Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz
dethroner #72620 üzenetére
Arra gondolok, hogy független szervizek egyre kevésbé adják oda a kedvezményt, ahogy írtam is, de valöszínűleg most sem fog átmenni…
Nekem is van bárdis kedvességem, de már jó ideje csak kb kellékanyagokat veszek, ablaktörlő, szélvédő mosó, meg családon belül ha kell valakinek izzó, ilyesmi. -
-
-
Gyöször
senior tag
válasz
cherubion08 #72614 üzenetére
Mit jelent az, hogy garancia? Ha problémád van elhajtanak? Az nem garancia..
-
-
Gyöször
senior tag
válasz
Kicsirics77 #72611 üzenetére
Ja oké köszi, legalább megtudtam. De itt most egy 2010es swiftről van szó
-
Gyöször
senior tag
válasz
Szilágyi84 #72607 üzenetére
20 ezer nekem soknak tűnik egy fékfolyadék cserére. Egyszer csináltattam szervízben, míg garis volt az eskrosszom, valami 7 ezer rémlik, hogy még plusz 4 ezer az olaj, vagy vele együtt azt már nem tudom.
Mindent jól mondott, ha pumpálgatják igen tönkremehet a főfékhenger. Hát akkor ne pumpálgassák, vidd máshova ahol vákumosan átszívják az olajat és pikk pakk készen is van.B verzió, sokkal jobb ha a szervízben makkan meg a főkékhenger amit taposol, mint éles helyzetben.
Amúgy mennyi lehet egy fék főhenger? Többiek? 20?
-
Szilágyi84
senior tag
Sziasztok 2010es Swift fékolaj milyen ajánlott bele?
Az első szervíz 20 ezret mondott ami szerintem nem vészes, de utána amit magyarázott már nem igazán, hogy elvileg ha régi az autó akkor leengedve pumpálgatva beszorulhat vagy már nem is tudom pontosan hogy mondta nem értek hozzá, de akkor, ha gebasz van a főfék valamit is cserélni kellene amire árat nem is mondott, amúgy a tárcsák szinte újak. -
dunc
nagyúr
válasz
cherubion08 #72605 üzenetére
Egy órás munkáért inkább magamnak megcsinálom.
-
-
dj79
senior tag
válasz
cherubion08 #72576 üzenetére
Mai számla, tatabányai szerviz:
-
Eagl3
veterán
Sziasztok 2006-os Swift 1.5 vvt-be utántöltésre milyen olajat vegyek? Nem tudom, milyen van benne. Megy majd olajcserére meg szervizbe is az auto, de most után kell tölteni mert kicsit engedi az olajat.
-
Gombinyó
őstag
válasz
zsolt19900 #72496 üzenetére
Megkaptam végül a próbakör meg ajánlat adás után egy napra én is az Scrosst. Korrekt kis autö ez, jó ár-érték aránnyal. Van pár dolog ami nem tetszett és ezért más modellre esik a választás, de értem miért ennyire kedvelt itthon.
-
Qtya123
őstag
válasz
szabonagyur #72595 üzenetére
Ugye ez Euro6, mégis nekem mindig nézték a kipuffban műszakin. Viszont odb-re meg sosem dugtak műszert a vizsgán.
-
Qtya123
őstag
Ma megállított az NKH. Mondja, hogy környezetvédelmi mérés lesz. Aztán megnézte a forgalmit, mondja, hogy ez 15-ös kategóriájú, így akkor a szondát nem is teszik a kipufogóba, hanem ODB-re dugnak egy műszert és az alapján megkapnak minden adatot.
Csodálkoztam, mert ugye műszakin mindig beleteszik a szondát a kipufogóba.
-
kenguru99
senior tag
válasz
burgatshow #72585 üzenetére
-
racerx
őstag
válasz
Gyöször #72583 üzenetére
Hát, nemtom' , de én mióta megvan, levegőt meg a pollent magam cserélem, azokat nem kérem márkaszervizben, (amúgy odahordom évente Fehérvárra), de az összes pár ezer forintos levegőszűrő jó volt bele (kovácsautóról rendelek). Igaz évente cserélem, 11 - kétezer kmenként.
-
Qtya123
őstag
válasz
Qtya123 #72587 üzenetére
Fun fact:
Régi ismerősömnek pár hete segítettem Swiftet venni. Autókat szerető, igényes ember, van egy pár éves E klasse Mercije, de akart mellé másik autót, mert ritkán akarja csak használni a Mercit, mondván ha ritkán használja, ritkábban romlik el rajta valami, illetve ritkábban kell karbantartani és akkor nem kell rá annyit költeni...
Ki tudja fizetni és ki is fizeti a gyári alkatrészeket, csak kezdi unni, hogy annak ellenére, hogy egy ismert előéletű és fiatal autó, horror ár rá minden. Meg hát... pár éves és azért néha ilyen-olyan hibák miatt jött már a check engine, futómű alkatrészek, stb. Múltkor a NOx szenzor ment el neki, egy hüvelykujjnyi alkatrész, 270e Ft. Utána valami speckó csavar kellett neki a kipufogóba, 1 darab csavar 28e Ft. És ezen felül futómű alkatrészek, stb. Szóval most van gyári alkatrészekkel, szépen karbantartott autó, ami a garázsban áll, hogy ne romoljon el a használattól.Megvette a Swiftet, elküldtem neki a kezdeti nagyszervizhez a pakkot, egyáltalán nem spórolósra véve, gyári fagyálló, NGK IFR6J-11 gyertyák, Continental szíjak, stb... Kb ujjongva hívott fel mint egy kisgyerek, hogy ilyen árakat még életében nem látott (mindig fiatal Mercijei voltak, mást márka nem, szóval fogalma nem volt melyik autóhoz mi mennyi) és szinte el sem tudja hinni, hogy ilyen összegeket lát. Mondtam neki, hogy akkor majd a következő hihetetlen és új dolog az lesz számodra, hogyha rendben van az autó, akkor mész vele 1 évet a két kötelező szerviz között és nem lesz check engine, vagy bármi más meghibásodás.
-
Qtya123
őstag
válasz
paolinho #72584 üzenetére
Igen, de ezt írtam én is, hogy +18e Ft nem dráma azért cserébe, hogy így biztosan garis marad az autó.
Amúgy úgy tudom, hogyha hivatalos autószervizben, számlával igazoltan vannak elvégezve az előírt karbantartások, akkor a garancia megmarad.
Persze az más kérdés, hogy a Suzuki esetében egyáltalán nem csillagos ég a márkaszervizes időszakos karbantartás, tehát kb teljesen felesleges elvinni egy másik számlás, teli áras helyre, mert semmit nem spórol rajta az ember. -
GEPESZ66
veterán
Az Ignisbe vettem egy 3-as szivargyújtó elosztót USB csatlakozással.
Gondoltam,hogy valahova felfogatnám.
Hova,s mivel rögzítenétek? -
paolinho
őstag
válasz
Qtya123 #72580 üzenetére
Nem azért írtam, mert bármitől is el vagyok ájulva, csak egy még két éves sincs autónál a garit nem kockáztatnám meg azzal, hogy nem hivatalos helyen, és hivatalosan elfogadott anyagokat teszek az autóba. De majd rákérdezek erre a szervízben, hogy nem gond-e nekik, ha utángyártott anyagot tetetnék a kocsiba. Majd mondanak rá valamit.
-
-
dethroner
veterán
válasz
Gyöször #72577 üzenetére
A légszűrővel én is jártam így. Vettem valami olcsó, talán japanparts, kamoka, ashika vagy valami ilyesmi. Hát nem feszült be a légszőrűház tetejéhez, mozgott benne, rohadt hangos is volt, még itt a topikban is írtam róla akkor. Gyárival és a mann-filter-el rendben van. Csak az egyik 2,5.szer többe kerül mint a másik.
-
dethroner
veterán
válasz
Gyöször #72565 üzenetére
Na pont ezért írtam, mert nekem a Swiftbe valami 10 ezer a szervizben a gyári levegőszűrő (Denso), ami autósboltban se sokkal olcsóbb. Viszont Mann-filtert 4000 alatt tudok venni, ami szerintem minőségben nem gyengébb. Utastérszűrőből is hasonló a helyzet. Nem szarrágó vagyok, különben nem vinném a 6 éves autót még mindig márkaszervizbe kb 9 havonta, nem tartom a suzuki 15 ezres ajánlást, én 10 ezrenként ledobom az olajat, minden 2. olajcserénél van fékolajcsere, 50 ezrenként váltóolajcsere, a motor szíjjakat a gyári 160 ezres ajánlás helyett szintén 50 ezernél cseréltem, és most lesz 80 ezernél fagyálló csere is. Ja, és mindig a polcról kérem a flakonos (jóqrva drága) 0-16-os olajat. De azért ha szűrőből tudok jobbat mint a gyári, ráadásul jóval olcsóbban, és magam is kicserélem 5 perc alatt, akkor hülye azért nem vagyok
-
Qtya123
őstag
válasz
paolinho #72578 üzenetére
Azért nem kell elájulni a gyári szűrőktől sem, attól, hogy rajta van a Suzuki név, még nem lesz 3x minőségibb cucc. Sokszor ugyanabból a gyárból származik egy Bosch, Suzuki, akármi, csak a csomagolás más.
Egy MANN Filter méretpontosságban, meg ránézésre gyártás minőségben simán hozza azt, ami a Suzuki gyári légszűrője például.De ugyanígy az olaj, hogy "gyári" Ecstar 0w-20. Ami igazából egy átcímkézett Eneos (rajta is van a doboz hátulján a Nippon oil), ráadásul egy sima átlag API SN olaj.
-
Lordc0re
csendes tag
Bedobok egy Suzuki Tafák (2024-09-09-i dátumú éves szerviz) példát is:
Suzuki Ignis 1.2 GLX CVT (2020) -
Gyöször
senior tag
válasz
Qtya123 #72567 üzenetére
Miénkfélébe 6-8 ezer egy utángyartott szűrő. Vettem a szumótól egyszer 2000ért valami török vagy milyen hUGY az sosem fog belekerülni, de amit 6-8 ezerért adnak az is csak visítva. Az igazi a gyári az 12ezer az tud passzolni rendesen, arról hiszem el, hogy nem szív mellette koszt. A szumónál 8800 szokott lenni, ha van. Most pld nincs. Akkor 12.
Olajam az 18 ezer körül van. Ez nem ecstar, azt bele nem tenném.
Olajszűrő ja max 4
Pollen a szenesnek tűnő nem drágább? Én már nemtom mennyi. Régen vettem sokat amit kipróbáltam és passzol.
-
-
dj79
senior tag
válasz
cherubion08 #72573 üzenetére
22-n viszem én is, kíváncsi vagyok a matekra.
-
szabonagyur
félisten
válasz
cherubion08 #72573 üzenetére
Meg vidéken (NYH) pl a maszekhoz be sem jutsz sokszor vállalható időben, Suzuki meg azért 1-2 hétre akár tud adni ha úgy van.
Meg tényleg ez új autó, 10 éves koráig nagy gondra nem számítok (nem lesz nálam addig) addig jó így, utána lehet már nagyobb az olló a munkadíjban.
-
válasz
szabonagyur #72562 üzenetére
Én most vittem első egy éves szervízre a Swiftet. Olaj+olajszűrő csere,+àtvizsgàlàs,1.2 óra összesen. 55e kérték,nem sokaltam. Sufni szerelőm 3 éve a 20 éves swiften ,olaj+szűrő+levegőszűrőre szàmla nélkül 33e kért,na azt sokaltam.
-
Qtya123
őstag
válasz
szabonagyur #72570 üzenetére
Nagy autó?
Se nem nagy, se nem nehéz. Az azért kemény, hogy ezen ennyire parázott.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Qtya123 #72569 üzenetére
Meg a gondom, hogy sok maszek errefele még mindig a kis autókra van berendezkedve.
2 éve vittem Scrosst gumi cserére és kérdik telefonban, hogy milyen autó.
Mondom milyen erre: jajj ne vigyem most mert az egyetlen emelő ami ilyen "nagy" autót tud fogadni foglalt, vigyem XY időpontra.Viszem erre csak nézik, hogy hát de ezt nem tudják megemelni.... és érted időre mentem.
Maszek lehet megemeli majd random aztán reccs.
-
Qtya123
őstag
válasz
szabonagyur #72568 üzenetére
Igen, munkadíjban nem lesz olcsóbb másik sem. 33e Ft munkadíj nem volt vészes. Maszek is elkér 20-25e Ft-ot erre.
-
Qtya123
őstag
válasz
Gyöször #72565 üzenetére
Levegőszűrő 4000
Olajszűrő 2600
Pollenszűrő 3200
Ecstat 0w-20 olaj 12000Ez így 21800 Ft. Ha ugyanezeket a tételeket összeadjuk a listán, az 40200 Ft, gyakorlatilag a duplája. Ha meg más szemszögből nézzük, +18e Ft, de ugye a gari miatt odaviszed és azért dupla, dupla, de nem 100e Ft-nak a duplája.
-
paolinho
őstag
válasz
szabonagyur #72562 üzenetére
Nekem nem tűnik irreálisnak. Én 23-án viszem a kocsit, akkor kiderül, hogy mennyi az annyi Gusztávéknál!?
-
Gyöször
senior tag
válasz
dethroner #72563 üzenetére
Az pont nem belekötős mert a k14c-be pont ennyiért veszek magamnak levegőszűrőt és olajat. Ja a pollen az drága mert 3-4 ezerért szoktam venni itt meg 7, a fékolaj egy liter ate 4700, de csak fél kell a suzukiba. A többit a mindenegyébbe cserélem le belőle.
Szóval ezek szerintem jó árak. A gyertyát szokták aranyáron mérni.
-
dethroner
veterán
válasz
szabonagyur #72562 üzenetére
Na az ilyen árak miatt veszem saját magam a levegő és pollenszűrőt
-
paolinho
őstag
válasz
szabonagyur #72557 üzenetére
Köszi szépen az infót (Jadro Neked is).
Érdeklődtem közben a Suzuki Gusztávnál is, aki azon túl, hogy a legközelebbi szerviz hozzám, egész jókat hallottam róluk, és itt 72.000-et mondtak. Be is jelentkeztem, aztán majd meglátjuk. -
csubuka
addikt
válasz
Montesantos #72559 üzenetére
Köszi, ezt a szervizet meg a KIA-s szakit már hallottam. Nincs nagyobb választék ezen a piacon? Takarításostul ez ilyen 150000+ HUF kb minimum nem? Ha nagyon szét kell szedni már a megtekintéshez is, akkor jobban megéri végigtolni, ha csak félig retkes akkor is...
Gondolom ha a dugattyútető is retkes, annak a tisztításában lehet különbség tehcnológia oldalról. Van aki habbal csinálja, itt meg talán ez a lézeres megoldás van.
-
paolinho
őstag
Arra van valakinek információja, hogy a lágy-Hybrid S Crossnál a 30e-es revizió nagyságrendileg milyen költséget képviselhet?
-
csubuka
addikt
Sziasztok!
Boosterjet 1.4T szívó-oldal meg kamerás dugattyútető diagnosztikára Budapest környékén kit ajánlanátok? Talán nem olyan retkes, de nem árt, ha ránézne valaki... remélem elvan magának, csak biztos ami biztos
Még soha senki sem nézte még és már nem kevés van a kocsiban
-
Biga123
addikt
válasz
burgatshow #72553 üzenetére
Ja nekem nincs bajom, papásan vezetek, nem sietek sehova.
-
burgatshow
veterán
Egyébként az a bajotok, hogy nem mentek eleget.
Én váltott szezonos gumival gyakorlatilag az Eco-t is megettem 3 nyár alatt (a télinek is ez lesz az utolsó), a PC7 meg sztem még annyit sem fog bírni a puhább anyaga miatt.
-
Biga123
addikt
-
burgatshow
veterán
válasz
Gyöször #72548 üzenetére
Én se voltam oda a EcoContact 5-kért. Nyilván elhasználtam mert azzal jött a kocsi, de most ,hogy lecseréltem, azért van különbség a Conti PremiumContact 7 javára (nyilván nem egy kategória a 2 gumi de akkor is).
Leggyakoribb jelenség a taknyos viszonyok közötti fékezhetetlenség és a körforgalom viszonylag extrém melegben (nagyon kenődött).
-
Gyöször
senior tag
válasz
Biga123 #72545 üzenetére
Ez engem meglep, mert újonnan vettem a kocsit ecocontact 5ökkel 2017ben és az abs csak durrogott újkorában is meg a tavaly újonnan vett bridgestone télikkel is. Valami baj lenne a kocsimmal??? De mi, futómű? A fék tökéletes. De alig tud lenetti valamit aszfaltra a fékhatásból.
Mindig is keveselltem a fék élményt. -
Biga123
addikt
válasz
szabonagyur #72546 üzenetére
Arra akartam utalni , hogy a felületi repedezettség nem sokat számít szvsz attól még nem kell kukázni .
-
Biga123
addikt
válasz
Szilágyi84 #72544 üzenetére
Félő hogy egy ráfújt cucc ettől nem ment meg , ergo lehet tényleg semmi értelme.
Nekem a gyári Contik ki voltak repedezve , mikor vettem a verdát (4 évesen) de olyat fogott hogy nem tudtam csak 3.x ra elkattintani az abst. Akkor meg úgy éreztem kiszakad a tüdőm. Azóta 4-évszakos van fenn , nincs kirepedezve de új korukban se fogták úgy a kocsit mint a conti, repedezettség ide vagy oda. -
Szilágyi84
senior tag
Én nem akarok okoskodni mindenkinek megvan a saját tapasztalata viszont a hosszú évek alatt én azt vettem észre, hogy a gumi minősége se a régi már mivel rengeteg márka és almárka létezik és már nem bírják annyi ideig nem olyanra csinálják mint akármi más alkatrészt vagy bármi más se.
-
movax
őstag
Harminc éve autózom, soha egyetlen gumimat sem ápoltam semmivel, a kavicsokat sem piszkálgattam ki belőlük, és soha egyetlen gumim sem repedezett meg vagy ment tönkre az "ápolás" hiánya miatt, minden gumiszettet hosszú évekig használtam gond nélkül. Biztosan szép a gumi egy darabig, miután bekeni az ember valami katyvasszal, de hogy ennek gyakorlati értéke lenne, azt nem hiszem.
-
Gyöször
senior tag
válasz
dethroner #72540 üzenetére
Dettó én! Lemosom, kilövöldözöm a kavicsot, és befújom. Én kizárólag lidis wu5ös gumiabroncsápolóhabot használok erre ezer éve.
Viszont én motorozok és vettem jó áron gumikat, sokat, hogy ki ne repedjenek befújtam őket. Mindenhol, de csak kívül. Utána olvastam el, hogy a futófelületet nem szabad.
Nem volt meglepetés így az érzés mikor felkerült motorra a gumi. Halálfélelem. Minden elveszett forgalom mentes úton csak fékeztem hátha lekopik. Egy 20 km alatt járhatóvá kopott de sose lett olyan mint az első amit nem fújtam be. És nem hiszem, hogy az 1 év választotta meg, mert amúgy is túltároltak voltak.Én inkább nem fújom az autógumi közepét babonából.
-
dethroner
veterán
válasz
Szilágyi84 #72538 üzenetére
Tizen x éve minden autóm minden lecserélt kerekéből kipiszkálom a kavics és üvegszilánkot, vízzel lemosom, megszárítom, gumiápolóval átdörzsölöm és csak utána megy fel a tartóra. Biztos vagyok benne hogy használ, amit újként vettem és első perctől kezdve én használtam és ápoltam sose volt repedezett. És ne ülj fel annak a hülyeségnek, hogy csak a gumi oldalát szabad bekenni és a futófelületet nem. Az érintkezik az úttal, leginkább az van kitéve minden hatásnak. Attól sem kell félni hogy csúszni fog ezért, igen, a felrakás után 2 km-t óvatosabban teszem meg, de utána megyek vele mint rendesen. Annyi idő alatt szépen lekopik majd róla. Szóval szerintem igen, nagyon is kell és hasznos ápolni.
-
Montesantos
senior tag
válasz
Szilágyi84 #72538 üzenetére
Használtam, igaz nem habot hanem hanem [link] ezt az eredmény jó volt ahol érte.... de a belső felület és a futófelület profilja összerepedezett.... magyarul az égészet tokkal-vonóval kéne kenni....
-
Szilágyi84
senior tag
Használ valaki kerékre gumiabroncsápoló habot? Az érdekelne vajon valamennyivel valóban megvédi a repedésektől nem a kopástól, de tartosabb lehet esetleg tőle?
-
Gyöször
senior tag
Nem nagyon néztem végig, azt meghagyom neked. de lehet az ő pipamocsokja amivel megcsumiszolja, olyan mint az alis.
-
racerx
őstag
válasz
d.beni #72525 üzenetére
Ja értem. Nálam 19-es Scross, ajtókban a hangszórókat cseréltem (kiemelőkeret), meg a magasat a műszerfal 2 oldalán. Nem hangváltós szett, csak sima kondis a magas elé. Igazság szerint a magasat szerintem nem is kellett volna, meg a hátsókban is lecseréltem, de az is felesleges, mert kurv.a gyengén szól így is ugy is. NA meg minden ajtó lebitumenlapozva (taáln ez a leglényegesebb). Szóval ez csak egy sima csere volt, így egyszeűbb sokkal. Szvsz (bár régen én is autóhifiztem) tök fölösleges ebbe a fejegységbe, ebbe a kaszniba, ebbe a hangszigetelésbe, zörgésekbe több munkát pénzt beletenni.
-
Biga123
addikt
válasz
szabonagyur #72526 üzenetére
De ez nem arra jó hogy ahol megszakadt ott átfested? Nálam a csatlakozó jött le az üvegről amire rádugod a steckert.
-
Qtya123
őstag
válasz
szabonagyur #72526 üzenetére
Kis szakadás esetén jól működik.
Persze amit vettünk Swiftet, ott az előző tulaj jó érzékkel úgy rakatta fel a fóliát, hogy előtte nem javította a szakadt szálakat, így én meg már nem tudom..... -
d.beni
aktív tag
válasz
racerx #72523 üzenetére
9 éves vitarámban cseréltettem ki még amikor új volt.
Az ajtókban gondolom ugyanúgy van, kiemelő keret és a csatlakozó átalakítása és kész. De az első ajtókban az ajtó közepében a kis háromszögben van a kis hangszóró a régi vitarában. Az új s-cross ban meg a szélvédő alatt a műszerfalban van ugyanez a kis hangszóró. Szóval biztos nehezebb a csere, főleg ha vezetéket is cserélni akarnék...Vitarámban teljes kábel csere is volt 5 csatornás erősítővel és mélyládával.
De most az s-cross ban azt gondolom elég lenne csak a hangszórók cseréje plusz az ajtók hangszigetelése.
Gondolomtam van aki már csinált ilyet mert végülis 2022 ben már kapható volt ez az autó.
-
Biga123
addikt
A hátsó ablakfűtés érintkezőjét mivel tudnám visszaaplikálni az üvegre? 60W os pákával nem sikerült visszaforrasztani. Szúrólánggal nem szeretném felgyújtani a kocsit
meg félek hogy az üvegnek is baja lenne.
Létezik elektromosan vezető ragasztó erre a célra? -
GEPESZ66
veterán
Ignis-hez kellene utángyártott kormánymű.
Melyik márka ajánlott?
pl.Elstock,DRI,... -
d.beni
aktív tag
Sziasztok!
Az új s-cross ban (2022-től) cserélt már valaki hangfalakat? Ha igen tudna pár infót adni a cseréről?
-
Gyöször
senior tag
válasz
szabonagyur #72518 üzenetére
Régen a ladában: kesztyűtartóba 2 pc hangszóró, discman, ezeknek szivargyújtóról táp + minden kátyúnál szünet
-
cigam
titán
válasz
szabonagyur #72516 üzenetére
Sok macera van vele külön töltögetni kell (tápot kell biztosítani). Valami fix rögzítés kel hozzá, hogy ne akarjon röpdösni az autón belül, Figyelni kell a ki/be kapcsolására,
-
ViZo72
tag
Elvileg nem kell modellspecifikus legyen, Nekem is egy 1DIN-es átlag Sony CD-s, MP-3as autórádió van a gyári helyett egy 2DIN-es beépítőkerettel. A kerettel ráadásul még lett egy kis fiókom is a rádió alatt, a telefont pont be tudom tenni oda, éppen jó helyen van.
(Mondjuk ez vagy 15éve volt, nem tudom mi kapható ma a piacon ilyen "egyszerű" rádió/mp3/BT vonalon, meg van-e még beépítőkeret olcsón hozzá... Biztos vannak modernebb nagy képernyős egységek, de gondolom a jók azok drágák.)Az FM transzmitter tényleg kicsi pénből megoldható és ha nem nagyon vacak (stabil és nem sistereg nagyon zavaróan), onnantól jó is lehet ebbe az autóba.
(Ignisbe nem nagyon kell minőségi hangzást álmodni, mert az egész autó alkalmatlan rá szerintem, akár akusztikailag akár menetzaj miatt.)Én is csak azért cseréltem a gyárit, mert megadta magát.
(Kb. egyetlen német alkatrész van az autóban -> a Blaupunt rádió, na az el is romlott... Pedig egy rádió -kis túlzással- örök élet is lehetne. Lásd, itthoni Videoton, sőt még talán egy Sokol is van valahol eltéve, szerintem az is működik még. :-) ).. -
cigam
titán
válasz
szabonagyur #72512 üzenetére
Csak tippelek de a sáv legalján (88MHz, ill. legtetején 108MHz) nem sok adó van, és ha jól értem csak addig kell neki, amíg olyan helyre nem ér, amíg már jól vehetőek a rádiók.
Esetleg egy új modellspecifikus rádió, bár ez már annak a bizonyos lónak a túloldala. -
cigam
titán
válasz
GEPESZ66 #72508 üzenetére
Ízlések és fotonok. Nekem ez túl csilivili. Egy szolidabbat keresnék, de arra nincs garancia, hogy mennyire lesz zajos, stabil, netán tartós.
Esetleg ugorj be egy autohifi szerelőhöz. általában van náluk raktáron, ott helyben kipróbálhatod, a beállításában is segítenek. Aztán eldöntöd, hogy ez (hang)minőség megfelel-e neked. -
Gyöször
senior tag
válasz
GEPESZ66 #72508 üzenetére
Most vettem egy karbit a krosszmotoromra aliról, mindenki röhögte, de csak dícsérni lehet, a gyárival nem megy így.
Haveroknak hülyéskedtem mikor beszólogattak milyen fényesen csillog az új karbi, hogy egy dolgot nagyon hiányolok róla. Egyből néztek kéjesen, hogy mégis van valami baja.
Rávágtam, hogy a csilicsáré színes ledsort 🥳 a kínai anélkül nem él meg sem.Gondolj bele ez a szíp szines körbefutó színkavalkád milyen jó lesz egy éjjeli vezetéshez. Az enyém csak usb töltő, leragasztottam a babakék fényeit fekete szigetelő szalaggal, rohaggyá meg világítsál a kínaiak szemébe 🤣🤣
-
cigam
titán
válasz
szabonagyur #72504 üzenetére
Azért előfeltételnek jó. Máskülönben honnan tudni az autó, hogy üresben van? Elég fura lenne bármelyik fokozatban ráindítani a motort.
-
Gyöször
senior tag
válasz
Janusz001 #72488 üzenetére
Szerintem fent is csak akkor volt komoly hó, mikor mi ott voltunk. 1 méter. Olyat én is csak oviskoromban láttam. Az enyém 10 éves most, akkor 3 volt, nemrég feljött ez dumcsiztuk arról a napról, de nem nagyon emlékszik semmire... Pár foszlány jött fel.
Én viszont élesen emlékszem mindenre, pld ahogy kéjes vigyorral kinyomtam a kipörgésgátlót
a felfelé vezető úton.
-
eddie17
addikt
válasz
szabonagyur #72502 üzenetére
Maximum az tud olyat, amelyik automata váltós.
Ismerősöm dízel automata autóját be lehet indítani távolról és akkor mehet a fűtés vagy a klíma. (Ford)
Nekem Kia-nál is fapados volt a gyári app, az ingyenes a 7 év garancia alatt, csak az OTA frissítés kerül pénzbe.
Lehetett távolról nyitni-csukni, mutatta hol van, meg a lámpákat lehetett kapcsolni. És ennyi. Igaz ez kézi váltós volt, benzines. -
szabonagyur
félisten
válasz
AMD Power #72501 üzenetére
Formentor app sem tud feltetlen tobbet es az meg valami 30/ev
Amit tud meg: ajto nyitva maradt jelzes es bizonyos ideig nyitni/zarni tudod telorol, lokacio az autonak terkepen, atlag fogyi, megteheto tav, km allas.
Es ugye egy sima benzines eseteben nem is magyon van allo futes/hutes ami erdeks lenne nekem telorol.
-
AMD Power
titán
válasz
szabonagyur #72491 üzenetére
Ez azért elég vicces ha ennyi pénzért csak ezt tudja...
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- Apple iPhone 15 128GB,Dobozával,12 hónap garanciával
- 2 db (130 / 131) - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3180
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest