-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz svedmalac #15350 üzenetére
Szia!
Szerintem:
- legolcsóbb a 2. opció;
- legjobb a 3. verzió & magad is tudod cserélni a komplett kerekeket, nem kell gumishoz járni (pár évente centriroztatni azért célszerű).A 195/65r15 ráadásul az egyik legolcsóbb méret. Használt felnit keresnék hozzá a neten (jofogas, autóalkatrész.hu, racing-bazar, stb.).
-
svedmalac
tag
válasz svedmalac #15350 üzenetére
Megnéztem a mostani felnin lévő feliratot:
6J15H2 ET18 KPZ PS815011 valami 2S valami0104 10018Kérdésem, hogy ez:
http://racingbazar.hu/(gy%C3%A1ri%20felni)_alufelni_es_gumiabroncs/R15_4x108_et25_agy65/15_os_gyari_citroen_alufelni_4x108_asvagy ez
http://www.picassobonto.hu/fek-futom/124-citroen-xsara-picasso-gyari-alufelni-15.html
jó lehet-e nyárihoz, érdemes-e velük foglalkozni?
Csak mert hosszú távon azon gondolkodok, hogy a nyári mindig lenne 4 évszakos és alufelnin, a téli vészesetre (-5-10 és alatta) meg menne a képen lévő mostani felnire...
HP ProDesk 600 G6, Dell E5450, Panasonic 50GT50, Nokia 930, Xiaomi Mi9 Lite, Citroen 2CV és C5 X7
-
choco01
addikt
válasz svedmalac #15443 üzenetére
Akkor mindenben megegyezik ha hitelesek az adatok, de azért aki tud erősítsen meg, a racingesnek az ET száma 7-el nagyobb, akkor az bentebb lenne egy kicsivel, nem tudom ez belefér-e.
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
rbalint88
addikt
válasz svedmalac #15857 üzenetére
Nem losz vele melle, de kb egybevagnak a leirtakkal az itteni tapasztalatok is. Szerintem eszakibb nepeknek a Nokian megteszi egesz eves guminak, csak ott a nyarat kell atveszelni valahogy es telen jo Vredesteinnel es Apollonal az aquaplaningot emlitik negativumkent, szakado esoben 140-nel meg tokeletesen iranyithato volt az auto, nem csuszkalt. Aki nem boyracerkedni hasznalja az autojat es evi 20k alatt megy, annak megerheti negyevszakosban gondolkozni.
-
-
válasz svedmalac #16603 üzenetére
itt speciel, ma esett egy kis hó, most is esik
1 napra előre nem tudják eltalálni....
Amúgy valahol nem is csoda, egyik nap Bogláron volt 15 fok, Siófokon 5 fok, visszaérve Boglárra 17 fok és 30 km-re vannak egymástól
dannyl: "Régen a diagonállal is elmentünk" na ja, csak voltak 600-800kg-ok az autók és mentek max 120-at
Qru: egyre jobban érdekel ez a CC gumi, a golfra 90%, hogy veszek, mert tavasszal mindenképpen kell rá venni valamit.
Már csak azon agyalok, hogy lehet most kellene, mert akkor a téli gumit most könnyben el tudnám adni, mint tavasszal.
Aztán, ha beválik, menne az i30 cw-re is, de arra még kellene vennem valami 16" gyári felnit ócsóért[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
lenko
aktív tag
válasz svedmalac #16682 üzenetére
Még most is több mint az autósok fele nyárival jár...Abból pedig kb. a 80%-a egy lefutott öreg nyári...Ezek nem fognak télit venni, de én el is tiltanám a vezetéstől is, járjon busszal, ha nem tellik ilyesmire, mert lassúak, ill. veszélyeztetnek másokat.
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz svedmalac #18443 üzenetére
Neem, több verda van a családban azokat mind én gumizom.
CC+ keményebb keveréket kapott mint a CC, szóval picit eco irányba mozdultak el (elég sok negatív jelzést kaptak a kopás miatt). Jobb kopásállóság cserébe picit rosszabb tapadás.
mod:
B-L-A-C-K: Nekem nem tetszik matton. Gyári állapotban szebb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bul07
nagyúr
válasz svedmalac #18869 üzenetére
Ezt hallottam én is
Mikkor az apa szervezte az fuvarosokat(aszfaltot és töltés anyagát fuvarozták) és a lánya volt az aki vezényelte a próba fúrásokat, á nem is tudta előre métere pontosan hol fogják a mintát venni[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
veterán
válasz svedmalac #20331 üzenetére
A fotó alapján ET 18. Felmerül bennem a kérdés, hogy vajon a franciák itt tényleg az ET-re gondoltak-e. Ugyanis az ET a német Einpress Tiefe (vagy vmi hasonló, magyarul besajtolási mélység) rövidítése.
Ha ET 18 helyett ugyanolyan széles ET 27-et teszel fel, az bután fog állni az autón, ill. beleérhet belül.
-
rbalint88
addikt
válasz svedmalac #20336 üzenetére
De valoszinu a 16" alu nem 6J szeles, akkor meg nem erdemes egymashoz viszonyitani igy direktben az ET-ket, kell hozza a szelesseg is.
Btw tir-ben nincs benne az et-kalkulator?
Vincsaba: 99% esellyel nem baj, de miert tennel ilyet, a 225/40r18 sokkal olcsobb meret, ha mondjuk defekt miatt potolni kellene...
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz svedmalac #20336 üzenetére
Modositottam
Most masodszor atragva nyugodtan mehet. Az egyel nagyobb szelesseg is okes lesz. En a coupemon raktam a gyari 225/35 es 255/30 R19 helyett 235/35 es 265/30 meretet. Jobb volt, kicsit nagyobb, nem behuzott oldalfal, es jobban is nezett ki, mert a kerek kitoltotte a kerekjaratot. Annyi, hogy teljes kormanyfordulatnal nekem az elso eppen surolta az elol levo takaro muanyagot. De tenyleg minimalisan, mert nem koptatta.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
tboldi
nagyúr
válasz svedmalac #25077 üzenetére
Semmivel nem rosszabb, mint egy autóban. Sőt, mivel csak egy nyomon halad, könnyebb is kikerülni a legtöbb úthibát. Nyilván motorfüggő is, egy túragép kényelmesebb, míg egy hasalós sportmotor keményebb futóművel rendelkezik. Ebből a szempontból a legjobb, amivel mentem, az a BMW R1200GS Adventure volt. A Telelevernek és a Dynamic ESA-nek (= elektronikusan állítható adaptív futómű) köszönhetően úgy ringatózik, mint egy óceánjáró a vízen.
Nagyobb sebességnél előfordulhat, hogy egy úthibán beszitál a kormány, és csúnya esés lehet belőle, de erre is van megoldás: a kormánylengés-csillapító. Ez megakadályozza az ide-oda csapkodást.Amúgy a kamera képe kicsit becsapós. Ez egy Sony AS20, ami hosszúkás alakú, nem olyan kis téglatest, mint egy GoPro, vagyis a súlypontja elöl van, ezáltal jobban "beremeg". Ugyan van benne képstabilizátor, de azt használva szűkül a látószög, ezért nem kapcsoltam be.
szerk.: Ja, és motoron lazán kell ülni és hagyni, hogy a test kimozogja az ütéseket, nem pedig görcsösen szorítani a kormányt és térddel a tankot.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz svedmalac #30325 üzenetére
Rá kell nézni az autóra. Ennél tipikusabb már nem is lehetne...
- 20 éves roncs
- speedhunter felirat a hood-on
- racsing tanksapka
- ótvar lexus optika hátul
- alatta folyik a vér..
- elöl alu-, hátul elrozsdállt lemezfelni...Egy igazi ostoba hülyegyerek lehet, aki persze egy sz*r Suzukiba nem ülne ám bele sohasenem
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...