Új hozzászólás Aktív témák
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #159216 üzenetére
Ne aggódj, múltkor az M0-n ért a dugó a megyeri hídtól az M3-n át mogyoródig, mert péntek délután 15:30kor kellett ELKEZDENI a megyerin a leállósáv vonalát festeni, úgy, hogy a külsőben állt a festőóttó. Nem ám ment a leállósávban, és onnan fújta a csíkot, ó dehogy.
-
blueboi69
őstag
válasz
hobizoli #159216 üzenetére
Az gondolom nem merült fel benned, hogy nem azért mentek oda akkor, mert sürgős volt, hanem, mert pont a sürgős dolgok miatt akkora szabadult fel kapacitás, hogy megcsinálják.
"epitkezes javitas vagy funyiras tok mind1, full nappal csinaljak ezt is, azt is"
Marhára nem. A fűnyírással hamar végeznek és mozognak. Az útépítés az hetekig/hónapokig eltart.
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #159200 üzenetére
Persze, hogy hajtja
A motor
Unimogon van jellemzően előre-hátra kardánkihajtás, ami tud forogni menet közben IS, meg álltában is, meg van szalaghajtás, van több önálló hidraulikus-pneumatikus köre is. Nem az a lényeg ott, hogy keveset fogyasszon elektromosságból, bár biztos a kisebb tekernyűkre van egy tutaj aggregátja is, hanem az, hogy a hidrkaulikus v kardános megoldások akkora nyomatékot visznek át, hogy az a fűkasza ami rajta van, a felüljáró oszlopát kivágja ha kell
Rexrothal sefteltem én is, az egy nagy csapat, tény, amit mond, de ahol kell a power, ott sokáig lesz még hidraulika. Az más tészta, hogy annak is vannak veszélyei, láttam olyan védősisakot, amit kilyukasztott a folyadéksugár, mint a lézer.
Az összes többit, azt adom, persze.
-
Jahno
veterán
-
blueboi69
őstag
válasz
hobizoli #159182 üzenetére
"hol megy autopalya lakott telepules mellett kovetelenul? Érd-n kb az M7-s"
Térképre ránéztél amúgy a kérdés felvetése előtt?
Törökbálint?
Tárnok, Martonvásár majdnem elér a pályáig. Ha a műholdas képet nézed és nem a sima közigazgatásit.
Pázmánd is lenyúlik a pályáig éshát ott van Velence, amit kb kettészel a pálya.
Sukorónál is sok felhallatszik. Pákozdról nem is beszélve.
Szabadbattyán is elég közel van. Polgárdi is.Balatonvilágos is. Többet már nem is nézek. -
blueboi69
őstag
válasz
hobizoli #159184 üzenetére
milyen elektromos fűnyíró? Generátorról? Vagy akksikkal?
Milyen 2-3perc? Te tudod, hogy mekkora területet kell lenyírni? A fűnyíróval nem sétálsz lépésben, mintha aszfalton mennél. másrészt nem véletlenül van fűkasza és nem fűnyíró...másrészt nem engem zavar a dolog, csak hangosan gondolkodom, hogy ismerve az embereket mi lesz a baj..
de ez az elektromos fűnyírós megoldásod.... ember... -
2-More
tag
válasz
hobizoli #159184 üzenetére
Mondanám, hogy örülök, hogy te is meg vagy verve ilyen droidokkal, de mitől lenne ugye nekem jó, ha neked (is) szar. Ugyanez a dilikokárda megy az M0 körgyűrű kapcsán a Solymár/Üröm tengelyen, ugyanígy nem engedte Nagykovácsi hogy összekössék a légvonalban száz méterekre lévő pilisborzasztóval, és ugyanez ment a szentendrei sziget-megyeri híd lehajtó kapcsán. Jahh, budakalászon ment a szájhabzás, mikor egy Disney stage akart odaköltözni, hogy jajj, a pittyegő kamionok ott fognak forgolódn, meg a Hulk tör-zúz majd 24/7.
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #159171 üzenetére
Persze, hogy ez lenne a jó, de ne azt nézd, mi a jó, hanem azt, "mer a munka törvén'könyve aztat írja, ilyenkor a brazil gépsornak 1,5x lóvé jár, hétvégén meg 2x", lefordítva Bentley meg Hermes táskára, az sok. Éjjel amúgy jobban is ki lehet világítani az eleve kevesebb embörre aki arra karikázik, lehet kirakni 3 négyzetméteres STOP feliratos lámpát hogy a varjak is lebarnuljnak, és nehogy elgázoljon valaki egy mamelukot, ami nappal amúgy ugyanúgy megtörténik mikor 100x annyi autó megy.
-
Jahno
veterán
válasz
hobizoli #159138 üzenetére
"leg sok mas iparagban megoldott az ejszakai munka
mi sem allunk ejszaka meg hetvegen sem"De mi niggerek vagyunk, ott meg mérnökök. Amúgy is hát na, megy ám ott a szopás rendesen, ha hiszed ha nem és még saját magukat is keresztbe szopatják. Főleg mert AZOK mindig elvárják, hogy ugorj és azonnal. Előbb felhív, hogy mi van az emaillal, amire 200 oldalas válasz kellene, mint megkapnád. Lehet Grillo is tudna mit mesélni, ha lehetne, mindenféle "tegnapra" határidőkről.
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #159059 üzenetére
Én nem szarakszom, csomószor jövök be a gyárba ha kell a molnárkocsi, úgy felszállok vele a hévre mint a szél, ki van fizetve
de hoztam haza ugyanígy gépvasat is, meg most összeákombákomoltam a céges selejtből egy új játszósgépet magamnak, rendeltem rá aliról két fogantyút, microATX, legrugott 8gen 360as ROG alaplap, feltöltöttem/megtákoltam rá egy wasserkühlét, nagyon kis jópofa lett, ha még ram meg egy gpu is jutna bele, meg egy rendes professzor, még valamire jó is lehetne
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #159050 üzenetére
Mondjuk, nem vagyok egy adományozós típus, de erre rádobnék pár forintot, hogy livefeed nézhessem, ahogy felszáll pár ilyen drótvázas terminátor a marhavagon színvonalú máv-ra, majd kileheli a lelkét a szerkezet valahol a pusztában, hogy hányadik perc után mennek csülökre az utolsó kulacs Gatorade-ért. Egyből kisebb lenne az arc, hogy csak a tömegközlekedés a fasza, és minden autós tömeggyilkos.
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #159028 üzenetére
Mobo nem kell, itt van az asztal mellett egy Asus z10pe-d8 ws, 8x DDR4 RECC 128GB, 7x PCIe 16x, meg egy m.2 NVME, MINDENT is tud, csak két legkisebb 6 magvas, valami 1,8as xeonokkal szégyenkezik, de néztem most, a nagy órajelű és/vagy sokmagvas V4 xeonok még mindig kikúrt drágák, max egy 2680 érné meg, az frutti, minden más ami combi, az onnan indul hogy 50k, x2 az már gombócból is sok, pláne sokadik diligépnek.
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #159024 üzenetére
vagy egy 1680at kéne bebökni, csakhát az uni, inkább egy 2689 párossal szemezek, az 10/20 felállás, két procival az 20 mag 40 szál, és 3,8GHz vs a a 1680 4GHz-je, esetleg egy 2696 de az valami spéci OEM cucc, nem is biztos vinné a lap, pedig az magában 22 mag/44 szál. Meg is nézem mit mond rá a csaliekszpressz.
-
-
eattila
őstag
válasz
hobizoli #158451 üzenetére
Az utakat tudom. En is arrol megye a tora. Pedig en kozel vagyok. Kunhegyes fele az ut a 4-esrol tenyleg tre.
A letesitmenyt a gatrol lattam tekeres kozben. Es ilyen havrokkal megallunk egy estrere dologra hatha jo. Mondjuk nem nyaron mert ott este ki nem mesz a hazbol az tuti. -
2-More
tag
válasz
hobizoli #158375 üzenetére
Á, fasznak, kispályára valók ezek. Én is most rövidítek az ignisben 3,9ről 4,4re, pedig a gyári is rövid. Meg ezekben, mármint az M-esekben nincs 6os csak a ZC32 sportban, minden másban 5ös van. Az a váltó is amúgy vmi Fiat váltó, nem rokon a többi Aisinnal, eleve valami adapterrel van fenn.
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #157915 üzenetére
csomó modernebb szarnál nincs visszafolyó ág már, mert minek ugye
Ha hosszú távra kell elrakni, akkor a 100as a nyerő, lehetőleg felértékelendő a verdát, tele, mert különben a fém üzemanyag tank belső fele is hajlamos rozsdásodni, amit nem ér a szörp. Motoroknál, pláne régi, karbis szaroknál imádja még a 95ös megmarni a karbiban a membránt.
-
-szabi-
addikt
válasz
hobizoli #157967 üzenetére
Abban a topikban szerintem egyszer nem fordultam meg.
Úgy emlékszem volt néhány találkozó az évek alatt, de nekem egyik sem adta ki.
Volt egy két alkalom mikor mentem volna de aztán abból sem lett semmi.
Mondjuk ilyen beb@szcsi találkozós est szép lett volna, aztán mit kezdek magammal éjjel több mint 100km a lakásomtól!?
Didyman találkozó is a szünetmentesem javítása és hogy útba esett szerencsés együttállás okán jött össze.#157966 -igu-
Mesélj mi történt?#157969 eattila
Az máris több, mint amit én tudok felmutatni.
Nah jó Jahno egyszer logmein ránézett a gépemre mert nem ment a fájlmegosztás.
Aztán megállapította, hogy a hálózati beállítások jók és a jogosultságokkal kellene kezdeni valamit.
Gondolom ez nem számít!? -
Jahno
veterán
válasz
hobizoli #157967 üzenetére
Lurdy meg a Szárcsa és kint Fehérvári út környékén a nemtommi, ami után meg is jegyeztük Stanleyvel, hogy az nem kocsma ahol fehér abrosz van és este 9kor zár, szóval bementünk asszem az Íjászba, ott mind a 8-9 ember helyett megtettük amit meg lehet aztán hazafelé pont nyitva volt Borároson a Holsten ahol rá kellett dobni pár körtét....
Nem mindegyik volt az én világom, Lurdys talikat nem is értettem.
-
Sipi-
őstag
válasz
hobizoli #157924 üzenetére
Társasházi lakás, folyosóról nyíló helyiségben vannak az órák. Kisebb lakásoknál csak 1 fázis, nekünk 3x16. Innen, az órától kell levezetni a garázsba a kábelt. Másik órát nem érdemes kérni, mert akkor könnyen kitalálhatják, hogy az autótöltés 150 Ft/kWh és nem 72.
Azt mondtam csak, hogy ha a garázsban a kocsitöltő használná a 3x32-re bővített hálózat összes áramát, akkor a lakásnak semmi sem jutna -
2-More
tag
válasz
hobizoli #157856 üzenetére
Macerásabb gyártani szerintem, és alapvetően egészen magas literteljesítményig sem "kell" a closed v semiclosed deck motor. Impreza STI 2 literből 250-280 lópaci gyárilag mind open vagy max semiclosed, a spec-c motrok closed deckek és egyiknél se az a baj hogy a hüvely megmozdul. Egyszerűbb az open öntvénye, meg talán jobban átforog a hűtővíz is, nincsenek olyan helyi melegpontok mint egy zárt megoldásnál. Ofkorsz, ha szarráfújod 2+ barral, akkor kell a closed deck, meg a tűzkarika, meg a multilayer acél hengerfejtömítés, meg a többi kurvaanyja.
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #157850 üzenetére
Így van, ezért kell olyan olajhűtő v szendvics, vagy külön adapter, amin van termosztát, hogy feleslegesen ne keringjen benne az olaj. Amúgy, a turbón is azért van a "vízhűtés", mert valamennyit hűt mikor állsz alapjáraton, lévén akkor a víz kering, az olaj meg az alapjárat miatt kevésbé, inkább segít a motornak miharabb bemelegedni. Húzott motornál meg kifejezetten hátrány, az igazán combos raccse turbókon vagy eleve nincs is bekötve a víz, vagy nincs is rajta vízhűtésnek csonk, úgyis magát a turbót a motorolaj hűti.
A vizes hőcserélőnek, pláne a volvo meg ford féle faszságoknak, ahol a karterben van a radiátor, azért hátránya is van, pl amikor eldurran v elrohad, és beleereszti az olajba a vizet 1sec alatt, aztán mire rájössz hogy esik a nyomás meg baj van, már csapágyasra verted a motrot. -
2-More
tag
válasz
hobizoli #157525 üzenetére
Asszony volt az anno Queen-koncertet is szervező Hegedűs László balkeze évekig. Ott kezdett rezegni a léc, mikor Justin Timberlake koncertet szerveztek innen, Budapestről, Johannesburgba, és az asszonynak kellett volna kimenni szervezi mint helyi erő, de vagy 3 hónapra
-
Sipi-
őstag
válasz
hobizoli #157525 üzenetére
Meg előző munkahelyemen mesélte a főnököm, hogy ott is volt olyan, hogy dolgoztak páran egy nem jó országban, ahol közben kitört egy felkelés/polgárháború. Szóltak az emberek, hogy azonnal mentésk ki őket, mert golyók repkednek be az ablakon. Amerikai zsoldosok vitték ki őket végül, megállás és ellenőrzés nélkül mentek át a reptéren a különgéphez, ami békésebb országba vitte őket.
-
eattila
őstag
válasz
hobizoli #157210 üzenetére
Mondjuk ez olyan, hogy nem bejárónőt veszel, mikor nősülsz. A feladatok szerintem közösek, vagy megoszlanak. Megegyezés kérdése. Nekem ha kell valami, akkor megcsinálom, elrakom, megfőzöm, stb. De mindenkinek más az ingerküszöbe. Ennyiből én nem alkotnék véleményt komolyabban
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #157059 üzenetére
Nalam most same shit az Ignis Sporthoz, marginálisan volt drágább az Ate mint a bármi, nem beszélve a Goodridge harisnyás fékcsőről. Vettem bontott nyerget előre-hátra, gatyába lesz rázva, és amikor a komplett pakk kész, akkor 1:1 CS. Ugyenez lesz jövőre, vettem bontott váltót, az most szétugrik, kap egy hosszú egyest, marad a 2-3-4-5, de kap egy rövid végáttételt (3.91 vs 4.44), meg egy lamellás sperrt, és amikor kész, akkor 1:1 ugrik fel egy új kuplung+szimmeringek társaságában, megintcsak, gyári váltó meg megy a sarokba nejlon alá. Ugyenez a gátlókkal, gyári gátló-gyári rugó is elég kemény, de van egy szett D2 állítható magasságú, keménységú, 3D toronytányrral, lereviziózva, állítható panhard, ez szintén a jövő réme. Ha minden jól megy, hétvégén megbágerolom az üléskeretet, vettem bontottat abból is, arra rácsattan a keményhéjas Recaro SGP a vastartalékból, meg egy 4 pontos Scroth, lejárt homológ, marketplaceről kukáztam mindkettőt gombokért anno.
-
blueboi69
őstag
válasz
hobizoli #157055 üzenetére
"ez olyan kb, mint a punto-s haver"
Hááát nem igazán, a szép kert az mindenkinek örömére szolgál, a megtermelt zöldségek és gyümölcsök szintén. Technikai cuccokra elverni időt és pénzt az meg max annak jó aki csinálja. Másrészt gyerekek mellett marhára nehéz szerelés közben odafigyelni, hogy mit csinálsz és bármikor abba kell tudni hagyni azonnal. Na a szerelgetés az nem ilyen.
-
-szabi-
addikt
válasz
hobizoli #156902 üzenetére
Ez egy Chieftec Bravo, kb 20 éve megvan, nem akarom lecserélni.
Van rajta front usb de csak 2.0.
Nagy fájlok másolása hosszadalmas.
Kérdésedre válaszolva ssd van.Mondjuk ami benne van p7p55d + i7-860 kombó, 15 éve jó gép volt mikor vettem de ma már karcsú.
Elvagyok vele de gépigényesebb dolgot már nem csinálok rajta.
Héten megjött a laptopom amiről 1-2 hónapja beszéltünk.
Lefuttattam Cinebench 23-at (a 24-es már le se fut ezen a régi gépen).
Szóval a laptop 6x gyorsabb.Köszi a linket, ilyesmire gondoltam.
Ma voltam tekerni, holnap bringa takarítás.
Bementem a dzsindzsásba, volt rosszabb is de ott inkább le se szálltam a gépről fotózni. -
-
npera
addikt
válasz
hobizoli #156623 üzenetére
Nekem volt Nexus agyváltó. Elvileg 2-évente kell olajat cserélni benne, de sokan sosem cserélik.
Nálam a bowdent kellett szerintem gyakran állítani. 4. fokozatban látszik 2 db sárga "pöcök", aminek egy vonalban kell lennie egy kis vizsgálóablakban. Na, nálam ez elmászott gyakran.
Rohloff az 2-bowdenes, teljesen más konstrukció. Ott 14 sebesség van és állítólag maga a csoda a cucc. De Igu "CVT"-je is elég érdekes cucc.
Ha erősen terhelsz egy bringát, akkor kell cserélgetni dolgokat. Ha csak gurigázol terhelés nélkül, akkor alig van vele gond.
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #156580 üzenetére
el kívánta hagyni az ojjektumot, majd meggondolta magát, csak addigra már benn volt az automata forgóajtóban, ami bekapta, de legalább cserébe, észlelvén az akadályt, meg sem állt, hanem ment volna tovább, gyerek meg, mint a könyvben a bogár, ott sivalkodott fél testtel a forgóajtó és a keret közt, 4 évének minden hangerejével.
-
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #156182 üzenetére
Valahogy így, nem vagyok egy kommancs, de a TSz mint elv, ezért lett volna egy jó dolog, ha nem párosult volna hozzá a magyaros leszaromság, hogy a traktort mindenki csak üti-vágja, meg akkor jó ha lehet belőle lopni a gázolajat, meg majd valaki más csinálja meg a munkát, de jajj elvették a nagypapa 3 négyzetméter földjét.
-
blueboi69
őstag
válasz
hobizoli #155908 üzenetére
Nem mindenhol fér el egy tartály, legjobb lenne leásni. Most inkább 40-50ezer egy ilyen tartály, de amúgy ha el tudod rakni megéri. Én közel 20ezerért /db vettem a 200literes esővízhordókat, amik ki is néznek valahogy. Szóval IBC-t leásni jó, meg az algásodás miatt is érdemes takarni és ha leásod, akkor nem fagy be.
Nálam két hordó van, az 400liter összesen. Be tudom osztani, hogy ne legyenek üresek és használjam is őket egész nyáron. Gyerekek is szeretnek belőle a kis kannájukba vizet önteni és locsolgatni, de így hogy felszínen vannak, van velük macera. Eleve csomó retek is belemegy, ha más nem por, ami összegyűlik az alján. Ősszel le kell őket üríteni, hogy ne fagyjon bele, olyankor meg általában már minden is vizes alapból. Szóval időben le kell űríteni. -
Sipi-
őstag
válasz
hobizoli #155714 üzenetére
Nekem 55ezret akartak kérni a szerelése kb. 6 éve úgy, hogy csak fel kellett a klímákat csavarozni és bekötni, a kültériket meg lerakni a teraszon a padlóra és bekötni. Minden csövezés megvolt a falban, elektromos kiállások, összekötések is ott voltak. Alkudtam, hogy legyen 55e, de akkor a wifi modult adják ingyen hozzà. Így lett végül
-
zetor2000
őstag
-
Jahno
veterán
válasz
hobizoli #155654 üzenetére
Vagy úgy is lehet mondani, hogy külföldre termeltünk, ment az export. Jó eséllyel KGST meg hasonlók voltak, de maradjunk a műszaki dolgoknál, hogy akkor egy nagygépes cuccot vezettek be, országosan kezelte a helyjegyek rendszerét, amivel a MÁV meg hasonlók még ma is küzdenek. A sikerességéről nincs infónk, de azért 90 előtt már terjedt az AIX, oszt máig jó cuccnak tartom, ha nincs bővítés/funkcióváltás, csak ilyen feladat mikor a terminálon a főbb állomásokon megnézni a bemondónéni és egy ügyfélszolgálat sok terminállal akiket fel kell hívni, még most is ugyanúgy menne. Szépségipar később összekókányolta kártyás fizetéssel és netes rendeléssel is :-P
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #155390 üzenetére
OK, de ezt ne a kis kompakt kategóriánál nézd, hanem ott, ahol eleve van egy akkora féknyereg mint egy kilós vekni, baszom vastag tárcsával, tizenkilós felnivel, gumival. Nem azt mondom, hogy nulla, pláne nem egy olyan esetben ahol valami gyerekjáték, hajtás nélküli hátsó futómű van, hanem a mai ökör méretekben. Ez az R5 villanyos 1450 kiló híresztelések szerint, azaz 3 ajtós szubkompakt létére vastagon mid SUV súlyban van.
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #155381 üzenetére
Nem olyan vészes, lehet integrálni a csonkállvánnyal, akár a lengőkarral hátsókerék esetén el lehet spórolni a komplett féket, mert hátul úgysincs jelentős fékeznivaló az autók túlnyomó többségénél, elég lehet a rekuperációs fék, nem lesz féltengely, meg egy csomós más sallang. Kombinálod egy könnyű felnivel, és kész. A probléma hogy nem elég egy motor, kell kerekenként 1-1, dupla költség, dupla karbantartási pont, csapágy, folyadékhűtést odavinni, kábelezés, nem tudsz úgy áttételezni mintha egy hagyományos megoldás lenne, stb stb stb.
-
Jahno
veterán
válasz
hobizoli #155346 üzenetére
"vagy ottani ettermeknel a pincer igazabol a jattbol el, mert az alapfizetese kb nulla"
Itt is van ilyen és elég érdekesen aránylik a jatt a különböző egységek és területek közt. De még dohányboltoknál is durva arányok vannak.
Végtelenségig rágható gitt, mint a sorkatonaság vagy a bicajsávok és gyalogosok ügye
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #154410 üzenetére
Tű pontosan ugyanez volt velem, mikor vettem USÁból Promag puskatusát, Timney elsütőszerkezetet, apámfaszát, és megÁFÁztak arra, hogy ők megnézték és ez nem annyi mint ami a számlán van, be kellett küldjem a MidwayUsa katalógusoldalt NEKEM, screenshotolva, hogy DE, ennyi volt.
-
Jahno
veterán
válasz
hobizoli #154122 üzenetére
A csavart más miatt csinálták, bontják is ész nélkül, kontaktos lesz és úgyis átépítik, más a funkciója. Olyankor van az, hogy csak kicsit csavarozom szét az asztalt, eltolom, majd egyik kezemmel egyiket fogom meg, másikkal a másikat akkor közte még ott lesz a ződsárga. Ha nincs, akkor opciós a nagy bada bumm mert én vagyok közte.
Salgó polcra is minden cégnél rinyálnak, hogy deminek. Ugyanezért. Úgyis ott fog rajta lógni 2 hét vagy 1.5 év múlva egy kicsit nyúzott szigetelésű hosszabbító, vagy csak a lába közt húzzák át a porszívó zsinórját, aztán bír az is még fél méter, jó lesz az. Meg felakasztják rá a lámpát. Csak kicsit. Aztán csak mindig kicsi kopik rajta a PVC köpeny, míg az egész miskulancia szépen áram alá nem kerül. Lehet ki sem derül, lehet majd tökre nem fogják érteni a miértet. Mert még egy ázott falnak nekitolt fém szerkezet is teljesen jó vezető bír lenni.
Saját bulikba mindig viszek 2 mobil ÉV-t is, mert sosem tudni. Én is benézhetek valami egyszerűbb dolgot, vizet is kaphat, fura műszaki hiba is lehet. Eddig két helyen állt meg a komplett színpad, sötét vala hirtelen, van ilyen. Akkor begyűjtünk némi duzzogást, (mellékesen szar a tervezése egy csomó helyen, mert itt is hülyék), cserébe viszont vagy meghalhatott volna valaki vagy nem.
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #154047 üzenetére
Lehet pofáztam már, jártam évekig a Mars kisállateledgyárba, Bokrosra. Eleve Bp mellől 3 óra, mire levered, és nettó 1 óra, mire bemész, mert jajj van nálad páka, jajj, milyen a csavarhúzó. Benn LOTO rendszer, jézus+mária is lelakatol, higéniai kapu, sniccer elkobozzák, társai. Azt' mégis megjárta az országos híreket, mikor egy melóst megsütöttek a gőzvezetékben. Valahol értem a biztonsági előírásokat, hogy tényleg, egy továbbítószalagot ne lehessen csak úgy elstartolni, mert nem látod fekszik e alatta valaki, de gondolkozni se gondolkoznak ám, szóval ha nincs lakat, elindítja, és nem nézi van e ott mégis valami v valaki. A másik, hogy a címkeapplikátor miatt ugyanígy leáramltalanítják a mindent, közben meg ugye áram és sűrített levegő nélkül tesztelni se tudsz.
-
2-More
tag
válasz
hobizoli #153751 üzenetére
kalászon, pomázon nem a Misung 2025bt operál, hanem a Netrax. Érdemes utánanézni, ki a góré, hova, hány ember nevére van írva, milyen bizniszekben voltak benne, hány cég-a-cégben van benne. A tulaj/vezetőt, akinek a nevén van a kupleráj, sokéve ismerik a környéken, én még onnan, amikor betűzve írta le a saját nevét. A kalászi önkormánytól úgy vettek meg telket kalász belterületen, hogy véletlenül a nettót sikerült fizetni a bruttó helyett, 32 milliót, egy olyan telekért, amire felpattintottak egy tizenlakásos lakóblokkot, ahol a legkisebb, 40 négyzetméteres lyuk ugyanennyi millióért kelt el, ezelőtt nagyságrendileg 7-8 éve. És ez a dunakanyarban, mint a kés a vajon, úgy meg át önkormányokon, pártállástól függetlenül.
-
blueboi69
őstag
válasz
hobizoli #153755 üzenetére
Eddig semmi olyasmi nem történt ami ne fordulna elő egy újépítésű háznál. Sőt. A problémaelhárítós ráköltések tizedét sem teszik ki annak amik ismerősök költötték rá fejenként az újépítésű házaikra.
És volt köztük neves cég is, aztán rohadtul óvatosak voltak abban, hogy jogilag semmit se lehessen rajtuk számonkérni. Ott spec anyuka jogász volt. Konkrétan nem sikerült a padlót vízszintesre csinálniuk, pedig egy önterülő aljzatkiegyenlítővel ez nem akkora truváj. Aztán persze a frissen berakott ajtók megakadtak a padlóban és szép wifi piktogramot karcoltak a parkettába. És hiába volt kimutatható, hogy a beton szar, ráfogták a parkettára, meg javasolták, hogy akkor vágjanak az ajtóból meg ilyenek.
Az, hogy itt a 20éves valaminél szivárgott a víz, valszeg a magasabb víznyomás miatt jöhetett elő, tehát akár user error is lehetne, ilyen simán benne van az újaknál is. press-es cuccoknál rendszeres, hogy összerakják és kimaradnak idomok, mert elfelejtik presselni és nyomáspróbázni is. Nem akkora izé ez.Tetőbeázás volt még, amire azt mondták konstrukciós hiba (ergo ha újonnan vesszük a kecót, akkoris meglett volna ), ezen kívül minden ráköltés az saját igényünk miatt volt + hobby.
-
blueboi69
őstag
válasz
hobizoli #153751 üzenetére
Saját tapasztalat. Meg a közvetlen környezetbeli.
A 60éves kádárkocka és az újépítésű közt is terveztek házakat
ide is befért az e39 a garázsba csak inkább raktár/műhelyként funkcionál.
Az előnevelt növények és kész kert fogalmairól majd beszélgessünk ha túl vagy ilyenen, addig olvasd el amit írtam. Kész gyepet is le lehet gurítani, csakhát az is szépen megdobja a végösszeget.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy ruhás topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Iqos cigaretta
- EAFC 25
- Formula-1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- 16GB-os SODIMM (notebook) DDR4 RAM bazár - nézz be, lesz, ami kell neked!
- HP 15-af105nh laptop (15,6FHD/AmdQuad/4GB/128SSD/Magyar) - Akku X
- JOYOR S5 Pro 10" Elektromos Roller 26Ah Akkumulátorral Moddolt!
- XPS 13 9310 13.4" FHD+ IPS i7-1185G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Megkimélt Apple iPhone 8 Plus 64GB Fekete szinben, 100% akkuval, kártyafüggetlen, garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8500 16GB DDR4 960GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- 12.000 ft tól elvihető ELITRO Bankmentes , kamatmentes vásárlás .Cooler Master GM2711S Monitor
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest