-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis
#16268
üzenetére
baromi jó, most jött sms egy újabb 899 forintos terhelésről, a curve-ös tranzakciós listában is megjelent, de reggel 8.46-os dátummal. a jelenlegi curve-kártyám soha, semmilyen módon nem volt hozzáadva az apple accountomhoz, szóval ezt nem tudom hova tenni
azért az teljesen elfogadhatatlan, ami ebben az ügyben az apple-nél történik, ez egy szégyen
-
dredjudge84
őstag
válasz
dredjudge84
#16262
üzenetére
Ma hajnalban jött push üzenet a bankomtól hogy sikeres áruvisszavét, így szerencsére jól zárult a sztori.
-
M@Db0Y
senior tag
válasz
Oliverda
#16289
üzenetére
Igen, de ez annak az eredménye volt, hogy amióta bekerült a listába reklamáltam, hogy ha simplen qr kóddal vagy akárhogy fizetek otpmobl előtagot kap és szerintem meg kéne kapni rá a cashbacket. Egyetértettek vele és március óta kaptam, de nem ígérték, hogy mindig menni fog, de dolgoznak rajta, hogy menjen a jövőben.
Ezek szerint most érett meg, hogy mindenkinél aktiválták. Nem találkoztam olyan tranzakcióval aminél nem adta volna meg.CSak annyit remélek, hogy így is marad és nem fognak egyesek visszaélni vele pofátlan módon.
-
Fifi
őstag
válasz
Oliverda
#16289
üzenetére
Lehetett egyedi hiba is, másnak adott mindenre.
-
Oliverda
félisten
válasz
M@Db0Y
#16281
üzenetére
Kétlem, mert nekem kb. azóta ki van választva, hogy bekerült a listába, és ma adott először, miközben több tucat simple gateway-es fizetésem volt (a legutóbbi alig egy hete, és arra még nem adott). Anno talán még beszéltünk is erről itt.
pictigjis: Ha engednék, pls screenshotold le az aktuális kínálatot, mert volt róla szó, hogy bővítik, még emailt is küldtek javaslatokért.
-
pictigjis
Topikgazda
jobban orulnek, ha vegul tenyleg apple hiba lenne
-
Fifi
őstag
válasz
pictigjis
#16265
üzenetére
Nálam nincs kiválasztva ez a kereskedő, így nem tudom tesztelni, de az túl szép lenne, ha a 9402 és 9399 MCC -kre járna cashback. Ha most még átmegy, hosszú távon nem tudom elképzelni, hogy ne zárnák ki.
Viszont még ezeken túl is megérős a dolog, mert számtalan szolgáltatónál, kereskedőnél a bankkártyás fizetést a simple biztosítja.
Ha ez tényleg működik, akkor már csak az a kérdés, hogyan veszem rá a Curve-t, hogy szeretném a kiválasztottjaim módosítani. Bár hirtelen nem is lelem a simple-t.

Szerk:
#16266 Oliverda Ez engem is érdekelne, hogy volt-e valami figyelmeztetés előtte. -
Oliverda
félisten
Úgy fest, végre már az Otpmobl* kezdetű tranzakciókra is megadja az 1%-ot a Curve, ha ki van választva a Simple kereskedőnek.
-
simati
csendes tag
válasz
Oliverda
#16238
üzenetére
köszönöm a segítséget, elég érdekes volt a történet, megpróbálom röviden leírni.
Felvette velem a Curve a kapcsoaltot, hogy a kártyát egyedül én használom-e, és írjam le, hogy milyen telefonokra van telepítve az alkalmazás (márka, típus).
Ezt megküldtem nekik, és nemsokára rá küldték az alábbi választ:
"I’ve now made some changes to your account so your card is fully active again."
A kártya tökéletesen működik azóta, nem kellett újat kérnem.
Valószínűleg túl sok "érdekes" tranzakciót csiálntam a kártyával, és ezért lett letiltva. -
zerodot
aktív tag
válasz
dredjudge84
#16260
üzenetére
Itt a curve az, aki beterhelte az összeget 4 nap után, nem a tesco. Mert a curve rendszere hibásan értékeli ki az elutasított tranzakciót. Majd amikor 10 napig nem kéri a tesco az összeget a curvetől, akkor jön rá (vagy dönt úgy) a curve, hogy hiba történt, és akkor refundolja a pénzt a kártyádra. (És ha lenne cetli, akkor ezt a 10 napot lehetne vele meggyorsítani a curvenél.)
-
dredjudge84
őstag
-
pictigjis
Topikgazda
hát, ugyanazt tudom mondani, mint az előbb, egyelőre nincs teendő
az olyan elutasítások, amiket ma tapasztaltál, hogy az appban is "declined" üzenet jelenik meg, nálam is rendszeresek, tegnap kettő volt belőle. a curve mindkettőt zárolta
ezek a tranzakciók mostanában olyanok, hogy 1-2 óra múlva a declined felirat lekerül, és ha rábökök, a back in time résznél azt szokta írni, hogy "time machine is unavailable for this transaction". ezzel párhuzamosan zárolásból is ki szoktak kerülni ezek a tételek 85 százalékban, a maradék 15-ben pedig 10 napra (ez a kh-s alapértelmezés) zárolásban ragadnak könyvelés nélkül
bármi megtörténhet mostanában
-
Nite
őstag
válasz
pictigjis
#16257
üzenetére
hali, én is kérdeznék ezzel kapcsolatban!
pénteken 2x3100, az első tranzakciót elutasította a terminál, a második rendben volt:
most megint, kb.egy órája 2x 11500, mind a kettőt elutasította a terminál:
talán mondanom sem kell, mind a 4 tétel levonásra került a folyószámlámról!

van teendőm, vagy várjak türelemmel?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84
#16256
üzenetére
a tranzakcióknak abban a stádiumában, ahol most jársz, mindig is csak az elutasítós cetlivel lehetett meggyorsítani a visszatérítés elindítását. ha az nincs, ki kell várni az alapértelmezett időt, ami persze valóban lehetne rövidebb. de ilyenkor a supportos is csak azt látja, hogy van egy sikeres tranzakció, amire az eredeti kereskedőtől nem érkezett sikertelen visszajelzés
ez rá a sablon
This happened because the merchant sent only an authorisation request for this transaction and didn't follow up with a message to confirm that the transaction has failed. This resulted in Curve unknowingly processing the payment anyway.
ami persze kamu, szimplán szar a rendszerük, de ez van
-
dredjudge84
őstag
válasz
pictigjis
#16255
üzenetére
Igen valószínű délre értettem. Ezt a 10 napot így értettem, hogy ha zárolás alatt van, de nem könyvelik arra értendő, de ezek szerint nem.
Viszont ha tényleg a curve látja hogy valami nem ok, akkor a supportos szerint miért van minden rendben, és miért kéri a bizonylatot hogy sikertelen, mert anélkül nem tud semmit tenni.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84
#16254
üzenetére
nem tudom ennél egyértelműbben elmondani. értem, hogy le van könyvelve, nekem (sok más mellett) például 40 ezres tankolás is lett így duplázva. curve-ben is, könyveléssel is. a vásárlás időpontjától számított 9. napon változott +-os tétellé, onnan 1-2 nap múlva a kh is könyvelte a visszatérítést. semmi rendkívüli nem történt veled
tök mindegy, hogy van cetlid vagy nincs, ha sikertelen volt, akkor azt a curve rendszere is tudni fogja. nekem sem volt cédulám a 40 ezres tankolásról, mert nem is nyomtattak olyat
a tescónak hiába írtál. sokan nem értitek, hogy ha a curve-öt használjátok, minden vásárlásotoknál a curve a kereskedő, csak náluk lehet reklamálni
-
dredjudge84
őstag
válasz
pictigjis
#16253
üzenetére
De nekem már nincs tíz nap, mert már nem zárolt, hanem le van könyvelve. Eddig annyit tettem, hogy az unicredit felvette a panaszt, és kicizsgaljak. Írtam a tescónak is és a curve chaten is. De ez már bosszantó. Nem adták oda az elutasito blokkot a curve pedig kéri.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84
#16252
üzenetére
egyébként ezt az összefoglaló is tartalmazza, hogy legkésőbb (a vásárlás dátumától számított) 10 nap múlva indulni fog a visszatérítés, ekkor az appban is + előjelű tételre fog változni
ha 10 nap után sem kapnád vissza (amire kicsi az esély), akkor meg írsz a complaints kezdetű emailre, amire kötelező reagálni
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis
#16210
üzenetére
kaptam választ a panaszomra, blablablablabla, de a lényeg: állandóra változott, hogy megegyezik a virtuális és a fizikai kártya száma
I’ve looked into this, and can confirm that recently we’ve made a change to the virtual Curve cards meaning that they have the same card details as that of the physical card. Rest assured, all physical Curve cards are sent out deactivated so there is no risk of unauthorised transactions.
It’s worth noting that the change was implemented as it meant that customers would not need to update their card details in any digital wallets or anywhere it is saved as a payment method after activating their physical card whilst ensuring that their Curve card details are still secure whilst the physical card is in transit.
azt sajnos nem sikerült megérteni, mi a problémám az apple pay kapcsán
I’m also sorry to hear that you have been having issues adding your Curve Card to Apple Pay. I’ve had a look, and I’m afraid that I’m unable to see any unsuccessful attempts to do this. However, if you are still having trouble using your Curve card with Apple Pay, can you please remove your Curve card from your Apple Wallet and re-add it back using your Curve app? This will allow us to see the outcome of the latest attempt and we can then assist you further if needed.
semmi változás, add to apple wallet gomb továbbra is eltüntethetetlen, akárhányszor törlöm és adom hozzá újra a kártyát, ott marad
-
Capella
senior tag
válasz
pictigjis
#16248
üzenetére
Hasonlóan jártam nemrég. A pénztáros szerint elutasította a terminál a Curve tranzakciót, így gyakorlatilag már automatikusan a telefonnal fizettem. Később látom, hogy kétszer vonták le az összeget, egy a Curve, egy a Raiffeisen, és nem a Curve csak zárolva, hanem le is vonva.
Nem igazán értettem, hogy egy vásárlásra hogyan lehetséges 2 tényleges levonás. A zárolást még értettem volna, később feloldják. Ezért megírtam a banknak a történetet, érintve azt is, hogy miattuk kell a Curve, hogy órával is fizethessek.
Pár nap múlva, mielőtt a bank válaszolt volna, a Curve visszautalta a pénzt. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84
#16247
üzenetére
a tesco eleve csak egyet vehet le, mert a curve-ös vásárlásoknál minden esetben a curve a kereskedő. és ha ők "leveszik", akkor majd kapsz visszatérítést, tényleg nem kell ezért izgulni
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84
#16243
üzenetére
ha csak zárolva van, előbb-utóbb fel lesz oldva. ha könyvelve van, legkésőbb 10 nap múlva visszatérítést fogsz kapni
-
dredjudge84
őstag
Sziasztok!
Mi az esély a pénzem visszaszerzésére a következő esetben:
Egy tesco áruházban fizettem a kártyával, az első fizetési próbálkozásnál a terminál egyéb hiba leírással elutasította a fizetést. Másodszor úgy tudtam fizetni, hogy közvetlenül az alá rendelt kártyával fizettem, nem pedig a curvvel. A curve fizetés is zárolva lett a számlámon. Írtam panaszt, de a curve bizonyítékot kér, hogy el lett utasítva a fizetés, addig nem adják vissza a pénzem, viszont a pénztáros nem adta oda az elutasító blokkot. Ilyenkor lehet valamit tenni?
-
ACE-
addikt
Ma a feleségemnek volt két sikertelen egymás után, "egyéb hiba", úgyhogy utána már sajáttal fizetett...
-
-
Oliverda
félisten
-
zerodot
aktív tag
válasz
pictigjis
#16140
üzenetére
[UK holidays]
Közben írtam nekik én is, nem akarják elismerni, hogy EEA ügyfélre nem vonatkoznak a UK ünnepek. Szokás szerint irreleváns válaszokat küldtek, májusi emailekre hivatkoztak, linkelgették a UK ToS-t és hasonlók, nem akarták felfogni, hogy az EEA doksit kellene nézegetni, amiben ugye a Litván - és nem UK - ünnepek szerepelnek.
Végül jónéhány emailváltás után ma Guilherme egy március 21-i emailre kezdett hivatkozni, amiben szerepel a köv. mondat:
"We've also clarified how the weekend currency conversion fee is applied for purchases and ATM withdrawals over the weekend or UK public holidays."
Ez alapján kellene szerinte egyértelműnek lennie, hogy a UK ünnepek a mérvadóak, ez a hivatalos válasz, ha nem tetszik, írjak panaszt...
Nagyon olyan szaga volt az egésznek, hogy addig kerestek, míg nem találtak egy emailt, amiben véletlen szerepelt a UK holiday kifejezés, hogy arra hivatkozva el tudjanak hajtani.
Amúgy tegnap este én is lemondtam az akciós Black-et, az indokokhoz beírtam, hogy a terms-szel ellenkező fee-k terhelése ill. nagyon lassú support, irreleváns válaszokkal. Nem tudom volt-e köze hozzá, de ma Guilherme fél órán belül válaszolgatott, volt vagy 5 üzenetváltásunk, szinte már live chatnek érződött
-
-
simati
csendes tag
válasz
pictigjis
#16131
üzenetére
Igazad volt, halott teljesen a kártya. Egyedül a GBiT működik.
Írtam chat-en az ügyfélszolgálatnak, visszaíírtak hogy sajnálják, és lezárták az ügyet. Írtam újra, hogy szeretném a kártyát kicseréltetni, de újból lezárták az ügyet az alábbi szöveggel:Hi Attila, Carl here from Team Curve. Thanks for getting in touch, and I'm sorry to know that you're having problems with your account. We're currently working on a new strategy to improve our Customer Support to ensure everybody gets a reply as soon as possible in 2024. Thank you for bearing with us! Please be advised that the relevant team has received your case and is currently looking into this. I'm so sorry for the delay and appreciate your understanding on this matter. I'll close this thread now but let me assure you that an agent will be in touch again soon.
Ezek után mit lehet még tenni? Van valami javaslatotok? Értem én hogy minden tételt átcserélek, és nagyobb összegekkel csinálom ezt, de akkor legalább mondanák meg, hogy ezért tiltották le a kártyám.
-
Oliverda
félisten
válasz
pictigjis
#16226
üzenetére
Valóban lehet valami, mert az imént egy 074 is befigyelt (Revoluttal), amire legutóbb hónapokkal ezelőtt volt példa. Olyan helyen történt, ahol korábban is előfordult ilyen. Mondjuk ez a tegnapi esetre is igaz. Ha telekomos kapcsolat van a láncban, akkor az okozhatja a problémát, mert az elmúlt napokban durván megugrott a késleltetés néhány külföldi felhőszolgáltató irányába.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda
#16223
üzenetére
egyebkent az is lehet, hogy ennek a kartyanak az apple pay-funkcioja mukodik felig, ami persze szinten eleg hulyen hangzik, mert azt gondolna az ember, hogy vagy mukodik, vagy nem. noha a fagyasztasra semmilyen ertesites nem jon tovabbra sem a walletban, kiprobaltam a google-ben a kartyaadatok szerkesztesevel, es ez alapjan a funkcio maga mukodik: ilyenkor nem hasznalhato a kartya. unfreeze utan pedig ismet szabadon szerkeszthetok az adatok. nekem amugy a decline-ok kozott nagyon sok a 089, ez alapjan en egyaltalan nem tartom kizartnak azt, hogy a virtualizalt es a valodi kartyaszam kozott valamiert bizonytalan a kapcsolat, ezert jon a szokasosnal is tobb elutasitas. mostantol viszem magammal a fizikait is (kenyszerbol), talan igy kevesebbszer egek majd be a kasszaknal. ha meg ugyanannyiszor, az is egy valasz

-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda
#16223
üzenetére
szerintem is valami el van csuszva. osszesen harom telefonban van benne a kartya, egyiken sem tortenik semmi fagyasztasnal. revolutos freeze-nel a masik telefonomon is rogton jon az ertesites
egyebkent ezeket a tapasztalatokat ket hete megirtam a supportnak, semmit nem reagaltak. gondolom, ok ugy latjak, minden rendben... benne van ez a nyafim a legutobbi panaszomban is, arra ezen a heten jar le a valaszadasi hatarido. kivancsi leszek
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda
#16220
üzenetére
ez is fura, hogy az se csinal semmit. fagyasztasnal kellene jonnie egybol egy felkialtojeles uzenetnek a walletban, hogy ez a kartya nem hasznalhato. unfreeze-nel meg ujra annak, hogy ready to use
teszteltem most egy revolutos fizikaival, az ugy viselkedett, ahogy kell, a curve meg se nyekken a fagyasztas-olvasztasra
honap vegen, julius elejen lesz egy olasz utunk, azt meg kivarom, ha nem valtozik addig semmi, jon majd az ujabb kartyacsere (de egy fillert se vagyok hajlando fizetni erte)
-
pictigjis
Topikgazda
akkor legalabb ez a potencialis hibaforras kiszurve, szimplan szar kartyaszamot kaptam. de az ujabb cserehez sincs nagy gusztusom, mert az is lehet ugyanilyen szar

szerintem allitsd at azt a kartyat, amirol levonnak az osszeget olyanra, amin nincs penz (akar egy uj revolut virtualisra)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kapasz
#16214
üzenetére

amúgy azt sem zárom ki, hogy pont a kártya world elite státusza okoz némi zavart - továbbra is az van például, hogy a sok decline mellett a walletba is hiába adom hozzá ezerszer, nem tűnik el a hozzáadós gomb. gondoltam, chip+pin használat után esetleg megjavul, de nem
aki mostanában, a három hónapos akció miatt kapott black kártyát, az is ilyen feliratosat kapott már?
-
pictigjis
Topikgazda
na, megérkezett az új (black) fizikai kártya végre. a legfontosabb változás: a száma valóban teljesen megegyezik a június elsején generált virtuális kártya adataival, nincs eltérés lejárati dátumban és biztonsági kódban. nekem ez furcsa, a sok éven át alkalmazott régi gyakorlat sokkal biztonságosabb volt
az új kártyára már az van írva, hogy "world elite", ez a felirat az előző kártyán nem volt. változott a mastercard logó (már nem színes, hanem a kártya dizájnjához illeszkedik), illetve a hátsó feliratban is vannak apró eltérések, például a név már nem csupa nagybetű és fordítva van a nyomtatás. ez számomra mind azt jelzi, hogy volt valami technikai változtatás a kártyagyártásban is
-
pictigjis
Topikgazda
-
partymaci
aktív tag
Nyilván első (és utolsó) eset volt
-
partymaci
aktív tag
Igen automata kút volt. Én is remélem
csak elég félreérthető, hogy amikor fizetek -20E-et látok, amikor ránézek a telefonra -43E-t vont le, most akkor mi a valós , visszakapom nem kapom, mikor kapom. Kinél van ez az összeg és miért ekkora stb. -
partymaci
aktív tag
Üdv!
Nagy megelégedéssel használok Curve kártyát, az OTP VISA kártyámhoz, és egy tranzakció (tankolás) során (pos terminal) lényegesen nagyob összeget vontak le 20E helyett 43Et. Ez 9 napja történt, viszont ilyen még sosem történt velem, ebben az esetben még várjak?
Az otp appban -20E a tranzakció, de a nap összesítőn -43E -ként jelenik meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Xbox Series X|S
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mesterséges intelligencia topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- Elon Musk billiomos lesz, ha kitör a gépek forradalma
- World of Tanks - MMO
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Hub 2s - Interaktiv 4K monitor/ All in one PC - I5 8. generációs - Piaci ár alatt
- Benq - LU951- 5000 Ansi Lézer projektor - Piaci ár alatt
- -ÚJ,2 ÉV GAR- GAMER PC: i5-14400F (10mag/16szál) +RX 6600/6700XT +16-64GB DDR4! SZÁMLA! 70 féle ház!
- Capriolo Oxygen 29" MTB Új
- DJI Convertible Carrying Bag + Ajándék DJI rádió nyakpánt
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor,MS3409
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080 (ELKELT)
- Samsung Galaxy S22 8/128 GB Phantom White ÚJ, gariban cserélt! 6 Hónap Jótállás
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX RTX 3080 10GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256GB SSD I 14" WQHD Sérült I W11 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


végül kettőt is cseréltem, és azért ez tényleg úgy lenne fair, ha negyed/félévente lehetne változtatni az appban külön írogatás nélkül



Korábban nem ide, hanem a support címre írtam, remélem erre reagálnak is.




