-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. A vásárlás összegét először csak zárolja a bankod, de néha zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Általában minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő kilencedik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de szórványos esetekben előfordulhat, hogy ez a 15. napig (vagy még tovább) csúszik. Ilyenkor érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot az elutasításról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette a levont összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
titán
válasz
szabi__memo #14399 üzenetére
Tegyél panaszt és kérj kompenzációt.
-
Oliverda
titán
válasz
szabi__memo #14397 üzenetére
Nem tudom, iOS-t használok. Kb. két hete még senki nem panaszkodott erre, úgyhogy egy régebbit.
-
Oliverda
titán
válasz
szabi__memo #14395 üzenetére
Tegyél vissza egy korábbi verziót apkmirrorról.
-
Carvus
senior tag
Jött frissítés androidra, és végre újra lehet currencyt állítani.
-
ACE-
addikt
válasz
spike70 #14391 üzenetére
A kérdést sem értem, mi az hogy nem tudod a "pénzedet" euróra állítani? A kártya beállításainál a pénznemet nem tudod átállítani? Miért nem? Mit ír ki?
Na ez érdekes valóban, megjelenik a figyelmeztető szöveg, de mégsem állítódik át a pénznem, marad a régi... ez megint valami központi hiba az app-ban... -
spike70
tag
Miért nem tudom a pénznemet euróra állítani? Revolut van mögötte.
-
Blac1
aktív tag
Sziasztok. Samsung watch órával szeretném megoldani az érintéses fizetést.
Nem akarok pénzt fel venni. Sajnos OTP-s vagyok. Van fizikai kártyám és van egy virtuális kártyám is. Bank váltás egyenlőre nem játszik. Nem vagyok egy zseni. Tudnátok segíteni hogy miként tudnám a legegyszerübben megoldani? Nagyon köszönöm. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Csocsesz75 #14385 üzenetére
torol, ujra hozzaad
-
Csocsesz75
őstag
Mai eset :
Curve kártya bedug, pin megad, fizetés elfogadva. 3 perc múlva kiváncsiságképpen fizetni akartam órával de nem engedte. Kék pipa mintha megjelent volna az órán de a fizetés elutasítva, blokkon : (118) ismeretlen kártya. Majd kifizettem a kártyával paypass.
Ötlet?
-
pictigjis
Topikgazda
New incident: Investigating
Heads up! We’re experiencing service issues at the moment. We’re already on it, but you might be getting declines. We’re really sorry: stay tuned for updates.
Time posted
Jun 14, 08:42 -
david5745
tag
Sziasztok. Curve Black kártyám van amire ugye bár adnia kellene az 1% visszatérítést 3 kereskedőnél. Nálam ez a Tesco, Media Markt és Zara. A helyzett az, hogy a Tesco működik hibátlanul sőt még a tescoban lévő fox postra is add viszont a Media Markt nem add semmit február óta akkor még Media Markt volt a kereskedő nevénél most csak MM. Tudd erre valaki valami megoldást mert nem szeretnék 2 havi havi díjat veszni hagyni. Segítséget előre is köszi
-
pictigjis
Topikgazda
úgy tűnik, ma megint 074-es hibakódos napja van a curve-nek... délután 2-kor még jó volt, most délután a 18 ezer forintos vásárlásomkor természetesen már nem. meg se mertem próbálni még egyszer
szerk.: most nézem, a feleségem nem említette ugyan, de ő is kifizetett ezt-azt kétszer ma kb. negyed 3-tól
-
Csocsesz75
őstag
válasz
Csocsesz75 #14357 üzenetére
Na ma az órás fizetés meg nem ment, valami chipes szöveget írt ki, nem olvastam el pontosan. Curve kártya nem volt nálam, bankom appjával fizettem.
-
Oliverda
titán
válasz
unicumnext #14365 üzenetére
Mikor kaptad kézhez?
-
beers
addikt
Sziasztok! Régi revolut kártyám cseréltem volna újra, de kártya limitre panaszkodik.... Standard csomag, egy uni, revo és vivid kártya van alá rakva! Tényleg ennyi lenne a limit?
-
zerodot
aktív tag
válasz
dredjudge84 #14358 üzenetére
A chip+pin nem a kártyát aktiválja, hanem a paypass-t. Más szóval a (már előzőleg aktivált) fizikai kártyával a legelső POS/ATM tranzakciónak bedugósnak kell lennie, aztán a továbbiak már lehetnek érintésmentesek is.
Nekem egy csomó fintech kártyám van, mindegyiknél így ment. Curveöt is beleértve. Szóval mindenképp fura, ha nálad meg Csocsesznél a kártya aktiválása után egyből ment a paypass is.
-
Oliverda
titán
válasz
dredjudge84 #14360 üzenetére
Eddig ketten írtátok, hogy nem kellett chip+PIN, és mindketten 1+ hónappal ezelőtt kaptátok a kártyátokat, én pedig kb. két hete.
-
Oliverda
titán
válasz
dredjudge84 #14358 üzenetére
Én meg azt próbálom elmagyarázni, hogy nálam nem működött, amíg nem csináltam egy chip+PIN tranzakciót.
-
Csocsesz75
őstag
válasz
zerodot #14353 üzenetére
Hopp, na jó, jogy írtad akkor az volt a megoldás.
Elfelejtettem, hogy az utolsó sikertelen virtuális kártya használata és a mai fizikai kártya használata között múlt hétvégén a Google Walletben töröltem a régi kártyát (azt hiszem ott volt a régi meg az új is).
Egy 1055 forintos fizikai paypass viszont tényleg ment ma bedugós+pin nélkül.
-
Oliverda
titán
válasz
dredjudge84 #14354 üzenetére
Nálam kellett, bár az nem az alapkártya volt.
"Ha csak úgy lehetne aktiválni akkor tiszta felesleges lenne az alkalmazásban az aktiválás gomb."
Az alkalmazásban történő aktiválás nélkül teljesen használhatatlan a fizikai kártya.
-
zerodot
aktív tag
válasz
Csocsesz75 #14352 üzenetére
Biztosan nem, a virtuális kártya rögtön a létrehozástól már használható Apple/Google Walleten keresztül.
Ki kell előbb törölni a régi kártyát az A/G Walletből, aztán berakni az új virtuálist. Így csináltad?
Ami a leírásod alapján fura, hogy nálad rögtön ment a paypass a fizikaival, mert annak csak egy chip+pin (bedugós) tranzakció után kellene működnie.
-
Csocsesz75
őstag
Egy hónapja én is megkaptam a régi helyett az új kártyát az appban, két hete megjött a kék fizikai kártya is. Fizetni eddig sem mobilon sem órán keresztül nem sikerült vele. Ma kipróbáltam a fizikai kártyát is és simán működött érintésre. Ezután majd megint próbálkozom mobillal és órával is.
Lehet, hogy először mindenképp a kártyával kell fizetni addig nem megy digitálisan semmin sem ?
-
user26
senior tag
válasz
pictigjis #14347 üzenetére
Nem, sajnos még nem.
Egyszer fizettem telefonnal, az ment, azt gondoltamakor így "aktiválva" lett minden, nem olvastam alaposan utána akkor, és azóta nem is foglalkoztam vele, csak most "újra".
Ha egy következő vásárláskor a fizikiakártyával fizetek, ha tudok, akkor utána mindenhol egyforma adat lesz ? -
user26
senior tag
Üdv!
Bocsánat, ha hülyeséget kérdezek.
Sajnos nem tudom megmondani, hogy mikor igényeltem a Curve kártyát. (kb 1,5 - 2 év)
Megjött a fizikai kártya kék, alap, beálítottam a telefonba, gondoltam, gondolom oké minden, X idő eltelt kipróbáltam, fizettem, levonta, örültem. Ezt telefonon, NFC -vel, Google Wallet-be/el. Azóta újabb X idő eltelt (nem nagyon mertem élesben használni, nem is használtam, féltem, hogy nem sikerül, vagy egyéb ilyen dolgok és bambán, szerencsétlenül állok tesco, lidli, egyéb hosszú sor elején...) vettem egy okos órát, nfc képes, pár próbálkozás után elfogadta a kártyát, és így órába bekerült. A hiba az volt, hogy a fizikai kártyán a lejárati dátum, és a cvc kód teljesen más mint az appba, a virtuális kártyánál. Megadtam az app-ba való e két adatot, és pik - pak elfogadta. Na de fizetni még nem voltam vele.
A kérdésem az, hogy hogy is van... miért is van... , hogy a fizikia kártyámnak (11/25) és virtuális kártyámnank (09/25) más a lejárati dátuma, és cvc kódja ?
Sajnos nem emlékszek erre, hogy leglegelején is így volt-e vagy valamikor változott-e, mivel nem használtam, csak egyszer. :/
Azért vagyok némi zavarba, mert nem tudom, hogy jó:/ -
byronk
csendes tag
Több mint 3 hete rendeltem kártyát, a virtuális kártya első perctől nem működik. A kártya azóta sem erkezett meg. Ügyfélszolgálatuk egyenlő a 0-ával. Mindig ígérgetnek pár nap és válaszolnak 3 hete semmi válasz pedig nem egyszer kerestem meg őket. Nekem hatalmas csalódás.
-
zerodot
aktív tag
Mi ez a Curvenél, most már minden éjjel karbantartás lesz? [link]
-
Oliverda
titán
Addig nem lehet contactless fizetni a fizikai kártyával, amíg nem volt egy sikeres chip+pin. Pár hete kaptam újat, most próbáltam ki.
-
Oliverda
titán
Emergency Maintenance
Upcoming scheduled maintenance notice
Due to Emergency Maintenance work customers will be unable to access the App between 23:00 BST and 01:00 BST. Card and Transaction functionality will still be available. For payments that require verification customers are advised to use "Mobile" prompt than authorise "App: Curve App" when prompted. We apologies for any inconvenience caused.
Vagyis itteni idő szerint éjféltől holnap 1:00-ig nem fog működni az app, fizetni viszont ettől még lehet, online-hoz viszont az SMS-es azonosítást kell majd használni. -
yogibear
addikt
válasz
pictigjis #14333 üzenetére
Mikor nemrég volt ez a kártyamizéria a Curve-nél, 2 kártyás fizetésem is "beragadt".. kb 2 munkanap volt, mire az OTP visszarakta a számlára a pénzt... szóval ez a lassan 3 hét túl soknak tűnik... főleg a "könyvelés alatt" kitétel miatt esélyes hogy a banknál akadt be valami...
-
betyarr
veterán
van egy otp atm ahol szoktam felvenni huf-ot.észre vettem hogy kérhetném a pénzt euróban is,adna ki.a váltást viszont nem figyeltem.most szükségem lenne euróra.szerintetek érdemes így felvenni?vagy keressek eurós atm-et?esetleg revoluttal olcsóbb lenne a felvét?
-
-
pavika
tag
Sziasztok!
Jeleztem az összefoglaló alapján a Curve-nek, hogy egy tranzakcióm el lett utasítva, de be is lett terhelve. A sikertelen tranzakció pénteken múlott két hete. Az alábbi választ kaptam tőlük.
Thanks for reaching out – I hope you’re doing well.
I'm sorry for any confusion this has caused you.
I’ve taken a look at your account and I can see that your transaction to INA VIROVITICA for the amount of 67.65 EUR that occurred on May 12, 2023, was declined with a “Do Not Honour” response sent by your bank.
To prevent this from happening in the future, especially if you have enough in your account to cover the purchase, can I kindly suggest contacting your bank and request to allow Curve transactions?
Please note that their first level support may not always see these declines, and it would be best to ask to be put through their Fraud or Risk Team directly; they’ll then be able to help.
To clarify, you aren't being charged with this transaction, as your bank declined your transaction.
Please let us know if you have any other questions, and we’ll be happy to help. Have a great day!Best regards,
Jariel
Team CurveAz OTP alkalmazásban még mindig
könyvelés alattinak mutatja.
Most hogyan tovább? Írjak újra a Curve-nek, vagy az OTP-be jelezzem, hogy feloldják a zárolást és vissza kapjam a pénzem. -
norrberth
addikt
Sziasztok
Meghívtam ismerősömet.
Most hogy van ez az 5 font bónusz?
Ő kap.
Meg én is?Ha teljesítit az 5 tranzakciót 5 fontot összesen.
És 10 nap alatt? -
pictigjis
Topikgazda
na, ez most nagyon furcsa. persze, hogy a 18 ezres tankolást utasítja el a curve, miközben simán beterheli úgy, hogy a mol-os cetlire "unable to authorize" van írva. simán lehetne máris gbit-elni, ez a curve szerint egy teljesen sikeres tranzakció volt...
-
66zio
aktív tag
Régen ha megívtam valakit akkor pendingbe került a curve cashnél, amíg nem teljesítette a feltételeket. Most meghívtam valakit, a linkemen keresztül regisztrált (ott voltam mellette, tuti), de nem látom a fiókomban, hogy megtörtént volna a meghívás. Volt valami változás ez ügyben?
-
matt22
tag
Két hete kaptam egy emailt hogy lejáró okmány miatt igazoljam újra magam, addig felfüggesztett az accountom.
Megcsináltam az új okmány+szelfi igazolást, és mivel az volt a levélben hogy írjak vissza ha megvan, ezt meg is tettem.
A curve appba belépve semmi nyoma nem volt és most sincs hogy fel lett volna/lenne függesztve az accountom, de a kártya nem müködik.
Chaten jeleztem hogy nem jó a kártya, rögtön vissza is írtak hogy látják még folyamatban van az okmányok ellenőrzése, de majd jelentkeznek. Azóta se történt semmi, írtam mégegy emailt hogy jó lenne valami visszajelzés, de semmi válasz nem jött egyik emailre sem.
Valaki járt már így? Eleve nem értem ha a hitelesítés szolgáltatón végig ment a folyamat mit csinál még a curve support, másrészt miért nincs semmi nyoma az egész folyamatnak az appon/accounton belül. Az meg hogy egy nyomorult automatizált válasz emailt nem tudnak kiizzadni végképp abszurd. Évek óta soha semmi gondom nem volt velük, anno réges rég maga a regisztráció is perceken belül megvolt. Értem én hogy leterhelt az ügyfélszolgálat de a visszajelzés teljes hiánya elég furcsa egy ilyen szolgáltatásnál. -
Elméleti eszmefuttatás és kérdés....
(Tételezzük fel, hogy) külföldön vagyok, Ausztriában.
A Curve mögé beállítom a Revolutot.
Onnantól azt használja, tehát €-ban terheli a Revolut kártyát, ha használom, ugye?(Arra az esetre készülnék fel, ha tényleg mennén mondjuk Ausztriába, és feleségemnél lenne a Curve, nálan a Revolut, és ugynaabból a számlából költenénk, ha épp szükség volna rá)
(ha helyesen írtam le, amit gondolok, akkor logikailag igen a válasz)
-
zerodot
aktív tag
válasz
dredjudge84 #14320 üzenetére
Rá van írva: [link]
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék online fizetéssel kapcsolatban.
Ismerősöm nemrég regisztrált a Curve-ön, kapott kártyát, használja is rendben ATM-es fizetésekhez. Megpróbált online is fizetni vele, de sikertelen volt, hiába hagyja jóvá a fizetési tranzakciót a Curve appban, mindig sikertelen hibaüzenetet kap. Az elmúlt napokban 6 különböző online webshopban/szolgáltatónál próbált fizetni (pl. MVM számla befizetés) és mind sikertelen volt. A sikertelen tranzakciók meg sem jelennek egyáltalán a Curve fizetési előzmények között, ami nagyon furcsa.Ti találkoztatok már ilyen problémával? Az létezhet, hogy egy új kártyára nincs alapból engedélyezve az online használat és előbb ezt engedélyezni kellene valahol? Ha igen, akkor hol van ilyen opció? Elolvastam az összefoglalót, de ott nem találtam meg a választ.
-
dredjudge84
őstag
Honnan lehet tudni hogy valaki üzleti kártyát kapott?
-
Oliverda
titán
válasz
WhiteWalker #14314 üzenetére
Ha nem nyomtál "félre", akkor egyszer valahol azt adtad meg nekik, hogy vállalkozó vagy. A support tud segíteni a probléma megoldásában.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
WhiteWalker #14316 üzenetére
én is csak gratulálni tudok a stílusodhoz, akkor mindketten örülünk
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz
pictigjis #14305 üzenetére
Szerencsére nincs probléma az értelmező képességemmel , ellentétben veled, akinek feketén fehéren leírtam hogy mi történt , kiemelve aláhúzva.Ezt így még egy csecsemő is megérti.
Ennél érthetőbben nem tudom leírni.Te meg jössz a fellengzős , lekezelő stílussal TG létedre csak gratulálni tudok.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
WhiteWalker #14314 üzenetére
pedig rajtad kívül senkire nem erőltettek rá semmit, rajtad kívül senkit nem "tiltottak le", erősen user error szagú a történeted. sajnos nem tudunk segíteni
-
pictigjis
Topikgazda
érdekes. nincs valami hirdetésblokkolód vagy hasonló? most direkt megnéztem, működik, sőt nálam a chrome mentett oldalai között is a .us url van, szóval egyébként is azt használom, amikor csak úgy ránézek az árfolyamokra
persze, nem próbáltam más böngészőben, szóval akár ki is cserélhetem, ezen nem múlik semmi
-
Oliverda
titán
válasz
pictigjis #14308 üzenetére
Helyes. Érthető okokból finoman az üzleti kártya felé terelik a usereket, mert úgy minden personal kártyás vásárláson nyernek (a többin meg biztosan nincs bukó).
Ha a Revoluthoz hasonlóan több kártya tartozhatna egyetlen accounthoz, szívesen bevállalnék egy üzleti kártyát is, de ebben a formában nem éri meg.
-
Oliverda
titán
válasz
WhiteWalker #14304 üzenetére
Valszeg ugyanabba a hibába estél, mint a kolléga.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
WhiteWalker #14304 üzenetére
csak nyugodtan fórumozzál, értelmezzél mindent, amit elolvasol, kösz szépen
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz
pictigjis #14296 üzenetére
Én értem , te meg értelmezd már amit leírtam, még ha nehéz is:
Letiltották az aktiválás után , azt az érvényes új kártyát amit ők küldtek , a lejárt helyett!!
Két hétig tudtam használni nagyjából.
Nem kértem üzleti kártyát , sőt azt az emailt is töröltem azonnal amiben emlitik ezt az üzleti kártyát , nem is foglalkoztam vele.
Majd miután blokkolták a működő kártyámat, utána néztem meg jobban a törölt emailt.Majd erre rá , jött a másik email amiben kérték hogy erősítsem meg a postai címem , amire küldhetik az üzleti kártyát.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- VR topik
- Tőzsde és gazdaság
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen videókártyát?
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- E-roller topik
- Nintendo Switch 2
- ASUS notebook topic
- További aktív témák...
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
- Honor 400 lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude 5320 - i5-1145G7 I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- AKCÓÓÓ!!! Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest