-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
yodamester10 #68227 üzenetére
Igen a teli tesztek meg csak most jonnek oszre.
-
yodamester10
őstag
Hi!
Ez ennyire új lenne,nem találok tesztet?
[link] -
tasiadam
veterán
Nem kizárt, hogy a hankook gumik háklisak a tárolásra. A laufenn 22-es dottal, második nyaras, és még nincs rajta repedés. A téli hankookot meg majd ha hazakerül, akkor tudom mondani. De valószjnű, kevésbé tolerálják az UV-t
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Laca1212 #68216 üzenetére
Lehet bizony, ugyanebbe szaladtam bele én is.
Ha csapágyas lenne azt már kisebb tempótól hallanád (kivéve ha nagyon kezdődő stádiumban van a csapágy haldoklás). Út felülettől függően változik a hangossága?
Ha felkerül az új gumi akkor azért érdemes egy futómű beállításra elvinni. Nem csak a gumi sajátossága miatt kophat rosszul a gumi, hanem a rosszul beállított vagy elállítódott futóműgeometriától is és/vagy a rossz lengéscsillapítótól is.
-
4824 az egyik, a többi 0925, anno a Barumnál is ez volt a viszonylag ritka méret miatt. Viszont mind olasz. Késő ősszel teszem majd csak fel, addig megy a Barum Bravuris 3HM. Én is megbántam, hogy '18-ban nem Falken FK510-et vettem alig drágábban. Szubjektíve nem rossz a Barum, de a Falken akkor lényegesen jobb volt és ma is.
A Barum az a típus ami alá nem megyünk, hanem inkább csak felé. Téliben egyébként jó a márka!
-
Laca1212
őstag
Még egy kérdés:
A jelenlegi gumijaimmal - nyári Michelin Primacy 4, 3023 DOT, eléggé kopottak (főleg hátul), futófelületen repedezettek - azt tapasztalom, hogy kb 50 km/h -tól eléggé hangosak. 90-100 km/h-tól meg még egy ütemes dübögés is hallható. Mint mikor erősen lebeg egy zászló vagy nem is tudom hogy írjam le... Ahogy nő/csökken a sebesség úgy hangosodik/halkul. Ha üresbe teszem autót, akkor is olyan a hang, mint amikor sebességben van. Jobb/bal terhelésváltásnál sem változik.A fentiek lehetnek a gumiktól vagy csapágyas, futómű hibás, stb?
Nyilván kiderül ha fenn lesznek az új gumik, hogy változik e valami, de kíváncsi vagyok ez lehet e csupán rossz gumitól... -
Laca1212
őstag
Köszi!
Akkor Nexen lesz.
Itt egész jó áron van. 47.090,-/db szállítással együtt. -
Qru
MODERÁTOR
Frankó! DOT szám?
Cefetül megbántam, hogy a Vredesteint Quatrac-ot vettem sóherségből a CC után (a Q5 pedig nagyon jól bevált). Kb 5-6k km után olyan hangosan lett bizonyos aszfalt típusokon kb 100-120 felett, hogy agybajt kapok. Főleg, hogy fapados japán a gép amiben kb 0 hangszigetelés van. Beszéltem fórumtárssal neki meg visít minden kanyarban, akkor is ha csak 20-al kanyarodik akkor is ha 120-al. Neki viszont minden aszfalton csinálja... Nekem csak a fehér aszfalton és csak lassú kanyarodásnál.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Big_Boss #68205 üzenetére
Milyen ársávban?
Belépő szinten: Kumho PS72 vagy Falken FK520. Ha nem legalulra céloz akkor inkább a Falken a PS72 hajlamos búgni bizonyos aszfalttípusokon.
Ha van pénz banánra is nem csak majomra: Goodyear Asy. 6. vagy Continetal SportContact 7 esetleg a Pirelli P7 ebből van öntömítős verzió is ha fél a defekttől.
-
Üdv.
Kollégának lassan cserész lesz a Kodiaqon a nyári gumi. 235/45 R20 mi most az ajánlott? Legtöbbet városban közlekedik.
-
Laca1212
őstag
A Vredestein Quatrac Pro EV XL tud 10e/db-al többet mint az ajánlott Nexen N'Blue 4 Season 2 XL?
Esetleg a kettő közti ársávban van ami ajánlott?
-
Jelentem ASC2-vel még mindig elégedett vagyok Rav4-en, pedig megjártam Firenzét oda vissza, és 1 hetet töltöttem ott a hegyekben (és hideg sem volt..). Semmi jelenteni valóm (csak hogy annyi a turista hogy érezhetően sok bénázó volt, 1 kamion meg kb megpróbált kinyírni gondolom vendégmunkás, olaszoktól ilyen agressziót még nem láttam), ami kb nekem tökéletes mert kiszámítható volt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Intruder A 6 #68197 üzenetére
Kléber Krisalp HP3 vagy a Vredestein.
-
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
Lassan szeretném megrendelni az új Téli gumikat!
Nokian WRD4-et váltana amik ugyan mintára és kinézetre hibátlanok, de már elég keménynek tűnik nekem. 205/50R17 méretben, B7 Passat-ra kellene.Amiket néztem:
Nexen WINGUARD SPORT 2
Nokian SNOWPROOF 2
Vredestein WINTRAC PRO+
Uniroyal WINTEREXPERT
Semperit SPEED-GRIP 5Árban 50ezer/darab fölé nem akarok menni, ezek amik beleférnek.
-
-
fogkefe21
csendes tag
Tegnap felkerültek a négyévszakos új Continental gumik, kíváncsi vagyok milyen lesz hosszabb távon, első 50 km alatt semmit nem vettem észre csak annyit, hogy hangosabb mint a nyári.
Most új szerelőnél voltam, de mondta, hogy még sosem szerelt Continental gumit az emberek 99%-a olcsó gumit vesz. Ő is olcsó kínait használ.
-
gippazoid
senior tag
Sziasztok! Hátha itt tud valaki futómű témában segíteni: 2000 km-es Seat Ateca 1.5 TSI DSG. Manőverezés (parkolás) közben figyeltem fel pengő, pattogó, finom ropogó hangra ami a kormány forgatása közben jelentkezik. Volt már hogy egyéb helyzetekben is hallottam de ami fix, hogy tolatás közben, balra kormányozva, a teljes bekormányzottság előtt nem sokkal jelentkezik a hang.
Hidegen, melegen egyaránt (hideg alatt a 20 fokos garázst értem).
Álló helyzetben a kormányt forgatva viszont nem szólal meg. Ez toronycsapágy (2e km-nél?) lenne, vagy van valami szilent a futóműben vagy egyéb alkatrész ami tud ilyen hangot kiadni? Esetleg valamit elcsesztek futómű állítás közben? (Kormányközép átvételkor már nem volt jó, ezért volt állítás)
Adott ki ilyen hangot a tizenéves Octavia2, meg a 3-4 éves tizenpárezer km-es Hyundai i30 is néha de ez most mindig csinálja.
-
LógaGéza
veterán
Sziasztok,
2025 Cupra Leon VZ 1.5 PHEV lenne az alany. Gyárilag 235/35R19-es Hankook Ventus s1 evo3-al jött, amivel annyi a problémám, hogy elektromos módban is képes elkaparni egy erősebb indulásnál, sőt ha olyan 20-nál kicsit jobban odalépek neki, akkor is (és ez csak a ~115 lovas elektromotor, nem 272 lovas összteljesítmény).
Viszont el kéne kezdenem keresni télre is a gumikat. Eléggé féltem a felniket, nem voltak olcsóak, és szinte biztos vagyok benne, hogy ha javítani kell, akkor nem tudják majd szépen megoldani, ezért elvetném a lehetőségét a évenkénti átgumizásnak, és annak is, hogy vegyek még egy szett felnit - kevés a bronz szinezésű
Kézenfekvő lenne így a négyévszakos - ti be mernétek vállani a CC3 Sportot a fenti "probléma" mellett? Nem olcsó, de ebben a méretben a téli se, és ha még el is tudom adni a nyárikat akkor simán beleférne. -
David891
csendes tag
Sziasztok!
Köszönöm a segítségeket megjöttek ma a gumik végül Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 XL 235/45 R18 98Y lett 2024 novemberi gyártás,ismerős által jó árban jutottam hozzá.Fel is kerültek a kocsira ami eddig feltűnt ennyi idő után hogy a conti premiumcontact 6 után jóval csendesebb -
kenguru99
senior tag
válasz
Depiboy #68162 üzenetére
"de a tököm tele van a michelinnel "
Ha nálad egy év 30-40 ezer km, akkor szerintem ez nagyon is rendben van. Nyilván nem lesz nagyon tapadós egy ilyen gumi. Ha találsz jobbat, az tuti, hogy nem fog ennyit elmenni.
"illetve az idén áprilisban vásárolt 0725 dot számú hátsó kerekem elkezdett a minta végén szétnyílni, most nemtudom ezt megpanaszoljam e "
Simán panaszold meg. -
bozont
veterán
Igen kanyarokban érezni már, hogy nem tapad úgy mint újkorában, óvatosabb is vagyok vele. Aztán tavasszal csere, valószínűleg 4 évszakos lesz a kevés futás miatt is.
A vp4 szüleim autóján van, mentem ugyan vele esőben is, de csak keveset. Nem emlékszem hogy instabilnak éreztem volna. Mondjuk nem is vadultam vele.
205/55 R16-os méret és egy Zafira B az autó, lehet a nagyobb súly jó hatással van a tapadásra.
-
zoyoxy
tag
Sziasztok. Tudnátok javasolni 4 évszakos abroncsot 195/60/R15 méretben (Toyota Corolla)? Mire jobb tenni, alu- vagy acélfelnire? Alu jobban néz ki és könnyeb is.
-
Manitou
veterán
Beújítottam a nyári kerékszettemre egy szett új Nokian Wetproof 01-et. Sajna nem valami friss gyártást küldtek. 2023 év végi
majd elhasználom gyorsan
Valóban halkabb mint pl a hankook ami a másik felnimen van. Majd megyek vele hosszabb autópálya etapot is, kiváncsi leszek milyen lesz. Próbáltam zavarba hozni agresszívabb manőverekkel, eddig jónak tűnik. Vizesen még nem mentem vele, ott pedig még jobbnak kéne lennie. -
No.01
addikt
válasz
Depiboy #68162 üzenetére
A robogo gumiknal azert sajnos nincs akkora valasztasi lehetoseg (es fejlesztes sem igazabol) mint a nagymotoroknal.
Sajnos ebben a meretben a legjobb az valoban a Citygrip 2. Az osszes tobbi vagy ilyen lesz vagy meg ilyen se.Most nezem, h van DIablo Rosso is. Bar kerdes a felhasznalas modja?
Ha tapad akkor kopik is. Ez ketkereken meginkabb igy van es meginkabb fontos mint az autoknal. -
Depiboy
tag
Sziasztok! Nagyrobogóról lenne szó, évente átlagosan lekukázódnak a michelin citygrip2 gumijaim, illetve az idén áprilisban vásárolt 0725 dot számú hátsó kerekem elkezdett a minta végén szétnyílni, most nemtudom ezt megpanaszoljam e vagy értelmetlen úgyis elhajtanak, de a tököm tele van a michelinnel pedig mindenhol mintha nem lenne más ezt akarják rámsózni meg mondják hogy ez a legjobb, nekem egy 125-ös yamaha nmax-om van és ha ez a szar elkezd csúszni azt a legváratlanabbul képes csinálni, van valakinek valami ajánlása tapasztalata más gumikkal? most a Dunlop scootsmart2-vel szemezek de nem akarok ennyi pénzt kiszórni idén már gumikra.
-
-
-
No.01
addikt
Koszonom! Most probaltam csereauton esoben es kifejezetten rossznak ereztem (jobban mondva minen volt csak jol koltrolalhato es kiegyensulyozott nem)
Nekem sajna meg mindig nem volt jo tapasztalatom egy probalt Hankookkal sem.
Sot ha az "aging-gate" is figyelembe veszem en szemley szerint inkabb vennek Falkent... -
bozont
veterán
Igen, vp3.
Az árokban is, de ott is a szélső ami ennyire vészes. Középen még nem olyan rossz.
Az utóbbi egy-két évben kezdett így repedezni, tapadás még egész jó ahoz képest. De ettől függetlenül cserélve lesz, sőt idénre terveztem, csak nem úgy alakult az év eleje.
De valóban inkább nem riszkírozok, az útra inkább csereautóval megyek, azon még fiatal vp4 van. Amúgy Linz környékére megyek egy hosszú hétvégére. -
No.01
addikt
válasz
bozont #68146 üzenetére
Ez minden csak nem szep... meg akkor sem ha mar 18-as.
**Ne vedd szemelyeskedesnek, de pont azzal van a baj manapsag, h az ilyen es ehhez hasonlok nemcsakhogy a vizsgan mennek at, de meg 1-2 gumis si aldasat adja ra...
Pedig egy fweluszas avgy satufek eseten ez siman okozhat nagyon kellemetlen pillanatokat. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
bozont #68146 üzenetére
Necces, ez bizony nem szép és a mintárok alján is elkezdetett repedni nem csak a szélső vállblokkoknál. Ugyan nincs rá szabályuk de ha baleset van simán rádveri a rendőr/biztosító, hogy a rossz állapotú/öreg gumi miatt volt a baleset. Még akkor is ha nem te vagy a hibás, mert arra hivatkoznak, hogy elkerülhetted volna ha jó/frissebb a gumid.
Itt is van skála, a közrehatástól (szakértő által megállapított %-al csökkentik a kártérítést) az egyáltalán nem fizetek és még a rendőr is megbüntet-ig terjed a dolog. Na most kint nem vagyunk túl népszerűek szóval adott esetben simán rádhúzzák a vizes lepedőt...
Ha mondjuk csak Bécsi külsőig mész akkor tojnék rá, ha körbejárod az egész országot akkor viszont előrehoznám a cserét. Ez a gumi már úgy sem húzza sokáig.
-
Asbee
veterán
válasz
David891 #68140 üzenetére
Nekem ebben a méretben van Superb-en Falken. Meg vagyok vele elégedve, de nem a leghalkabb. Nem vállalhatatlan, de nem is az ultracsendes kategória. Sosem volt vele gázos helyzet, se száraz, se nedves , se vizen futás alatt, pedig volt pár sportosabb, kanyar, előzős körülmény mindnél.
Asy 6 Golf 7 -en volt, az azért csendesebb, jobban betapadt, de annyira nem hasonlítgatom, mert más autó, más teljesítmény, más méret. Ha az ár nem számít én Asy 6-ot venném, az egy nagyon top gumira sikeredett, de a Falken is teljesen vállalható jó gumi.
-
Laca1212
őstag
Köszi!
Maxigumival kapcsolatban kinek mi a véleménye?
Nekem csak annyi, hogy rendelés előtt próbáltam tájékozódni egy általuk megadott gumisműhelyről, ahova lehet kérni a szállítást. Azon a címen két műhely van, érdekelt volna melyikkel állnak kapcsolatban.Először messengeren próbálkoztam. Első válasz francia mekegés volt, aztán meg hogy a beszélgetés AI támogatású, blabla. Érdemi infót nem tudott adni, de próbáljam meg a weboldalukon az ügyfélszoli kapcsolatfelvételt. Megpróbáltam. Ugyanazt a választ kaptam emilben mint messengeren. Telszám ugye nincs...
Ez így nem túl bizalomgerjesztő. Áraik jók, de ha mégis valami miatt kontakra lenne szükség, akkor? Ráadásul csak előre fizetés van náluk...
-
David891
csendes tag
Sziasztok
Szerintetek 235 45 r18 méretben mit vegyek:
Goodyear f1 eagle asymmetric6 kb 260ezer/4db
Vagy falken azenis fk 520 kb 200ezer/4db
Lényeg hogy halk legyen elvileg mind2 az.
Ér-e és tud-e annyival többet a goodyear? -
bozont
veterán
Üdv
Arról van esetleg infója valakinek, hogy Ausztriában figyelik az abroncsok korát? A nyári gumijaim 2018-as gyártásúak (jövőre lesz csere), profilmélység rendben van még. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ftamas0201 #68132 üzenetére
Nekem 1400 kg-os 5 ajtoson van. Nyilvan nem egy PilotSport gumi de pl a Hankook VP4-et vizen agyonveri a Quatrac.
-
tboldi
nagyúr
-
ftamas0201
senior tag
Persze, olyan gumi nincs ami mindenkinek megfelelő az egyszer biztos.
De azért elgondolkodtató hogy egy honda jazz ami egy kisebb autó mondjuk az enyémnél, gondolom súlyban is azért eltér, az enyém több kicsivel mint 1400kg és hosszú is a kombi mivoltából, akkor az alatt hogy nyúlna ez a gumi?
Persze méretben is biztos hogy változik a tapadás meg a felület szélessége is, de ezek után most kicsit elgondolkodtatott a goodyear
Fúú ez nehéz lesz úgy érzem
-
tasiadam
veterán
válasz
kenguru99 #68108 üzenetére
En szeptemberben, vagy oktober elejen veszem a kovi garniturat, csak a nyari olyan jo allapotban van, hogy nem dobnam ki. Ha 4evszakost raknek telire, hamarabb megoregedne, mint elkopna. Szoval vagy eladom a nyarit, vagy tellit veszek inkabb, valamit, amit gyorsan kopik
-
avl
senior tag
igen, en is tulfujom a gumikat, a Jazz-en siman 2.6-2.8barral jarok (fogyi miatt regota)
lehet, hogy ezt a gumit még többre kellene/erdemes fujni ? lehet kiprobalom, delejtö, vegen kanyar, hatul egyebkent is üres csomi, hatul nem ül senki, kettes motorfekkel lassitas/illetve avval a lejtön kicsit gyorsul csak* (emiatt nem nagy atterhelödes, de elözöek min daz elejere tesznek nagyobb tömeget) es erzesre többet kuszik, söt talan maszik is a 4s, mint a korabbi nem 4s gumijaim
*korabbi gumikkal siman csak kettes motorfek, a kanyarban meg mar hármas; evvel a kettes motorfekkel elért sebesség kicsit sok kanyarsebességnek tünik - ezert viszonylag könnyü eszrevenni, mert tenyleg több százszor (1000szer) mentem itt, es mindig motorfekkel le, tehat a "fizikai viszonyok", vezetöi egyeb aktiv beavatkozas nelkül adják kanyar elötti sebességet (siman eszreveszem, ha pl. melegebb az olaj [valtoban is] es kevesbe fekezi le a motort, stb. igy kicsit nagyobb a sebesseg)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Laca1212 #68125 üzenetére
Nincs ilyen a legolcsóbb vállalható 4S az a Nexen NBlue 4S Gen2 48k-ért. Ami alatta van azokat kár megvenni.
-
Laca1212
őstag
Üdv!
235/45 R18 méretben négyévszakos gumik közül mely konkrét márkák/típusok ajánlottak 35-40e/db árkategóriában? -
tboldi
nagyúr
Szintén GD Jazz, de 185/55R15-ös méret 6,5" széles felniken - a Conti ASC2-vel sem éreztem még semmi ilyesmit.
Az Ypsilonon viszont a 195/55R15-ös, szám nélküli Quatracokkal érzem, hogy kanyarodáskor elnyekken az oldalfala ide-oda, mint az ablaktörlő a szélvédőn. Túlfújással lehet egy kicsit segíteni, de mindegy, mert az autó futóművének hangolása is inkább lötyi, mint feszes.
-
avl
senior tag
válasz
ftamas0201 #68115 üzenetére
tesztek alapjan teliesben volt jobb emlekeim szerint, tudatosan valasztottam teliesebbet, mert telen - ritkabban de - nagyobb kihivas tud lenni
nem egyszerü a gumikerdes, mert mind kompromisszum (még az 1 evszakos is, ha pl. reggel fagytáji hömerseklet, napközben meg 15-20°C van, vagy epp nyaralaskor autopalya 30°C-rol megy fel az ember alpesi hago akár 0°C-ra is), napon belül meg nyilvan nem váltunk :-)
nincs olyan, ami mindig a legjobb, mérlegelünk, aztán ésszel megyünk és bízunk benne, hogy mi is, meg a környezö többi közlekedö is ~jól méri fel a viszonyokat
nehéz / lehetetlen persze egyéni felhasználóként megítélni, hogy mi a hibás várakozás/elvárás és mi a gumi valós, reális hiányossága
hazafelé (azaz itt több 100szor mentem már) lejtö alján van egy 90° majd rögtön utána ~45°, onnan van a benyomásom, de ott sem mindig ugyanolyan a burkolat (poros<->tiszta, nedves<->szaraz, meleg<->hideg, ...) nehéz szavakba önteni, de ott a 4s-sel ugy erzem nyulosabb a forro napokon, mint öreg nyarival volt (lehet ez termeszetes is)!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ftamas0201 #68115 üzenetére
Igen, mert a tesztekben a téli teljesítményt súlyozottan veszik figyelembe, így lehetett tesztet nyerni vele.
-
ftamas0201
senior tag
Akkor az nem lehet esetleg hogy ez a Goodyear már túlzó mértékben inkább a téli időjárásra van tervezve inkább? Persze nyilván télen tényleg legyen jobb, mert elég már a hidegebb aszfalt is hogy egy gumi ne úgy teljesítsen a nyarat meg talán kibírjuk de azért nyúlós tényleg ne legyen
-
avl
senior tag
válasz
ftamas0201 #68088 üzenetére
~30 ev szezonalis gumik utan iden majus elejen került fel GY Vector4s Gen3 175/65 R14 meretben Honda Jazz-re
en a nem szeretek fekezni, biciklis beallitodas miatt viszonylag gyorsan veszem a kanyarokat es ott nekem csalodas (tudatilag nyilvan nem vártam 4evszakostol ugyanazt, mint nyaritol, szerintem 40 tesztet lattam már, müszakilag gondolkozom, nem gondolom ezek miatt hogy hibas varakozasom miatt csalódás, meg nem is oriasi csalodas, de), melegben sokkal maszatolobb erzes, mint a korabbi nyári szettek GYefficientgripcompact-hoz,Yokohama-hoz kepest
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ftamas0201 #68107 üzenetére
Kibírja nyilván 3-4 évesen nem lesz olyan mint új korában. Az a baj, hogy a mesterséges kaucsuk miatt a szezon gumik sem olyan tartósak már mint régen.
-
kenguru99
senior tag
"persze az a téli, nyári szett külön a legjobb, "
A jelenlegi magyar klímára a négyévszakos/nyári a legjobb. -
ftamas0201
senior tag
Az sem néz ki rosszul tesztek alapján egyáltalán, én is elméláztam rajta. Igazából én próbáltam úgy gondolkodni és nézelődni, hogy egy nagyon jó aranyközéputat találnék az lenne a legjobb, de talán ilyen meg nem létezik, a tesztek talán a continentalt hozzák erre a szintre, többi tényleg viszonylag megkülönböztethető télre vagy nyárra.
Amitől kicsit tartok a négyévszakos esetében az a nyári meleg, hogy mennyire fog meglágyulni aztán visszakeményedni téli használat előtt. Véleményem szerint a hidegebb idő hosszabb ideig tart, volt hogy már szeptember végén októberben váltani kellett télire és április, májusig le sem kellett venni mert az aszfalt hőmérséklet még bőven nem indokolta. Hőmérsékletet tekintve viszont meg ez az elhúzódó "hideg" nem is annyira hideg, sokáig mínuszban nincs is hőmérséklet, hó gyakorlatilag tényleg csak elvétve és az sem marad meg hetekig hanem max 3 nap alatt el is olvad (persze ha nem a hegyekben lakik az ember). De a nyár viszont meg nagyon forró, aztán erre találjon az ember tényleg jó alternatívát, persze az a téli, nyári szett külön a legjobb, de költségesebb az tény. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ftamas0201 #68104 üzenetére
Nalam most a Pirelli SF3 van celkeresztben de nekem nyarias 4S kell.
-
ftamas0201
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ftamas0201 #68097 üzenetére
Tesomnak az van (GY), teljesen jo nyaron is. De amugy a Conti ASC2 is jo gumi.
Cc3-rol van mar teszt de meg nem kaphato.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Windows 11
- Brave
- Az AI megeszi a szoftverpiacot?
- Szemüveges topik
- Az Arctic belép a házak piacára
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! LG 24MB35PM 60Hz FHD IPS 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest