-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
voci
tag
válasz
Dracula
#82280
üzenetére
Nekem volt ilyen eset ( [link] ). Régóta minden csomagomról készítek kibontó videót. (Ha minden rendben van, akkor lehet is egyből törölni). Itt is az segített, így részemről megoldódott a dolog, visszatérítést kaptam. Aztán később más is jelzett hasonlót. Szerintem az történhetett, hogy mikor kibontották a bálát/konténert, szétborult a cucc, amit sikerült visszamertek a helyére, amit nem, azt találomra, a címkén lévő súly adatok alapján beletették egy kiszakadt tasakba, ezután átragasztották az eredeti címkét üres címkével. Nekem például külföldi címzettek is voltak a zacskók között...
-
voci
tag
Sziasztok!
Van egy Choice-os rendelésem három tétellel. Ezek a logisztikai azonosítók: LP00718005613081, LP00716284439389, LP00717135290117. Ami furcsa, hogy a parcelsappon egyikre sem hoz semmit, az alin a track order alatt szépen mozgott együtt mindhárom, de ma hajnalban megállt az Import customs clearance started (Mar 11, 2025, 01:35) állapotnál. Valaki tud mondani rá valamit, hogy ez mivel jön, ki fogja szállítani?U.i. Most vettem észre, hogy ha rákattintok a Track oder-re, akkor látom a CK131650573NL azonosítót mindegyiknél (eddig csak egér ráhúzással és az LP... azonosítók parcelsapp-ba másolásával ellenőriztem őket). Ez akkor holland postán keresztül jön. Vajon itthon posta, vagy futár cég szállítja majd?
-
voci
tag
válasz
Fredy02
#78719
üzenetére
Azért volt már arra példa (többek között én is belefutottam már), hogy az Arrived to local delivery center után még 1-1,5 hónapot várni kellett a cuccra. Nem lehet tudni, hogy a Giblinél, az ECSC-nél vagy hol akad el a dolog. Ez után a bejegyzés után nincs több, és ez még nem jelenti azt, hogy át is adták a postának.
Viszont két dolgot tehetsz:
- megvárod amíg letelik a védelmi idő (az order details oldalon fent látod mennyi van még vissza) és azután indítasz dipute-ot (az idő lejárta után 15 napod van erre), hogy nem érkezett meg.
- kérsz a postától igazolást (angol nyelvűt), hogy nem kapták meg kézbesítésre, és nem létezik ez az azonosító a rendszerükben (azt hiszem pont V/ kolléga részletezte ezt itt a topikban még év eleje körül, akkor volt egy ilyen őrület többünkkel). -
voci
tag
Fokozódik a helyzet. Drughi kolléga és én is hasonlóan jártunk. Most már csak az a kérdés, hogy ez hol történhetett. Furcsa, hogy ide érkező csomagokkal van ez a gond, ilyen egyszerre. Lehetséges, hogy az Ghibli-nél történt valami? Megsérült a konténer és kibontásnál szétborultak a csomagok? Aztán valahogy összeválogatták? Mindenesetre érdekes...
-
voci
tag
válasz
Drughi
#78462
üzenetére
Nocsak, nekem is hasonló eset volt, szerencsére az én csomagom is benne volt a kupacban. A többi zacskón le volt ragasztva a címzés üres matricával. Neked melyik futár szállította?
A csomagazonosító alapján ki lehet szűrni, hogy melyik rendelésedhez tartozik. Ha az alin nem jelenik meg az azonosító, akkor az alis számmal keress rá a parcelsappon, ott kidobja a következő azonosítókat is.
u.i.: Nekem is EO volt.
-
voci
tag
Ma érdekes dolog történt. Érkezett egy csomagom (Chioce-os). Ami érdekes benne, hogy egy nagy zacskót kaptam, a nevemre volt címezve. Ebben több kisebb zacsi, mindegyiken leragasztva üres címkével az eredeti címzés. Az egyik belső zacsiban az én chioce-os rendelésem (7 tétel egy zacskóban, ezen is le volt ragasztva a címzés). A többi zacsikban számomra idegen cuccok: 18db Opel alufelni kupak, 1db USB-C-s áramköri lap, kis táskában 3db játék műanyag rakodógép, 2db barna bőr(utánzat) pénztárca, 1db DVI-HDMI kábel, 1db nyakba akasztható kártya tartó, és még egy műanyag virág feje
.
Ráadásul az én zacsimban az egyik termék hiányos volt, valószínűleg kinyúlták, mert a tasakja sérült volt (csúszó kalapácsos horpadás javító, melyből a csúszókalapács, a szára és a tappancs akasztó hiányzik, ergo használhatatlan).
Megreklamáltam a dolgot, kíváncsi leszek mi lesz... -
voci
tag
válasz
Wasp91
#77529
üzenetére
A rendelés leadása után nem sokkal? Valószínűleg az a két termék még nem volt kiszállítva, azért utalták vissza egyből. A többi már elindult, lehet, hogy valamelyik miatt az egészet visszafordították. Nekem például folyékony szigetelőszalag miatt tették ezt kétszer. Ilyenkor annyit tudsz csinálni, hogy megvárod a szállítás indulása utáni 10. napot, és akkor tudsz indítani refundot. Illetve közben írj az eladó(k)nak, hogy mi legyen, lehet, hogy újraküldik...
-
voci
tag
válasz
Intruder2k5
#77491
üzenetére
Próbáld meg privát ablakban a belépést, hogy ott is problémás-e. Ha ott jó, akkor valami webhely adatok, sütik kevernek be.
-
voci
tag
Igazából nekem mindegy volt, kis városban lakok, útba esik a csomagpont. Csak az lepett meg, hogy nem kértem, hogy oda vigyék, mégis ilyen levelet kaptam:
Tisztelt Címzett!
Értesítjük, hogy az Ön korábbi kérésének megfelelően vagy annak érdekében, hogy megrendelését minél hamarabb átvehesse, 1638011087xxxx csomagját átirányítottuk az alábbi átvevő helyre:
Csomagpont/csomagautomata címe:
...Valószínűleg a feladóhelyen már eleve így adták fel, hogy ne címre, hanem csomagpontra menjen.
-
voci
tag
Itt ugye általánosságban beszélnek a belföldi szállításról. Nekem a legutolsó temus csomagom 1 hete jött meg (ez mondjuk DPD-s), de csomagpontra irányították. Meg is lepődtem, mert az értesítő e-mail úgy jött, mintha én kértem volna máshova. A csomagponton mondták, hogy meglepte őket ez a sok csomag, mert egy csomót irányítottak hozzájuk.
-
voci
tag
válasz
Tasunkó
#76757
üzenetére
A kifogásolt termék (esetemben a folyékony szigetelőszalag) automatikusan lezárásra került az Ali által, el is indították a dispute-ot. A másik termék szépen visszament a feladónak, ez a trackingnél is megjelenik. Annyi a szépséghiba, hogy ebben az esetben csak a szállítás megkezdése után 10 nappal lehet dispute-ot indítani. Csak nekem a termékre lenne szükségem, ezért is kérdeztem, hogy kitől lenne érdemes rendelni, vagy milyen szállítási móddal jön meg emberi, belátható időn belül.
-
voci
tag
Múltkor volt egy rendelésem, amit visszafordítottak folyékony szigetelőszalag miatt. Kérdeztem is, hogy melyiket lenne érdemes rendelni. Gondoltam újra megpróbálom, de ezt is visszafordították: "Restricted item - Liquid".
Ez is Choice-os volt. Szóval, akkor most a Choice-os rendeléseknél szigorítottak, vagy nem lehet ilyen jellegű termékeket szállítani?
V/ javasolnál egy eladót, akitől érdemes lenne megpróbálni ilyet rendelni? -
voci
tag
Mint írtam, a legtöbb ilyen Choice-os termék már nem szállítható ide, a fent linkelt igen (ilyen szigetelő pasztára értve). Csak nem akarok belefutni megint ebbe a visszaküldésbe. Valaki másnak is volt anno ezzel a termékkel ilyen problémája, mikor nekem. Tudnál egy olyat linkelni, ami neked megjött?
-
voci
tag
Tapasztaltabbaktól kérdezném, hogy honnan lenne érdemes ilyen folyékony szigetelő szalagot (pasztát) rendelni. A múltkor visszafordították a Choice-os csomagomat emiatt, a többi egyszerre rendelt termékkel együtt. Sok Choice-osnál az van már feltüntetve, hogy nem szállítható ide. A fent linkeltnél nincs ilyen jelzés, de félő, hogy megint visszafordítják. Esetleg nem Choice-ból melyiket lenne érdemes rendelni, hogy viszonylag gyorsan és biztosan ide is érjen?
