-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. A vásárlás összegét először csak zárolja a bankod, de néha zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Általában minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő kilencedik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de szórványos esetekben előfordulhat, hogy ez a 15. napig (vagy még tovább) csúszik. Ilyenkor érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot az elutasításról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette a levont összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
na tessék, itt az ellenpélda, hogy a kh nem feltétlenül mumus
én szívesen kipróbálnám amúgy, hogy más kártyát használok egy ideig, de őszintén szólva hiszem is, meg nem is, hogy a kártyán múlna a RENGETEG hiba. a decline rate-em valamelyest valószínűleg tényleg csökkenhetne, de a preferált kártyámnak ugyanakkor biztosan semmi köze az olyan állandó hibákhoz, hogy menetrendszerűen feleződnek le a limitjeim, még egy olyan, a kártyáimhoz semmilyen módon nem kapcsolódó eseménytől is, mint egy aktuális személyiigazolvány- és szelfi-frissítés
ha nem lenne olyan bonyolult meg időigényes, előbb próbálnám már ki azt, hogy legyen egy teljesen új accountom a nulláról, de ezt megnehezíti, hogy e-mail címet és telefonszámot sem óhajtok cserélni. és egy ilyentől a tranzakciótörténet is nyilván ugrana, pedig mindig rengeteg cucc vár átrakásra az elmúlt 90 napból
szóval kellemetlen egy helyzet
-
Fifi
őstag
válasz
pictigjis #16594 üzenetére
Megint a szerver rossz háttértárán vannak az adataid
Lekopogom nálunk 2024.06.16. napján volt az utolsó declined tranzakció a K&H-s kártyával. Azóta volt 84db sikeres K&H mögöttes kártyás fizetés, igaz mind Google/Apple/Garmin pay használatával. A fizikai kártyát májusban használtam utoljára egy ATM-nél.
-
pictigjis
Topikgazda
ez teljesen egyértelmű, hogy valami baromira nem stimmel, egy valóságos fekete lyuk az accountom. azért korábban mindig az volt a helyzet, hogy ha telefonnal nem is ment a fizetés, chip+pin mindig tuti menekülőút volt. na, ezzel az aktuális kártyával sajnos már ez sem igaz
mindig csak elnézést tudnak kérni a kellemetlenségekért, de a hibák okait megtalálni soha nem sikerül. egyébként teljesen random váltogatják egymást a jobb és rosszabb időszakok, de én ebben a kártyában (amit a walletbe se sikerül ugye rendesen betenni) egyszerűen nem hiszek amúgy se, és ennek a hibának az okát se fogják megtalálni soha
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16591 üzenetére
igen, azt most nem váltogattam. de azért még kh-s kártyával sem szokott olyan lenni, hogy egy amúgy levont tranzakció kompletten hiányzik az appból - azóta sem került elő. mivel a cédulát eredetileg nem kaptam meg, a jelenség miatt kiszedettem szegény lánnyal a kukából, hogy ha magától nem rendeződne a dolog, tudjak reklamálni x nap múlva
-
ACE-
addikt
válasz
pictigjis #16590 üzenetére
Valami nem stimmel nálad... Senki mástól nem jönnek ilyen problémák, én sem tapasztalom. Esetlegesen fordulnak elő, bár én egyáltalán nem használom a fizikai kártyát, pláne nem chip-esen. De egy kétszer a gyereknek odaadtam hogy a Family Frost-os embernek fizesse vele a jégkrémet, és az gond nélkül ment...
-
pictigjis
Topikgazda
na jól van, nekem meg azt hiszem, érik az újabb kártyacsere. az előbb készpénzt próbáltam felvenni, direkt bedugtam, hogy chip+pin legyen, elhasalt. legutóbb egy szicíliai mekiben próbáltam bedugni, akkor is elhasalt a tranzakció, sima érintéssel átment. ez is paypass atm volt, szóval a teszt kedvéért kezdtem elölről, így szintén sikeres volt. beszart volna a kártyán a rendes chip? az utolsó kettőből kettő elég rossz eldobási arány
utána voltunk a kfc-ben, mobillal fizettem, elutasítva az is, utána a fizikai érintéssel szintén jó volt. de hoppá, az első, apple pay-es tranzakció TELJESEN HIÁNYZIK az appból, miközben bezárolni azért természetesen sikerült
nagy tisztelettel kérek tőlük egy piros-fekete black kártyát, a cserétől úgyis megint lefeleződnének a limitjeim, és mivel azóta se állították még vissza, ne fáradjanak majd kétszer...
-
Carvus
senior tag
Ott próbáltam én is, google pay-el is, direktbe kézzel beírva a kártya adatokat, de valamiért nem megy.
-
Carvus
senior tag
MÁK-on fizetnék állampapírt Curve kártyával, de 5813-as kóddal hibára fut. Próbáltam több kártyát mögé rakva, de sehogyse jó. Frontedet is bekapcsoltam, de úgyse...
Mi lehet a baj?
-
Fifi
őstag
Ilyet is régen tapasztaltam már:
2024.08.10. napján HUF-ban történt vásárlásomtól még aznap elálltam. A tranzakció terhelése megtörtént, GBiT-elhető és a refund nem a mögöttes kártyán HUF-ban, hanem a Curve Cash-ben GBP-ben landolt. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #16578 üzenetére
Incident status: Identified
We have issues with incoming traffic from our Payment Gateway provider. We have observed traffic returning from 15:43, but with a high decline rate. We will continue to work with our third-party Payment Gateway provider and monitor the situation. Sorry again for any inconvenience this may have caused.
Time posted
Aug 12, 15:58 -
pictigjis
Topikgazda
New incident: Investigating
We’re aware of some issues affecting the online payment processing at the moment. We’re already looking into this. We are sorry to say, some of your online purchases may get declined in the meantime. We apologise for any inconvenience this will cause you.
Time posted
Aug 12, 15:43 -
kanyi51
senior tag
Szeretnék segitséget kérni. Kaptam egy emailt hogy allitolag lejárt a személyim, és kérnek uj adatokat és szelfit.
Az appban semmi utalást nem találtam, angolul nem tudok, igy fogalmam sincsen hogy hogyan kellene ezt a megujitást elvégeznem. Az emailon van egy Verify Now nyomogomb, az elvisz a Curve oldalára, magyarositottam, de igy se sikerült megtalálnom az adatok feltöltését. Valaki esetleg tudná, kérem szépen akkor a segitséget. -
edk-
őstag
Ehh. Pont lenne szabad szemmel látható költenivalóm Simple-ön keresztül. Az appos chatben 4 napja írtam nekik.
-
pictigjis
Topikgazda
sajnos bármennyi lehet. ezt a kártyás problémát most az appos "chaten" írtam meg, kb. pont 24 óra volt, mire válaszoltak a "feleségemnek"
ma is írnom kellett (most a saját accountomról), mert az app feldobta, hogy lejárt a személyim, fotózzam a jelenlegit és szelfizzek, megcsináltam, le is futott gond nélkül, de a limitjeim ismét lefeleződtek tőle...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
jobarat01 #16542 üzenetére
vegul nem vartam, mar tegnap irtam. ma szo nelkul elinditottak az uj kartyat (persze ez megint uj kartyaszam, de nagy jelentosege nincs, a felesegeme most egy amolyan tesztkartya. maguktol is a piros-feketere ujitottak meg, ezt nem rontottak el. wallethez hozzaadva ez is jol mukodik, azonnal eltunt az add to wallet gomb)
-
tlala
addikt
válasz
Oliverda #16561 üzenetére
OK, köszi, így már világos, miért ez a mágikus 43724 Ft.
(A Curve reklamációs űrlapján is külön kategória a "Pay at the pump".)
Akkor remélem, hogy néhány napon belül rendeződik a dolog, bár rákeresve a dologra, több külföldi fórumban írják, hogy a visszatérítés a Curve esetében sajnos 1 hónap is lehet.
Kíváncsi lennék, hogy a Timemachine funkciót használva, és a fizetést egy magyar bankkártyára átterhelve felgyorsulna-e a dolog, vagy még jobban összegubancolódna. -
ACE-
addikt
Másnál sem fogadja el az Aliexpress a Curve kártyát?
-
tlala
addikt
Ma este tankoltam a székesfehérvári Auchan benzinkútnál, az "előrefizetős" automata kútnál. Először 15e Ft-ért, majd amikor láttam, hogy még megy bele, újabb 5e Ft-ért. A xiaomi órámhoz kapcsolt Curve kártyámmal fizettem, ami mögött egy Revolut kártya van - mindkettőt hosszú ideje használom problémamentesen.
Csak az autópályán vettem észre, hogy mindkét tranzakciónál egyaránt 43724 Ft-ot vont le (a 15e+5e Ft helyett), így most a 20e Ft helyett 87448 Ft-ot fizettem. Ez már így marad, vagy az Auchan nem hívja le? Vagy valami más gond állhat a háttérben?
A 2 számla megvan a 15e és 5e Ft értékről. Hova forduljak reklamációval? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #16558 üzenetére
vagyis: soha napjan kiskedden ki is lesz javitva/megtalaljuk a hiba okat
Thank you for trying this and getting back to let me know.
I'm so sorry to hear that the issue persists.
Let me assure you that I've now raised this problem with the relevant team and we’ll get back to you as soon as we have any updates.
Just to manage your expectations, we don’t have a set timeframe to resolve this for you at the moment.
I'm truly sorry for any inconvenience caused and appreciate your patience – please let me know if there's anything else I can help with in the meantime.
I hope you have a great weekend!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #16541 üzenetére
kozben itt tartunk, a kartyat tenyleg eltavolitottak tavolrol minden walletbol, de nem segitett ez sem
I hope you're well today! Amy here from the Specialist Team following up on your case
I'm sorry to hear that this button is still appearing despite you having already added your card to Apple Pay.
I've had a look at your tokens in the backend and made some changes that I hope will help to resolve the issue.
It's worth noting that you may now need to re-add your card once more to your device.
Once you've done so, please can you let me know if the issue persists?
I'll look forward to hearing back!
-
ACE-
addikt
válasz
dredjudge84 #16555 üzenetére
Ne tetézd, már a [link] hsz-ben is leírtam hogy 2-3 hét, de max. 30 nap. meg hogy bankfüggő...
-
Oliverda
titán
válasz
dredjudge84 #16552 üzenetére
-
jobarat01
tag
válasz
dredjudge84 #16552 üzenetére
legfeljebb
-
kapasz
tag
válasz
dredjudge84 #16549 üzenetére
Legfeljebb 30, de lehet kevesebb is. Mögöttes Cetelemnél könnyen lehet annyi, ők kb. záráskor refundolnak, egy K&H vagy Erste ennél sokkal gyorsabb.
-
Oliverda
titán
válasz
dredjudge84 #16549 üzenetére
Akkor újra, mert rosszul értelmezted.
-
Oliverda
titán
válasz
dredjudge84 #16546 üzenetére
Olvasd el újra, amit írtam...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84 #16546 üzenetére
valoban nem jo moka figyelni, de nekem peldaul van egy folyamatosan frissulo dokumentumom, amibe felirom az ilyen (kisebb osszegu) tranzakciokat, amikor meg rendezodik, kihuzom
nagyobb osszegnel (minimum ot szamjegy) meg irok a supportnak (lehetoleg cedulaval vagy screenshottal)
-
dredjudge84
őstag
válasz
Oliverda #16540 üzenetére
Most már 30 nap? Eddig 10 napot mondott mindenki. Nem az összeg nagysága a probléma, hanem az hogy amikor ilyen történik, és nem egyből történik meg a feloldás, akkor menedzselni kell a dolgot, ez alatt azt értem, hogy észben tartani, és figyelni, hogy tényleg visszakerül e az összeg. Jó cucc ez a curve, és azt nem értem hogy évek óta van, és még mindig nem tudták kinőni ezt a problémát.
-
edk-
őstag
Ha szeretném a SimplePay-t betenni a visszatérítős kereskedők közé, de most mások vannak ott, mi az eljárás?
-
pictigjis
Topikgazda
fogalmuk nincs a sajat rendszerukrol sem
I've looked over the recording you sent and can see that, in that recording, your physical Curve card had not arrived and as such had not been activated. As the card was not active, the prompt to add your card to your Apple Wallet would have remained until your physical card had arrived, been activated, and added to your Apple Wallet. This is because when you activate your physical Curve card, your virtual card details are updated and will no longer work in your Apple Wallet.
Therefore, the prompt remained as a way to remind customers to add their new card details to their digital wallet when activating it to prevent declines.
I can see that you have since activated your physical Curve card, and the prompt should have disappeared. If you are still seeing this prompt, and your most up to date Curve card details have been added to your Apple Wallet, please can you send me a screenshot of this so that we can investigate further.
-
Oliverda
titán
válasz
dredjudge84 #16539 üzenetére
Valószínűleg feleslegesen strapáltad magad, hacsak nem valami nagy összegről volt szó, amire mihamarabb szükséged volt. Amúgy legkésőbb 30 nap után automatikusan megtörtént volna a jóváírás.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16536 üzenetére
nalam meg is jelent ez a menupont frissites utan, de csak kitakarva. gondolom, az eu-n kivuli cashbackkel egyutt kapcsoljak majd be
amugy pont "idoben" jon egy ilyen opcio, amikor a fizetos csomagokban lenyegeben korlatlanna valtak a limitek... ez is csak azt mutatja, hogy ezt a pofonegyszeru szamlalot teljesen szandekosan nem csinaltak meg
-
Oliverda
titán
Úgy fest, pár év késéssel láthatóvá teszik a váltási limitet:
-
axioma
veterán
Ingyenes curve + garminpay -> mukodni fog az mbh hitelkartya fele' az mcc tovabbitas? Azt se tudom, h tudom-e ellenorizni, szar a visszaterites megjelenitesuk, inkabb elhiszem ha van tapasztalat.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #16528 üzenetére
kesobb is jott meg ma 1-2 decline. viszont ma a mobilnet is altalanosan doglodott, es lehet, hogy nem csak roaming eseten. az akadozo netkapcsolat a terminalokon azert valoban timeoutra futtathatta a curve-os tranzakciokat ma, pedig csak es kizarolag fizikaival probalkoztunk
egyebkent itt sziciliaban (de egy honapja toszkanaban is, szoval inkabb altalanosan olaszorszagban) ez a mobilnet mindig docogos. beszerzek lassan egy olasz simet is, hatha ugy netem is lesz a kirandulasokon
-
ACE-
addikt
válasz
dredjudge84 #16529 üzenetére
Ha a MÁV-tól megvan az elutasított tranzakció visszaigazolása, akkor nincs gond, ha nem kapnád vissza, de feltehetően vissza fogod.
-
dredjudge84
őstag
Hát az unicredit esetében halvány szürke színnel vannak a zárolt tételek, és feketével a könyveltek és külön vannak választva, mindig a zároltak vannak legfelül. Ez 3 nap után zároltból átkerült könyveltbe, és mind az UC és Curve szerint is sikeres volt a vásárlás, csak a máv nem érti hogy lehet, mert ők látják hogy sikertelen volt. A curve tranzakciók között se declined, hanem ott is úgy látszik, hogy sikerült. Ilyen nálam még nem volt. UC akkor infót vizsgálatot, ha a kereskedő nem segít és ezt be is tudom bizonyítani, curve szerint minden ok, most a mávra várok.
-
pictigjis
Topikgazda
-
ACE-
addikt
válasz
dredjudge84 #16521 üzenetére
Én most nem a "múltkori" szitura gondoltam, hanem hogy nagy általánosságban el lett mondva többször, hogy ilyenkor csak zárolják a pénzt, és egy idő után visszakerül. Ha majd - banktól függően - 2-3 hét, max. 30 nap után sem lesz nálad a pénz, akkor érdemes bárkit megkeresned.
-
Oliverda
titán
válasz
dredjudge84 #16521 üzenetére
Semmiben sem más. Ugyanúgy jóvá fogják írni.
-
ACE-
addikt
válasz
dredjudge84 #16515 üzenetére
Az is unalmas hogy el kell mondani mindig hogy várj 1-2 hetet, és vissza fogják téríteni...
-
dredjudge84
őstag
Megint volt egy el utasított fizetés. Simplepay máv vonatjegy. Mávtól jött email hogy sikertelen, ellenben curve lekönyvelte, ahogy az unicredit is. unicredit azt mondja beszéljek a mávval, a curve szerint pedig a máv bekérte az összeget. Ez egy akkora szopás már hogy hihetetlen! Mindig emailezni telefonálni ahh....
-
N0R
csendes tag
Nálatok működik a Smart Rules\Category Rules? Nálam üres, nincs semmilyen választható kategória.
-
kapasz
tag
válasz
koxkids #16506 üzenetére
Igen, black csomagban az előfizetés jó része megtérül a visszatérítések révén, pláne ha akcióban sikerül vagy egy évre, kedvezményesen előfizetni.
Változó, hogy mikor mennyi az elutasított tranzakciók száma. Most épp jobb időszak van, de többször volt már, hogy úgy voltam vele, visszaadom a csudába, mert sok a decline, nyűgös a használat.
Az előfizetésesek általában heavy userek, nagyobb tranzakciószámmal és statisztikailag náluk jobban kijönnek a hibák. Több pénzért/több pénzzel több szenvedés is jár.
-
ACE-
addikt
válasz
pictigjis #16507 üzenetére
Nekem annyiban hasznos volt, hogy be tudtam állítani, hogy ha étterem, vagy szórakozás ahol éppen vásárolok, akkor automatikusan az Erste Max-ra terhelte... Meg ugye egy helyen látszódik minden költés, viszonylag áttekinthetően. Az Erste könyvelési gyakorlata és app-ja ehhez képest egy fos...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #16490 üzenetére
kozben megint ott tartunk, hogy mobillal nem tudok fizetni, minden elutasitva ("carta bloccato"), a fizikai mukodik
biztos vagyok benne, hogy van osszefugges azzal, hogy az app tovabbra sem erzekeli, hogy ez a kartya valojaban hozza van adva a wallethez. nem jonnek a tokenek vagy akarmi, pedig amugy par hetig jol mukodott. eddig tartott. errol a jelensegrol, hogy a hozzaadast nem erzekeli az app, meg julius elejen videot is kuldtem a complaints csapatnak, nem faradtak valasszal azota se
-
ACE-
addikt
válasz
koxkids #16506 üzenetére
Nyűg az van vele, ha kiszámolod mennyi a Cashback, és mennyi a havi díj, ha a CB-ből kijön a havidíj, akkor szerintem megéri. Ha nem, akkor nem sokat ér, csak szenvedsz vele. Ha tudsz olyan kereskedőket kiválasztani, amiből összejön cirka 400ezer HUF vásárlás, akkor érheti meg...
-
Sziasztok!
Elég régóta Curve felhasználó vagyok az ingyenes csomagban. Utóbbi időben érezhetően feltűnt hogy kezdik kivéreztetni, egyre szigorúbb limitek, mindenre plusz költség stb. Felmerült bennem a gondolat, hogy lemondom, vagy ha maradok akkor muszáj előfizetni legalább a Black csomagra (X sokat nem ér). Jellemzően amire használtam: KP felvétel, online vásárlások (pl szállás előleg intézés), esetleg külföldi vásárlások ha a Prepaid Revolut nem tetszene nekik a helyszínen.
Black csomagban ahogy néztem van már Cashback, és sokkal magasabb limitek.
Mit gondoltok, főleg akik aktív Curve felhasználók, érdemes váltani, megéri a Black csomag, vagy sok a nyűg vele (pl elutasított vásárlások stb).
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Házimozi belépő szinten
- E-roller topik
- Fotók, videók mobillal
- MasterDeeJay: Natív 3Dfx Glide Windows11 alatt Voodoo1 és Voodoo2-vel.
- Milyen széket vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple MacBook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB 560X 4GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest