Új hozzászólás Aktív témák
-
-
chris-77
csendes tag
Amúgy azért nem vághatják meg a kamionsofőrt, hogy
- (a.) a felvételeket nyersen/kitakarások nélkül kirakja a youtube-ra?
- (b.) ráadásul olyan hangfelvételt is megoszt, ahol a felvétel tényét nem közli előre a beszélgetőpartnerével?Ahhoz meg ráadásul szerintem plusz engedélyt kell kérnie, hogy ezen hangfelvételeket még közzé is tegye..
HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.
-
eattila
őstag
válasz BobaHWSW #2092 üzenetére
Valami guruló városos rémlik. De nem 100-as az agyam most, így nem tudom pontosan, hogy arról volt e szó.
chris77: A szavak forradalma yt csatornára less rá. Szerintem király. Reggel óta a reményhez c. mű szól
[ Szerkesztve ]
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
-igu-
addikt
#animGIF
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
didyman
őstag
Ömm, az agár így érzi jól magát. A kutya opportunistán étkezik, nem tudatosan. A német juhásznál is ez a baj, sokan "arányos" kutyát akarnak nevelni belőle, pedig az ő gyári testalkata sokkal vékonyabb. Nem is meglepő, hogy annyi küzd mozgásszervi bajokkal.
"Az Antióchiai Szent Kézigránát. Mínár atya az őrizője e kegyes ereklyének"
-
Frawly
veterán
Az lehet, hogy akkor el lesz hízva, de mégis jobban fogja érezni magát szerencsétlen „kutyika” (by Gyula). Nem azt mondom, hogy tömjétek, míg a hasát meg a háját a földön nem húzza, meg cukorbetegként nem bír arrébb menni, de azért essen le valami szerencsétlen bolhafészkeknek.
-
BobaHWSW
aktív tag
Oszinten mondom ez tagasabbnak nez ki mint par wellingtoni utca ami szinten ketiranyu.
Azt a fairseg miatt hozza kell tegyem, hogy eddig kb barmerre jartam az utak minosegevel sehol n volt bajom. Csak a szelesseg...
Van gopro tarto a crvben. Hetvegen tervezzuk elmenni valahova es keszitunk videot.
-
BobaHWSW
aktív tag
Na ezt lehet elkuldom Jahnonak is.
Ezt kaptuk mert ugyes es okos es jo fiuk vagyunk (es amiert a massziv szivas mellett nem boritjuk ra a cegre a hazat... De ez mellekes. Most eleg labujjhegyen jar a ceg. Kicsit necces a melo.)
Van mortal kombat meg streetfighter meg mittomen meg sokminden mi.
-
-igu-
addikt
válasz BobaHWSW #2079 üzenetére
hát...ööö...izé...
két falu között meg néha kaktusz is akadezeken az utakon kétirányú forgalom van, így elég sokszor kell tolatgani
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
addikt
Nova, te picit motoroztál, nem?
Itt egy német csóka (elég durva tájszólással) magyarázza a makaós pályát. Kábé 11 perctől jön egy vicces rész, magyarázza a kanyarkombót és a lendület fontosságát. Meg, hogy mennyire húzósak a csatornafedelek és huplik. Aztán bemutatja kábé 11:38-nál, hogy milyen amikor az ív el lesz rontva és belső íven megfejeli a betonfalat.....
-
-
-igu-
addikt
A rendőrség válasza nagyon gáz, azzal, hogy pampognak, nincs előrébb senki.
Miért gondolná bárki, hogy megkülönböztetett jelzéssel haladó, rendőrségi tevékenységre utaló magatartással az az autó nem hivatali jármű?
Visszafelé persze működik, pl. a "fegyvernek látszó tárgy" már elég indok egy kis lövöldözésre.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
-
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
Nem kockáztatta meg azt a gyilkos indulatot, amivel este találkozik az ember, amikor szembesül vele, hogy egész nap a terrárium tetején felejtett egy átlátszó műanyagdobozba zárt cserebogarat, tökéletes rálátással a terrárium bármely pontjáról. Vagy T-Rex esetén statisztát. Malacnál meg szelet szalámit a pizzáról.
-
Samott
addikt
Az M7-esen csapott le a kéklámpás autó - namost ha a rendorseg nem hazudik, akkor meg sulyosabb a dolog: alrendorok garazdalkodnak. (hogy a tokombe gondolta az idiotaja, hogy nem fog lebukni ezzel? nagyon sok autoban van mar kamera, elobb-utobb valaki felveszi az ugyeskedeset)
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-NoVa-
addikt
Kérdés, hogy hol van az a máshol. A Fiat500 / Panda parkolható, és kicsi a fordulóköre, de már van benne némi tér, amivel többet tud a Smart/Twingo kategóriánál, az nagyon bejött. A 0.9 Turbo 100 fölött már küzd, addig kiváló, az 1.4 Sport mindenre jó.
A Volvo fordulókörét M0-nak hívják, de még egész átlagos parkolóhelyre elfér, viszont a hang és rezonancia szigetelése pályán pihentetőbb, 1000km-es utakra sem fárasztó. Cserébe teljesen megfoszt az amúgy csodás kipufogóhangtól, ott van, gurgulázik, hörög, morog, élvezhető, és ebből nekem semmi sem jut. És persze drágább alkatrész, drágább olaj, drágább gumik, ára van a kényelemnek.
-
-NoVa-
addikt
Városban kevesebbet fogyaszt, mint ugyanabból a kézi, vagy a nemCVT. Autópályán meg többet, 140 körüli utazónál 11-12 liter beleesik. Városban meg 5.6-7 között távfüggően.
A Clio sokkal erősebb, kevesebbet eszik városon kívül, sokkal többet városban, és sokkal autószerűbb érzés a hagyományos automataváltó, a Jazznél inkább robogóra emlékeztet a motorhang. Gázra magasabb fix hangmagasság, aztán utazósebesség elérésekor kicsit lejjebb megy.
Félmi nem kell tőle, egy régebbi CVT-s Jazzel simán körbeautóztam Európa nagy részét, síkba hajtott hátsó ülésekkel a bringák + csomagok nagyon kényelmesen elfértek.
-
-NoVa-
addikt
Ja, és a Volvo is ledöglött. A nyári gumikra fejcsóválva nézett a gumis, hogy ezt nem rakja fel. Műszaki hibára gyanakszom, avagy kopó alkatrész. Mondjuk ha nem kapok defekt, még szerintem húztam volna amúgy is az időt, mielőtt rászánom, hogy lecseréljem a télit. Nagyon ideális célközönsége leszek valami négyévszakosnak.
-
eattila
őstag
Asszony mostansag hirdet es adott el par butort. Ott is az volt szinte mindig, hogy el tudjuk e vinni neki... Es a vegen hiaba jottek erte tobben, nekem kellett segiteni lecipelni. Ha kell, jojjon mar erte valahigy es vigye is le.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
veterán
egy fotel eladásánál faq-t írtam a hirdetésbe a sok baromnak. ideadod ötezerért? nem. félreteszed nekem a jövő hétig? nem. el tudod nekem hozni? nem.
nem mondom, hogy megszűntek a hülye kérdések, de segített a dolgon. különösen tetszett, volt valami balfasz nőszemély még a faq előtt, megkérdezte, hogy elviszem-e neki(elég jó állapotú, elég régi, 8-ért nagyon olcsón adott fotel, azzal a megjegyzéssel, ha vasárnapig nem viszik el, megy a lomtalanításra), mondtam hogy nem viszem sehova. de neki nincs autója. nem tudom, milyen választ várt erre
de volt, aki szinte lebaszott azért, hogy miért nem adom oda ötért valakinek, ha úgyis kidobnám, így legalább segítenék valakinek. meg persze azok, akik mnodták, hogy ingyen azért kellene... asszem nem szeretem az embereket eléggé.hanyas vagy, te disznó?
-
Frawly
veterán
Kösz a visszajelzést neked is, meg hogy megpróbáltad. Ezek szerint teljesen letiltották ezeket a videókat, amcsiknak is. Viszont akkor privátnak kellett volna jelölniük a videókat. Kicsit fura, hogy így teszik hozzáférhetetlenné, amikor másik oldalról meg továbbra is elérhető.
Azt az esetet nem tudom elképzelni, hogy magyarban, angolhonban, jenkiföldön nem elérhető, de Szomáliában vagy Üzbegisztánban igen.
-
-NoVa-
addikt
válasz eattila #2029 üzenetére
Fél óra után egy fordulatnál azért több önindítózást várnék el leállítás után azonnal, pláne hogy lámpa, szellőzés és rádió nélkül mentem. Műszaki hibára gyanakszom. Igazából gyanús, hogy valami Nyugat-Római birodalmi akkumlátor van benne még a bukás előttről, klasszikus lelet.
-
-NoVa-
addikt
Carbo I pár nap utáni review. Ma rendes 24/96 DAC-ról kapott kontentot, és máris előjött minden előnye. Vivalditól Mick Gordonon át Radioheadig mindenfe anyagon jobb, mint a Tenore, és pár dologra a QC35-nél is. Kicsit soknak tűnt a magas elsőre, de klasszikus zene élő felvételeken hallatszik, hogy inkább a tőbbi volt kevés.
Asztalnál és kávégépig elmászkálásnál nincs kábelzaj, utcán már könnyebben kicsúszik a fülemből, arra marad a BT cucc. Olyankor úgyis inkább podcasteket hallgatok, arra jó a SoudMagic.
-
eattila
őstag
Az annak tűnik ja
Fél óra szerintem karcsú. Bár nekem a suzuki életre kelt 15km után, igaz nem város volt, hanem települések között 100-110-es tempónál.Főnök skorpiója eszi az akksikat 1 hét alatt azt hiszem lemerül a pi_ba. Ha járatja néha, ha nem. Aztán volt, hogy már fel se lehetett tölteni. 3 hónapos akksi volt..
[ Szerkesztve ]
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
eattila
őstag
Nem irigyellek.
Eleve utálok alkudozni. Ha veszek, akkor nem szeretek pofátlannak tűnni, ha eladok, akkor meg gecinek.
Ha nagyon kell faragni az árából valaminek, vagy nagyon nem füllik a fogam hozzá, de mégis kell, akkor vagy aput, vagy öcsémet elhívom. Kupec félék. Én nem
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
eattila
őstag
válasz BobaHWSW #2018 üzenetére
Turbós kisdízellel van tapasztalatom. PUG 1.3 / 1.4 turbósokkal. Az 1.4 kaszni/pakolás/kerékméret függően tudja szedni a lábát a bipperekben. 207 sw van-ban meg kimondottan virgonc. Az 1.3 -as az sima 207 van-ban nem rossz, de a toyota után lomhának éreztem.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
addikt
válasz eattila #2021 üzenetére
Itt bármi lehetséges. Amikor lemosattam, akkor odajött egy szerecsen és kérdezősködött. Nagy nehezen megértette, hogy nincs 2 db ilyen autóm (1 benzin és 1 dízel), hanem azt próbálom elmagyarázni neki, hogy ez benzines, de létezett 1.6-literes BMW dízel is.
Amikor hallotta a 8-literes vegyes fogyasztást, akkor nagyon szomorú volt. És amikor az árat hallotta akkor sem vígasztalódott meg. Mondtam neki, hogy figyelje a hirdetést és aludjon rá egyet.
Szerintem következő sztereotípiák lesznek:
- beszámítok-e egy régebbi dízelt
- beszámítok-e játékkonzolt
- akarok-e hitelezni én neki
- miért nem dízel
- miért nem fele ennyiért
- tutira nem hibás az autó?
- adjak garanciát énÉs a fentiek lineáris kombinációja. Esetleg egy 1-soros SMS, amiben bár csak 4-5 szó van, de abban elrejtett az illető 5 helyesírási hibát.
-
npera
addikt
A jármű, úgy érted? Nincs meghúzva. Egy fűkaszás vágott fel egy kavicsot a bal-első ajtóra közvetlenül az üveg alá, azt gyári kis ecsetes színhelyes festékkel lekezeltem.
Azt nem mondom, hogy bejáratós, mert majdnem 23k km van benne. Mivel a japán rízskályhák hamar szétperegnek, ezért már nincs sok ideje hátra
-
eattila
őstag
Na kiváncsi leszek
Anno a suzukit 250-re tettem fel, hogy úgyis szeretnek alkudni. Látatlanban egy 100-assal kevesebbet kínáltak érte telefonban. Meg volt aki vitte volna, de csak üzembentartóival, mert hogy akkor íratja át, ha eladta. Megint na persze.
Igaz a pályahaszálat miatt bebuktam volna végül a dolgokat, ha nem jelentem le azonnal az eladást.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
addikt
Na, fent van a hirdetés, most élesedett be. Kíváncsi leszek mennyi félkegyelmű telefonál/küld SMS-t, hogy a feléért odaadom-e. Vagy, hogy beszámítok-e kézi kötésű repülőszőnyeget....
De jó lesz...
Amikor az előző kocsit adtam el akkor is olyan kérdésekkel jöttek, hogy a hajam égnek állt. Pedig nincs sok hajam.
-
BobaHWSW
aktív tag
"az az 1,5 benzin nem hangzik annyira rosszul, ezek a turbós kisbenzinesek nem tudom, mennyire fogják szeretni a terepet."
Ez engem is kulonosen erdekelne. A kovetkexo autonk valoszinuleg kiskobcentis turbos terepjaro lesz.:( Honda hrv, crv. Sajnos mar nem kaphato a crv szivo motorral csak a pilot, de az meg 7 szemelyes.
-
Grillo
őstag
válasz didyman #2015 üzenetére
A másiknak a hosszmerevítő tört el. Mondjuk mindkettő használtan lett véve, ki tudja, mit kaptak korábban is.
Ennek tetszik a beltere, meg az az 1,5 benzin nem hangzik annyira rosszul, ezek a turbós kisbenzinesek nem tudom, mennyire fogják szeretni a terepet.Ja, közben vettem egy sáomi robotporszívót, kicit használt, de fasza. Gyerekek nagyon élvezték nézni telefonon, hol tart. Mondjuk asszony is.
-
Gabibácsi
őstag
Az a kockasing, rövidgatyával :wub:
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
npera
addikt
Bruce Lee miatt volt az egész.....
-
hobizoli
nagyúr
hat amit en beadtam otletet az arrol szolt vala, hogy a froccsszerszamban a tuskeben levo vizforgato cso ki tudott mozdulni a helyerol
egy db O gyuru rogzitette a helyen, en meg mondtam vala, hogy miert nem ketto rogziti ugy, hogy a 2. az kicsivel nagyobb atmeron van, igy az szorosabban fogja a feszekben azt a csovet
tényleg nem fogja ezen kivul semmi gyarilag sem, csak bedugod a helyre kicsit erosebben, es annyi
es csak az egyik szerszammal fordul elo ez a hiba, a tobbivel nemennel az egy szeszamnal CNC-vel az osszes vizforgato csore lett csinálva egy masodik O gyuru horony is, 0.2mm-l nagyobb atmeron, uj O gyurukkel osszerak, kesz
azóta is jo
nem szamoltam, mereteztem semmit, csak mondtam egy megoldasi lehetosegetmasik otlet egy Kaizen-n volt meg korabban
akkor a 1.0 Cappy palacknal az volt, hogy a fujogep 39k-val gyartja, a tolto meg csak 19k-val tolti, igy a ket gep kozotti puffer hol feltelik, hol lefogy
amikor feltelik a palya kijarat a fujogep egy fotocellara es standby-ba rakja a futest, amikor a "ures a palya" fotocella lat, akkor ujra felfut es beengedi a preformokat az infrakemenecebe, de az is ido amig azok ott vegighaladnak, es nem mind1 mennyi fokot kell visszamelegiteni, ami szinten ido, es ezert volt olyan, hogy a tolto "ures a palya" fotocellaja is bejelzett mar
erre megallt a tolto is, felpufferelni a palackokat... igy az effektiv sorsebesseg csokkentna az otlet abbol allt, hogy a 1.5 Nestea palacknal eleve ugy megy a fujogep, hogy csak minden masodik szerszam fuj, egy olyan beadagolokerekkel, ami minden masodik kalyhaszemre enged felvenni eloformat a kialakitasa miatt
igy lefelezodott a fujogep sebessege, es 39k-nal 19.5k valos sebessegel megy, miközben a tolto 19k-val megy
beraktuk azt, kis receptkorrekcio, es lon jo
kb szinkronban megy a ket gep, nem pufferelget fel-le, kicsit gyorsabb csak a fujogep a toltonel igy
az uj 0.8 CappyPlus is ezzel a megoldassal megy amugyezt a nácik ugy probaltak megoldani, hogy a mindent toltos beadagolokerek mellett levettek a fujogep sebesseget 24k-ra, de kemencet nem allitottak hozza, úgyhogy a eloforma bement a kemencekbe, de kijonni semmi nem jott belole, mert lefolyt, annyira meleg lett... azt egy laza 5-6oran keresztul banysztak ki belole
aztán amikor levettek utana a kemence teljesitmenyt is, akkor meg a palack aljaval volt a gond egyfolytaban, mert a nyujtas az a forgasi sebessegbol van származtatva egy nyujto kenyszerpalyaval, ami egy bizonyos szögben all, es a forgasbol adódik a nyujtas sebessege is
csak az nem lesz idealis, mert a levego ugyanolyan gyorsan jon be kozben, amikor a szelep nyit, es megelozi a nyujtast
erre jott az otletuk, hogy vegyen a ceg egy masik kenyszerpalyat ehhez jopenzert (8-10kEUR), ami mas szögben all, es azt cserélgessük (aha, de....)
biztos ki lehetne pöcsölni amúgy ezzel a jelenlegivel is talan, hogy jo legyen vhogy idozitesekkel, de biztos nem lenne stabil
azzal a megoldassal, amit mondtam ugy viszont a jo a nyujtas is, meg a fujas is, es a puffereles is
meg nem kellet hozza semmi, csak berakni egy mar eleve meg levo alkatreszt
igazabol 15perc alatt meg volt az egesz "csinálva" egyik szerszamcsere utan, amig a tolto még CIP-ltazóta ez is lett az u.n. standard
több drón kell ;P
-
-NoVa-
addikt
válasz hobizoli #2000 üzenetére
Az én szakmámban ha jó ötleted van, senkinek nem mondod el. Csinálsz egy prototípust, ha úgy is jónak tűnik, akkor mérlegelsz. Vagy megmutatod a főnöködnek, vagy független pár hozzáértő előtt demózod, és ha akkor is jónak tűnik, az észrevételekkel pontosítva továbbfejleszted, majd felmondasz, és piacra viszed saját céggel. Nincs az a Magyar munkáltató, még ha multi is, ami piaci áron díjaz ötletet.
Új hozzászólás Aktív témák
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Okos Otthon / Smart Home
- Androidos fejegységek
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen notebookot vegyek?
- DUNE médialejátszók topicja
- Open Broadcaster Software OBS
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest