-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
-
Kornel
veterán
használt, hetek óta böngészek, nálam 80 volt a lélektani határ, a szettre, már az is a kocsi értékének 10%-a.
és akkor még nyárit is kell majd vadászni.
elvileg szombaton megyek érte.
ha véletlenül nem jön össze, akkor mehet megint a matekozás.
egyébként szerintem a nokian se rosszabb egy fokkal se, nekem olyan volt a splash-en, csak jókat tudok róla mondani! -
Deathunter79
tag
Szia!
Fulda EcoControl.
Ennél jobbat/olcsóbbat nem találsz.
A 11 éves Conti az már tényleg életveszély.[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz Doki16 #11683 üzenetére
"nem biztos, hogy erre a nyári 7000km-re nagyon drága gumit kellene vennem."
Erre az itteni keménymag azt szokta mondani hogy 1x nem tudsz megállni időben, kikerülni valamit máris sokba fáj az occó gumi. Az az szerintük moped car-tól felfele Sportcontact6, Pilot Sport Cup és Pzero Corsa gumit minden autóra.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
veterán
válasz Doki16 #11697 üzenetére
Reméljük, hogy ez csak a helyi urban legend.
Kérdezd meg esetleg az ismerősöket, hogy tudnak-e dolgozói áron hozni neked 4 abroncsot, de csak a "jobbik fajtából".
Szerk.: amúgy meg mi a gond a linkelt teszttel? 50-ből a 2. helyet kapta a Hankook. Csak a fékutat vizsgálták.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Doki16 #11697 üzenetére
Tavaly hoztam németből magamnak egy autót, azon H. ventus prime 2 volt/van.
Made in Hungary felirattal. Eddig nincs vele probléma, mondjuk tény, hogy nem áll úgy a felnin mint a Michelin primacy 3, azaz a ventusnak kicsit ballonosabb az oldalfala.(205/55 R16)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
veterán
válasz Doki16 #11866 üzenetére
Weltgumi, tatabanyai ceg, volt olcsobb de helyben vannak es vhogy nem volt pofam bevinni feltetetni az 1k-val olcsobb gumit. 19250 volt gyebkent darabja, a meretet eltalaltad.
t1: lehetne, de ket szezont tuti nem bir ki, es ugyanugy kell vennem majd egy uj garniturat, amit igy csak egy szezonon keresztul hasznalhatok. Ha meg iden veszek ujat, akkor amig nalam van a kocsi tuti teligumim lesz. Szoval telen jovok megint kerdezgetni de szerintem maradok a nokian gumiknal."a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Doki16
addikt
válasz Doki16 #12132 üzenetére
Fent van a hankook. Hát a fene tudja vegyesek az érzéseim. A téli Nokian jobb volt érzésre. Ez jobban inog és hamarabb megcsúszik meg elkapar. Egyenesfutása meg hangos a télihez képest viszonyt kanyarba csöndesebb nála meg fékezésnél. A nagyobb teszt az ma lesz mert megyek vele hétvégén kb. 300 km-t. Remélem hozza a Goodyear EfficientGrip tulajdonságait nagyjából
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Doki16 #12193 üzenetére
100-200km is kellhet, mire lekopik a gyártás során keletkező rosszabb tapadású külső réteg. Addig nem is érdemes nagyon feszegetni a határokat. Én Barum Polaris 3-mal tapasztaltam hasonlót, "bekopás" óta vizes műagyantán is volt alkalmam próbát tenni, jól viselkedtek.
Túlfújás: kúszás miatt előre gyárilag előírt maximum terhelésnek megfelelően, hátra minimumnál 1-2 tizeddel több a kopást is figyelembe véve. Így valamelyest csökken az orrmotor+FWD orrtolása, illetve komfort és kátyútűrés szempontjából is bevált.