-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
Na nekem lett kártyacserém. Az új "Virtuális" kártyát beraktam asszonynak meg nekem, működött rendesen. Amikor megjött az új kártya más lejárattal meg CVC-vel, akkor azt csináltam, hogy a pay.google.com oldalon frissítettem a lejárati időt és a CVC-t asszony és én fiókomban is. Nem tudom hogy ennek köze van-e hogy működik, de azóta is működik nem kellett törölgetni, újra berakni a kártyát. Az asszony Mi Band 6-jába viszont nem lehetett lejárati időt átírni, ezért ott töröltem és az új adatokkal hozzáadtam, és gond nélkül ment, bár még fizetésre nem használta, de feltehetően az is menni fog. Így most minden happy, mindenhol tudok fizetni, és működik minden. Egyedül a VISA kártyára Gbit szar még mindig, nincs név és ezért nem írják jóvá a Vivid kártyán a visszatérítést, de már leszarom amúgy is 16-ig van csak SD-m...
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
TrollBalint
#13192
üzenetére
" ... nekem Garmin órával is utasította már el ... "
Én sem hiszem, hogy ezen múlt volna. Főleg mert van itt a topic-ban nem egy olyan példa, amikor online fizetés megy félre. Szóval inkább szerencsém volt." ... mint ha simán a kártyát tartom oda ... "
Neked így is sikerült már összehozni hibás (OK-nak jelzi az app, de a fizetés elutasításra kerül) fizetést. Én egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor használtam eddig a kártyát (99%-ban telefon...)Sebesség: Te érzel különbséget telefonos és órás fizetés közt? Vagy te csak kártya vagy óra?
-
TrollBalint
addikt
-
rushty
őstag
Network error van mindig, most is?
-
kulu22
aktív tag
válasz
<Adamsky>
#13186
üzenetére
Pedig nem akartam itt menőzni, hogy nekem még szerencsére egyszer sem csinálta, de akkor lehet, hogy mégis összefüggés lehet, én is Garminnal használom, igaz csak heti néhány alkalommal. Nagyon ritkán ApplePay-el, de még ott sem volt gond (remélem nem most kiabáltam el).
-
Thusor
őstag
válasz
MADcat
#13185
üzenetére
MVM gázszámlát szerettem volna fizetni online Curve kártyával. 24-es hibakóddal elutasították a tranzakciót, míg Curve levonta az összeget. De kb. 1 órán belül, miután reklamáltam már fordították is vissza a pénzt. Azt írták, hogy az oldalukon minden rendben volt, nem tudja mi lehetett, valószínű hálózati hiba az MVM oldalán.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
MADcat
#13185
üzenetére
Épp kérdezni akartam, hogy kinél mi a szitu?
Én lassan újra elkezdtem használni (de kb. csak ott ahol senki sem látja
) némi gyomorideggel fűszerezve, és az a helyzet, hogy eddig háromból, három alkalommal nem volt gond. Ami változott, hogy most nem a guglira van bízva a fizetés, hanem a Garmin órámra. Nem hiszem, hogy ez lenne az ok, de amit még megfigyeltem (bár ehhez még több tesztre lesz szükség) hogy mintha GarminPay-t használva nem lenne az az ordas nem különbség a fizetés sebességében mint Google Pay esetén a Curve és a Revolut között (utóbbi javára). -
Megint duplán vonunk hétvége van?
Kezd már ez nevetséges lenni. -
atomka78
aktív tag
Sziasztok. Bocs ha már volt de nem találtam. Ha nekem elvileg ebben a hónapban lejár a kártyám akkor mi a teendő? Küldenek újat? Vége és rendelmem kell másikat? Köszönöm
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Thusor
#13178
üzenetére
megesik tényleg. ez a duplázás azzal függhet össze, hogy gyakorlatilag kétszer terhelnek be másodpercre azonos időbélyegzővel egy tételt, és azt a nem tökéletesen leprogramozott app csak így tudja megjeleníteni
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Thusor
#13173
üzenetére
október 2-án vasárnap volt egy rendszerhiba, aznap délután nekünk 15 percen belül négy különböző boltban volt elutasítás. sőt, a vasárnap délelőtti vásárlások sikeresek voltak ugyan, de majdnem 48 óráig pending állapotban voltak az appban, addig gondolkodott a rendszer, hogy sikeresek lehettek-e vagy sem. lehet, te is még a hiba kezdeti fázisában vásároltál, emiatt előbb valószínűleg visszatérítette a rendszer a fizetést a bizonytalan információk miatt, aztán később beterhelte újra
az sajnos egy régi megjelenítési hiba, hogy ilyenkor összevonódhatnak az összegek, nem egyszer volt már ilyen
-
Thusor
őstag
Curve ismét alkotott egy újat. Október 2-án vásároltam online a Tchibo-ban. Amit curve kártyával fizettem, mögötte Erste Max hitelkártya. Le is vonta szépen az 5592 forintot. Ugyanakkor október 4-én vissza is tette ezt az összeget a curve a kártyámra, amit nem vettem észre. Ma meg jött újra az e-mail hogy update van a Tchibo vásárlásomon, megint levonták az 5592 forintot. De így most már 11184 forint, amit fizettem a curve szerint az október 2-ai vásárlásom során. Curve appban van BIT funkció de nem az 5592 forintra, hanem a 11184 forintra. Látott már valaki ilyet?
-
dredjudge84
őstag
válasz
Oliverda
#13169
üzenetére
Nem szeretném. Ez egy 40%-os kupon volt. Szerencsére a curve appban látszik, hogy lipóti pékség, így azzal tudtam bizonyítani. Csak a wise-on nem látszódott. Pedig hetekkel ezelőtt még ott is lehetett látni hogy hol történt a vásárlás ez most lett nekem kb pár napja.A fenti kép egy példa hogy szeptemberben még rendesen írta a vásárlásokat, és láttam hogy melyik költés volt történt.
-
Oliverda
félisten
válasz
dredjudge84
#13162
üzenetére
Szerintem engedd el. Ahogy olvasgattam, azért is könyörögni kell nekik, hogy kiutalják azt a pár ezer forintot ami a minimális összeg.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84
#13167
üzenetére
a két dolog tök független egymástól. a vilnius LT fix, amióta a curve-öt használod, azóta minden vásárlásod technikailag vilniusi
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84
#13165
üzenetére
igen, ez egy másik hiba, és pont a visa kártyákat érinti: a zárolásnál csak crv* jelenik meg. az ersténél könyvelés után rendben van a név, de vannak kártyakibocsátók, akik egyszerűen lekönyvelik a tételeket ugyanúgy, ahogy a zárolás történik
ez a crv* egyébként is egy nyugtalanító hiba, egyszer megcsinálták, két napig jó volt, aztán megint elromlott, és mintha nem is érdekelne senkit. rosszak lehetnek a *-os tranzakciók alapinformációi is, egy spanyol bank minden egyes ilyen vásárlásra három eurós díjat számolt fel egyeseknek, van, aki már majdnem 200 eurónyi ilyen nem várt jutalék levonásánál tart
nagyon ki kéne ezt javítani...
-
zsola400
senior tag
válasz
dredjudge84
#13162
üzenetére
Írni kell a Recashnak és jóváírják, a Curve mögé berakott vásárlásokkal előfordul. Én Revoval használom Curve mögött Penny, Rossmann, Praktiker működik a visszatérítés. Régebben nekem is voltak ilyen gondok de a support gyorsan válaszolt és javította.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84
#13162
üzenetére
nem előfordul, hanem kivétel nélkül, minden esetben külföldi vásárlást végzel curve-ön keresztül. a fizetési lokáció mindig vilnius lesz (a litvániába költözés előtt pedig kivétel nélkül london volt)
-
dredjudge84
őstag
Na most nekem is van egy apró gondom. Előfordul, hogy a vásárlást úgy, könyveli le a curve, hogy Vilnius, Litvánia. Namost tegnap vásároltam a lipóti pékségben, és pont lett volna 40% kedvezmény a recash appban, de emiatt most buktam.
-
Oliverda
félisten
válasz
Anathema67
#13159
üzenetére
Szelfit és a személyidről fotót küldtél már be nekik?
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Anathema67
#13157
üzenetére
O.K. kicsit visszaolvastam, és látom, hogy nem az a gondod, ami mostanában sokaknál előfordult (és ami az összefoglalóban is ki van emelve), hanem valami teljesen más.
Mindenhol, ahol kapsz hibakódot, ezt a 076-ot kapod? Én a support-hoz fordulnék ezzel, mivel gondolom a Curve mögötti kártyákkal egyébként vígan tudsz fizetni.
Az is elég beszédes, hogy mióta X-re váltottál, egy ideig ment, aztán - ha jól értem - az össze tranzakció hibára futott. Sajnos nem hiszem, hogy mi ebben, itt tudunk neked segíteni.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Anathema67
#13154
üzenetére
"Ezen a héten a Curve 7x nem működött 7 alkalomból."
A klasszik "a Curve szerint minden OK, de közben a fizetés el lett utasítva" típusú hibáról beszélsz? GPay-en keresztül használod vagy valami mással? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Anathema67
#13154
üzenetére
en megprobalnam a rendes otp kartyaddal is, az a lenyeg
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Anathema67
#13150
üzenetére
ilyesmi viszont megesik, szoval ez alapjan siman lehet, hogy az otp webkartyaddal van baj. mondjuk nem is ertem igazabol, mi szukseg van ra, ezek mar idejetmult termekek
-
Anathema67
tag
válasz
pictigjis
#13149
üzenetére
Gránitot online fizetésnél próbáltam, ott csak azt jelezte, hogy nem sikerült a fizetés.
Gránit limitek rendben vannak.
Nemrég fizettem vele Curve alatt. Az furcsa volt viszont, hogy kétszer vette le az összeget. Curve elsőnek "Declined", pár perccel később rendben volt. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Anathema67
#13148
üzenetére
es a granit kartya is fixen nincs fedezetet dob? ott be van allitva rendesen az internetes vasarlasi limited (online limit)?
-
kapasz
tag
válasz
Anathema67
#13144
üzenetére
Az OTP-nél virtuális limitnek hívják, amit emelni kell. Biztosan ezt emelted?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Anathema67
#13144
üzenetére
fizikai kartyaval vagy mobillal fizetsz? ha mobillal, torold a kartyat a walletbol is, aztan tedd vissza. es nezd meg az appban, nincs-e veletlenul lockolva a kartyad
egyebkent support, mert ennel tobb otletunk nem is lehet. a nincs fedezetes elutasitas abszolut nem normalis
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Anathema67
#13142
üzenetére
nem hiszem, hogy ezt meg tudjuk fejteni. probald meg eloszor is mindket kartyadat torolni, es visszatenni ujra
es ellenorizd mindket kartyadon az internetes vasarlasi limitet
-
Anathema67
tag
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni.
Pár hónapja érkezett meg a Curve X kártyám. Azóta naponta használtam érintéses fizetésre, pár alkalommal online fizetésre is. A hét eleje óta viszont egyik sem működik. Fedezethiány miatt elutasít minden fizetést. A bank leveszi a fizetendő összeget, aztán pár nap múlva visszautalja. OTP web és Gránit Bank kártyát is próbáltam minden variációban. Mi lehet a probléma?Előre is köszönöm a segítséget.
-
pictigjis
Topikgazda
nagyobb magyar allamkincstaros koltest probaltam back in time-olni cetelem hitelkartyara. az appban nem ment, szoval kertem a supportot, probaljak meg manualisan. nekik sem ment. kisebb osszeget amugy siman benyelt a cetelem kartya, szoval vagy a magyar allamkincstarat vagy bizonyos osszeg felett blokkolnak. csak mert tudom, masnak is van cetelem kartyaja
When we tried to process a charge to the card ending 0150 to begin the ‘Go Back in Time’ process, your bank sent us a 'Do Not Honour' message. This usually means that your bank is blocking payments through Curve, although it can also mean that you don't have funds available.
-
Sziasztok,
Bocsánat ha már említett dolgokat kérdezek ez esetben a vonatkozó hsz linkelese elég.
A következő kérdéseim lennének:1./ Idén júliusban járt le a kártyám , az új kártyáról nem kaptam semmiféle értesítést. A kérdés az hogy hogy tudom leggyorsabban elintézni a kártyám megújítását?
2./ Ex Budapest Bank (most MKB Bankholding) Tesco-s hitelkártyám van. Azért adnám hozzá a Curve-hoz mivel még a kártya GPay-t nem támogat (szerintem jövőre a fúzió lebonyolítása után fog)
Kérdés: használja e valaki ex BB hitelkártyával a Curve-t?
Megfelelően működik e? GPay megy e vele? A mögötte lévő kártya megadja e a pontokat (vagy akinek az van visszatéritést) a Curve-os tranzakciók után? -
Oliverda
félisten
válasz
Impair1980
#13137
üzenetére
Azért működött, mert UK-ben már régóta elérhető a Samsung Pay, és elsősorban a kártyák BIN-jével szűrik a szolgáltatásra jogosult felhasználókat.
-
Oliverda
félisten
válasz
Impair1980
#13132
üzenetére
Amíg hivatalosan nem vezeti be itthon is a szolgáltatást a Samsung, addig nem fog működni a magyar kártyával. Állj át inkább GPay-re.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Impair1980
#13132
üzenetére
egyáltalán nem lehetséges visszaváltani uk bin-re, a mastercard sem teszi lehetővé. senki nem kaphat már olyan kártyát
a négyszázalékos jóváírásnak elég szigorú feltételei vannak, mind teljesült már?
-
Impair1980
aktív tag
Sziasztok!
Két kérdésem lenne!
1. Megjött az új fizikai CURVE kártyám, ami magyar BIN-es (5574), amivel sajnos nem működik a Samsung PAY. Supportnak lehet szólni, hogy az UK-s (5375) verziót küldjék meg újra? A régi ilyen volt!
2. Még augusztus elején vásároltam a Booking.com appba a CURVE kártyával, de a mai napig nem kaptam meg a 4%-os jóváírást. Kétszer írtam supportnak, de ba**tak válaszolni!
Mit tudok tenni?Nagyon köszönöm!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zerodot
#13130
üzenetére
most konkrétan nem játszottam még, mert a zenre már csak fél százalék felárral tudok feltölteni, ahhoz meg nagyobb különbség kell, hogy úgy is megérje
van egy olyan bug nálam, amiről talán írtam is, hogy az új x-es kártyám aktiválása után a régi kék is aktív maradt. minden tranzakció, amit azzal végzek, semmilyen limitbe nem számít bele... pssssszt
-
pictigjis
Topikgazda
fél szemünket ma is az usd-árfolyamon pihentessük. 426,3-ért adja a mastercard, most 431-nél járunk, ki tudja, mi lesz még később...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
david5745
#13127
üzenetére
az 50 euró metalnál van a fémkártya miatt
de akár black, akár metal, a minimális előfizetési idő (havi fizetés esetén) elméletileg fél év, de ha írsz egy levelet a supportnak, akkor elképzelhető, hogy átraknak x-be. ingyenesbe biztosan nem tennének át, x-be talán
If you choose to pay monthly, the minimum subscription period is 6 months. If you wish to cancel your subscription, after your 6 month minimum subscription period - you may do so but you will not be refunded any amount paid for the current month of the subscription. If you cancel your subscription and it is less than 4 months since the start of it, you must give us 2 months’ advance notice (such notice period to run from the end of your current subscription month). You do not need to give us advance notice if you want to cancel and it is more than 4 months since the start of it.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
david5745
#13125
üzenetére
sajnos (hivatalosan) nem lehet később változtatni, jól meg kell gondolni
egyébként is elég sokat kell költeni ahhoz, hogy visszajöjjön a black vagy a metal ára, nem feltétlenül éri meg. innen legtöbben a curve x-re váltottunk, az 5 kártyával el lehet lenni, és a back in time is korlátlan
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
david5745
#13123
üzenetére
szerencsejátékra egyáltalán nem tudod használni a curve-kártyát
a curve frontedet azért találták ki, mert angliában rengeteg user hitelkártyával fizetett be a befektetési számlájára, aztán kivette a pénzt, és így ment körbe-körbe egy végtelen ciklus visszatérítésekért. a curve fronted csak annyit csinál, hogy bizonyos mcc-kódok esetén nem teljesül a fizetés, ha a kiválasztott kártya hitelkártya, és nincs bekapcsolva a fronted. ha be van, akkor meg rádob a fizetésre másfél százalék díjat. mondjuk úgy, külső nyomásra fejlesztették le a funkciót
ennek itt magyarországon nincs jelentősége, a hitelkártyás ügyeskedésekbe ez a módszer nem vonható be
-
david5745
tag
Sziasztok. Valaki tudna nekem abban segíteni hogy működik a curve fronted azon része, hogy egyik hitelkártyámmal tudom fizetni a másikat ezzel így megkapva az 1% banki vissza térítést. Illetve valakinek nincs egy listája milyen boltok vannak benne a curve casback programban ? Kinőtem az ingyenes csonagot így, hogy csak két kártya lehet benne és lényegében nincs back in time. Segítséget előre is köszi.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84
#13119
üzenetére
a wise számládon látnád, ha dupla lenne, de ha ez a hibaüzenet van, akkor teljesen bukó a tranzakció, nem jut el addig se a folyamat, hogy a curve a mögöttes kártyát megterhelje
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84
#13116
üzenetére
már neked is?

feleségemnek is a szokásos egyéb hiba pár perccel ezelőtt...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda
#13115
üzenetére
remélhetőleg azt is, hogy a sikeres ellenőrzés után megfelezik a limiteket

I'm sorry for the delay in getting back to you. Rest assured, our team are looking into this and as soon as we have any form of update we will be sure to let you know.
ez a mai, továbbra is itt tartunk másfél hét után
-
m0ski
aktív tag
Sziasztok!
Más is tapasztalt olyat, hogy a korábbi azonosítás ellenére most újra megjelent a “Verify Identity”, viszont a gombra nyomáskor csak egy üres lap villan fel?
Én tegnap vettem észre az azonosítást, rányomtam, persze nem sikerült.
Erre ma jött egy e-mail hogy külső weboldalon keresztül töltsem fel a személyit meg a selfiet.
Később jött egy Curve Support e-mail, hogy köszönik, sikeres volt az azonosítás. Viszont az alkalmazásban még mindig ott virít a “Verify Identity”
-
jcrk
aktív tag
Sziasztok!
Nemrég vásároltam nagyobb összegben a samsung.com on. Utána tudtam meg, hogy az ersténél van 5% moneyback.
Az lenne a kérdésem, hogy ha most csinálok egy este George számlát és beteszem curve alá akkor menne a back in time vele? Ha igen akkor így curve alatt is megadná a moneybacket? -
pictigjis
Topikgazda
mondjuk a kérdező kifejezetten írta, hogy apple-ről van szó, és mivel én is azt használok, a tanácsot is ez alapján adtam. apple wallet esetén ha nem cseréled le a virtuálist az új fizikai aktiválása után, az első fizetési próbálkozásnál jön a decline
de való igaz, meglepően sok különbség van az androidos és apple-ös működés között
-
pictigjis
Topikgazda
418,9 ma az usd a mastercardnál, miközben már most reggel 8-kor 423-nál tartunk. akit érdekel, figyeljen és cselekedjen
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Proxmox VE
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Napelem
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Gamer Pc - Ryzen 7 3800X, RTX 3060ti, 16gb RAM
- Acer Nitro 5 Gamer Laptop - 15,6 FHD IPS 144hz/ i7 10750H/ 32GB RAM/ RTX 3050Ti/1,5TB SSD
- Lenovo Thinkpad T14 G3 Golyóálló Üzleti Érintős Laptop 14" -50% i5-1250P 12Mag 16GB/512GB FHD+
- Samsung Odyssey G9 49" Oled 240Hz G-Sync, FreeSync VRR Gamer monitor Eladó
- Eladó LG OLED G4 55'' (OLED55G48LW) 3 ÉV GARANCIA
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 32GR93U-B 32 144Hz IPS UHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S24+ 256GB,Újszerű,Kabellel, 12 hónap garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest



) némi gyomorideggel fűszerezve, és az a helyzet, hogy eddig háromból, három alkalommal nem volt gond. Ami változott, hogy most nem a guglira van bízva a fizetés, hanem a Garmin órámra. Nem hiszem, hogy ez lenne az ok, de amit még megfigyeltem (bár ehhez még több tesztre lesz szükség) hogy mintha GarminPay-t használva nem lenne az az ordas nem különbség a fizetés sebességében mint Google Pay esetén a Curve és a Revolut között (utóbbi javára).
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

