hogy megcsúszol, elmelegszik a felülete, aztán egy bevásárlókocsiban ülsz fél percig. De legalább (ami eddig nem volt) hidegen ugyanolyan ostoba mód forogsz meg mindenféle visszajelzés nélkül mint az eső bevezetésekor (ez GTP-re igaz főleg) Magyarul ez nem egy új gumimodell, hanem a régit paraméterezgették át, és előadták a mártírt hogy mennyit dolgoztak, és ez a legrealisztikusabb gumi ami valaha volt és lesz (köze nincs hozzá)

    GT3 gumi szintén ugyanez, némileg máshogy paraméterezve.
    Alapvetően az egész fizikája el van cseszve, mert ahogy elindulsz hideg gumin az eleje gyorsabban melegszik. Egy 600 lóerős hátsókerekes autón :C :C :C . Aztán gondol egyet és elveszti a hátulja a tapadást, és forogsz, megint csak, minden visszajelzés, vagy bármiféle átmenet nélkül.
    Ilyet versenyautó nem csinál hideg gumin... Az első tengelyen lesz kevesebb tapadás, tolja az orrát a végtelenségig ha gyorsabban mész be a kanyarban, mint amit a tapadás megenged, nem betapad az eleje, és piruettezel...

    Az FFB egy trágya 6x60Hz-es fake 360Hz. Egy ember által megírt (Marvin) app jobb, élesebb FFB-t eredményez, mint amin "olyan keményen" dolgoznak évek óta.

    Grafikailag olyan amilyen, ezer éves textúrák a régi pályákon. Az újakon kinéz már valahogy, viszont LMU-hoz képest, ami lényegesen jobban néz ki, sokkal kevesebb FPS-em van.
    Emellett mióta hozzányúltak a fényekhez, ha nem full napsütés van, akkor olyan fakó mintha ködben mennél. Ja és egy filtert is használok, hogy az alap fakóság ne legyen olyan szembetűnő...

    Nagy nehezen "megoldották" a GTP hybrid modelljét, avagy belockolták balancedra, 50% akksi a target, az alatt nem deployol, ha felette vagy igen. Semmit nem tudsz állítani, és a kemény munka kimerült abban hogy végre nem erősebb az autó ha megy a deploy... Jár a keksz... Virtual energy minek? Imsában nincs is... Ja de, van :C #mostrealisticsim
    Ja és a Ferrari 200KW maximum deployát limitálták 100KW-ra :))

    Annyit nem tudnak megoldani, hogy ne legyen maximálisan limitált autótípus egy szériában. Kivették az Audi GT3-at Imsából, hogy az Aston beférjen. Ez 2005-ben oké. Csak eltelt 20 év...

    Ehhez hozzájön hogy stewarding nem létezik. Az nem stewarding, hogy valakit beleraksz a falba és kapsz egy ejnyebejnye emailt. Esetleg ha ezt sorozatosan csinálod egy hétig, lehet kapsz egy hetes bant? Egyszerűen elképesztő...

    És akkor itt van ez az "új" UI, ami egyáltalán nem új, hanem kapott egy skint, meg pár dolgot át tudsz méretezni, vagy a replay bart mozgathatod? Másfél éve mutogatják, hogy "keményen dolgozunk rajta"... Ez már tényleg a szánalmas kategória...

    Még valószínűleg volt pár dolog az évek alatt, ami így hirtelen reggel nem jut eszembe, de remélem elég lesz... :))

Új hozzászólás Aktív témák