-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nyári vásár hamarosan, figyelem, a kuponok korlátozott mennyiségűek lesznek.
Tematikus oldal -
-
Valkűr
addikt
Írtam nekik többször de nem reagált senki csak az automata.. Hol kell az ügyfélszolgálatának írni?
-
jojoando
aktív tag
válasz
Valkűr #81475 üzenetére
Nem minden kereskedő adja a saját portékáját, sokszor berendeli ő is. Amennyiben ráírsz, hogy kéred a szállítási számot, akkor esetleg azt ő is lekéri, de a terméket akkor adja fel , ha a kezében van és postázza. Persze vannak lusta árusok, akik benéznek az Alira, aztán majd küldik, sajnos sokkal találkoztam, minden esetre a legelső, hogyha nem mozog a kifizetett termék ráírok hogy mizu. Kap rá 1 napot, ha nem reagál, akkor ügyfélszolgálat nálam. Utána várok türelemmel, de a jelzés megvolt. "Csomagod előkészítés alatt" szerintem berendelte a cikket, majd küldi. Viszont furcsálom hogy Fenggang faluból Mayong Townba küldenek minden rendelésemet, mégha mind az elsőbe volt.
-
Valkűr
addikt
Sziasztok eddig nemigen volt gondom Alin, de a rendeléseim állnak egy helyben. Amit 2-3 napja rendeltem már elpostázták, de van kettő-három ami áll van ami 2 napja, de van ami 6 napja. Ezek a To Ship menűpont alatt vannak, amiket ,meg 2-3 napja rendeltem azok meg már a Shipped menűpontban. Nincs Track Order sem hozzájuk, csak ennyit ir:
-
jojoando
aktív tag
Nekem sem jön ilyen üzenet sosem. Pedig néha én is törlöm a rendeléseket pár órán belül, általában olyankor, mikor még eszembe jut valami, amit szeretnék rendelni pl CHoice ként, aztán vagy egybeteszik vagy külön küldik. Jelenleg is egy kosárba tettem 5 dolgot, mégis egyik ECS lett 3 db 1 csomagolásban , az ötödik külön jön, "Eddig" de van mikor beváratják és beleteszik azt is.
Illetve kések rendelésénél volt olyan hogy a reptér visszaküldte párszor a terméket, ha az eladó nem régi boltos volt, a régi boltosokét átengedték és jöhetett
-
válasz
KRoli92 #81468 üzenetére
Akkor sem fog minden eladó a "munkaidő" után vagy a hétvégén dolgozni, hiába kéri le a szállítási azonosítót az még nem lesz feladva, hiszen nincs aki elvigye, vagy aki átveszi a logisztikai felvevőhelyeken.
Nekem sosem jön ilyen üzenet, ha valaki nem adja fel a vállalt feladási idő utolsó harmadáig arra rá szoktam írni, de 1 héten belül legtöbb esetben elküldik. Szóval egyáltalán nem az a szabály ami nálad van. De annyit azért tudj hogy nem díjazzák a gyakori rendelés törlést, előbb vagy utóbb lesz következménye. -
válasz
dredjudge84 #81469 üzenetére
25 hsz-el feljebb már írtam, illetve lásd Összefoglaló
12. Az AliExpress 2025 évi akcióinak listája ezen a linken olvasható.
Az akciók magyar idő szerint 09:00-tól indulnak az adott napon.
Itt szoktak megadni az adott hónapra érvényes kuponokat, promóciós kódokat is. -
dredjudge84
őstag
Lehet tudni mikor lesznek legközelebb kupon akciók?
-
KRoli92
tag
Általában 1-2 napon belül feladják, ha feladják, ha meg nem akkor 5-6 nap után az alábbi üzenettel törlik: Expired
Sorry, this order has been closed due to shipping problems. You can place the same order again.
Mostanában van csak ez pár hónapja. Az ügyfélszolgálat sem tudja mi az oka...május végén is így jártam , egy db wifi adapter jön csak, mert a másik rendelésem törölték... Tegnap töröltem 3 napra rá rendelés után 2db rendelést, mert ezek is ugyan így le lettek volna zárva. De általában ki várom mire ők törlik, csak már bosszantó, főleg hogy nem tudom az okát, mert itt a topikban nem olvastam ehhez hasonló esetet, ami velem rendszeresen elő fordul. -
válasz
KRoli92 #81464 üzenetére
Ahogy LouiS22 is írja akkor szoktunk ilyet látni ha egybecsomagolás várható.
Visszaküldés sehol nincs a szövegben:
We're optimizing our logistics to deliver your order sooner. Thank you for your patience.
Optimalizáljuk logisztikánkat, hogy rendelését hamarabb kézbesíthessük. Köszönjük türelmét.Ugyan mennyi napot vársz hogy feladják, 7-8 napon belül még normális állapot? 6-án vásárolsz és 8-án törlöd? Külföldről azért nem mindig rögtön a fizetés után küldik el és 7-8 az hétvége még Kínában is. Szóval ne várj magyar webshop reakció időt, bár ott se azonnal küldik a legtöbb esetben.
-
KRoli92
tag
válasz
LouiS22 #81465 üzenetére
Volt, de pont tegnap töröltem 2db rendelést, és utána láttam az elküldött rendelést, hogy azzal is valami gond van. Mostanában nagyon sok rendelést törölnek, egy ilyen üzenettel:
Expired
Sorry, this order has been closed due to shipping problems. You can place the same order again.Fogalmam sincs mi ennek az oka, de nem akartam 6-7 napig feleslegesen várni megint , és töröltem , mert nem adták fel. Már azon gondolkodom abba hagyom, mert 2-3 hétig szórakozok mire meg tudom rendelni azokat amiket szeretnék, mert törlik a rendeléseket, szállítási problémára hivatkozva. Természetesen ha fel veszem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, nem tudják megmondani a pontos okát, de eddig nem volt ez, csak az utóbbi időben , és rengeteget rendeltem eddig is...
-
KRoli92
tag
Mi lehet az oka ennek a bejegyzésnek? Vissza fogják küldeni a feladónak ?
Processing problem at departure country/region sorting center.
Jun 9, 21:56 GMT+02:00
We're optimizing our logistics to deliver your order sooner. Thank you for your patience. -
válasz
LouiS22 #81462 üzenetére
Nem releváns, de nem kínai külföldi és nem tudni hogy tényleg kifizetik-e a törvények szerint járó dupla bért vagy sumákolnak amíg le nem buknak a hatóságnál és hogy a munkavállalók mennyire tolerálják azt hogy egy nyári hosszú hétvégén munkavégzést várnak el amikor a hasonló tevékenységű cégek nem dolgoznak.
Persze egy maláj munkavállalónak Magyarországon az itteni ünnepek nem igazán számítanak, ők most is dolgozhatnak, a vendégmelósokat itt is ki szokták használni törvény ide, törvény oda.
Majd ezért Black Friday és karácsony táján kíváncsi vagyok hogy az Alza tudja ezt biztosítani vagy megint belerokkannak. -
-
válasz
jojoando #81456 üzenetére
Komolyan mondom nem értem. Miért kéne mindenkinek dolgozni szombaton és 2 napos állami ünnepen egy csomagos cégnél. Annyira azért nincs nagy haszon az üzleten hogy fizessék az ilyen esetekben a kötelezően megemelt munkabért a melósoknak. Én is csak a kötelező munkanapokon fizetném a munkavállalóimat, semmi logikus indok nincs ennek az ellenkezőjére.
Ez is pénteki ami nekem jön, számomra természetes hogy keddnél korábban nem kerül a depóba hiába ért a központba 15:40-re. -
jojoando
aktív tag
válasz
dredjudge84 #81457 üzenetére
Sokszor tapasztalom hogy akár vasárnap reggel is átküldik a sorozatot majd este "raktárba" teszik. Hát most nagyon nem akar ez érkezni.
Intruder2k5
MODERÁTOR
Valamit éreznek, de nem én voltam -
-
jojoando
aktív tag
Nem értem miért, de Hollandból 6-n megérkezett csomag, máig a vámon sem esett át, ritka mikor ezt sem teszik, pedig máskor 10 perc és menne tovább.
-
-
Ka999
tag
válasz
Pancsermeste #81445 üzenetére
Én a bizonyítékon kívül az emailt is becsatolnám, amiben visszaigazolták már, hogy valid. Hogy lássák ezt már egyszer megítélték.
-
fLeSs
nagyúr
válasz
Intruder2k5 #81442 üzenetére
Rendeltem egy ilyen horogkereszt-szerű
logós cuccot, mert ahogy néztem teszteket, ez konzisztensen legalább felismerhető és jól szerepel. A többi 800 féle az mind felismerhetetlen és egyszer szereplő márkanevű.
-
válasz
Pancsermeste #81445 üzenetére
Mondjuk én nem szoktam agyalni rajta, ha kérik akkor újból feltöltöm, lehet hogy nem egyértelmű nekik.
Hasonló esetben egy olyan képet is szoktam küldeni ahol az egyik oldalt a megrendelt és a másik oldalt a megkapott van, megfelelően feliratozva hogy egyértelmű legyen, így együtt látható a probléma, egyszerűbb a bizonyítás. -
Pancsermeste
őstag
De a bizonyítékot már benyújtottam a dispute indításakor.
(nem azt a terméket küldték, amit rendeltem)
Email-ben visszaigazolták, hogy Valid. Ill ezt írták:
Ezt természetesen elfogadtam.
Most itt tartunk, ez látszik a History-ban is.
Nincs további kérés/kérdés, nincs mire válaszoljak.
Egyedül bizonyítékokat tudnék még feltölteni, csak arra ad lehetőséget, de már nem tudok újabb bizonyítékot és nem is értem, miért kell még bizonyítani, ha egyszer validnak jelezték a reklamációm és a javaslatukat is elfogadtam. -
válasz
Atomgeszi #81443 üzenetére
Még mindig érdemes az Összefoglalóban említett kuponos oldalra ránézni, 5-éig ment egy nagy kupon mánia.
Az alábbi van most és majd június 16-25-ig megint lesz egy nyári vásáros akció.June 1, 2025 to June 30, 2025, 11:59:59 PM (UTC+3).
$3 off $20+ orders PROMO CODE: PSJUN3
$10 off $69+ orders PROMO CODE: PSJUN10
$18 off $130+ orders PROMO CODE: PSJUN18
$33 off $239+ orders PROMO CODE: PSJUN33
$90 off $599+ orders PROMO CODE: PSJUN90
EUR 3 off EUR 20+ orders PROMO CODE: PSEUN3
EUR 9 off EUR 64+ orders PROMO CODE: PSEUN9
EUR 17 off EUR 121+ orders PROMO CODE: PSEUN17
EUR 31 off EUR 221+ orders PROMO CODE: PSEUN31
EUR 84 off EUR 557+ orders PROMO CODE: PSEUN84 -
Atomgeszi
nagyúr
Sziasztok.
Kupon van most esetleg?
-
A tesztvideók alapján vállalhatónak tűnik, aztán majd meglátod, mennyire használható. Viszont az Ali-s bemutatóvideó nekem elég fake-nek tűnik, persze mint a legtöbb hasonló videó ott. Azokon a 3-4 ezer forintos 90 millió lumenes elemlámpa is olyan fénynyalábot tol ki magából, mint Darth Vader kardja, épp csak meg nem gyújtja az 50 méterre lévő fák leveleit.
-
fLeSs
nagyúr
Itt egy olyan, ami egy adapterrel átalakítható mini porszívónak is. [link] Talán ez még jobb is pc-hez.
-
fLeSs
nagyúr
válasz
Intruder2k5 #81432 üzenetére
Néztem yt videókat, és vannak jók köztük, arra a célra bőven jók amire nekem kell. De van aki télen lefújja vele a hót az autóról, vagy az esőt/vizet, más a faforgácsot takarítja, vki a lehullott leveleket, stb.
néhány videó: [link] [link] [link]
Ennél az alis ventinél a bemutató videó elég jó [link]
A kínai-amerikai fiatalemberke bemutató videójában ugyanez a horogkereszt-szerű logó szerepel azon, amit ő tesztelt, szal ezt valszeg megrendelem. A sűrített levegőnél biztosan jobban járok vele, kompresszort nem fogok venni... -
válasz
Pancsermeste #81437 üzenetére
Bizonyítékot várnak, kép vagy videó, gondolom a problémáról.
-
Pancsermeste
őstag
Régóta nem kellett reklamálnom, ám most indítottam egy dispute-ot.
Az Aliexpress emailben Validnak írta.
A history szerint is minden rendben eddig.
Viszont nem értem, hogy ez most mi?
Most itt milyen válaszra várnak? Vagyis, mire és hol kellene válaszolnom? -
mzso
veterán
Helló!
Olyan volt már valakinek, hogy bundle rendelésnél kiírta az egyik cikkszámra, hogy a címemre nem számít, de mégis belekerült a rendelésbe?
Közben már néztem a simák közt egy lehellettel olcsóbban is volt, erre azt látom, hogy ott van a rendelések közt ez is... Még jó, hogy nem rendeltem meg még egyszer.
Bele néztem a rendelés részleteibe, és ott sem ír semmit problémát...
(Amúgy az egyik nem bundle alternatíva az ugyanattól az eladótól van.) -
válasz
pulutodurumo #81433 üzenetére
Sajnos igen, nem mindenhova ideális ez sem.
-
pulutodurumo
őstag
válasz
Intruder2k5 #81432 üzenetére
Hogy örülnének a szomszédok, ha egy ilyet beindítanék a másodikon.
-
Szerintem azok játékszerek, mind kompromisszumos lesz. Azt a port, ami már kicsit is le van tapadva, és nem frissen szállt rá az eszközre, nem viszi le. Persze adott esetben egy plusz ecset segíthet, de ahova azzal nem férsz hozzá... Én ilyet használok erre a célra.
szerk.:
Akkor szerintem már erősebb a sűrített levegős spray is, csak hát nem olcsó. -
fLeSs
nagyúr
Van itt vkinek tapasztalat az ilyen magas fordulatszámon pörgő, akksis porfújókkal? Melyiket érdemes megvenni szgépház/porszívószűrő tisztításra?
-
Jarod1
veterán
REndelt már valaki Gamer széket Aliról?
-
válasz
Makifeju #81426 üzenetére
Írsz az eladónak hogy megfelel-e neki az AliExpress által biztosított és fizetett ingyenes visszaküldés díja, ami neki sem fog pénzbe kerülni. Ez a Free return az AliExpress promóció. A nyomkövetési azonosítót nem tudod beírni, mert ez már ott van ahova írni kellene. Pontosan nem emlékszem az időtartamra, de ezek a címkék határidőhöz kötöttek egyébként.
-
válasz
Makifeju #81419 üzenetére
Ezt írtad: Kaptam egy gls visszaküldési címkét,
Erre írtam hogy ez már előrefizetve és ugye már létezik a nyomkövetési azonosítja. Ha kapsz címkét akkor az a szöveg hogy menj postára, add fel, írd be a nyomkövetési számot (szerintem beviteli ablakot sem látsz) és stb.... erre nem vonatkozhat.Csinálnál egy képet a címkéről és elküldenéd privátban?
-
Makifeju
tag
Ez a teljes szöveg:
1. megoldás: Áruk visszaküldése, teljes visszatérítés 10520,15 HUF (az eladó fizeti a visszaküldés szállítási költségét)
Megjegyzés: Ha a vita visszaküldéssel és visszatérítéssel zárul, és az eladó fizeti a szállítási költséget, kérjük: 1. Kérjük, erősítse meg a visszaküldés díját, mielőtt visszaküldi a terméket üzenetküldő chaten keresztül. 2. Csak akkor folytassa a visszaküldést, ha az eladó egyetért vele és megerősíti a visszaküldés összegét. 3. Menjen a helyi postára, és adja fel a terméket. 4. Adja meg a követési számot és a visszaküldés megerősítéséhez szükséges adatokat. A termék kézbesítése után értesítse az eladót a visszatérítés folytatásához. Ha az eladó megsérti a feltételeket, tájékoztassa az AliExpresst a visszaküldés kézbesítési elismervényével. Az AliExpress kupont állít ki a visszatérítés fedezésére. (Kérjük, ne használjon kereskedelmi expressz szolgáltatást. Az eladó vagy az AliExpress csak a postai csatorna szállítási költségét fedezi.) -
Ka999
tag
Cainiao Super Economy for Special Goods
ha ilyen szállítással küldenek valamit, mennyi az esélye, hogy a posta még felszámít díjat? -
yogibear
addikt
válasz
Intruder2k5 #81414 üzenetére
Nálam a cainiao-s követés működik... 1-i rendelés 4-én ideát volt, tegnap estér lement a vám, most meg már a DPD viszi a központi raktárukba... kedden kb kihozzák...
-
válasz
jojoando #81242 üzenetére
Nem akarok itt hosszas elektronika témát, szóval a tapasztalatokat ide írtam le.
-
Valahogy most tényleg nem frissülnek jól a tracking adatok. Nem tudom mi van, de ilyen nem nagyon volt nekem eddig. Most jött egy másik csomagomról is értesítés a DPD-től, hogy megkapták, és 06.10.-én kézbesítik. Ehhez képest a nyomkövetés szerint AliExpress és a Parcels szerint is
Import customs clearance completed
az utolsó állapotváltozás. -
válasz
Makifeju #81412 üzenetére
Most nagyon nem értem, nálunk biankó csomagcímkét egyik szolgáltató sem fogad el. Nem csomag címkét hanem azt kellett volna küldeniük hogy add fel GLS-el az adott címre és előtte pontosítsd a cím adatokat az eladóval.
Ide nem értem az MPL csomag címkét de annál is látom hogy mennyibe kerül és a feladáskor fizetem, de ennek ellenére nem egy biankó.
No mindegy itt látod a GLS díjazást, de ha címkéd van akkor szerintem lesz egy másik, de esetleg kérdezz rá az ügyfélszolgálatra, lehet hogy én tudom rosszul és az AliExpress-en kapott címkét "feltöltik" szállítási díjjal -
válasz
Intruder2k5 #81409 üzenetére
Jó lenne ha megtartanák ezt a szokásukat, mert csak holland azonosítós és ide onnan küldik és az én logikámban sem a kínai indulás a meghatározó.
Bár még az új rend előtt egy Amszterdamban feladott, de kínai nevű feladótól jövőt akartak vámolni, aztán a Goole Maps és az üzlet portálképe csak meggyőzte őket hogy az valódi holland csomag. -
válasz
Makifeju #81408 üzenetére
A GLS címke már ki van fizetve előre, neked ezzel nem kell foglalkoznod, az csak valami nem minden esetre vonatkozó tájékoztató szöveg. Ha visszanézel néhány hozzászólást akkor látni fogsz egy ilyen címkét, gondolom neked is olyan van.
Ha te akarsz feladni GLS-em keresztül akkor a címke gyártása csak pénz ellenében lehetséges -
Csoda történt, az előbb hozta a postás a csomagot, benne a két darab 9V akkuval, és nem kellett még vámügynöki díjat sem fizetnem érte. Az igazat megvallva nem is vártam, mert ezek szerint a tracking elakadt egy kicsit, az utolsó állapotváltozás tegnap délutáni volt,
Országos Logisztikai Központ, Budaörs
. -
Makifeju
tag
Üdv!
Csomagot kell visszaküldenem, az eladó fizeti a költségeit. Kaptam egy gls visszaküldési címkét, de az ali azt írja, mielőtt feladom, egyeztessek az eladóval hogy mennyi is lesz az annyi, üzenetben. Ezt az üzit gondolom neki közvetlenül kell írnom... Na itt kicsit elakadtam. Először gondolom meg kellene tudni a gls től mennyiért vinnék. De mi van ha az ürge nem reagál? Akkor is küldjem vissza? Van ebben tapasztalata valakinek? -
-
stfx
aktív tag
Rendeltem egy 4 portos usb3 hubot, megérkezett de a felső usb port nem működik, a többi meg usb2-es. Kértem refundot, csatoltam képeket, erre az ali azt irta hogy nem látja hibának, no refund, helyette return/refund the a shipping cost by the buyer. Válaszoltam amibe videoban becsatoltam a nem múködést/nem megfelelő müködést, amire 1mp-en belül megint az jött hogy nics hiba, return/refund van, de én fizetem a szállítást. Ilyenkor mi van, egyértelműen levideóztam hogy nem működik, ráadásul az item free return-ös, az nem azt jelentené hogy ha csak visszaküldeném akkor is az eladó állja a szállítást? Nem látom hogy ebből jól jönnék ki, mi történik ha ezek után refundoltatom paypallal, bannolják utána az aliexpresses fiókomat?
-
-
válasz
Intruder2k5 #81401 üzenetére
Igen mert nekik is az van meg hogy Kínából indult, ritkán tévesztik már el, de volt azért ilyen is mostanában.
-
Ez a csomag magyar postás lesz, szóval várjam a vámügynöki díj értesítőt?
LR480xxx230NL
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- AKCIÓ! ASUS MAXIMUS VIII HERO Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Azonnal elérhető, raktáron lévő HPE Aruba switch-ek
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged