-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andreas2
tag
válasz
Andreas2 #8175 üzenetére
Update:
Lehet hogy az Apple Wallet lesz a probléma forrása.
Március folyamán lejárt a CIB debit kártyám, megjött az új, aktiváltam. Wallet-ből töröltem a lejárt kártyát, újat hozzáadtam. Vidáman fizetgettem is az új kártyával, az utolsó sikeres Curve+CIB tranzakcióm a Wallet-tel 03.29-én volt a netbank szerint.Most nézem az Apple Wallet-et: a CIB debit kártyát a CIB bank letiltotta. Utolsó tranzakció februárban. Tehát most a lejárt, törölt kártya jelent meg a Wallet-ben. Megint kitöröltem, hozzáadtam az újat, remélem csak ennyi volt.
-
zerodot
aktív tag
válasz
Andreas2 #8159 üzenetére
Volt elég fedezet a mögöttes kártyán? UK bines Curve kártyád van? Illetve ha igen, akkor ezt milyen kártyának mutatja az Apple Pay kifelé?
(Csak mert pl. a GPay létrehoz egy virtuális kártyaszámot a fizetéshez, de azt nemtom, milyen bineset...)
Azért kérdezem ezeket, mert úgy tudom, külföldi kártyák esetén az önkiszolgáló kutak nagyobb összeget is be szoktak terhelni biztosítéknak, mint amit kiválasztasz.
-
ACE-
addikt
válasz
Andreas2 #7420 üzenetére
Nálam működik, volt egy Decathlon-os vásárlás 9990 Ft volt, megcsináltam a Gbit-et, másnap már ott volt a számlán a pénz, a másik számlán pedig ugye azonnal a terhelés. Gráninál ezek szerint működik.
Viszont most van egy olyan, hogy csináltam két Decathlon-os online vásárlást, az elsőt lemondtam, a Decathlon visszautalta a pénzt, az ma meg is jelent a Gránit-os számlán.
Viszont csináltam utána egy másik rendelést kicsivel másabb összeggel, amit szeretnék átvinni Vivid-re, de annál is azt írja a Curve, hogy Declined, pedig az egy megtörtént rendelés, vonva a Gránit-os kártyámról, és könyvelve is van. Emiatt nem tudok Go Back in Time-ot csinálni. Viszont azt írja, hogy Try another Card. De nem akarom hogy két helyen le legyen vonva.
Ilyen volt már valakinek? Írtam a support-nak hogy ez nem elutasított tranzakció, hanem megtörtént, és Gbit-olják a Vivid-re, meglátom mi lesz. -
ACE-
addikt
válasz
Andreas2 #7389 üzenetére
Ez simán kikerülhető, szépen fizetgetsz Curve-el a saját kártyáddal, majd amikor összejött elég összeg a visszatérítéshez, akkor annyi pénzt váltasz és utalsz Revolut-al, amiket így lefedsz, a lényeg hogy 90 napon belül legyél. Utána Curve-ben Go back in time, és mindent átmozgatsz a Vivid-re, kész...
-
xcsabo
senior tag
válasz
Andreas2 #7389 üzenetére
Én is ezt tapasztaltam. Egy pénteki revolut utalás hétfőn jött meg. Meg egy feltoltes jutott eszembe. Ez pedig a curve send a vivid kártyára. Egy a bibi csak hogy mindkettő az én telefonommal lett ugye reggelve. Azaz a curve a küldés után azonnal saját magára rakja csak a cash-be. Ha működne akkor lehetne igy tölteni a vividet.
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Andreas2 #6620 üzenetére
ez a sablonszöveg, egyszer megírták, azóta a félkövérrel kiemelt kereskedői nevet váltogatják csak
persze, hogy elutasítja a kereskedő, ha a curve-től az jön vissza, hogy nincs fedezet... agyrém
szerk.: megerősítés gyanánt az enyém
We approved the transaction however, ATM then declined it. We charged your card when the transaction was approved and then refunded it immediately once it was declined. You should see the refund reflected back in your bank account in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.
It’s not clear why it declined, as this can be because the internet connection has dropped, there were details discrepancies or there was an issue on the side of ATM.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Andreas2 #6587 üzenetére
tegnap egy kemény 280 forintos pékséges vásárlásra elővettem, akkor kivételesen működött
ezek a magyar bin-es kártyák kalap sz.rt sem érnek. már két emailben is jeleztem, hogy kérek új kártyát uk binnel, látványosan nem válaszolnak
egyre inkább úgy érzem, hogy ezekkel a félukrán kártyákkal valami nagyon nem stimmel
-
doongoo
addikt
válasz
Andreas2 #6453 üzenetére
korábban alternatív forrásból feltett Gpay a múlt héten kb. mindenkinek eltűnt. Ugyanakkor, ha be volt állítva a kártyás fizetésre, az ment tovább a telefonnal. Tegnap jött egy frissítés a GPay (old apk)-ra az áruházból és ez azóta még nem tűnt el a telefonról (vajon meddig marad?). Ugyanakkor az áruházban rákeresve nem hozza továbbra sem.
A lényeg, hogy a fizetés működik így is és úgy is. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Andreas2 #6445 üzenetére
" ... feltelepült a Google Pay az alkalmazások közé ... "
WTF?
Korábban fenn se volt? Vagy a Google tiltotta, most pedig levette a tiltást? Mi történt (pontosan)?#6448 Mauzes
Kicsit le vagy maradva
Itt keresd: Settings (a telefonodé) → Google → Account services → Google Pay -
Mauzes
addikt
válasz
Andreas2 #6445 üzenetére
Én érdekes módon tudok vele fizetni, de nem jelenik meg az alkalmazások között, de még Play-en sem tudok rákeresni és nem jelenik meg a telepített alkalmazások között. Kizárólag úgy tudom megtalálni, hogy Google keresőben rákeresek, akkor kidobja a Play linket, ahol azt olvasom, hogy az én országomban nem áll rendelkezésre, de azért van egy "engedélyezés" gomb (hiszen telepítve van), csak erre rábökve tudom megnyitni az app-ot.
Wtf.
-
István89
tag
válasz
Andreas2 #6432 üzenetére
Az alkalmazásban próbáltad hozzáadni a Gpay-hez? Ott elvileg nem jön sms kód, bár a support is azt írta, hogy meg kell majd kapnom a kódot, de ott alapból hitelesítve lépek be, vagy ez nem számít?
A limitek nekem is még egy kör lesz, mert arra nekem se reagáltak.
Sajnálom, hogy nem megy még, ezek szerint nem globális beállítás lehetett, ha egyáltalán volt valami beállítás.
Köszi, meglepődtem, hogy 1 hét alatt megoldódik.
Viszont az tényleg fura lesz, ha ezt mindenkinek egyesével javítgatják. Az is fura, hogy akik már megkapták ugyanezt a választ azoknak továbbra se megy. Amúgy az alkalmazásban próbáltad hozzáadni?
-
vnorbi
aktív tag
válasz
Andreas2 #6250 üzenetére
A limitekkel nekem is ez volt a bajom egy hete (írtam is itt). Nem oldódott meg magától, vagy csak nem vártam eleget, de a support egy munkanapon belül megjavította. Az alatt az idő alatt, amíg nem láttam a limiteket, nem használtam a kártyát. Lehet, hogy nekem sem ment volna.
-
Andreas2
tag
válasz
Andreas2 #6249 üzenetére
Fizetni viszont nem sikerül vele, az üzletben elutasította a terminál a tranzakciót. (NFC-s fizetés, Apple Wallet)
Ami furcsa hogy a Curve app-ban rányomok a Curve kártya limitjeire, akkor nem mutatja meg a összegeket, homokóra és nem történik semmi.
A mögé rakott kártyával sikerült a fizetés. Megint írhatok a support-nak? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Andreas2 #6034 üzenetére
koszi. a 185 ezer eleg kevesnek tunik, ehhez kepest valoban emeltet kaptam azonositott userkent. atm-bol viszont ugyanazt, mint egy uj user. erdekes
ez alapjan a felesegem kartyajat valoszinuleg nem csereltetjuk magyarra, o meg nem kapott keretemelest, nem volt azonositas, egy uj kartyaval az o limitje is leeshetne erre az alacsonyabb szintre
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Xbox Series X, dobozában, kitisztítva+újrapasztázva, 6 hó teljeskörű gar., Bp-i üzletből eladó!
- Xbox Series X, kitisztítva+újrapasztázva, 6 hó teljeskörű garanciával., Bp-i üzletből eladó!
- Eladó Gopro Hero 10 Black edition sok tartozékkal!!
- Brutál GAMER (I7-9700K/RX 6800 Aorus/Z370-F CHIP)
- Simrig eladó PS5/PC kompatibilis. (olvass leírást.)
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- LG 77G4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz 0.1ms - MLA - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest