Új hozzászólás Aktív témák
-
Monya78
veterán
válasz
szaki04 #4384 üzenetére
Én is szívok a kamerával...legközelebb 13-án megyek... Nálam is volt csere, ugyanúgy rossz...
Kipróbáltad már úgy hogy leállított motorral, sima gyújtáson hagyva, a csomagtartó ajtót mozgatod mit csinál, Nekem ilyenkor egyszer jó, egyszer rossz, látszik hogy kábel törés, szakadás, vagy valami dörzsölődés miatt van a hiba.
Ezt hiába mondom a szerelőknek, mintha egy falnak beszélnék...Az a furi bütykölgetik 1-2 órát, és akkor nem jön elő a csomagtartó mozgatással a hiba, haza kocsikázok 50km-t máris előjön a hiba...
-
szaki04
senior tag
Jövő héten szerdán viszem vissza harmadszor tolatókamera hibával az autót. Hétfőn azt mondták garanciába kicserélik a kamerát... ez működött is tegnapig.
-
-
kelly416
veterán
Barátom vett egy Lodgy-t, kb. 10 éves, 60.000km és mindig csak egy kulccsal használták. A pótkulcsban elemet kellett cserélni, de valahogy tanítani kéne a kulcsot, mert nem nyitja-zárja az autót. Hogy kell ezeket tanítani?
-
kikinda2
tag
Nagyon köszönöm a segítséget mindenkinek. Annyira el van dugva ez a motor, hogy majdnem lemondtam az egészről. Aztán eszembe jutott, hogy megnyomom levegővel a fúvóka felől. Egy bicikli pumpával sikerült kifújni a dugulást. Fehér üledék jött ki a többszöri átmosás alkalmával. Biztosan rossz ablakmosó folyadék volt a dugulás oka.
Most működik. -
tixem
addikt
válasz
batai15 #4362 üzenetére
Az 1.8 igen új, nem sok tapasztalat van vele. Bízom benne, hogy nem lesz vele sok baj.
6 ezer km-t már belenyomtam, kapott egy olajcserét 5 ezernél, aztán Amerika. 15 ezerig vagy egy évig csend és nyugalom.
Van hozzá vonóhorog, a gyári tartozéklistán is rajta van elvileg.
-
válasz
Luck Dragon #4373 üzenetére
Köszi szépen!
-
-
válasz
Luck Dragon #4371 üzenetére
Köszi szépen!
Akkor törekszem a nagyobb motorra, de ugye a korlátozott ár miatt első, hogy rozsdamenteset találjak nem lelakott belsővel. Ha így is marad választás, akkor megyek a nagyobb motorra.
Köszi szépen!
-
A Gen 1 esetében elérhető még az 1.6 8V és az 1.6 16V motor is, bár az utóbbi, ha jól emlékszem, csak a kombi FL modell sajátossága volt.
Ha kombit szeretnél, érdemes lehet a nagyobb benzines motor mellett dönteni, de az 1.4-es is megbízható, strapabíró választás: egy FB-csoportban például volt, akinek a motorja nyolcszázezer kilométer után is bontatlan maradt.
A hasmagasság tekintetében szerintem nincs jelentős különbség a két generáció között.
A GEN2-vel van személyes tapasztalatom: a kátyúkat egészen jól bírta, és a ballonos gumi is sokat segít a komforton.
Azt javaslom , ha van rá mód és lehetőség, akkor érdemes kipróbálni előtte milyen dinamikával rendelkeznek ezek az autók az adott motorral.
Akár GEN1 Sanderoval is, hiszen ugyan ez a motor van benne, meg még ki tudja melyik Renault modellben . -
válasz
Luck Dragon #4367 üzenetére
Értem köszi!
Igazából mivel minimál kockázattal és fenntartási költségekkel számolok, lehet, hogy vállalnom kell az erőtlenséget.
Viszont, az árakatvelnézve esélyes inkább a régi generációs Logan kombi, ott meg van 75 lovas 1.4.Kátyűtűrés és hasmagasság szempontjából melyik a jobb; első, vagy második gen?
-
-
rob210
nagyúr
válasz
Luck Dragon #4367 üzenetére
Egy turbó diesel nagyobb ccm-el nem hasonlítható össze egy szívó benzinnel!!!
-
GEN 2 Logan esetében 1.0 SCE nem mondható takarékosnak, ráadásul végig erőtlen marad. Hozzá kell azonban tennem, hogy volt mellette egy 1.5 dCi, 90 lóerős változatom is, és amikor átültem a másikba, azonnal érezhető volt a lóerő és a nyomaték hiánya. Lehet ez másnak nem tűnne fel és meg lesz vele elégedve .
-
válasz
Luck Dragon #4357 üzenetére
Köszi!
A rozsdáról tudtam, de a helyéről nem.
Az, hogy erőtlen, egyben azt is jelenti, hogy ha nyomom neki, akkor többet is zabál, mint egy erősebb motor azonos dinamikával, vagy szép takarékosan szenved? -
Monya78
veterán
válasz
batai15 #4362 üzenetére
Hali!
Bigster hibrid: 1,8-as motorra épül, duster hibrid épül 1.6-os motorra.
Én is váltanék suv-ra, de a joggeres 3 év után kevesebb műanyagot szeretnék látni magam körül, ezért Nálam kiesett a bigster.
Valami alapfelszereltségű (11milla alatti), de minimum 4 hengeres, C szegmenses kategóriát nézegetem. (Renault Austral, Kia Sportage, Hyundai Tucson az esélyesek)
Néhány kínai suvba is ültem, tetszenek is, de félek az alkatrész ellátottságtól és az későbbi értékvesztéstől. -
batai15
félisten
Szia , jó olvasni. Nekem is tetszik a bigster. Ev-ben is gondolkodom , de még mindig ott van az hogy nem mindig lenne jó megoldás. Ahogy korábban írtad a rossz utak miatt én is suvokat nézek , és úgy összességében tetszik az autó. Egyetlen félelmem van , a hajtás lánc mert az 1.6 esetén van valami szimering probléma. Apropó vonóhorog nem rendelhető hozzá?
-
kikinda2
tag
Köszönöm a segítséget. Laikus vagyok. Ez a gumi irány váltó micsoda, hol található? Szaki kell hozzá, vagy viszonylag könnyen cserélhető?
-
rob210
nagyúr
-
kikinda2
tag
Szervusztok! Lodgy-mnak eldugult a hátsó ablakhoz menő ablakmosó folyadék vezetéke valahol. Csak zümmög a szivattyú, de nem jön a folyadék. Azt szeretném megtudni, hogy volt már ilyen valakinek és sikerült-e valahogy megoldania?
-
-
Sziasztok!
Családi közös autónak keresek valami nyúzható, igénytelent.
Eddig a Duster, és a Logan kombi jött szóba szívó benzinnel - mindkettő régebbi évjáratokból 2005-2015. Az Ár miatt inkább a Logan kombi felé hajlunk az eszünkkel, a szívünk a Duster felé húz a magasabb építés miatt, de árban nagyon fájna.
Kevés km-t fugunk beletenni évente, mert nem napi szinten tervezzük használni, hanem amikor sárba, rosszabb útra kell menni, vagy valami nagyot cipelni, ami nem fér be a rohangálós kisautókba.
Milyen nyűgök lehetnek melyiknél?
Mire figyeljek az általános, márkafüggetlen dolgokon kívül?Köszi előre is!
-
hz0917
tag
Ez volt az alaphelyzet, megálltam a passat mögött.
A Fiat Ducato meg átlökött a szemből érkező Twingo és a balra kanyarodni akaró Passat között érintve a bal hátsó sárvédőjét, ami törte a jobboldali lámpám, sárvédőm és lökháritómat. Azt hiszem szerencsénk volt. (Az intézkedő rendőrök nagyon rendesek voltak, mivel a feleségemet orvoshoz vittem volna időpontra, tovább vitték a korházba a szolgálati autóval. Köszönöm nekik innen is!)
-
hz0917
tag
Hármas találkozó volt, sajnos középen voltam és a Fiat neki lökött az előttem lévő autónak. Hála az égnek senki nem sérült egyik autóba sem.
-
-
hz0917
tag
Sziasztok!
Negyedik születésnapjára ezt az ajándékot kapta
-
tixem
addikt
válasz
mirci18 #4342 üzenetére
3000 km alatt az átlagfogyim 4,5-5 között stabilan. Nemtom, engem meggyőzött eddig. Kettes Priusból ültem bele. Toyotás teszvezetés után nem sokat agyaltam. Joggert passzolom hogysmint. Nekem kellett a viszonylag nagy szabad hasmagasság a sok undormány dél alföldi útnak nevezett tankcsapda és a földutak miatt. még át sem vettem, első dolgom volt egy haspáncélt rendelni hozzá.
Van benne pár kihagyott ziccer, gondolom a facelift majd orvosolja. Kemény könyöklő, viszonylag kevés tárolórekesz. Ennyi bosszúságom van vele. Amúgy imádás eddig.
Csendes, jól megy, keveset eszik. Istenadta napi igásló. Android auto két másodperc alatt összeáll, vezeték nékül. Kezelőszervek kézreesnek, egy nap után már vakon nyúlkáltam, nem kellett keresni semmit.A harmadik üléssor nekem nem volt szempont, így legalább hátul nagy a lábtér. Persze megértem, hogy ebből a szempontból kiábrándító az autó. Amíg az egyterűek vissza nem térnek, addig ez nem is fog változni. Semmilyen SUV nem lesz olyan praktikus, mint egy MPV.
Ahhoz amerikáig kell menni
#4343 Dvix
köszönömigyekszem majd
-
mirci18
addikt
válasz
szaki04 #4340 üzenetére
Kicsi a második sor.
Ahogy nézem a méret összehasonlító oldalakat minimálisan szélesebb és magasabb mint a Jogger.
Cserébe a magasabb felépítés miatt nagyobb a fogyasztása.
Sajnos 20-30 centi hiányzik hosszában ami miatt ha lenne 3 sor utasoknak nagyon szűkös lenne a lábtér. -
-
tixem
addikt
Üdv néktek
Rönyó topik után ide is beköltözöm.
Egy hét alatt majdnem 3000 km-t bele is zavartam hirtelenTavaly szeptember óta lamentáltam, több versenyző közül és tesztvezetések után végül mégis ez bizonyult a legértelmesebb, legjobb ár-érték arányú választásnak.
Journey Hybrid 155.
-
mirci18
addikt
Szerintem ideje lenne helyén kezelni a dolgokat.
Régen a Dacia egyet jelentett az olcsó új autó szinonímájával.
Én is vettem annó fullos kombit 2020-ban 4 millió forintért.
Annyiért az a technika és beltér bőven megtette.Manapság mikor 8-10 millió egy alap Dacia nem biztos hogy annyira jó választás.
8-10 millió forintot nem feltétlen ad a célközönség egy régi technikáért új köntösben.
Főleg úgy hogy ezek a mai motorok sokkal problémásabbak mint a régiek.
A beltér siralmas. Itt nem a kopogós műanyagra gondolok hanem a kopó feliratokra a gombokon a szöszösödő kárpitokra stb.A mostani 14 éves S-Maxom sokkal jobb állapotban van 250 e km-el mint az eladott 4 éves autóm 100 000 e km-el.
A Jogger mint 7 személyes autó icipici mivel kombiból lett átalakítva.
A Bigster jó választás de annyiért már inkább vennék kínai autót. 7 személy meg nincs is belőle.Tehát a Dacia már szerintem ár érték arányban nem megérős autó pusztán azért mert a legolcsóbbak között van.
Eleve a régi célközönségének már nincs ekkora kerete. -
Dvix
senior tag
Csórikám reagál, a Dacia Sandero videója alatt lévő kommentekre
[link] -
Dvix
senior tag
válasz
plömplöm #4333 üzenetére
Basszus, ez a Stellantis tényleg pénzt akar inkább keresni nem normális autókat gyártani
Szegény Alfa Romeo, a nevüket sárba tiporják
Kifejezzet jó a Bigster eredménye!A jogger elég jó szerepelt, de ott is megjegyzik, hogy az ESC bénán avatkozik be vagy későn, és nagy sebességnél az autó irányítását nehézzé teszi. Ezért inkább gurult egyenesen tovább a hapi.
[link] -
Dvix
senior tag
Korábban volt Dusterem de nagyon tetszik a Dacia Jogger úgyhogy arra hajtok, hogy kirándulós, munkába járós, kertezős autónak nagyon szuper lenne.
egy hónapban megyek 1500 kilómétert minimum így nem tudom hogy esetleg a 101 Le-s gázos használtan jó e nekem vagy nem. Nagy bajuk nem lehet gondolom. Tudom hogy a 110 les kizárólag direkt befecskendezésű. Ezért hajtok a 101 lovasra mert az dpi. Legalábbis így írták az árlistán
-
Dvix
senior tag
Uh egy Alfától milyen gyönyörű teljesítmény
Egyet értek nagyon kell azon a szoftveren dolgozni! A ssangyong korandom-on amit vettem minimum bim-bam beépítés volt azért is örültem neki. Most eladom. És azért "néztem be" ismét ide mert a Dacia ismét a radaromon van.csak megjegyzem
-
Dvix
senior tag
Uffff [link]
Szegény bigster nagyon nem éli a jávorszarvas tesztet. Tényleg csak kiszámított lassú cirkálásra való -
gojoka
újonc
Ami ez előbb lemaradt...
A motor ellenőrző lámpa nem kezd el világítani, és nincs tárolt hibakód. -
gojoka
újonc
Sziasztok!
2004-es 1,4 8v (K7JA710 motorkódú) Dacia Loganom van, és az utóbbi időben az vált a szokásává, hogy üzemmeleg motornál ha többet megy alapjáraton (pl. a pirosnál állok) akkor megáll a motor. Ahhoz hasonlít, mintha kihagyna elsőre egy, majd gyorsan még egy henger (három, majd két hengerrel próbál működni). Ezt bármikor megcsinálja. A főtengely jeladó, a vízgomba, a trafó cserélve lett. Az üzemanyag szivattyú hangra dolgozik rendesen. A kérdés valaki már találkozott ezzel a problémával, ha igen mi lehet a megoldás?
Előre is köszi.Sziasztok
-
szaki04
senior tag
A videót megnézve, az alatta lévő kommenteket olvasva nem sok mindent tudok hozzátenni. Én egy 2007-es Ford Cmax-ból ültem át a Jogger-be. A Ford főtengely csapágya felrobbant, kitakarította az égésteret... A Joggertől féltem az elején, meg is szívatott a kicsike. Az első 12000 km nekem is a pokol volt vele, aztán meg lett a hiba oka, kicseréltek valami relét benne, azóta csak tankolni kellett. Most van benne 84000 km, és semmi baja. Én nem hallom, hogy sivítana a váltó, zúgna a motor... Nyilván a helyén kell kezelni a kocsit. Ez egy viszonylag nagy családi csapatszállító, cca. 8 millió forintért, 7 üléssel. Más márka nem tudott adni semmit ennyi pénzért 2022-ben. Szerintem a Sandero is élhető ezzel a motorral, semmi komoly baja nem lesz.
-
kispalsz
tag
Sziasztok!
Keresem a legmegbízhatóbb Android Autó wireless adaptert. Dacia Joggerhez. Olyan verzióm van, amiben a wireless támogatás pont kimaradt
2 Telefonom is van, és sajna mindkét telón már nagyon be van koszolódva az USB port, és sokszor nem csatlakozik rendsen.Lennének hosszú utazások, és ezért kellene megbízható. Tudom, hogy a telót is kell ilyenkor tölteni, hogy ne merüljön, azt másik USB portról megoldanám. ( gondolom ugyanarról nem lehet USB elosztóval)
Melyik típust ajánljátok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 17 - alap
- BestBuy topik
- Rekordérdeklődés a Xiaomi hátsó kijelzője iránt
- Call of Duty: Black Ops 7
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Íme, a Moto X70 Air, vagyis Motorola Edge 70 minden oldalról
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Elden Ring
- Battlefield 6
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,MS3489
- Xiaomi Redmi A3 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Precision 5810 Intel E5-1650 v3 128GB RAM 2x512GBHDD 1x512GB SSD Quadro K4200
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 512 SSD!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Crosshair VIII Extreme alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest