-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. A vásárlás összegét először csak zárolja a bankod, de néha zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Általában minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő kilencedik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de szórványos esetekben előfordulhat, hogy ez a 15. napig (vagy még tovább) csúszik. Ilyenkor érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot az elutasításról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette a levont összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #17099 üzenetére
Ez sem csak hitelkártyákkal működik. Egyébként ezt chargebacknek hívják.
-
7Heads Drago
veterán
-
ACE-
addikt
válasz
Oliverda #17096 üzenetére
Ami nem teljesen igaz, mert azt a bank ugyanúgy "visszakéri" ha arról van szó, szóval tulajdonképpen a Te pénzed. Tudok olyan infó csalásról, ahol lenyúlták adathalászattal a netbanki adatait, új Netbanki appot regisztráltak (a tulajdonos szoros együttműködésével) majd az appban azonnali hitelbírálatú valami 5-6milliós kölcsönt igényeltek, ami persze azonnal az elkövető pénzmosó számláján landolt... A faszinak ki kell köhögni a kölcsönt, mintha a saját kölcsöne lett volna...
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #17095 üzenetére
Nem tudom, mi az, hogy "egyből". A hitelkártya annyiban jobb, hogy ott nem a te pénzedet nyúlják le, hanem a bankét. Ez a legnagyobb különbség.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #17094 üzenetére
És egyből?
Mert itt a reklamáció után feltételesen jóváírják. És a kivizsgálás után megkapod az ítéletett ami ugye 30 nap.
Nekem volt már olyan esett hogy tiltani kellet a kártyát véglegesen, mert lopták az adatokat. Legútobb 2000 ft volt az új kárty legyártása. A normál kártyát drágában csinálják. -
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #17092 üzenetére
Akkor jól megvezettek, mert a betéti kártyánál is visszakapod a pénzed, ha önhibádon kívül történik ilyen eset.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #17091 üzenetére
Droidon vok jelenleg és ezen a wallet nem eszi meg a Raiffaisenes kártyákat... egyet se. A Rai saját appja meg vicc. Előre el kell inditani az appot, bekapcsolni az nfc-t és jóváhagyni a fizetést.
Más: nekem régen azzal érveltek a banknál hogy azért jó nekem a hitelkártya mert arra van biztosításom és ha gond van egy fizetésel vagy lopják a kártya adatokat akkor nekem olcsóbbra jön ki az új kártya és a bank előre vissza is téríti az összeget és kivizsgálás után csak megerősítést kapok róla.... -
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #17082 üzenetére
Alapvető hiba, hogy egyetlen kártyára bízza magát az ember. Nálam az összes valamirevaló, használható kártya be van téve Apple Pay-be, plusz három fizikai kártya a tárcámban. Így legfeljebb akkor szívok, ha a terminál döglik be, de az legalább nem az én hibám lenne.
ACE-: Nem tudom, mikor kötötted, de nálam a Wizz kártyának nincs havidíja, a Maxnek pedig valami 300 forintos összegű. Ha nem éri meg, mondd le.
-
ACE-
addikt
válasz
Oliverda #17077 üzenetére
Hát nem tudom, az Erste-nél 8-900 Ft a havi díj, és alsó hangon 2500-at ki lehet venni belőle, de akár 7500-at is, az hányszorosa is a havidíjnak? Még úgy is, ha beleszámolom az éves kártyadíjat hónapokra lebontva... de már amúgy is gondolkoztam hogy elfelejtem az egész hitelkártyásdit... csak a gond van vele aprópénzért...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
7Heads Drago #17087 üzenetére
biztosan kuldtek, max nem kaptad meg. az alap kartyad reg kuka
-
7Heads Drago
veterán
A 10 euros black kártyám van. Létezhet hogy nem küldtek belőle fizikai kártyát? Az alap kártyám megvan, de az meg már nem érvényes gondolom.
Ha fizikai kártyával fizetnék is elutasítana vagy ezt csak az app csinálja? -
kircsi21
tag
válasz
pictigjis #17076 üzenetére
Szép... az olyan nagyon Curve-ös, hogy az első táblázatban EUR, a másodikban GBP van, de már megszokhattuk
.
Eddig is gondolkoztam rajta, de így én már valószínűleg nem fizetek éves díjat előre, hiába úsznék meg 2 havi díjat, mert vannak kétségeim, hogy a következő 1 évben várható (?) változtatgatásokkal megéri-e majd ez az egész. Az ügyfélszolgálat "lelkes" támogatására jellemző, hogy a lassan 1 éve tett panaszomra még mindig nincs megoldás... (nem tudom a Revolutommal fizetni a díjat).
-
Fifi
őstag
válasz
pictigjis #17080 üzenetére
Az általad linkelt dokumentumban lévő sorban "The full version of the new Subscription Schedule can be found here." hivatkozott dokumentum neve és verziószáma is elég vicces: 2024.05.13 - EEA Subscription Schedule (v3.3).pdf
Csak a szokásos Curve-ös káosz.
Szerk:
Oliverda:
Béka vagyok, tűröm a lassú főzést és amíg bírom, addig maradok. Nem éltem vissza a cashbackkel, így nekem ezután is megfelel, de az eljárás bicskanyitogató. Amúgy igazad van, ha bemondják, hogy egy hét a hatálybalépésig, akkor elszabadul a webkincstáros vásárlás idehaza ... -
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #17071 üzenetére
Száradjanak meg. Eddig a megszokott helyeken nem volt vele gond. Most a helyi Coop üzletben is elutasított, meg kétszer a Lidl-ben is. Gáz volt, mert ki kellet menni a kocsiba a Raiffaisenes kártyáért és állt a sor miatunk. Pedig eddig sose csinált velem ilyent. Leginkább csak a kávé meg süti kellet kp-ban fizetnem végül.
Az egyik Lidl-s fizetésre sms-t már kaptam hogy jön visszatérítés épp csak a banki appban nem látom, a másikról még kuss van.
Sajnos a Raiffaisenes kártyámat nem tudom berakni a googleba. A revolut miben lenne másabb? -
Oliverda
titán
Gondolom, ilyen esetben felmondhatod és visszaadják időarányosan a pénzedet.
pictigjis: A helyükben pont ugyanezt csináltam volna. Ha azt mondják, hogy 30-45 nap múlva lép életbe, akkor azok, akik miatt ezt most elsősorban bevezették, azonnal elkezdik orrvérzésig nyomni a cashbackes tranzakciókat, amíg még lehet alapon. Szerintem a limitek korrektek. Egy év alatt 300-600 eurónyi cashback nem olyan rossz, pláne úgy, hogy ez hozzáadódhat az esetlegesen bankodtól kapott összeghez.
-
Oliverda
titán
válasz
pictigjis #17076 üzenetére
Várható volt, hogy egyszer korlátoznak a trükközők miatt.
Reálisan nézve itt legfeljebb az azonnali hatályba lehet belekötni. A havi 25 és 50 euró szerintem még mindig elég kedvező, szemben a magyar hitelkártyák jellemzően havi max 6-8 ezres, vagyis 15-20 eurós visszatérítéseivel. Így is a havonta számlázott havidíj 2,5-2,7-szeresét lehet behúzni.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
jobarat01 #17073 üzenetére
aha, rohadt nagy kicseszes, hogy ugy tunik, limitaltak a cashbacket
ezt baromira nem leptethettek volna azonnal hatalyba, pedig megtettek
mekkora hazugsag mar, uristen
As the changes put in place are for clarification or in your favour, they will be effective immediately.
ez tenyleg elmentek ti a f..ba kategoria
-
jobarat01
tag
Jött ÁSZF változásról email, benne van a csomagok névváltozásai és el fogják törölni a maximális kártyaszám limitet minden csomagban
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17071 üzenetére
a wiener stadthalleban nem otp-s terminal van, de csak osszejott ott is egy decline tegnap egy 280 euros vasarlasra
de legalabb a zarolasbol azonnal kikerulos fajtabol. masodjara - mar bedugva - sikeres volt a tranzakcio
itthon tenyleg az otp-s terminalok a leglassabbak, de ha a curve-nel valamiert megnyulik egy tranzakcio lefutasi ideje, barhol osszejohet egy elutasitas sajnos
a vilag hetedik csodajanak tartom, ha valakinel hiba nelkul mukodik ez a szolgaltatas
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #17070 üzenetére
Az elszámoló bank a lényeg, nem a terminál típusa vagy kora.
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #17068 üzenetére
Mert ott nincsenek OTP-s terminálok.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
RoyalAirForc #17060 üzenetére
Az érdekes nekem is az hogy kint Romániában nekem se volt egy elutasított fizetésem se.
-
pdr755
aktív tag
válasz
kleinguru #17045 üzenetére
Nem ide tartozik de:
Nem hinném hogy bármilyen argentín fintech szrt lehet nyitni DNI (személyi szám) nélkül. Az meg csak ott intézhető.
Török újratölthető bankkártya az "ininal" nevű alkalmazással igényelhető, elvileg külföldieknek is.
Korábbi leirásokban azt olvastam hogy a török youtube megy vele, én még nem próbáltam. -
ACE-
addikt
válasz
jano_77 #17064 üzenetére
Ja csak a legtöbbször banktitokra hivatkoznak... Ugye az ő ügyfelük a terminált bérlő, a vásárlás(ok) rajta keresztül mentek. Én ugye az én kártyámhoz tartozó bankkal vagyok szerződésben... aki tegyük fel azt mondja ez két sikeres tranzakció volt. Csak a másik oldali bank, a kártyaelfogadó terminál bankja tudja megmondani, hogy a kereskedő megkapta-e a 2x 5ezer Ft-ot... illetve hogy az általuk üzemeltetett terminál sikeresnek ítélte-e meg a tranzakciót.
-
jano_77
nagyúr
meglepődnénk, hogy mi mindent tudnak ellenőrizni a bankban. Nekem pl az említett tegnapi látogatásomkor azt is ellenőrizte a kedves hölgy, hogy a nemzetközi rendszerben mit mutat a dolog, hogy hányszor szerepel a kártyafoglalás - mert hogy nemzetközi rendszeren keresztül kommunikálnak a kártyák és terminálok a müholdak segítségével (mint megtudtam).
-
ACE-
addikt
Véleményetekre lennék kíváncsi. Feleségem vásárolt, ezért a gyakorlati tapasztalatom nincs, csak elmondásból tudom mi történt. Vásárolt, majd az ember azt mondta, sikertelen. Ezután még egyszer fizetett, akkor már sikertelen volt. Az első a Curve Cash-ből történt (könyvelve) a másodikra már nem volt rajta pénz ezért a mögöttes kártyára (könyvelve). A Google Wallet-ben mindkettő tranzakciót sikeresnek jelöli. Ezt a cetlit adta a gép:
Ti is úgy látjátok, hogy a felső résznél, mintha beakadt volna a papír, és egy részen festette meg és oda nyomtatta az egészet? Mert ugye ez minden, csak nem az elutasítás visszaigazolása... Szóval nekem úgy tűnik a kereskedő dupla áron számolta a kürtős kalácsot...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
jano_77 #17051 üzenetére
egyebkent oktober 7-en pont ezt irtam neked, hogy az elutasitott probalkozasod csak zarolasban van, de akar 30 napig ott is maradhat. a cetelem es az otp melle akkor fel lehet venni a granitot is a 30 napig zarolok koze, de ha mar bent voltal, fel is oldhattak volna manualisan...
-
-
Oliverda
titán
"cashback is csak akkor jön automatikusan, ha alacsony összegről van szó"
Bocs, de ez marhaság. Mármint az, hogy nagyobb összegre nem írja jóvá automatikusan a rendszer. A napokban vásároltam 160K-ért és azonnal megjött a cashback. Az esetedben valószínűleg valahol eltérés van a részletekben, illetve az egy összegben való fizetés tranzakciói között. -
ACE-
addikt
válasz
7Heads Drago #17047 üzenetére
Jaaa, akkor ott nincs mögöttes kártya (ezt nem említetted), ilyenkor nyilván fel kell venni a kapcsolatot a Curve-el, hogy írják jóvá a sikertelen tranzakciót. Persze igazolni nem tudod mivel a sikertelenségét, de az ő rendszerükben látszania kéne. Esetleg a kávégépet üzemeltetőtől lehet talán pótlólag kérni igazolást... de attól tartok az egész nem ér annyit a párszáz Ft miatt...
-
Kicsit off a téma. Kezd utol érni a Youtube. Annak idején előfizettem “argentinként” a szolgáltatásra. Kaptam felszólítást, hogy módosítsam a fizetési módomat is argentinra.
Tudok valami ajánlást adni (finetech), ami átmegy
-
jano_77
nagyúr
az érdekes, hogy a rendes banki app-ban, ha az iSMS-eket nézem, ott mindkettőt levonta, más az egyenlegem, ha viszont a számlainformációnál nézem, ott kétféle képpen látszódik: 1x Bauhaus (és a bolt jele) másiknál pedig a CURVE jele látható és ez utóbbinál Kártyafoglalás szerepel. Gondolom ezt kellene feloldaniuk!?
-
ACE-
addikt
válasz
jano_77 #17041 üzenetére
A Pending jelenti, hogy valszeg az történt, hogy annyira nem sikerült a tranzakció, hogy a rendszer azt hiszi, hogy már elküldte a törlési kérelmet, de nem küldte, és így is marad. Ilyenkor van az, hogy a mögöttes kártyád bankja szerint fogják feloldani a zárolást, mert gondolom ott még nincs mindkettő könyvelésben, az egyik csak zárolásban. Ha mindkettő könyvelve van, az gáz, mert 7 napon belül meg kellett volna oldódnia...
-
jano_77
nagyúr
Nekem volt október 5-én egy Bauhaus-os vásárlásom, amit 2x vontak le a kártyámról, a bolt csak 1x terhelt, de a pénzt még nem kaptam vissza a kártyámra!? Bankomat keressem meg vagy a CURVE-nek írjak?
Az az érdekes, hogy ugyan ezen a napon volt egy ALDIS vásárlásom is, amit a CURVE csak 1x jelölt, de mégis vissza kaptam azóta a vásárlás összegét. -
pictigjis
Topikgazda
ugy tunik, a curve-ot is elertek a rendszeres bin attack tamadasok. a reddites posztok alapjan sok mas mellett most "chat gpt" elofizeteseket terheltek kulonbozo kartyakra. ami aggaszto, hogy olyan is volt, aki kapott uj kartyat, amivel ugyanigy jart. szoval figyelni, figyelni
-
ACE-
addikt
válasz
7Heads Drago #17036 üzenetére
Mi az hogy nem ért vissza? Hogy látszik az app-ban? Hogy látszik a mögöttes kártyán?
-
ACE-
addikt
válasz
Doky1988 #17033 üzenetére
Elutasítások továbbra is előfordulnak, és többször ilyenkor levonja, sőt könyveli az összeget, de 7 nap után feloldja, és visszamegy az összeg az alatta lévő kártyára. Az alatta lévő banktól is függ, mert előfordul hogy a Curve sem küldi a zárolás feloldását, és ilyenkor attól függ a feloldás, hogy a kártyádhoz tartozó bank meddig tartja zárolásban. Ez lehet akár 10 nap, 2 hét, de Cetelem-nél pl. 30 nap.
-
Doky1988
senior tag
Sziasztok!
Kell még mindig kínlódni a Curvevel? Kb 2 éve azért hagytam fel vele mert rendszeres elutasítások, nem győztem menni az ügyfélszolgálathoz, a pénzt levonták de elutasították a kártyát stb.. Fenn áll még ez a probléma?
-
7Heads Drago
veterán
Ha így nézed tényleg rossz... viszont mi a nyárom kint voltunk Romániában és marha kényelmes és olcsó volt vele fizetni és szint 90%-ban elfogadták. A maradékra maradt a kp. 79 ft körül volt akkor a középárfolyam, és a legolcsóbb helyen 83 ft körül volt a lej. Ha meg vissza akarod váltani akkor 75 ft kb. Nekem már ott megjött kb 2 havi díj. Aztán meg vettem telefont is rajta azt is középárfolyamon. Nekem is volt már elutasított fizetésem, viszont az ilyen helyeken ahol ez előfordult ott máshogy fizetek az esett után. Olyan mintha csak bizonyos terminál tipusokkal volna gondja.
-
N0R
csendes tag
Nekem ez az első teljes havidíjú hónapom az akciós Black/Pro előfizetésben és az utolsó is. Számomra nagyon macerás a Curve rendelkezésre állása, sok a technikai hiba és az 1% cashback is csak akkor jön automatikusan, ha alacsony összegről van szó. Tettem egy próbát, amikor a Telekom számláimat + a készülékek részleteit, összesen 5-6 tételt 75k összegben egyben fizettem be, akkor nem jött cashback csak napok múlva írták jóvá, amikor panaszkodtam. Amikor pedig egyesével fizettem ezt az 5-6 tételt, akkor automatikusan jöttek a visszatérítések, pedig kb. 5-10 perc leforgása alatt ugyanúgy 75k volt az összege a tranzakcióknak. A Simple iCsekk tranzakciókra pedig összegtől függetlenül nem adják automatikusan, csak ha írok nekik. Most is 5 nyitott chat van folyamatban, az elsőre 5 napja nem válaszolt a priority support LOL. Szóval, ahogy mondani szokták, nekem ezért a pénzért nem éri meg lehajolni, vacakolásért nem kell külföldre mennem, itt van nekem a Simple iCsekk páros, ami már most kezd annyira idegesíteni, hogy inkább hitelkártyát váltok, mint tovább vacakoljak a gagyi rendszerükkel, amikor minden hónapban a hitelkártyát törleszteni akarom. A nagy SimplePay megújulás jegyében azért az iCsekk fizető oldala semmit se változott, digitális tárcák pedig szerintem a valamikori megújulás után sem lesznek, mert a Magyar Posta nem fogja kérni/fizetni a Simplenek.
-
7Heads Drago
veterán
Naivitás azt hinni hogy bármire is figyelnek. A gyártónak az az érdeke hogy te elhidd azt hogy biztonságban vagy.
Meséljél milyen galibát...... Bő 20 éve van pc-m, kb 14 éve droidom, de példát se tudnék rá mondani erre. Mindig csak azt rakom fel ami szükséges és probléma mentes a visszajelzések alapján. És ez igaz win-re és droidra is vagy bármire. Minden egyes folt az elöző folt nyakába megy és csak arra kapsz javítást ami már kiderült. Sose csinálják meg olyanra őket hogy ne kelljen folt. És kb 15 évig pc-ket javítottam, és 1 évig haszbnáltam iPhonet is. -
ACE-
addikt
válasz
7Heads Drago #17025 üzenetére
Naivitás azt gondolni, hogy a Curve odafigyel rá, hogy ha kell akkor jelezzen frissítésnél... sok galibát okozhat, ha nem frissitesz...
-
pictigjis
Topikgazda
-
ACE-
addikt
válasz
7Heads Drago #17019 üzenetére
Kicsit le vagy maradva azóta már másnak is visszatért, nekem ma 3 frissítés is volt Curve-re Play Áruházban...
-
cadj92
csendes tag
A ma érkezett új kártyát már nem fogta meg a NAV és nem is bontotta fel a posta, visszatért a világ rendje.
Az előző nekem is fel volt bontva.
De mondjuk én nem küldtem vissza semmit a postás adatbekérőre, csak írtam nekik, hogy levélküldemény és nem fizetek érte, küldjék vissza nyugodtan, ha így nem jó. Bedobták pár hét után azért. Nyílván azt nem aktiváltam. -
pictigjis
Topikgazda
-
borbar
tag
válasz
pictigjis #17008 üzenetére
Androidosként és "régi" Black-előfizetőként az Account menü 'Manage your plan' almenüje tartalmaz - a nagy piros csíkban hivalkodó 'Upgrade Your Plan' felett - egy 'Downgrade' opciót is. Igaz, a piros csík a képernyő alján rögzített, a 'Downgrade' opcióhoz görgetni kell, a szokásos felbontásnál, betüméretnél alapból nem látszik.
Egyébként ez, az Accountban elérhető 'Manage your plan' almenü korrektül jelzi, mikor és mivel fizettem a Blackért, mikor fogok a 'Pro'-ért, és állíthatom is, melyik kártyával. (Androidos verzióm 4.55.1)
Talán nem a legkorrektebb eljárás, de nekem ez még beelfér. Egyébként a elmúlt két hétben két chatben indított panaszomra is vállalt határidőn belül válaszolt a support. Tény, hogy engem is utolért a 074-s hibakód, de még ezzel együtt is inkább teli a pohár, mint a hócipőm. -
ACE-
addikt
Volt frissítés a hibát nem javította, de van új referer akció? Meghívónak 50font, meghívottnak meg 10? De persze ha rámegyek akkor a szokásos 1%/hó-t írja...
-
Fifi
őstag
válasz
pictigjis #17010 üzenetére
Screenshot nincs, de találtam feljegyzést, hogy melyik kártyát fogják, milyen összeggel terhelni.
És ha az a kártya már nem él és cserélni kell vagy valaki csak úri huncutságból meg szeretné változtatni, azt mind a support manaualisan hajtja majd végre? Valakinek elgurul a gyógyszere Curve-éknél ....
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17002 üzenetére
a problémáról írtam a redditen is, úgy tűnik, hogy itt mégis csak hatalmas amatőrség történt. a pro+ usereknél van "manage plan" az alacsonyabb csomagosok "upgrade plan" ikonjának helyén, ez súlyos programozási hiba. olyan ügyesen el akarták terelni a figyelmet a downgrade-elési lehetőségről, annyira csak felfelé akartak terelni mindenkit, hogy a nagy igyekezetben a fürdővízzel együtt sikerült a gyereket is kiönteni
-
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Nem nyílnak a Foldok?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Olcsó Laptop! Dell Latitude 7280. I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest