-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Landsmann
addikt
válasz csaszi75 #6851 üzenetére
Újabb teszt, ezúttal azt néztem, hogy wifiről mikor vált mobilhálózatra. Oda is és vissza is akkor történt váltás, mikor a wifi térerő -80 dBm-et elérte. Az átmenet rendben volt, akkor volt egy pici szakadozás a hangban, ha a térerő nagyon hirtelen csökkent. De egyébként észrevétlenül ment a váltás. Szerintem teljesen jól működik a kis öreg telefon. Mobilra váltáskor ésszerűen először B8-ra váltott és majd onnan lépdelt felfelé a magasabb frekis sávokra. (B1, B3) Szerintem az a korábbi leváltások még a hálózat konfigurálása miatt lehetett, mert utóbb már több mint 24 óráig (míg ki nem kapcsoltam a wifi elsőbbségét) folyamatosan wifin maradt a telefon.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Oliverda
félisten
Ma abból vettem észre, hogy a beállításokban ismét magától kikapcsolódott a (Yettel) VoWiFi, hogy nem tudtak elérni.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz donjohnson #6854 üzenetére
Nincs, nem is létezik ilyesmi iOS-en, illetve Telekommal sosem csinált ilyet a készülék.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Oliverda #6856 üzenetére
Beszéltem az ügyfélszolgálattal. Első körben nyilván arról akart meggyőzni a nő, hogy a telefonom a sz@r, de ehhez kicsit korábban kellett volna felkelnie. Végül kinyögte, hogy a március elején megjelent iOS 17.4 óta létezik a hiba, amiről tudnak, csak persze csesztek tájékoztatni az ügyfeleket bármilyen formában is.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Oliverda
félisten
válasz 4Grider #6858 üzenetére
Az Apple mobilszolgáltatásos listáján továbbra sem szerepel a Yettel alatt a VoWiFi, ami arra utalhat, hogy az implementációjuk nem felel meg a kritériumoknak. A kimaradó SMS-ek alapján elég esélyes, hogy erről van szó, a papíralapú eSIM-mel pedig biztosan ez a helyzet.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TomPack
őstag
Sziasztok! Van valamilyen mókolásos megoldás arra, hogy a Nothing Phone 2a-n menjen a Yettel-es VoWiFi?
-
Oliverda
félisten
válasz polonic #6864 üzenetére
Persze, elméletben. Piacvezetőként az Apple elég sok mindent megtehet (és meg is tesz), úgyhogy ebben a relációban a szolgáltatók vannak alárendelt szerepben. Nehezen lehetne elképzelni, hogy bármelyik szolgáltató fittyen hány az készülékeikre. Engem, mint végfelhasználót, pedig nem nagyon érdekelnek a háttérben húzódó okok, csupán az, hogy működjön a megígért szolgáltatás.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Én a tárcsázóban a wifi kapcsolatot választottam elsődlegesnek. Ha wifin nem tud kapcsolódni csak akkor vált mobilnetre. Így sokkal kevesebbet fogyaszt a teló (igaz a mobilnet térerőm ahol egész nap vagyok csak -110dBm ...
Csak zárolt képernyőnél írja ki hogy wifi hang:
Ha van wifi de tiltott a hangátviteli port:
akkor wifin megy az adat és mobilon a hang.Sima otthoni wifin minden wifin megy:
Ilyenkor csak ikon van.ui.: ez nem kérdés volt, csak info.
[ Szerkesztve ]
-
-
4Grider
nagyúr
válasz Oliverda #6865 üzenetére
20%-os piaci részesedésre nem lehet fittyet hányni, de akkor is elég gyomorforgató, amit az apple csinál.
És nyilván működik a szolgáltatás ha megígérték és kitesztelték, de ha te közben frissítesz egy olyan verzióra amin nem jól, arról nem valószínű, hogy a szolgáltatód tehet. -
dchard
veterán
válasz Oliverda #6870 üzenetére
Másodszorra hozod ezt elő, azt hiszem fogalmi zavar van. Az implementáció szabványos, ha nem lenne az, egyetlen más telefonnal sem működne. De csak alma probléma van, az is csak az utolsó frissítés után. Elég egyértelmű, hogy hol van itt a probléma.
Polonic-ot pedig csak megerősíteni tudom: saját tapasztalatom, hogy az Apple európa akkor piacvezető szolgáltatójának is simán megmondta, mikor mérésekkel igazoltan rávilágítottunk az Iphone 4 szar antenna dizájnjára, hogy "ha nem tetszik, ne vegyünk belőle". Ezzel az alap attitűddel én nem tudok azonosulni, pláne nem megerősíteni a pénzemmel, mint vásárló.
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Oliverda
félisten
válasz 4Grider #6871 üzenetére
Nem “stimmelt” egy darabig sem. Az SMS-ek a kezdetek óta nem jönnek meg, ha a VoWiFi huzamosabb ideig aktív. Tudom, minden a gonosz Apple miatt van, a szolgáltató mindig mindent jól csinál.
“A Telekom VoWiFi rendszere bevezetést követően több hónapig állt”
Érdekes, mert nálam a bevezetéstől kezdve hibátlanul működött a csúnya és rossza Apple készülékén.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #6874 üzenetére
Miközben sok tízezer androidos sem tudta használni a yeti VoWiFi-t...
-
TomPack
őstag
Sziasztok!
Vettem egy új telefont (Redmi 13 Pro+ 5G) és az állapotsorra nem írja ki folyamatosan hogy VoWifi, csak ha ki-be kapcsolom a beállításokban a Wifi-hívást.
Ez mennyire normális?
Előtte Samsungom volt, az folyamatosan jelezte. -
MODERÁTOR
válasz 4Grider #6875 üzenetére
Arról a
sok tízezerről
a Yettel lehet, nem is tudott. Legalábbis értesítést nem kaptunk, csak az iPhone-okkal kapcsolatban.
Amúgy honnan ez a "sok tízezer androidos"? Ha tényleg ennyi lett volna, gondolom, az Apple mellett azt is jelezték volna az infós levélben. Nekem az a tippem (ahogy itt is kiderült), hogy a wi-fin is múlott a hiba, mert nálam pl. hibátlan volt végig, Digi nettel.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
-
martonl
senior tag
válasz Viktor0610 #6877 üzenetére
Így utólag az lehetett a hiba, hogy csak IPv6-on ment. De erre rá kellett jönnünk egy fórumtárs segítségével. Nálad gondolom eleve van IPv6, ezért nem éreztél a dologból semmit. Azt nem tudom, készülékfüggő volt-e a dolog, vagy csak véletlen egybeesés, de mint írtam, gondolom valami fejesnek nem ment a szifonján a céges hálón és szólt. Lehet talán az Apple-nak, ők meg nektek.
Mi is többen szóltunk a fórumról az ügyfélszolgálatnak, de gondolom az kevésbé volt "hangos" a cégeteknek. Mi nem a Samsung ügyfélszolgálatot ba@tatjuk az ilyen dolgokkal általában, de a szifonosoknál úgy látom, előszeretettel kezdik a kört az Apple-nál.
-
PLaci58
őstag
válasz Viktor0610 #6877 üzenetére
Igen, a gyengébb minőségű netekkel simán működött (mobilnetekkel, adsl-el), de a jobb neten nem kapcsolódott fel a yettel vowifi. Nekem is stabilan ment vodás mobilnet megosztásával.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
-
emre33
addikt
válasz Viktor0610 #6877 üzenetére
Ipv-al. nem ment androiddal se! Azaz ha nem volt Ipv6 címed, akkor nem ment a vowoifi
Tudod miért nem jelentettük be? Mert az ügyfélszolgálatos soha de SOHA nem hisz a bejelentőnek!
Értelmetlen bejelenteni.ASUS B650E-E, AMD Ryzen 9 7900, CORSAIR 64GB DDR5 6000MHz CL30 KIT CMK64GX5M2B6000Z30, ARCTIC COOLING Liquid Freezer II 360
-
martonl
senior tag
De írtam, hogy többen is bejelentettük Samsungosok (sajnos a reakció többször is lehetett az, amit írtál). Az iphonosak valószínűleg az Apple felé jelezhették a hibát és az Apple utána a Yettelnek.
Én írásban jelentettem be, rövid idő múlva helyrejött a szolgáltatás és válaszoltak is, hogy a zavart elhárították és elnézést kértek.
-
Landsmann
addikt
No meg aki nem Samsungot használ, auzt alapból elhajtják, mivelhopgyx mondjuk mXiaom,in nem támogatott a szolgáltatás mint ahogy Apple és Sam,sungon kívül semmi máson. A mást használók is myilván jelezték, csak nem vették fel hibának, mert nem támogatott készülékről van szó. Így aztán a hiba nem hiba.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
-
martonl
senior tag
válasz Oliverda #6885 üzenetére
Nem szarakszik az, csak a preferencia nem állítható Iphone-on. Korábban meg is beszéltük, ha jól emlékszem. Ez meg nem a Yettel hibája.
Annyit tehetsz, hogy repülőre teszed. IOS-ban elkezdték egy ideje másolni a Samsung Bixby (most már üzemmódok és rutinok) rutinját (az meg a Taskert, de ez most lényegtelen ). Abban szerintem tudsz olyat állítani, hogy ha wifi lefedettségben vagy, akkor tegye bekapcsolt wifi mellett repülőre. Csak arra kell figyelni, hogy ilyenkor nincs volte hívásátadás értelemszerűen. De a vowifi stabil lesz, ha a wifi is az. Nem tudom, mi a pontos neve ennek a menünek, de gyárilag benne van állítólag.
-
Oliverda
félisten
válasz martonl #6895 üzenetére
Az SMS-ek nálam a kezdetek, vagyis január óta nem jönnek meg, az ikont pedig nem én írtam, hanem TomPack. iOS-en egyszerűen deaktiválódik a VoWiFi bizonyos időközönként, bármilyen jel vagy figyelmeztetés nélkül.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
martonl
senior tag
válasz Oliverda #6896 üzenetére
Na akkor mégiscsak ezt tisztáztam a #6893-ban. Iphone mindig is arról volt híres, hogy nem enged sok dolgot állítani a csúnya buta felhasználónak, mert ő mindent is jól megold.
Így a híváspreferenciát is, ami vélhetően mobilhálózaton van.Ez persze független(nek tűnik) az SMS problémádtól.
-
Oliverda
félisten
válasz martonl #6897 üzenetére
Elég unalmas már ez az infantilis android vs. ios hasonlítgatás. Azt is leírtam már korábban, hogy a Telekom VoWiFi-jével sosem volt semmilyen probléma, ami szerintem egyértelműen arra utal, hogy az ő szakembereik jobban összerakták a szolgáltatást.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
martonl
senior tag
válasz Oliverda #6899 üzenetére
Abszolút nem unalmas és infantilis, kikérem magamnak. Ezek tények. Egyébként sajnos az Android is ugyanerre tart, ha ez megnyugtat, egyre kevesebb dologba lehet belenyúlni. Most ugyan nem tudom, a Telekomnál mi működik nálad jól, de ha vowifin marad, az lehet a gyengébb térerő miatt, vagy a Telekom kisebb térerőre szintezte a vowifi aktiválását. Az SMS-ek ha megjönnek Telekomra és egy idő után a Yettelre nem, az valóban probléma.
Mégegyszer: az, hogy a Yettel magától leesik vowifiről megfelelő mobil térerőnél, normális működés. Ezért írtam tesztnek a repülő módot.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Pár hozzászólást töröltem.
Ne folytassátok!Samsung Galaxy A54
-
Oliverda
félisten
Az általad leírtakat személy szerint nem tapasztaltam.
Jelenleg pedig mint mezei ügyfél annyit érzékelek, hogy a szolgáltatás minősége ezen a téren elmaradt a Telekométól, miközben az ügyfélszolgálat csak annyit tud mondani, hogy tudnak a hibáról, felvették a kapcsolatot a gyártóval, bla-bla-bla. Mindeközben a Yettel oldalán továbbra sincs semmilyen publikus információ a problémáról, így a potenciális ügyfél azt hiheti, hogy minden flottul működik majd, ha előfizet a szolgáltatásra. Ez a klasszikus multis-telkós nemtörődömség, gazdátlanul heverő feladatok, az problémák hanyag kezelése némi szakmai inkompetenciával fűszerezve.
Persze valójában minden az Apple miatt van.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
MODERÁTOR
-
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #6911 üzenetére
Leírta. Azért kellene kiírni hogy az almákkal problémák lehetnek ezeken a hálózatokon, hogy a jóárasítani akaró többi almás ne is gondolkozzon a Telekomról elváltásban.
-
Oliverda
félisten
válasz Viktor0610 #6911 üzenetére
Hogy miért lenne célszerű tájékoztatni az ügyfeleket a fennálló problémákról? Például azért, hogy ne kelljen hibát keresni saját oldalon, ne kelljen emiatt az ügyfélszolgálattal hadakozni, vagy ad absurdum, számításba lehessen venni a szolgáltatásra való szerződés előtt. Ha tudtam volna, hogy ilyen színvonalú a VoWiFi, várok még pár hónapot, esetleg maradok a Telekomnál.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
dchard
veterán
válasz Oliverda #6910 üzenetére
A telekom vowifi-je évek óta működik, a Yettelé meg fél éve sem, és ahhoz sajnos a gyártók közreműködése is kell, hogy ezek a szolgáltatások (VoLTE/VoWIFI) hiba mentesen működjenek az adott készüléken. A telekomnál is évekig tartott ez, ahogyan arra már mások is rámutattak. Teljesen irreleváns hogy a telekom vowifije nálad jól működik, és nem is következik belőle semmilyen szinten, hogy akkor a készülékkel vagy annak szoftveres támogatásával minden rendben van a Yettel vonatkozásában. Téves a következtetés. Ez nem egy android vs. apple kérdés: mindenhol hemzsegnek ezek a problémák, amit jellemzően az old meg, hogy a telefon gyártója végre hajlandó az adott szolgáltató profilját normálisan beépíteni a szoftverébe. Ha ez nem történik meg, a Yettel csinálhat amit akar, nem tudja a saját oldaláról ezt megjavítani, és a gyártók kényszerítésére is kevés eszköze van. Ha tömegesen lenne szar a Yettel (vagy bárki más) Vowifije több különböző gyártó (egyébként támogatott) készülékeivel, akkor lehetne azt mondani, hogy a szolgáltató cseszett el valamit.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Oliverda
félisten
"Ha ez nem történik meg, a Yettel csinálhat amit akar, nem tudja a saját oldaláról ezt megjavítani"
Feljebb leírtam, mit tehetne: tisztességesen kommunikálja, hogy xy készülékekkel lehetnek problémák. Azt a kérdést pedig talán inkább hagyjuk, hogy miért tették expliciten elérhetővé olyan készülékek számára, amelyek támogatása még nem tökéletes..."Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- League of Legends
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Path of Exile (ARPG)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Statikus nyomásra kiélezett ventilátor jött az Arctictól
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- G.Skill 48 GB DDR5-7200 (2x 24 GB) 8400 + Alphacool ddr5 ram modul
- Macbook Pro 16" 2019 i9-9980H 64GB 1024GB AMD Radeon Graphics 5500M 8GB 3K Retina
- Asus G15 Zephyrus RTX 3070 15,6 4k 165HZ Ryzen9-5900HS 16gb ram 1TB ssd win11
- Újszerű iPad Air 3 2019 64GB Space Gray Cellular US-5016
- Dell XPS Precision 5530 i7-8850H 4.3GHz 16GB 512GB Nvidia Quadro P2000 (1650Ti) 4K IPS TouchScreen!