Új hozzászólás Aktív témák
-
2-More
tag
válasz
blueboi69 #159276 üzenetére
Amúgy, lehet ezeket full kultúráltan megoldani, meg az egész ügyintézés olyan, khmm, nyugati. Képzeld el, itt mi lenne (oldd meg.hu). Aztán teljesen reális, hogy mondjuk egy 10-15 emeletes panelház esetén eldurran a 40+ éves eternitcső, és feltör a 10-15 emelet magas szargejzír, aztán sejted, arra milyen megoldások lennének itt magyarisztánban: költözz el ahova akarsz, amíg lesz valami.
-
blueboi69
őstag
válasz
npera #159263 üzenetére
És amúgy ezt a 3db fürdőszobát hogy kell elképzelni? Mármint egyben van a wc/zuhany egy helyiségben és ebből van 3? Vagy van külön wc sor mint egy pláza nyilvános wcje?
Képet muti már
Milyen gyakran tisztítják? Egyébként 6családra a 3db fürdőszoba az még oké is lehet. Simán fel lehet osztani egymás közt. Mármint nyilván szar kimenni rosálni a vízszintes esőben.
-
-NoVa-
veterán
-
2-More
tag
válasz
blueboi69 #159271 üzenetére
Gondolom egy fülvédőről ők sem hallottak még, ever. Jegyzem meg, Budakalász fele is vidáman elhozza a Sziget alapzaját a Duna. És még csak azt sem mondom, hogy legyek én az etalon, mert én a szerverszobában is tudtam aludni, pedig ott aztán tényleg van zaj, hanem azt, hogy ezeket a dolgokat minimális akarással, kreativitással meg lehet oldani, és azért nem az van, hogy a fejed mellett fúrják a falat hetekig. Csak egyszerűen sikk rinyálni miatta. Same shit a panelban hangoskodó idióta miatt, mint mondottam volt, lakótelepen nőttem fel. Felmész, szólsz 2x, harmadjára levered a villanyóráját, vagy, manapság, a modern korban, ráhívod a jardot csendháborításért, mert amúgy szarra nem jók, de ilyen állatságok miatt imádnak kijönni többedmagukkal hupákolni.
-
Jahno
veterán
válasz
blueboi69 #159271 üzenetére
"Máshol is ez közrejátszik."
Így van. Rockmarathont konkrétan a Balatonban hallgattam. Efott és Sziget meg a többi karcosabb dolog kicsit más matek is, ezért nem is azt emlegettem. De még mindig legjobb az a szórakozóhely, ami a fél utcát zavarta úgy, hogy nyitva sem voltak
-
blueboi69
őstag
válasz
Jahno #159269 üzenetére
Te voltál már a közös ismerősünknél Agárdon? Tőle az Efott 5.5km légvonalban. A tópart 1.3km légonvalban.
Nála olyan tisztán hallani a zenét, mintha a kertjében koncerteznének.
Tőlem 800m légvonalban, én még sosem hallottam a bulit. Köztünk van egy hegy. Máshol is ez közrejátszik.
Az autópálya mellett a zajvédő fal mögött nagyobb a csend, mint 200méterrel odébb, ahol már rálátsz a pályára.Itt is local csoportokban örök vita, hogy nincs semmi buli VS állandó buli és hangoskodás van.
Mondjuk akik az efott mellett laktak, ott ők tényleg nem aludtak napokig. Kisgyerekes családnál ez külön élmény.
-
2-More
tag
válasz
Jahno #159269 üzenetére
Pontosan. Ez a vidéki ember rinyája, ahol hozzá van szokva hogy este aztán csend legyen mert irgumburgum, reggel négykor kelni kell a desznyóhoz, meg legyen az összes ablak nyitva mert CSAK. Városban az átlag alapzaj is több ettől, meg, valahogy a városi ember hozzá van az együttélés szükségessége miatt ahhoz szocializálódva, hogy nem csinál felesleges zajt, csak amennyit muszáj, és ezáltal, ami van muszájzaj, azt eltűri, mert akkor hamarabb is végeznek. Már, normális helyeken, mert én is laktam telepen, ahol a szomszéd agyhalott passzióból porszívózott éjjel kettőkore, csapkodta az ajtókat, meg ordítozott a pasijával, alig kellett 2x felmenni leverni a villanyt, hogy aztán harmadjára kulcsra zárják a villanyóraszekrényt, de nem volt gond, mert a nagy csavarhúzó megoldotta egy perc alatt azt is, utána meg a csapszegvágó a villanyvezetéket, és lett csend is, elmeállapot is visszatért a normálisra. Kertvárosban már más a tészta, ahol szombat reggel arra ébred a kakas hogy berántják a fűnyírógépet, vagy hobbilakatol a szomszéd, vagy újraálmondja a kisszobát ami természetesen a főfalak kibontásán kívül minden IS érint.
-
Jahno
veterán
válasz
blueboi69 #159265 üzenetére
"Ha éjjel nappal dolgoznának, mint ahogyan azt szeretnéd, akkor de."
Keresek egyet, nézzük meg.
Én Budapest Parknál meg itt-ott nekiláttam a buliknak is, mikor a hülye ceglédi haverom meg egyéb fogalmatlanok nekiálltak hőbörögni, hogy mit hova kellene tenni, meg azért itt a falu csoportjaiban is elég magasra teszik a lécet, hogy ki melyik buli miatt nem tud aludni és olyan drámákat adnak elő, ami a világon nincs. Egyik 7 kilométerről megmagyarázta, hogy nem tud ezek miatt aludni, ami amúgy pár 100 méter után már semennyire sem hallható, másik marharépa meg olyan szórakozóhely ellen hisztikézett ami nem volt nyitva
Sokszor csak akkor megy a rinya ha látja és tudja, hogy ott van, vagy a hírekben olvasta.
Folyamatosan építik a vasutat a városban is, az hangosabb bír lenni, aztán speciel az meg a randalírozó sportmotorosok hangosabbak voltak, de az sem ennyire mérvadó 200 méterrel odébb meg a buszmegállóban pofázás elnyomta az egészet a fenébe. Falu határon belül is sokan akkor vették észre, mikor a kihirdette a kisdobos a következő fázist és tudatosult bennük, hogy jéééé ez itt van. Rögtön duzzogni kezdtek, hogy mennyire zajos, oszt előző 6 hónapban meg csak 70 méterrel lehettek odébb, de most lépték át a közigazgatási határt.
Bár Közvágóhídon sincs most éjjelnappalos építési forgalom, vasút az sok helyen ment éjjel is, ezt írtam, többi meg képlékeny de kb. felesleges rinya lesz az egész, 200 méteren túl jó eséllyel észre sem vennél semmit oszt legalább haladni lehetne.
-
2-More
tag
válasz
blueboi69 #159267 üzenetére
Ezek nem érvek, ez pontosan ugyanaz a "hogy NE" hozzáállás, ami miatt, jé, pont AZÉRT nincs éjszakai munka, mert jajj a marinéni, jajj a levelibékák vándorútja meg a bánáti bazsarózsa virágzása. A Hogyne ország Hogyne hozzáállása, az autótuning, fegyvertartás, hobbibarkácsolás, a MINDEN terén.
-
blueboi69
őstag
-
2-More
tag
válasz
blueboi69 #159265 üzenetére
Akkor látom, továbbra sem érted, vagy nem akarod érteni, vagy nem láttál, hallottál az életedben dedikáltan autópálya felújítást. NEM útfelújítást, csatornázást, mélyalapásást, stb, dedikáltan arról beszélünk, ami az autópályán történni szokott, azaz: kopóréteg felmarása, újraaszfaltozása, szalagkorlát csere, egyéb random karbantartás. Ezek NEM járnak betontöréssel az esetek túlnyomó többségében NEM kell az útalaphoz nyúlni, azaz kimegy az aszfaltmaró, felrántja a kopóréteget, utána takarít, ellenőriz, és megy rá az új aszfalt. De ha ennyire érzékenyen érint a mucsaröcsögei, a pályától fél kilóméterre lakó mari néni álma, akkor képzeld, ez nem arról szól ám, hogy CSAK éjjel csinálják, hanem arról, hogy éjjel IS. Azaz, pl napközben felmarják ami zajjal, dzsuvával jár, éjjel meg mondjuk megy mögöttük a brazil gépsor amelyik már "csak" teríti az aszfaltot, meg megy rajta az úthenger, aminek jéééé, annyi hangja van, vagy annyi se, mintha menne arra a kamion, teherautó, vagy zsótti haza a hondával brigivel a jobb1ben és ordít a sterbinszky a határban.
A másik, amit nem értesz vagy nem AKARSZ érteni, hogy nem a gyors processzen "hőbörgünk", hanem azon, hogy az egész baszakodást le lehetne hetekről napokra rövidíteni, mert jelenleg úgy megy, hogy munkaidő elején elő kell kaparni a gépeket, beállni, mert ugye nem otthagyják a felújítós szakasz közepén, hane félreállnak, oda kell transzportálni a kezelőket, reggelike, cigike, kávéka, ebédszünetke, munkaidő szerves része az előkészülés után az elpakolás is, ami azt jeleni, a bruttó 8:30 órás munkaidőből amiből elmegy ugye fél óra ebéd, óránként 10 perc pihike, mindjárt marad az el/összepakolással nettó 4 óra, a legjobb esetben. Ezt, ha 3 műszakban csinálják, mindjárt bruttó 8:30 órás műszakokkal nettó 6:40 percet lehet legjobb esetben is haladni, mondom MŰSZAKONKÉNT, legyen legrosszabb esetben az 6 óra, átállással, műszakváltással, 3 műszakban az nettó 18 óra munkaidő a LEGJOBB esetben 4 óra aktív munkaidőhöz képest. Nem megfeleződik az idő hanem közel megötödölődik, ami, jéééé, hétvégét is beleszámolva heti 20 óra munka helyett mindjárt heti 126, az már több mint 6x szorzó, azaz, egy 100 óra alatt elvégezhető munka cca 5 nap alatt letudható 5 hét helyett. Értem?
-
blueboi69
őstag
válasz
2-More #159262 üzenetére
" autópályafelújítás nem egy rockkoncert, hogy folyamatosan kalapálnak, dübörögnek,"
Ha éjjel nappal dolgoznának, mint ahogyan azt szeretnéd, akkor de.
"felmarják a kopóréteget, jó esetben az útalap OK, ellenőriz, asztfaltoz, done."
ezen a gyors processen hőbörögtök, hogy ez elviselheteltenül hosszú és meg kéne felezni az időt azzal, hogy éjjel is dolgozzanak, ne csak nappal.
-
2-More
tag
-
npera
addikt
válasz
MrSealRD #159256 üzenetére
Rövid összefoglalót kérsz vagy legyen egy 4-oldalas háttértörténet?
Megpróbálom röviden
A 70-es évek elején a Volvo körül építettek elég sok "telepet", ahol főleg Finnországból származó kisebbség lakott és valamelyik Volvóban dolgozott. Azért mondom, hogy valamelyik, mert ugye régen csak egy volt, de már akkor is léteztek az iparágakra bontott részlegek:
- cars
- trucks
- Penta (hajós)
- constructions equipment
- bus
- meg külön powertrainAztán az évek során a különféle részek ide-oda vándoroltak jogi entitás tekintetében, de voltak akár fejlesztő központok, akár gyártási kapacitással rendelkező ipartelepek.
Én gyakorlatilag egy kis faluban lakom, ami Göteborg része, de pont olyan, mint egy falu. Itt van egy 145 házból álló telep, ahol 5-6 házból álló sorokat építettek szorgos finn kezek 1970-72 között. A csatornahálózat is akkori, jó kis békebeli öntöttvas cuccokról beszélünk. a legtöbb ház itt ugyanarra a mintára épült. 2-szintes 118 m2-es kis "dobozok". Tök jó az elrendezése, van 3 hálószoba, egy kis dolgozó sarok, étkező, konyha, kis WC, fürdő és mosókonyha is.
A csatornahálózat ház alatti része a nagy kérdéskör most. Mivel az idő nehéz vasfoga elszállt felette, ezért itt-ott már kezd kilyukadni a cső. Hogy ne várjuk meg az egész beomlását a lakószövetség leszerződött egy "bélelő" céggel, akik ki tudják bélelni a csövet és akkor további évtizedekre jó lesz.
Most jelenleg ez fut. A mi sorunk (6 ház egy sorba építve) az első a projektben. Ez gyakorlatilag 2 sort jelent, mert együtt csatakozunk be egy nagyobb csőbe. Első lépésként idehoztak egy konténert, amiben van 3 fürdőszoba, meg egy mosókonyha. Valamint a sarkán van egy tölcsér, ami a csatornába fut.
Aztán minden házban szétszedték a lefolyót a mosogató alatt és kaptunk egy 20-literes kannát. Abba folyik a víz a lefolyóból. Onnantól kezdve tilos volt akármilyen folyadékot leengedni a csatornába. Tehát nincs tus, WC, mosdó, mosogató, kézmosás, fogmosás, arcmosás, mosógép, semmi. A 20-literes kannába lehet eregetni, tehát mindent a konyhában lehet elintézni. Aztán üríteni a kannát.
4-5 hét a folyamat, de lehet, hogy akár 3 hét alatt is elkészülnek, ha nincs komplikáció.
Jelenleg a második hét fut.
A főzés úgy megy, hogy simán tudsz bármit csinálni, de amint mosogatni kell, akkor azt kézzel. És mivel a kannát ki kell húzni (döntve) a lefolyó alól, ezért nem szabad túltölteni, mert akkor beborítod a vizet a kannából a szekrénybe, amikor üríteni akarod. Nekem kábé 7 liter víz fér bele, mielőtt a döntés miatt túl sok lenne. Ezért kábé 3-4x ürítem egy nap.
Innen kábé 50 méter a konténer. Ha éjszaka felébred az ember, hogy brunyálni kell, akkor papucs, aztán lehet kimenni a konténerhez flip-flopban csattogni. Ha esik éppen, akkor így jártam.
Reggel a gyerekekkel együtt kimegyünk, csurrantás, aztán reggeli...
Az egyik szomszéd nénike mobil sloziját én ürítem, mert nem bírja el és amikor megtelik a tartály a miskulanciával, akkor én viszem el a konténerhez, aztán öntöm bele a tölcsérbe. Az kicsit durva, mert látam a cuccot és ha rosszul öntöm, akkor fröccsen is....
Asszony elutazott amint bírt, mert nem bírja ki a szocializációt a szomszédokkal. Neki itt húzták meg a határt a személyes zónában, nem kíván szomszédokkal diskurálni tusolás előtt vagy után. Vagy egyéb manőver elvégzése körül....
Biztos megvan a varázsa annak, amikor egy anyuka vagy a 17-éves lánya éppen kijön a fürdőből és én éppen ott forgolódok a konténer szűk halljában, mert a mosást intézem és boldogságos fejjel köszöntöm őket.....
Eddig még egyik szomszéd sem fejelt meg mondjuk, szóval tűrik szegények....Amint vége lesz a felújításnak, akkor szerintem hallelúja dalt fogok énekelni az első otthoni tusolás vagy egyéb manőver végrehajtása után, mert annyira jó lesz csak simán otthon elintézni, amit el kell néha intézni
A durva az, hogy az egész projekt 1 évig tart. Mi voltunk az első "sor", de a többiek jönnek később 3-4-5 hetes turnusokban. Akinek nincs szerencséje az majd mehet a konténerbe rosálni éjjel 2-kor a gyerekkel novemberben a -2 fokos vízszintes esőben. Vagy januárban amikor esetleg hólapáttal kell a félig fagyott latyakban utat csinálni, hogy egyáltalán el tudjon menni a fürdőig. Szóval én inkább nem panaszkodom. Eszményi időjárásban került ránk a sor és a család nagy része még nyaralni is elment a projekt alatt.
Rövid összefoglaló
-
2-More
tag
válasz
blueboi69 #159240 üzenetére
Nem, hisz átmegy rajta 1db út, a szomszédos pákozdra. Az egész település akkora, mint egy negyed szentendre, van kb 5 értelmezhető méretű utcája, a többi meg a szőlősbe kivezető szervízút. Nevezheted városnak, ahogy budakalász is az, de valójában az egy nagyfalu. És de, arról beszélünk, hogy 500 méterre van az autópálya a legközelebbi háztól, amúgy, az autópályafelújítás nem egy rockkoncert, hogy folyamatosan kalapálnak, dübörögnek, még légkalapács sem nagyon megy, felmarják a kopóréteget, jó esetben az útalap OK, ellenőriz, asztfaltoz, done. Az a szakasz, ami vidékalsón sóska jóska álmát zavarja, lemegy 2 este, és utána a következő sóskajóskát fogja zavarni 500 méterrel odébb.
-
2-More
tag
válasz
npera #159235 üzenetére
Azok komolyak, kábelcsatornához láttam olyan lyukfúró/csőfektető gépet, volt vagy 30cm átmérője, elől a fúrópajzs, rá volt a seggére csattinva az alkarvastag elektromos kábel meg a víz, bevágták a likba, azt' távirányítóval terelgették a felszínről, koma meg kb méter mélyen ahol még elég laza a talaj, ment szépen előre mint a kisautó, fúrta a lukat, KÖZBEN húzta magával a csövet, amibe a vízzel már nyomta bele a meddőt ami a túlvégén jött ki sugárban.
-
Grillo
őstag
válasz
Jahno #159252 üzenetére
Bakker, itt meg már 4 után olyan hanggal vannak a madarak, hogy hihetetlen. Mint egy középamerikai dzsugelben. Itt lakom 11 éve, de még nem tűnt fel. Nem mintha nem tudnék tőle simán aludni. Mondjuk én az aszfaltmarástól is tudnék szerintem. Két dologtól nem tudok, az egyik az alsó szomszéd, amikor ordít a gyerekeivel. A másik a fiam, mikor nem bírja megemelni a lábát, és végigcsoszog a lakáson 25ször reggeli készülődés közben.
-
npera
addikt
-
-igu-
veterán
#viccrovat (vagy valami ilyesmi)
”Finland Män is laik dis:
When wake ap in mörning, Finland Män first tink abaut gross national produkt. Mast work lots. Before dai, häv to pei hauss to bank. Bank teik fifti per sent of Finland Män seläri. Gavernment täx ofis teik sixti per sent. Mast work mor.
When get aut of bed, Finland Män gou to kitshen. Drink kofi. Tsek eemails. Iit van moose. If enaf taim, sei hello to woman at höm. Nat show emotions. Then gou to work.
When draiv aut of garäsh, Finland Män luk at näighbour’s car. If näighbour’s car smoller, Finland Män smail. If näighbour’s car biggör, Finland Män nat show emotions.
When ket tu wörk, Finland Män nevö stop. When Finland Män was liten child, nat ket milk from mämmä. Ket protestant etik. When Finland Män häv oun fiunöräl, then daunsift.
When twelve o’clock, Finland Män häv lönsh. Iit van moose. Iit aloun. Nat spiik to enibadi. If väiter smail, Finland Män tink: “Wai ai luk fanni?” Nat show emotions. Tsek eemails.
When Fraidei, Finland Män gou to drink bir with otheer Finland Män. Nat spiik. When drink tu mats bir änd battel of vodka, sei to otheer Finland Män: “Ju mai best frend.” Then gou to karäoke. Siing säd song. Dis häpi möment.
When joong, gou to van parti. Leit iivning gou to spiik woman. If luki, woman spiik tu. Then bild höm. Iit moose tugeder.
When Säturdei, Finland Män gou to sauna. Trow sevön pakets of watör on roks. Äfter sauna häv äppointment in bedrüm with woman. Nat show emotions.
When woman at höm äsk abaut löv, Finland Män nat ansser. Finland Män sei: “Dis vi olredy tolk on di oltar.” Nat show emotions.
When woman at höm want divörss änd liiv Finland Män, Finland Män surpräisd. Nat show emotions. Finland Män gou to forest änd tolk to tri. Then iit moose aloun. Tsek eemails.
When holidai, Finland Män draiv car to leik. Finland Män is bettör draiver than enibadi. Finland Män draiv kantri rood fast. If kams moose, tuu bäd. Moose dai. Finland Män iit.
When with otheer piipöl, Finland Män want to bi aloun. When aloun, Finland Män äsk himself: “Wai nobody laik mi?” Iit van moose. Tsek eemails.
When almost retair, Finland Män häv hart attäk. Nat tell enibadi, pekoos is sheim. Tsek eemails. Then dai. Tis wos Finland Män”(Original text by Heikki Aittokoski)
-
npera
addikt
-
blueboi69
őstag
válasz
2-More #159228 üzenetére
Igen és? Az egy domboldal ami a pályára néz. Baromira odahallatszik a távolabbi házakhoz is ha éjjel nekiállnak aszfaltot marni, amikor egyébként eléggé csend van.
Az az út amiről te beszélsz ott 30-as táblák vannak, nem szoktak száguldozni. Van lámpa is amely bevált pirosra ha 50nél gyorsabban jössz Pákozd felől.
Végülis hetente legalább egyszer elmegyek arra, miért is tudhatnám jobban?
-
-szabi-
addikt
válasz
-igu- #159239 üzenetére
És valóban. Akkor is a beszántott földutak miatt zsörtölődtem.
#159068 Sipi-
Azért nem megyek olyan gyorsan, hogy nagyot essek.
A sáros részeken ahol rezeg a léc inkább leszállok és áttolom.
Persze ettől még előfordult már de vele jár.
Pár éve egy téli tekerésen estem, szerencsémre jobbra dőltem. A másik irányba rosszabb lett volna kinn a terepen több km-re lakott területről, ugyanis balra a kanális volt. Akkor azért elgondolkodtam. -
-szabi-
addikt
Hi
Végül eljutottam idáig, hogy ez a hozzászólás is megszülessen.
Mikor bezárták a régi fórumunk ezt volt az adatlapomon:
Az alábbi képernyőkép most készült az itteni adatlapomról:
Az ottani hozzászólásaim száma 5965 volt a bezáráskor.
Az itteni össz-szám 5964.
Szóval ezzel az üzenettel beértem a régiek számát.
A hwsw fórumon aktívabb voltam, itt kevesebbet írok. Jóval tovább tartott eljutni eddig.
Újabb szomorú, szentimentális mérföldkő. -
npera
addikt
Nem tudom mondtam-e, de akkor mondom. Ma a mi házunk alatt megy a "zokni", a 6 házat összekötő közös csatornát bélelik. Utána ha megszilárdult a cucc, akkor bemennek a házakba és befúrnak 3 lefolyót minden házból. A mosókonyhát és a lenti slozit (egy csőbe fut), a konyhát és az emeleti fürdőszobát. Mind a 3 be kell fusson a ház alatti vezetékbe, aztán az megy ki a városi hálózatba.
Ha minden jól megy, akkor holnaptól elkezdik a házakban belül a fúrást, valami géppel lemennek a WC-ből (konyhából és emeleti fürdőből) a ház alá és ott fúrnak. Elég high-tech cuccok, optikás mindenbe belenéző csőgörény royale.
Mivel szabadságon vagyok, ezért majd közvetlenül közelről tudom élvezni
A munkik már megismernek mondjuk, mivel beszélgettem velük
-
eattila
őstag
Amúgy nagypapám ilyesmivel kaszálta a legelőjét:
A traktort lehetett hallani, ennek a sivítását alig. Cserébe nem nagyon kérdezte, hogy ami elé került, azt vághatja e....
-
2-More
tag
válasz
Grillo #159227 üzenetére
Régebben, mikor kiscsávó voltam, néztem tátott szájjal, mekkora okosság lehet a lámpaprogramozás meg az ilyen lezárom-bazárom dolgok mögött. Aztán 20+ év vezetés meg országjárás után rájön az ember, hogy nem, csak a fasz van belevágva, hogy jóvanazúgy. Szentendrén 30 éve nem képesek szinkronra programozni a lámpát, még életemben nem bírtam olyan autóval csőgázon elindulni az állomásnál, hogy a következő lámpa ne akkor váltson pirosra, és mire kizöldül, a KÖVETKEZŐ lámpa vált pirosra. Budakalászon, amióta megvan a vasúti átkelőnél pluszban a lámpás gyalogátkelő, azóta nem lehet létezni reggel fél8tól 9ig, és délután 4től este 6ig, mert összefüggő kocsisor van végig. Megoldás? Zárjuk le a párhuzamos utcán, majd a frissen épült csok-gettót, aminek sikerült 3,5 méter széles utat álmodni 2 sávnak, tegyük behajtási engedélykötelessé. Majd akkor JÓL másfele akar menni az, aki haza akar jutni, mondjuk csak a városba, nem is fel Ürömre mondjuk, ahova úgy tudsz még eljutni, hogy kerülsz mondjuk vissza a 3. kerületen át egy tizest, vagy a másik irányba megkerülöd a fél dunakanyart, ahol jééééé, ugyanezt a cerkát szopják Pomázon, Csobánkán, Pilisvörösváron.
-
2-More
tag
válasz
blueboi69 #159210 üzenetére
Pillants rá amúgy csak a térképre, itten:
https://www.google.com/maps/place/Sukor%C3%B3,+8096/@47.2376434,18.5898403,5547m/data=!3m1!1e3!4m6!3m5!1s0x476a03d5ad099feb:0x400c4290c1e8190!8m2!3d47.2425436!4d18.6022803!16s%2Fm%2F02r1r7s?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDYwOC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Tedd rá a centit, van vagy majd 500 méter az M7 és a LEGKÖZELEBBI házak közt, amik közvetlenül a Fehérvári út mellett álllnak, ott gondolom, mindeki lábujjhegyen közlekedik amúgy is.
-
Grillo
őstag
válasz
2-More #159222 üzenetére
Annyit azért szoktak csinálni, hogy a lezárásokat legalább pár km-re szervezik egyben. Egyrészt mert kevesebb helyen kell terelni, másrészt biztonságosabb, ha a Pistike hetekig ugyan ott kell terelődjön, megszokja, megtanulja, nem hetente viszik arébb 1 km-t, mert az balesetveszélyesebb.
Mondjuk mindenhogy szopó. -
hobizoli
nagyúr
válasz
blueboi69 #159217 üzenetére
nyilvan ezt is a varosbol kivezeto autopalya es elkerulo delutani top max csucsidejeben kell am csinalni, mert ha mar ennyire raertek vele honapokig, akkor pont idozithetnek maskorra is - ha akarnak
sima logisztikai kerdes ismet ez is----------------------
itthon eltart addig is, mert ez lett az "elfogadott" tempoja ennek is
pont 2 hete lattam az M4-l is mennyire sietnek Szolnok melletti szakasszal is
ilyen tempoban 2030-ra sem fejezik be megvolt vagy 60-70 ember szetszorva es szumma 8-10 csinalt is eppen vmit beszelgetes, cigizes, telefonnyomogatas helyett
de lehet PONT csak rosszkor jottem arra oda-vissza is
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #159216 üzenetére
Ne aggódj, múltkor az M0-n ért a dugó a megyeri hídtól az M3-n át mogyoródig, mert péntek délután 15:30kor kellett ELKEZDENI a megyerin a leállósáv vonalát festeni, úgy, hogy a külsőben állt a festőóttó. Nem ám ment a leállósávban, és onnan fújta a csíkot, ó dehogy.
-
Grillo
őstag
Szar az autópályán dugózni, nem kérdés. De bakker, ezek most leállítják a komplett forgalmat a Nyugati-Rákospalota és Nyugati-Angyalföld között egy hónapra. És akkor majd lehet szidni a BKV-t, meg a Karácsonyékat, hogy ezekről a helyekről majd nem bír bemenni a paraszt a munkahelyére, bezzeg a vonat az megy. Csak nem végig. És mondjuk érkezni fog vonat reggel a csúcsban mondjuk átlagban 10-20 percenként olyan állomáskora, amik erre nincsenek felkészítve. Már nagyon várom. Mondjuk van még 30 feletti szabim, lehet abban a hónapban ki se kéne otthonról mozdulni.
-
2-More
tag
válasz
blueboi69 #159215 üzenetére
Mert a fűnyíróembernek nem kell amúgy lezárni egy teljes szekciót, hogy nyugodtan tolhassa a vasat. Sukorón meg, ami egy putri zsákfalu, nekem ugyan meg nem magyarázod, hogy a komplett magyar tudományos akadémia székel, ahol ha egy éjjelt nem tudnak végigaludni, akkor nem lesz meg a rák ellenszere, SOHA.
-
blueboi69
őstag
válasz
hobizoli #159216 üzenetére
Az gondolom nem merült fel benned, hogy nem azért mentek oda akkor, mert sürgős volt, hanem, mert pont a sürgős dolgok miatt akkora szabadult fel kapacitás, hogy megcsinálják.
"epitkezes javitas vagy funyiras tok mind1, full nappal csinaljak ezt is, azt is"
Marhára nem. A fűnyírással hamar végeznek és mozognak. Az útépítés az hetekig/hónapokig eltart.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Jahno #159203 üzenetére
epitkezes javitas vagy funyiras tok mind1, full nappal csinaljak ezt is, azt is
multkor M5 kivezeto azert allt be mint a szog, mert a szalagkorlatoot javitottak egy tobb honappal korabbi koccanasos baleset folyamanya miatt
erted, du 4-5 korul beallva az egesz az IKEA-nal es az M51 kiagzasnal a 3 savban, amig a szem ellát, mert a legbelsoben pont ebben az idosavra idozitve kell nekiallaniuk ezzel baszakodni, hogy azt a 10m korlatszakaszt kicsereljek
biztos nem volt ra eleg ido akarmikor maskor, aaaaaaaaaaa, deeehoooooogy
honapkig csak egy piros-feher csikos tablicsku volt mellette egyebkent, mert ennyire volt surgos amugy -
Sipi-
őstag
válasz
2-More #159204 üzenetére
Ezért lesz nálunk a M7-esen beton középen a sövény helyett.
M7-es: búcsúzik a növényzet és a szalagkorlát -
blueboi69
őstag
válasz
2-More #159202 üzenetére
Hetente járok át Sukorón és Pákozdon, marhára nem nyaralók vannak. A nyaralók feljebb vannak. A főút és az m7 közti rész az sűrűn lakott.
De amúgy megint nem az a téma, hogy zaj van a pálya mellett, hanem onnan indultunk, hogy az autópálya építkezés tolják ott éjjel is. Hetekig.
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #159200 üzenetére
Persze, hogy hajtja
A motor
Unimogon van jellemzően előre-hátra kardánkihajtás, ami tud forogni menet közben IS, meg álltában is, meg van szalaghajtás, van több önálló hidraulikus-pneumatikus köre is. Nem az a lényeg ott, hogy keveset fogyasszon elektromosságból, bár biztos a kisebb tekernyűkre van egy tutaj aggregátja is, hanem az, hogy a hidrkaulikus v kardános megoldások akkora nyomatékot visznek át, hogy az a fűkasza ami rajta van, a felüljáró oszlopát kivágja ha kell
Rexrothal sefteltem én is, az egy nagy csapat, tény, amit mond, de ahol kell a power, ott sokáig lesz még hidraulika. Az más tészta, hogy annak is vannak veszélyei, láttam olyan védősisakot, amit kilyukasztott a folyadéksugár, mint a lézer.
Az összes többit, azt adom, persze.
-
2-More
tag
válasz
blueboi69 #159199 üzenetére
van amelyiknek kinyúl a gémje 5 métert, és menet közben nyírja az egyik fej a rézsűt, a másik az útpadkát, ha korlát mellett megy, ugyanez, benyúl középre ÉS nyírja a padkát. Ahova nagyon nem férni oda, csak ott megy a brazil gépsor. Hozzáteszem, ÉRDEKES, a haldokló, migránsverte labancoknál valahogy ez IS tud működni, direkt szoktam nézni, hogy átléped a határt, és valahogy nincs égigérő paszuly többé.
-
Jahno
veterán
-
2-More
tag
válasz
blueboi69 #159198 üzenetére
Sukorón egész véletlenül kurva sokat voltam, meg pákozdnál is relatív közel megy a pálya, de ha megnézed, egyik sem az a kimondott iparváros,ahol másnap reggel 5kor kell menni vissza a gályapadra, hanem nagyrészt nyaralók, meg nyuggerhadak vannak. És felhallatszik, oh boo, nálam meg behallatszik a 11es út zaja a több kilóméter szántón át, meg hallom mikor vált a hondás raccsingos gyerekeknek a vtec, meg a bmwek odajárnak driftelni a körforgalomba. És igen, ezt jelenti élni a világban. Akinek ezek nem tetszenek, az nyugodtan költözzön le a hortobágyra, szürkemarhát terelgetni, ott nem fogja zavarja a zaj, mondjuk, a 4G is csőpostán jön, munka meg legközelebb hol van? A városban.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Revolut
- Mikrotik routerek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Dell Precision Workstation ultrabook 5560, 5550, 7510 i7, 6-11. gen. Nvidia 4k Touch, gar
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged