Új hozzászólás Aktív témák
-
AcCEsS
senior tag
válasz
zsozsa74
#2052
üzenetére
A Corvette tényleg a legnehezebben vezethető, mégis imádom! Az a mennydörgésszerű hang!
Remélem korrigálni fogják a fizikáját, főként a gumikezelés vagyis a gumi nem kezelés a gond. De gyönyörű és legendás gép. Létezik hozzá Dale Earnhardt a Megfélemlítő által használt GoodWrench skin is. Fel is dobtam rögvest!
[kép] [kép] [link] -
zsozsa74
őstag
válasz
zsozsa74
#2052
üzenetére
Ja, itt az egész lista:
- Minor tread adjustments for LMDh / GTP, GTE, GT3 (both gens), GT4, G55 Supercup, Ligier JS2-R, GT Open, Lamborghini Huracán ST, Lamborghini Diablo ST, GT1, Group C, Group A, M1 Procar, F-USAs (all), F-Retros (all), F-Classics (all), F-HiTechs (both gens), F-V12, F-V10 (both gens), F-Reiza, F-Ultimate (both gens), Vintage Cars
- Minor tire thermodynamics adjustments to the Lamborghini Miura, Ginetta G55 Supercup, Ligier JS2-R and Ligier JS P4
- Revised default setups for F-Ultimate Gen2, GT3 (both gens), GT1, Group C, BMW M1 Procar & LMDh / GTP
-
zsozsa74
őstag
válasz
zsalesz
#2051
üzenetére
Konkrétan szerintem az új 2005-ös GT1-ekből a Corvette ilyen, olvastam, hogy mások is panaszkodtak még rá.
Az új update leírásában pedig ez szerepel:
"A new round of physics refinements for many of the existing classes, most notable of which being once again GT3 (both gens), GT1, Group C, BMW M1 Procar & LMDh / GTP, ".Tehát azt írják, hogy sok osztály megkapta a fizikai finomítást, és kiemelnek itt párat, nyilván a legnagyobb érdeklődésre számot tartókat. Ebből gondolom, hogy akad még bőven tennivaló. De én is csak ezekkel nyomtam és ezek tényleg faxák voltak.
-
Pitti11
tag
válasz
zsozsa74
#2047
üzenetére
Ott azokban a kanyarokban szinte mindig blokkolom az ívbelső első kereket, főként a 2 jobbos....pedig nagyon óvatosan próbálok fékezni, a fékerőeloszlás már 52-48 előre, de még így is égetek rá egy két foltot 10 kör alatt. Aztán már kirázza a kezemből a kormányt kockásodás miatti vibráció. A hosszú egyenesek végén viszont sokkal keményebb féket használva se nagyon tudom blokkolni, ez igazából a két DRS zóna vége, gondolom az aero nagyobb tapadás miatt nehezebb ott elfékezni, de ott is lassulok annyira, hogy már elméletileg blokkolnia kéne a végén és mégse...
Amúgy az első kerekek elfékezése AMS2-ben a legnagyobb mumusom, sem iracingben sem LMU-ban nincs ilyen rémálmom
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#2046
üzenetére
Ja, azok a lassú visszafordító kanyarok fönt a dombon nem nagy barátai az elmelegedett gumiknak!
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#2044
üzenetére
Szerintem inkább finomabban kéne használni a féket. És mondom, vissza is lehet hűteni őket. Persze lehet, hogy setuppal is tudsz neked megfelelőbbet varázsolni, de alapvetően elég a fék, ezt biztosan állíthatom most már tapasztalatból.
-
AcCEsS
senior tag
válasz
zsozsa74
#2042
üzenetére
Szerintem is nagyon jók lettek a GT1-es kocsik, mindegyikkel mentem egy rövidebb szakaszt. A Corvette tényleg cseles, erőteljes gyorsításra enyhe íven is képes úgy kidobni a seggét, hogy ez ember azt sem tudja merre van az előre. A 2. sebesség áttételén változtattam, így sokkal kezesebb lett. Egyedül a hangokkal nem igazán vagyok kibékülve, az Aston és a Viper sztem nem igazán lett jó, mindkettőhöz pörgős, a valós hangokhoz képest vérszegény hangot adtak, valahogy fura a számomra, mert valami brutál dörmögést várt volna az ember. Tegnap kipróbáltam a 2004-es BMW M3 GTR-t is, háááát az is baromi jó!
-
zsozsa74
őstag
A 2005-ös GT1-ek fantasztikusak, szerintem a játék új koronagyémántjai!
Becsatlakoztam egy public lobbiba, ahol ezekkel nyomták, meglepően normális arcok, legalábbis a mezőny első felében, ahol én is vitézkedtem. Folyamatosan váltogattam versenyenként a kocsikat (kivéve a Corvette-t, azon lehet, hogy van még mit csiszolni, azzal néha éreztem a csúszka fílinget, ami a többi GT1-ben hál' isten már nem jön elő. ), komolyan nem győztem betelni velük. Most éppen nem tudnám megmondani, hogy a 4-ből (ugye 5 mínusz Corvette) melyik a kedvenc. Talán most a Viper. Amúgy mostanra véleményem szerint egy csomó osztályból (igen, a mindenki kedvence GT3-ból is) kigyomlálták a játék fizikáját oly sokáig mérgező kanyarokban oldalra csúszást, ami egyben meg is fogta a kocsit. Amúgy ennek az érezhető változásnak több YT-er hangot is adott, kivéve az öreg GamerMuscle, aki pont ugyanolyannak érez mindent, mint volt. Pedig ez biztosan nem igaz. Mondjuk ő nagy AMS2 hater lett. Amúgy nem minden oszályból tűnt még el, de remélhetőleg sorra kerül idővel az összes.
Ja és bírom, hogy nem lehet túl használni egyik gumikeveréket sem, mert a megfőtt gumik csúnyán büntetnek. Szóval ha olyan a szitu a visszahűtésre is gondot kell fordítani, mert hamar pörgés lesz a lassú kanyarokban, sikánokban és hajtűkben.
-
AcCEsS
senior tag
Kiadtak egy frissítést (AI fordítás):
V1.6.8.6 VÁLTOZÁSOK
ÁLTALÁNOS
Javítva a játék crash (CTD) a beállítások betöltése/mentése képernyőkön, amikor az aktuális járműhöz nagyszámú elmentett beállítás tartozik.
Javítva a játék crash (CTD), amikor LOD elhalványulások engedélyezése mellett váltunk autók között a bemutatóteremben.
Az új profiloknál az alapértelmezett TAA élesítés beállítása 125-re módosítva.
FELÜLET ÉS HUD
Javítva a Grafika és teljesítmény képernyő súgóablakának pozíciója.
Beállítva a Le Mans 2005 HUD térképe a jobb láthatóság érdekében.
FIZIKA
További apró beállítás a GT3 Gen2 és GTE lágy keverékű gumiabroncsain.
Lola B0540 LMP2: Apró beállítás a diffúzor nyomásközéppontján (Center of Pressure); Helyesen hozzárendelve az Alacsony Leszorítóerő változat az alacsony leszorítóerős pályákhoz.
Beállítva az alapértelmezett áttételezés az alacsony leszorítóerő változathoz a következő autóknál: Aston Martin DBR9 GT1, Corvette C5R, Lamborghini Murcielago R-GT és Maserati MC12 GT1.
Mclaren MP4/4: Javítva egy hiba, amely miatt az autó tönkrement a pályára lépéskor.
Copa Fusca: Javítva az első gumiabroncs nyomásának aszimmetriája.
Audi R8 LMP1: Beállítva a boxkiállás javítási ideje, különösen a hátsó részegységeknél, hogy jobban tükrözze az autó moduláris előnyeit.
MESTERSÉGES INTELLIGENCIA (AI)
További beállítások az AI támadási és elkerülési arányain, beleértve egy javítást arra, hogy a GT autók minimum és maximum értékei felcserélődtek (ez azt okozta, hogy a GT osztályok kevésbé tértek el a versenyvonalról magasabb agressziós beállításoknál, ahelyett, hogy fordítva történt volna).
Kalibrálva a szimulált AI köridő a gyakorlás / időmérő átugrásakor az új 2005 Endurance osztályoknál.
AI agresszió és kék zászló beállítások a Road America, Road Atlanta pályákon.
Snertterton (minden elrendezés): Megnövelve az a távolság, amit az AI-nak meg kell tennie a hideg gumi üzemi hőmérsékletre hozásához (ha az osztály nem használ gumimelegítőt).
HANG
Javítva, hogy a motorhang nem volt középen egyes autóknál a lökhárító, motorháztető és tető nézetekben.
Javítva egy rossz hurok a motorindítás hangjánál a következőknél: Courage C60 és Dallara SP1.
PÁLYÁK
Cadwell Park: Beállítva a biztonsági autó parkolóhelye.
Le Mans 2005: Javítva néhány terephézag a fizikai hálón (physical mesh).
Road Atlanta 2005: Akadály hozzáadva az alternatív boxutca bejáratánál. Road Atlanta 2005 rövid: Javítva a VR kamerák.
Road Atlanta: Csalásgátló blokk hozzáadva, amely érvényteleníti az alternatív boxutca használatával elért köröket.
JÁRMŰVEK
Sérülési modell és pilótafülke vibráció hozzáadva a következőkhöz: Courage C60, Dallara SP1, Lola B0540 LMP2.
Helyesbített pozícióhibák az új 2005 Endurance fedélzeti kameráinál.
Dallara SP1: Helyesbítve a vezető sebességváltó animációja.
LMP1 2005: Frissítve a festési felülírások (paint overrides) új shaderekkel és kerék felülírásokkal.
Maserati MC12 GT1: Javítva a hiányzó vezető festési felülírások használatakor.
Audi R8 LMP: Javítva a pilótafülke vibrációja.
Aston Martin DBR9 GT1: Frissítve a festési felülírás Karbon festékkel és új festék shader cserékkel.
Corvette C5R: Levehető alkatrész hozzáadva (kikapcsolja a hátsó lámpákat, miután a hátsó lökhárító leesik).
Cadillac V-Series R: Javítva az IMSA kijelző.
F-Reiza: Frissítve a festési felülírás textúrázott festékekkel és új festék shaderekkel.
Milano GT36: Javítva a nem tükrözött pilótafülke szalag. -
AcCEsS
senior tag
válasz
zsalesz
#2037
üzenetére
Nekem is hasonló érzésem volt sokáig, Nagyon nem tetszett az FFB és a fizikai modell, ez a véleményem mára - a sok frissítésnek/fejlesztésnek köszönhetően - teljesen megváltozott. Nagyon ott van a szeren ez a szim. Nem minden jármű jó, de úgy vettem észre időnkét azok fizikáját is felülvizsgálják. A TAA nálam is bevált, főként, hogy 2-3 hete OLED monirorra váltottam, és az extrém kontraszarány miatt a fák leveleinek árnyéka szinte kristályosra változott. Ezt nagyban korrigálta a TAA.
-
zsalesz
aktív tag
válasz
zsalesz
#2036
üzenetére
Továbbra is le vagyok nyűgözve, a TAA teljesen eltüntette a recéket, és 150/200 élesítéssel bámulatosan néz ki a játék. A 2005-ös autókkal/pályákkal pedig engem teljesen megvettek. A fizikát is folyamatosan csiszolgatják, mára szerintem teljesen rendben van. Az FFB pedig etalon. Az összes szim közül messze ez az FFB érzés tetszik a legjobban. Nálam most új kedvenc született. Nagyon sokáig voltak gondjaim a játékkal, egyszerűen nem tudtam szeretni. De ez van ha egy fejlesztőcsapat gondosan és aprólékosan figyeli a játékosok igényeit.

-
zsalesz
aktív tag
Nen sok időm volt de belenéztem gyorsan. Hát ez a TAA nekem sokkal jobban bejön mint az MSAA. Ott nem tudtam úgy beállítani, hogy ne legyenek recések az árnyékok. Eddig nálam telitalálat. Holnap ránézek az új vasakra legalább megjáratom a szeki váltóm
Azérz le a kalappal a Reiza előtt! Nagyon tetszik a hozzáállásuk! Példaértékű!
-
zsozsa74
őstag
Ez viszont teljes meglepetés volt: AMS2 portal
Mindegy egy helyen!
-
AcCEsS
senior tag
válasz
6absbulldog
#2029
üzenetére
A DLC-k már elérhetőek, de a frissítés még nem érkezett meg.
-
6absbulldog
tag
válasz
PapírVilla
#2030
üzenetére
-
PapírVilla
aktív tag
válasz
6absbulldog
#2029
üzenetére
Azt írták, hogy európai időben kor este.
-
6absbulldog
tag
válasz
PapírVilla
#2028
üzenetére
Mikorra várható? Éjfél, vagy napközben?
-
PapírVilla
aktív tag
V1.6.8.1 -> V1.6.8.5 CHANGELOG
[link] -
19ati93
senior tag
válasz
zsozsa74
#2021
üzenetére
MSAA High-on legnagyobb meglepetésemre zsír ugyanilyen értékek jöttek ki, csak azért élesebb volt minden és a távolban jobban látszódtak a dolgok, na és a színek olyanok voltak, amilyennek lenniük kellett.
Na pont ezért haszontalan a TAA ha jó géped van, vagy magas felbontáson játszol. Szinte semmi plusz fps-t nem ad és blurry maszlag az egész szinte minden játékban. A sharpening meg egy kicsit irreális kinézetet és érzetet ad az egészhez.
MSAA High nem olyan gépzabáló egyáltalán ebben játékban és viszonylag jó élesnek mondanám a játékot még 1080p-ben is. Mióta 4K-ban játszom meg végképp.
-
zsozsa74
őstag
Ránéztem kicsit a TAA-ra, hogy hol tart most. Az elmúlt napon belekerült egy TAA sharpening opció. 0 és 400 között lehet állítani. A nulla az a nagyon homály, a 400 meg már nagyon jó éles. Persze nem annyira, mint egy MSAA high azért, de elég faca, főleg, ha tényleg kevesebbet kér a géptől. Azt vettem észre, hogy minél feljebb húzom az élesítést, a színek annál jobban "elkalibrálódnak". Nem olyan vészes, de azért érzékelni, hogy pl. a piros elkezd lilába hajlani.
Gondoltam csinálok egy tesztet, tökig húztam mindent. A VD-ben Godlike és 120 fps-t állítottam. A játékban pedig Le Mans 47 autóval, három osztály, világosból gyorsan sötétedő körülmények, hogy a fények is bejátszanak a tesztbe. Ja és minden autó látható.
Ja igen, itt azért fontos elmondani, hogy egy 4090, 5800x3d kombóval megyek és egy Quest 3-on csodálom a virtuális világot.
TAA-val 200-al éleséggel (ami már tök jó) 90 és 120 fps között mozgott a framerate, nyilván autósűrűségtől és körülményektől (sötét, lámpák) függően, jellemzően 100 felett volt.
MSAA High-on legnagyobb meglepetésemre zsír ugyanilyen értékek jöttek ki, csak azért élesebb volt minden és a távolban jobban látszódtak a dolgok, na és a színek olyanok voltak, amilyennek lenniük kellett.
Recéket minimálisat láttam mindkét beállításnál, azt is inkább sötétben, megvilágított kocsiknál.
Na most lehet, hogy a gépem nem alkalmas ennek tesztelésére, mert az AMS2 amúgy is nagyon jól optimalizált és a pc-m mindenhogy is elviszi.
A kíváncsiság kedvéért betöltöttem egy LMU-t ezzel a Godlike, 120 fps kombóval, és ugyanazzal a pályával, körülményekkel. Ráadásul itt be volt állítva a max. 20 autó láthatóság. Hát itt nyomorult 55 és 90 fps közötti értékeket kaptam, jellemzően a felsőbb tartományban azért.
Ezért is egyébként a VD nálam mindig 72 fps és Ultra grafra van állítva, az a sweet spot a szimjeim között, azzal elmegy szépen reccenésmentesen mindegyik, nem kell állítgatni mindig. Engem meg nem zavar a 72 fps, csak állandó legyen.
-
6absbulldog
tag
válasz
JulesTS
#2019
üzenetére
Természetesen, régóta használom R3E-t, éppen a DTM miatt. Annyi a bajom a szimmel, hogy még mindig nem jutottak el a dinamikus pályaváltozásig (oké, most már fel lehet hordani a sódert az útra) és az nekem nagyon hiányzik a szimulációhoz.
Tehát nincs változó, felgumizódó ív. Vagy ha esik a pálya hőmérséklet, akkor csökkenő tapadás, stb.
Amolyan statikus pálya viszonyok vannak. Szabadedzésen nincs akkora tapadás, de ez az egész szabadedzés alatt nem változik, mert nem gumizódik az ív. Időmérőn már jobb, és versenyen fullos a tapadás. De sajnos végig az, és az egész pályán. Emiatt kicsit "könnyebb" szimnek érzem, mint mondjuk az Rf2-őt.Az Rf2-höz lévő DTM mod lenne az ideális, de ott meg a modder csapat elcseszte a boxkiállást, ami túl sokáig tart, tehát azzal meg csak úgy érdemes menni, ha kiállás nélküli versenyt mész. AC-hez lévő DTM mod is jó lenne, de az AC-ben meg totál nulla az AI.
Szóval egyelőre egyik sem tökéletes.
Mondjuk nem tudom, mit sír a szám, legalább van pár DTM próbálkozás.
-
JulesTS
addikt
válasz
6absbulldog
#2014
üzenetére
Raceroom-ot próbáltad? Ott van DTM 2013...2016-ig.
-
zsozsa74
őstag
Tényleg csak a Reiza a megmondhatója, hogy mikor jön. Erre a hónapra volt ígérve, de ha találnak még valami csiszolnivalót, akkor úgyis csúsztatják.
-
Steve1207
veterán
válasz
zsozsa74
#2015
üzenetére
Mármint pontos időre gondoltam, hogy a napokban, mert kb úgy volt, hogy októberi akármi valahol. Annyira most nem követtem, de talán a hónapra szólt. Vagy egy héten belül, november közepéig, ilyesmi.
TAA: csak azért érdekel, hogy honnantól figyeljem a modokat, mert erre kíváncsi leszek technikailag. Mint korábban fentebb írtam, ebből adódóan már lehetőség lesz a framegenre is és van, aki autósoknál, folyamatosan csinál ilyeneket. -
zsozsa74
őstag
válasz
Steve1207
#2013
üzenetére
Most fog jönni a TAA is. Nem rossz, még mindig finomítják, de az a véleményem , hogy egy erős gpu-val érdemesebb továbbra is az MSAA High beállítást vállasztani, úgy minden éles. A TAA-val a háttér kissé homály. Elvileg ez a gyengébb kártyákon fog segíteni. Ja és csak VR szempontból nyiltakozom, képernyőn nem is néztem.
-
Steve1207
veterán
válasz
6absbulldog
#2011
üzenetére
Én pont ezért hanyagolom a mod dolgokat, mert ahogy mondod: "nem lesz több időm szimezni"
Azt a kis időt nem teszteléssel akarom eltölteni (itt is), hanem szórakozni. Csak skinek max AMS2-nél, persze ez változhat nálam is, de nagyon ritka.
#2012 zsozsa74: az új TAA mikorra várható vagy volt már beta teszten? Volt a napokban AI tesztvidi is, remélem a karrier miatt kalapálják mégjobban, bár nekem már most se volt bajom vele. -
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#2009
üzenetére
Én egy ideje már hanyagolom teljesen a modokat. Alapból is olyan mennyiségű tartalom van a játékban. (Mondjuk nekem minden dlc megvan.)
-
6absbulldog
tag
Igen, de még vissza akarom tenni, hogy tudom-e reprodukálni úgy is. Ez majd hétvégi program lesz, most nem lesz több időm szimezni.
-
dino_m
senior tag
válasz
6absbulldog
#2009
üzenetére
Itt le tudod írni a moddernek a hibajelenséget.
-
6absbulldog
tag
Rájöttem a nem kopó gumi okára. Sajnos az általam fentebb linkelt DTM mod okozza. Abban nem jó a gumikopás, nagyon lassú. Elindítom a modot, majd utána akármelyik normál autót, akkor mintha a memóriában ragadna a mod gumija és azt a degradációt vinné át a többi autóra. Ha elindítom a játékot és rögtön egy alap autót választok, akkor nincs gond. Kopik a gumi, de amint megyek a moddal, majd utána akármelyik autóval, akkor előjön a hiba.
Leszedtem a modot, a hiba megszűnt. Majd még a napokban megpróbálom ismét feltenni a modot, hátha. Vagy várok hozzá egy patchet.
-
PapírVilla
aktív tag
Elfékezésnél (no ABS, lágy gumi), simán elkopik a gumi 1/4-e, után ráz mint a fene. De szerintem kopik a gumi egyébként is.
-
válasz
6absbulldog
#2004
üzenetére
Nem az van hogy time trial-t nézel? Ott azt hiszem teljesen ki van kapcsolva a gumikopás. De versenyen van. Tegnap életemben először mentem versenyen valami f1 kocsival... talán a V10-el? Egyszer kicsit rallys lett a kanyarkijárat keresztbe fordultam ki és eltűnt a gumi 10%-a
Namondom ez így fain lesz 
Őszintén nincs nagy összehasonlítási alapom mert nem igazán játszom pályaversenyt, de szerintem kopik itt a gumi szépen.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#2004
üzenetére
Nem része ez a patch-nak. A modokat szerintem hagyjuk teljesen, mert ott nem feltétlenül érvényesülnek a játék fejlesztései.
A saját tapasztalatom az, hogy ahol van háromféle gumikeverék, ott a soft pl. azonnal ledarálódik blokkoláskor, megpörgések alkalmával. A kemény meg sokkal jobban bírja a strapát. Ez feltehetően jól is van így.
Ahol csak slick és wet van, mint a pl. a GT3-nál, ott nehezebb elkoptatni a gumit. Nekem nincs ezzel bajom. Mondjuk 5x-ösnél persze kellene kopnia rendese. Ha olyan rossznak látod, jelezd a hivatalos fórumon! Szoktak mindennel is foglalkozni.
-
6absbulldog
tag
válasz
zsozsa74
#1998
üzenetére
Ez az október végi update hozzá nyúl a gumikopáshoz?
Most mentem elég sokat különböző autókkal és valami nagyon nem kerek. Emlékszem, 1-2 éve az egyik patch után irreálisan nagy lett a gumikopás. Aztán ezt javították. De amit most tapasztalok az a másik véglet. Alig kopik a gumi.
45 körös verseny alatt szinte alig látható a kopás a mértéke. Belőttem a legnagyobb 5x szorzót a kopásra és még azzal is alig kopnak. Ez így nagyon nagy hülyeség.A fentebb említett DTM modnál vettem észre és már majdnem írtam a mod készítőnek, hogy bug van, de mondom előtte kipróbálok pár alap autót a játékban. Mindegyiknél agyig kell fékezni, hogy kicsit is bekopjon a gumi. Az agyig alatt azt értem, hogy 250-nél satufék, had csússzon az álló kerekeken úgy 50 métert és akkor hajlandó egy picikét kopni. ezzel most valami, valamikor, valahogy nagyon félrement.
Csak én látom így? -
6absbulldog
tag
És ha már benne vagyunk, akkor belefutottam egy nemrég megjelent DTM 2013 modba: [link]
Szeretem ezt a kategóriát, kár hogy megszűnt és már GT3 van helyette a valóságban. De a lényeg, hogy a mod jól néz ki, mentem egy gyors versenyt. DRS is működik és az AI is jól megy.
Valamelyik hévégén majd csinálok egy összehasonlítást, mert ugyanez a 2013-as DTM elérhető a Raceroomban és Rfactor 2-ben is. -
6absbulldog
tag
Hali,
Bloom, post processing (nekem valahogy "rajzfilmesíti" a színeket), motion blur, vignette, illetve minden ami reflection opció azokkal játszottam, van amelyik csak medium, mert ezek is elvesznek nálam a real érzésből és amolyan "szebb, mint a valóság" grafikát csinálnak.Ami sokat dobott a VR menüponton belül a sampling, amit felhúztam majdnem 2-re. Ez a kép tisztaságát megdobta.
A fentiek mind VR-ra vonatkoznak, hogy nálam így néz ki VR-ban jobban, főleg a színek életszerűsége miatt, hogy ne legyenek annyira agyon kontrasztozva.
-
v2
senior tag
válasz
6absbulldog
#1997
üzenetére
Üdv. Fency hülyeségek alatt mit értesz? Bemásolod a beállításaidat?
Új hozzászólás Aktív témák
- Bontatlan! Új Lenovo Thinkpad T14 G5 Tartós Üzleti Laptop 14" -45% Ultra 7 165U 16/512 FHD+ Magyar!
- Bomba Ár! Fujitsu LifeBook E751 - i5-2GEN I 4GB I 500GB I DVDRW I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E6440 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E6540 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad E15 G4 AMD - Ryzen 5 5625U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Gari
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4th: i5-6GEN I 8GB I 512SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari
- LG UltraFine 4K és Smart Monitorok: BLACK NOVEMBER -30%
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell Latitude Precision Üzleti gépek, 2-in-1 gépek, 8-12. gen.
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Remélem korrigálni fogják a fizikáját, főként a gumikezelés vagyis a gumi nem kezelés a gond. De gyönyörű és legendás gép. Létezik hozzá Dale Earnhardt a Megfélemlítő által használt GoodWrench skin is. Fel is dobtam rögvest!
Soha nem volt szimpatikus az a márka valamiért!



