-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #14176 üzenetére
tényleg csak a magam nevében beszélek, de egy ilyen többnapos "szünet" után gyomorgörcsöm lenne elővenni a kártyát, hogy adott napon éppen milyen napja lesz a rendszernek
a kártyacsere számomra teljesen megnyugtató megoldás volt, és még a hibát is azonnal elhárította
mondjuk mi tényleg hardcore userek vagyunk a feleségemmel, a sok gbit miatt mindig KELL a curve
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #14134 üzenetére
nem szorosan a te hozzászólásodhoz kapcsolódóan írtam. csak qqzs előtted említette, hogy van olyan vásárlása, ami éppen ingyen volt, de ez nem marad majd így
azt is értem, hogy a sikeres fizetéshez kapcsolódik dupla log. ilyet amúgy csak androidon láttam, ez valamiféle display bug lehet. a hátterében pedig valami olyan állhat, hogy elsőre nem sikerül a fizetés, de az időkereten belül indul egy második próbálkozás is, ami aztán teljesül. ebből pedig keletkezik egy dupla bejegyzés
mindenesetre ha ez a viselkedés állandósul, az se normális
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #14132 üzenetére
úgy néz ki, ahogy ki kell néznie, a kártyacsere óta százszázalékos a sikeres fizetések aránya
az olyan refundokat amúgy, amikor a terminál szerint valójában sikeres volt a tranzakció, vagy egy helyett kettő jön, a curve később le fogja vonni. csak hogy minden érintett így készüljön
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #14124 üzenetére
most megmondom, hogy soha nem fog kiderulni. bosszanto, ami tortent, de megtortent, meg az elofizeteseknel megadott szamcsereberes macerat is figyelembe veve eleg egy szimpla gombnyomas a megoldashoz. vagyis csak nehany kartyaval tortent valami, de nem nehany user lett kompletten lekorlatozva. ez a curve, itt minden es annak az ellenkezoje is megtortenhet: hidd el nekem, hogy ha a timeoutos es szokasos sablonszovegekkel jonnek a supportosok a hibabejelentesekre adott valaszokban, az azert van, mert az o oldalukrol tenyleg nem latszik semmi rendkivuli. igy jart nehany magyar user, emiatt biztosan nem lesz nyomozas felsobb szinten, foleg, mert az erintettek a kartyacserek utan nem is reklamalnak tovabb
tanulsag van? nincs. megtortenhet maskor is hasonlo vagy ugyanez? meg. ez ilyen, ess tul a kartyacseren
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #14104 üzenetére
komolyan nem ertelek. be volt rakva kep, hol lehet uj kartyat kerni, kb. 50-szer megnyomhattad volna a gombot, hogy lasd, kellene-e fizetned. ehelyett inkabb varsz, mikozben van egy olyan megoldas, ami biztosan megoldja a problemat
persze, jo neked, ha ennyire raersz, irigyellek!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #14101 üzenetére
odamesz, ranyomsz, latni fogod az osszeget/free feliratot. kicsit gaz, hogy ezen lovagoltok: ha veletlenul nem ingyenes, irsz a supportnak, hogy onhibadon kivul romlott el, ki fogjak cserelni ingyen
mellesleg akar a mastercardnal is lehetett olyan hiba, hogy a curve nehany kartyaja megszunt letezni. az nyilvan nem veletlen, hogy pont a curve kartyaival tortent ilyen, de siman hiheto, hogy a szerencsetlen supportosok most speciel tenyleg nem latnak semmit
-
TrollBalint
addikt
-
kulu22
aktív tag
válasz
<Adamsky> #13186 üzenetére
Pedig nem akartam itt menőzni, hogy nekem még szerencsére egyszer sem csinálta, de akkor lehet, hogy mégis összefüggés lehet, én is Garminnal használom, igaz csak heti néhány alkalommal. Nagyon ritkán ApplePay-el, de még ott sem volt gond (remélem nem most kiabáltam el).
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #12973 üzenetére
korábban írtam, hogy kis összeg nem zavar, ha "foglalja a helyet" a hitelkártya-keretből, öt számjegynél viszont be szoktuk jelenteni. most érkezett meg a feleségemhez a szokásos kopipészt sablonszöveg a visszatérítéses notificationnel együtt
I'm truly sorry you were charged in error. This happened because the merchant sent only an authorisation request for this transaction and didn't follow up with a message to confirm that the transaction has failed. This resulted in Curve unknowingly processing the payment anyway.
I've now refunded the failed transaction. In these instances, the transaction would have reversed automatically after 10 days, but since you've been in touch, I've been able to speed up the process. You should see your money back in your bank account in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.
Have a great day and feel free to drop us a message if there's anything else we can help with.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #12965 üzenetére
pont ez a lényeg, hogy a terminál (a legnagyobb valószínűséggel) nem kap választ időben. a sikertelen fizetést maga a terminál generálja az "egyéb hiba" üzenettel, ami lényegében abból fakad(hat), hogy a terminálhoz nem ér vissza időkereten belül az információ arról, hogy minden OK
a curve-vel való fizetés lényegesen hosszabb folyamat, mint egy sima bankkártya esetén. a szerepek egyértelműek sima bankkártya esetén: van a kereskedői terminál, aminek nagyon leegyszerűsítve csak azt kell ellenőriznie, hogy a kártyához tartozó számlán van-e elég fedezet
ezzel szemben ha curve-vel fizetsz, több minden történik a háttérben. a kommunikációs lánc úgy épül fel, hogy első lépésben a curve-nek kell átvennie a kereskedői szerepet, vagyis létrejön a tranzakció közte és (mondjuk a példa kedvéért) a spar között. a spar szintén nagyon leegyszerűsítve a curve-től vonja le a pénzt, aki aztán tőled, de mindeközben gyakorlatilag ellenőriznie kell, hogy melyik kártyád van kiválasztva az appban, azon van-e elég fedezet, elfogadja-e a bankod a tranzakciót stb. közben be kell tenni az eredeti kereskedőnév elé a crv betűszót, gondoskodni kell az MCC-kód továbbításról, tényleg sokkal bonyolultabb és összetettebb folyamatról van szó. és ha mobillal vagy egyéb eszközzel fizetsz, a digitalizált kártyaszámok ellenőrzése és párosítása is szükséges. és így tovább, és így tovább. teljesen normális, hogy hosszabb ideig tart, csak az nem, hogy ha valamelyik rendszerük belassul, akkor tömegessé válnak az elutasított tranzakciók
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #12946 üzenetére
pedig de, terminalfuggo IS. azok is szamitastechnikai eszkozok, amiket rendszeresen frissiteni, karbantartani kene
ma volt osszesen 10+ vasarlasunk a kettonknek egyutt, mind hibamentesen. de ott ugyanugy elhasalt, ahol egy hete is, igy annal a terminalnal 3-bol semmi az utolso 3 probalkozas. ez nem csak a curve hibaja
amugy ha visszaolvasol, en magam is irtam, hogy mas kartyak alapvetoen gyorsabbak, nekem nem kell bizonygatni
de a curve kicsit maskepp is mukodik, mint egy sima kartya
-
JohnnyWeiss
tag
válasz
<Adamsky> #12912 üzenetére
Elvileg hús vér, még neve is volt
. Ezt írta:
"... declined due to a "Timeout". This means someone in the payment chain didn't reply in time; it could've been us, your bank or the payment processor.
I'm really sorry about that, it's not very common, but it happens sometimes. Normally the initial authorisation will be reversed after 7 days.Majd kipróbálom a Revolut kártyámmal is a fizetést. Eddig csak Curve-on keresztül használtam azt is.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #12896 üzenetére
miert, mire mutatnak most a jelek? hidd el, vissza fogod kapni a penzed
ami az appban valo megjelenitest illeti, arra is megvan a sablon ugy 1-2 eve
Please note that we are aware of a display issue that shows these transactions as successful in the app. This has been flagged to our Product Team in order to get it fixed.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #12894 üzenetére
legkesobb a 10. napon a 800 forintos tranzakciod is fully refunded lesz, ezzel a modszerrel tudod ellenorizni is, mikor indul el a visszaterites
viszont kommunikacios szempontbol nem lehet a support valaszanak resze, hogy nezegesse a user a back in time menut. hiszen az o oldalukrol abbol kell kiindulni, hogy egy ilyen bejelentes egyedi eset es nem lesz legkozelebb. barmi olyasmi, ami mast sugallna, elismerese lenne annak, hogy ilyen rendszeresen megeshet, ez pedig semmilyen modon nem kommunikalhato hivatalosan
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #12892 üzenetére
mert ha mar irtal es letrejott a support ticket, akkor erdemben kell valaszolni
sokszor volt mar tema, es direkt ezert van kiemelt helyen az osszefoglaloban: ha az elutasitott, de terhelt tranzakcional azonnal (vagy legkesobb 1-2 ora mulva) ...fully refunded... szoveg van a back in time-nal, az automatikusan, egybol vissza is van teritve
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #12888 üzenetére
mielott irtok a supportnak, lecci nezzetek mar meg, mi van az appban a konkret tranzakcio go back in time menujenel - ahogy az osszefoglalo is irja. ha ott mar latjatok a fully refunded szoveget, lecci ne irjatok a supportnak, mert felesleges levelezest generaltok ezzel
nincs olyan sablon amugy, amely valaha is olyat allitana, hogy a curve lehet a hibas, mindig masnal van a problema
-
m0py
tag
válasz
<Adamsky> #8688 üzenetére
Persze, az a resze megvan, Curve alatt nekem is bent van a Revolut meg az OTP kartya. Viszont szeretnek atallni, hogy mindenhol a Curve-on keresztul fizetek, hogy egy helyen legyen az osszes tranzakcio. A problema ott kezdodik, hogy pl. az iCsekk appon csak Simple-os fizetes van, es emiatt szeretnem elmenteni a Curve kartyat a Simple fiokomba, hogy ott is tudjak Curve-on keresztul fizetni. Remelem erthetoen irtam le.
#8689 Divinity:
Az nem baj, alapbol Google Pay + Curve van beallitva erintesre, csak az olyan helyek miatt szeretnem hozzaadni, ahol csak Simple fizetes van. Egyelore haromszor nem sikerult, tranzakcioknal ott van haromszor a 100 HUF declined... -
ACE-
addikt
-
fap333
aktív tag
válasz
<Adamsky> #8629 üzenetére
Gyakorlatilag csak gpay alatt lévő curve kártyával fizetek telefonnal. Volt már mindenféle összeg fizetve (egyszeri 400.000, többszöri 80.000 - 100.000, millió kis összeg, stb). PIN kódot sosem kért a terminál, DE a kasszás hölgyek többször "figyelmeztettek" már, hogy be kell írnom a pin kódot. A megoldás minden esetben az volt, hogy meg kellett mondani a terminálnak a pénznemet...
<Adamsky>: Bocsi a kérdésért, elolvastad, hogy mi volt a terminálon, vagy csak elhitted a kasszásnak, hogy PIN-t kér a terminál? -
zerodot
aktív tag
válasz
<Adamsky> #8146 üzenetére
> Nem vételi, hanem bankközit. Legalábbis a Revolut biztos
Ők is a tőzsdén (vagy valami brókernél) adnak-vesznek, úgyhogy aktuális tőzsdei árfolyamot számítanak, vagyis mindenképp van egy eladási és egy vételi árfolyam. Illetve még rátesznek egy nagyon kevés díjat. Tehát náluk is van spread, és ezt látod is, ha megpróbálsz az egyik, majd a másik irányba váltani.
Ez a bankközi árfolyam kifejezés szerintem megtévesztő, azt sugallja, hogy 1 adott árfolyamon válthatsz oda is meg vissza is. De ez nem igaz, a Revolutnál is van eladási és vételi árfolyam (még ha a kettő nagyon közel is van egymáshoz). -
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #8134 üzenetére
jaja, régebben biztosan volt ilyen. mondjuk most ránéztem a felületre, és már nekik is simplepay van (én meg évente egyszer töltöm a gyerek feltöltős számláját)
polemizálhatunk ezen, de alapértelmezésben, ha a curve nem bénázna, nyilván mindenkinek jobb lenne egy lokalizált kártyaszám egy másik országbeli helyett
oka van, hogy a revolut is lecserélte a uk bineket
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #7120 üzenetére
sokakkal ellentétben nekem a curve nem azért kell, hogy
a., legyen valami pótlék, amivel a saját bankom bénaságait kikerülve tudom használni az apple payt/google payt
b., kiváltsam vele az összes kártyámat
c., legyen valami, amivel jó sok kp-t lehet felvenni havonta
d., bármi hasonlókizárólag azért "szopatom" magam a curve-vel, mert pénzt keresünk vele azzal, hogy x kártyáról a megfelelő időben y-ra pakoljuk át a költéseket, ami még több visszatérítést jelent havonta. a curve-ön kívül egyetlen más termék sem tudja ezt. ha például csak magyar ügyfelek számára a simple a maga otp-s hátterével lemásolná ezt az üzleti modellt, vagy bárki más, azonnal használnám azt az alternatívát. de a curve-nek bizonyos értelemben nincs versenytársa. és ameddig pénzt hoz, addig csesztetni is fogom őket a problémáimmal
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #7117 üzenetére
ezekkel a jelszókezelőkkel sosem tudtam megbarátkozni. ami jónak tűnik, az fizetős, hogy másik eszközre is szinkronizálja a dolgokat, minddel van valami kompromisszum. akkor már maradt ez kompromisszumnak, hogy szívesen beírom a cvc-t, nem jelent nagy gondot, a google meg mindenhova szinkronizálja a dolgaimat. meg aztán eszemben sincs bonyolult jelszavakat használni, amit csak egy app tart fejben. ami fontos adat, vagy pénzzel kapcsolatos, esetleg ahol bármit ellophatnak tőlem, ott kétfaktorost használok minden esetben, a többi meg igazából nem izgat
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #7106 üzenetére
barmit, ami a kartya (csak a magyar bin-es curve csinalja iden) google-ben valo tarolasaval es hasznalataval kapcsolatos
- hozzaadom a kartyat a fizetesi modok koze, 300 forint
- modositok barmit, pl. az elnevezeset, 300 forint
- a google-ben tarolt kartyak a chrome-mal is ossze vannak kotve. egy online fizetesi feluleten a kartyaszam mezore kattintva felkinalja a tarolt kartyak hasznalatat. ha barmelyiket kivalasztod, felugrik egy ablak, amibe megerosites gyanant be kell irni az adott kartya cvc-jet, ezutan a tarolt adatokkal kitoltodik minden szukseges mezo. ez is 300 forintezek a "tranzakciok" normal esetben nem tranzakciok, hanem azonnali terheles-feloldasok. kiveve iden a magyar bin-es curve kartyaval. mar 1500 forintnyi ilyen 300-as autorizacio log a semmiben, tavaly a magyar kartya sem csinalt ilyet
-
-
tahepa
senior tag
válasz
<Adamsky> #7056 üzenetére
Több mint egy éves free kártya. Egyszer már volt hozzáadva de volt egy malőr a telefonommal és ujra kellett csinálnom. ( elszállt a rendszer és mentésem nem volt...ujra kellett csinálnom mindent...az ember ne piszkáljon el semmit a fejlesztői menüben
) Curve app telepítve volt , GPay telepítve a Play áruházból. Virtual CIB visa kártya van hozzáadva a curve appban. Gpay appban addtam hozzá az NFC-hez a Curve kártya. Eddig nem jött meg sms-ben az aktiváló kód..és most egyszer csak megjött. Művelet elvégezve az app elfogadta a curve kártyát fizetésre. Most már csak a proba hiányzik..szerintem holnap azt is megejtem.
Több napja próbálkozom és most egyszer csak végig tudtam csinálni.
Account services alatt nem próbálkoztam..nem is tudom mi az
Remélem minden kérdésre válaszoltam. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #7012 üzenetére
engem reszben a kivancsisag hajt. mivel hitelkartya van a curve mogott, a folyton levegoben logo tetelek inkabb a bank penzet jelentik, es a nagyobb hitelkeret miatt nem zavarnak sok vizet
es ha nem probalkozom, azt se tudom meg, ha megjavitjak a magyar bines kartyak back in time hibajat. az egesz curve lenyege nekunk ez lenne
a sajatomat igy is sokkal ritkabban hasznalom, mint eddig, mi tenyleg mindent curve-vel fizettunk
-
Somatom
veterán
válasz
<Adamsky> #6930 üzenetére
Én Euróban kapom a fizumat és Euróban veszem ki. Van Revo kártyám is, így egyszerre 2x200 Eurót tudok kivenni. Ezt ki/hazautazáskor szoktam, mert az osztrák Erste ATM -nél tudok 100 -as címletet is választani, míg az OTP Eurós csak 50 -est ad ki. Nem bízok sem a Curve -ben, sem a Revolut -ban, sem az Erste -ben. A befizetés ingyenes, tehát, ha bankon keresztül kellene nagyobb összeget utalnom, akkor a kp. -mat be tudom fizetni Erste pénztárnál. Viszont, kp. -t csak részletekben tudok sarcmentesen kivenni.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #6855 üzenetére
Bár, ha fogadnom kellene, akkor - költséghatékonysági megfontolásból - ugyanaz az emberke ül a "drót végén".
nem biztos, hogy nagyot tévedtél... valószínűleg ezek a levelek is a supporthoz futnak be, csak más minőségben válaszolnak rájuk, már ha válaszolnak
most néztem, a complaints részleggel folytatott eddigi levelezés is látható azon a felületen, ahol a sima supportos ticketek futnak, ezzel párhuzamosan a korábbi nyitott, még meg nem válaszolt bejelentéseim is megkapták a "ticket closed" címkét. ügyesek ezek nagyon...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #6855 üzenetére
van, complaints@imaginecurve.com
20 perc alatt jött emberi válasz is az automata után (amiben csak megerősítették a háromnapos határidőt)
Sophia here from the Complaints team at Curve. Thank you for getting in touch and informing me that you'd like to lodge a complaint.
I'm sending you this message to confirm that we've received your complaint and we will be in touch within three working days with a formal acknowledgement.
Thanks for your patience while we look into this.
Best wishes,
Sophia
Team Curve -
Somatom
veterán
-
Oliverda
titán
válasz
<Adamsky> #6821 üzenetére
Nem tudom, de nekem ez kivételesen inkább a Google szerencsétlenkedésének tűnik. Amit eddig láttam és olvastam, az alapján az egész itthoni Gpay launch inkább hasonlít egy gyenge tragikomédiához, mintsem egy rutinos multi profi termékbevezetéséhez. Nálam az ugyanilyen BIN-es kártya hibátlanul működik Apple Pay alatt, megmagyarázhatatlan decline-om pedig legalább fél éve nem volt átlag 2-4 fizetési tranzakció mellett.
-
madrac
senior tag
válasz
<Adamsky> #6738 üzenetére
Nekem az egyes tranzakciókra írt üzeneteimre azóta se reagáltak, csak arra, hogy kezdeményeztem egy webes űrlapon egy charge back claim-et. Válaszukban azt állítják, hogy 2020.12.01.-én voltak tranzakciós problémák, de ezt elhárították, és a 2 Curve-ös tranzakcióból feloldották azt ami hibára futott szerintük, de a másikat nem, mutogatva az üzletre ami szerintük fogja a tranzakciót. Megírtam nekik, hogy ez csak fél megoldás amíg mindkét tranzakciót el nem engedik, mert a 2 hibás Curve tranzakció után a helyi bankos kártyámmal fizettem sikeresen és az a tranzakció már végelesítésre került, és egyébként is van róla blokkom. Megírtam azt is, hogy sokan szembesülünk ezzel a hibával azóta is itt.
-
István89
tag
válasz
<Adamsky> #6518 üzenetére
Meg is jött a válaszuk az elutasításra.
It’s not clear why it declined, as this can be because the internet connection has dropped, there were details discrepancies or there was an issue on the side of OTP BUDAPEST.
Érdekes. Mindegy, ha nincs probléma, akkor tényleg jó szolgáltatás lenne ez. Pláne, amíg a magyar bankok nem fogják bevezetni a gpay-t, de ha valami probléma jön elő, akkor nem mindig könnyítik meg az emberek dolgát. -
István89
tag
válasz
<Adamsky> #6497 üzenetére
Ebbe belegondolni sem merek.
Reméljük mások nem járnak így.
Mindenesetre a tizedesvessző problémával kapcsolatban már írtak mások is a Curve fórumán, szóval nem ismeretlen ez a jelenség, de nem tudom mitől változott meg. Az app amúgy tényleg olyan mintha még béta verzió lenne.
6496 Somatom
Én utána nem mertem vele próbálkozni, de lehet sikerült volna másik automatánál.M3oH
Küldtem, ha még más nem tette meg. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #6456 üzenetére
amit aláhúztál, az pont ugyanaz a kimásolt kifejezés a knowledge base-ből, amit a back in time-os problémára is szoktak írni. komolyan, vicc
az is, hogy most - valószínűleg - megint blokkolta a robot a kártyámat a 4. befizetett icsekkes csekk után, csak most még emailt sem küldtek. szimplán nem működik a kártya, persze se értesítés, se valamilyen erre utaló jelzés az appban
ha valaki, bárki más lemásolná a curve modelljét, és rendesen megcsinálná a back in time-ot, már dobnám is el a francba. kiábrándultam teljesen
-
vodrosjozsi
addikt
-
viktorhu
veterán
válasz
<Adamsky> #6442 üzenetére
"ui: Egyébként az összes call center-es ilyen pusztítóan buta? (költői kérdés)"
Mondjuk úgy, hogy abból lesz a hónap dolgozója, aki a legtöbb ticketet le tudja zárni úgy, hogy a knowledge base-ből bemásol irreleváns válaszokat. A többiek teljesítményét meg hozzá mérik, látod, ő meg tud csinálni harmincat is egy óra alatt, te meg fél órát nyomozol egy levél után, erről a beszélgetésről szépen aláírják a coaching jegyzőkönyvet, és megjegyzik benne, hogy a következő ilyennél a HR-en folytatják.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #6417 üzenetére
18-19-i üzenetekre most jött válasz, de sajnos továbbra is úgy néz ki, hogy kb. sose lesz semmi ebből a back in time-megjavításból :/
I can confirm we're still looking into this issue. We can't give you an estimate for this right now but we'll be sure to let you know as soon as it's fixed. Unfortunately, reissuing your Curve card won't fix the issue.
I'm sorry for the inconvenience caused. In the meantime, please let us know if there's anything else you'd like our help with. Have a great week!
-
István89
tag
válasz
<Adamsky> #6407 üzenetére
Én kedden írtam nekik, de még semmi válasz. Eddig kb 2 naponta válaszoltak, szóval eddig ez a negatív rekord nálam. viszont a fórumot is érdemes olvasni, mert találni néhány gyöngyszemet. Ott néha válaszolgatnak az embereknek. EZt írta Hannah a Google Pay próbálkozóknak:
Also, if you’re having issues setting up contactless please don’t attempt to add your card multiple times. Just try to add it once and if it doesn’t work get in touch with our support team and they can take a look at your account.
Aztán ezt írta valaki rá:
“get in touch with support team” … no comment. Let’s see if they solve our issues before 2021.
-
trouble
senior tag
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #6305 üzenetére
boldog apple-felhasználóként eddig is csak külső szemlélőként néztem ezt, de én azért nem zárnám ki teljesen, hogy az "élesítés" mégis akkor ér véget teljesen, amikor a magyar store-ban is megjelenik a pay. ha ezután sem megy a contactless aktiválása, utána kezdenék "aggódni"
-
kmarci25
veterán
válasz
<Adamsky> #5780 üzenetére
Nem. Amit linkeltél ott van, hogy foreign spends. Külföldi ATM-nél, azaz ha nem a curve alatti kártya pénznemében veszel fel pénzt. Én is vettem fel itthon eurós automatából 3-4-szer 200 GBP-nek megfelelő összeget egymást követő napokon úgy, hogy a mögötte lévő revo kártya pénzneme euró volt.
-
KTU
addikt
válasz
<Adamsky> #5764 üzenetére
"A PayPal-ban meg tudod adni, hogy milyen típusú a kártyád."
Hol?
"Ha a termék ára, amit venni szándékozol USD-ben van és te azt mondod, hogy a kártyád USD-s, akkor a PayPal azt USD-ben fogja terhelni. "
Ezt hol tudod "azt mondani"?
Nincsenek ilyenek.
Változott valami a PayPal-nál? Akkor elnézésed kérem.
Tudom nem PayPal topik, hogy téves infó ne maradjon.
PayPal-on azt tudod beállítani hogy a PayPal abban a devizában terheljen tovább, amiben a webshop terhel. (bankod váltson)
Másik
Ha nem ezt választod, hanem hagyod hogy a PayPal váltson, ez az alapbeállítás:
Abban az esetben ha Curve kártyát raktál be, mindegy hogy € vagy US $ vásárolsz, PayPal vált,
és £-ban terhel tovább, mivel a Curve kártyát angol GBP-s kártyának azonosítja (kártya BIN).Ha itt ÁrPi2 a Curve-be rakott Revolut kártya pénznemét US $-ra állította, máris van még egy konverzió.
ÁrPi2 kérdésére ha US $-ban vásárolsz.
PayPal-t arra állítsd hogy a "bankod váltson", így a Curve kártyára US $ terhelés jön,
Ezután attól függ milyen devizában szeretnéd hogy terhelje a Curve az ide berakott Revolut kártyát.a.
Curve-be rakott Revolut kártya devizáját us $-ra állítod, ilyenkor a Curve csak továbbít, és ha van Revolut-on US $ egyenleged abból US $-t von le, ha nincs HUF-bol vált.b.
Curve-be rakott Revolut kártya devizáját HUF-ra állítod, ilyenkor a Curve vált, és a Revolut-ra HUF terhelést küld.Remélem nem írtam bonyolultan, "kinek az átváltási limitjéből és kinek az árfolyamán váltódik"
off, mert PayPal és Revolut is.
Elnézést kérek.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
-
-
st6969
őstag
válasz
<Adamsky> #5252 üzenetére
Ez egy Revoluton működő, egyébként remek dolog. A lényege, hogy egy fizetési link létrehozásakor te megadod, hogy mennyi pénzt szeretnél kapni. Erre a Revolut app generál egy egyedi linket. Ezt továbbíthatod bárhogy (sms-ben, Mesengeren, stb...). Aki megkapja, rákattint. 2 eset lehetséges: nincs Revolut accountja, ezesetben átirányít egy oldalra, ahol bankkártya adatok megadásával megvalósul a fizetés (gyakorlatilag egy weben keresztüli bankkártyás fizetés). A másik eset, ha van Revolut accountja, ezesetben a fizetési linkre (pénzbekérő linkre) kattintva, az összeg elfogadásával azonnal átmegy a pénz.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- NBA és kosárlabda topic
- Milyen autót vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Diablo IV
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP ZBook Studio G5 - XEON I 32GB I 512SSD I Nvidia I 15,6" 4K DreamColor I Cam I W11 I Gar
- AKCIÓ! Lenovo IS8XM LGA 1150 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ASUS TUF Gaming A15 FA506 - 15,6"FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 7535HS - 16GB - 512GB - RTX 3050 -3 év gari
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest