-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zerodot
aktív tag
-
Oliverda
félisten
Lett valami értelme a saját mobiltárcájuknak:
-
zerodot
aktív tag
válasz
janakbacsi #17936 üzenetére
Attól még hogy walletben működik a kártya, nem feltétlenül fog Curve-ben is, mivel teljesen más a kettő. Curve-ön keresztül online vásárlásnak fogja látni a bankod az összes tranzakciót. Nézd meg a bankkártyád beállításait: engedélyezve vannak a (3DS nélküli) online tranzakciók? Megfelelő limit van beállítva ezekhez?
Ha ezek ellenére se megy, akkor valszeg a bankoddal kell beszélned... -
energiezolee
aktív tag
válasz
janakbacsi #17936 üzenetére
Esetleg még rosszul írhattad be az adatait, vagy a Curve rendszere rosszalkodik. Ha tiltólistára téve sem fog működni, szerintem várj vele estig és próbálkozz újra, de én megpróbálnám másik kártyával is...
-
janakbacsi
őstag
válasz
energiezolee #17935 üzenetére
a kártya biztos hogy jó, mert a másik, nem rootolt telefonomon az van hozzáadva a wallet-hez. megpróbálom még a magisk-ben tiltólistára tenni a curve alkalmazást.
-
energiezolee
aktív tag
válasz
janakbacsi #17934 üzenetére
A valamelyik fórum az a Magisk fórum lesz.
Nálad nem a root-al lesz gond, hanem a kártyával, mert, ha root problémája lenne, akkor mást írna ki, vagy egyszerűen kifagyva újraindulna az app. Én is úgy használom. Csak Magisk tiltólistára kell tenni és működik vele a fizetés. De ha nincs beállítva alapértelmezett fizetési eszköznek, még tiltólistára rakás nélkül is tudsz simán hozzáadni kártyákat. Legalábbis nálam hozzá lehet úgy is. Próbáltad másik kártyával is? -
janakbacsi
őstag
valamelyik fórumban olvastam, hogy rootolt telefonon valaki a wallet helyett a curve appot használja fizetésre ( [link] ). gondoltam akkor én is kipróbálom. rootolt poco f5 (marble) telefonomra feltelepítettem, de sajnos nem működik, a csatolt hibaüzenetet kapom.
-
kukukk
csendes tag
Sziasztok!
Regisztrálni próbáltam egy Otp-s kártyával és ez lett a vége: [kép]
Írtam e-mailt-t, amire azt válaszolták hogy kivizsgálják, majd szólnak.
Addig is van valami teendőm?
pl. : bizonyos idő után töröljem az app-ot és próbáljam újra telepíteni, majd regisztrálni!
Vagy csak várjak amíg visszaírnak? -
-
kapasz
tag
válasz
pictigjis #17927 üzenetére
Nem tervezem Gbitelni, viszont így egyszerűbb követni a költéseket a Curve-ben, másrészt többen is tudtuk a telefonokkal ugyanazt a Cofidis hitelkeretet használni.
Volt egy reklamációm is útközben, amikor kifejezetten jól jött, hogy a Curve felületén, nagy betűkkel tudtam mutatni a kérdéses euró összeget. Az SMS-ben mutatott zárolt Ft-összeg több magyarázatot igényelt volna.
Bár fölösleges bonyolításnak tűnhet, de mivel a konstrukció megbízhatóan működött végig, ezért csak nyertem vele. (Meg az erősödő forinttal is.)
Az már csak hab a tortán, hogy az említett reklamáció abból állt, hogy egy fagyizóban véletlenül egy nullával többet ütöttek be euróban, amit csak később vettem észre, de visszamentem, és elnézéskérés után a különbözetet simán visszaadta készpénzben.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kapasz #17924 üzenetére
itt a külföld a kulcs. vannak olyan országok, ahol SOHA nincs decline, mert elég tág a tranzakciós időkeret. na, magyarország az nem ilyen, és persze a kh-s kártya is magasabb rizikót jelent itthon. de például hollandiában soha nem volt még itthoni jellegű elutasításom akkor se, ha a kh volt kiválasztva
-
kapasz
tag
válasz
RoyalAirForc #17920 üzenetére
Külföldön használva, mögötte Cofidis hk: sok-sok tranzakcióból nulla elutasítás.
(Éljen a jó kis 395 körüli árfolyam.)Hazaérve átállítva mögé a K&H hitelkártyát: kb. minden másodikat elutasítja, mint korábban is.
Valamit beállíthattak K&H-nál, hogy elüldözzék a Curve használatot? Valami időzítéses játékra gondolok, ami nem ad 100% decline arányt, csak kiszámíthatatlanná teszi a működést. Hogy elvegye a kedvét a usereknek.
A többi kártyával nem ilyen megbízhatatlan a Curve.
-
Oliverda
félisten
válasz
RoyalAirForc #17922 üzenetére
Akkor lehet, a két OTP-s szál, vagyis a kártya és a terminál semlegesíti egymást.
-
Oliverda
félisten
válasz
RoyalAirForc #17920 üzenetére
Milyen kártyával? Magyar bankéval?
-
RoyalAirForc
aktív tag
válasz
energiezolee #17908 üzenetére
Én napi szinten használom itthon is, kint is. Nem igen találkozok hibával, főleg nem ilyenekkel, mint amiket itt olvasgatok. Nem tudom, hogy ez mitől függhet.
-
sambenez
addikt
válasz
Moleman #17913 üzenetére
Elkezdtem az utóbbi időben chip&pin használni, de tegnap így is elutasította a terminál 2x egymás után. Harmadjára már nem mertem próbálkozni.
Most úgy néz ki mintha mégis levonta volna az összeget, majd kis idő múlva visszarakta.
Érthetetlen számomra mi történhetett.
Most kaptam új kártyát, de már előtte is volt gondom, csak nem ennyire sűrűn.
Nem tudom lehet-e összefüggés.
Ami a vicces a szolgáltató nem kapta meg az összeget ami el lett utasítva, de a curve-ban is és a bankban is terhelésként szerepel.
Na ilyenkor mi lehet? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Moleman #17913 üzenetére
ilyen hibaval meg soha nem talalkoztam, ez valami egyedi problema lehet nalad
az erinteses fizeteseknel nekem csak olyat szokott csinalni, amikor limitproblemaja van, hogy bedob egy declined tranzakciot a listaba, de ilyenkor valojaban nem elutasitas tortenik, hanem a terminal keri a pin-kodot. teljesen feleslegesen jon tehat a declined uzenet, de ez mar soha nem fog valtozni valoszinuleg. a limit elvileg le van irva valami help cikkben, de tenyleg fabatkat sem er, mert nekem is volt mar olyan, hogy egy bedugos chip+pin vasarlas utan a kovetkezo kb. 11 ezres paypassosra jott a declined push, mikozben a terminal csak kerte a pin-t
-
Moleman
addikt
Sziasztok, másnál is rossz mostanában a 3DS szolgáltató https certije? Nálam Firefoxban hónapok óta nem megy, Chrome-ban is csak több kattintás és minden kockázat elfogadása után enged tovább.
#17912 sambenez
Ez érdekes, nekem 3 éve csinálta ezt rendszeresen az érintős fizetéseknél, ezért azóta mindig chip+pinnel fizettem.
Aztán nemrég kaptam új kártyát (MC world elite, jelentsen ez bármit is), azóta nagyon sokat fizettem vele érintősen, 30+ ezres tankolásokat is, sosem utasították el. -
sambenez
addikt
Azért jöttem, mert mostanában nagyon megszaporodott az elutasított tranzakcióm fizikai kártyával fizetve. Viszont ezzel együtt már többször volt, hogy már a bank is beterhelte az elutasítás ellenére.
De látom nem én vagyok az egyetlen.
Lassan ott tartok, nem merem használni a kártyát, annyi a gond vele.
Az érintésmentes limit összegét meg tudom valahol nézni, mert az amiatti elutasítás is megszaporodott, és szerintem akkor is jön ez az üzenet amikor az előző vásárlásom chip&pin volt. -
unicumnext
aktív tag
válasz
unicumnext #17897 üzenetére
Nekem, pontosan 2 hete blokkolták a kártyám, és hiába írok nekik, annyit kapok, megkapták, majd jelentkeznek, de ezzel nem tudok mit kezdeni.
2 hét után azért kezd a türelem elfogyni. -
pictigjis
Topikgazda
megjott a valasz a panaszra. blablabla, mint ujabban mindig
I was very sorry to learn of your dissatisfaction with our service. I’d like to thank you for your patience and
understanding while I conducted a thorough investigation into your concerns.
To summarise your complaint:
You raised a formal complaint on July 11th. You are unhappy that you have experienced duplicate charges for
your transactions to FOXPOST ALDI, DM 170 and SIMPLEP*granitbiztosit for the amounts of 26750 HUF, 7098
HUF and 28188 HUF.
I’ve looked into this and I’m sorry to say that I am unable to uphold your complaint. I appreciate that this may not
be the outcome you were hoping for, so I will explain how I came to this decision below.
First of all, I’m really sorry that you have been put in a position where you feel the need to raise a Formal
Complaint. At Curve, we value transparency and I hope that this response fully addresses your concerns.
Before I discuss your transactions in detail, I’d like to give you some background information which I believe
would be beneficial. Curve is a unique model where we are seen both as an issuer and a merchant during one
transaction. This means that when making a transaction with a merchant, they will see Curve as a card issuer.
This is known as our ‘issuing flow’
.
Curve does not store your money on the Curve card before making a transaction so, in order for a payment to
be successful, Curve must become a merchant in the eyes of your underlying card issuer and send an
authorisation and capture request for the amount of money that the merchant has sent an authorisation to Curve
for. This money will be held until the merchant sends a capture request to Curve. This is known as our ‘acquiring
flow’
.
I’m sorry to hear that you’ve experienced issues with your transactions to FOXPOST ALDI, DM 170 and
SIMPLEP*granitbiztosit for the amounts of 26750 HUF, 7098 HUF and 28188 HUF. I have had a look over the
transaction for you and have clarified what has happened below.
Regarding your transactions to FOXPOST ALDI for 26750 HUF, from investigating this case within our system I
can see that this happened because the merchant sent us multiple authorization requests for this transaction and didn't follow up with a message to confirm that one of these transactions had been declined. This resulted in
Curve unknowingly processing the payments anyway. Following internal escalation of your case, I can see that
this transaction was reversed on July 17th and the amount of 26750 HUF should be reflected in the bank
account associated with the payment card ending 5053 within 1-5 working days from that date.
Moving onto your transaction to DM 170 for 7098 HUF, from investigating this case within our system I can see
that this happened because the merchant sent only an authorization request for this transaction and didn't follow
up with a message to confirm that the transaction had been cancelled. I’m glad to see that this transaction was
reversed on July 16th and this amount should be reflected in the bank account associated with the payment card
ending 5053 within 1-5 working days from that date.
Finally, in regards to your transaction to SIMPLEP*granitbiztosit for 28188 HUF, I can see that the same
scenario as the above has occurred for this transaction. The merchant sent only an authorization request for this
transaction and didn't follow up with a message to confirm that the transaction had been cancelled. I can see
that in your case the proof you provided our Specialist Team was deemed insufficient and as such we were
unable to reverse these amounts sooner. I appreciate this isn’t the outcome you were expecting and I’m sorry for
any disappointment this caused you.
I hope that the above resolution adequately addresses your complaint.
If you are still unhappy or feel that we haven’t dealt with your complaint adequately, then please do not hesitate
to reach out to us again.
Regardless of the above, you have the right to refer your complaint to the Bank of Lithuania, free of charge. To
do so, it must be within one year of the date you sent us your complaint, plus within three months of the incident
you’re complaining about. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17892 üzenetére
...es nagyon raalltak arra, hogy csesznek visszateriteni a jogtalanul levont osszegeket. nekik mar a screenshot sem eleg, ez tenyleg kezd nevetseges lenni
es a multkori foxpostos es dm-es pelda alapjan ebben a tetves orszagban egyetlen olyan kereskedo sincs, aki keresre kiad egy ilyen rohadt igazolast. a simple kulonosen zero kommunikacioban, ezt meg is irtam nekik valaszban, hogy semmilyen egyeb bizonyitek beszerzesere nincs mod hetkoznapi userkent
es hiaba a bank penze a hitelkeretbol, engem ez a hozzaallas konkretan duhit
Dami from the Payments Team here, following up on your message.
I'm really sorry to hear you were charged in error for your transaction.
Unfortunately, the proof you've provided isn't sufficient for us to reverse the transaction on our end and in this case we’ll have to wait for the merchant to send across a reversal request.
Alternatively, if you're able to reach out to SIMPLEP*granitbiztosit Budapest HUN to get further proof the transaction has been voided on their system (including details of the failed transaction such as e.g. time, date, amount or payment card used), we can manually reverse this authorisation.
You can also provide them with the authorisation code: 369610 and TraceID Lifecycle: BNET-20250726-MDWPPAHSH this should allow them to locate and reverse the funds on their end instead.
If you're unable to provide any decline proof and the merchant reversal request doesn't come through to us, the authorisation should be voided automatically after 15 days from the transaction date.
Apologies for any inconvenience this may cause, we appreciate your patience in the meantime! -
66zio
aktív tag
válasz
unicumnext #17897 üzenetére
Nekem is ez volt. Én az Appon belül írtam nekik. Még aznap visszaírtak, azt írták most már oké, tudom használni a kártyám. De nem, nem működött. Aztán írtam megint, akkor is azt írták, hogy most már mennie kell. Így másodjára sikerült újra aktiválni a kártyám. Aztán most a Lidl-ben újra elutasított a terminál. Nem tudom, hogy ez most ritka elutasítós hiba vagy megint tiltották a kártyám. Majd kipróbálom.
Ahogy én kerestem a supportot: My Curve Card -> My Curve Card was blocked by Curve Protect -
unicumnext
aktív tag
07.23-án blokkolták a kártyámat, az én érdekembe, jött az sms/e-mail. Csak tudnám, egy cinemacity vásárlásban mi lehet gyanús vagy bármi, mert pont akkor blokkolták. Szóval azóta, írtam chat, írtam support@curve.com, de már a complaints@curve.com-ra is, ebből a chat, és support is csak annyit írt vissza 1-2 nap és keresnek. Komolyan mennyiszer 1-2 nap, mert eltelt egy hét, és persze nem az ingyenes verziót használom.
Valaki járt már így? valami tipp még kinek lehetne írni?
-
pictigjis
Topikgazda
-
M@Db0Y
senior tag
válasz
pictigjis #17887 üzenetére
Kincstárba nem szoktam Revolutról fizetni, de most csináltm egy tranzakciót:
Mindenesetre jelentem, hogy akármi is ez a curve.com lokáció nálam nem szokott gond lenni az elutasítással. Nem is emlékszem mikor volt utoljára olyan, hogy elutasította és levonta a pénzt.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
M@Db0Y #17882 üzenetére
mintha az erste mutatna akkor, amikor meg csak zarolt egy tranzakcio. a reszletes adatoknal a "hely" sor. konyveles utan itt mar csak a crv* szoveg latszik, zarolasnal szerintem meg nem
de asszem a revolutnal is ott van (statement)
szerk: revolutnal tenyleg ott van, es erdekesseget is talaltam magamnal. volt ket webkincstaros vasarlasom curve+revoluttal, es mindketto "muiden" fizetesi lokacioval ment, mikozben a kh-s tranzakciok fixen vilniusiak. ez alapjan lehet, hogy az aktualisan kivalasztott kartyatol fugg, milyen szalra kerul egy-egy tranzakcio
-
M@Db0Y
senior tag
válasz
pictigjis #17880 üzenetére
Ezt a fizetési lokációt, hol tudom megnézni? Kíváncsi lennék, mert nálam nagyok sok tranzakció van, de sose futok ilyen hibára.Pedig összesen online/offline bőven 70-80 feletti tranzakciószám van havonta.
Erste vagy Revolut rendszerben látom ezt valahol, hogy honnan érkezik a terhelés?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17877 üzenetére
azzal, de itt most szerintem nem ez volt a döntő. önmagában a 074-re lehet nagyobb esély a kh-s kártyával (ÉS apple payjel, a fizikait használva érezhetően megbízhatóbb a cucc), de hogy utána mi történik, ahhoz viszont már valószínűleg nincs köze, melyik kártyát használtam. folyamatosan arra hivatkoztak, hogy a kereskedőtől nem jött a visszajelzés arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, blablabla, ami egyébként azért aggasztó, mert a foxpost azóta se izzadt ki magából elutasítási bizonylatot. szóval ha ez máskor is megtörténne, akkor lehet készülni a szopáscunamira
persze több ezer tranzakció közül ez volt az első, ami valahogy beragadt 15 napra. talán a foxpost kártyafeldolgozó partnere (is) hibázott (nyilván a fos otp lehet az), de egy pénzügyi szolgáltatástól (bármelyiktől) nehéz elfogadni a duplán kifizetett vásárlásokat
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17865 üzenetére
és akkor ma, az elutasított tranzakciót követő 15. napon pluszossá változott a foxpost is. hogy automatikusan-e, az már nem fog kiderülni, mert közvetlenül a refund után véletlenül pont érkezett egy válasz a supporttól is, amiben gyorsan elújságolták, hogy tessék, most már elindult a refund, mutatjuk neked a screenshotokat is a rendszerből
-
pictigjis
Topikgazda
curve-vel jelenleg csak akkor érdemes más devizában vásárolni, ha egy esetleges későbbi gbit miatt visszatérítési nyereség érhető el az adott tranzakción. minden más esetben (szerintem) felesleges vele szarakodni: a megbízhatóság továbbra is problémás, és még az árfolyam is szar
-
ACE-
addikt
Tudom biztos volt már, de jelenleg hol lehet megnézni tranzakció előtt, hogy ha euróban fizetnék, akkor mennyiért adja el az eurót a Curve? Mastercard árfolyamot kell nézni de hol a legtutibb? Köszi.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17864 üzenetére
mara a julius 7-i elutasitott dm is pluszossa valt, szerintem automatikusan. a julius 2-i foxpostrol tovabbra sincs hir
kozben ilyenekkel szorakoztat a support, de ez a hatarido is letelt (a foxpost levelet kuldtem el leforditva, hogy naluk csak egyszer latszik a tranzakcio)
I'm afraid the proof provided for the Fox Post transaction is not sufficient for us to reverse it on our end. However, the authorisation should be voided automatically after 15th July.
I hope this helps. Have a great day and feel free to drop us a message if there's anything else we can help with. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17860 üzenetére
Thanks for getting in touch and I'm sorry to hear that you've had an issue with your payment to Aldi. I've had a look into this and I am glad to see that the evidence you provided was sufficient for a specialist agent from the Payments team to manually reverse the payment.
Nevertheless, I will take note of this message and add it on to your existing complaint, due to be responded by no later than August 1st, so we can address all of the transaction issues together.
Please let us know if there's any more details you'd like us to add to your complaint, and have a great day in the meantime. -
pictigjis
Topikgazda
mégis mi a jó isten történik a curve-nél??? a tegnapi aldis elutasításra beküldtem a bizonylatot, és ezt bírták rá válaszolni. most vak a supportos, vagy mostantól ez lesz a menet? a terhelt 074-eseket is a magukénak tekintik? itt valami rohadt nagy gáz van
I've just had a look into your account for you to locate these transactions - I can confirm that the merchant would need to void these transactions and start a reversal for the taken payments so we can issue the refund on our end.
What I can do for you is provide you with each Authorisation code that you can provide them with:
045551
Once you provide this to the merchant they will be able to begin the refund process by reversing these transactions for yourself.
Do let me know if you have any further questions. -
pictigjis
Topikgazda
ez a foxpostos elutasított, mégis terhelt tranzakció kezd egyre kellemetlenebbé válni
Amint azt ügyfélszolgálatunk is jelezte, rendszerünkben csupán egyetlen tranzakció szerepel. A pontosabb kivizsgálás érdekében felvesszük a kapcsolatot a bankkártya-menedzsment szolgáltatást nyújtó pénzügyi szolgáltatóval, és amint további információval rendelkezünk, haladéktalanul tájékoztatjuk Önt. Az ügyintézésig szíves türelmét kérjük.
szerintem agyrém, hogy nekem kell üldözni a pénzemet egy olyan esetben, amikor teljesen vétlen vagyok, és nem is tud a kezemben lenni semmilyen bizonyíték az elutasításról. 26 750 forint sem kis összeg, de mi lenne, ha még több lenne? ugyanez. nagyon kellemetlen. mondjuk a support a tegnapi aldis terhelést sem refundolta még, pedig arról bizonylatot is küldtem. nevetséges
-
M@Db0Y
senior tag
Érdekes lehet azoknak akik anno befektettek.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
energiezolee #17850 üzenetére
akkor mar csak felig csehszlovak a megoldasuk, kezdem erteni, miert jon annyi frissites mostanaban
de ez jo hir, koszi!
-
energiezolee
aktív tag
válasz
pictigjis #17804 üzenetére
Nos, technikailag úgy tűnik mégis lehetséges a fizetés internet nélkül. Egymás után direkt 2x is kipróbáltam és simán tudtam fizetni. Annyi történt, hogy nem mutatta a Curve mögé alapértelmezetten beállított kártya pontos képét, csak egy üres kártya képet mutatott: [kép] [kép]
Az idő látszik felül mind a 2 képen és az is, hogy nincs bekapcsolva se mobilnet, se wifi és a 2 fizetés között sem kapcsoltam be a direkt a mobilnetet. Szóval 2 tokenje tuti van (így gondolom még több is) az appnak, amivel lehet net nélkül fizetni. Miután hazajöttem az appon belül is kifényképeztem a fizetési információkat, hogy ott is láthatóak legyenek a sikeres fizetések és az időpontok. [kép]
Tehát Android-on biztos hogy működik net nélkül a fizetés! -
pictigjis
Topikgazda
mint írtam, van, amikor visszajön azonnal. a legtöbbször nincs is jóváírás, egyszerűen pár másodpercen belül kikerül zárolásból a sikertelen vásárlás
a baj akkor van, amikor a curve rendszere ugyanúgy lekönyveli az elutasított vásárlásokat, mint ahogy most nálam kétszer is történt. nagy baj eddig sem volt, a nyolcadik napon automatikusan jött a refund. de úgy látszik, addig variáltak itt a fizetési lokációkkal, amíg valami teljesen elszaródott, és megtörténhet, hogy nincs automata visszatérítés. nekem volt simplepayes elutasított, mégis terhelt 750 ezres államkincstári vásárlásom pár hónapja (bizonylat nyilván nem volt), kicsit idegesebb lettem volna akkor, ha tudom, az is benne van a pakliban, hogy nem jön automatikusan a visszatérítés a nyolcadik napon...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17842 üzenetére
julius 2-an volt a foxpostos terheles, meg mindig itt tartunk. a dm 7-en. ezt a support irta, a complaintsrol is jott valasz, hogy rogzitettek, legkesobb augusztus 1-ig valaszolnak. csak el ne kapkodjak!
I’ve taken a look at your account and noticed that both merchants hasn’t sent us a message to cancel the duplicate charges yet.
However, we’ll be more than happy to speed this up for you if you have confirmation of this payment not being processed. This can be a decline receipt, a screenshot from the relevant app or website, or a confirmation from the merchant. -
Fifi
őstag
Most látom, hogy az app-ban androidon felszívódott a kártyasorrend szerkesztő gombocska. Másnál is ilyen vagy csak engem örvendeztet meg?
GBiT-elnék több, mint 40 tételt, de persze a célkártyáim a 8-9 helyen vannak a sorban, ilyenkor ezeket "előre" szoktam hozni, de most nem tudom
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Plus Black Használt, karcmentes 256 GB tárhely 3 hónap garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 Aorus R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060Ti 16GB Zalman N5 MF CM 650W
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2022 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3367, 91% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest