-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nfer
tag
Én is küzdök velük ugyanezért. Még nem adtam fel de kettő hónap alatt több levél váltással nem jutottunk semmire. Itt az utolsó válaszuk.
"Beau here, following up on your case.
I’m really sorry to hear that you’re experiencing difficulties viewing your limits within the app. We're aware of an issue that's causing a small number of our customers to experience this issue. Sadly, your account has been affected.
Let me assure you that we’re currently investigating this problem with the relevant team and we’ll get back to you as soon as we have any updates.
Just to manage your expectations, we don’t have a set timeframe to resolve this for you at the moment.
I'm truly sorry for any inconvenience caused and appreciate your patience – please let me know if there's anything else I can help with in the meantime"
-
Migiri85
csendes tag
Ugyanúgy küzdök velük én is. Nem értem miért nem reagálnak, vagy csinálnak valamit. Egy ideig tökéletesen működött a kártya, mostanában állandóan elutasításra kerül, bárhol vásárolok. Írtam nekik, hogy legyenek szívesek emeljék meg a limitemet, vagy segítsenek megoldani a problémát. Azóta nincs válasz. 🙄
-
warcat
veterán
Nem tudom hirtelen mikor tárgyaltam velük a kártyalimitek megemeléséről, 2-3 hete talán? Ekkor külön problémaként megemlítettem, hogy nem látom az appban a limiteket, csak megtippeltem, hogy ez lehet a probléma a visszadobott terheléssel (és tényleg).
Ekkor kért tőlem külön képernyőmentést erről (null value) az ügyintéző (előtte a szokásos, töröljem le és rakjam fel újra az appot az áruházból). Továbbítva lett a probléma, azóta sem történt semmi

-
Fifi
őstag
A Curve-ről ne mondj le!
Nekem is van Curve. Aki bankkártyát használ, annak a világ egyik legjobb dolga. Még ha nem több bankkártyával rendelkezik, hanem csak egyetlen kártyája van még annak is hasznos.Én csak arra reflektáltam, hogy van más pénzintézet is az ERSTE-n túl jó kondíciókkal.
Én ezt a számlacsomagot használom, amióta kivezette az ERSTE a Privilégium L számlacsomagom, de ez ahogy nézem nem ad annyi mindent ingyen, mint a Te jelenlegid. Amire én használom arra pont jó.
És bankszámlája sem muszáj, hogy egy legyen az embernek, mint ahogy hitelkártyája, bankkártyája sem ...
Tudom, hogy az ERSTE hitelkártyákat most nem tudjátok Curve mögött használni, GBiT-elni a visszatérítések minél optimálisabb kihasználása miatt, így azok maradnak egyelőre direktben, nem Curve mögött.
Persze csak addig, amíg picitigjis le nem boxolja ezt az ERSTE-vel
-
Fifi
őstag
Nem tudom, hogy mit takar ex Citiseknek a "pofátlanul kedvező díjmentesség", de van más bank is, ahol ingyen lehet bankolni bizonyos feltételek mellett. (Se számlavezetés, se tranzakciós díj, se kártyadíj. Sőt új ügyfélként 20eFt ajándék jóváírás a számlán és a meghívó félnek is).
ERSTE-nél nekem is volt ingyenes számlám, aztán kivezették azt a csomagot, így bankot váltottam.
-
pictigjis
Topikgazda
ha visszaadtak pénzt, az elég durva beismerése annak, hogy egy kalap trágyát adnak magyar bin-es kártya formájában
holnap van első válaszadási határideje a panaszomnak, alig várom, mivel magyarázkodnak majd. ezt a legújabb google-ös szarakodást is figyelembe véve én tényleg nem tudok elfogadni más megoldást, csak azt, hogy adjanak egy uk bint. nem érdekel, hogy oldják meg (mindent lehet, csak akarni kell), vállalhatatlan, amit most előadnak
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- No Man's Sky (PS4, PC, Xbox One)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- Temu
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Suzuki topik
- Gumi és felni topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Okos Otthon / Smart Home
- Micro Four Thirds
- További aktív témák...
- ÚJ Asus ROG Chakram Bolti ár:55k INGYEN FOXPOST
- ASUS ROG Gladius III Wireless Bolti ár:40k INGYEN FOXPOST
- ÚJ/Használt HyperX Pulsefire Haste Egerek Fehér/Fekete Bolti ár:20k INGYEN FOXPOST
- Lenovo Thinkpad T14s FHD, Érintőkijelző, I5-10210U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV G
- HP Elitebook 850 G8 FHD, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GARANCIA!
- HP ProBook 430 G5 Intel Penium 4415U laptop (kijelző hibás)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3407, 100% Akksi
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3109
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



pictigjis
