Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
-Rolika-
#2976
üzenetére
Most mentem egyet, direkt a végéből akartam indulni, kis SR-t farmolni de az előttem lévő ember olyan lassú volt ,hogy mondom megelőzöm, erre mit csinál? Buszmeg előtti féktávon indokolatlanul befékez hamarabb vagy 70 méterrel, blokkolt a kerekem és bele csusztam, mire megvártam ,hogy elmenjen mindenki megforultam ráfordultam a célegyenesre ez meg ott állt meg az ideális íven és otthagyta a kocsit, ott telibe vertem megint, 8 perc box, kijöttem megelőztem az lmp2 élbolyt, de előttem 3-4 GT3 kocsi miatt a stavelotnál lassítok, mert ugye én nem úgy tolom őket le a pályáról mint egy idióta, erre a faszfej lmp2 nem lassít hanem mellém jön, mintha megpróbálna megelőzni és kiforgat a picsába, komolyan mondom ennyi agressziv hulladék fost honnan böfög fel az iR?
-
válasz
-Rolika-
#2974
üzenetére
Az a baj, hogy ahol lehetne ugye setupolni ott meg vizes a pálya, picit zavar ,hogy bele erőltetik ezt az esős szarságot, meg ,hogy normális verseny időben nincs verseny, csak reggel 6 kor vagy este 8 kor.
Amúgy a kiállásig a 3. voltam, az első elment az elején így a 2. helyért voltam harcban, a másodikat követtem kb 1,5 másodpercre a kiállásig ő hamarabb kiállt egy körrel, aztán a boxban láttam kifordult kerékkel az elsőt, na mondom ez össze törte magát, aki addig meg második volt szintén csinált valamit mert aztán nem láttam már őt sem, viszont amikor a boxból kijött az aki a kiállásomig vezette a versenyt neki ugy kék zászló volt amikor utol értem, nem akart elengedni, blokkolt folyamatosan, aztán amikor elmentem mellette akkor direkt nekem jött hátulról, az addigi 0x ből lett 4x em, aztán jött az utolsó kör ahol láttam a tükörből, hogy a mögöttem lévő lmp2-t szándékosan telibe verte, elmentettem mindkét esetet és ment a report szándékosságra.
Az ilyen hulladék nem értem miért velem genyózik amikor egész futamon nem is láttam, remélem kap 1-2 hét szünetet
-
-Rolika-
senior tag
válasz
pRoject22
#2973
üzenetére
Igen láttalak

Nekem a héten a fixed nagyon nem fekszik. Nincs meg a tempóm sajnos. Azon a versenyen el is dobtam
Neked gratula
Utána majdnem összejött egy win, de elbaltáztam. 14 másodperces előnynél eldobtam és a második feljött mögém. Aztán utolsó kör, első kanyar után véletlenül benyomtam a pit limitert és megelőzött

-
-Rolika-
senior tag
Na akkor jövök én is

Tegnapi 4. helyes IMSA Open után, ma sikerült megcsípni egy 2-at. Sok szempontból más volt, mint a tegnapi. Páran kihullottak előlem, eldobtam már az elején, viszont a végén a tempóm nagyon jó volt. Talán ha az elején nem dobom el, akkor mehettem volna a győzelemért, de nincsen ha
link -
JulesTS
addikt
iRacing dollár grindolás közben sikerült nyernem egy esős futamot:
https://youtu.be/sdUuExg7v28?si=XpkOARsU8vPaoxaR -
drsanya
aktív tag
válasz
bence1885
#2963
üzenetére
Én vártam az új hybrid rendszert, de elmarad. Egyébként pedig sokkal inkább vagyok híve annak, hogy nem kell annyi új tartalom, inkább legyen nagyon jó az, ami most van. Egyébként pedig nagyon szemezek a Merci W13-al, jó lenne pár F1 futamot menni, pedig sose szerettem az openwheelt
Ezt most valahogy a GTP hozta el, hogy elkezdtem velük haverkodni. -
bence1885
aktív tag
Néztétek az új Dev Blogot ? Kiváncsian várom, a következő szezont. Kicsit csalódott vagyok, hogy nem lesz a közel jövőben új TCR kocsi, pedig má mindből vannak újabb verziók. Csak a GT3, GT4, GTP re koncentrálnak. Végülis érthető, mert ezek a legnépszerűbbek.
-
Na kicsit késve de én is teljesítettem az első esős IMSA versenyem, lehet ,hogy nem a legjobb kocsit válaszottam ( Acura ) de azért sikerült 2. helyről 2. lenni, lett 5x-em de így is pluszt kaptam az SR-be.
Meglepődtem saját magamon mert eléggé élveztem a versenyt
-
Mbru
tag
Sziasztok,
Már nem lehet igényelni 25% kedvezményt éves előfizetésre?
Közeljövőben tud valaki valami infót, hogy lesz még ilyen és ehhez hasonló akció? -
JulesTS
addikt
SNS GT3/GT4 bajnokság esős futam Silverstone-ban:
https://youtu.be/_XO1BU0p3m4 -
biker
nagyúr
SNS nyári endurance futam (iRacing)
A nyári szünet lezárásaként tervezünk egy 6 órás LMDH+GT3 endurance versenyt 2-3 fős csapatok részére. Az időpont augusztus 30-a szombat lenne, a korábban tervezett VSR-SNS endurance Sebringi futamának idején, mely elmaradt. Ezzel kapcsolatban szeretnénk ha válaszolnátok pár kérdésre, hogy a legjobb futamot szervezzük meg mindenkinek. A pályaválasztást a szavazataitok dönti majd el! A nevezési díj 1.500Ft/fő lenne, a kategória győzteseknek és egyéb kihívásokat sikerrel teljesítőknek nyereményekkel.
-
#214
aktív tag
-
bence1885
aktív tag
válasz
András12345
#2946
üzenetére
Szerintem az LMU cut rendszere az jobb. Elveszi a köridőt és kapsz érte egy kis büntetőpontot. Ha eleget szerzel mehet a DT.
-
bence1885
aktív tag
Én mindig úgy logikázom ki ahol amúgy is lassabban kell menni. Még van, hogy behúzom belső ívre. Azért nem erősen blokkolva a másikat, csak finoman. Szerintem semmi nincs ezzel. Nyílván mindenki próbál minél kevesebb időt veszteni vele.
Pl esőben kb semmit nem ér a slow down, mert ha csutkán megyek tovább esőben akkor is letellik. Gondolom a norma a száraz időhöz van kötve.
-
#214
aktív tag
Szerintetek a levágásért kapott 1 sec körüli büntetést mennyire sportszerű elcipelni a pálya egy lassabb, szűkebb, előzésre alkalmatlan pontjáig, és ott letölteni, úgy, hogy közben az utánad jövő versenyző közvetlenül (1 secen belül) követ?
Nyilván az iRacing ezt lehetővé teszi, és nem tagadom, hogy ravasz megoldás. Légüres térben azt mondanám, hogy nem is probléma, de védekező helyzetben átgurulni mondjuk egy szűk sikánon, hogy letöltsd a büntetést erősen blokkolásnak tűnik nekem. Arról nem beszélve, hogy nem kicsit balesetveszélyes, amikor te ráállsz a gázra a szokásos ponton, az előtted menő meg csak simán gurul tovább.
-
András12345
aktív tag
válasz
Amantius
#2942
üzenetére
Na igen, az extra nehezítés lehetett, hogy lényegében száraz setuppal mentél. Én mikor megláttam hogy végig esni fog, betöltöttem egy full wet setupot. Valószínűleg többen mentek hirtelenjében alakított száraz setuppal, mert sokan láthatólag küszködtek.
A következő három verseny 0% eső esély, úgyhogy ott majd remélem több sikerélményed lesz

-
Amantius
senior tag
válasz
András12345
#2941
üzenetére
Igen. Sanyi ügyes volt, a kigyorsításokat megcsinálta, ennyi elég is volt, hogy tartsa a pozícióját, grat!
Minden bizonnyal a setup is alkalmatlan volt erre a futamra, nem is volt vizes setupom, a szárazzal mentem, kicsit állítottam a hátsó szárnyon. Vagy elindult a hátulja (többször is megforogtam), vagy nem fordult az eleje. Az volt a bajom (az egyik), hogy a Döttinger Höhe előtt akárhogy próbáltam bevenni a kanyart, akárhonnan közelítettem meg, mindig ugyan az volt a vége. Felúszás és kisodródás a fűre, ezt csak kevesebb tempóval tudtam elkerülni. Ott ment el a qualim is, szerintem 3. hely is lehetett volna. Felúszás miatt kezdődött a kálváriám is, pedig az első háromra pályáztam még az első kiállás után, de aztán bumm. Gyógyszer elgurult és vége volt. Ki is léptem, de aztán összeszedtem magam és befejeztem. Rúgtam neki, már mindegy volt, csak szegény jármű már nem ment, 10 másodperccel volt lassabb. Mondjuk a vége is kicsinált, természetesen újabb felúszás ott, ahol előtte nem volt. Pech. -
András12345
aktív tag
válasz
Amantius
#2933
üzenetére
Szia! Te voltál BMW-vel ugye? Mi voltuk az LMLM-ből a zöld Porschéval
Gyors voltál nagyon, sajnáltuk hogy belecsúsztál a korlátba 
Szerintem az is hozzátartozik, hogy néhány autót nagyon jó esőben vezetni (LMP2-3, Porsche GT3 példuál...), más autókat meg kb. lehetetlen, pl. a Mustang GT3, az egy tragédia esőben. Volt hozzá egy rövid balszerencsém Bathurst 12h-n... Nem hiszem hogy a BMW olyan jó lehet esőben.
Konkrétan 1 kört gyakoroltam esőben, meg a qualin estem keltem 3 körön át, nem is volt mért körünk, társam még ennyit sem ment, mégsem dobtuk el, mert elképesztő kiszámíthatóan működött az autó, hiába csúszkált folyamatosan. 36. helyről 10.re jöttünk fel. Ha más autóval lettünk volna, nagy eséllyel rommá törjük pár kör alatt... -
bence1885
aktív tag
válasz
Amantius
#2939
üzenetére
Esőben is lehet, komoly fej fej melletti csatákat vívni csak 100x jobban kell figyelni meg ismerni a pályát, vizes íveket stb.. nyílván ehez olyan ellenfelek is kellennek akik ugyanúgy ismerik az esőstl szitukat.
Nemrég mentem egy 2 órás IMSA Michelin Pilot Challenge-et. Marha jó volt esővel kezdődőtt aztán fokozatosan száradt fel a végére már kellett a száraz gumi is. Én általában esőben autózom körbe az erősebb ellenfeleket gond nélkül, lehet ez is közrejátszik amiért kedvelem. Valahogy van benne kihívás is.
-
Amantius
senior tag
válasz
bence1885
#2937
üzenetére
Nem tudom. Szerintem szárazon inkább lehet bevállalni egy-két necceseb szitut. Vizen ez inkább oroszrulett teli tárral, de persze kinek mi jön be (meg ki melyik helyzetben van, kiüt, vagy kiütik).
Számomra az is erősen visszafog, hogy nyilván, ahogy más sem, senkinek nem akarok bajt. Szárazon a kontroll inkább az enyém, vizen meg inkább nem. Talán fortunáé, de ez nem vigasztalja azt, akit elgombázok.
Lényeg a lényeg, csak kidühöngtem magam, ez nem az én mókám. Persze más véleménye is érdekel. -
Amantius
senior tag
válasz
JulesTS
#2936
üzenetére
Ha már X. 39 x-szel végeztem a futamon. Szánalom (igaz, egy órát csak törött, kettőt meg egy roncs autóval tettem meg a 4 órából, ami igencsak árnyalja a dolgot, de ez akkor is egyéni rekord, remélem az is marad). Én sosem fogom megérteni mi ebben a jó, de nem vagyunk egyformák. Én szeretem élvezni amit csinálok és nyilvánvalóan sokan ezt szeretik, én viszont nagyon nem élvezem, egyáltalán nem szórakoztat. Ezen kívül egy esős futamra az én képességeimmel többet kellene készülnöm, egyszerűen arra már nincs időm. Érdekesség, hogy annak idején az egyik ok az volt, hogy átnyegeltem iR-re, hogy itt nem volt eső. Most azért voltam (vagy még talán vagyok is) kiakadva, mert úgy érzem elcsűrték a hobbim, a szórakozásom, nem tudok jó arcot vágni hozzá.
Értem, hogy boxból, de akkor az életben nem végzek elöl, engem viszont egyrészt motivál, másrészt a "jól érzem magam-hoz" nálam az is hozzátartozik.
pRoject22
Eszembe sem jutott megnézni, több éves rutin, hogy indulok a VLN-en. Mondjuk ott is csak a lehetősége van feltüntetve. -
JulesTS
addikt
válasz
Amantius
#2933
üzenetére
Az esős verseny nem életbiztosítás. Ha nem ismered a pályát és főleg nem ismered vizesen, (vizes ívek megtalálása, tócsák elkerülése) akkor nehéz lesz x nélkül lehozni egy versenyt. Ha nincs idő gyakorolni a vizes pályát akkor inkább hagyni kell máskorra. A 3 órás versenyen meg ha nem első helyről indulsz, akkor inkább érdemes boxból indulni.
-
válasz
Amantius
#2933
üzenetére
De elviekben a verseny előtt a dashboardon van infó, hogy eső lehetséges-e vagy sem, másik dolog; tegnap a rajt előtt az előttem lévő úriember eltünt, olyan volt mintha megindulna a boxba aztán eltünt, a lámpa zöldre váltott és mi történik?? Ott termett előttem keresztben az úton, instant 4x.
-
Amantius
senior tag
Hogy jöjjön rá a hasmars arra, aki kitalálta, hogy az iR-ben is legyen eső. Komolyan, kinek jó, hogy a mezőny nagy része esik-kel. Sajnos nem tudtam nyugodt maradni, már az első pillanatban, hogy ráébredtem, hogy esős verseny lesz, már az egekben volt a vérnyomásom. Ez volt az első, de szerintem az utolsó esős versenyem is, egy percet nem élveztem. Na jó, ez nem igaz az, LMLM csapat legalább adott egy kis örömöt, gratulálok nekik, nem bírtam velük.
De hogy 3 órán át egy törött autóval versenyezzek (az első kiállás után egy ártatlan koccal indult el a lefelé futó spirál, már nem is tudom a 4., vagy 5. helyen), amiből 2 órát egy szó szerint ronccsal mentem. Se gyorsulni, se kanyarodni, se egyenesen menni nem tudott már szegény. Nem tudom, lehet én rágtam be nagyon, de ennek semmi értelmét nem látom így. Egy Leclerc falba veri a rajtrácsra hajtva, akkor tőlem, mint fotel versenyzőtől mit lehet elvárni?
Eh, csak kidühöngtem magam. -
bence1885
aktív tag
válasz
András12345
#2926
üzenetére
Na ez kemény. Már hajítottam is volna ki a cuccot az ablakon egyből mérgemből.
-
bence1885
aktív tag
Ha több monitorral használod akkor inkább nvidia legyen. Amúgy szerintem ezeket (FSR, DLSS) nem nagyon használják szimben. Késleltetést okoz. Nem látványosan, de ahol minden tized számít fontos lehet.
Nekem 3070TI van 3 monitorral. Autóban ülve pályától függően. 80-90-100 fps meg van. Száraz körülmények között kb 15 20 autóval. Ha már szétszakad a mezőny akkor majdnem fix 95 100fps. Mostanában viszont szeretnék vga váltani szerintem max egy 3090 vagy 4070ti elég lesz a későbbiekre. Meg ami engem zavar hogy replayben már azért leesik 60 fps alá is. Igaz ez versenyzés nem érinti, én szeretem visszanézni a futamokat szép fluid képi világgal.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#2926
üzenetére
Kiba... félelmetes ez a Nissan
-
András12345
aktív tag
Road America 500-at nyomta rajtam kívül valaki még innen?
Kb. 115. körben majdnem a végén, három és fél óra után kihagyott az agyam egy pillanatra, sikeresen visszaváltottam 1-be 3 helyett az utolsó kanyar kigyorsításán , 4. helyért harcolva, reggel 9-es timeslot split 1-ben... Kicsit sem voltam mérges

[Twitch clip] -
bardi
senior tag
Azért mennyivel másabb tud lenni a magasabb split.
Ugyan úgy esős road atlanta mint tegnap, csak 20x helyett 1 darab offtrack, mert a száraz íven próbáltam kifékezni az előttem lévőt, ami hát nem jött össze... tegnap már az első kanyarban kerülgetni kellett az összeakadt embereket, most meg semmi ilyesmi tömegbaleset, senki nem próbált meg kiütni hátulról, letolni a pályáról.Amúgy marha jó az eső, sokat lehet tanulni. Mire rájöttem, hogy az utolsó kanyart milyen íven kell venni... utoljára talán GTR2-ben mehettem esőben, ott ilyen különbségekre az ívek között nem emlékszem.
-
-
válasz
-Rolika-
#2921
üzenetére
A többség az szándékosan nem üt ki, de pl a felső splitekben vannak olyanok akik egész ügyesen megoldják, hogy úgy tűnjön nem volt szándékos de azért tol rajtad egy picit, sok ilyen videót láttam már fékez ő de később, csak pont annyival, hogy téged megtoljon a kanyar csúcsponton, te lecsúszól, ő meg elmegy melletted, folytatod a versenyt, reportolsz de jön az email, hogy ők máshogy gondolják, volt erről már ilyen össze foglaló videó is valahol.
De amúgy jahh, ha van egy 1000-1500 dolláros fiókod akkor vigyázol rá nyilván.
-
válasz
-Rolika-
#2919
üzenetére
Az konkrétan nem igaz, hogy enyje benyje jár érte, látják a nyilvántartásban ,hogy összesen mennyi X-ed volt illetve a bünti mértéke attól függ, hogy korábban volt-e már ellened sikeres protest, nekem volt már 1 hét banom is, mert volt egy gyerek aki szándékosan kilökött a 10. sikertelen előzési kísérlet után, nem tudta feldolgozni ,hogy levédem a belső ívet szabályosan, ő úgy gondolta, hogy nekem őt el kell engednem és szándékosan bele tolt a falba, kimentem a boxba javítani majd telibe vertem ahogy megláttam, jött is az egy hét ban.
Ezen kívül nem egy ember kapott már végleges tiltást is, szóval reportoljál csak nyugodtan mert azzal te is segíted a közösséget, a széndékos kilökést meg nem éri meg vissza adni.
-
bardi
senior tag
Akkor legalább azt megúsztam. Nagyon jó egy ötödik helyet bukni egy ilyen miatt.
Kíváncsi vagyok az óvásnak lesz e eredménye, a verseny után más is panaszkodott rá. Talán ha többen is óvjuk, bannolják vagy valami, csatoltam 3 replay fájlt. Ez egyszerű figyelmetlenségen erősen túlmutatott... -
bardi
senior tag
Ha utolsó körben kapok áthajtásost, akkor hiába megyek be a boxba, kapok még kb 20-30 másodpercet? Ha be se megyek, mennyivel büntet?
Valami agyhalott lekörözött 1-től 5-ig mindenkit megkoccolt, blokkolt, a pár semmiért kapott 4x mellé pont elég volt, hogy büntetést kapjak az utolsó előtti kör utolsó kanyarjában, ahonnan már nem lehet a boxba bemenni... -
bence1885
aktív tag
Én is kipróbáltam, de nagyon rossz lett a kép. Plusz én FPS javulást sem igazán vettem észre. Inkább finomhangold a grafikai beállítasokat.
-
IzI
senior tag
Hi
Iracing-ben van fsr,ha jól tudom.Mennyire jó?
Akinek nvidia van,az akkor tudja használni? -
camaro79
aktív tag
Szimulator topicba raktam egy kis IRL multiclasst
-
kismadar12
kezdő
válasz
DiszNóÓl
#2898
üzenetére
Mondjuk az első lekörözésnél ahogy én látom hozzád sem ért, hanem az iRacing netkód volt szar (szokás szerint). Második lekörözésnél szerintem is inkább Pénzes volt a hibás, de rögtön mondta is, hogy elbaszta nem jól mérte fel mert még nem szokta meg a jobb kormányos autót. Én úgylátom, ő azért jobban elismeri, ha hibázik nem úgy mint a Balazsin kolléga.
-
asb88
tag
válasz
adrian360
#2883
üzenetére
Több összetűzésem volt a művészúrral, ráadásul már olyan versenyzőtársba is beleállt, aki a légynek sem ártana (az pedig mindent elmond, hogy az incidenseimet rajta kívül mindenkivel korrektül le tudtam beszélni). A hazai iRacing közösség is rájött, hogy milyen és már a plusz nézettségért cserébe sem fogják vállalni a kínos jelenlétét. Kívánom, hogy találja meg a számításait LMU-ban és hanyagolja az iRacinget
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Apple Watch
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Battlefield 6
- TCL LCD és LED TV-k
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Letisztult külsejű és helytakarékos MSI VGA az NVIDIA Blackwell platformon
- Asztalos klub
- Pulzust is mér az Apple AirPods Pro 3
- 175 fotó, amit a Vivo X300 és X300 Pro kameráival készítettem
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming A15 gamer laptop, Ryzen 7 6800H, RTX 3060 140W, 300hz, dobozában szép állapotban!
- s 775, s1156, s1366, s1155, s1150, s1151, s2011, s1200, s1700 , s1851 notebook alaplapok, bontás
- s754, s939, AM2, AM2+, AM3, AM3+, AM4, FM1, FM2 alaplap, CPU akciÓÓÓ
- PS5 Slim Digital 1TB // Számla+Garancia //
- Plexi oldalú, alsó tápos Cooler Master ATX ház leárazás!!!
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP EliteOne 800 G5 All-in-One i5-9500 16GB 512GB 23.8" Érintőkijelző!! 1 év garancia
- GeForce RTX 3060 (OEM HP)
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Esőben jobbnak érzem Magam, mint szárazon.




Közeljövőben tud valaki valami infót, hogy lesz még ilyen és ehhez hasonló akció?