-
voci
tag
Januárban még nekem is megjött a szélvédő páramentesítő csík javító készlet (ebben is van folyadék), de a legutóbbi Choice-os rendelésemet visszafordították, éppen ilyen folyékony szigetelő szalag miatt. Lehet, hogy változott a szállítható termékek köre?
A parcelsappon ez a bejegyzés: "Restricted item - cream"... -
voci
tag
válasz
Ciccuka
#76414
üzenetére
Nézd meg a parcelsappon...
-
voci
tag
Erre valaki tud valamit mondani?
Annyi kiderült, hogy a folyékony szigetelő paszta miatt lett visszafordítva. De most "Awaiting delivery" állapotban van az utolsó három termék, illetve a trackingnél ez az utolsó bejegyzés: "Package returned to local warehouse. Inbound success."
Mit tudok tenni, hogy visszakapjam a pénzem? Kell egyáltalán tennem valamit, vagy a refund automatikus lesz? -
voci
tag
Volt egy Choice-os rendelésem:

A processing centerből valami miatt visszafordították. Az első tétel Expiredre váltott, az után vissza is kaptam az összeget, a többi megragadt "Awaiting delivery" állapotban, bár a trackingnél "Package returned to local warehouse. Inbound success." az utolsó állapot. Ilyenkor mi van? Újra küldik? Az az érdekes, hogy az első tétel is kifutott a processing centerbe, de mintha külön mozgott volna, és az előbb is lett ilyen állapotú, pedig egyszerre lett feladva a megrendelés. Az első tétel csomag azonosítóját már nem tudom megnézni, a többié sorban: LP00655321172967, LP00654744070606 és LP00655321922646.
Mire számíthatok? -
voci
tag
válasz
MrRL19
#75785
üzenetére
Elvileg mindkettő kézbesítőnél van: CM524999951DE, CM524999965DE
Ha volt megadva e-mail cím, akkor kellett kapjál róla értesítést, melyben ott a kézbesítő telefonszáma. Az már más kérdés, hogy felveszi-e... -
voci
tag
Ezzel tisztában vagyok, elsősorban amiatt írtam a bejegyzést, hogy azok, akiknek szintén van régóta beragadt küldeményük lássák, hogy van remény a megérkezésre.
Amit nem értettem, hogy az Arrive at transit country or facility bejegyzés után még kellett volna jönnie egy Arrived at local delivery center bejegyzésnek is, viszont nincs ilyen, pedig már megérkezett a csomag. -
voci
tag
Jelentem van még remény!
- ECSCCA0047320325: január 5. óta Arrived at local delivery center állapotú csomag és
- ECSCCA0049986019: január 17 óta Arrive at transit country or facility állapotú csomag
ma megérkezett!
Érdekes, hogy az Arrive at transit country or facility még mindig nem lépett tovább. Nem tudom merre jártak ezek a csomagok. De a többieknek egy jó ok a további reményteli várakozásra. Talán előkerül az ő csomagjuk is. -
voci
tag
Mester, ezekről tudnál valami infót mondani, merre lehetnek, egyáltalán érdemes-e némelyiket várni még?
- 158271900248278373607500 (elég régóta Leaving from departure country/region)
- ECSCCA0049986019 (elég régóta Arrived in transit country/region)
- ECSCCA0047320325 (több, mint egy hónapja Arrived at local delivery center) -
-
voci
tag
válasz
Silent77
#73562
üzenetére
Gondolom a vámot úgy értette, hogy fizetni kell vámot.
csibor:
Csak 150€-tól kell vámot fizetni, ha posta intézi a vámeljárást, akkor szolgáltatási díjat kell fizetni, akkor is ha 150€ alatt van. Az összefoglalóban ezek egész jól le vannak írva...
Hogy érdemes-e rendelni azt nem tudjuk megmondani. Szükséged van rá?
-
voci
tag
Nem tudom. Ilyen kis csavarokat rendeltem 250db-ot, különböző méretekben. Nem tudom, hogy tudta becsomagolni az eladó. Lehet akár vastagabb is.
Mondjuk munkahelyre kértem, van külön postafiók is, meg a hivatalsegédeknek oda szokták adni az ilyen kisebb csomagokat amikor mennek a napi postáért. Szóval az értesítő is tárgytalan szerintem. De attól még lehet, hogy ott pihen a polcon. Vagy elveszett valahol... -
voci
tag
A tracking infonál ha csak rámutatok a Track order gombra, miért GMT+17 idő szerint mutatja az eseményeket?
Van egy csomagom: ECSCCA0047320325. Még november 27-én rendeltem, jelenleg Arrived at local delivery center állapotban van. A Track order gombnál jan 6 7:33-kor került ebbe az állapotba, ha megnyitom a track order oldalt, akkor ott GMT+8-ban mutatja a jan 5 22:33-at, a parcelsapp oldalán pedig jan 5 14:33-at. Elvileg ma volt a 10. munkanapja, nem hozták meg. Holnap bemegyek a postára, hogy ott van-e... -
voci
tag
Lehet, hogy én is hasonló cipőbe fogok kerülni.
Hova érdemes írni? Ti hova írtatok?
- találtam egy ilyen űrlapot: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/webform/informacio
- vagy inkább az e-mail címükre: ugyfelszolgalat@posta.hu -
voci
tag
Ez az ellentmondás hogyan oldható fel:
- Mivel csak normál levél, nincs nyomkövetési száma, ha nem kapod meg nem tudsz a Postán reklamálni.
- Ha nem kapod meg az AliExpress csak akkor fogadja el a meg nem érkezési dispute okot ha a dispute-hoz mellékelsz egy olyan postától származó igazolást...Hogyan juthatunk ehhez az igazoláshoz?
-
voci
tag
Az ECSCCA csomagnál, ha Arrived at local delivery center az állapot, akkor az már átadásra került a postának, vagy még nem?
-
voci
tag
Valami hiba lehet az Aliexpress rendszerével is.
Még 12.28-án vásároltam 4db Choice-os tételt. Ebből kettőnél jelent meg, hogy Combined delivery, a másik kettő még mindig LP... számon jelenik meg. Viszont a parcelsappon mindegyiknél ugyanaz az EO-s 158... szám van, mint következő követési szám. Jelenleg mindegyik Export customs clearance complete állapotban van. -
voci
tag
válasz
z123456z
#72401
üzenetére
Ha jól tudom ez értékfüggő. 150€ alatt csak elektronikus adatok alapján történik meg a vámkezelés, tehát a fizikai cucc lehet máshol, még meg sem érkezett, vagy valahol elveszett. Ha a csomag átadásra kerül, tehát Arrived in transit country/region vagy Received by local delivery company állapotba lép akkor bízhatsz benne, hogy már itt van az országban és rövidesen kézbesítik.
-
-
voci
tag
December 4. óta áll az Import customs clearance complete státuszban ez a csomagom: 158271900220596153607500
2db plüss figura van benne a gyereknek, ma kaptam mindkettővel kapcsolatosan "Customer Notification regarding Potential Problematic Product Purchased" tárgyú levelet. Kell ezzel foglalkoznom? Esetleg emiatt nem kaptam még meg a csomagot? -
voci
tag
válasz
dzf007
#71791
üzenetére
Nézd meg, hogy mikor adták fel a csomagot, onnan számold a 15 munkanapot. Az nem érdekes, hogy mit ír ki várható kézbesítési időnek, azt a megrendelési időponttól számítja.
Nekem is volt 3db rendelésem, egyszerre rendeltem őket 11.13-án. Az egyik csomagot 14-én adták fel, a másik kettőt 19-én és 20-án. A 20-i feladású már megérkezett, a 14-i feladásúnál megjelent a kupon lehetőség kedden, a 19-i feladású még mindig Import customs clearance complete, de elvileg nemsokára ott is meg kell jelennie a kupon lehetőségnek.A My Coupons-nál meg is jelent:

-
voci
tag
Az order confirmation e-mail 11.13 17:26-kor jött. Ahhoz képest is már eltelt több, mint 15 munkanap. Talán majd holnap megjelenik...
Hol kellene neki megjelenni? A Confirm delivery gomb alatt?Szerk.
A három csomagból (egy kupacban rendeltem őket) az egyiknél megjelent, pedig a vásárlás ideje ugyanaz. Lehet, hogy a feladástól számítva 15 munkanapot kell figyelembe venni? Ez 11.14-én lett feladva, a másik kettő 11.19-én illetve 11.20-án. -
voci
tag
Azt valaki meg tudná nekem mondani, hogy erre miért volt szükség?

1db rendelést összekombinálta önmagával + Cainiao Super Economy-t változtatta Cainiao Super Economy Global-ra ami nekem ugye postai díjas lesz. -
voci
tag
Tovább mozdult a csomag, beért a Foxpost raktárába. Felhívtam az ügyfélszolgálatot és megkérdeztem, hogy nekem van-e címezve. Ahogy sejtettem, ez nem az én csomagom. Viszont ha a címzettje megkapja, hogyan tudom bizonyítani, hogy nem nekem lett feladva? A dispute ok rendben, nem fogom megkapni ez már biztos. De mivel tudom bizonyítani, hogy nem én vettem át?
-
voci
tag
Ezt úgy értettem, hogy a csomag tényleg nekem van címezve, vagy egy szintén Magyarországra feladott csomag számát adta meg. Gyanús, hogy már 8-án létrejött a TN, de nekem csak ma a feladási határidő végén adta meg, közben meg kétszer is küldött kérést a fenti szöveggel. Igaz a két üzenetben csak az egyik rendelési szám az enyém, a másikat nem tudom kinek szánta...

-
voci
tag
Mondjuk ez érdekes. Ma 15:57-kor jött az e-mail, hogy kiszállításra került a csomag (shipped). Nem is jutott eszembe, hogy máshol ellenőrizzem. Kíváncsi leszek, hogy ez a csomag tényleg hozzám jön-e. A foxpostnál is csak annyi van, hogy létrejött a rendszerben, de még nem adták át nekik.
-
voci
tag
Sziasztok!
November 4-én több egyéb mellett rendeltem ezt a fluxot , melynek a feladási határideje ma járt volna le. Épp akartam írni az eladónak, akkor vettem észre, hogy kétszer is küldött ilyen üzenetet:
So sorry, dear, because of the logistics channel is restricted, we cannot ship to you. It is recommended that you cancel the order. Dear, your order page should have the word about "cancel order", you can click and select the reason, we will agree and return the money to you after seeing the application. We apologize for the inconvenience caused to you.
Gondoltam, mivel meg is volt jegyezve a feladási idő visszaszámlálásánál, hogy majd automatikusan refundol a rendszer, ha nem adja fel időben, arra a pár órára már nem nyúlok hozzá, lesz ami lesz alapon.
Erre most este nézem, hogy valami mégiscsak történt, ezt látom a trackingnél:
Most kitolásból hozzárendelt egy számot, vagy ez tényleges követési szám lehet?
Ugye ezzel a refund ideje kitolódott 90 nappal...
A rendelésnél november 27 a várható kézbesítési idő, a trackingnél dec 23 - jan 7. -
voci
tag
Sziasztok!
Van egy rendelésem, $98.68 értékben autó felszerelés, melyet augusztus 27-én adtam fel. Sajnos nem néztem, hogy Cainiao Standard For Special Goods szállítási móddal (itt vissza olvasva ali standard vagy saver shipping jobb lett volna). A lényeg, hogy szeptember 3-án kapott TN-t (LS277167458NL), 9-én Leaving from departure country/region, azóta nincs változás.
Mennyi idő alatt szokott Hollandiába érni? Milyen gyors ott a vámolás?
Még nincs elkésve, nov 10 a várható érkezés, csak az fura, hogy Kínából elvileg eljött, Hollandiába meg lassan 2 hét alatt még nem érkezett meg.
Ugyanekkor volt két másik csomagom amik saver shippinggel jöttek, azok meg már múlt héten itt voltak...
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- 2025.10.29 - Frissített lista - Lenovo LOQ / LEGION Pro 7 (RTX 5070Ti / 5080 / 4080 / 4090)
- LG 65QNED86T3A / QNED / 65" - 164 cm / 4K UHD / 120Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3610
- HIBÁTLAN APPLE WATCH ULTRA 2 NATURAL TITANIUM 49MM -1 ÉV GARANCIA - MS3714, 100% AKKUMULÁTOR
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
.










