Új hozzászólás Aktív témák
-
HoTaZo
addikt
Sziasztok!
Tegnap este először kerültem kísérő autós konvoj mögé.
Éppen hajtottam fel az M86-osra, amikor láttam, hogy egy szép létszámú konvoj közelít. Nyomtam neki, nehogy mögéjük kerüljek, sikerült is, aztán szépen hagytam is le őket. Igen ám, de a hólyagom erőteljesen jelezte az igényét. Amikor úgy ítéltem meg, hogy van egy perc biztos laufom, akkor engedtem neki. Pár száz méterre a konvoj előtt vissza tudtam állni. Szombathelyen kellett tankolnom, S ha mögöttük tudtam volna csak jönni, akkor bezárt volna a kút, mielőtt tankolhattam volna. Utána már biztos voltam benne, hogy mögélyük kerülök, de az már nem okozott gondozta. Be is értük a csapatot, de néhány kamion és autó volt köztünk, így nem zavarta a villogás. De mire a szlovén határhoz értünk, mindenki kiállt vagy lekanyarodott előlem. A határnál kivártuk a kísérő autók cseréjét, még a H7-A5 találkozásánál közénk került egy román kamionos, de néhány km után jobbnak látta kiállni egy kis billegőbe. Na, onnantól, egész a muraszombati parkolóig bírtam. Igaz, hogy ők is kiálltak, de nekem már fájt a szemem a villogó kék-piros-sárga fényektől. Sötétben kegyetlen, még úgy is, hogy a kelleténél nagyobb távolságot tartottam.
Senki se akart, mert beelőzni, még a személyautók sem. -
HoTaZo
addikt
Na, úgy tűnik, hogy megvan a magyarázat a "vegye ki a kártyát"-ra.
A magyarázat, hogy azt akarja kiírni, hogy "vegye ki a kártyát és tisztítsa meg", csak ez nem fér ki és a fejlesztőknek nem sikerült megoldani a hosszú szöveg lapozását. -
HoTaZo
addikt
Mindig azt látom a tachon is és nyomtatáson is, hogy ha meghaladtam az adott perc felét, ¾-ét kb., akkor már a következő perchez írja a következő tevékenységet.
Pl., tankolok, pihenek és még xx:25-öt mutat a kijelző, de kicsit még totojázok és még xxi:25-ön megindulok, de nem sokkal rá vált xx:26-ra, akkor a nyomtatáson már xx:26-os indulást jelez.
Szerintem a másodperceket nem is rögzíti. -
válasz
HoTaZo #23059 üzenetére
Marmint ugy mondom, hogy 44 perc 59 masodperc. Amig nem ugrik at 45:00-ra az addig 44, a 44 meg csak 15
Kiveve, ha volt mar egy 15 percesed ami nem 14:59, hanem 15, mert akkor csak 30 perc kell, ami igy 45Btw, a 15 perc alatti piheno az egyeb munkanak szamit, mert munkanak is kell(ene) berszamfejteni.
Papiron legalabbis. -
-
HoTaZo
addikt
Sarkítasz!
Tudod jól, hogy azt már 15-nek veszi a tacho.
A kérdés itt az, hogy munka e vagy pihenő, amit nem tudsz pihenőnek elszámolni a 15 percnél rövidebb pihenő?
Szőrszál hasogatva: vezettél 3 óra 55 percet, megálltál a cégnél bejelentkeztél 15 perc, azt mondják,hogy hívnak rakodni, amikor tudnak, lehet az 10 perc, de akár egy óra múlva is. Pihenőre teszed. 13 perc múlva hívnak, úgy hogy indulnod is kell, nincs idő a 2 percet kivárni (csak a példa kedvéért), bemész, rakodsz te magad, papírozol, kiállsz a parkolóba, összesen utóbbiakkal eltöltesz 1 óra 45 percet (3:55+0:15+1:45=5 óra 55 perc), pihenőre teszed.
Túl lépted-e a megengedett 6 órát vagy sem? -
HoTaZo
addikt
Szerintem is. Ezért nem értem, hogy miért kéne kivenni a kártyát, főleg műszak alatt. Erre még visszatérek velük.
A 45 órás pihi megszakítás már nem érint, mivel minden hétvégét otthon töltöm. De csináltam én is, de vagy nem volt úgy kontrollom, hogy ebbe belekössön vagy nem akadtak meg rajta. De lehet, hogy változott a szokásuk...
Le-felrakodás beütése: mondtam neki, hogy az is előfordulhat, hogy megraktál, mivel végeztél, már útra indulsz, mész a portára, ott pedig 5-10-15 perced kalapácson azzal telik, hogy kivárod a sorod míg az előtted lévő több kamiont és téged leellenőriznek. Vagy a hatvani Boschnál pont kifogod a műszak váltást, ½ óra várakozás.
Mondom, leestem az ülésről ezeket hallva.Ja, és még egy. Az, hogy a TachoCenteres K.P.F. munkának írja át a kiértékeléseiben a 15 percnél rövidebb pihenőket, hogy az mennyire jogellenes, mert csak a magyar hatóságok foglalkoznak vele, mindenhol máshol az egy elvesztegetett pihenő idő.
-
kesenyi
tag
válasz
HoTaZo #23053 üzenetére
Jézus, a tacho tanácsadó... egy tudatlan
. Keverik a 24/45ös pihenenővel, hogy nem tölthető hivatalosan fülkében berakott kártyával, sem kivett kártyával, hogy ott vagy ténylegesen benne, mert az meg bűncselekmény/manipuláció. Fingjuk nem volt miért produkált ilyet.
Volt már, hogy megszakítom a 45öst ha nem kell. Indítok egy napot, kalapácsolok pár tíz percet, pár tíz perc készenlét, lehet pihenő is megy, aztán zárom a napot. Mit köthetne bele, tudja mikor milyen munkát kap a soför vagy melyik munkát mondják le épp?
Az lehet, hogy bele szeretnének.
Ahogy megjelenik az első targonca ami hozzám jön áruval, vagy rámpára álltam, kalapács, lövöm is be a tachón a ki/berakodást az elején. Koordi alapján látni fogja, hogy nem egy mező közepén kamurakodtam, szerintem az a lényeg neki. Van, hogy rakodással elkészültek, hatulja becsuk, és a rámpától, ahol rakodtam, 2méterrel előrébb tartok egy 15perces szünetet.
Tehát akkor kellene beadni a felrakodást, ha már kész minden persze kalapács alatt, majd rányomom a berakodást mikor kijövök a cégtől cakli pakli? Nekem ez logikátlan, hisz nem a berakodás végét kérdezik, hanem a kezdetét.
Lerakásnál szintén, kalapácson megindítani a folyamatot, és mikor elhagyom a céget akkor ráütni a lerakodást? Nem kóser, akkor lerakodtam opciónak kéne lennie
Mi rengetegszer akasztunk pótot, hol előrakottat, hol elcseréljük kollégával, én olyankor is bőszem ütögetem a ki/berakodást, még ha 2perces is a csere, biztos hülyén néz ki de bánja a f@sz.
Amúgyis mindenbe csak bele akarnak kötni és a pénzed elvenni.
-
válasz
HoTaZo #23053 üzenetére
Az elso egy baromsag.
A masodik izles dolga, wabinal 44.59-kor nyitnak napot, igy ha megfogjak a sofort a ceg fizeti a 100-150 euro birsagot, viszont nincs szallodazas.
A harmadik meg… haat… nem tudom.
En odamegyek valahova, akkor kalapacs.
Behivnak rakodni, akkor bemegyek, megallok, ki/berakas es kalapacs, kiszallok, es csinalom a dolgom.
Ki ne talaljak meg nekem azt is, hogy majd akkor nyomogassam a tachot amikor felrak a targi valamit a potra, amikor elmegy, akkor nyomjam vissza, aztan ha hozza a kovetkezo raklapot, akkor megint ki/berakas -
HoTaZo
addikt
Most estem le az ülésről!
Holnapi rakodásom van egy cégnél, de már bent lehetek. Nem kapkodtam, bejelentkezés előtt kivettem 45 perc pihit, aztán még+ pihi alatt bementem tájékozódni, tisztázódott hogy tényleg csak holnap raknak meg, találka régi kollégával, így 1 óra 50' pihi lett belőle. Beülök az autóba, gyújtásra teszem és kiírja, hogy "Kártyát vegye ki!"
Mondom, mi a rézf@szu bagoly?!
Kalapácsra áttettem, hogy majd műszakot zárok, de addig is felhívom a tacho-szakinkat. Mondom neki a szitu, erre majdnem hogy lecsesz, hogy ha elhagytam az autót, akkor miért nem vettem ki a kártyát?!Mi van?! Mert, ha elhagyom az autót pihenő alatt, akár 15-30 percre is vagy 9-11 órás pihi alatt, akkor ki kell venni a kártyát! - Mi van??? Műszak alatt??
- Akkor csináld, ahogy akarod, de ne kérdezz! -
Aztán visszahívott a kollégája, akinek kicsivel több türelme volt, de azt nem igazán bírta megértetni velem, hogy 15-30 percre, még ha ez idő alatt boltba is megyek el (ami alatt kificamodott a bokám, elüthet egy ufo...) , miért is kéne kivennem a kártyát. Először hallok ilyet. De, hogy ezért produkál ilyen "Kártyát vegye ki!" dolgot.
Másik szép dolog (ezt már el is hiszem a hatóságokról, habár kétlem a jogalapot), hogy ha valamiért 45 órát meghaladó pihit tartasz külföldön, de megszakítod munkával úgy, hogy ne legyen mega 45 óra egybefüggő pihi, akkor azt már manipulációnak veszik és büntetnek érte.
A harmadik, amit viszont megfogadok, hogy a ki-berakodást közvetlenül az indulás előtt üssék be. Mert ezzel nem a sofőrt, hanem az árut, az áruval folytatott tevékenységet ellenőrzik, mert ha már beütötted a le vagy felrakodást és eltelik 5-10-30 perc míg útra kelsz, akkor még feltételezhető, hogy került fel vagy le még áru, de nincs róla papírod. Na, ez is tud santítani, de ok, akkor innentől fogva közvetlenül az indulás előtt fogom beütni a rakodást. Mert eddig, akkor ütöttem be, amikor megkaptam a lepecsételt papírokat, lezártam az autót, adminisztráltam, jeleztem az irodának és indultam. Néha még közbejön egy biztonsági őr ellenőrzés, mérlegelés, sorban állás a kijáratnál...Hát, nem tudom, az elhangzottak elejével nagyon nem tudok egyetérteni, a többi megítélés kérdése.
-
Di Natale
senior tag
Megkértem az AI-t, hogy pár sor motiváló szöveget írjon már, hogy holnap meló. 😎
Két hét pihenő után újra kifeszítem a vitorlát, és irányt veszek Hollandia felé. A hajótestem acélból van, kerekei vannak, de így is érzem a szél hívását az úton. Holnap reggel indul a „tengerjáró”, és új kaland vár a távoli kikötőkben. ⛵🚛
-
otto14
őstag
Én a telefonomon használom a TomTom -ot, éves subscriptiont vettem hozzá.
-
HoTaZo
addikt
válasz
kesenyi #23041 üzenetére
Épeszű ember csak azokat az országokat teszi fel, s azokból is csak amik kellhetnek. Minél kevesebb skin, feature, térkép van fent, annál könnyebben dolgozik, akkor nem kevés az 1GB RAM.
Térkép frissítéskor mindig felteszem a kártyára is a szűrt, de közel teljes EU térkép fájlokat, mert ha valamiért mégis kell mennem másik országba, csak át kell másolnom a fájljait.
1½ éve használom a WayteQ -et, azelőtt CNS Seven, majd Sirocco volt.
Ha nem hízlalja fel feleslegesen az ember a tárhelyet, akkor megbízhatóak.
Nekem az a bajom az állandó internetet igénylő GPS -ekkel, hogy ha valamiért nincs jel, akkor tudnak furát művelni, ezek az iGo-sok pedig futnak tovább közben. -
válasz
kesenyi #23046 üzenetére
Nem lenne komoly baj vele, de a terkep az nevetseges.
Meg leginkabb az, hogy beallitom, hogy kerdezzen ra az ujratervezesre, es csakazertsem kerdez ra, hanem magatol csinalja a faszsagot.
Siman levisz foutrol a varosba, mert a fouton korlatozast lat.
Siman bevisz 50-100kmerrel hosszabb utra, mert gondol egyet, te meg szivsz.
Meg most mar simkartyas traffic info sincs.
Ezert a darab muanyagert meg nem adok ennyi penzt.
Majd osszerakok egy normalis igo-t, domborzattal, stb. -
zsid
senior tag
Nekem van Tomtom asszem 6200. Teljesen korrektül működött, ami baja volt: az a kevés RAM. Lehet az még nem is az 1GB-os volt, a címkeresés és betöltés az irgalmatlanul lassú volt, utána viszont nálam jól ment. Ahogy fentebb írták ezek az 1GB-os cuccok szerintem már felejtősek, 8 éve is lassúak voltak amikor én vettem.
-
válasz
kesenyi #23041 üzenetére
Ja, csak menet kozben ujratervez, hiaba allitod be, hogy ne. Megnezed a tervezett utat, megnezed, fasza, de mivel kb 100km-erre “lat” el, siman bevisz a malnasba ugy, hogy eszre sem veszed.
Nekem a tokom tele lett a tomtommal, ausztriban ugy megszopatott egyszer, hogy leteptem a szelvedorol, es nekibsztam az ajtonak pedig nem vagyok idegbeteg.na mindegy.
-
Zolás
addikt
válasz
csibe1 #23040 üzenetére
A kamera nem fókuszálható, tehát vagy közvetlen magad elé teszed, és akkor lát előre, vagy ha középre rakod és magad felé fordítod a képet, akkor fixen jobbra néz, és nem az utat nézi. Plusz ez egy elég régi technika, a kamerával együtt, nem csinál olyan képet ami ma elvárható. Továbbá a kevés ramot is elveszi, szóval lassabb lesz a reakció is minden másban. A minden más a gpst jelenti, meg amire használni akartad. Van benne kamera, lehet mondani, de ez inkább marketing, mint használható dolog.
-
csibe1
addikt
válasz
kesenyi #23041 üzenetére
Az Európa térkép elfér, erre bőven elég, ha nem akkor majd ott a MicroSD kártya.
A TomTom 184 ezer a legolcsóbb helyen: [link] de van 230-ért is.
Neki csak arra kell ,hogy az utcákat megtalálja, mert a városok közt simán eltalál; nem tegnap óta kamionozik.
Nem akar erre százezreket költeni, ha olcsóbban is megoldható.
Az iGo-t meg évek óta használja, ez is szempont volt. -
kesenyi
tag
válasz
csibe1 #23040 üzenetére
8gb tàrhely, 1gb memória 2025ben?
10éve is kevés volt.
Tomtom go expert 7", meg kell tanulni használni, ki kell ismerni mint mindegyik navit.
Egyszer megveszi, 1hèt alatt visszahozza az árát. Befektet. Csak összehasonlításképpen, hàny tízezer forintos telefont hord?A hülye döntésektől egyik navi sem védi meg a felhasználót, csak ajànlatot tesz, aztán vègül a kormánynál ülő dönt, tàblák, utcanézet, útvonaltervezés-ellenőrzés alapján. Intuíció néha működik.
-
csibe1
addikt
válasz
HoTaZo #23034 üzenetére
Köszönöm szépen a választ!
Nemrég beszéltem vele, egy Navon 7"-ost nézegetett, de lebeszéltem róla.
Találtam is 995 Max-ot jó árban, iGo-val, teljes Európa térképpel (kamionossal is ), 2 év garival.
Árukeresőn 46-48 ezer, térkép nélkül.
"Az X995 MAX hátlapi kamerájának és az előre telepített alkalmazásnak köszönhetően menetrögzítő kameraként is használható, akár navigáció közben is."
Ezt eddig egy oldalon találtam meg, pedig vagy tizet megnéztem. Páran azt se tudják mit árulnak.
Jó ez a menetrögzítő kamera, te használod?#23031 Tüzi
Neked is köszönöm a választ.
A TomTom, Garmin elég heroin árban van, finoman szólva. -
zsid
senior tag
Vagy ha olyan a jármű ami bizonyos esetekben mentes, bizonyos esetekben nem ( 3,5t + futó, mentes vontató + pótkocsi, helyi vs távolsági busz ) vagy ha közforgalomtól elzárt területen dongozol ( pl bánya,gyár,terminál,kikötő ). Nem csak új autónál mehetsz outban, hanem forgalomból kivont járművel,export rendszámos járművel, fuvarozási engedéllyel nem rendelkező járművel...
Lehet kártya nélkül outolni ha egész nap nem mész ki közútra és lehet kártyával ha vegyes forgalom van. Lehet koronggal is igyanezekben az esetekben "outolni", kitöltöd és nem rakod be...Ahogy HoTaZo írta ezek fent vannak a tachocenteren is és ha épp nem vettétek a GKI-t, akkor le is oktatták.
Mi dolgoztunk terminálon belül egész műszakot, volt gyáron belüli autónk is, a közforgalomtól eltárt kikötői vámterület is outolható ( ezt a tachocenteres Kis-Petik Feri is megerősítette anno ). Haverom tavaly hozott be két új Dafot Hollandiából,pót nélkül nyilván outban. Egy cimbim a forgalomba helyezésre váró járműveket hordja vizsgára és honosításra, outban...Van egy rakás lehetőség kártyás outra és kártya nélküli outra. Kíváncsi lennék Kamelot szerint miért nem lehet saját kártyával outolni.
Ráadás: nem olyan rég még létezett a tachográfmentes szállítás - sajátárú esetén - kilométerkorláttal, az is out.
-
Qtya123
őstag
válasz
HoTaZo #23036 üzenetére
Na ezt én sem tudtam. Pedig vittem egy új Mercit ideiglenes rendszámmal Tökölrő Győrbe vizsgáztatni és forgalomba helyezni. Hogy miért egészen Győrig, azt nem tudom.
Ja és hozzá egy sztori.... Új Merci, úgy emlékszem 500 km sem volt benne. Fólia még mindenen. Előtte pót nélkül nem mászkáltam soha, csak annyit, amíg átakasztok és a telepen odagurulok.
Na igen, tapasztalatlanságomból hamar tanulás lett, szerencsére nem a káromon. Nagy nyugodtan megyek vissza Tökölre, az egyik egyenes szakaszon lövöm neki, ahol üres/rakott póttal számtalanszor mentem már. Nyomvályús rész. Úgy megvezette a szóló traktort, hogy majdnem az árokba dobott... Rendesen megindult az árok felé, már a kavicsos útszéli részig le is ment a jobb kerék. Össze tudtam szedni, de örök emlék és tanulság marad, hogy szólóban figyeljek erre. Mennyire szép lett volna.... Soha semelyik szerelvényt ne törtem meg, vagy karcoltam meg, de a vadi új Mercit beledobom az árokba.... -
HoTaZo
addikt
"Ahogy akkor is, ha uj autot viszel a telepre, ideiglenes rendszammal, tehat fuvarozas nem tortenik."
Basszus, ha én ezt tudtam volna kétezer tizen valamikor... Olyan gyönyörű OUT-ot írtam volna a korongokra, amikor Hollandiából hoztam haza, ideiglenes rendszámmal, a későbbi szerelvé.nyemet!
-
Ha lemesz kozutrol, mondjuk szantofoldre, banyaba, erdobe, ott outolhatsz. Ahogy akkor is, ha uj autot viszel a telepre, ideiglenes rendszammal, tehat fuvarozas nem tortenik.
Vagy ha telepen mozgatja valaki, de hivatalosan ekkor berszamfejteni kell mivel nem onvezeto az auto.Ez a harom eset lehet, minden mas szabalytalan.
-
HoTaZo
addikt
válasz
Di Natale #23019 üzenetére
Szerintem nem fér bele kisebb szabalysértésnek, mert olyan műveletet végzel, ami ebben a formában nem engedélyezett. De, ha nem tudják bizonyítani, hogy te mozogtál az autóval OUT alatt, akkor nem tud ezért büntetni, viszont lehet morcos tőle és csinálhat neked egy komplett ellenőrzést, amivel több idődet vesztegeti el, mint amennyit nyertél az OUT-olással. Szvsz. nem éri meg.
S, csatlakozok kesenyi kollégához, a munkáltatódnak teszel vele csak szívességet.
Aztán, van egy dolog, amire senki sem gondol: tegyük fel OUT alatt, tankolás közben eszedbe jut elrendezni a vezetékeket, hop felpattant, kicsit sietsz, pik-pakk végzel vele, közben láttam a piszoly, már pattansz is le, de szarul érsz talajt... Valami törik, húzódik, zúzódik. Szerinted a cégednél megnyugtatnak, hogy "Ne aggódj, heverd ki, gyógyulj meg, rendezünk mindent, pénz miatt se fájjon a fejed!" Frászt!!Sajnos, saját tapasztalat.
KAMELOT & zsid: Persze, mindent lehet, de vannak dolgok, amiket nem szabad! Részletekért: TachoCenter.
Milyen művelethez, körülmények között használtátok az OUT-ot legálisan?csibe1: WayteQ x995 MAX, sajnos nincs már köztünk a srác, akitől vettem, telepített iGo-val, térképekkel. Szerintem egy stabil megbízható készülék, menetrögzítő kamerával. Tartóval együtt is egyszerű A levétel, de ha marad a tartó fent, akkor is egy kézzel pattintom ki.
A térkép frissítések pedig... virágbolt. -
Ja igen!
B12 Passau iranyaba le van zarva.
Ha Munchen felol jottok, akkor meg a B20 elott kanyarodjatok le Eggenfeld iranyaba Neuotting-nel az 588-asra.
Ezzel sporoltok vagy 30km-t.
Ez majdnem megszivatott ma, Memmingentol nem messze rajtoltam, es 9:52-ben ertem Veszprembe.
77-es atlaggal. -
válasz
csibe1 #23028 üzenetére
Mondanam a tomtom prof-ot, de amiota megszunt a sim-kartyas traffic info (net kell neki), es mivel hasznaltam tomtomot, 6250/pro7, en 30.000nel tobbet nem adnek erte.
Annyiert meg nem kapsz.
A terkep igazabol az ami szar benne, mert bar maga a szoftver is nagyon fapados, a terkep teszi igazan szarra az egeszet.
Pl: Innsbrucknal a mai napig le akar vinni a palyarol, mert szerinte ott 3.5tonnas korlat van.Igazabol egy rendesen osszerakott igo ezerszer jobb.
Nasa-s donborzattal (tomtomban nincs ilyen), rendes utvonaltervezessel, ilyesmi.
Nem tudok nyilatkozni a garminrol, mert sose volt, de draga mint a dog, szoval nem is lesz.
Igo szerintem a legertelmesebb szoftver, bar a korlatozasokkal nem tudom hogyan boldogul -
csibe1
addikt
Üdv!
Ismerős keresne 7 colos képátlójú kamionos navigációt.
Ki milyen készüléket ajánlana ilyen célra, nem világvége árban.
Lehetőleg olyat amit könnyen lehet fel-le szerelni, csatlakoztatni. -
lazoltan
csendes tag
válasz
Di Natale #23019 üzenetére
Én is szoktam korábban ilyet, aztán kivett a szlovén és kérdezte, hogy ez mi? Mondom, a telephelyű kolléga mozgatta a szerelvényt. Gyakorlatilag hozzám vágta a papírokat és elengedett. Nyilván tudta, hogy hülyére van véve, de nem tud mit csinálni ezzel akkor sem, ha megállás után 1 másodperccel teszed be a kártyádat.
Én semmiképpen nem outoznék úgy, hogy bent van a saját kartyam, mert a mentés tevékenységet neked valahogy le kell igazolni és azt a dokumentumot magadnak kell tartani.
-
KAMELOT
titán
válasz
Di Natale #23019 üzenetére
Ha a telepen mozogsz semmi gond.
Valójában egy szervizes kártyának kéne benne lenni és OUT-ban a tacho, de ezzel nem foglalkozik senki. Úgyis csak 50-100m mozogsz 10km/h-valA kártyát a 9-11-24-45ó pihenő végével szabad visszatenni!!!
Beolvassa majd indítod a napot és 5-10p kalapács! -
Di Natale
senior tag
Köszönöm
-
otto14
őstag
válasz
Di Natale #23019 üzenetére
Hát figyi. Tachocenter kft több videóban is említi. Valaki dolgozik ilyenkor, tehát a cégnek el kell tudnia számolni ezzel a munkával telephelyi ellenőrzéskor, emiatt te nem kaphatsz büntetést, mivel nem volt bent a kártyád, nem te vezetted a kocsit (hivatalosan). Nagy a bünti, mint mindenre. Mi is kártya nélkül mozgunk a telepen. Mikor rákérdeztem az elején, hogy hogy mozogjak, rámförmedtek hogy csináljak amit akarok, nekik van elég bajuk.
-
Di Natale
senior tag
A telephelyi mozgásokat mennyire nézi a Balm?
Amióta nemzetközizek az a szokásom, hogy OUT-ban, kártya nélkül megtankolok és összeakasztok. Majd kártya be és 5 perc kalapács.Tudom az lenne a szabályos, hogy a kártyának mindenféleképpen benne kell lenni, még OUT-ban is így vezetési időt nem regisztrál csak egyéb munkát.
Inkább a kérdésem arra vonatkozna, hogy ez még belefér kisebb szabálysértésnek vagy ezt a módszert felejtsem el sűrgősen?!
-
HoTaZo
addikt
válasz
Qtya123 #23011 üzenetére
Én hétfőn indulok, legkorábban 5-kor, ház elől, s pénteken délután vagy este. Extra ritkán, pár órás hazagurulás után, teljes napidíjért szombat reggel.
De, előző cégemnél a belföldesek h-p dolgoznak.
Létezik ilyen, csak meg kell találni, hívni kell a cégeket.lazoltan: Szerintem nem sokan tudják, hogy az külön parkoló, mert fullon még nem láttam.
-
lazoltan
csendes tag
válasz
Qtya123 #23011 üzenetére
Nálunk most van olyan lehetőség, hogy hét elején belföld, utána egy rövid oda-vissza, osztrák, olasz, német viszonylatban, de még annyira új ez az ötlet, hogy talán senki nem csinálja, de újakat keresnek. Helyileg Győr és Tata között. Én is gondolkodom, mert nagyon unom már ezt az egészet. Már a bringát is elhozom ha befér, hogy legyen egy kis kikapcsolódás, jobban esik mint a futás és örömet okoz.
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]HoTaZo: én is azt hittem sokáig. Az online felületükön még foglalni is lehet, múltkor kipróbáltam, kevés sikerrel. Hely volt végül, de nem tudom, nekem tartogatták-e
-
Qtya123
őstag
válasz
Di Natale #23008 üzenetére
Én azt tudom, hogy jobb. 2 évig voltam beugrós másodállásban. A 20 éves párkapcsolatot féltem. Főleg amiatt amit a feleségem mondott. Hogy azt elfogadta, hogy gyereke nem lesz, de férjet akar maga mellé.
2/2 re gondoltam, talán annyitól nem esne szét, de azért na.
Emiatt kacérkodom a napi bejáróssal.Ja, amiben tuti megbékélne az az, hogyha valami olyan körfuvart csinálok, hogy teszem azt vasárnap este elmegyek és szerda éjjel, csütörtökön reggel hazaérek. Arra egyértelműen azt mondta, hogy az beleférne neki. Nem tudom ilyen mennyi van. Mi a meglátásotok?
Persze kicsit fél, hogy jaj bejelentés meg minden... De mondtam neki, hogy hajamra kenhetem a full bejelentett állásom, ha azért nem leszek nyugdíjas, mert megerőszakolom a lelkem sokáig.
-
Qtya123
őstag
Amúgy nem tudom, egyre jobban unom már ezt az irodai munkát, szerintem nem fogom sokáig lelkileg tolerálni, 2 év telt el, de nem annyira bírom megszokni, nem érzem benne a jövőmet.
De a feleségemet sem hagynám itt hetekig. Mostanában pont ezért már olyan is megfordult a fejemben, hogy nincs e valami csepeli kikötős, kontiszállítós napi bejárós meló. Pénz most másodlagos. -
zsid
senior tag
válasz
Qtya123 #23000 üzenetére
Az nem azért volt, meg a fogadó egyből bontotta is? Kisebb üzemekben gyakori, hogy nincs elég magaspálya a lerakodáshoz így amit kitolsz azt egyből darabolják a melósok. Nekem csak akasztott féldisznó jutott, de az is büntetés volt.
A konti rakodás azért volt mindig lassú az osztrákoknál, mert a ~10 kilós kartonokat a berakodáskor cimkézték fel egyesével. 2900+ db -20 fokos kartont egyenként lemérni, címkenyomtatóra várni...
Magyarországon fagyasztás előtt címkézték a kartonokat, ott a rakodás gyorsabb volt, általában 3-4 órát igényelt. Összesen egyszer rakodtam fagyasztott húst raklaposan, meg is lepődtem a 20 perces rakodás végén.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED monitor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mégis marad a Windows 10 ingyenes frissítése
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- The Crew sorozat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- Gigabyte rx6700 xt 12G Gaming OC - 6 hó garancia
- RTX4080/ Ryzen7 8700F/ 96GB DDR5 alapú konfig/ garancia/ ingyen foxpost
- ISO - MAGYAR PBT keycap készlet mélyen áron alul
- BESZÁMÍTÁS! MSI B760 i7 13700K 32GB DDR4 2TB SSD RTX 4080 16GB be quiet! 500DX Seasonic 750W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG CHIEFTEC 700W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A620M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN I3 NEO A-Data 750W
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3268, 100% Akkumulátor
- Csere-Beszámítás! Mint az új! PS5 Dualsense Edge Kontroller! Gari: 2027.07
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest