Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz plömplöm #2913 üzenetére
Hybrid Jogger típusát én is várom ,bár nem vételi szándékkal . Pusztán a milyensége és a technikai háttere miatt .
Na meg abba bízva hogy később ez a hybrid lánc bekerül a Sanderoba is .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Monya78
veterán
válasz plömplöm #2920 üzenetére
b5.5 sedán hossz 4703 mm (kombik voltak kicsit rövidebbek)
Én is gondolkoztam hol is van a titok beltérileg, lábügyileg. (de nem jöttem rá, na majd megfejtem ha mindkettő az udvaron fog állni)
Ugye a passat 15,6cm -es hossz előnye, bőven elveszik a motorháztető hosszában. Mégis nagyobbnak érzem a passat belteret (elől), illetve a lábteret (1-2 sorban). Csomagtartó is mélyebben benyúlik a passaton.Joggeren inkább az zavar hogy az ajtókon nincs semmi rácsukásgátló védelem, "behorpadó" részen az a matrica csak dekor elem.
Hátsó részen lévő márkamatricák is biztos le fognak esni ( legfeljebb majd ragasztok rá Volvo jelzést )Yuing: Itt Békéscsabán Joggerből: fehér, világos szürke, ill az Én feketém volt. Fehér kaszni fekete ablakokkal és fekete felnivel számomra tetszetős.
-
kelly416
veterán
válasz plömplöm #2920 üzenetére
Nézd csak: hátha ez segít.
-
Monya78
veterán
válasz plömplöm #2932 üzenetére
15percben ennyi sajna tartalom fért el, sok mindent hiányoltam Én is de ez van.
Láttam külföldi (svájci) tesztet Joggerről, ott csak a körbemutogatós rész volt 45 perc [link] , utána pár nappal felrakott vezetési tesztet az is volt fél óra [link] . Na, ha ezt összehasonlítgatta volna a lodgy-val megszorozhatjuk 2-vel. Biztos jó részletes lett volna.
"hamár meg lett említve, hogy a lodgyban teljesen leengedhetőek a b-c ablakok, a joggerben szintén teljesen leengedhetőek-e;"
Egyik külföldi videóban ahogy láttam 1-2cm fent maradt az egyik szélén."nem említi, hogy a lodgyban még a harmadik üléssorhoz is van elvezetve levegő, értsd hűtésfűtés, a joggerrel ezügyben mi a helyzet? "
Elvileg a 2-ik sorba se jut semmi, de szintén láttam olyan videót hogy az első ülés alatt egy szabályozatlan kis résen kapják a levegőt, 3-ik sorban semmi."és kimaradt a már itt is feszegetett kibillenthető c-d ablakok témaköre, mert oké, hogy ebben a tesztelt mekafull joggerben ilyen"
Extreme-ben van, többiben nincs, nem is rendelhető. gyakorlatilag az Én comfortomban is lesz ahogy a külső képen észrevettem később.
Sőt láttam külföldi talán spanyol vagy török videót ahol a extreme-ben se volt nyitható az a bizonyos ablak.Különböző országokban kicsit másabb a jogger, vagy a rendelhető extra. Német joggereknek más az óracsoportja (több infót ad, jobban néz ki)
Valahol az extremehez is lehet más alufelni rendelni, nem csak a feketét."más: az is eszembe jutott, hogy vajon mennyibe kerülhet a joggerbe egy első lámpatest, amiben immáron nem hogy a drl led, hanem a tompított is. a pld kauffernél még nem is létezik dacia jogger "
Még régebben találtam 3-as sandero első lámpát (ami ugyanaz) 90k/darab áron.[ Szerkesztve ]
-
Monya78
veterán
válasz plömplöm #2949 üzenetére
Amit észrevettem:
"fényszórók ledesek ahogy a ködlámpák is" : csak a tompított fényszóró
" 7személyesnél leghátul is ki tudják billenteni az ablakokat" : felszereltségtől függ. (plusz szerintem országtól függően, azt hiszem olasz tesztet néztem ahol az extreme-be sem volt kibillenthető ablak) -
-
válasz plömplöm #2974 üzenetére
Köszönöm szépen , ha Merkantilnál lesz a törzs könyve akkor hamar nálam lesz az autó , csak a páromat várom haza , hogy megbeszéljük a dolgokat . Mert csak ugy nem megy a dolog
A többi le kérdezési pont az hamar megoldható , itt csak az a kérdés hogy hiteles az autó vagy valami más van a háttérben …
Kelly
Pont benne van minden ami nekem szükséges , nagy csomagtartó , radar bár ahogyan nézem nem gyári , de nem igénytelen a kialakítása .
Azaz 1.5DCI amiben Dönciben is van ( nem az Adblues) örök élet meg egy éjszaka .
Faceliftes mert ennek a pofája sokkal szebb , meg az új kormány sokat dob az összképen na meg ehhez is szoktam hozzá .
Váltó gomb az nagyon “maszek” egyértelműen csere , nem illik oda.Ami újdonság azaz egér mozi közepén , gyári alufelni , tető csomagtartó , vonóhorog , hátsó elektromos ablakok .
Bal hátul , meg hátsó lökhárítón van egy pici festék hiba az kapna gyorsan egy orvoslást . Meg egy nagy szervizt , előtte átnézést stb stb .
Majd mehet Dönci mellé .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Monya78
veterán
válasz plömplöm #2989 üzenetére
Magam helyzetébe belegondolva, tök jó lenne városi szaladgálósnak, DE nem ennyiért...
új Joggert támogatással megkapom 4,1 millióért (comfort+szín+alufelni+néhány biztonsági extra) ezért kapok normál méretű, akár 7 személyes kocsit.
Spring ehhez képest tök jó hogy elektromos és olcsóbb lenne az üzemelése, de a támogatás megnyerésére pici az esély, a full-full + színnel + kábelekkel már 8,5 millió, és így is bőven elmarad felszereltségben a joggeremtől. Picuri mérete miatt a család felét otthon kellene hagyni. Ahol lakok, alföldi pici város, legközelebbi utcai töltő 50km-re van. Én szememben újonnan max 2 milliót ért
Amúgy láttam a springről egy érdekes tesztet, amikor a műszerfala 0km írt hatótávnak, még tudtak menni vele 40 pár kilométert.
[ Szerkesztve ]
-
-
plömplöm
őstag
válasz plömplöm #3005 üzenetére
valamint
"Magasság a tetőig az első ülésnél, 14°-os dőlésszög mellett": 1003mm
"Magasság a tetőig a 2. üléssorban, 14°-os dőlésszög mellett": 952mm
"Magasság a tetőig a 3. üléssorban, 14°-os dőlésszög mellett": 867mmjogger: 923mm / 910mm / 855mm
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
-
Monya78
veterán
válasz plömplöm #3017 üzenetére
Köszönjük!
Ennyi előnye van a családi támogatásnak, Én a Joggeremhez 4.1 millióért jutottam hozzá...
1,5 - 2 éve a lodgy-sok 2,5milláért szanaszét extrázva vették a kocsijukat.Mondjuk Én a 4 milliót is sokallom, de amikor ránézek a 7 személyes, benzines használtautó árakra, kicsit megnyugszom...néhány 4-5 éves lodgy 30-80ekm-el, vagy opel zafira - toyota verso-k 10 évesen, 120-200ekm-el lehet kapni ennyiért.
-
Monya78
veterán
válasz plömplöm #3024 üzenetére
Valóban több a különbség mint a megengedett 1,5%...
Köszi hogy felhívtad rá a figyelmetFuri hogy miért van ilyen hibás adattábla felragasztva a kocsira.
Régebben linkeltem hogy milyen a jogger alja kerékkel és a nélkül.
[link] a leengedő szerkezetet szükséges lyuk megvan a kocsimban azt már megfigyeltem. -
Monya78
veterán
válasz plömplöm #3110 üzenetére
Alufelninél olyasmire gondoltam, hogy nem kellett volna annyira a kerék közepéig elvinni a krómos részt, közepe ami a csavarok által érintett full fekete lehetne.
küszöb kárpit: itt levegő van alatta sajnos, persze direkt nem lépünk rá, de megvan az esély, előtt-utóbb maradandó lehet. Szerencsére a hátsó ajtónál van valami a kárpit alatt, ott a gyerekek nem tudják szétrúgni.
Vezető oldali gumiszőnyeg hosszabb lenne, meg nem olyan cikk-cakk-os felvágott végű valami, akkor max a gázpedál mellett oldalt bolyhosodna, de így mindenhol ahol odaér a cipő bolyhosodik.
Egész tetőcsomagtartót levenném legszívesebben, és csak alkalomadtán tenném fel, de gondolom ha le is lehetne venni, marad egy pár lyuk a tetején
Vidéki kisvárosban lakok, itt nem nem megyünk egymás seggébe, úgyhogy a vészfék asszisztens eddig még nem dolgozott. hibás érzékelése se volt.
Automata légkondis, de ebben a kánikulában rövid városi szakaszokon a felmelegedett kocsit maxon járatná, úgyhogy sokszor csak manuálban használom. Ja és van egy "all in" gomb, amit ha benyomunk, mindent maxon bekapcsol + tükörfűtés + hátsóablak fűtés.
Világítás: 3 állású a kapcsoló
- Automata: ha elég a fény, csak az első helyzetjelző világít, hátul semmi, ilyenkor ha indexelünk az az oldali helyzetjelző nem világít. Amint a szenzor nem észlel elég fényt, bekapcsol a tompított első és a hátsó.- Helyzetjelzős: Bármilyen fényviszonynál elől csak helyzetjelző, ilyenkor hátul is van világítás, index használatakor nem kapcsol ki a helyzetjelző
-Tompított: Bármilyen fényviszonynál elől helyzetjelző+tompított, hátul is világít természetesen, index használatakor nem kapcsol ki a helyzetjelző
-
Monya78
veterán
válasz plömplöm #3113 üzenetére
Rendeléskor választható volt az ajándék szőnyeg típusa, Én a gumi szőnyeget választottam, a z őszi-téli-tavaszi lucskosabb időszak miatt. Ez a gumiszőnyeg az anyósoldalt és a középső sornál tökéletesnek mondható, a 3-ik üléssornál olyan jelzésértékű inkább, de a vezető ülésnél egy kicsit elcseszett valami. Majd lefotózom.
Helyzetjelző esetében végig az "Y" menetfényre gondoltam. (külön kicsi fehér izzó nincs a lámpacsoportban)
Amúgy nem olyan rossz a fényereje az "Y"-nak, szürkület környékén 2-3méterről belenézve kicsit erősnek is tűnik. -
Monya78
veterán
válasz plömplöm #3115 üzenetére
Közben rákerestem a fogalmakra:
"Nappali menetfény (DRL)
Nappal kötelező, azonban csak jó látási viszonyok között használható. Minden más esetben például korlátozott látási viszonyok között (köd, eső, havazás, por, szürkület stb) illetve éjszaka válts át a tompított fényszóróra, mivel a nappali menetfény a legtöbb típusnál nem működteti a hátsó helyzetjelzőket, továbbá a kisegítő lámpákat sem lehet vele kapcsolni (például távolsági fényszórót vagy ködlámpákat).
Feladata: nappal, jó látási viszonyok mellett jelezze a többi járművezetőnek a forgalomban lévő gépkocsi láthatóságát.Első helyzetjelző
Csak álló járművön, annak pozíciójának jelzéseként használd.
Feladata: olyan területen, ahol az úttest sötétben nem kellőképpen megvilágított, elősegítse az álló jármű könnyebb észrevételét. "Ezek szerint a Joggeren nincs helyzetjelző, csak az "Y" alakú DRL, és ennek szerintem nem változik a fényereje se, mindig "erősen" világít.
-
JoinR
senior tag
-
-
Monya78
veterán
válasz plömplöm #3251 üzenetére
Ez max csak álom, az ország délkeleti részén lakom híresen rossz minőségű utak vesznek körbe, itt a nagy hasmagasság és a ballonos gumi a legfontosabb extra tulajdonsága egy kocsinak. Mielőtt megrendeltem a joggert, nagycsaládos ismerőssel beszéltem Neki c4 spacetourer-je van, mindennel elégedett kivéve a hasmagassággal, óvatoskodva is szokott koppanni az alja.
-
Monya78
veterán
válasz plömplöm #3307 üzenetére
Nem értem hogy mit szeretnél kérdezni
Nálam a wireless android auto szépen működik általában waze+spoty szokott egyszerre menni. (eddig csak az Én huawei telómmal lett párosítva)
"Motorkával'" ez most motorola telót jelent és azzal nem megy, vagy a jogger 3 hengeres motorkájával nem vagy elégedett?
Kelly416: Plömplöm a 3005-3006 hozzászólásoknál írt lodgy-jogger széleségéről adatokat. Tágasabb, szellősebb a lodgy, de Én azzal nyugtatom magam hogy a lodgy az egyterű a jogger pedig kombi hivatalosan. Nálunk egy gyerekülés az aktuális, meg a kamasz sereg.
-
kelly416
veterán
válasz plömplöm #3368 üzenetére
Mi mindig kapcsoljuk a lámpát ha városon kívül megyünk, mert a drl nem világít hátul és a KRESZ előírja lakott területen kívül a jármű első és hátsó megvilágítását jó látási körülmények között is. Ilyen szempontból a kis város nem előny. Így sem kellett még izzót cseréljünk, pedig 25 ezer már benne van. De tenyleg.relatíve sokat van kapcsolgatva.
Köszi a tippet, akkor majd jó kis longlife izzót teszek bele, ha majd kell.[ Szerkesztve ]
-
Flowtation
őstag
válasz plömplöm #3368 üzenetére
Szia!
Igen, lodgy, 35e km, decemberben lesz 3 éves. Hát nagyon határeset volt, reggel 6-kor indulok, egyébként nem villantott senki (én biztos villogtam volna magamra, ha ilyet látok). Nekem elég a dlr, asszonynak mániája kapcsolgatni a lámpát falun belül is, hiába mondom, hogy nem kell. Most valami himihumi izzót vettem, csak, hogy legyen.
#3369kelly416: őszintén szólva meg se néztem a tatyót... azt tudom, hogy nem kötelező elem már az izzókészlet, persze ettől függetlenül lehet, hogy van.
#3371plömplöm: ezt az okosítást megosztanád velünk?
Engem érdekelne például az is, hogy pl a bal hátsó lámpában, középen alul miért nincs izzó, illetve mit lehet oda tenni? A másik oldalon a tolatólámpa van, az tök jó lenne ha ott is lenne tolatásra izzó.Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
Flowtation
őstag
-
kelly416
veterán
válasz plömplöm #3371 üzenetére
KRESZ II. fejezet, 44. paragrafus (nem találom a jelét):
"Lakott területen kívüli úton a forgalomban részt vevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, mezőgazdasági vontatót és tompított fényszóróval felszerelt lassú járművet - tompított fényszóróval - nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani."
Igazad van, amikor én tanultam, még másképp írta.
Én is megoldottam, csak mi felkapcsoljuk a lámpát. :DÉrtem én, hogy nem kötelező, szerintem nálam sem volt már az amikor átvettük, de benne volt. Nincs bő lére eresztve, de van.
#3373:
Igazad van, a mi adónkból vannak, de annyian mászkálnak lakott tereten is ködlámpával, holott csak a fejében van a köd, és nem szólnak nekik. Szerintem vagy divat, vagy azt hiszik, az a menetfény.
De a lényeg, a rend éber őrei nincsenek hekyzetük magaslatán, legalábbis mifelénk. Sajnos. Elég sokan kezdenek kiábrándulni a szervből, pedig szükség volna rájuk. -
kelly416
veterán
-
-
Monya78
veterán
válasz plömplöm #3388 üzenetére
"felmerült, hogy a jogger automata légkondija nem is annyira automata, a hőmérsékletet állítja, de a venti fordulatszámát nem, és az iránnyal sem foglalkozik. ez így van-e? thx"
Automata módot kerültem, a kánikulában maxra nyomta a ventillátor fordulatszámát, azt pedig nem tűrte a fülem.Ezért hozzászoktam hogy manuálison használtam.
Automata elvi működés nem az hogy beállítod a hőfokot fixre, majd ő állítgatja a ventillátor fokozatot, majd a beállított hőfokon tartja a hőmérsékletet?
Most hogy nincs kánikula meglesem legközelebb hogy működik a joggeren. -
kelly416
veterán
válasz plömplöm #3388 üzenetére
Nekünk a Lodgy-nál sem elég belepukkantani néhány légkört, törölni is kell a riasztást. Én sem egészen értem ezt így, de ameddig nem törli valamelyik családtag 1,5 légkörön és nem nyugszik bele abba az autó, addig jó így is.
A többi autómon nem volt ilyen flanc, mégsem maradtam sosem levegő nélkül (azaz kétszer, de az egyik durrdefekt volt a másik meg padka, hiába is fújtam volna mindkettőt). -
plömplöm
őstag
válasz plömplöm #3411 üzenetére
azóta olvasom, nem rövid :
"Automata üzemmód
Az automata légkondicionáló berendezés biztosítja (a szélsőséges eseteket kivéve) az utastér kényelmét és a megfelelő kilátást, optimális fogyasztás mellett. A rendszer felügyeli a ventilátor fordulatszámát, a levegőelosztást, a belső levegőkeringtetést, a levegő hőmérsékletét és a légkondicionálás elindítását vagy leállítását."ezek alapján még a belsőkeringetést is tudja, de ezesetben miért kellett annak a valakinek azt írnia, hogy semmit sem tud? ehh...
ámde a manuálban ilyen is van, hogy "ELEKTROMOS NYITHATÓ TETŐ", vááá
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
kispalsz
tag
válasz plömplöm #3411 üzenetére
Huhh,
én ezt találtam a leírásban, ezt éb úgy értelmezem, hogy mehetne ( ha elférne ) 3 ülés a középső sorba.
"[B2]: a 2. és a 3. csoportba tartozó (15–25 kg és 22–36 kg) ülésmagasító ülésekhez."
Ezt mondjuk nem tudtam, hogy ki kell venni:
"Minden esetben vegye ki annak a hátsó ülésnek a fejtámláját, amelyre gyermekülés van szerelve. Ezeket a műveleteket a gyermekülés felszerelése előtt végezze. ➥ 3.36 . Tolja előre a gyermek előtt lévő ülést, az üléstámlát állítsa függőleges helyzetbe, hogy a gyermek lába ne
érintkezzen az üléssel."Most találtam még egy gyerekülést, amire lehet van esély, hogy be tudom sakkozni, de ehhez nagyon pontosan kellene valahol mérnem autót is és ülést is
Bár ez legkeskenyebb beállítással 44 cm, azt írták fórumokon, hogy vékonyabb gyerekeknél ( nekem egyenlőre azok) a keskeny beállítás is megfelelő. De ez a 44 cm a felső váll résznél annyi, az ülő résznél keskenyebb.Van valakinek esetleg ilyen ülése? Peg Perego Viaggio 2-3 Flex
Valaki nem tudná lemérni pontosan a 7 személyes Joggerében, hogy
-az ülőlaptól nézve milyen magasan végződik az ajtó karfája ( azaz az ülőlaptól milyen magasan van kicsit tágabb hely
-az ajtó karfa felett mértve mekkora a távolság a 2 ajtó között
-csomagtérben a kerékdobok között mekkora a távolság
Jó lenne egy autocad-es 3D-s tervrajz is
Peg Perego Viaggio 2-3 Flex
[link] -
Monya78
veterán
válasz plömplöm #3409 üzenetére
Hátsó ülésen 4mm az előny a Joggernél, első ülésnél ugyanaz.
Totális spórolás látszik ott is hogy a Joggerben az első ajtó egy az egyben sandero ajtó, pedig ha egy kicsit nagyobb első ajtót raktak volna a joggerre, nem lenne ott a B oszlop felett az a ronda átmenet.
Illetve a hátsó része a karosszériának, látszik hogy a hibrid akkupakkosra van előkészítve a mostani verziók is. (hátsó ajtó alá van kivezetve a kipufogó is). Pedig mennyivel hasznosabb lett volna mélyebbre lenyúló csomagtartó, ahol belül lenne a pótkerék vagy aki nem kér pótkereket annak még több helye lenne a csomagtartóban. Tippre bő 100 lityivel nagyobb lehetne csomagtartó a nem hibrides változatoknak.
-
-
Monya78
veterán
válasz plömplöm #3429 üzenetére
Nekem inkább olyan szempontból volt állejtős az alufelni ára, hogy decemberben 50eFt forint volt a felára tervezéskor a lemezfelni helyett... (annyit még megért számomra)
Amúgy néztem volna ki jó kis 17"-os felnit (Denzent TD) 27eFt volt a darab ára pár hónapja. (már felment 38eFt-ra) De az asszony azt mondta rá milyen csúnya... úgyhogy egyelőre marad a gyári.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen