-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dredjudge84
őstag
Nálam a sikertelen és zárolt wise vásárlások már jóváíródtak. Gondolom majd munkaidőben az unicredit is így lesz.
-
Oliverda
félisten
válasz
pictigjis
#13994
üzenetére
Nálam ma 13 tranzakcióból (6x Apple Pay, 5x online, 2x contactless ATM) a fent linkelt dohányboltos volt elutasított. Itt másodjára már átment a fizetés, és alig fél órája dobta fel első, sikertelenre a Revolut, hogy card payment reverted. Ezen kívül annyit vettem észre, hogy késéssel jönnek meg a push értesítések.
-
unicumnext
aktív tag
válasz
dredjudge84
#13995
üzenetére
nálam jön, hogy sikertelen fizetés, levonja, utána meg, hogy nem tudják azonosítani a visszatérítést a curve cash kártyára rakják… (remek)
-
dredjudge84
őstag
Nálam az van délután óta, hogy levonják az összeget a mögöttes kártyáról (unicredit és wise egyaránt), és utána egy percel később jön hogy sikeres áruvisszavét, de minden esetben továbbra is mínuszos tételekként szerepelnek a sikertelen vásárlások a számlákon. Ilyenkor mi a teendő?
-
ACE-
addikt
Én most fizettem két helyen és sikeres volt, a mögöttes kártyáról levonta, de a Curve tranzakciós listában nem jelent meg... valami nem ok.
-
FattyDove
őstag
Masnak is 50-es hibakodot ad a kartya fizeteskor? Kb 2 oraja nem tudok venni semmit
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda
#13987
üzenetére
az index forumon is olvastam mastol hasonlo jellegu hibat, hogy sehol es sehogy nem mukodik a kartyaja. mintha ma nehany kartyaszam kiirodott volna a rendszerbol
a legutolso chip+pin elutasitasom mar meg sem jelent az appban (persze amugy minden ezt megelozo decline-t sikerult beterhelni)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis
#13984
üzenetére
ugy tunik, a kartyamnak annyi. a support szerint nincs rajta semmi korlatozas (Also, I can confirm that your Curve Card is still fully active and ready to use!), de minden declined. apple pay, fizikai erintes es fizikai chip+pin is. mintha megszunt volna letezni ez a kartyaszam. a felesegem kartyaja is benne van a walletban, az mukodik
szuper
-
yogibear
addikt
válasz
pictigjis
#13982
üzenetére
Nekem pár perce a trafikban benyalta elvileg vmi papir is kijött de azt nem szoktam elhozni, de rá pár percre a cba-ban 2szerre sem vette be a rendszerük, elsőre nem is csippant, de másodikra igen, viszont mind3-nál az appban pending van írva...
Vicc... eddig olyan szépen ment...
Vmi döglődik a Curve-nél... -
zerodot
aktív tag
Bezárják a "hivatalos" curve fórumot? Ez megint egy nagyszerű lépésnek tűnik a curvetől. Ettől biztosan sokkal jobb lesz a termék.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84
#13974
üzenetére
eurora allitott kartya eseten 370 ezer forintnak megfelelo euro veheto fel
euros otp atm korabban legfeljebb 400 eur-t adott ki egyszerre, ezt maximum lejjebb vittek azota, feljebb nem
-
dredjudge84
őstag
Sziasztok!
Curve kártyával mennyi EUR vehető fel maximum egy nap ha a HUF limit 370k? Illetve az OTP EUR ATM milyen limit tél dolgozik?
-
pictigjis
Topikgazda
New incident: Identified
Heads up! We’re experiencing service issues at the moment. We’re already on it, but you might be getting declines. We’re really sorry: stay tuned for updates.
Time posted
Apr 17, 11:44 -
Gabonetta
aktív tag
Sziasztok!
Nektek működik rendesen az alkalmazás iOS-en? Nekem hol nem enged belépni, hol a a kártyát nem jeleníti meg. Így kb. használhatlan. Állandóan something's gone wrong. -
Vitriol87
csendes tag
Sziasztok! Ma egész nap gond van nálam a curve-vel. Minden tranzakciót sikeresnek jelez az app, viszont nem valósul meg. Az összeget levonva, viszont a mögöttes kártyára azonnal vissza is pattintja. Ez mind az atmes, mind a terminalos használatot érinti. Más is tapasztal hasonlót vagy ez vmi egyedi hiba lehet nálam?
-
Oliverda
félisten
válasz
pictigjis
#13961
üzenetére
Nálam pedig mintha duplán jött volna meg egy refund egy korábbi GBiT után. Március 11-én volt az eredeti tranzakció, amit még aznap áttettem egy másik kártyára. Másnap meg is jött az eredetire a refund, ma hajnalban pedig ismét megjelent. (Mondjuk elég furcsán, mert a Wirex refundnak mutatja, de mínuszba vitte a számlát.
) -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis
#13953
üzenetére
egyszer már volt ilyen, úgy tűnik, megint a kh-t kell zaklatnom... ez a refund ugyanis egyszerűen eltűnt valahol
érintőlegesen kapcsolódik, hogy nemrég cipruson voltunk, ott revolutot használtunk. egy lidl-vásárlás összege (11 euró) pár napja visszajött, mert ők sem kérték időben a pénzt, viszont azóta sem jelentkeztek érte újra. tudom, hogy ilyesmi előfordul, csak fura, hogy időben ennyire közel jöttek össze így a dolgok
Thanks for getting in touch. I hope you're doing well today.
I’ve had a look and what's happened here is that PUZSAR MARK MOZGOBOLT DELEGYHAZA didn't take the money before the authorisation hold expired.
When you make a purchase, the merchant first sends us a message that you owe them money – 1270 HUF in this case. Due to the way Curve processes transactions, we charge the money from your underlying card immediately and the merchant has up to 7 days to take the money from us. This is called an authorisation hold.
If the merchant doesn't claim the money within 7 days, then we automatically return it to you. I can see the money was returned to you on March 30, 2023.
Please provide your bank with this given ARN (Acquirer reference number) and they should be able to locate the refund for you: xxx
Then, I can see that on March 30, 2023 the merchant sent an offline charge to recover the amount that had been refunded. Sometimes merchants process transactions 'offline.' This means that the payment isn't processed at the time you make the payment but later.
We charge the card which is selected in the app at the time when the offline payment is processed. This means you'll receive the notification later, and it might not be on the card you had selected at the time you made the payment. If this is the case, you can use our 'Go Back in Time' feature to move your transaction to another card – you can learn more about it in our FAQs.
I apologise for the inconvenience or confusion this may have caused and rest assured that you were only charged once for this transaction.
Have a great day and please let us know if there's anything else you'd like our help with.
-
DrKapocs
őstag
Ez érkezett reggel emailben:
"We’re changing the way we handle business funding cards. We are changing our terms of service to allow all our customers to make the most of Curve. We’re introducing new monthly fee-free limits to all of our customers who want to use a Business card on their personal plan. These new changes come into effect on 10 June 2023.
Avoid the Fees
You may be eligible for limitless spending on your business funding card. Customers who are self-employed, a sole trader or contractor and use their card(s) exclusively for business expenses can switch to our business Curve card."Jól értem, hogy magánszemélyeknek a Curve mögé berakott Erstés kártyával való fizetés továbbra is ingyenes? Vagy arra is kell majd 1,5%-ot fizetni? Nem értem pontosan mi ez a Business kártya...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda
#13930
üzenetére
pont most nezegettem a tranzakciotorteneteket, az elmult egy honapban a felesegemnek (ceges menza) es nekem is (posta) egy elutasitott tranzakciom volt. de talaltam egy, az appban + jellel jelolt tranzakciot, ami gyanus volt. ez egy marcius 22-i vasarlas volt (1270 huf, pekseg), a kh masnap le is konyvelte. de rakerestem, es kiderult, hogy a curve par nappal kesobb ujra beterhelte ezt a vasarlast, az 1270 huf marcius 31-en ujra le lett konyvelve. a refundot nem tudom, mikor inditotta a curve, mert 1270-es jovairast (meg?) nem talaltam, kenytelen leszek figyelni
egy ideig nagy nyugi volt, de most neha megint kezdenek porszemek csuszni a gepezetbe
-
Oliverda
félisten
Az, hogy nálad hol kezdődik a csalás fogalma, a Curve-öt (meg úgy általában a jogot) egyáltalán nem érdekli.
"nálam meg az, hogy ha esetleg ki is derül, max. megkérnek hogy töröld, szóval valós példák nélkül ne állíts dolgokat. "
Szeretnéd, hogy tegyünk egy próbát? Akkor majd első kézből tudhatod meg, hogy milyen következményeket von maga után.
-
ACE-
addikt
válasz
pictigjis
#13949
üzenetére
A "csalás" nálam nem itt kezdődik, a csalásnál valakinek kára keletkezik (ha a büntetőjogi fogalmat nézzük), addig meg max. szerződésszegés, és már több helyen is leírtuk hogy tisztában kell lenni vele, hogy szerződés megszüntetést vonhat maga után, de max ennyit...
-
pictigjis
Topikgazda
azért a más nevére szóló kártya saját néven való hozzáadása semmiképp sem rendeltetésszerű használat, így tényleg lehet csalás. az ilyesmit épp ezért nem reklámozzuk, mindenki saját felelősségre csinálja vagy nem csinálja, de a szabályzatban is le van írva, hogy más módokon is ellenőrizhetik, kié a kártya
egyikünk sem zárhatja ki, hogy egyszer jön majd egy nagy takarítás, de eddig tényleg nem volt. (mi kifizetjük az évi 2x4000 forintot a két erste max társkártyára amúgy)
-
ACE-
addikt
válasz
Oliverda
#13944
üzenetére
Te a csalás fogalmában sem vagy tisztában... és itt az élő példa mennyire foglalkoznak vele... nálam meg az, hogy ha esetleg ki is derül, max. megkérnek hogy töröld, szóval valós példák nélkül ne állíts dolgokat. Gbit miatt két hitelkártyával pl. rohatt sokat lehet spórolni, ha a házastársadét is belerakod, és Erste Max-nál más csoportot jelölsz meg a 4%-ra...
-
kapasz
tag
válasz
Oliverda
#13946
üzenetére
A társkártyák több esetben nem olcsóbbak mint a fõkártya.
A Curve deklaráltan a spórolásról szól (GBiT, ATM). Ők is jól járnak (előfizu) meg én is. Nem károsodik senki, csak formai hiba van. De így egy kézben vannak a család pénzügyei.
A központosítás más területeken is tud hatékony lenni.
-
kapasz
tag
válasz
Oliverda
#13940
üzenetére
Nekem 3+ éve 10-nél több kártya van benne, dupla Wise, dupla Revolut, dupla hk ugyanattól a banktól... Messziről sem logikus, hogy miért lenne mind saját.
Idáig még nem szóltak érte.
Szerintem a hosszú ideje fennálló problémamentes használat meg a potenciális ügyfélvesztés esélye valamelyest fékezi a szabályok precíz betartatását.
-
Oliverda
félisten
Magasról tesznek a hozzájárulásodra. Világosan szerepel a felhasználási feltételekben, hogy csak saját tulajdonosban lévő, nevedre szóló kártyát adhatsz hozzá a Curve fiókodhoz. A Curve nem egy kártyaduplikátor, és legkevésbé sem egy bank. Ennyit a tényekről. Ha nem tetszik, inkább az ügyfélszolgálatnál hőbörögj.
-
ACE-
addikt
válasz
Oliverda
#13936
üzenetére
Tudod én a saját tapasztalatomat mondtam el, egy szóval sem mondtam, hogy MINDENKIVEL ez történik. Nálam kérdezték kié a kártya, mondtam hogy a feleségemé, aki hozzájárult a kártya hozzáadásához, és még társtulajdonos is vagyok a számláján. Aztán megkértek hogy töröljem azt a kártyát... töröltem, ennyi. De ez kb. fél év használat után. A feleségem fiókjában az én Revolut kártyám került hozzáadásra. (bár tény hogy azt nem nagyon használjuk) Soha senki nem szólt érte... de az is az én hozzájárulásommal történt. Az ilyenekkel nem szaroznak a bankok. Azt próbálják kikerülni hogy "idegen", adathalászatból eredő, pénzmosó számlához tartozó kártyák ne legyenek idegen fiókon... Ha ÁSZF-be ütközik, akkor vállalom a következményeit, hiszen elfogadtam, de mint mondtam, az ilyen esetekben egy bank nem csinál olyat, hogy azonnal mindent megszüntet, egyrészt nem érdeke, másrészt a bizalmat csökkenti erősen...
A Te érvelésed erősen megkérdőjelezhető, főleg úgy, hogy azt mondod, keresgéljen az akinek bizonygatni akarsz valamit... hát nem fogok, főleg azért nem mert ha találok is információkat számla megszüntetésről, sosem lesz ott hogy konkrétan miért szüntették azt meg... így dőreség tényként a megszüntetéseket adott dologhoz kötni. Ennyi a véleményem.
-
Oliverda
félisten
Az alaptalan gyanúsítgatást jobb lesz, ha befejezed, pláne, hogy kettőnk közül épp a te oldaladon van egy adag sár a felhasználói szabályzat egyértelmű megszegésével.
Egyébként hatalmas logikára vall, hogyha a több százezer felhasználóból tőled és a feleségedtől még nem kértek ilyesmit, akkor biztos senki mástól sem és még senkit sem szankcionáltak emiatt. Bravó!
Példákat a tiltásokról pedig keress csak magadnak, van egy jó adag a különböző fórumokon.
-
ACE-
addikt
válasz
Oliverda
#13934
üzenetére
Akkor valamit trükköztél mert tőlem sosem kértek ilyet pedig már vagy 10 különböző kártya volt a Curve fiókomban.
A feleségem fiókjában pedig még mindig benne van a Revolut kártyám, és soha senki nem kért tőle sem semmit... De biztos neked van igazad... Tudsz említeni egy példát, hogy pl. kit "picsáztak" ki? Mert ez levegőbe beszélés semmi több, amit Te most csinálsz... -
Oliverda
félisten
Volt valakinek elutasított tranzakciója mostanában?
-
sajtos365
tag
válasz
freelancer68
#13927
üzenetére
Az eleje nekem is így történt, de a kártya feladásról nem jött email, sőt semmi nem történt onnantól.
-
freelancer68
tag
válasz
sajtos365
#13919
üzenetére
Lejárat előtt küldték az alábbi e-mailt. (Címemet töröltem belőle).
Hi ,
Looks like your Curve Card is expiring soon. Before we send out a new one, we just want to check your information is correct.
Your address:
We will send your new card to the address belowWant your card sent to a different address?
You have 14 days to change your saved address in the app before we create your new card. Go to Account, tap Settings and click on your address to update it. Full details here.
Your new card will be shipped to you before the expiry date of the old card. It can take up to 6 weeks for your new card to arrive, from the date of this email.
Want your card sent to a different country?
You won’t be able to change country in the app, but get in touch via the in-app chat or submit a request form and we will sort it out from there.
Let us know if there’s anything else we can help you with!
Thanks,
Team CurveMajd pár nappal később jött, hogy feladták
Hi ,
Your new Curve card is on its way – we’ll send it out to the address below.
Your new card will arrive in the next 13 - 15 days
When your new card arrives, head over your Curve app and activate your card. Remember to update any recurring payments you may have linked to your Curve card. Things like Amazon, Netflix, Uber, and others. As it’s a new card, you’ll need to add it to Apple or Google Pay again.
Let us know if there’s anything else we can help you with!
Thanks,
Team Curve
-
sajtos365
tag
Múlt hónappban lejárt a kártya, még februárban kérték a címem erősítsem meg de kártya sehol. Ezt így nem igazán értem, mert úgy tudom automatikusan küldik a cserekártyát.
Valami elkerülte a figyelmem?
-
sajtos365
tag
Kártyacseréért kell most fizetni, szállítás vagy havi díj?
-
ACE-
addikt
válasz
Madycsa
#13915
üzenetére
Hozzá lehet, de hivatalosan csak a saját neveden lévőt fogadják el, szóval egy idő után szólni fognak hogy töröld. De ha a saját nevedet írod a kártyához, és a kártya tulajdonosa hozzájárul, akkor jogszabályt nem sértesz, max. a Curve működési szabályzatát, ami kizárást is vonhat maga után...
-
Madycsa
tag
Sziasztok!
Szűk családon (házastársak, szülő - nagykorú gyermek) belül hozzá lehet adni családtag curve fiókjàhoz másik családtag bankkártyájàt?
Előre is köszönöm a választ!
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Netfone
- Elkészült az SMIC 5 nm-es node-ja, de a kínaiaknak haszna nincs rajta
- Chieftec-Prohardver nyereményjáték
- Milyen monitort vegyek?
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Apple asztali gépek
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3881
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone XR 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AY Universal USB-C Dock
- ÚJ Quansheng UV-K6 adóvevő eladó
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest




)

A feleségem fiókjában pedig még mindig benne van a Revolut kártyám, és soha senki nem kért tőle sem semmit... De biztos neked van igazad... Tudsz említeni egy példát, hogy pl. kit "picsáztak" ki? Mert ez levegőbe beszélés semmi több, amit Te most csinálsz...


