-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
WhiteWalker
#16365
üzenetére
igen, a curve x csomagnak ennyi a havi díja, de nem is éppenséggel tegnap óta...
-
Oliverda
félisten
válasz
WhiteWalker
#14314
üzenetére
Ha nem nyomtál "félre", akkor egyszer valahol azt adtad meg nekik, hogy vállalkozó vagy. A support tud segíteni a probléma megoldásában.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
WhiteWalker
#14316
üzenetére
én is csak gratulálni tudok a stílusodhoz, akkor mindketten örülünk

-
pictigjis
Topikgazda
válasz
WhiteWalker
#14314
üzenetére
pedig rajtad kívül senkire nem erőltettek rá semmit, rajtad kívül senkit nem "tiltottak le", erősen user error szagú a történeted. sajnos nem tudunk segíteni
-
Oliverda
félisten
válasz
WhiteWalker
#14304
üzenetére
Valszeg ugyanabba a hibába estél, mint a kolléga.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
WhiteWalker
#14304
üzenetére
csak nyugodtan fórumozzál, értelmezzél mindent, amit elolvasol, kösz szépen
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
WhiteWalker
#14294
üzenetére
szerintem te nem is érted, miről van szó... amit ide bemásoltál, az arra vonatkozik, hogy ha TE TESZEL BE ÜZLETI KÁRTYÁT a curve-be és olyat szándékozol használni, akkor ezek a limitek lesznek érvényesek
-
Oliverda
félisten
válasz
WhiteWalker
#14294
üzenetére
Ha nem kértél volna üzleti kártyát, havi 100 fontig tudtál volna díjmentesen költeni az ingyenes csomagban a Curve-be betett üzleti kártyáddal, utána 1,5%-ot számoltak volna fel. Így korlátlanul tudsz fizetni, cserébe viszont bizonyos helyeken a kereskedő terheli rád a díjat attól függetlenül, hogy milyen kártya van kiválasztva Curve-ben.
-
ACE-
addikt
válasz
WhiteWalker
#14289
üzenetére
Hogy érted hogy "ráderőltették"?
-
Oliverda
félisten
válasz
WhiteWalker
#4876
üzenetére
Akkor most hetente le fogod ide írni, hogy mennyire megszívtad? Peched volt, de semmilyen kár nem ért. Úgy fest, ez a szolgáltatás nem neked való.
-
Oliverda
félisten
válasz
WhiteWalker
#4872
üzenetére
Legalább OFF-ba tennéd...
-
balinlin
senior tag
válasz
WhiteWalker
#4850
üzenetére
Sok kritikát lehet megfogalmazni velük kapcsolatban, de ebben az esetben éppen nem hibáztstnám őket.
Pl. ha leszerződsz egy mobilszolgáltatóval és az később csődbe megy, akkor az a te hibád? -
szilasz007
aktív tag
válasz
WhiteWalker
#4850
üzenetére
Ha Samsung Payt akarsz órán, akkor csak ez van és ezt lehet szeretni. :)
-
Somatom
veterán
válasz
WhiteWalker
#4850
üzenetére
Te tényleg elhitted, hogy ugyanazt a minőséget és megbízhatóságot kapod, mint egy rendes banktól, csak olcsóbban? De édi!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Oliverda
félisten
válasz
WhiteWalker
#4647
üzenetére
Mert a Curve-nek sincs saját fizetési megoldása. Nem éri meg nekik ezzel vacakolni, és valószínűleg a felhasználói élmény sem lenne olyan, mint a Google vagy Apple megoldásával.
-
petipetya
nagyúr
válasz
WhiteWalker
#4640
üzenetére
Furcsa, nem is értem az okát. Ráadásul ma reggel csináltam egy teljes gyári beállítások visszaállítását a telón (Miui 12 béta miatt), és utána mindent belaktam elölről (nem használtam mentés/visszaállítást). Az apkmirror-ról telepített Google Pay-ben már ott volt a Curve (+ a Revolut és a CIB kártyám is), csak ismét engedélyezni kellett az ellenőrző sms-el az NFC-s fizetést, amely azonnal megjött.
-
gixxergabi
senior tag
válasz
WhiteWalker
#4638
üzenetére
Írták itt (keress rá), hogy telszámot kell változtatni, aztán meg vissza.
Tiszta vicc de nekem is csak így ment... -
kmarci25
veterán
válasz
WhiteWalker
#4604
üzenetére
Igen.
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz
WhiteWalker
#4506
üzenetére
Nah a reklamálás hatásos volt , a mai nap kézhez vehettem. El sem hiszem
-
gzbotii
nagyúr
válasz
WhiteWalker
#4506
üzenetére
Ugye az megvan, hogy ez egy standard autó reply? Ha valaki elő ember és ránéz, majd jön egy értékelhető válasz.
Az, hogy eddig voltak képesek kiszállítani... Érdekes. Más postai küldemény rendben megérkezik? -
SpongyaBob
veterán
válasz
WhiteWalker
#4506
üzenetére
Átérzem...
Az én problémámmal sem tudnak mit kezdeni, pedig világosan leiírtam mi a gond. Az alkalmazásba sem tudok belépni a regisztrációmmal.. Előzőleg pedig már sikerült hozzáadni a saját kártyámat, azt mondják távolítsam el. Hiába mondom, hogy nem tudom, mert el sem enged addig az app. Még most megvárom mit írnak aztán hagyom a fenébe őket.. -
viktorhu
veterán
válasz
WhiteWalker
#3897
üzenetére
Nagyon drága a nemzetközi ajánlott levél. Ennyi kártya mellett sokkal olcsóbb nekik a pár elvesző kártyát pótolni, mint mindegyik után ajánlott levelet fizetni. Ezt nemcsak ők csinálják így, minden kártya így szokott érkezni.
Az ajánlott egyébként nemcsak drága, hanem sok embernek kényelmetlenség is az aláírási kötelezettség miatt - jobban örülök, ha ott találom a postaládámban a kártyát, mintha mehetnék be érte a postára.
-
Oliverda
félisten
válasz
WhiteWalker
#3895
üzenetére
"Jah és ha ez más bankkal előfordul"
Előfordul. Egyik bank sem ajánlott küldeményként adja fel a kártyát, a posta pedig rendszeresen elhagy sima leveleket (is). -
freelancer68
tag
válasz
WhiteWalker
#3879
üzenetére
Nekem is kezd elmenni a bizalmam.
Én január 13-án igényeltem curve kártyát.
Február 22-ig vártam, majd írtam emailt, hogy nem kaptam meg a kártyát. Rögtön válaszoltak. Sajnálkoztak, hogy nem kaptam meg és úgy néz ki, hogy elveszett. Adjam meg újra a postázási címemet és a születési dátumom és újra küldik. Ezt megadva jött az email, hogy küldik az újat ami 5-7 munkanapon belül meg fog érkezni. Most március 9 van, eltelt 10 munkanap és még nem jött meg. -
gzbotii
nagyúr
válasz
WhiteWalker
#3881
üzenetére
Online chat? Az in-app supportra gondolsz? Az sosem működött, mint "chat".
Email a biztosabb. -
gzbotii
nagyúr
válasz
WhiteWalker
#3879
üzenetére
Igen. Kérdezd meg, hogy ez normális-e (nem az) és szerintem újra küldik.
support@curve.app
-
gzbotii
nagyúr
válasz
WhiteWalker
#3877
üzenetére
App reinstall + írj a supportnak.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
WhiteWalker
#3698
üzenetére
Volt, hogy máskor is sokat késett. De esetleg írhatsz a supportnak, hátha...
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Arc Raiders
- Motorola Edge 70 - többért kevesebbet
- Ne várj sokat a vásárlással: drágulás a láthatáron
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Linux haladóknak
- Kuponkunyeráló
- Asztalos klub
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Lenovo E490 Notebook i7/16/500
- BESZÁMÍTÁS! MSI SUPRIM X RTX 3070Ti 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3074, 100% Akkumulátor
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 8400F / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
pictigjis
